build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Реконструкција на пругата Битола - Лерин

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 12-Feb-2011 at 12:53
1. Не ни се затвора коридорот 10, туку привремено се укинуваат патничките возови. Товарните ќе продолжат да сообраќаат сосем нормално. Не значи дека пругава ќе биде бескорисна ако се реконструира.

2. Пругата се реконструира за да може да се справи со очекуваниот бум во индустриската зона Жабени.

Како и да е, ако е со европски пари зошто да не?

Edited by гитардемон - 12-Feb-2011 at 12:55
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 12-Feb-2011 at 11:41
А треба да се направи една анализа за тоа колку се големи претпријатијата во Прилеп и Битола за да ја ремонтираме пругата Битола-Кременица. Да појаснам, во пелагонискиот регион нема ниту еден металуршки комбинат или рудник, ниту пак рафинерија или нешто слично. Сакам да кажам, освен РЕК Битола, нема ниту еден капитален објект кој би имал побарувачка од 2-3 товарни возови дневно кон Солун. Можеби најголем од сите е Мермерниот комбинат во Прилеп, но се` останато е ситна боранија за товарниот железнички сообраќај.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 11-Feb-2011 at 21:55
Коридорот 8 секако треба да се направи од многу причини, тука нема спор и нема дискусија. И требаше веќе одамна да биде направен. Сообраќајните врски не може да се градат со идеја дека треба некогаш да се исплатат туку се со цел за општа добробит на земјата и на стопанството. Ако 20 км пруга донесе развој на стопанството во Пелагонија тогаш треба да се гради независно од коридорот 8 и не треба со него да се условува. 
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 11-Feb-2011 at 21:41
Друго е кога имаш алтернативи.Особено кон Албанија треба да се направи пруга која ќе излева на Јадранското море. Особено сега кога Грците се одлучија да ги скратуват средствата на железничката и кога секој трет ден сме соочени со штрајкови.Секако оваа железничка е одлична можност за уште еден излез на средосемното море особено кога се работи за само 20 километри пруга, но како што реков според мене коридорот 8 треба да биде приоритет.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 11-Feb-2011 at 21:36
Ако има економска корист за Битолското и Прилепското стопанство и за целиот Пелагониски регион воопшто, тогаш треба да се обнови. Се работи за 20-тина км пруга (заедно со станични и други колосеци итн. итн. ) и тоа на лесен терен и без големи мостови, тунели итн. Меѓутоа , само во случај на економска оправданост.
Кој ни гарантира дека Бугарија нема да постапува исто како и Грција...


Edited by polval - 11-Feb-2011 at 21:40
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 11-Feb-2011 at 18:59
Според мене приоритет треба да биде коридорот 8 , поврзување на Јадранското и Црното море.Вака Грците имат монопол кога сакаат не затварат кога сакаат отвараат.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 11-Feb-2011 at 18:43
Еден цинична забелешка,

Ако коридор X ни се затвара, дали во овој период вреди да ре размислува за отварање-реновирање на коридор Xd или да се причека на некој подобри времиња ???
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 11-Feb-2011 at 18:34

Бизнисот ја бара пругата Битола - Лерин

Делницата, долга само 15 километри, обрасната со треви и дрвја, чека ревитализација две децении

БИТОЛА - Македонските стопанственици вчера симболично допатуваа со воз од Скопје, Велес и Прилеп во Битола со цел да и' дадат до знаење на државата дека железничката инфраструктура е еден од клучните предуслови за економски раст на регионот. За бизнисмените е неразбирливо зошто државата во изминатите две децении не успеала да ја ревитализира пругата Битола - Лерин, долга само 15 километри. Пругата Битола - Кременица со години е обрасната со треви и дрвја. Таа по ништо не потсетува дека тука своевремено минувале возови. Единствените траги од шините се на сообраќајните премини.

Пелагонија е втора по висина на учество на БДП во државата, најголем производител на пченица и со најголем процент од 45 насто од капацитетите за производство на струја. За развој на регионот неопходна е ревитализација на пругата која ќе ја олесни транспортната комуникација со јужниот сосед.

