![]() |
![]() |
![]() |
Моторни гарнитури |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 41> |
Author | ||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Денеска
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
sase ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Apr-2015 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 429 |
![]() ![]() |
|
Кога ќе ја донесат во депото во К.Вода сакам да ја видам и да ја слушнам како работи?
|
||
![]() |
||
FiLo ![]() Senior Member ![]() Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 148 |
![]() ![]() |
|
Наводно и најверојатно проблемот се работи во поставеноста на тркалата на возот, односно врз тркалата е спојот на вагоните, а не како на вагоните што ги имаме каде што за секој вагон си има тркала посебно. И сега, проблемот се јавувал во одредени места или кривини каде нема добра нивелација на пругата, па се случува да напред вагонот се наклонува првин на лево да речеме, па на десно. Е во моментите кога предниот вагон во тој момент се наклонува на десно, вториот вагон е наклонет кон лево и сето тоа предизвикувало да реагираат тие сензори, се надминувала дозволената толеранција на ваквиот начин на однесување на вагоните во текот на движењето. |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Асемблирање на дизел моторната гарнитура
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
zabegan, Со новата дизел моторна гарнитура да во делот на моторите (тоа е различно од предходната)
Но со сите следни веќе ќе го нема тој период на обуки и тестирања. Иначе во моментов една од гарнитура се тестира на огромно (за нас) растојание во Кина zokidac, Во принцип може но сепак се проектирани да се троделни (мотори, хидраулика, ...) |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
zokidac ![]() Newbiе ![]() Joined: 24-Aug-2009 Location: MKD Online Status: Offline Posts: 13 |
![]() ![]() |
|
Доколку има потреба во иднина има можност за додавање на вагони така?
|
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
|
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Многу бргу, во Средоземно море е ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
ViktorMKD ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2016 Online Status: Offline Posts: 39 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
ВЛАДО МИСАЈЛОВСКИ: Освен нарачаните шест, ќе купиме уште нови возови
Имаше многу шпекулации по медиумите дека новиот воз не можел да вози по нашите пруги или дека технички не бил соодветен на железничкиот систем во Македонија, но еве изминатава недела ги демантиравме тие шпекулации. Овие возови се конструирани со техничка помош на македонски инженери Во земјава по долги години се обновува потенцијалот во железничкиот сообраќај. Пристигна вториот воз од шесте нови што ги набави Владата. Со каква динамика ќе стасуваат и другите? - За првпат по неколку децении започнавме со обнова на возниот парк во железницата. Сите бевме сведоци во каква состојба беа возовите пред оваа Влада да почне да инвестира во подобрување на возниот парк. Затоа решивме да инвестираме 25 милиони евра само во набавка на шест нови патнички воза. Велам само во патнички возови, затоа што инвестиравме и во набавка на товарни вагони и локомотиви. Минатата година пристигна првиот електормоторен воз и тој пред неколку дена официјално го пуштивме во употреба на релација Скопје-Велес-Табановце. Имаше многу шпекулации по медиумите дека овој воз не можел да вози по нашите пруги или дека технички не бил соодветен на железничкиот систем во Македонија, но еве изминатава недела ги демантиравме тие шпекулации. Овие возови се конструирани со техничка помош на македонски инженери, кои директно учествуваа во процесот на производство во Кина. Сите возови се произведени по европски стандарди на кои одговараат и нашите пруги, така што нема простор за шпекулации. Вториот воз е од типот на дизел моторна гарнитура, кој ќе сообраќа на релација кон Битола. Но пред да го пуштиме во употреба најпрво ќе мора да ги помине истите безбедносни тестови за кои имам информации дека ќе траат околу еден месец. Останатите четири воза ќе стигнат најдоцна до крајот на април, и тоа најпрво ќе пристигнат два, па потоа уште другите два воза. Со оваа инвестиција ќе го замениме 60 проценти од патничкиот возен парк во железницата. Дополнително правиме анализа да набавиме уште неколку воза, со што целосно ќе го обновиме возниот парк и ќе овозможиме сигурен, безбеден и квалитетен патнички превоз за граѓаните на Македонија Во тек е и проектот за реконструкција на железничките станици по должина на Коридорот 10. Во која фаза е изградбата на пругата до Бугарија, од Битола кон Грција и проектот за изградба на пруга од Кичево кон Албанија? - Откако оваа Влада дојде на власт ја согледавме потребата од нужно рехабилитирање на пругите и изградба на нови делници, сè со цел од една страна за да ја раздвижиме домашната економија и да ги задоволиме потребите на домашните компании кои го користат железничкиот сообраќај, а од друга страна Македонија да ја направиме конкурентна транзитна земја за надворешните компании, бидејќи тука поминува еден од најважните коридори, а тоа е Коридор 10. Приоритет изминатите години ни беше рехабилитација на пругата токму на коридорот од Табановце до Гевгелија. Со завршување на оваа реконструкција ќе овозможиме поголеми брзини на пругите, а со тоа и намалување на времето за транспорт, што е многу важно во бизнисот со превоз на стока. Во исто време, започнавме со еден проект со кој сметаме дека дополнително ќе го раздвижиме железничкиот транспорт низ Македонија, а тоа е изградба на пруга на Коридор 8. Ова е исклучителен важен проект бидејќи ќе овозможиме железничка врска на Исток кон Бугарија и на Запад кон Албанија. Во меѓувреме, работиме и на проектирање на нова пруга од Кичево до Лин, границата со Албанија и еден крак од оваа пруга и кон Охрид. Морам да спомнам дека завршивме со реконструкцијата на меѓународната железничка станица во Скопје, а работиме и на реконструкција на 10 железнички станици на Коридор 10 за кои очекувам дека комплетно ќе бидат завршени оваа година, за што вкупно инвестиравме околу 4,5 милиони евра, средства добиени преку европските фондови. Целото интервју на http://telegraf.mk/aktuelno/ekonomija/ns-newsarticle-vlado-misajlovski-osven-naracanite-sest-ke-kupime-uste-novi-vozovi-intervju.nspx |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
ViktorMKD ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2016 Online Status: Offline Posts: 39 |
![]() ![]() |
|
А, дали некој знае како ќе биде нумерирана оваа гарнитура?
|
||
![]() |
||
SkopjeZaVardar ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 13-Dec-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 66 |
![]() ![]() |
|
Еве од денес, превземено од ФБ страната: Клуб на љубители на железниците во Македонија.
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Денес видов како ја составуваат новопристигнатата гарнитура во депото кај Пивара. Не можев да сликам, за жал.
|
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
Освен насмеани лица кои видовме дека се возат низ возовите (барем на првиот ден), некој да сподели повеќе искуство ако се возел.
Вчера, моите родители биле на кратко растојание до Зелениково, и рекоа дека возот на излегување од станицата „Јане Сандански“ сам запрел поради наклонот кој го има самата пруга на таа делница. Мислам, навистина не би сакал, но се повеќе оди кон тоа дека навистина има проблем со самите пруги. Исто така, кажаа дека во возот, цело време имало Кинез, веројатно од самата компанија. |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
|
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
Па сите овде Култизин истото го сакаме и бараме, но нашата влада, која да не го забораваме фактот дека е десет години на власт, не започна со ниеден од овие проекти, а најголем дел од ова што ни си го посакуваме не е ни во најава. Многу ли е тешко да се спроведат сите овие работи, да се отпочне проект за приградска железница, да се поврзе аеродромот со главната железничка станица (се работи за факинг два-три километри), ама не, нашите власти не размислуваат за вакви работи. И да ги најават сега, нема да им поверувам, затоа што можеби 90% од луѓето се партиски обоени, но јас си ги следам сите, и им ги памтам работите. Воедно, ќе кажам и ова, како син на железничар, кој буквално пораснал во воз, Македонски железници ја имаа најбедната година, минатата година, во текот на своето постоење. Ова треба само да се признае, а не да се етикетираат луѓе дека биле опозиција. |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Многу ми направи мерак купувањето на новите гарнитури. За вакво задолжување немам ништо против. Но исто ми е многу и жал кога ќе видам дека и со ваква смешна фрекфенција на пругите како и со смешната брзина на возовите сепак се случуваат несреќи. Да има тука удел лошата инфраструктура но стравот е во тоа што има случаи и каде се гледа необученоста на оние од кои зависат стотици животи...
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
MartinX ![]() Newbiе ![]() Joined: 11-Jan-2016 Online Status: Offline Posts: 10 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() Пристигнува вториот воз од Кина. Предвидено е да биде пуштен во сообраќај следната недела. Првично ќе сообраќа на релација Скопје-Битола. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |