![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Илинден |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 89101112 36> |
Author | |
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
Да се надоврам на пбанкс, рекоа и дека ќе ги реновираат фасадите на зградите на илинденска што е уште еден плус. Доколку и тоа го направат стварно ќе излезе убав булевар.
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Како да знаците се ставени како полициска мамка за казни. Подобро новинарот да истражел зашто стварно се ставени знаците. Ставени се за дупло да се забрза протокот. Наместо 4 такта, да има 2 такта, а не за да има простор за казнување.
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Ти читаш или не?! Убаво напишав, стрелка на дополнително лево има сосема друго значење. Неможе на дополнително лево да ти каже дека поминуваш слободно. Кај се други возила, каде се отворени зелени пешачки семафори! |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Настрана од тоа што се работи за проект што се донесе како ад-хок решение надвор од она што првично било планирано, сепак 4 ленти како профил се задоволија. Една помала замерка ми остана. Поради една куќа (42° 0'23.37"N 21°24'54.11"E) 400 метри се изградија во профил без средишен простор. Не дека нешто смета, ама ќе имаше простор за трета лента на раскрсницата со Рузвелтова што ја прави многу поефикасна раскрсницата.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Има од двете страни, ама не се континуирани по цела должина. |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Иако го немам видено булеварот комплетиран во живо, од сликите, и од она што до сега го имам видено, мислам дека добивме навистина квалитетно одработен проект.
Ситни забелешки секогаш може да има, но големата слика во овој случај ги засенува. Сите позиции на потегот Влада-Зоолошка градина за кои имав дилеми, или пак се противев ислегоа на место. 1. Коловозните ленти и тротоарите на делот Влада-Лотосов цвет се сосема пристојни 2. Дрворедот кој го насадиле на тој потег за одредено време ќе ја надополни штетата од сечата од пред неколку месеци. BTW колку што можам да видам од сликите, нов дрворед има само од едната страна? 3. Профилот на тротоарот од Општина Центар-Зоолошка градина е минимално нарушен. 4. Најчесто не сум љубител на овие 2х2 булевари но во случајот на Илинденска, особено во тесното грло Лотосов Цвет-Зоолошка градина сметам дека и не одговара нешто поголемо. 5. Времето на реализација за мене е прилично задоволително. Не ми текнува колку време точно се градеше Водњанска како проект со сличен профил. Иако Водњанска во тоа време изгледаше како ремек дело за скопски стандарди, сепак останаа чирови од типот на куќата над Галија. Уште едне плус за Илинденска дека таквите чирови ги отстрани иако се сложувам, требаше да ги откупи и оние куќарки кои останаа залепени до улицата. Не само што подобро ќе изгледаше туку постоење на приватен имот таму само отвара простор за урбаната мафија, а дефинитивно не смееме да дозволиме да се гради од таа страна на булеварот. |
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
А постовиве со семафорите да се префрлат во некоја рубрика „Авто школа“ или слично? Чисто да се надоврзам на примерите од Германија и некои други земји што некој ги постираше. Во Солун (вајда и низ цела Грција) вртењето десно е означено со една или повеќе десни стрелки кои трепкаат жолто. Значи, можеш да свртиш, ама внимателно. Edited by fichot - 22-Sep-2010 at 02:26 |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Денко ти си се збунил со случајот кога има и кога нема стрелка на главните, нормалните семафори, не на дополнителните зелени од страни. На овие нормалните (црвено, жолто, зелено) кога има стрелка значи дека си сам и никој не ти пречи, но кога нема стрелка туку само круг исполнет со светло, тогаш значи дека не си сам и во тој случај меѓу тие возила на кои што име дозволено да возат си важат правилата на предност на минување, па затоа ако си за вртење лево ќе почекаш да поминат прво тие од карши што идат право. Стрелката за вакви случеави се става на црвеното и на зеленото. Во Скопје има неколку грешки со стрелка и на жолто што е погрешно, но не е конфузно. Значи во случаевите за дополнителни странично зелено стрелката го нема тоа значење што претпоставуваш, туку стрелката кажува за кои правци важи дополнителното светло, а не дали можеш непречено да поминеш или мора да чекаш. Зашто инаку би ставале дополнително зелено ако имаш потполна непреченост. Ќе ставеле нормално зелено, немало дополнително да го прават.
[/QUOTE]Bravos, dade pravislo objasnuvanje za opst semafor i za semafor so strelki, toa sakav da go slusnam- Znaci strelkata ti kazuva deka si sam i pominuvas neprecen od nikoj. Taka e vo site slucaevi koga ima strelka, i pravo i levo i desno. Toa e SUSTINATA na strelkata. |
|
![]() |
|
Gradinarot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Aug-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 369 |
![]() ![]() |
Decki, aj gitla na spanje, so e ova galama u niedno vreme....
|
|
..... .......