„Дојдовме со воз за да упатиме јасна порака дека мора после толку години мора да се вложи во железничката инфраструктура, поточно во пругата Битола- Кременица- Лерин, бидејќи тоа во голем дел ќе го олесни протокот на стоки кон солунското пристаниште“,рече Бранко Азески, претседател на Стопанската комора на Македонија.

Стопанствениците, патувајќи за Битола, прв пат слушнале од вработените во железницата дека за ревитализација на пругата Битола - Лерин е изработена физибилити студија, како и дека од грчка страна има конкретни барања за реактивирање на пругата, особено за масовни стоки.

„Владата даде се' што можеше на планот на погодностите за странските инвеститори, а тие не дојдоа. Значи, проблемот треба да го бараме кај нас. Да ја подобриме ситуацијата во судството, во инфраструктурата, во самодовербата. Зашто несфатливо е пруга долга 16 километри така да седи 20 години. За жал, во регионот политиката е во фокусот. Почести и поактуелни се политичките наспроти економските теми“, посочи Азески. Токму поради крајно лошите состојби во железничката инфраструктура, стопанствениците најавуваат дека во наредните 5 години ќе бараат од Владата поголем дел од средствата да се намени за железницата.

„Транспортот на стоки стопанствениците мораат да го насочат само во патниот сообраќај. Но, превозот со камиони бара поголеми трошоци за разлика од железницата. Затоа ни е потребна итна ревитализација на пругата Битола - Лерин,“ рече Благој Стојчев, претседател на стопанствениците од регионот.

Според Оливер Деркоски, директор на „Македонски железници“, потребни се големи инвестиции да се ревитализира железничката инфраструктура во Македонија и да се реновираат возовите.

„Планираме во следните 5 години големи вложувања во железницата и во возовите. Еден нов вагон чини милион евра, а нова локомотива е 1,5 милиони евра. Затоа дел од вагоните ќе се реновираат во Велес“, рече Деркоски. Според него, „Железници“ преговараат со локалните вести од Прилеп и од Битола на оваа релација почесто да сообраќа воз, бидејќи според нивни пресметки, 2.000 до 3.000 граѓани секојдневно патуваат од едниот во другиот град. (А.Б.)

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=80F95FF7BFE101418115B59AF8823CEF
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 02-Feb-2011 at 20:02

Ако успееш еве го линкот на целиот текст од анализата
Chinese trojan horse investing in greece or invading europe / part 1
кој некогаш работеше !!!???

http://chinatrade.foreignpolicyblogs.com/2011/01/15/chinese-%E2%80%98trojan-horse%E2%80%99-investing-in-greece-or-invading-europe-part-i/
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 02-Feb-2011 at 19:45
Originally posted by Vladimir P

Cosco has already made a bid to manage the port of Thessaloniki, and so far is the only bidder.]

Охооо, значи Кинезите веќе направиле конкретен чекор и во однос на Солун, не само Пиреа. Многу позитивно за Македонија! Баш пред извесно време дискутиравме на форумов за таквата можност и за ефектите од тоа. Владимир, ако имаш на лагер нешто подетално, те молам постирај во посоодветна нишка.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 02-Feb-2011 at 19:39
Originally posted by shaun.r

samo ne mi e jasno kako nasle deka treba da produzi do igumenica ,

Еве само една од мнугуте анализи и предности на Игуменица

... But the story does not end there. The Chinese government (through Cosco) is already interested in further investments in Greece, including the acquisition of ‘Thriasio’ (a large track of land close to the port) to be used both as an office park and as storage of containers for re-export to North Africa and the Middle East. The Chinese government is also interested in acquiring abandoned Olympic sites to use in ways that will accommodate exports to Greece and the transportation of goods to Europe through Greece. The Greek government is also looking for buyers of its other three main ports (Thessaloniki, Volos, Igoumenitsa) which are in the northern part of Greece and are even closer to the European markets that the Chinese are coveting. Cosco has already made a bid to manage the port of Thessaloniki, and so far is the only bidder. Although Athens is linked with Central Europe via rail, like Thessaloniki and Igoumenitsa, the port of Piraeus is not, thus making these other two Greek ports even more appealing to the Chinese government and Cosco...



Foreign Policy Blogs
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 28-Dec-2010 at 17:11





Back to Top
shaun.r View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Jul-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote shaun.r Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 27-Sep-2010 at 14:10
Originally posted by Vladimir P

Највероватно новинарот мислел кога нашиве ќе го направат делот Битола - Лерин, тогаш и грците ќе го направат делот Кожани - Игуменица    

Big%20smileBig%20smile samo ne mi e jasno kako nasle deka treba da produzi do igumenica ,
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 27-Sep-2010 at 12:55
Највероватно новинарот мислел кога нашиве ќе го направат делот Битола - Лерин, тогаш и грците ќе го направат делот Кожани - Игуменица    

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
shaun.r View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Jul-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote shaun.r Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 27-Sep-2010 at 08:32
Originally posted by Danielbtmk

Со воз од Битола до Лерин во 2014 година

недела, 26 септември 2010, 17:21

Најмалку девет милиони евра ќе чини реконструкцијата на железничката пруга од Битола до Кременица, односно границата со република Грција. Оваа делница која не е во употреба веќе 25 години е со должина од 16 километри и претставува витален дел од Коридорот 10 и новиот проект„Карго 10“ на железниците на Србија, Хрватска и Словенија кој стартува од први октомври.
Министерството за транспорт и врски се` уште работи на подготовка на проектната документација на проектот чија реализација според најавите треба да започне во 2013 и да се заокружи во 2014 година. Најголем дел од потребните пари, или 85% ќе се обезбедат од ИПА претпристапните фондови на ЕУ за регионален развој, а останатите од буџетот.
Реконструкцијата на оваа делница ќе овозможи продолжување на кракот од железничкиот Коридор 10 преку Грција до пристаништето во Солун и градот Игуменица, што покрај патничкиот ќе биде од голема важност за товарниот сообраќај. Владата пролетоска најави реконструкција и на железничката пруга од Табановце до Гевгелија. Со заем од ЕБОР во износ од 17,6 милиони евра, ќе се реконструираат четири делници во должина од 53 километри.

kolku se pismeni nasive novinari...a da im kazese nekoj deka do igumenica nema pruga
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 26-Sep-2010 at 20:36

Со воз од Битола до Лерин во 2014 година

недела, 26 септември 2010, 17:21

Најмалку девет милиони евра ќе чини реконструкцијата на железничката пруга од Битола до Кременица, односно границата со република Грција. Оваа делница која не е во употреба веќе 25 години е со должина од 16 километри и претставува витален дел од Коридорот 10 и новиот проект„Карго 10“ на железниците на Србија, Хрватска и Словенија кој стартува од први октомври.
Министерството за транспорт и врски се` уште работи на подготовка на проектната документација на проектот чија реализација според најавите треба да започне во 2013 и да се заокружи во 2014 година. Најголем дел од потребните пари, или 85% ќе се обезбедат од ИПА претпристапните фондови на ЕУ за регионален развој, а останатите од буџетот.
Реконструкцијата на оваа делница ќе овозможи продолжување на кракот од железничкиот Коридор 10 преку Грција до пристаништето во Солун и градот Игуменица, што покрај патничкиот ќе биде од голема важност за товарниот сообраќај. Владата пролетоска најави реконструкција и на железничката пруга од Табановце до Гевгелија. Со заем од ЕБОР во износ од 17,6 милиони евра, ќе се реконструираат четири делници во должина од 53 километри.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 17-Sep-2010 at 17:09
Се надевам дека дотогаш уште некои локомотиви ќе се обноват т.е. ќе се вратат од мртвите или па како што најавуваат дека ќе купат четвороделни моторни гарнитури... па така ќе има возови кои ќе сообраќаат кон Лерин...и плус тоа мора локомотивите да се дизел бидејќи до Битола нема електрифицирана пруга...Roll%20eyes


Edited by Danielbtmk - 17-Sep-2010 at 17:14
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 17-Sep-2010 at 12:27
Нема потреба од вакви паушални изјави. Возовите кои ќе одат на таа релација ќе бидат тие на МЖ и ОСЕ.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
truckerinsoul View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 17-Sep-2010
Location: 0
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote truckerinsoul Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 17-Sep-2010 at 07:13
Пруга Битола-Лерин? Лажги со опашки. Само не знам кои возови ке одат на таја релација, а btw, од бт сум.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 10-Sep-2010 at 17:23
Несе така стари праговите, само од 1957 година.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.