build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 17-Nov-2011 at 16:18
Previous Не бе што ти е, Тифани им е проблем али ова не им е, ова е боза за проектирање и изведување.Thumbs%20Up Значи толку ме иритира овој инает што го водат, па уште си најдоа некаков легитимен аргумент зошто е така, а не како што треба всушност.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 17-Nov-2011 at 15:12
Едниот кружен тек кај Комлекс Банки е клучка, односно на првото ниво е како што си е старото по план, а второто ниво е кружен тек, слично како сега што се изгради едно најблиску од тука на влезот во Приштина.

А другиот кружен тек е кај Влада, кај што пред некој ден ја воочив висинската разлика. Горното ниво го диктира мостот Гоце Делчев, а највисоката точка на долното ниво, однсоно таванот на тунелот, го диктира патосот на пошта, односно пошта -5,0м. Како планираат на таков краток потег да ја премостат разликава, незнам, ама веројатно ќе треба со лифт да ги кажуваме колите до кружниот тек кога ќе излагаме од тунелот, ова вака малку да ја иронизираме глупоста на ваквото сообраќајно решение. Како планираат да ја врзат катната гаража што тука се гради и тоа е нејасно. Единствено е можно по стандард да понира тунелот дури некаде кај МЕПСО, ако се држат барем до 7% нагиб.
Back to Top
shran View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Nov-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote shran Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 17-Nov-2011 at 14:48
sorry my bad
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 17-Nov-2011 at 13:42
Да, кужните текови ќе бидат над земја, но како и да е, сите информации кои до сега ги добиваме за оваа сообраќајница се катастрофални. 
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 17-Nov-2011 at 13:01
Колку што сватив јас кружните текови ке бидат надвор односно на влезот и излезот од сообракајницата

Edited by vladegf - 17-Nov-2011 at 13:02
Back to Top
shran View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Nov-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote shran Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 17-Nov-2011 at 12:55

Подземната сообраќајница со два кружни тека

Околу еден месец имаат фирмите да се пријават за изработка на основен сообраќаен проект за подземната сообраќајница што треба да се гради на кејот „13 Ноември“



Во конкурсот за проектот што градот го распиша вчера, покрај подземната сообраќајница, треба да се вклучат и околните улици на кои ќе има приклучоци за влез и излез од улицата. Подземната сообраќајница ќе има два кружни тека, во почетокот кај мостот „Гоце Делчев“ и на нејзиниот крај, кај новиот објект на „Веро“, до комплексот банки. Првата подземна сообраќајница во државава ќе биде долга два километри, додека тунелот 900 метри. Во него ќе се вози и во двата правца, а максимална дозволена брзина ќе биде 50 километри. Во тунелот ќе бидат поставени системи за видеонадзор и за детекција на инциденти и пожари, исто така ќе има и комуникациски систем за корисниците и за итните служби.

Подземната сообраќајница Владата и градот ја најавија пролетва и тогаш беше кажано дека таа ќе чини 30 милиони евра, од кои 20 ќе ги даде Владата, а 10 милиони евра градот. Тендерот за изработка на основниот проект завршува на 23 идниот месец, кога ќе биде и јавното отворање на понудите. Потоа ќе следува конкурс за изработка на подземната улица, која, според студијата, треба да се заврши за две-три години. Идејата за изградба на тунел под градскиот плоштад потекнува од јапонскиот архитект Кензо Танге.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=111711714309&id=14&prilog=0&setIzdanie=22433

Претпоставувам дека поентата е да се ослободи инвеститорот од изградба на подземната сообраќајница кој има обврска да го изгради во делот од објектот на старата Народна Банка сегашен Телеком па до излезот (не се сеќавам каде требаше да излезе цевката). Вака само приклучокот ќе го направи и пријатно, останатото ќе го платиме сите ние.

Само едно прашање до оние што повеќе сте упатени - нормално е да се градат кружни текови во подземна сообраќајница која патем како што беше обзнането треба да биде со по една лента? Се среќава некаде вакво решение???
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 17-Oct-2011 at 13:18
Останува само да се надеваме дека на проектов нема да бидат ангажирани Бауер БГ.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 13-Oct-2011 at 18:23
Originally posted by Cloverstack

За нас кои сме лаици во таа сфера, може ли подетално - како точно изгледа такво барање и што доколку сепак не биде позитивно одговорено на барањето?

Брошура (информации и упатство)
http://www.sinf.gov.mk/makedonski/za_agencijata/PDF/prava.pdf

Подетално во Законот за слободен пристап до информации од јавен карактер
http://www.pravo.org.mk/documentDetail.php?id=448

За информации од Градот Скопје треба да се контактира Одделението за односи со јавноста и информации за граѓаните.

Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 13-Oct-2011 at 15:53
jas mislam deka od mnogu pogolemo znacenje e drugiot bulevar koj treba da go dokompletira golem ring(od vlada pod kale do cair)... ova podzemnoto e teska glupost(osven ako zaedno so nea ne napravat ogromen podzemen parking prostor pod celiot plostad)
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 13-Oct-2011 at 15:34
Подлабоко понирање под Тифани колку би чинело, едно 1-3 милиони евра плус на целата инвестиција!? А верувам дека не е ни толку, ама нема везе. И властиве се фатија за тоа со Тифани ко слеп за стап, а неќат ни малку да се помачат и да размислат што би можело да се направи, па на крај краева дури и за опцијата што ја кажува lslcrew за рушење на зградата ако тоа е најефтината варијанта секако.
Но си важи една стара поговорка, што и на форумов се споменува често, а тоа е дека сиромавиот дупло плаќа. До толку инает да се водело од властиве бе, што луѓе ќе беа, ко некој лошо да мисли, ко да збориме подземната сообраќајница под Вардар да се префрли, а не под плоштад, според ГУП-от.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 13-Oct-2011 at 15:01
Да изгледа има промена на првично најавениот профил со по една лента што многу многу не ги менува мислењата за коридорот. Од капацитет може да има ефект, но излезните поврзувања остануваат тие утнатите, погрешни локации и клучки.

Тифани е боранија за инвестиција како што може да биде коридор од Партизанска до Народна банка. И да не се иде на решение да се одмине одоздолу пак како крајна опција дури и рушењето е на изглед скапа но релативно во однос на придобивките и инвестицијата ефтино решение.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 13-Oct-2011 at 14:29
Се сложувам Баже, но во инженерството помалку или повеќе се е можно, само различна е цената.

Грешката со Тифани е направена и тоа е тоа, но сметам дека овој булевар кој се предлага е поголема грешка, бидејќи цената на градежните работи е една, но цената на експлоатација е друга и онаа која е битна. Партизанска мораше да се продолжи право и да биде главниот проток под центарот на градот, вака повторно ќе завршува слепо и ќе дисперзира огромни количества на возила низ тој кружен тек за да се приклучат на уште покомплексен кружен тек кој би вкрствуал премногу главни правци.


Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 13-Oct-2011 at 14:06
Точно е pbanks дека телеком тхоме и мепсо се згради но тие згради не се доволно блиску до раскрсницата за нивните подземни нивоа - подруми, темели да бидат проблем за изведување на стартот на понирање на подземниот булевар. За да се изведе потребното понирање потребен е одреден агол на почеток на понирање кој со моменталнава позиција на тифани и нејзините темели неможе да се изведе од таа раскрсница. А дека има некои други решенија, да има но зошто не се земени во предвид незнам.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 13-Oct-2011 at 12:54


Па има шанси, 4х3.5метри без средишна бариера и без тротоари.
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 13-Oct-2011 at 12:20
Originally posted by ovaj_stariov

Bese najeveno deka ulicata ke bidi so po edna lenta vo pravec,e sega ova 14 metri profil me buni malku,dali e mozno da e 2x2,ne deka toa ke ja opravda celata ulica,no kolku tolku ja ublazuva katasrtofata sto ja spremaat vlastite!?


Не е можно. 14м за 2х2?? Нема шанси имо.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 13-Oct-2011 at 12:18
Bese najeveno deka ulicata ke bidi so po edna lenta vo pravec,e sega ova 14 metri profil me buni malku,dali e mozno da e 2x2,ne deka toa ke ja opravda celata ulica,no kolku tolku ja ublazuva katasrtofata sto ja spremaat vlastite!?
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 13-Oct-2011 at 02:03


Има мал проблем со можноста отпосле да се оправи ситуацијата - ќе кошта ѓавол и пол (а реално и никој нема да се зафати со таква работа, туку импровизацијата ќе си пуши корења и ќе стане трајна „солуција“):
lslcrew ја разгледа можноста за евентуално надоградување на тунелов во иднина, но таа можност воопшто не делува реалистично. Пред се тука е трошокот кој поради спецификите на пробивање вакви подземни траси расне вртоглаво во споредба со некое обично проширување над земја. За изградба на предложеното решение па после негова надоградба сигурно ќе се потрошат многу многу повеќе пари отколку во старт да се гради како што е логично. Дополнително, прашање е и колку ќе биде изводливо, со оглед на тоа што е многу чудна (сомнителна) ситуацијата со подземната сервисна уличка која треба да ја гради Дивелоп Груп за својот објект на Плоштадот, но за тоа подолу во постов.


А ова за Дивелоп и за подземната сервисна уличка што веќе три пати требаше да ја изградат, чекам да видиме колкав коруптивен скандал ќе испадне и во колкава мерка целата работа е поврзана токму со импровизацијава од сообраќајница што сакаат да ја прават властите.


Edited by Cloverstack - 13-Oct-2011 at 02:07
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 13-Oct-2011 at 00:39
Јас да ви кажам на целата фрустрација околу оваа гљаважа не сум толку фрустриран. Барем поназад изложив како ова може да се санира отпосле, само проблем е што така се поставени работите.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 12-Oct-2011 at 20:46
Originally posted by Cloverstack

Јасно дека нашиве институции во кои практично без исклучок владее севернокорејски менталитет, нема самите да ја направат достапна студијата на Шпанците. Но дали не може тоа да биде побарано со помош на законот за слободен пристап до информации од јавен карактер? Зарем вакви проекти од јавен интерес не потпаѓаат во таква категорија на информации?


Што се однесува до самата сообраќајница - УЖАС!
Толку дилетантизам комбиниран со таква неверојатна тврдоглавост, просто да му се згади на човек. За сите оние вклучени во проектот, само копач у глаа, што би рекол Дејв.

Ја замолувам власта, нека ги „заштеди“ парите за тунелов и со нив подобро нека направи уште некој споменик или некоја барокна наказа. Инфраструктура ни е насушно потребна, ама не било каква. Не вакви ад-хок крпеници кои се повеќе проблем, отколку што се решение. Ако не се способни проектот да го истуркаат како што треба, нека не се кочоперат со вакви глупости кои ќе направат далеку повеќе штета отколку корист. Настрана тоа што се оди во спротивност на ГУП-от, јасно е дека ќе си нацртаат свој ГУП, каков што ќе им прдне и оваа малоумна сообраќајница отпосле ќе ја вцртаат и таму.

Опозицијата исто така „на ниво“ и покажува колкаво разбирање има за овие теми. На ваква катастрофа, тие се фатиле за обрзниците. А и тој дел гледам одлично го аргументирал цитираниот советник, да не беше наведено дека онаква мисла била кажана на седница на градскиот совет, ќе се кладев дека била кажана во некоја ќебапчилница.



Потпис!
Во целост ја делам твојата лутина, гнев и разочараност едноставно очигледно Македонија нема капацитет (од страна на одговорните институции, опозицијата и граѓанското општество кое треба да биде коректор и побудител на властта) за изведба на проект кој во нормалните (и не само развиените) земји веќе доста децении не се смета за опсежен мега-проект! Навистина крајно време е да се напушти мотото 'барем нешто се прави-подобро отколку ништо', затоа што овие проекти се исклучително контра-продуктивни, опасни и скапи, усложнувајќи ја драстично ситуацијата за понатамошна изведба на правиот проект зацртан во ГУП-от!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 12-Oct-2011 at 20:17
За нас кои сме лаици во таа сфера, може ли подетално - како точно изгледа такво барање и што доколку сепак не биде позитивно одговорено на барањето?

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.211 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.