build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Демир Капија - Смоквица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 09-Mar-2012 at 12:24

Тото и Актор најблиску до добивање на тендерот за Демир Kапија-Смоквица

Тото%20и%20Актор%20најблиску%20до%20добивање%20на%20тендерот%20за%20Демир%20Kапија-Смоквица

Италијанската компанија Тото и грчки Актор се во тесниот избор за изградба на последната делница од Коридорот 10. Како што дознава „Капитал“, при ревизија на 15 понуди кои пристигнаа за изградба на автопатот Демир Капија-Смоквица овие компании доставиле најповолни понуди, а голем дел од нив не ги исполнувале бараните услови кои ги пропишува Европската комисија и ЕБРД, кои го финансираат проектот. Одлуката која компанија ќе го земе најголемиот инфраструктурен проект, вреден 270 милиони евра, треба да биде донесена најдоцна до крајот на месецот, кога завршува рокот кој го имаше Министерството за финансии за оценување на понудите. Во меѓувреме, македонските градежни компании се во исчекување која компанија ќе го добие тендерот за да започнат преговори за нивно учество како подизведувачи на дел од градежните работи.

Како што претходно објави „Капитал“, италијанските компании Тото и Тодини и грчката Актор дале најтрактивни понуди за изградба на оваа делница, долга 27 километри, а најголеми шанси има понудата од 182 милиони евра, која ја дала Тото, којашто има најниска цена на изградба. Највисока понуда, 400 милиони евра, доставила кинеската компанија CWE, која е една од двете компании заинтересирани и за изградба на хидроцентралите Чебрен и Галиште. Според информациите на „Капитал“, најголем дел од компаниите кои доставилe понуди не ги исполнуваат сите услови, односно го прекршиле тендерскиот услов, според кој доставените финансиски понуди треба да бидат без калкулиран ДДВ.

http://www.kapital.com.mk/mk/makedonija/81244/toto_i_aktor_najblisku_do_dobivanje_na_tenderot_za_demir_kapija-smokvica.aspx
Back to Top
Portal View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Portal Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 02-Apr-2012 at 18:20
Тендер за Демир Капија-Смоквица

понеделник, 02 април 2012, 19:08

Во ек на тендерот за избор на изградба на автопатот Демир Капија-Смоквица се менуваат условите за избор на најповолен понудувач. Како што дознава Алфа веќе не важи условот компаниите кои конкурираат да имаат реализирано сличен проект вреден 250 милиони евра, или најмалку 60% од проект чија вкупна вредност исто така е 250 милиони евра.

На средина од тендерот сега се наметнува построг критериум според кој изведувачот треба да докаже дека реализирал проект тежок 250 милиони евра, или дека веќе ја вложил истата сума во проект што е во тек, но со услов 250-те милиони евра да се 60% од неговата вкупна вредност.

Со ваквите измени практично се елиминира понудата на италијанската компанија „ТОТО“ која содржи најниска цена за изградба на делницата од Коридорот 10. Италијанците понудија 182 милиони евра за изградба на автопатот со обезбедена банкарска гаранција од реномирана банка и доказ дека ги исполнуваат условите кои беа првично поставени.

Комисијата за надгледување на тендерот не сака да дава информации бидејќи ги смета за доверливи додека трае постапката. Конечната одлука е во рацете на финансиерите на проектот, Европската унија, Европската банка за обнова и развој и Европската инвестициона банка.

Костадин Делимитов
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 03-Apr-2012 at 00:21
Нема да биде Македонија ако не се развлече максимално временски некој процес, а по се изгледа Актор ќе го добие тендерот.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 03-Apr-2012 at 15:21
Грчката компанија Актор, италијанскиот конзорциум Тодини и турската Мапа се во тесниот избор на компании кои доставиле најдобри понуди на тендерот за изградба на автопатот Демир Капија-Смоквица, последната делница од Коридорот 10.
Како што дознава „Капитал“, италијанската компанија Тото, која имаше најевтина понуда за извршување на градежните работи, е дисквалификувана бидејќи не ги исполнувала тендерските услови. Според информациите до кои дојде „Капитал“, комисијата во Министерството за финансии, која одлучува за тендерот, ја доставила листата со компании кои имаат најдобри понуди до Европската комисија и до Европската банка за обнова и развој (ЕБРД). Неофицијално, сега најголеми шанси да го земе најголемиот инфраструктурен проект во државата, проценет на 270 милиони евра, имала Тодини, која доставила понуда од 260 милиони евра. Актор понудил 224 милиони евра, а турската Мапа 262 милиони евра. Според неофицијалните информации, Тото понудила 160 милиони евра за 27 километри автопат.
Од Министерството за финансии велат дека името на најдобро рангираната компанија ќе го објават откако Европската комисија ќе го потврди нивниот избор. Но, нема конкретен рок за колку време ќе заврши изборот, ниту кој од 15-те конзорциуми кои влегоа во трка за изградба на автопатот доставиле најповолни понуди.


http://www.time.mk/read/NONE/791ab9b43d/index.html
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 03-May-2012 at 18:35

Зошто се одолжува изградбата на Демир Капија-Смоквица?!

Александра Спасевска
Домашните градежни компании, кои со душа чекаат да почне изградбата на најголемиот инфраструктурен проект во Македонија за да учествуваат во проектот вреден 270 милиони евра, негодуваат на пролонгирањето на тендерот. Велат, автопатот досега требаше да почне да се гради

Веќе пет месеци се одлучува кој и кога ќе почне да ја гради делницата Демир Капија-Смоквица, откако 15 конзорциуми веќе доставија понуди за изградба на автопатот од Коридорот 10

27


километри автопат со две ленти треба да бидат изградени до 2017 година

Пет месеци откако 15 конзорциуми доставија понуди за изградба на автопатот Демир Капија-Смоквица сè уште не се знае кој ќе ја гради последната делница од Коридорот 10 и кога ќе започнат градежните активности.

Иако Министерството за финансии уште на крајот на март на Европската комисија ѝ достави листа со компании кои имаат најповолни понуди за тендерот, сè уште никој не кажува која компанија ќе ја гради делницата Демир Капија-Смоквица.

Домашните градежни компании, кои со душа чекаат да почне да се гради еден од најголемите инфраструктурни проекти во земјава за и тие да земат дел од колачот вреден 270 милиони евра како подизведувачи, негодуваат што тендерот се пролонгира. Автопатот веќе требаше да почне да се гради, велат домашните градежници. Се жалат дека одложувањето на изборот на компанијата која ќе ја гради делницата, дел од Коридорот 10, лошо ќе се одрзи врз целата градежна индустрија, која поради кризата, сè помалку работи на големи градежни зафати.

Од делегацијата на Европската комисија во Македонија не добивме информација кој е крајниот рок за избор на изведувач на градежните работи за автопатот, ниту пак, кога најрано може да се очекува почеток на градежните работи.

Од Министерството за финансии пак, надлежно за водење на тендерската постапка, потврдија дека чекаат одоговор од Комисијата и дека тие доставиле свои предлози, за коишто финансиерот на проектот го има крајниот збор.

„Министерството за финансии ја разгледа тендерската докуменатција и направи избор на компании. Истата документација е доставена до финансиерот на проектот, Европската комисија, од каде што се чека повратен одговор“, велат од Министерството.

Актор, Тодини и Мапа во тесен избор за Коридорот 10

Иако од Министерството за финансии тврдат дека процесот за избор на конзорциум не е забавен, домашните градежни компании оценуваат дека изградбата на Демир Капија-Смоквица, сепак, се одложува.

„Се забави проектот за изградба на автопатот Демир Капија-Смоквица. Годинава беше најавен, а сè уште не е започната неговата реализација. Сето тоа лошо влијае на прогресот на градежништвото, кое требаше и годинава да биде двигател“, вели Драган Манаилов, управител на градежната компанија Синтек.

Според него, уште од почетокот на годината се забавува градежната активност и се намалуваат инвестициите во капитални проекти.

Ниту Здружението за градежна индустрија при Стопанската комора нема никакви информации до каде е тендерската постапка за Коридорот 10.

„Се пријавија 15 конзорциуми и Владата требаше да избере која има најдобра понуда. Ова е најважен инфраструктурен проект во државата. Зошто се пролонгира постапката не знаеме, досега требаше да биде избрана компанија“, вели Никола Велков од Здружението.

Тој потенцира дека овој проект е важен за македонската градежна оператива и кој и да го добие тендерот, ќе ги ангажира македонските градежни компании како подизведувачи.

Како што пред еден месец пишуваше „Капитал“, грчката компанија Актор, италијанскиот конзорциум Тодини и турската Мапа се во тесниот избор на компании кои доставиле најдобри понуди на тендерот за изградба на автопатот Демир Капија-Смоквица, последната делница од Коридорот 10.

На јавниот повик за избор на градежна компанија, којшто заврши на почетокот на јануари, понуди доставија 14 европски и еден конзорциум од Кина, а најголем интерес покажаа градежни компании од Италија. Автопатската делница Демир Капија–Смоквица е долга 28,2 километри, а проектот е проценет на 270 милиони евра, пари обезбедени од ЕИБ, ЕБОР и ИПА претпристапните фондови на Европската комисија.

http://www.kapital.com.mk/mk/dneven_vesnik.aspx/83595/zoshto_se_odolzhuva_izgradbata_na_demir_kapija-smokvica_!.aspx?iId=2717

Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 07-May-2012 at 12:55
СЛЕДНАТА НЕДЕЛА ЌЕ СЕ ЗНАЕ КОЈ КОНЗОРЦИУМ ЌЕ ГО ГРАДИ КОРИДОРОТ 10

Следната недела ќе се знае кој конзорциум од пријавените 15 ќе го гради автопатот Демир Капија–Смоквица. Како што дознава „Капитал“, според информациите од Европската комисија, рокот за избор на компанија истекува на 14 мај, односно дотогаш претставници на Комисијата, која е главен финансиер на проектот, треба да одлучат која од доставените понуди е најповолна.
„Крајниот рок за избор на најдобра понуда на тендерот за автопатот Демир Капија-Смоквица е 14 мај. Процедурата за избор на изведувач е според предвидената динамика. Градежните работи за изградба на автопатот од Коридорот 10 се очекува за започнат во втората поливина од годината“, информираат од делегацијата на Европската комисија во Скопје.
Втората фаза од тендерот за последната делница од Коридорот 10 започна на почетокот на декември, каде што 15 конзорциуми кои се квалификуваа во првата фаза од тендерот беа повикании да достават понуди за изградба на автопатот. Министерството за Финансии, кое е надлежно за водење на тендерската постапка, на крајот на март до Комисијата достави листа со компании со најповолни понуди.
„Ја разгледавме тендерската документација и направивме избор на компании. Истата документација е доставена до финансиерот на проектот, Европската комисија, од каде што се чека повратен одговор“, изјавија од Министерството за финансии.
Автопатската делница Демир Капија–Смоквица е долга 28,2 километри, а проектот е проценет на 270 милиони евра, пари обезбедени од ЕИБ, ЕБОР и од ИПА претпристапните фондови на Европската комисија.

http://www.time.mk/read/NONE/8a31719566/index.html
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 22-May-2012 at 20:09
Автопат долг 28 километри - најкрупен инфраструктурен проект што Македонија го има во последните 10 години. Doh
 
Ако градиме 28 километри автопат еднаш на секои 10 години, колку години, или подобро кажано, колку децении треба да се изначекаме додека да добиеме современи патишта (под претпоставка дека воопшто ќе имаме современи патишта) ?
 
Ама затоа ги имаме сите пари и сето време на светот потребни за споменици, фасади, огради од 1 милион и 250 илјади евра и ред други непотребни глупости.
 
http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/demir-kapija-%E2%80%93-smokvica-najgolem-kapitalen-proekt
 
Демир Капија – Смоквица најголем капитален проект
 
22.05.2012 - 20:28
 
За два месеци започнува изградбата на делницата Демир Капија  - Смоквица,  која е дел од  автопатот Коридор 10.
 

 
Владата вели дека ова е најкрупен инфраструктурен проект што Македонија го има во последните 10 години и во согласност со препораките на Г8 земјите со низок дефицит во кризни времиња да инвестираат во капитални проекти.
 
Со градењето на овој дел од коридорот, долг 28 километри , Македонија обезбедува автопат за својот најважен транспортен правец.
 
Коридорот 10 е дел од транспортната  мрежа која ги поврзува Грција и Австрија, и експертите се согласни дека тој позитивно ќе влијае на трговската размена и економскиот развој на земјата.
 
Ана Петковска



Edited by Dexter26 - 22-May-2012 at 20:10
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 23-May-2012 at 12:17
Samo falbi i politicki marketing, a ona najvaznoto, kolku ke cini trasata, kako ke se finansira, kolku ke trae gradenjeto i sl. ke treba sami da nagagame.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 23-May-2012 at 20:10
Ќе се сложите дека сме богата држава, не е битно дека е со помош на кредит битно е дека вртиме тешки пари.
Оваа наша влада да го вложеше истиот труд кој го вложи во спомениците, фонтани, фасади и останата шминка во патна инфраструктура не само што ќе се градеше туку веќе ќе беше во завршна фаза не само Демир Капија - Смоквица туку и Скопје - Блаце, Тетово - Кичево...


Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 23-May-2012 at 21:36
Originally posted by alexsend

Ќе се сложите дека сме богата држава, не е битно дека е со помош на кредит битно е дека вртиме тешки пари.
Оваа наша влада да го вложеше истиот труд кој го вложи во спомениците, фонтани, фасади и останата шминка во патна инфраструктура не само што ќе се градеше туку веќе ќе беше во завршна фаза не само Демир Капија - Смоквица туку и Скопје - Блаце, Тетово - Кичево...


Fakt e deka se potrosija mnogu pari na gluposti, i deka ke bese mnogu popametno tie pari da gi vlozat vo patnata infrastruktura. No da se misli deka Makedonija e bogata drzava i deka so ovie pari mozat da se izgradat posocenite delnici e sepak nerealno. 
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 23-May-2012 at 22:26
Originally posted by Denko


Originally posted by alexsend

Ќе се сложите дека сме богата држава, не е битно дека е со помош на кредит битно е дека вртиме тешки пари.
Оваа наша влада да го вложеше истиот труд кој го вложи во спомениците, фонтани, фасади и останата шминка во патна инфраструктура не само што ќе се градеше туку веќе ќе беше во завршна фаза не само Демир Капија - Смоквица туку и Скопје - Блаце, Тетово - Кичево...


Fakt e deka se potrosija mnogu pari na gluposti, i deka ke bese mnogu popametno tie pari da gi vlozat vo patnata infrastruktura. No da se misli deka Makedonija e bogata drzava i deka so ovie pari mozat da se izgradat posocenite delnici e sepak nerealno. 


Тоа за богата држава беше иронично. Но со оглед на тоа како лесно се трошат милиони на такви работи логично е да помисли човек и нешто такво, кога не би знаел за која земја станува збор.
Во економија се вели дека 1км автопат = 1 милион евра, па и нека е нешто повеќе, а на нас секој км автопат ни е добредојден. Колку км автопат изгубивме?

Ако навистина се започне со изградба во јули еве од мене

Edited by alexsend - 23-May-2012 at 22:28
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 23-May-2012 at 23:57
Originally posted by alexsend

Originally posted by Denko


Originally posted by alexsend

Ќе се сложите дека сме богата држава, не е битно дека е со помош на кредит битно е дека вртиме тешки пари.
Оваа наша влада да го вложеше истиот труд кој го вложи во спомениците, фонтани, фасади и останата шминка во патна инфраструктура не само што ќе се градеше туку веќе ќе беше во завршна фаза не само Демир Капија - Смоквица туку и Скопје - Блаце, Тетово - Кичево...


Fakt e deka se potrosija mnogu pari na gluposti, i deka ke bese mnogu popametno tie pari da gi vlozat vo patnata infrastruktura. No da se misli deka Makedonija e bogata drzava i deka so ovie pari mozat da se izgradat posocenite delnici e sepak nerealno. 


Тоа за богата држава беше иронично. Но со оглед на тоа како лесно се трошат милиони на такви работи логично е да помисли човек и нешто такво, кога не би знаел за која земја станува збор.
Во економија се вели дека 1км автопат = 1 милион евра, па и нека е нешто повеќе, а на нас секој км автопат ни е добредојден. Колку км автопат изгубивме?

Ако навистина се започне со изградба во јули еве од мене
Jasno e deka so tie pari mozevme da izgradime nekoj avtopat, no ovie tri delnici sto gi spomna ke lapnat najmalku 500-600 milioni. Tamu ke ima mostovi, tuneli itn. Ova 1km avtopat = 1 milion evra e najevtinata varijanta, koja kako sto gledam veke ne vazi...
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 24-May-2012 at 08:58
Да најевтината е таа, по 2 ленти во правец, прав пат, без пречки...
Знаеш Denko многу ми е фрустрирачки тоа што живееме во транзитна држава која нема ни 200 км И-З , С-Ј , а сепак ти треба непотребно многу време да стигнеме од Скопје до Охрид, Битола, Берово, Бугарска граница...
Многу е јасно дека таквите проекти се многу скапи, но затоа и се вели дека се од капитално значење, и би требало секоја година ако ништо повеќе барем 10-15 км да се градат, а тоа мислам дека може да си го дозволиме.

Па дури и да е на кредит, ова се работи за кои е оправдано да се земе кредит. Но ако земат уште некој сега готови сме.

Држава како Македонија треба континуирано да инвестира во патната инфраструктура и енергетиката, тоа треба да им е јасно на сите кои се и ќе бидат на власт. Инаку нема развој. А не еднаш во 10 години.

Патнава инфраструктура е битна и за уште една битна работа, странското јавно мнение. Прво нешто што гледаат оние кои ќе слетаа во Скопје е аеродромот, ок сме сега на тоа поле. Но единствено нешто што гледаат оние кои само транзитираат се патиштата. Тие се единствена наша реклама.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 24-May-2012 at 11:25
Добро а, кој уствари победи на тендерот за изградба на делницава?
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 24-May-2012 at 12:47
alexsend,
se slozuvam, jas celo vreme go velam toa, deka parite MORA da gi investirame vo patnata infrastruktura. Npr. Strumica e centar na jugoistocniot del na Makedonija i prilicno razvien grad za makedonski uslovi a za da stignes do nea treba da pomines po kaldrma. Mojata zabeleska bese samo deka so parite od spomenicite, fontanite i fasadite ne moze da se izgradat trite delnici sto gi posoci ti, no deka so niv mozese da se izgradi dobar del na avtopat, toa DA.
Back to Top
GI View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 08-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote GI Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 25-May-2012 at 00:03
Во времетно на Анте Марковиќ како што милуваат многумина да кажат за една година се изградија повеќе километри автопат отколку за 20-тина години самостална Македонија. Далеку од тоа да сум југоносталгичар но за нас во делот на инфрастуктурата подобро ќе беше Југославија да потраеше уште едно 2 години плус
Back to Top
lucho View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 25-May-2012
Location: Sofia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote lucho Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 25-May-2012 at 14:27
Аз не разбирам много от строителство на магистрали, ама тея 10 млн. евро на км ми се струват много.
За сравнение, това се строи в момента в България:

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 25-May-2012 at 16:14
Во времето на Анте се изградија автопати,но и `испарија` девизните резерви,па сеуште сега владата издава обврзници за `старото девизно штедење`
Back to Top
GI View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 08-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote GI Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 25-May-2012 at 22:32
Не испарија девизни резерви туку на оние што им требаа си ги позајмија пред другите да се свестат дека и така се може
Back to Top
Aleksf View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 30-May-2012
Location: Helsinki
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Aleksf Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 31-May-2012 at 14:52
Po nekoi soznanija koi gi imam od ponuduvacite samo vertikalnata i horizontalnata soobracajna signalizacija za delnicata Demir Kapija -Smokvica cini okolu 5 milioni evra
Сите пчели да носеа мед, медот ќе беше бадијала
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.