build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Илинден

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 36>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 22-Sep-2010 at 13:16
Да се надоврам на пбанкс, рекоа и дека ќе ги реновираат фасадите на зградите на илинденска што е уште еден плус. Доколку и тоа го направат стварно ќе излезе убав булевар.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 22-Sep-2010 at 12:04
Како да знаците се ставени како полициска мамка за казни. Подобро новинарот да истражел зашто стварно се ставени знаците. Ставени се за дупло да се забрза протокот. Наместо 4 такта, да има 2 такта, а не за да има простор за казнување.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 22-Sep-2010 at 12:00
БУЛЕВАРОТ ИЛИНДЕН ПОГОДЕН ЗА КАЗНИ 

Внимание, забрането вртење лево

Веднаш по крстосницата кај Влада, во правец на Зоолошката градина, заб­ра­не­то е вклучување на улица Ленинова, возачите, пак, што доаѓаат од Карпош кон Центар не смеат да вртат лево кон уличката покрај Влада ни­ту, пак, им е дозволено лево приклучување на Ленинова, пат кој води кон Град­ски­от стадион, а не е дозволено ниту вртење влево е од улицата Ле­ни­но­ва за приклучување на Илинден

Но­ви­от булевар Илинден е погоден за казни. Со изменетиот сообраќаен ре­жим, улицата ќе стане мека за полицајците. На неколку локации по должината на бу­ле­ва­рот е забрането вртење кон десно, односно кон лево, движење кое пред проширувањето беше дозволено. Така, веднаш по крстосницата кај Вла­да, во правец на Зоолошката градина, забрането е вклучување на ули­ца Ленинова. Истовремено, возачите што доаѓаат од Карпош кон Центар не смеат да вртат лево кон уличката покрај Влада ниту, пак, им е доз­во­ле­но лево приклучување на Ленинова, пат кој води кон Градскиот ста­ди­он. Единствено место за приклучување кон Стадионот е кај фонтаната Ло­то­сов цвет. Забрането вртење влево е и од улицата Ленинова за прик­лу­чу­ва­ње на Илинден.
Се­кое вакво непрописно приклучување се казнува 300 евра. За свртување ле­во или десно каде што е дозволено постои дополнително зелено свет­ло.
Бу­ле­ва­рот е со четири коловозни ленти и е проширен до Воената болница, од­нос­но до улицата за влез во салата "Борис Трајковски". По булеварот е синхронизиран зелен бран, кој трае од почеток до крајот на улицата. Ком­плет­но се сменети сите сообраќајни знаци и за регулирање на дви­же­ње­то се поставени вкупно 200 знаци.
Ули­ца­та е и со комплетно ново осветлување, покрај обновените тротоари, на десната страна на булеварот е исцртана и патека за велосипеди. За по­го­ле­ма ноќна видливост поставени се и 120 нови столбови за ос­вет­лу­ва­ње.
Ре­конс­трук­ци­ја­та чини 200 милиони денари, а свечено го пуштија во упот­ре­ба градоначалникот на Скопје Коце Трајановски и премиерот Никола Гру­ев­ски.

http://www.vest.com.mk/?ItemID=394001BA80AE1C4AB65D6AA174A21A5D
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 22-Sep-2010 at 11:50
Originally posted by Denko

Bravos, dade pravislo objasnuvanje za opst semafor i za semafor so strelki, toa sakav da go slusnam- Znaci strelkata ti kazuva deka si sam i pominuvas neprecen od nikoj. Taka e vo site slucaevi koga ima strelka, i pravo i levo i desno. Toa e SUSTINATA na strelkata. 


Ти читаш или не?! Убаво напишав, стрелка на дополнително лево има сосема друго значење. Неможе на дополнително лево да ти каже дека поминуваш слободно. Кај се други возила, каде се отворени зелени пешачки семафори!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 22-Sep-2010 at 11:47
Настрана од тоа што се работи за проект што се донесе како ад-хок решение надвор од она што првично било планирано, сепак 4 ленти како профил се задоволија. Една помала замерка ми остана. Поради една куќа (42° 0'23.37"N 21°24'54.11"E) 400 метри се изградија во профил без средишен простор. Не дека нешто смета, ама ќе имаше простор за трета лента на раскрсницата со Рузвелтова што ја прави многу поефикасна раскрсницата.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 22-Sep-2010 at 10:46
Originally posted by pbanks

Дрворедот кој го насадиле на тој потег за одредено време ќе ја надополни штетата од сечата од пред неколку месеци. BTW колку што можам да видам од сликите, нов дрворед има само од едната страна?

Има од двете страни, ама не се континуирани по цела должина.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 22-Sep-2010 at 09:10
Иако го немам видено булеварот комплетиран во живо, од сликите, и од она што до сега го имам видено, мислам дека добивме навистина квалитетно одработен проект.

Ситни забелешки секогаш може да има, но големата слика во овој случај ги засенува.

Сите позиции на потегот Влада-Зоолошка градина за кои имав дилеми, или пак се противев ислегоа на место.

1. Коловозните ленти и тротоарите на делот Влада-Лотосов цвет се сосема пристојни
2. Дрворедот кој го насадиле на тој потег за одредено време ќе ја надополни штетата од сечата од пред неколку месеци. BTW колку што можам да видам од сликите, нов дрворед има само од едната страна?
3. Профилот на тротоарот од Општина Центар-Зоолошка градина е минимално нарушен.
4. Најчесто не сум љубител на овие 2х2 булевари но во случајот на Илинденска, особено во тесното грло Лотосов Цвет-Зоолошка градина сметам дека и не одговара нешто поголемо.
5. Времето на реализација за мене е прилично задоволително. Не ми текнува колку време точно се градеше Водњанска како проект со сличен профил. Иако Водњанска во тоа време изгледаше како ремек дело за скопски стандарди, сепак останаа чирови од типот на куќата над Галија. Уште едне плус за Илинденска дека таквите чирови ги отстрани иако се сложувам, требаше да ги откупи и оние куќарки кои останаа залепени до улицата. Не само што подобро ќе изгледаше туку постоење на приватен имот таму само отвара простор за урбаната мафија, а дефинитивно не смееме да дозволиме да се гради од таа страна на булеварот.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 22-Sep-2010 at 02:25

А постовиве со семафорите да се префрлат во некоја рубрика „Авто школа“ или слично?  

Чисто да се надоврзам на примерите од Германија и некои други земји што некој ги постираше. Во Солун (вајда и низ цела Грција) вртењето десно е означено со една или повеќе десни стрелки кои трепкаат жолто. Значи, можеш да свртиш, ама внимателно.  



Edited by fichot - 22-Sep-2010 at 02:26
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 22-Sep-2010 at 01:35
Денко ти си се збунил со случајот кога има и кога нема стрелка на главните, нормалните семафори, не на дополнителните зелени од страни. На овие нормалните (црвено, жолто, зелено) кога има стрелка значи дека си сам и никој не ти пречи, но кога нема стрелка туку само круг исполнет со светло, тогаш значи дека не си сам и во тој случај меѓу тие возила на кои што име дозволено да возат си важат правилата на предност на минување, па затоа ако си за вртење лево ќе почекаш да поминат прво тие од карши што идат право. Стрелката за вакви случеави се става на црвеното и на зеленото. Во Скопје има неколку грешки со стрелка и на жолто што е погрешно, но не е конфузно. Значи во случаевите за дополнителни странично зелено стрелката го нема тоа значење што претпоставуваш, туку стрелката кажува за кои правци важи дополнителното светло, а не дали можеш непречено да поминеш или мора да чекаш. Зашто инаку би ставале дополнително зелено ако имаш потполна непреченост. Ќе ставеле нормално зелено, немало дополнително да го прават.
[/QUOTE]Bravos, dade pravislo objasnuvanje za opst semafor i za semafor so strelki, toa sakav da go slusnam- Znaci strelkata ti kazuva deka si sam i pominuvas neprecen od nikoj. Taka e vo site slucaevi koga ima strelka, i pravo i levo i desno. Toa e SUSTINATA na strelkata. 
Back to Top
Gradinarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Aug-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 369
  Quote Gradinarot Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 22-Sep-2010 at 01:23
Decki, aj gitla na spanje, so e ova galama u niedno vreme....
.....   .......
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 22-Sep-2010 at 00:56
Originally posted by Denko

Sporno e toa deka signalot odnosno strelkata ne treba da bide svetlosna bidejki vo vakov slucaj mora da pomines bez nekoj da ti popreci. Ovaa problematika e mnogu ednostavna dokolku se znae kakva funkcija vrsat semaforite so i tie bez strelki. pozzz


Денко ти си се збунил со случајот кога има и кога нема стрелка на главните, нормалните семафори, не на дополнителните зелени од страни. На овие нормалните (црвено, жолто, зелено) кога има стрелка значи дека си сам и никој не ти пречи, но кога нема стрелка туку само круг исполнет со светло, тогаш значи дека не си сам и во тој случај меѓу тие возила на кои што име дозволено да возат си важат правилата на предност на минување, па затоа ако си за вртење лево ќе почекаш да поминат прво тие од карши што идат право. Стрелката за вакви случеави се става на црвеното и на зеленото. Во Скопје има неколку грешки со стрелка и на жолто што е погрешно, но не е конфузно. Значи во случаевите за дополнителни странично зелено стрелката го нема тоа значење што претпоставуваш, туку стрелката кажува за кои правци важи дополнителното светло, а не дали можеш непречено да поминеш или мора да чекаш. Зашто инаку би ставале дополнително зелено ако имаш потполна непреченост. Ќе ставеле нормално зелено, немало дополнително да го прават.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 22-Sep-2010 at 00:41
Originally posted by lslcrew

@Супервизор друже ја утна трасата. Корегирај го постот. После мостот кај Вардар се движи северно покрај Лепенец и се приклучува на другата клучка кај Волково. Оваа Клучка е "Стοпански Двор".

@Денко да не си се збунил нешто. Дечките горе доле ти објаснија, јас само ќе додадм нешто. Дополнителната лантерна од лево на семафорот е за дозвола за поминување без предност туку со пропуштање на тие возила што имаа предност. До тука јасно. Не мора тоа да е во секој случај само за вртење во десно, иако 99 посто е така. Може да биде и за право и за право+лево. Затоа има стрелка да ти каже за кој правци се работи. Кога идеш од кај Ману према базен на раскрцницата кај Верото ново има дополнително светло за право. Сигнализацијата во Македонија е по Виенски Конвенции, не измислувал никој тука топла вода за да те збуни тебе или некој друг. Поверојатно е дека во Германија некој си измисли табличка одколку што во Македонија некој измислил дополнително лево. А Америка од секогаш сакала да не биде Европа, па таму се е доста различно иако Виенските Конвенции е доста либерални и толерираат повеќе облици, бои, форми и слично.
Znaci, ne e sporno dali treba da ima ili ne. Sporno e toa deka signalot odnosno strelkata ne treba da bide svetlosna bidejki vo vakov slucaj mora da pomines bez nekoj da ti popreci. Ovaa problematika e mnogu ednostavna dokolku se znae kakva funkcija vrsat semaforite so i tie bez strelki. pozzz
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 22-Sep-2010 at 00:36
Originally posted by lslcrew


. Кога идеш од кај Ману према базен на раскрцницата кај Верото ново има дополнително светло за право. Сигнализацијата во Македонија е по Виенски Конвенции, не измислувал никој тука топла вода за да те збуни тебе или некој друг. Поверојатно е дека во Германија некој си измисли табличка одколку што во Македонија некој измислил дополнително лево. А Америка од секогаш сакала да не биде Европа, па таму се е доста различно иако Виенските Конвенции е доста либерални и толерираат повеќе облици, бои, форми и слично.

Истотака на семафорите кај галија има дополнитекно светло за право коа идеш од нова македонија накај водњанска.
Друже мислам дека направи збунка со дополнително лево, мислам дека мислеше на десно. Ако не сум грешка

Edited by toasumjas - 22-Sep-2010 at 00:37
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 22-Sep-2010 at 00:17
@Супервизор друже ја утна трасата. Корегирај го постот. После мостот кај Вардар се движи северно покрај Лепенец и се приклучува на другата клучка кај Волково. Оваа Клучка е "Стοпански Двор".

@Денко да не си се збунил нешто. Дечките горе доле ти објаснија, јас само ќе додадм нешто. Дополнителната лантерна од лево на семафорот е за дозвола за поминување без предност туку со пропуштање на тие возила што имаа предност. До тука јасно. Не мора тоа да е во секој случај само за вртење во десно, иако 99 посто е така. Може да биде и за право и за право+лево. Затоа има стрелка да ти каже за кој правци се работи. Кога идеш од кај Ману према базен на раскрцницата кај Верото ново има дополнително светло за право. Сигнализацијата во Македонија е по Виенски Конвенции, не измислувал никој тука топла вода за да те збуни тебе или некој друг. Поверојатно е дека во Германија некој си измисли табличка одколку што во Македонија некој измислил дополнително лево. А Америка од секогаш сакала да не биде Европа, па таму се е доста различно иако Виенските Конвенции е доста либерални и толерираат повеќе облици, бои, форми и слично.

Edited by lslcrew - 22-Sep-2010 at 00:20
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 22-Sep-2010 at 00:10
Originally posted by Swimmer

Во која земја си полагал друже, ако не се лажам и ако добро ме служи англискиов, во Русија е обратно од тоа што ти велиш..


Polagav u Germanija... Kolku sto mozam da razberam sustinata sekade e ista (i vo Rusija). Vo SAD ima tabla na koja pisuva dali smees da svrtis desno preku crven semafor. Znaci sustinata e tablicka so strelka ili so tekst kako vo amerika, no ne svetlosta strelka vo vid na semafor...
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 22-Sep-2010 at 00:01
ovaj vtoriot del ne treba da pominuva nagore pokraj rekata pa do obikolnicata ?< = < ="ifofjsCall==''jsCall;elsesetTimeout'jsCall',500;" =
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 21-Sep-2010 at 23:05
Вака сега во врска со продолжението према обиколницата зацртано во Гуп.

Првата траса од раскрсницата према Борис Трајковски заклучно со мостот према Google Earth изнесува 1800 метри. Времени објекти на трасата има посебно во делот пред Карпош 4 со тоа што таму ќе треба и да се израмни теренот бидејќи делот што треба да се догради е целосно нерамен. Како и да е мислам дека тука можат многу побрзо да работат со што и цената според мене би била околу 5-6 милиони за овој дел пред се поради мостот што е голем и скап зафат.



Вториот дел према обиколницата е далеку пообемен и после мостот продолжува на сегашната уличка према железничката во Даме Груев. Тука ќе треба подземен ископ со оглед на железничката платформа па продолжување на Цар Самоил секако со булеварско решение што сега едната страна е полуизградена до обиколницата. Таму клучката е веќе полуизградена само треба да се додадат останатите два краци. Овој дел измерен е 3400 метри и доколку се земе предвид и тунелот и 10тина куќи за рушење и останати објекти мислам дека цената може да помине 7 милиони евра со што вкупно би биле потребни околу 10-11 за да се заврши целата траса.




Edited by Supervisor - 21-Sep-2010 at 23:07
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 21-Sep-2010 at 22:54
Denko ја живеам до илинденска и у врска со велисопедската патеке, таа не поминува на среде пешачки туку од страна. Така само изгледа, дека има од прилика нормален пешачки па празен простор па малце зебра-велосипедска патека-малце зебра. Или му доаѓа некако како велосипедска зебра !Е тоа најверојатно го има само кај нас.
А што се однесува до зеленото семафорче за десно мислам дека го тупиш возам 12-13 години( а и оред тоа) и семафорчето за десно од секогаш ги имало кај нас и тоа на многу места. Ја лично го обожавам

Edited by toasumjas - 21-Sep-2010 at 23:00
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 21-Sep-2010 at 22:50
Toa e toa za strelkata... izgleda nesto zaebav so slikata. Vaka otprilika treba bidat obelezeni velosipedskite pateki...
Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 21-Sep-2010 at 22:50
Во која земја си полагал друже, ако не се лажам и ако добро ме служи англискиов, во Русија е обратно од тоа што ти велиш..


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.211 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.