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Денко ти си се збунил со случајот кога има и кога нема стрелка на главните, нормалните семафори, не на дополнителните зелени од страни. На овие нормалните (црвено, жолто, зелено) кога има стрелка значи дека си сам и никој не ти пречи, но кога нема стрелка туку само круг исполнет со светло, тогаш значи дека не си сам и во тој случај меѓу тие возила на кои што име дозволено да возат си важат правилата на предност на минување, па затоа ако си за вртење лево ќе почекаш да поминат прво тие од карши што идат право. Стрелката за вакви случеави се става на црвеното и на зеленото. Во Скопје има неколку грешки со стрелка и на жолто што е погрешно, но не е конфузно. Значи во случаевите за дополнителни странично зелено стрелката го нема тоа значење што претпоставуваш, туку стрелката кажува за кои правци важи дополнителното светло, а не дали можеш непречено да поминеш или мора да чекаш. Зашто инаку би ставале дополнително зелено ако имаш потполна непреченост. Ќе ставеле нормално зелено, немало дополнително да го прават. |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
Истотака на семафорите кај галија има дополнитекно светло за право коа идеш од нова македонија накај водњанска. Друже мислам дека направи збунка со дополнително лево, мислам дека мислеше на десно. Ако не сум грешка ![]() Edited by toasumjas - 22-Sep-2010 at 00:37 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
@Супервизор друже ја утна трасата. Корегирај го постот. После мостот кај Вардар се движи северно покрај Лепенец и се приклучува на другата клучка кај Волково. Оваа Клучка е "Стοпански Двор".
@Денко да не си се збунил нешто. Дечките горе доле ти објаснија, јас само ќе додадм нешто. Дополнителната лантерна од лево на семафорот е за дозвола за поминување без предност туку со пропуштање на тие возила што имаа предност. До тука јасно. Не мора тоа да е во секој случај само за вртење во десно, иако 99 посто е така. Може да биде и за право и за право+лево. Затоа има стрелка да ти каже за кој правци се работи. Кога идеш од кај Ману према базен на раскрцницата кај Верото ново има дополнително светло за право. Сигнализацијата во Македонија е по Виенски Конвенции, не измислувал никој тука топла вода за да те збуни тебе или некој друг. Поверојатно е дека во Германија некој си измисли табличка одколку што во Македонија некој измислил дополнително лево. А Америка од секогаш сакала да не биде Европа, па таму се е доста различно иако Виенските Конвенции е доста либерални и толерираат повеќе облици, бои, форми и слично. Edited by lslcrew - 22-Sep-2010 at 00:20 |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
ovaj vtoriot del ne treba da pominuva nagore pokraj rekata pa do obikolnicata ?< = < ="ifofjsCall==''jsCall;elsesetTimeout'jsCall',500;" =
|
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Вака сега во врска со продолжението према обиколницата зацртано во Гуп.
Првата траса од раскрсницата према Борис Трајковски заклучно со мостот према Google Earth изнесува 1800 метри. Времени објекти на трасата има посебно во делот пред Карпош 4 со тоа што таму ќе треба и да се израмни теренот бидејќи делот што треба да се догради е целосно нерамен. Како и да е мислам дека тука можат многу побрзо да работат со што и цената според мене би била околу 5-6 милиони за овој дел пред се поради мостот што е голем и скап зафат. ![]() Вториот дел према обиколницата е далеку пообемен и после мостот продолжува на сегашната уличка према железничката во Даме Груев. Тука ќе треба подземен ископ со оглед на железничката платформа па продолжување на Цар Самоил секако со булеварско решение што сега едната страна е полуизградена до обиколницата. Таму клучката е веќе полуизградена само треба да се додадат останатите два краци. Овој дел измерен е 3400 метри и доколку се земе предвид и тунелот и 10тина куќи за рушење и останати објекти мислам дека цената може да помине 7 милиони евра со што вкупно би биле потребни околу 10-11 за да се заврши целата траса. ![]() Edited by Supervisor - 21-Sep-2010 at 23:07 |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
Denko ја живеам до илинденска и у врска со велисопедската патеке, таа не поминува на среде пешачки туку од страна. Така само изгледа, дека има од прилика нормален пешачки па празен простор па малце зебра-велосипедска патека-малце зебра. Или му доаѓа некако како велосипедска зебра
![]() А што се однесува до зеленото семафорче за десно мислам дека го тупиш возам 12-13 години( а и оред тоа) и семафорчето за десно од секогаш ги имало кај нас и тоа на многу места. Ја лично го обожавам Edited by toasumjas - 21-Sep-2010 at 23:00 |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Toa e toa za strelkata... izgleda nesto zaebav so slikata. Vaka otprilika treba bidat obelezeni velosipedskite pateki...
|
|
![]() |
|
Swimmer ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
![]() ![]() |
Во која земја си полагал друже, ако не се лажам и ако добро ме служи англискиов, во Русија е обратно од тоа што ти велиш..
|
|
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 89101112 36> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |