build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железницата низ историјата

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 18>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 10-Feb-2010 at 02:11
СДЖ - Српски Државни Железници. Прет ова е бројот на вагонот

Јасно во кое време е сликата
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 10-Feb-2010 at 01:54


Владимир кога е ова одприлика сликано? Што значат ознаките на вагоните?


Edited by lslcrew - 10-Feb-2010 at 02:12
Back to Top
S.P.Q.R. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 212
  Quote S.P.Q.R. Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 07-Feb-2010 at 17:12
Владимир ако може да ја постираш сликата од железничката станица во Прилеп без оние бројкине одозгора. Јас сум од Прилеп и учам во училиштето одма до железничката и првпат ја гледам сликава.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 23-Sep-2009 at 21:41
1. Железничка станица.
2. Управна зграда.
3. Не сум сигурен, дали била на шефот на станицата или нешто слично (но знам кој човек живеел таму, па од наследниците ќе се дознае)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 23-Sep-2009 at 19:31
Владимир, дали располагаш со инфо околу точната намена на секој од објектите посебно?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 23-Sep-2009 at 18:49
Железничката станица ПРИЛЕП од 600 mm-та пруга, некогаш и сега







Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 27-Jul-2009 at 19:25
Originally posted by zabegan

дали знае некој што се има слушено со тие подземни премини?

И ден денес стојат, служат ко складишта за музејот на град скопје

Иначе еден излез може да се види и ден денес - секако изменет


фото: pbanks
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 27-Jul-2009 at 18:28
дали знае некој што се има слушено со тие подземни премини?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 27-Jul-2009 at 12:21
Старата железничка станица ја изградила Банската управа

Денешната стара железничка станица во Скопје почнала да се гради во 1937 година. Пред тоа на ова место се наоѓала железничката станица која била изградена уште во 1873 година, кога и бил воведен железничкиот сообраќај во Македонија. За унапредување на железничкиот сообраќај, Банската управа решила да изгради нова железничка станица во Скопје. Камен-темелите биле поставени во 1937 година, а изградбата траела 3 години. Железничката станица била пуштена во работа во 1940 година и била најубава на Балканот во тоа време. Пред изградбата на оваа станица имало само една станица во Градско со подземни премини која по својата убавина се издвојувала од другите, но со новоизградената станица во Скопје ниедна друга не можела да конкурира.
Главниот влез на новоизградената железничка станица бил на улицата Крал Петар, а таа излегувала и на улицата Принц Ѓорѓе. Лево и десно имало станични скверови кон кои биле поставени влезови за становите на службениците. Големиот станичен хол кој бил врска со главниот влез и излез, зафаќал простор од 1.000 метри квадратни. На првиот кат се наоѓал ресторан, а на вториот службени соби и хотел за железничките чиновници. Во крилата на зградата биле сместени канцелариите. На перонот, поплочен со најубави романски плочки, застанувале и продолжувале возовите кон Европа, а тука минувал и прочуениот "Ориент експрес".
Во скопската Железничка станица, за 24 часа влегувале и од неа излегувале 24 возови. Просечно дневно пристигнувале 1.000 патници.
Железничката станица, како главна сообраќајна установа на еден град, станала центар на изградбата на ново Скопје, во кое таа била столб околу кој се движел животот на градот. За потребите на железничарите, во 1920 година била изградена дрвена барака на улицата Водњанска, а подоцна била изградена и Железничката колонија составена од 30 куќи, југозападно од станицата, во Дебар маало.
На 26 јули 1963 година, за време на катастрофалниот земјотрес што го зафати Скопје, беше разурната и железничката станица.

http://www.vest.com.mk/?ItemID=D5973EA5F13D1E4EAE03C6F4D5AF6651
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 25-Jul-2009 at 19:19
Originally posted by pbanks

Човекот ја има класификувано фотографијата под 1979 година така да дефинитивно е од тогаш

Да ја пронајдов таа фотографија со датум - 1979, штета што нема некој детал од околината за локација, но сигурно е во Скопје - станица или лижилница.

Благодарам што ги ископа Cheers
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 25-Jul-2009 at 18:29
Човекот ја има класификувано фотографијата под 1979 година така да дефинитивно е од тогаш
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 25-Jul-2009 at 18:17
pbanks, стварно ме заинтересирава прекрасни фотографии.

Но ме чуди годината што ја наведуваш 1979 и што е логично од годиштето на Дамјановски, највероватно локомотива е од возот кој идел од Косово Поле за Скопје (ако е сликана во Скопје), бидејќи во тоа време Македонија веќе одавно нема парни локомотиви.

Edited by Vladimir P - 25-Jul-2009 at 19:19
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 25-Jul-2009 at 17:23
Владимир неколку слики што верувам ќе те заинтересираат. Превземени од албумот на Владо Дамјановски на Фликр. Сликите се од 1979 година на железничка станица Скопје

1.

2.

3.

4.



Edited by pbanks - 25-Jul-2009 at 18:27
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 28-May-2009 at 10:18
На денешен ден, 28-05-1961 - Последно возење на релавија Парис - Букурешт на славниот Orient Express после цели 78 години

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 19-May-2009 at 20:01
На денешен ден 19-05-1906 пуштен е светски познатиот Симплон тунел во должина на: тунел 1=19.803 m и тунел 2=19.823 m, помеѓу Швајцарија и Италија.



По него се наречени и познатите возови Simplon-Orient-Express и Venice Simplon-Orient-Express, од кој еден крак-воз проагал и низ Македонија.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 30-Mar-2009 at 23:34
да прилично нема логика, но од друга страна сите останати информации му се на место, па затоа и јас сум малку збун, евентуално да помешал некоја брзина во прелистување на хрониките и лошо да ја пренел таа информација! 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 30-Mar-2009 at 23:17
И најобичната логика вели дека тргнувањето во пладневните сати и пристигнувањето на Буковик кое е најкритично место е сулуда идеја, втората логика возот бил за пренос на трупи а подоцна и на снабдување на население, знаеме дека кај селското население денот почнува дакеку пред зори, а патувањето нис тие планински предели и пристигање после полнок на такви терени стварно е огромен ризик и сулудост.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 30-Mar-2009 at 23:01
добро тоа го вели и во текстот, сакав  да ми потврдиш, значи спорно е само ова околу времето на поаѓање од мала станица по тебе, јас влечам заклучок дека заради редослед со пасусот на годините  и тајмингот може да е од дваесеттите, односно истиот и да е точен, бидејќи ти наведуваш време на поаѓање во триесетите...  
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 30-Mar-2009 at 22:46
Originally posted by beTon

горе во текстот вели пругата беше пуштена 1922,  во тој случај колку што те разбрав ако пругата била почната '22, тогаш кога била завршена целосно,  правецот Ск-Ох?  

Г. Петров - Охрид е пуштена 15.07.1922 год. а подоцна на 26.07.1923 се сврзува Г.Петров со Скопје.

Така да датумот
26.07.1923 е сврзувањето на Скопје (Мала станица) со Охрид.

Затоа нагласив дека има мали грешки во текстот
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 30-Mar-2009 at 22:16
горе во текстот вели пругата беше пуштена 1922,  во тој случај колку што те разбрав ако пругата била почната '22, тогаш кога била завршена целосно,  правецот Ск-Ох?  
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 18>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.