build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 84>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 25-May-2009 at 22:12
Originally posted by Cloverstack

[quote]

Реконструкцијата на патот Макази - Маркова нога



добро ова реконструкција на Р-505 се одесува и на проширување на патот, мислам во одреден дел дека од Сливница до Крани има четири ленти, а сега сакаат да го направат од макази до граница со четири ленти т.е. со две ленти во правец, она како што е ред за крак на магистрален пат...

конечно ќе видат аир и преспани а и Преспа, прашање е само колку фокусот на владата ќе остане на Преспа, сега сигурно и со аквапура ќе го одблокираат процесот, па и следствено и езерото ќе го вратат во живот со од скоро најавениот проект за регулирање на водостојот на езерото.

инаку Манастирот до сливница немаше асфалтиран пат досега, само крак до крајот на селото, а овој кај Црквата Свети Ѓорѓија во Курбиново сигурно само ќе го преслечат со нов асфалт.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 26-May-2009 at 00:57
Originally posted by beTon


добро ова реконструкција на Р-505 се одесува и на проширување на патот, мислам во одреден дел дека од Сливница до Крани има четири ленти, а сега сакаат да го направат од макази до граница со четири ленти т.е. со две ленти во правец, она како што е ред за крак на магистрален пат...
Да да, ако им тргне работата можда и автопат ќе го направат... она како што е ред за крак на магистрален пат...

Smile

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 26-May-2009 at 02:18
па и мене ми е малку сомнително со финансиска конструкција од 5мил. да го истераат целосно но и квалитетно овој потег со четири ленти, освен ако не се вложува само во проширувањето односно по една лента екстра само. муабетов за четирите ленти е од мештаните таму, демек урнекот е тој некогаш почнат а незавршен сегмент кај крани, додека никаде не чув детали за проектот на вести, само колку реконструкцијата и преминот ќе го кренеле преспанскиот регион. морам да забележам прв пат после неколку години да го видам грујо во крвава маица, изгледа замина и официјално во социјализам LOL
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 26-May-2009 at 02:34
Ама какви четири ленти те спопаднале и тебе и тие мештани што ти дале таква информација. Да не сте го затерале муабетов уз ракиичка? Roll%20eyes

Не знам што е нејасно со проектов, се работи за реконструкција, не за надградба до 4 ленти. Проширување на четири ленти ниту беше некаде спомнато во соопштенијава и вестиве, ниту кредитот од светска банка (од кој се финансира проектов) предвидува такви зафати. Ниту пак има било каква потреба од такво проширување. Муабетов право да ти кажам е без везе и џабе го тераме...

И аман не вметнувај коментари за гардеробата на политичари и за идеолошкото толкување на боите.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 26-May-2009 at 02:57
Previous види нема потреба од политичарите да бегаме, па на крај клраева јавни личности се и негледам зошто не би се пошалил на нивна сметка во контекст на некоја нивна појава или размислување.

а за четирите ленти, па добро пуштам малку муабет како тоа локалците го имаат разбрано и сварено, но бидејќи станува збор за отворање на граничен премин со грција негледам зошто не би се подигнало нивото и на магистрала на овој правец, само сетне грците е прашање колку ќе ја подржат оваа идеја...
но во право си ќе имаше и тоа каква галама доколку го прошируаваа, но бар со три ленти не е лошо да го истераат!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 26-May-2009 at 03:17
Sleepy

Да, лошите односи со Грција се единствената причина зошто не би правеле пат со четири ленти... Да почекаме да се отвори граничниот премин па тогаш да го направиме таков, а сега за сега да направиме три ленти, па ваљда таков пат ќе се справи со „метежот“ Roll%20eyes

Ај те молам погледни на карта што има од другата страна на границата. Има три-четири селца и толку. Исто така отсуствува било каква логика за некаква транзитна конекција. Ама кога ќе намислиш нешто никакви факти не можат да те поколебаат...
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 26-May-2009 at 03:31
не се работи за факти, има јасни фактори тука, веднаш по тие тир села во мала преспа се Костур или Лерин, се очекува доколку и навистина се отвори преминов овој потег да крене многу брзо, и туристички но и економски! патем среќа бузле не е на власт инаку имаше најави и за казина на овој потег...

но и без тоа доколку се отвори преминот, преспа ќе стане турбо транзитно место, тука јасно потребно е и аквапура да заживее, но доволно е што патот активно и постојано се користи од локалното селско население -  добиток, запрежни коли и трактори, за да има реална потреба од некакво проширување!


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 26-May-2009 at 04:04
Добро бетон, лека ноќ

Sleepy
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 26-May-2009 at 04:40
арно, добро утро од мене Smile може утре да продолжиме со моиве нагаѓања!
белки идеализмот за миг ќе преовладее над прагматизмот, па да видиме и навистина магистрален пат на овој потег Yes а не ме чуди и жичара ил монореил преку пелистеро да видиме еден ден Laugh кога неможе некој шеик може некој локален шериф ќе се нафати, и така повеќето не се на власт денес LOL само дискутабилно е колку власта би подржала вакви иницијативи Stern%20Smile Никола прв ќе се вози!

Edited by lslcrew - 27-May-2009 at 09:52
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 26-May-2009 at 07:52
Освен долгорочно поврзување на Костур друга дополнителна функција не би ни имал патов. Сега нема абер од такво нешто, а и да има не знам што би имало потреба од поврзување на релативно мал град со 4 ленти. Нема логика ни во трета лента, а камоли четврта?! Dunno Бетон тука има едно локално патче од Сливница до Крани, па да не те збунило нешто?!
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 26-May-2009 at 08:00
Originally posted by lslcrew

Освен долгорочно поврзување на Костур друга дополнителна функција не би ни имал патов. Сега нема абер од такво нешто, а и да има не знам што би имало потреба од поврзување на релативно мал град со 4 ленти. Нема логика ни во трета лента, а камоли четврта?! Dunno Бетон тука има едно локално патче од Сливница до Крани, па да не те збунило нешто?!
ти мислиш дека би немал! тоа неможеш да го знаеш како и колку ќе влијае ваквото поврзување и на туризмот но и на економијата, во секој случај пример маркова нога нема да биде попрометен пунк од меџитлија, каде има само две ленти, но заради можностите кои ги нуди Преспа може и навистина да крене општината, па од таму и потреба од проширен пат!
 
да се согласувам дека четири ленти нема логика, но три негледам зошто не би можело, како што реков ова го имам чуено од локални жители, ајде да бидам попрецизен сопственик на бензинска лоцирана на овој пат, кој меѓудругото тера и мотели во опкружувањето, па во неврзан разговор разбрав дека со реконструкцијата ќе го прошируваат и патот! е сега моја импровизација е ова со четирите ленти, па ајде да пуштам вода и видам реакција и од вас Smile чисто информативно!
 
а за патчето што велиш, не мислев на тоа, има проширување на патот кај сливница кое колку што ме држи помнењето продолжува кон крани...
 


Edited by lslcrew - 27-May-2009 at 09:55
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 27-May-2009 at 16:11
и официјално проширување нема! единствено на влезовите во селата кратко проширување односно лента плус за исклучување и вклучување на Р-505...
идеализам 0 - 1 прагматизам LOL белки кога ќе станам јас градоначалник на Преспа ќе го кренам нивото намагистрала Cheersдотогаш возете по регионален пат!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 27-May-2009 at 16:29
Ќе треба да станеш и директор на агенцијата за патишта за да воведеш такви дефиниции за магистрала и регионален пат, а и министер за транспорт за да имаш разумно влијание каде какви патишта ќе се градат, бидејќи како градоначалник ќе немаш. Дотогаш не се секирај, патот Макази - Маркова Нога ќе се справи некако со „густиот“ сообраќај и со две ленти.


Edited by Cloverstack - 27-May-2009 at 16:30
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 27-May-2009 at 18:11

централната власт лесно можеш да ја подмитиш доколку знаеш каде го перат прљавиот веш  така да и ова во иднина нема да биде проблем, битно е да немаш проблеми со мештаните, ним и мечка да им симнеш од планина, ако не им е по ќиеф нема ни педа да прошириш!

а за снаоѓање, да, не дека ќе има да некаква гужва да неможат две коли да се разминат, туку логиката ја барам во она дали на пат кој поврзува граничен премин е дозволиво да тераат запрежни коли и трактори, добитокот да го иземам бидејќи околијава претежно се овоштари, затоа и велам реално бар една лента вишок за ваква намена нема да е лошо.
 
така да, иако нема надеж во блиска иднина да се случи некое проширување, останувам на тоа дека има основ на патов да се пушти уште една лента или евентуално земјен пат да тера паралелно со него!
има еден земјен пат веднаш под Р-505 т.е. над плажите кој сетне тера низ претор асфалтиран, но него никој од селаните не го користи, а и доколку сакаат преспани да тераат во иднина туризам, истиов овој пат не е логично да го резервираат за селски!  
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 05-Jun-2009 at 19:08

Македонија црна зона во регионалната патна инфраструктура

Даниела Михајловска Василевска Коментари (0)   
05.06.2009 19:48
 

 

Во услови на криза кога клучните стопански гранки трпат штети, сите држави можноста за ублажување на ударот го лоцираат во мотивирање на градежништвото и во инвестирање на инфраструктурата.

Што Македонија прави на ова поле. Многу можност за работа но засега фокусот е во реконструкција на регионалните патишта. Изградбата на коридорот 8 сеуште се користи само како маркетинг. Албанија и Косово го сработеа своето.

Со посебен пат, Драч - Кукс - Морина се поврзаа со Приштина. Ќе биде ли Македонија заобиколена. Албанија веќе испланира повеќе од половина милијарда евра да инвестира во модернизација на инфраструктурата во земјата во следните 4 години, изјави албанскиот премиер Сали Бериша.

Македонија веќе има сработено многу на коридорот 10, но останува да се доработи уште. Во тек се градежните работи на 7 километри делница од српската граница до Табановце.

Делот кај Демир Капија иако го пикираа Грци, договор не се склучи. Ќе го градиме сами, кога ке има пари. Овој коридор го поврзува северот со југот на Европа.

Коридорот десет минува и на српска територија. Што Србите работат. Градат интензивно. Српскиот претседател Борис Тадиќ, изјави дека неговата изградба е клучна стопанска задача на Србија што го зголемува потенцијалот за влез во ЕУ. Ќе чини 1,6 милијарди евра, а ќе обезбеди работа за 200 илјади лица.

Која е цената за изградба на модерни убави патишта. Околу два милиони евра еден километар, само пат ако се пробива тунел цената е двојна.

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=109640


Edited by lslcrew - 05-Jun-2009 at 19:09
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 10-Jun-2009 at 21:34

Нема доволно пари за градење нови патишта


Македонските патишта не се одржуваат квалитетно, ниту пак има целосно изградена магистрална и регионална патна мрежа.

Ова во своите истражувања и анализи го констатирале експертите и инженерите од Институтот за економски стратегии ОХРИД.

Ваквата лоша позиција произлегува од лошиот начин на финансирање на патната мрежа во земјава.

„Имаме тотално регресивен начин на финансирање на патиштата, што за жал не е воопшто транспарентен“, вели експертот Горан Мијовски.

Според него, парите што се собираат од акцизи на горива и регистрација на возила, не се користат за одржување на патиштата, туку тие завршуваат во вкупниот буџет и оттаму, вели Мијовски, со специјален изум наречен ’трансфер‘, од буџет се префрлаат во надлежните институции.

Но, притоа нема увид дали сите пари собрани по овој основ се враќаат за патиштата или пак, се користат за други цели, како што се социјала, здравство, пензии, земјоделие.

Токму овој начин на финансирање е една од главните аномалии за состојбата на патиштата, затоа е потребна промена. Се предлага приходот од горивата да биде главен финансиер за одржување на патиштата, кој во тој буџет за нивното одржување би учествувал со 50 проценти, при што дополнително треба да се определи процент на што ќе се зема од малопродажната цена на горивата и процент од акцизата на горивата.


http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=109862

Thumbs%20Down бла бла бла се едните и исти површински и некомпетентни статии на А1 и останатите...
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 10-Jun-2009 at 22:26
Jas greskata ja gledam za patnata infrastruktura vo docnite 99 godini koga R.Makedonija trebase da podigne ogromni krediti od MMF za izgradba na dobra patna infrastruktura t.e ne samo patna tuku mozeze i arodromi ....... i dr . A togasnite vladi mislea samo na etnickite grupi u makedonija kako da se spravat a sa infrastrukturata vikaj ostaj toa ke isdrzi uste nekoe vreme pa koga ke dojdat podobri vreminja ke se sredi,epa eve sega podobri vreminja i arno na balakanov ni vikaat deka zaostanuvame 20 godin nanazat
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 11-Jun-2009 at 06:01
За огромните кредити не е никогаш доцна, нормално сега е малку затапено ова поради кризата, но одсекогаш тој метод ми бил непопуларен за да денеска имам сосема различно мислење. Сепак подобри времиња треба да се створат, а не да се дочекаат. Неможеме да чекаме да ни се прелие благодет од соседството, особено не од ова соседство. Најбитно од све е да обезбедиме проект кој е иницијален документ за било какво гребење пари од надвор, без проект секаде ќе ни треснат врата. Никој не дава пари на збор. Втора работа е да се обидеме да ангажираме барем делумно компании од државите кои имаат големо влијание при одлучување за кредит. Тоа е еден политички гест што е неопходен, барем во денешново функционирање на односите, исто како што еве овој патото во албанија кој наводно е граден со две милијарди кредит од амерички компании. Барем денеска така идат работите и мораме да го играме орото како што се игра, ако не ќе седиме на страна. Да збориме само за кредитите, тука се и ЕУ-фондовите за кои сигурно шансите ни се многу многу поголеми одколку за било кои други проекти.
Back to Top
UrbanGuerrilla View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 15-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote UrbanGuerrilla Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 15-Jun-2009 at 09:21

Граѓаните се жалат на квалитетот на патиштата

недела, 14 јуни 2009, 19:10

Половина од целата сума пари од буџетот кои беа пренаменети со неодамнешниот ребаланс, се скратени од проектите за изградба на нови патишта. И во изминатите години, Владата во јануари најавуваше капитални проекти, но парите често беа пренаменувани за други потреби, и покрај важноста на патиштата за развојот на државата во секој поглед . Резултатот од повеќегодишниот недостиг од инвестиции во патната инфраструктура се видливи насекаде низ Македонија. Патиштата се застарени, небезбедни, полни со дупки, особено во источниот дел од земјата. Граѓаните кои ги прашавме, велат дека сакаат да видат нешто да се гради, наместо крпење на постојните патишта, изградени пред децении.

Примерите од регионот покажуваат дека изградбата на квалитетни патишта е предуслов за привлекување странски инвестиции. Во услови на криза, најголем дел од економските експерти препорачуваат државата да најде начин да ги финансира капиталните инвестиции, бидејќи на таков начин, на подолго време се гарантираат работни места и се помага градежниот сектор. Капиталните проекти реализирани само годинава во Албанија, Србија и Грција вкупно вредат околу 7 милијарди евра.
Македонската влада, во исто време, во буџетот предвидува само 70 милиони евра за изградба на патишта.
 
Жарко Настоски

http://vesti.alfatv.com.mk/default.aspx?mId=37&egId=2&eventId=9098


Edited by lslcrew - 15-Jun-2009 at 09:25
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 15-Jun-2009 at 09:25
Urban Guerilla dobredoshol! Cheers
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.273 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.