build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Штип - Радовиш

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
none_ski View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 61
  Quote none_ski Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 09-Feb-2021 at 13:59
Originally posted by Denko

Originally posted by none_ski

Originally posted by The Wild Boy

А чекај сега, од Штип Југ, до Штип Запад бидејки ќе се проширува цел пат ќе се пренасочи сообраќајот преку Штип?

Како тогаш од клучка Бучим до Радовиш може и да се проширува патот притоа без пренасочување на сообраќајот? Нели можат така да направат од Штип Југ до Штип Запад? Само нека стават знаци од страната и нека се зафатат со ширење на патот.

Ако неможе така, тогаш друго чаре нема, освен да се пренасочи сообраќајот преку Штип. Едино нешто што ќе треба да направат е да побрзаат и да не се влечкаат, за што побрзо да се заврши тој дел.
Незнам тука што се побунил градоначалникот на Штип. Ако до толку сака сообраќајот да не оди преку Штип, тогаш требало да изградат привремен пат или пак делницата од Три Чешми до Штип Запад да била изградена во автопат со полн профил (како што првично било планирано), па тогаш едниот дел ќе може да се користи привремено дур другиот се гради.

Инаку, сега бидејки имаат изнајдено решение за проблемот со фабриките, има некоја слика / скица да видиме како би изгледало тоа, или нема ништо јавно објавено?


од бучим накај радовиш ќе се пренасочува дел од патот по паралелниот пат (каде што има паралелен пат). делот од двете клучки кај радовиш е пренасочен низ радовиш веќе неколку месеци.

дополнително отежната ситуација за делот од штип запад до штип југ е што таму моментално нема тампон под асфалтот, и треба да се копа до 1-1.5м длабина за да се вгради тампон и на тој начин да се добие поквалитетна конструкција.

за фабриките немам информација, но мислам ќе се гради нова клучка веднаш после втората фабрика.
Razlikata e taa sto prenasoceniot soobrakaj niz Radovis, vsusnost ne niz Radovis tuku preku stariot pat koj pominuva pokraj Radovis, dodeka situacijata so Stip e druga.


епа ништо тогаш, ајде да бараме првин нов пат покрај штип па тогаш да се работи експресниот.

п.с. сеуште ја чекам литературата за стандардите.
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 09-Feb-2021 at 02:25
Ах океј, сега разбирам.

Упростено:
Каде може се пренасочува сообраќајот, бидејки одредени делници мора да се ископаат, тампонираат и да се вгради по - квалитетен асфалт. Ако тоа не се направи асфалтот нема да е толку квалитетен, барем така разбрав јас.
Кај делот Штип Југ - Запад, чаре друго нема, таму не ни имало, не ни ќе има дополнителни патишта, и притоа сообраќајот ке мора да се пренасочи преку Штип.

Само очекувам кога веќе ќе го пренасочат сообраќајот, барем да убрзаат малце повеќе со тие делници, па после да се врати во нормала се како што треба.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 08-Feb-2021 at 22:30
Originally posted by none_ski

Originally posted by The Wild Boy

А чекај сега, од Штип Југ, до Штип Запад бидејки ќе се проширува цел пат ќе се пренасочи сообраќајот преку Штип?

Како тогаш од клучка Бучим до Радовиш може и да се проширува патот притоа без пренасочување на сообраќајот? Нели можат така да направат од Штип Југ до Штип Запад? Само нека стават знаци од страната и нека се зафатат со ширење на патот.

Ако неможе така, тогаш друго чаре нема, освен да се пренасочи сообраќајот преку Штип. Едино нешто што ќе треба да направат е да побрзаат и да не се влечкаат, за што побрзо да се заврши тој дел.
Незнам тука што се побунил градоначалникот на Штип. Ако до толку сака сообраќајот да не оди преку Штип, тогаш требало да изградат привремен пат или пак делницата од Три Чешми до Штип Запад да била изградена во автопат со полн профил (како што првично било планирано), па тогаш едниот дел ќе може да се користи привремено дур другиот се гради.

Инаку, сега бидејки имаат изнајдено решение за проблемот со фабриките, има некоја слика / скица да видиме како би изгледало тоа, или нема ништо јавно објавено?


од бучим накај радовиш ќе се пренасочува дел од патот по паралелниот пат (каде што има паралелен пат). делот од двете клучки кај радовиш е пренасочен низ радовиш веќе неколку месеци.

дополнително отежната ситуација за делот од штип запад до штип југ е што таму моментално нема тампон под асфалтот, и треба да се копа до 1-1.5м длабина за да се вгради тампон и на тој начин да се добие поквалитетна конструкција.

за фабриките немам информација, но мислам ќе се гради нова клучка веднаш после втората фабрика.
Razlikata e taa sto prenasoceniot soobrakaj niz Radovis, vsusnost ne niz Radovis tuku preku stariot pat koj pominuva pokraj Radovis, dodeka situacijata so Stip e druga.
Back to Top
none_ski View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 61
  Quote none_ski Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 08-Feb-2021 at 21:06
Originally posted by The Wild Boy

А чекај сега, од Штип Југ, до Штип Запад бидејки ќе се проширува цел пат ќе се пренасочи сообраќајот преку Штип?

Како тогаш од клучка Бучим до Радовиш може и да се проширува патот притоа без пренасочување на сообраќајот? Нели можат така да направат од Штип Југ до Штип Запад? Само нека стават знаци од страната и нека се зафатат со ширење на патот.

Ако неможе така, тогаш друго чаре нема, освен да се пренасочи сообраќајот преку Штип. Едино нешто што ќе треба да направат е да побрзаат и да не се влечкаат, за што побрзо да се заврши тој дел.
Незнам тука што се побунил градоначалникот на Штип. Ако до толку сака сообраќајот да не оди преку Штип, тогаш требало да изградат привремен пат или пак делницата од Три Чешми до Штип Запад да била изградена во автопат со полн профил (како што првично било планирано), па тогаш едниот дел ќе може да се користи привремено дур другиот се гради.

Инаку, сега бидејки имаат изнајдено решение за проблемот со фабриките, има некоја слика / скица да видиме како би изгледало тоа, или нема ништо јавно објавено?


од бучим накај радовиш ќе се пренасочува дел од патот по паралелниот пат (каде што има паралелен пат). делот од двете клучки кај радовиш е пренасочен низ радовиш веќе неколку месеци.

дополнително отежната ситуација за делот од штип запад до штип југ е што таму моментално нема тампон под асфалтот, и треба да се копа до 1-1.5м длабина за да се вгради тампон и на тој начин да се добие поквалитетна конструкција.

за фабриките немам информација, но мислам ќе се гради нова клучка веднаш после втората фабрика.
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
Back to Top
none_ski View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 61
  Quote none_ski Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 08-Feb-2021 at 20:59
какво оправдување и на каков систем? зборам за реални проблеми, и како се решаваат во реален свет. ајде пошто јас немам возено никаде, не сум нигде шетал, и ти очигледно си длабоко навлезен во градежништвото кажи ми еден пример каде се гради паралелен пат за да се реконструира постоечки пат? кој има корист од тоа ние како држава да платиме додатни 3-4мил евра (можеби и повеќе) за привремен насипан пат кој ќе биде уништен за 4-5 месеци? те молам ти како експерт во оваа област да ми посочиш литература за стандарди за сообраќајни привремени решенија.
еве јас како лаик кој само работи на проекти во нискоградба низ мкд и странство скоро две децении ништо не знам, па сакам да поднаучам нешто. додека имаме од кој да учиме, нема криза за нас како народ!

чисто информативно, кога последен пат си извозел од штип кон радовиш па ги критикуваш постоечките привремени сообраќајните решенија? се надевам не зборуваш цело време за привремените решенија од пред 25години.
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 08-Feb-2021 at 19:31
А чекај сега, од Штип Југ, до Штип Запад бидејки ќе се проширува цел пат ќе се пренасочи сообраќајот преку Штип?

Како тогаш од клучка Бучим до Радовиш може и да се проширува патот притоа без пренасочување на сообраќајот? Нели можат така да направат од Штип Југ до Штип Запад? Само нека стават знаци од страната и нека се зафатат со ширење на патот.

Ако неможе така, тогаш друго чаре нема, освен да се пренасочи сообраќајот преку Штип. Едино нешто што ќе треба да направат е да побрзаат и да не се влечкаат, за што побрзо да се заврши тој дел.
Незнам тука што се побунил градоначалникот на Штип. Ако до толку сака сообраќајот да не оди преку Штип, тогаш требало да изградат привремен пат или пак делницата од Три Чешми до Штип Запад да била изградена во автопат со полн профил (како што првично било планирано), па тогаш едниот дел ќе може да се користи привремено дур другиот се гради.

Инаку, сега бидејки имаат изнајдено решение за проблемот со фабриките, има некоја слика / скица да видиме како би изгледало тоа, или нема ништо јавно објавено?
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 08-Feb-2021 at 16:42
Originally posted by none_ski

За да се направи девијација (или земјен пат од страна по кој ќе се вози дур се работи) на 7км пат треба огромни средства, плус се работи на голем дел за приватен имот, никој нема да дозволи да му се тампонира привремен пат низ неговиот имот. Плус додатно ќе се зголемува времетраењето на активностите, а секому е во корист да се заврши побрзо.

Не знам што очекувате од привремено решение за пат под сообраќај освен семафори и наизменично движење на возилата, било каде во свет е така. Исто така секаде во свет ако има алтернативен пат, тој се користи дур се работи на другата делница. Секогаш е побрз и поквалитетен начин да се завршат предвидените активности.

Со еден пар семафори не можеш да затвориш поголем потег од 200-300м, па за да се работи побрзо и да се стаса рокот мора да има повеќе семафори (според мене мин 5 пара). Па кога од три чешми до штип југ ќе застанеш 5 пати да чекаш да поминеш, нареден пат сам ќе поминеш низ штип. Не е булевар па да има зелен бран на семафорите, градилиште е. Да не спомнувам за културата на нашиот народ кој цело време на таквите семафори си поминува на црвено па се прават дополнителни гужви.
Toa kako opravnuvanje na postoeckiot sistem ili...? Trebale ogromni sredstva. Pa trebaat, ekspresen pat se gradi, tuka postojat pravila i standardi. Neka se stavaat i semafori pa jas sam ke odlucam dali ke vrtam preku Stip ili ke cekam na semaforite. Problemot e sto ne se zapazuvaat nikakvi standardi vo sekoj pogled i se improvizira... i ne e sekade vo svetot taka. Jas imam dosta izvozeno po Evropa i takvo nesto samo vo Makedonija sum videl.
Back to Top
none_ski View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 61
  Quote none_ski Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 08-Feb-2021 at 16:25
За да се направи девијација (или земјен пат од страна по кој ќе се вози дур се работи) на 7км пат треба огромни средства, плус се работи на голем дел за приватен имот, никој нема да дозволи да му се тампонира привремен пат низ неговиот имот. Плус додатно ќе се зголемува времетраењето на активностите, а секому е во корист да се заврши побрзо.

Не знам што очекувате од привремено решение за пат под сообраќај освен семафори и наизменично движење на возилата, било каде во свет е така. Исто така секаде во свет ако има алтернативен пат, тој се користи дур се работи на другата делница. Секогаш е побрз и поквалитетен начин да се завршат предвидените активности.

Со еден пар семафори не можеш да затвориш поголем потег од 200-300м, па за да се работи побрзо и да се стаса рокот мора да има повеќе семафори (според мене мин 5 пара). Па кога од три чешми до штип југ ќе застанеш 5 пати да чекаш да поминеш, нареден пат сам ќе поминеш низ штип. Не е булевар па да има зелен бран на семафорите, градилиште е. Да не спомнувам за културата на нашиот народ кој цело време на таквите семафори си поминува на црвено па се прават дополнителни гужви.
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 08-Feb-2021 at 15:30
https://www.youtube.com/watch?v=fHt0YCUyTUo

https://www.youtube.com/watch?v=GfntBZlObD0

Eve gi makedonskite resenija za protok na soobrakaj vo uslovi na gradezni raboti. Prvoto video e horor. Pat nema, se probivas pokraj kamionite i masinite kako znaes i umees. Bezbednost NULA! Vtoroto video e edna godina podocna koga veke nesto se izgradilo pa voglavnom se voti po asfalt no bezbednosnite standardi se isti, NULA. Zavrsuva asfals, nikakov znak. Horizontalna i vertikalna sigralizacija totalna... Sto e toa!?

Sega da gi izbegnat ovie pojavi, bidejki nemaat predvideno vremeno, provizorno resenie za normalen protok na soobrakajot (Sto e toa!?), se resija soobrakajot da go prenasocat preku centarot na Stip.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 08-Feb-2021 at 13:44
Originally posted by none_ski

Друга опција нема, освен да се работи под привремени сообраќајни решенија со семафори на постојниот пат, и тоа со семафори на секои 500-600м. Таман ќе поминеш еден семафор, ете ти друг. И ќе биде општ хаос. Додатно, на овој начин ќе се прави реконструкцијата прво на едната па потоа на втората половина од ширината, и никогаш нема да го добие потребниот квалитет како кога би се правело се' во една ширина.
Za se ima resenie, problemot vo Makedonija e sto nema visoki stamdardi za obezbeduvanje na i okolu gradiliste i protok na soobrakaj za vreme na gradezni raboti. Toa za zal bilo otsekogas taka i koga ke dojdat vo vremenski tesnec togas nabrzina se naogaat improvizirani resenija. Isto bese i pred 25 godini koga se gradese delnicata "Strumica-Radovis-Stip". Dodeka se izveduvaa gradeznite raboti soobrakajot se odvivase po improviziran zemjen pat. Na delnicata "Stip-Veles" bese duri i poloso. Stignivas do gradilisteto, patot zavrsuva i odednas sfakas deka vsusnost pomatamu nema veke nikakov pat, tuku moras nekako pokraj masinite po kamenja i pesok da go pomines gradilisteto. Vakvo nesto samo vo Makedonija sum videl...    
Back to Top
none_ski View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 61
  Quote none_ski Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 08-Feb-2021 at 09:03
Друга опција нема, освен да се работи под привремени сообраќајни решенија со семафори на постојниот пат, и тоа со семафори на секои 500-600м. Таман ќе поминеш еден семафор, ете ти друг. И ќе биде општ хаос. Додатно, на овој начин ќе се прави реконструкцијата прво на едната па потоа на втората половина од ширината, и никогаш нема да го добие потребниот квалитет како кога би се правело се' во една ширина.
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 08-Feb-2021 at 01:04
Абе овие многу паметни! Ем пат им прават, ем нејќеле ни привремено да им проаѓа сообраќајот низ градот. Па Скопје кога доби обиколница? пред само десетина години. Што да кажат Богданци, Валандово, Виница, Кичево, Делчево, Кавадарци, Дојран, Крива Паланка, Македонски Брод, Каменица, Дебар, Струмица, Прилеп (за Крушево и Брод), Битола (за Грција), Пробиштип, Кратово?? Тие не ли се луѓе што воопшто за некои од нив не е ни во план да им се направи барем пристојна обиколница и што товарен сообраќај од магистрални и регионални патишта им проаѓа пред школи и плоштади?!



Edited by user8642 - 08-Feb-2021 at 01:12
Back to Top
none_ski View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 61
  Quote none_ski Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 04-Feb-2021 at 11:43
за каков автопат зборуваш, дали сериозно мислиш дека има некој кој на секунда има размислувано делницава да прерасне во автопат и се внимавало на тоа при проектирање?

ни еден од двата моста нема доволна ширина за автопат, има само две ленти. согласно сообраќајното решение левата лента ќе е за возење, а десната ќе е за исклучување/вклучување накај/од штип.

за тоа колку ни се добри проектантите ќе спомнам само дека согласно проектот рампата за исклучување према штип од правецот накај струмица беше испроектирана под двата моста, во брегалница.
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 03-Feb-2021 at 13:36
Значи овде ќе имаме два моста во состав на автопат?
Како што гледам и по проектот е така, иако поскапо барем нема да мора во иднина да се гради уште еден дополнителен мост, или да се проширува кога ќе се надоградува оваа делница во автопат.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 29-Jan-2021 at 16:04
Изградба на нов мост и реконструкција на постоечкиот на река Брегалница на експресниот пат А4 Штип-Радовиш

Како дел од проектот за изградба на експресниот пат А4 Штип-Радовиш предвидена и изградба на нов мост на река Брегалница паралелно со стариот кој се наоѓа на постоечкиот пат, за кој, пак е предвидена негова реконструкција и санација. Новиот мост ќе биде за премин преку реката на експресниот пат во правец од Радовиш кон Штип.
Ново проектираниот мост е превиден како АБ конструкција од АБ столбови и преднапрегнати АБ главни носачи. Коловозната плоча е АБ коловозна конструкција. Вкупната должина на мостот е 65,94м. Ќе биде изведено и осветлување, а се гради согласно со новите европски стандарди. Вредноста издвоена за изградбата на новиот мост е 38.592.135,00 денари.
Постоечкиот мост, пак, на река Брегалница со изведбата на новиот експресен пат А4 Штип-Радовиш, станува дел од него. Токму затоа и тој подлежи на санација и зајакнување, со цел задоволување на карактеристиките за експресен пат.
Тој е изведен како комбинација од челична и бетонска конструкција. Главните носачи се континуирани челични носачи, а коловозната плоча е изведена како армирано бетонска конструкција. Мостот е со должина од 61,1м.
Со санацијата се зајакнува челичната конструкција и коловозната плоча. Се зајакнуваат АБ столбовите на мостот, се врши санација на тротоарите, хидро изолацијата, на системот за одводнување, итн. На мостот се изведува осветлување и нова ограда согласно со новите европски стандарди. Издвоената вредност за санација на мостот е 35.342.218,00 денари.











https://www.facebook.com/drzavnipatista
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 08-Jan-2021 at 13:58
Ќе има соодветно означување, тоа секако.

Еве и делот од Бучим до Радовиш се гради и нов регионален пат, т.е. по веќепостоечкиот земјен пат кој што ќе ги опслужува земјоделците, којнските и оние поспори возила.

Значи како што кажав веќепостоечкиот магистрален пат ќе се пренамени во регионален пат, а ќе се користи експресниот пат.

Ќе биде и кај делот со Штип убаво обележано, а и кај делот каде што експресниот пат оди паралелно со магистралниот, експресниот е за неколку метри повисок и има ограда.

Него друга работа, многу малце бензински на А4 од клучка Миладиновци до клучка Радовиш дали едно 3 бензински. Дефинитивно ќе треба неколку паркинг места и бензински пумпи да стават. Еве немора од Штип до Радовиш, ама од Штип до Миладиновци да ставеа барем по 2 на новиот автопат.

Edit: Инаку ќе ја едитирам пораката погоре, и ќе ги ставам сликите.
Веќе ги имам ставено на SSC форумот, оти таму преку телефон полесно се ставаат (треба да направите и овде дирекно да може да се одбере да ставаме слики од галерија како што е на SSC, а не преку линкови [оти мене барем на телефон така ми е потешко]), па кој сака може да ги погледне таму. Деновиве ќе ги префрлам на компјутер па преку компјутер ќе ги ставам овде.
Ама горе доле е исто како на видеото и претходно. Мислам веќе нема ни да има потреба да ставаме толку многу слики, бидејки горе доле се е исто и на многу делови имаат доста работа завршено.

Едино од другиве клучки да се стават повеќе слики.


EDIT: Погоре ги поставив сликите, кој сака може да ги погледне.


Edited by The Wild Boy - 10-Jan-2021 at 21:22
Back to Top
elloo View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 01-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 4
  Quote elloo Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 08-Jan-2021 at 13:36
Убаво напреднуваат работите со патот,не верувам некој ќе помисле дека е автопат.   
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 08-Jan-2021 at 13:10
Многу збунува перецепцепцијата. Мислиш дека возиш по автопат, ширината на лентите е таква, стариот пат делува како обратната насока, а уствари си на двосмерен пат. Ова може да биде проблем ако не се постави доволно знаци и полна линија на многу места за да потсеќаат дека се вози по двосмерен пат.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 08-Jan-2021 at 12:59
За сè има вторпат
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 31-Dec-2020 at 11:55
Кај три чешми, поточно после клучката накај бензинската се работи на еден мал дел, мостот е целосно изваден и ќе се прави нов и поширок. Има привремено исклучување према стариот пат и после пред бензинската се враќа на веќепостоечкиот пат.

Делот кај фабриките мислам некои шахти и ситни ископи видов, како оние големите цевки што се ставаат под самиот пат. Имаат и по страната на патот малце ископано негде пред клучка Штип - Југ.
За другото наскоро ќе ве информирам.

Edit 1:
Пред клучка Штип Југ има поставено семафор и се чека на ред.
Edit 2:
Клучка Штип Југ се користи и се вози по новиот мост на Брегалница.
Edit 3:
Одлична работа Strabag.
Некои од мостовите се обележани и на нив пишува 2021.
Edit 4:
Оградите горе - долу се наместени сите, се местат банкини на многу места, има на доста наместено. Исто се местат на надпатниците банкини, и кај мостовите исто така.
Делот накај пилав тепе не е целосно асфалтиран, тоа секако е очекувано бидејки таму е карпест предел и уште се вршат ископи.
Кучка Долани и Лакавица се горе долу целосно завршени. Клучката Долани не е доволно широка, и заради тоа не е проектирана за да прерасне лесно во автопат. Но затоа клучката Лакавица е далеку поголема и има поголем простор за лесно проширување.

И делот Бучим - Радовиш е како што кажавте.

Edit 5:











Edited by The Wild Boy - 10-Jan-2021 at 21:22
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.