build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Штип - Кочани

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 23>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 08-Feb-2021 at 15:19
Originally posted by FiLo

И си го решил проблемот ? Си го натерал оној погоре што влегол во макази да не влегува затоа што на средина има 2 полни линии и затоа што лентите се потесни, ама се две во правец ?

Ја барате вината за однесувањето на таквите во погрешно место.
Не е до патот, до менталниот склоп е на таквите.

Ама изгледа џабе ќе објаснувам макар и уште 100 поста би напишал на темава, така да по постов ја се откажувам во понатамошна дискусија за конкретнава тема


Ок, ме убеди дека профил 2x2 (неодвоен) не е побезбедна и побрза варијанта од профил 2x1.5... Само ќе додадам дека веројатноста да влезе во макази некој сакајќи да претекне две паралелни возила и притоа сечејќи две полни линии е каде каде помала, отколку во нашиов случај.
Кловерстак, за ваков модел ми беше зборот 54.847734317690055, 31.76121364087539, но изгледа лентиве се пошироки од 3 метра, ај провери ако можеш.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 07-Feb-2021 at 23:21
Originally posted by Marxentric

Ете на самата слика може да се види дека лентите се далеку потесни од вообичаените 3,5-3,7 метра, штом колата е залепена до левата линија за да претекне просечен кипер. Немам мерено за да знам со сигурност, но со извозени околу 1.5 милиони километри во мојот живот до сега, добро се сеќавам дека имало делници доста потесни од стандардот. Секако, тоа е воглавно во пренаселени градови, на мостови, тунели, поради теренот или во некои случаи кога интензитетот на сообраќај не бара повисок стандард, а возачите се доволно културни за да ги почитуваат правилата и не загрозуваат туѓи животи.
Пошироко, подобро, но во нашиов случај кога не сме можеле да си дозволиме автопат, сме можеле по две ленти во правец без физичка одвоеност, со две полни линии на средина, не е тоа никаква новина во светот, Русија и Америка изобилуваат со такви патишта.



И си го решил проблемот ? Си го натерал оној погоре што влегол во макази да не влегува затоа што на средина има 2 полни линии и затоа што лентите се потесни, ама се две во правец ?

Ја барате вината за однесувањето на таквите во погрешно место.
Не е до патот, до менталниот склоп е на таквите.

Ама изгледа џабе ќе објаснувам макар и уште 100 поста би напишал на темава, така да по постов ја се откажувам во понатамошна дискусија за конкретнава тема
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 07-Feb-2021 at 23:03
Ете на самата слика може да се види дека лентите се далеку потесни од вообичаените 3,5-3,7 метра, штом колата е залепена до левата линија за да претекне просечен кипер. Немам мерено за да знам со сигурност, но со извозени околу 1.5 милиони километри во мојот живот до сега, добро се сеќавам дека имало делници доста потесни од стандардот. Секако, тоа е воглавно во пренаселени градови, на мостови, тунели, поради теренот или во некои случаи кога интензитетот на сообраќај не бара повисок стандард, а возачите се доволно културни за да ги почитуваат правилата и не загрозуваат туѓи животи.
Пошироко, подобро, но во нашиов случај кога не сме можеле да си дозволиме автопат, сме можеле по две ленти во правец без физичка одвоеност, со две полни линии на средина, не е тоа никаква новина во светот, Русија и Америка изобилуваат со такви патишта.

Edited by Marxentric - 07-Feb-2021 at 23:06
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 07-Feb-2021 at 21:49
Originally posted by Marxentric

Баш така, секој од нас би слично реагирал, макар да заврши и во нива, посигурно е наместо ку*чење и ризикување head on collision со 300 км комбинирана брзина. Си прајме муабет само дека многу подобра варијанта е 4 возни ленти со потрошени малку повеќе пари и да не мораат да му мислат за проширување во наредните 50 години.
Јас дури ја подржувам и непопуларната идеја, наместо експресни, овие да бидат автопатишта со патарина, па секој според потребите да си избере дали ќе плати за да стигне побрзо или ќе земе алернативен пат (кој би бил реновиран). Искрено, постојните Штип-Радовиш, Ранковце-К.Паланка, С.Николе-Куманово се во солидна состојба и би биле супер алтернатива за некои потенцијални идни автопатишта.


Па ако веќе правиш пат со 4 возни ленти, тогаш доаѓаме до моментот, дајте уште малку пари, направете го класичен автопат.

Така да правењето на пат со 4 ленти, што не е ни автопат, ама не е ни класичен двосмерен пат со по една лента во правец реално е глупост.

Ене го Тетово-Гостивар е во таков профил, па сега ќе го оправаме пошто сите сме согласни дека не е идеален во моментов.

Ете Тетово Гостивар е класичен пример, возат и преку 200 на тој пат.

Така да доаѓаме до моментот дека за таквите без грам совест каков сакаш пат направи, тие секогаш ќе возат опасно.

Затоа ако си совесен во сообраќајот, отворање очи макар и возиш на автопат со 5 метри широки ленти.

Edited by FiLo - 07-Feb-2021 at 21:50
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 07-Feb-2021 at 20:26
Го имам возено тој во Исланд, и не се сеќавам да беше нешто претерано тесен. Од друга страна, имам возено во Белгија и ми остави впечаток дека е многу тесен, но не ќе да е под 3 метри:

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 07-Feb-2021 at 20:18
Originally posted by Marxentric


Единствениот автопат во Исланд кој води од аеродромот до Рејкјавик не верувам да е над 2,7 метра


Може ли координати?
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 07-Feb-2021 at 16:16
Originally posted by FiLo

Originally posted by Marxentric

За квалитетот на патот имам позитивна оценка, рамно, прегледно, мазно, исто како автопат со лента помалку. Ама никој не е должен да прави маневри во тесна помошна лента за некој лоу лајф да може да прелета со 200 км/ч. Да нема помошни ленти вакви типови не би пробале да претекнат ако видат дека има возило отспротива. Сепак многу подобра варијанта би било да се проширеле помошните ленти за уште по 1 метар, па да не бидат помошни, туку за побавно возење.


Тие таквите секогаш и во секој момент ќе прават опасни маневри.
Да имаат тие таквите малку свест во тоа главите, ќе ја увиди ситуацијата, ќе поднамали, ќе се размините, ќе почне да престигнува.

Ама бидејќи неговите мозочни клетки не му стасале до ниво да размислува за евентуалните можни последици, него не му менува ништо дали патот е со 1, 2 или 10 ленти.

Неговите мозочни клетки се на ниво да биде виден, да покаже дека он е газдата, до завчера возел југо, сега вози некој си турбодизел, па уште и ако е со чип, егото до плафон.

Така да убаво ти кажаа погоре, овој тип на пат со таа помошна лента ете ти овозможила да се тргнеш и да не се случи најлошото.

А верувај дека таквите и на потесен пат без помошна лента би го направиле истото.

Затоа биди благодарен што патот е во таков профил што ти овозможило да го избегнеш најлошото.

На крај краева, не се води по правилата. Некогаш води се и од самата ситуација.


Гледаш дека некој е будала, не биди и ти поголема затоа што таа лента била помошна, а постоечката за возење.
Прекрши го правилото во такви ситуации, бидејќи боље да го прекршиш правилото, него ли 2 метри под земја да завршиш.
Тури му к*р тогаш на правилото.

Баш така, секој од нас би слично реагирал, макар да заврши и во нива, посигурно е наместо ку*чење и ризикување head on collision со 300 км комбинирана брзина. Си прајме муабет само дека многу подобра варијанта е 4 возни ленти со потрошени малку повеќе пари и да не мораат да му мислат за проширување во наредните 50 години.
Јас дури ја подржувам и непопуларната идеја, наместо експресни, овие да бидат автопатишта со патарина, па секој според потребите да си избере дали ќе плати за да стигне побрзо или ќе земе алернативен пат (кој би бил реновиран). Искрено, постојните Штип-Радовиш, Ранковце-К.Паланка, С.Николе-Куманово се во солидна состојба и би биле супер алтернатива за некои потенцијални идни автопатишта.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 07-Feb-2021 at 16:02
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by Marxentric

Сум видел и јас, има автопатишта по светот со едвај 2,5 метра ширина

Каде? Може ли еден едиствен пример?

Originally posted by Marxentric

така да 4 ленти со по 3 метри ширина се идеална опција во овој случај.
Лентите нема да можат да бидат дури ни 3 метри широки, затоа што треба да се остават и минимум по 25 сантиметри странично (hard shoulder).

Претходно направив споредба со Тетово-Гостивар за да биде посликовито, еве ќе направам уште една. На бул. Кочо Рацин во Скопје, откако на коловозот се изведе велосипедска патека, лентите му се стеснија на 3 метри широчина и веднаш се почуствува огромна разлика иако се одвоени коловози и е градска вожња. Е сега замисли како би било на уште потесни ленти, да се вози 2x2 двосмерно без средишна бариера, со брзини над 100 km/h. Како би било на пример во такви услови да претркуваш шлепер, а од другата страна да има автобус со кој се разминуваш со комбинирана брзина од над 200 km/h? Што тек ако и тој автобус во моментот претекнува некој камион?

Ако Штип-Кочани во иднина се проширува за да функционира како експресен пат со профил 2х2, тогаш 12 метри вкупна ширина на коловоз ќе бидат очајно недоволни. А за Велес-Кадрифаково дека требало да биде 2х2, тоа е вон паметот.


Единствениот автопат во Исланд кој води од аеродромот до Рејкјавик не верувам да е над 2,7 метра, I-95, I-87 во Њујорк, I-495 на Лонг Ајленд се околу 3м. Тие ми паѓаат на памет, но има и други. Многу мостови имаат исто така скратена ширина, меѓутоа, во право си дека во овие случаи и ограничувањето е драстично намалено. Овие патишта што ги споменав (освен Исланд) се ограничени на 60-75 км/ч, поминуваат низ густо населени места , па за тоа и ширината им е едвај 3 метра, а се оделени со бетонска банкина, на некои места има помошна лента, а негде само hard shoulder.
Се согласувам и со примерот за автобусот и шлеперот, тоа не е баш безбедна варијанта, но како за експресен пат, 4 ленти по 3,25 и 2 по 0.25 страничен простор, треба да е задоволителен стандард. Значи вкупно 14 метра за солидно неавтопатско решение.
Велес - Кадрифаково одамна го издефиниравме дека нема ништо заедничко со експресен пат.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 07-Feb-2021 at 14:27
Планирана е клучка Спанчево, за приклучување на истоименото село и неколку околни. Едниствена клучка помеѓу Крупиште (за Пробиштип) и клучката на влезот на Кочани.



Немора све да се прашува, луѓето тука не располагаат особено со некакви инсајдерски информации. Еве оваа скица јас ја ископав сега, ти кога праша, од сајтот на министерството за две минути. Има нешто јавно споделени информаци, лесно може да се провери тоа што те интересира, без да чекаш некој друг да гугла за тебе.
Back to Top
zorant View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 26-Aug-2019
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote zorant Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 07-Feb-2021 at 14:14
Originally posted by zorant

Благодарам!Како би се врзале околните селата со новиот пат? Пример дали од Спанчево до Штип би се идело по стариот или ќе може да се излезе и на новиот пат некаде во близина?


Да прашам уште еднаш, да не знае некој?
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 07-Feb-2021 at 11:07
Ekspresnite patista od stiop do kocani i radovis se zamisleni da imaat moznost za prerasnuvanje vo avtopatista. So toa sto segasnata trasa bi bila edna od nasokete a uste edna ista takva bi se dogradila vo obratnata nasoka. Taka sto segasniot profil na patot e kako edna nasoka od Avtopatot Miladinovci - Stip.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 06-Feb-2021 at 23:39
Originally posted by Marxentric

Сум видел и јас, има автопатишта по светот со едвај 2,5 метра ширина

Каде? Може ли еден едиствен пример?

Originally posted by Marxentric

така да 4 ленти со по 3 метри ширина се идеална опција во овој случај.
Лентите нема да можат да бидат дури ни 3 метри широки, затоа што треба да се остават и минимум по 25 сантиметри странично (hard shoulder).

Претходно направив споредба со Тетово-Гостивар за да биде посликовито, еве ќе направам уште една. На бул. Кочо Рацин во Скопје, откако на коловозот се изведе велосипедска патека, лентите му се стеснија на 3 метри широчина и веднаш се почуствува огромна разлика иако се одвоени коловози и е градска вожња. Е сега замисли како би било на уште потесни ленти, да се вози 2x2 двосмерно без средишна бариера, со брзини над 100 km/h. Како би било на пример во такви услови да претркуваш шлепер, а од другата страна да има автобус со кој се разминуваш со комбинирана брзина од над 200 km/h? Што тек ако и тој автобус во моментот претекнува некој камион?

Ако Штип-Кочани во иднина се проширува за да функционира како експресен пат со профил 2х2, тогаш 12 метри вкупна ширина на коловоз ќе бидат очајно недоволни. А за Велес-Кадрифаково дека требало да биде 2х2, тоа е вон паметот.



Edited by Cloverstack - 06-Feb-2021 at 23:52
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 06-Feb-2021 at 23:07
Originally posted by Marxentric

За квалитетот на патот имам позитивна оценка, рамно, прегледно, мазно, исто како автопат со лента помалку. Ама никој не е должен да прави маневри во тесна помошна лента за некој лоу лајф да може да прелета со 200 км/ч. Да нема помошни ленти вакви типови не би пробале да претекнат ако видат дека има возило отспротива. Сепак многу подобра варијанта би било да се проширеле помошните ленти за уште по 1 метар, па да не бидат помошни, туку за побавно возење.


Тие таквите секогаш и во секој момент ќе прават опасни маневри.
Да имаат тие таквите малку свест во тоа главите, ќе ја увиди ситуацијата, ќе поднамали, ќе се размините, ќе почне да престигнува.

Ама бидејќи неговите мозочни клетки не му стасале до ниво да размислува за евентуалните можни последици, него не му менува ништо дали патот е со 1, 2 или 10 ленти.

Неговите мозочни клетки се на ниво да биде виден, да покаже дека он е газдата, до завчера возел југо, сега вози некој си турбодизел, па уште и ако е со чип, егото до плафон.

Така да убаво ти кажаа погоре, овој тип на пат со таа помошна лента ете ти овозможила да се тргнеш и да не се случи најлошото.

А верувај дека таквите и на потесен пат без помошна лента би го направиле истото.

Затоа биди благодарен што патот е во таков профил што ти овозможило да го избегнеш најлошото.

На крај краева, не се води по правилата. Некогаш води се и од самата ситуација.


Гледаш дека некој е будала, не биди и ти поголема затоа што таа лента била помошна, а постоечката за возење.
Прекрши го правилото во такви ситуации, бидејќи боље да го прекршиш правилото, него ли 2 метри под земја да завршиш.
Тури му к*р тогаш на правилото.

Edited by FiLo - 06-Feb-2021 at 23:08
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 06-Feb-2021 at 22:49
Originally posted by Vasilij

Се согласувам, ама ете <span id="userPro250795" ="msgSidePro" title="View Drop Down"><span style="font-weight: normal;">Cloverstack вели дека немало нигде во свет. А јас па со свои очи имам видено на 2-3 места</span>...</span>

Сум видел и јас, има автопатишта по светот со едвај 2,5 метра ширина, така да 3,75 за експресен е претеризам. Разбирам дека поради тоа што нема раздвојувачка банкина безбедноста се намалува, но тоа лесно се решава, башка повеќето патишта ни се двонасочни со по една лента и ограничување од 80-90 км/ч, така да 4 ленти со по 3 метри ширина се идеална опција во овој случај.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 06-Feb-2021 at 20:30
Originally posted by Vasilij

Cloverstack вели дека немало нигде во свет. А јас па со свои очи имам видено на 2-3 места

Еве кажи каде точно имаш видено со свои очи на 2-3 места. Можеме едноставно да измериме ширина на google earth.


Originally posted by Vasilij

ако имам време ќе ви прикачам прирачник од РСБСП каде што меѓу наброените порифили има слика (скица) и од токму таков: 2+2 со двојна линија на средина.. Побрзата лента би била 3.25, побавната , 2.75. Сега се 3.25 со 2,2


Не иде тоа така со ширините на ваков тип на патишта, а ако и РСБСП тресат исти глупости тоа не го прави точно, туку трагикомично. Ама во земја каде 1х1 со ленти за застанување официјално се класифицира како експресен пат, тоа би му дошло и очекувано.

Си возел по Тетово-Гостивар? Е сега замисли го да биде 4 метри потесен, плус да се тргне средишната бариера и на нејзино место да се нацрта двојна полна, и плус да имаше кривини. Ете така точно би изгледало тоа што го предлагаш.


BTW мислев дека збориш за проширување и четири ленти конкретно на Штип - Кочании, а ти си зборел за Велес - Кадрифаково. Вториов е предимензиониран и вака како што си е, која би била поентата да биде поширок?

Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 06-Feb-2021 at 16:17
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by Vasilij

Уште кога почна да се реконструира Велес - Кадрифаково кажав: за едно факинг метро е упропастено многу. Да беа 12 метри наместо 11 ќе можеше да се стави двојна полна линија на средина и по две ленти во правец
Никаде во свет нема таков експресен пат со 4 ленти сместени на 12 метри. Да беше 12 метри со четири ленти, ќе беше тоа пат проектиран за брзини од 50 km/h.

За да сместиш четири ленти на еден двосмерен коловоз без физичко средишно раздвојување, а сo проектирана брзина од 110 km/h, ти требаат минимум 16 метри (4*3,75 + 2*0,5). Ама ако веќе си стигнал до 16 метри, неспоредливо подобро ти е наместо двојна полна да ставиш еластична ограда на средина за сметка на што лентите би можеле безбедно да се намалат на 3,5 метри. Е тогаш стварно ќе можеше да се класифицира како експресен пат.

А дека профилот 1х1 со ленти со застанување е безвезе, тоа да.

Ај до негде се согласувам ама... 3.75  е стандард за Автопат, за магистрален е 3.25 и 3.50 кај нас, а ако имам време ќе ви прикачам прирачник од РСБСП каде што меѓу наброените порифили има слика (скица) и од токму таков: 2+2 со двојна линија на средина.. Побрзата лента би била 3.25, побавната , 2.75. Сега се 3.25 со 2,25
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 06-Feb-2021 at 16:10
Originally posted by Marxentric

За квалитетот на патот имам позитивна оценка, рамно, прегледно, мазно, исто како автопат со лента помалку. Ама никој не е должен да прави маневри во тесна помошна лента за некој лоу лајф да може да прелета со 200 км/ч. Да нема помошни ленти вакви типови не би пробале да претекнат ако видат дека има возило отспротива. Сепак многу подобра варијанта би било да се проширеле помошните ленти за уште по 1 метар, па да не бидат помошни, туку за побавно возење.

Се согласувам, ама ете Cloverstack вели дека немало нигде во свет. А јас па со свои очи имам видено на 2-3 места...
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 06-Feb-2021 at 16:00
За квалитетот на патот имам позитивна оценка, рамно, прегледно, мазно, исто како автопат со лента помалку. Ама никој не е должен да прави маневри во тесна помошна лента за некој лоу лајф да може да прелета со 200 км/ч. Да нема помошни ленти вакви типови не би пробале да претекнат ако видат дека има возило отспротива. Сепак многу подобра варијанта би било да се проширеле помошните ленти за уште по 1 метар, па да не бидат помошни, туку за побавно возење.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 06-Feb-2021 at 15:01
Велес-Кадрифаково е обичен асфалтен пат со помошна лента. По должина на целиот пат има диви приклучоци од ниви, има раскрници неколку со сомнително хоризонтално обележување, влегува низ две населени места од кои на едното функционира див пазар на сам пат, два пати се разминува со пруга на исто ниво, со семафори, рампи и андреини крстови, од кои што едното преминување е многу лошо изведено. И таа намалена безбедност генерално се должи на тоа што покрај овој пат нема паралелен локален пат кои би го канализирал цел тој земјоделски сообраќај и би ибезбедувал поврзаност од село во село. "Магистралниот" пат Велес-Кадрифаково ја врши улогата и на локален пат и затоа е тоа така. Далеку е од Штип-Кочани, Штип-Радовиш, Куманово-Паланка, Кавадарци-Прилеп, далеку и е по функција и по значење и по квалитет.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 06-Feb-2021 at 12:24
Originally posted by Vasilij

Уште кога почна да се реконструира Велес - Кадрифаково кажав: за едно факинг метро е упропастено многу. Да беа 12 метри наместо 11 ќе можеше да се стави двојна полна линија на средина и по две ленти во правец
Никаде во свет нема таков експресен пат со 4 ленти сместени на 12 метри. Да беше 12 метри со четири ленти, ќе беше тоа пат проектиран за брзини од 50 km/h.

За да сместиш четири ленти на еден двосмерен коловоз без физичко средишно раздвојување, а сo проектирана брзина од 110 km/h, ти требаат минимум 16 метри (4*3,75 + 2*0,5). Ама ако веќе си стигнал до 16 метри, неспоредливо подобро ти е наместо двојна полна да ставиш еластична ограда на средина за сметка на што лентите би можеле безбедно да се намалат на 3,5 метри. Е тогаш стварно ќе можеше да се класифицира како експресен пат.

А дека профилот 1х1 со ленти со застанување е безвезе, тоа да.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.148 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.