![]() |
![]() |
![]() |
Железницата низ историјата |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 18> |
Author | |
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
СДЖ - Српски Државни Железници. Прет ова е бројот на вагонот
Јасно во кое време е сликата |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
![]() Владимир кога е ова одприлика сликано? Што значат ознаките на вагоните? Edited by lslcrew - 10-Feb-2010 at 02:12 |
|
![]() |
|
S.P.Q.R. ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 212 |
![]() ![]() |
Владимир ако може да ја постираш сликата од железничката станица во Прилеп без оние бројкине одозгора. Јас сум од Прилеп и учам во училиштето одма до железничката и првпат ја гледам сликава.
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
1. Железничка станица.
2. Управна зграда. 3. Не сум сигурен, дали била на шефот на станицата или нешто слично (но знам кој човек живеел таму, па од наследниците ќе се дознае) |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Владимир, дали располагаш со инфо околу точната намена на секој од објектите посебно?
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Железничката станица ПРИЛЕП од 600 mm-та пруга, некогаш и сега
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
И ден денес стојат, служат ко складишта за музејот на град скопје Иначе еден излез може да се види и ден денес - секако изменет ![]() фото: pbanks |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
дали знае некој што се има слушено со тие подземни премини?
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Да ја пронајдов таа фотографија со датум - 1979, штета што нема некој детал од околината за локација, но сигурно е во Скопје - станица или лижилница. Благодарам што ги ископа ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Човекот ја има класификувано фотографијата под 1979 година така да дефинитивно е од тогаш
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
pbanks, стварно ме заинтересирава прекрасни фотографии.
Но ме чуди годината што ја наведуваш 1979 и што е логично од годиштето на Дамјановски, највероватно локомотива е од возот кој идел од Косово Поле за Скопје (ако е сликана во Скопје), бидејќи во тоа време Македонија веќе одавно нема парни локомотиви. Edited by Vladimir P - 25-Jul-2009 at 19:19 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Владимир неколку слики што верувам ќе те заинтересираат. Превземени од албумот на Владо Дамјановски на Фликр. Сликите се од 1979 година на железничка станица Скопје
1. ![]() 2. ![]() 3. ![]() 4. ![]() Edited by pbanks - 25-Jul-2009 at 18:27 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
На денешен ден, 28-05-1961 - Последно возење на релавија Парис - Букурешт на славниот Orient Express после цели 78 години
![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
На денешен ден 19-05-1906 пуштен е светски познатиот Симплон тунел во должина на: тунел 1=19.803 m и тунел 2=19.823 m, помеѓу Швајцарија и Италија.
![]() По него се наречени и познатите возови Simplon-Orient-Express и Venice Simplon-Orient-Express, од кој еден крак-воз проагал и низ Македонија. ![]() |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
да прилично нема логика, но од друга страна сите останати информации му се на место, па затоа и јас сум малку збун, евентуално да помешал некоја брзина во прелистување на хрониките и лошо да ја пренел таа информација!
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
И најобичната логика вели дека тргнувањето во пладневните сати и пристигнувањето на Буковик кое е најкритично место е сулуда идеја, втората логика возот бил за пренос на трупи а подоцна и на снабдување на население, знаеме дека кај селското население денот почнува дакеку пред зори, а патувањето нис тие планински предели и пристигање после полнок на такви терени стварно е огромен ризик и сулудост.
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
добро тоа го вели и во текстот, сакав да ми потврдиш, значи спорно е само ова околу времето на поаѓање од мала станица по тебе, јас влечам заклучок дека заради редослед со пасусот на годините и тајмингот може да е од дваесеттите, односно истиот и да е точен, бидејќи ти наведуваш време на поаѓање во триесетите...
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Г. Петров - Охрид е пуштена 15.07.1922 год. а подоцна на 26.07.1923 се сврзува Г.Петров со Скопје. Така да датумот 26.07.1923 е сврзувањето на Скопје (Мала станица) со Охрид. Затоа нагласив дека има мали грешки во текстот |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
горе во текстот вели пругата беше пуштена 1922, во тој случај колку што те разбрав ако пругата била почната '22, тогаш кога била завршена целосно, правецот Ск-Ох?
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 18> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |