![]() |
![]() |
![]() |
Експресен пат Штип - Радовиш |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 24> |
Author | |||
none_ski ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 17-Jan-2019 Online Status: Offline Posts: 61 |
![]() ![]() |
||
епа ништо тогаш, ајде да бараме првин нов пат покрај штип па тогаш да се работи експресниот. п.с. сеуште ја чекам литературата за стандардите. |
|||
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
|
|||
![]() |
|||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
||
Ах океј, сега разбирам.
Упростено: Каде може се пренасочува сообраќајот, бидејки одредени делници мора да се ископаат, тампонираат и да се вгради по - квалитетен асфалт. Ако тоа не се направи асфалтот нема да е толку квалитетен, барем така разбрав јас. Кај делот Штип Југ - Запад, чаре друго нема, таму не ни имало, не ни ќе има дополнителни патишта, и притоа сообраќајот ке мора да се пренасочи преку Штип. Само очекувам кога веќе ќе го пренасочат сообраќајот, барем да убрзаат малце повеќе со тие делници, па после да се врати во нормала се како што треба. |
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
none_ski ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 17-Jan-2019 Online Status: Offline Posts: 61 |
![]() ![]() |
||
од бучим накај радовиш ќе се пренасочува дел од патот по паралелниот пат (каде што има паралелен пат). делот од двете клучки кај радовиш е пренасочен низ радовиш веќе неколку месеци. дополнително отежната ситуација за делот од штип запад до штип југ е што таму моментално нема тампон под асфалтот, и треба да се копа до 1-1.5м длабина за да се вгради тампон и на тој начин да се добие поквалитетна конструкција. за фабриките немам информација, но мислам ќе се гради нова клучка веднаш после втората фабрика. |
|||
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
|
|||
![]() |
|||
none_ski ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 17-Jan-2019 Online Status: Offline Posts: 61 |
![]() ![]() |
||
какво оправдување и на каков систем? зборам за реални проблеми, и како се решаваат во реален свет. ајде пошто јас немам возено никаде, не сум нигде шетал, и ти очигледно си длабоко навлезен во градежништвото кажи ми еден пример каде се гради паралелен пат за да се реконструира постоечки пат? кој има корист од тоа ние како држава да платиме додатни 3-4мил евра (можеби и повеќе) за привремен насипан пат кој ќе биде уништен за 4-5 месеци? те молам ти како експерт во оваа област да ми посочиш литература за стандарди за сообраќајни привремени решенија.
еве јас како лаик кој само работи на проекти во нискоградба низ мкд и странство скоро две децении ништо не знам, па сакам да поднаучам нешто. додека имаме од кој да учиме, нема криза за нас како народ! чисто информативно, кога последен пат си извозел од штип кон радовиш па ги критикуваш постоечките привремени сообраќајните решенија? се надевам не зборуваш цело време за привремените решенија од пред 25години. |
|||
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
|
|||
![]() |
|||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
||
А чекај сега, од Штип Југ, до Штип Запад бидејки ќе се проширува цел пат ќе се пренасочи сообраќајот преку Штип?
Како тогаш од клучка Бучим до Радовиш може и да се проширува патот притоа без пренасочување на сообраќајот? Нели можат така да направат од Штип Југ до Штип Запад? Само нека стават знаци од страната и нека се зафатат со ширење на патот. Ако неможе така, тогаш друго чаре нема, освен да се пренасочи сообраќајот преку Штип. Едино нешто што ќе треба да направат е да побрзаат и да не се влечкаат, за што побрзо да се заврши тој дел. Незнам тука што се побунил градоначалникот на Штип. Ако до толку сака сообраќајот да не оди преку Штип, тогаш требало да изградат привремен пат или пак делницата од Три Чешми до Штип Запад да била изградена во автопат со полн профил (како што првично било планирано), па тогаш едниот дел ќе може да се користи привремено дур другиот се гради. Инаку, сега бидејки имаат изнајдено решение за проблемот со фабриките, има некоја слика / скица да видиме како би изгледало тоа, или нема ништо јавно објавено? |
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
none_ski ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 17-Jan-2019 Online Status: Offline Posts: 61 |
![]() ![]() |
||
За да се направи девијација (или земјен пат од страна по кој ќе се вози дур се работи) на 7км пат треба огромни средства, плус се работи на голем дел за приватен имот, никој нема да дозволи да му се тампонира привремен пат низ неговиот имот. Плус додатно ќе се зголемува времетраењето на активностите, а секому е во корист да се заврши побрзо.
Не знам што очекувате од привремено решение за пат под сообраќај освен семафори и наизменично движење на возилата, било каде во свет е така. Исто така секаде во свет ако има алтернативен пат, тој се користи дур се работи на другата делница. Секогаш е побрз и поквалитетен начин да се завршат предвидените активности. Со еден пар семафори не можеш да затвориш поголем потег од 200-300м, па за да се работи побрзо и да се стаса рокот мора да има повеќе семафори (според мене мин 5 пара). Па кога од три чешми до штип југ ќе застанеш 5 пати да чекаш да поминеш, нареден пат сам ќе поминеш низ штип. Не е булевар па да има зелен бран на семафорите, градилиште е. Да не спомнувам за културата на нашиот народ кој цело време на таквите семафори си поминува на црвено па се прават дополнителни гужви. |
|||
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
|
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
https://www.youtube.com/watch?v=fHt0YCUyTUo
https://www.youtube.com/watch?v=GfntBZlObD0 Eve gi makedonskite resenija za protok na soobrakaj vo uslovi na gradezni raboti. Prvoto video e horor. Pat nema, se probivas pokraj kamionite i masinite kako znaes i umees. Bezbednost NULA! Vtoroto video e edna godina podocna koga veke nesto se izgradilo pa voglavnom se voti po asfalt no bezbednosnite standardi se isti, NULA. Zavrsuva asfals, nikakov znak. Horizontalna i vertikalna sigralizacija totalna... Sto e toa!? Sega da gi izbegnat ovie pojavi, bidejki nemaat predvideno vremeno, provizorno resenie za normalen protok na soobrakajot (Sto e toa!?), se resija soobrakajot da go prenasocat preku centarot na Stip. ![]() |
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
none_ski ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 17-Jan-2019 Online Status: Offline Posts: 61 |
![]() ![]() |
||
Друга опција нема, освен да се работи под привремени сообраќајни решенија со семафори на постојниот пат, и тоа со семафори на секои 500-600м. Таман ќе поминеш еден семафор, ете ти друг. И ќе биде општ хаос. Додатно, на овој начин ќе се прави реконструкцијата прво на едната па потоа на втората половина од ширината, и никогаш нема да го добие потребниот квалитет како кога би се правело се' во една ширина.
|
|||
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
|
|||
![]() |
|||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
||
Абе овие многу паметни! Ем пат им прават, ем нејќеле ни привремено да им проаѓа сообраќајот низ градот. Па Скопје кога доби обиколница? пред само десетина години. Што да кажат Богданци, Валандово, Виница, Кичево, Делчево, Кавадарци, Дојран, Крива Паланка, Македонски Брод, Каменица, Дебар, Струмица, Прилеп (за Крушево и Брод), Битола (за Грција), Пробиштип, Кратово?? Тие не ли се луѓе што воопшто за некои од нив не е ни во план да им се направи барем пристојна обиколница и што товарен сообраќај од магистрални и регионални патишта им проаѓа пред школи и плоштади?!
Edited by user8642 - 08-Feb-2021 at 01:12 |
|||
![]() |
|||
none_ski ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 17-Jan-2019 Online Status: Offline Posts: 61 |
![]() ![]() |
||
за каков автопат зборуваш, дали сериозно мислиш дека има некој кој на секунда има размислувано делницава да прерасне во автопат и се внимавало на тоа при проектирање?
ни еден од двата моста нема доволна ширина за автопат, има само две ленти. согласно сообраќајното решение левата лента ќе е за возење, а десната ќе е за исклучување/вклучување накај/од штип. за тоа колку ни се добри проектантите ќе спомнам само дека согласно проектот рампата за исклучување према штип од правецот накај струмица беше испроектирана под двата моста, во брегалница. |
|||
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
|
|||
![]() |
|||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
||
Значи овде ќе имаме два моста во состав на автопат?
Како што гледам и по проектот е така, иако поскапо барем нема да мора во иднина да се гради уште еден дополнителен мост, или да се проширува кога ќе се надоградува оваа делница во автопат. |
|||
![]() |
|||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
||
Изградба на нов мост и реконструкција на постоечкиот на река Брегалница на експресниот пат А4 Штип-Радовиш
Како дел од проектот за изградба на експресниот пат А4 Штип-Радовиш предвидена и изградба на нов мост на река Брегалница паралелно со стариот кој се наоѓа на постоечкиот пат, за кој, пак е предвидена негова реконструкција и санација. Новиот мост ќе биде за премин преку реката на експресниот пат во правец од Радовиш кон Штип. Ново проектираниот мост е превиден како АБ конструкција од АБ столбови и преднапрегнати АБ главни носачи. Коловозната плоча е АБ коловозна конструкција. Вкупната должина на мостот е 65,94м. Ќе биде изведено и осветлување, а се гради согласно со новите европски стандарди. Вредноста издвоена за изградбата на новиот мост е 38.592.135,00 денари. Постоечкиот мост, пак, на река Брегалница со изведбата на новиот експресен пат А4 Штип-Радовиш, станува дел од него. Токму затоа и тој подлежи на санација и зајакнување, со цел задоволување на карактеристиките за експресен пат. Тој е изведен како комбинација од челична и бетонска конструкција. Главните носачи се континуирани челични носачи, а коловозната плоча е изведена како армирано бетонска конструкција. Мостот е со должина од 61,1м. Со санацијата се зајакнува челичната конструкција и коловозната плоча. Се зајакнуваат АБ столбовите на мостот, се врши санација на тротоарите, хидро изолацијата, на системот за одводнување, итн. На мостот се изведува осветлување и нова ограда согласно со новите европски стандарди. Издвоената вредност за санација на мостот е 35.342.218,00 денари. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/drzavnipatista |
|||
![]() |
|||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
||
Ќе има соодветно означување, тоа секако.
Еве и делот од Бучим до Радовиш се гради и нов регионален пат, т.е. по веќепостоечкиот земјен пат кој што ќе ги опслужува земјоделците, којнските и оние поспори возила. Значи како што кажав веќепостоечкиот магистрален пат ќе се пренамени во регионален пат, а ќе се користи експресниот пат. Ќе биде и кај делот со Штип убаво обележано, а и кај делот каде што експресниот пат оди паралелно со магистралниот, експресниот е за неколку метри повисок и има ограда. Него друга работа, многу малце бензински на А4 од клучка Миладиновци до клучка Радовиш дали едно 3 бензински. Дефинитивно ќе треба неколку паркинг места и бензински пумпи да стават. Еве немора од Штип до Радовиш, ама од Штип до Миладиновци да ставеа барем по 2 на новиот автопат. Edit: Инаку ќе ја едитирам пораката погоре, и ќе ги ставам сликите. Веќе ги имам ставено на SSC форумот, оти таму преку телефон полесно се ставаат (треба да направите и овде дирекно да може да се одбере да ставаме слики од галерија како што е на SSC, а не преку линкови [оти мене барем на телефон така ми е потешко]), па кој сака може да ги погледне таму. Деновиве ќе ги префрлам на компјутер па преку компјутер ќе ги ставам овде. Ама горе доле е исто како на видеото и претходно. Мислам веќе нема ни да има потреба да ставаме толку многу слики, бидејки горе доле се е исто и на многу делови имаат доста работа завршено. Едино од другиве клучки да се стават повеќе слики. EDIT: Погоре ги поставив сликите, кој сака може да ги погледне. Edited by The Wild Boy - 10-Jan-2021 at 21:22 |
|||
![]() |
|||
elloo ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 01-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 4 |
![]() ![]() |
||
Убаво напреднуваат работите со патот,не верувам некој ќе помисле дека е автопат.
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
||
Многу збунува перецепцепцијата. Мислиш дека возиш по автопат, ширината на лентите е таква, стариот пат делува како обратната насока, а уствари си на двосмерен пат. Ова може да биде проблем ако не се постави доволно знаци и полна линија на многу места за да потсеќаат дека се вози по двосмерен пат.
|
|||
![]() |
|||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||
|
|||
За сè има вторпат
|
|||
![]() |
|||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
||
Кај три чешми, поточно после клучката накај бензинската се работи на еден мал дел, мостот е целосно изваден и ќе се прави нов и поширок. Има привремено исклучување према стариот пат и после пред бензинската се враќа на веќепостоечкиот пат.
Делот кај фабриките мислам некои шахти и ситни ископи видов, како оние големите цевки што се ставаат под самиот пат. Имаат и по страната на патот малце ископано негде пред клучка Штип - Југ. За другото наскоро ќе ве информирам. Edit 1: Пред клучка Штип Југ има поставено семафор и се чека на ред. Edit 2: Клучка Штип Југ се користи и се вози по новиот мост на Брегалница. Edit 3: Одлична работа Strabag. Некои од мостовите се обележани и на нив пишува 2021. Edit 4: Оградите горе - долу се наместени сите, се местат банкини на многу места, има на доста наместено. Исто се местат на надпатниците банкини, и кај мостовите исто така. Делот накај пилав тепе не е целосно асфалтиран, тоа секако е очекувано бидејки таму е карпест предел и уште се вршат ископи. Кучка Долани и Лакавица се горе долу целосно завршени. Клучката Долани не е доволно широка, и заради тоа не е проектирана за да прерасне лесно во автопат. Но затоа клучката Лакавица е далеку поголема и има поголем простор за лесно проширување. И делот Бучим - Радовиш е како што кажавте. Edit 5: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by The Wild Boy - 10-Jan-2021 at 21:22 |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 24> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |