![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Демир Капија - Смоквица |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 42> |
Author | |||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||
Тото и Актор најблиску до добивање на тендерот за Демир Kапија-Смоквица![]() Италијанската компанија Тото и грчки Актор се во тесниот избор за изградба на последната делница од Коридорот 10. Како што дознава „Капитал“, при ревизија на 15 понуди кои пристигнаа за изградба на автопатот Демир Капија-Смоквица овие компании доставиле најповолни понуди, а голем дел од нив не ги исполнувале бараните услови кои ги пропишува Европската комисија и ЕБРД, кои го финансираат проектот. Одлуката која компанија ќе го земе најголемиот инфраструктурен проект, вреден 270 милиони евра, треба да биде донесена најдоцна до крајот на месецот, кога завршува рокот кој го имаше Министерството за финансии за оценување на понудите. Во меѓувреме, македонските градежни компании се во исчекување која компанија ќе го добие тендерот за да започнат преговори за нивно учество како подизведувачи на дел од градежните работи. Како што
претходно објави „Капитал“, италијанските компании Тото и Тодини и
грчката Актор дале најтрактивни понуди за изградба на оваа делница,
долга 27 километри, а најголеми шанси има понудата од 182 милиони евра,
која ја дала Тото, којашто има најниска цена на изградба. Највисока
понуда, 400 милиони евра, доставила кинеската компанија CWE, која е една
од двете компании заинтересирани и за изградба на хидроцентралите
Чебрен и Галиште. Според информациите на „Капитал“, најголем дел од
компаниите кои доставилe понуди не ги исполнуваат сите услови, односно
го прекршиле тендерскиот услов, според кој доставените финансиски понуди
треба да бидат без калкулиран ДДВ. |
|||
![]() |
|||
Portal ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 452 |
![]() ![]() |
||
Тендер за Демир Капија-Смоквица
понеделник, 02 април 2012, 19:08На средина од тендерот сега се наметнува построг критериум според кој изведувачот треба да докаже дека реализирал проект тежок 250 милиони евра, или дека веќе ја вложил истата сума во проект што е во тек, но со услов 250-те милиони евра да се 60% од неговата вкупна вредност. Со ваквите измени практично се елиминира понудата на италијанската компанија „ТОТО“ која содржи најниска цена за изградба на делницата од Коридорот 10. Италијанците понудија 182 милиони евра за изградба на автопатот со обезбедена банкарска гаранција од реномирана банка и доказ дека ги исполнуваат условите кои беа првично поставени. Комисијата за надгледување на тендерот не сака да дава информации бидејќи ги смета за доверливи додека трае постапката. Конечната одлука е во рацете на финансиерите на проектот, Европската унија, Европската банка за обнова и развој и Европската инвестициона банка. Костадин Делимитов |
|||
![]() |
|||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
||
Нема да биде Македонија ако не се развлече максимално временски некој процес, а по се изгледа Актор ќе го добие тендерот.
|
|||
![]() |
|||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
||
http://www.time.mk/read/NONE/791ab9b43d/index.html |
|||
![]() |
|||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||
Зошто се одолжува изградбата на Демир Капија-Смоквица?!Александра СпасевскаДомашните
градежни компании, кои со душа чекаат да почне изградбата на
најголемиот инфраструктурен проект во Македонија за да учествуваат во
проектот вреден 270 милиони евра, негодуваат на пролонгирањето на
тендерот. Велат, автопатот досега требаше да почне да се гради ![]() Веќе пет месеци се одлучува кој и кога ќе почне да ја гради делницата Демир Капија-Смоквица, откако 15 конзорциуми веќе доставија понуди за изградба на автопатот од Коридорот 10 27 километри автопат со две ленти треба да бидат изградени до 2017 година Пет месеци откако 15 конзорциуми доставија понуди за изградба на автопатот Демир Капија-Смоквица сè уште не се знае кој ќе ја гради последната делница од Коридорот 10 и кога ќе започнат градежните активности. Иако Министерството за финансии уште на крајот на март на Европската комисија ѝ достави листа со компании кои имаат најповолни понуди за тендерот, сè уште никој не кажува која компанија ќе ја гради делницата Демир Капија-Смоквица. Домашните градежни компании, кои со душа чекаат да почне да се гради еден од најголемите инфраструктурни проекти во земјава за и тие да земат дел од колачот вреден 270 милиони евра како подизведувачи, негодуваат што тендерот се пролонгира. Автопатот веќе требаше да почне да се гради, велат домашните градежници. Се жалат дека одложувањето на изборот на компанијата која ќе ја гради делницата, дел од Коридорот 10, лошо ќе се одрзи врз целата градежна индустрија, која поради кризата, сè помалку работи на големи градежни зафати. Од делегацијата на Европската комисија во Македонија не добивме информација кој е крајниот рок за избор на изведувач на градежните работи за автопатот, ниту пак, кога најрано може да се очекува почеток на градежните работи. Од Министерството за финансии пак, надлежно за водење на тендерската постапка, потврдија дека чекаат одоговор од Комисијата и дека тие доставиле свои предлози, за коишто финансиерот на проектот го има крајниот збор. „Министерството за финансии ја разгледа тендерската докуменатција и направи избор на компании. Истата документација е доставена до финансиерот на проектот, Европската комисија, од каде што се чека повратен одговор“, велат од Министерството. Актор, Тодини и Мапа во тесен избор за Коридорот 10 Иако од Министерството за финансии тврдат дека процесот за избор на конзорциум не е забавен, домашните градежни компании оценуваат дека изградбата на Демир Капија-Смоквица, сепак, се одложува. „Се забави проектот за изградба на автопатот Демир Капија-Смоквица. Годинава беше најавен, а сè уште не е започната неговата реализација. Сето тоа лошо влијае на прогресот на градежништвото, кое требаше и годинава да биде двигател“, вели Драган Манаилов, управител на градежната компанија Синтек. Според него, уште од почетокот на годината се забавува градежната активност и се намалуваат инвестициите во капитални проекти. Ниту Здружението за градежна индустрија при Стопанската комора нема никакви информации до каде е тендерската постапка за Коридорот 10. „Се пријавија 15 конзорциуми и Владата требаше да избере која има најдобра понуда. Ова е најважен инфраструктурен проект во државата. Зошто се пролонгира постапката не знаеме, досега требаше да биде избрана компанија“, вели Никола Велков од Здружението. Тој потенцира дека овој проект е важен за македонската градежна оператива и кој и да го добие тендерот, ќе ги ангажира македонските градежни компании како подизведувачи. Како што пред еден месец пишуваше „Капитал“, грчката компанија Актор, италијанскиот конзорциум Тодини и турската Мапа се во тесниот избор на компании кои доставиле најдобри понуди на тендерот за изградба на автопатот Демир Капија-Смоквица, последната делница од Коридорот 10. На јавниот повик за избор на градежна компанија, којшто заврши на почетокот на јануари, понуди доставија 14 европски и еден конзорциум од Кина, а најголем интерес покажаа градежни компании од Италија. Автопатската делница Демир Капија–Смоквица е долга 28,2 километри, а проектот е проценет на 270 милиони евра, пари обезбедени од ЕИБ, ЕБОР и ИПА претпристапните фондови на Европската комисија. http://www.kapital.com.mk/mk/dneven_vesnik.aspx/83595/zoshto_se_odolzhuva_izgradbata_na_demir_kapija-smokvica_!.aspx?iId=2717 |
|||
![]() |
|||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
||
http://www.time.mk/read/NONE/8a31719566/index.html |
|||
![]() |
|||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||
Автопат долг 28 километри - најкрупен инфраструктурен проект што Македонија го има во последните 10 години.
![]() Ако градиме 28 километри автопат еднаш на секои 10 години, колку години, или подобро кажано, колку децении треба да се изначекаме додека да добиеме современи патишта (под претпоставка дека воопшто ќе имаме современи патишта) ? Ама затоа ги имаме сите пари и сето време на светот потребни за споменици, фасади, огради од 1 милион и 250 илјади евра и ред други непотребни глупости. http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/demir-kapija-%E2%80%93-smokvica-najgolem-kapitalen-proekt Демир Капија – Смоквица најголем капитален проект
Edited by Dexter26 - 22-May-2012 at 20:10 |
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
Samo falbi i politicki marketing, a ona najvaznoto, kolku ke cini trasata, kako ke se finansira, kolku ke trae gradenjeto i sl. ke treba sami da nagagame.
|
|||
![]() |
|||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
||
Ќе се сложите дека сме богата држава, не е битно дека е со помош на кредит битно е дека вртиме тешки пари.
Оваа наша влада да го вложеше истиот труд кој го вложи во спомениците, фонтани, фасади и останата шминка во патна инфраструктура не само што ќе се градеше туку веќе ќе беше во завршна фаза не само Демир Капија - Смоквица туку и Скопје - Блаце, Тетово - Кичево... |
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
||
Тоа за богата држава беше иронично. Но со оглед на тоа како лесно се трошат милиони на такви работи логично е да помисли човек и нешто такво, кога не би знаел за која земја станува збор. Во економија се вели дека 1км автопат = 1 милион евра, па и нека е нешто повеќе, а на нас секој км автопат ни е добредојден. Колку км автопат изгубивме? Ако навистина се започне со изградба во јули еве од мене ![]() Edited by alexsend - 23-May-2012 at 22:28 |
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
||
Да најевтината е таа, по 2 ленти во правец, прав пат, без пречки...
Знаеш Denko многу ми е фрустрирачки тоа што живееме во транзитна држава која нема ни 200 км И-З , С-Ј , а сепак ти треба непотребно многу време да стигнеме од Скопје до Охрид, Битола, Берово, Бугарска граница... Многу е јасно дека таквите проекти се многу скапи, но затоа и се вели дека се од капитално значење, и би требало секоја година ако ништо повеќе барем 10-15 км да се градат, а тоа мислам дека може да си го дозволиме. Па дури и да е на кредит, ова се работи за кои е оправдано да се земе кредит. Но ако земат уште некој сега готови сме. Држава како Македонија треба континуирано да инвестира во патната инфраструктура и енергетиката, тоа треба да им е јасно на сите кои се и ќе бидат на власт. Инаку нема развој. А не еднаш во 10 години. Патнава инфраструктура е битна и за уште една битна работа, странското јавно мнение. Прво нешто што гледаат оние кои ќе слетаа во Скопје е аеродромот, ок сме сега на тоа поле. Но единствено нешто што гледаат оние кои само транзитираат се патиштата. Тие се единствена наша реклама. |
|||
![]() |
|||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
||
Добро а, кој уствари победи на тендерот за изградба на делницава?
|
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
alexsend,
se slozuvam, jas celo vreme go velam toa, deka parite MORA da gi investirame vo patnata infrastruktura. Npr. Strumica e centar na jugoistocniot del na Makedonija i prilicno razvien grad za makedonski uslovi a za da stignes do nea treba da pomines po kaldrma. Mojata zabeleska bese samo deka so parite od spomenicite, fontanite i fasadite ne moze da se izgradat trite delnici sto gi posoci ti, no deka so niv mozese da se izgradi dobar del na avtopat, toa DA. |
|||
![]() |
|||
GI ![]() Newbiе ![]() Joined: 08-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
Во времетно на Анте Марковиќ како што милуваат многумина да кажат за една година се изградија повеќе километри автопат отколку за 20-тина години самостална Македонија. Далеку од тоа да сум југоносталгичар но за нас во делот на инфрастуктурата подобро ќе беше Југославија да потраеше уште едно 2 години плус
![]() |
|||
![]() |
|||
lucho ![]() Newbiе ![]() Joined: 25-May-2012 Location: Sofia Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
![]() |
|||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||
Во времето на Анте се изградија автопати,но и `испарија` девизните резерви,па сеуште сега владата издава обврзници за `старото девизно штедење`
|
|||
![]() |
|||
GI ![]() Newbiе ![]() Joined: 08-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
Не испарија девизни резерви туку на оние што им требаа си ги позајмија пред другите да се свестат дека и така се може
![]() |
|||
![]() |
|||
Aleksf ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 30-May-2012 Location: Helsinki Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
Po nekoi soznanija koi gi imam od ponuduvacite samo vertikalnata i horizontalnata soobracajna signalizacija za delnicata Demir Kapija -Smokvica cini okolu 5 milioni evra
|
|||
Сите пчели да носеа мед, медот ќе беше бадијала
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |