![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 69> |
Author | |
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Odlicno. A sto se bugarskiot del?
Bugarija e totalno nezainteresirana za zapadnoto sosedstvo. |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Пуштена во употреба делницата од источниот крак на Коридорот 10 во Србија (од Ниш до Димитровград), на отворањето присуствувале српскиот и бугарскиот премиер:
![]() ![]() Должина на оваа делница - 86,9 км. Има пет тунели и 87 мостови. Цена: 476 милиони евра. Повеќе информации тука: https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2019&mm=11&dd=09&nav_id=1614905 Edited by Џоле - 09-Nov-2019 at 20:38 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
Импресии од новиот автопат низ грделичка клисура по кој возев изминатиот викенд:
Прво мора да напоменам дека автопатот веќе е сериозно закрпен на неколку места. По целата траса има нерамнини а на места и поголеми вдлабнатини. Квалитетот по мене е полош од новиот автопат Скопје-Штип. Исто така добар дел од трасата е ограничен на 100-ка и со истата брзина делува малце интезивно бидејќи лентите се потесни а кривините мн поостри од оние на делницата ДемирКапија - Смоквица. Исто така има едно делче од 1-2 км кое е на ниво на автопатот ако така се нарекову, Тетово-Гостивар, односно има две возни ленти без трета за застанување. Да не испадне дека има само негативни работи, морам да ги пофалам мостовите и тунелите кој се мн слични на оние на ДемирКапија-Смоквица, а обработката во Тунелите изгледа поквалитетно (времето ќе покаже). Исто така како и секаде во светот многу подобра вертикална и хоризонтална сигнализација одколку кај нас. Најмногу ми е криво што во србија, замислете знаат дека од внатрешната страна на заштитната ограда за живно има само трева итоа искосена по целата траса до белград без исклучок исто како и зеленилото на клучките. |
|
![]() |
|
AmyntA ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Nov-2011 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 91 |
![]() ![]() |
Косовариве сериозно газат со автопатиштата. Челопек-Гнилане
https://apps.sentinel-hub.com/eo-browser/?lat=42.50817&lng=21.29133&zoom=13&time=2019-08-25&preset=1_TRUE_COLOR&datasource=Sentinel-2%20L1C |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
I jas pred dve godini kupiv vinjeta a avtopat ne vidov.
|
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Македонските граѓани купиле
85.000 електронски вињети за користење на бугарските патишта во периодот
од 1 јануари до 13 август годинава. Бугарската министерка за регионален
развој и урбанизам Петја Аврамова вчера од Скопје ги пофали возачите со
македонски регистарски таблички дека се едни од најревносните плаќачи
на надоместокот за патишта, од кои бугарската држава овие месеци
инкасирала над 1 милиони евра.
__ – Ова ја става Северна Македонија на петто место меѓу странските возила во продажба на е – вињета. Претходат Романија, Турција, Германија и Грција – изјави министерката Аврамова. __ За разлика од патарините на македонските автопати, висината на надоместокот за користење на патиштата во Бугарија е многу помал. Возачите преку Интернет за својот автомобил можат да си купат е – вињета со траење од еден викенд, една недела, еден месец, три месеци или една година. Електронската вињета за еден месец во Бугарија чини 940 денари и овозможува неограничено користење на целокупната патна мрежа во тој период. https://www.instagram.com/p/B1eIBtOH4iH/ |
|
![]() |
|
Bakica ![]() Groupie ![]() Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
![]() ![]() |
Srbija premnogu investira vo patnata infrastruktura poslednive nekolku godini. Me raduva sto i vo idnina planiraat da gradat. Se nadevam deka i kaj nas kje pochne da se raboti i najavenite proekti da se realiziraat.
https://www.kurir.rs/vesti/drustvo/3306092/500-kilometara-novih-puteva-pravimo-u-2020-do-kraja-godine-pocinje-izgradnja-4-nova-auto-puta-pogledajte-mrezu-planiranih-puteva Edited by Bakica - 20-Aug-2019 at 08:46 |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Проект кој го тестираше знаењето, вештината и истрајноста на неимарите
![]() ![]() ![]() ![]() Со низа свечености на 18.5.2019 се одбележа отворањето на дел од автопатот на Коридорот 10 во Република Србија низ Грделичка Клисура. Заинтересираната стручна јавност повеќегодишните сложени градежни работи ги следеше со внимание и професионална љубопитност. Во оваа прилика ја претставуваме работата на фирмата „Интеграл инженеринг“АД од Лакташи (Босна и Херцеговина), која зазема видно место работејќи на градежниот потфат во Грделичка Клисура. Коридорот 10 е паневропски коридор, кој покрај низ останатите држави, поминува и низ Србија и низ Северна Македонија. Програмата за изградбата на автопатот E-75 на овој коридор низ Србија се спроведува низ четири проекти кои се поделени на делници, а тие во договори (лотови). Проектот „Југ“ од Грабовница до Левосој со должина 75 километри содржеше пет делници, од кои три се завршени и пуштени во употреба. На пример, автопатот од Долни Нерадовци до Српски Куќи е во употреба од 2013 година, а од Владичин Хан до Долни Нерадовци од 2015 година. Всушност, настаните од 18.5.2019 беа посветени на завршување на работите на преостанатите две делници со вкупна должина од 26.1 километар и тоа: Грделица-Царичина Долина (11.8 километри) и Царичина Долина – Владичин Хан (14.3 километри). Интересно е дека наведените делници се реализирани низ осум договори (лотови), работите ги изведуваа компании од Шпанија, Грција, Бугарија, Азербејџан, Босна и Херцеговина, како и од Србија. Финансирањето е обезбедено со кредити од Европската инвестициска банка (EIB) и во помала мера од Светска банка (WB). Се очекува автопатот да има позитивно влијание на стопанството и трговските активности во регионот, а исто така да придонесе за регионалниот развој и поврзување на поширок простор на Балканот. Интеграл инженеринг“АД, заедно со своите партнери („Интеркоп Мишар“ ДОО и „Приједорпутеви“ АД) ги изведе работите на делницата Царичина Долина – Владичин Хан, во рамки на која ги изгради патиштата и мостовите на подделницата Царичина Долина – тунел Манајле (LOT-5). Работите започнаа кон крајот на 2013 година, а успешно се завршени на 30.6.2018 година. Стануваше збор за крајно сложен проект, кој го тестираше знаењето, вештината и истрајноста на неимарите. Надзорот на работите цело време го вршеше француската фирма Louis Berger. Оперативно со работите управуваше огранокот на „Интеграл инженеринг“ во Ниш. Краток опис на изведените работи Должината на изградениот автопат е 6,75 километри. Трасата на автопатот во најголем дел е сместена на десниот брег на реката Морава, додека населбата Џеп се заобиколува по левиот брег од километар 887+800 до километар 890+200. На дел од автопатот од километар 886+275 до километар 887+200 изведено е изместување на постоечката железничка пруга во должина од 980 метри. На трасата на автопатот извршено е изместување на оптички кабел и изведени се три ѕида за заштита од бучава со вкупна должина од 692 метри. Сложените топографски услови, особено во попречна насока, изискуваа проектирање на голем број инженерски објекти и конструкции – мостови, конструкции за заштита на косините, галерии, заштитни и потпорни ѕидови. На автопатот на делница од 6.75 километри изведени се седум моста: Селишки Поток, Јужна Морава 1, Јужна Морава 2, вијадуктот Момин Камен, Кучајска Долина, Соколица и вијадуктот Козничка Река. Вкупната должина на мостовите е 2.540 метри или по 1.270 метри за секоја сообраќајна лента. Заштита на косините Мртвица 1 и Мртвица 2, како и косината од ПР121 до ПР152 е изведена со тешка стабилизација на косината, со систем на скара на армиранобетонски греди во комбинација со геотехнички сидра, крути анкери и торкетирање на косината на вкупната должина на трасата од 1.520 метри и вкупна површина од 32.430 квадратни метри. На дел од трасата извршено е етажирање на косината со минирање и заштита на косината со различни типови мрежи, IBO анкери и заштитни бариери: површината покриена со заштитна мрежа изнесува 145.000 квадратни метри, а бројот на IBO анкерите (со должина 1.5 – 12 метри) изнесува 6.970 парчиња. Во зона на косината Момин Камен изведени се левиот заштитен ѕид со заштитна бариера и десниот потпорен ѕид, кој делумно е фундиран со шипови со дијаметар Ø1200 милиметри. Краток преглед на обемот на работите: -ископ на материјал од различни категории: 1.643.264,68 кубни метри -изработка на насипи: 524.518,67 кубни метри -изработка на одводнување 6.747,12 метри -вградување BNS: 195.513,68 квадратни метри -вградување асфалт-бетон: 24.238,42 квадратни метри -вградување SMA: 111.069,49 квадратни метри -вградување бетон 149.789,55 кубни метри, од кои пренапрегнат бетон 9.258,86 кубни метри -вградување арматура: 11.181.092,00 килограми -вградување јажиња за пренапрегање: 480.293,44 килограми -вградување шипови Ø800 mm: 5.946,27 метри - вградување шипови Ø1000 mm: 1.395,27 метри - вградување шипови Ø12000 mm: 7.997,80 метри - вградување шипови Ø1500 mm: 2.089,22 метри - вградување пренапрегнати сидра: 52.144,00 метри https://www.porta3.mk/proekt-koj-go-testirashe-znaenjeto-veshtinata-i-istrajnosta-na-neimarite/?fbclid=IwAR1PGpevXI0AhTd1a4o602CMazH8E9jfHruvUBg8mR6tmJjlPdo-eUvyg6U |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Edited by Џоле - 30-May-2019 at 08:35 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Joralemon ![]() Newbie ![]() Joined: 02-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 27 |
![]() ![]() |
Vučić otvorio poslednju deonicu južnog kraka Koridora 10
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić večeras je u Vladičinom Hanu, kod mosta Vrla, koji je osvetljen u bojama srpske zastave, uz vatromet, svečano otvorio poslednju deonicu autoputa na južnom kraku Koridora 10 kroz našu zemlju, u dužini od 26,3 kilometra u Grdeličkoj klisuri. http://rtv.rs/sr_lat/drustvo/vucic-otvorio-poslednju-deonicu-juznog-kraka-koridora-10_1018089.html |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Доцниме, како и во сѐ друго.
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() Топ. Би рекол ние сме на ред, но ние веќе требаше да сме спремни за така мала и лесна делница.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
R6 (Приштина-Скопје) во Косово
https://vimeo.com/336396580 Edited by Џоле - 16-May-2019 at 09:08 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Bakica ![]() Groupie ![]() Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
![]() ![]() |
Bravo za Kosovo. Potezok i poskap proekt od Miladinovci-Stip go pustaat za 4 godini i sto e navazno so minimalno kasnenje od nekolku meseci.
|
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
Автопатот Приштина – Скопје ќе се пушти во употреба на 29 мај Информацијата за привршувањето на градежните работи на автопатот од Приштина до Генерал Јанковиќ, односно до граничниот премин Блаце меѓу Косово и Северна Македонија, ја изнесе Министерството за инфраструктура на денешната седница на косовската Влада, откако премиерот Рамуш Харадинај побарал извештај за текот на работите на автопатот. – Премиерот доби одговор од заменикот министер за инфраструктура дека пуштањето во употреба на овој автопат е планирана да се одржи на 29 мај, додека за исполнувањето на финансиските обврски од страна на Министерството се изготвува извештај што ќе биде презентиран пред владиниот кабинет многу наскоро, се вели во соопштението по седницата на Владата. https://nezavisen.mk/avtopatot-prishtina-skopje-kje-se-pushti-vo-upotreba-na-29-maj/ |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Значи кај Измит ќе има три автопата еден до друг
![]() Турција стои прилично лошо со автопатската мрежа имајќи ги предвид големината, населението и економијата. Измир дури сега се поврзува со Истанбул, а Анталија, Ескишехир, Коња, Кајсери, Самсун сѐ уште немаат автопат. А Шанилурфа има?! Иако, има напредок последниве години; се гради мост на Дарданели, започнува поврзување на Измир со Анталија (но од мапава не гледам план за поврзување на Анталија со Мерсин) и Измир со Анкара. Со економската криза последнава година и нишањето на султановиот трон очекувам мало забавување на работите, но се надевам дека наскоро голем дел од сивите линии во западна Турција ќе станат барем виолетови. Не верувам дека ќе се фокусираат на истокот, зашто има помалку луѓе и значително помала економска активност. Освен доколку Иран не одлучи драстично да се отвори и да ги затопли односите со ЕУ, со што на Турците би им се исплатела автопатска врска до Техеран. Гледам дека немаат планови за изградба на прстен околу Црното Море и поврзување со Грузија, а понатаму со Русија (за што пречка се лошите грузиско-руски односи). Во идеален свет Европа би имала патна врска со Израел. Должина на автопати во 2014. За жал нема понови податоци за сите држави, а кај некои има голем напредок. Албанија 87 БиХ 126 Бугарија 610 Грција 2250 Косово 76 Македонија 251 Романија 683 Словенија 770 Србија 498 (2014) Турција 2282 Хрватска 1290 Црна Гора 0 Мостот на Дарданелите во вредност од 2.3 милијарди евра. Долг ќе биде 4608 метри (central span 2023): ![]() https://www.roadtraffic-technology.com/projects/canakkale-1915-bridge/ Подетален приказ на мраморниот регион: ![]() http://www.globalconstructionreview.com/news/banks-commit-record-beating-bridge-over-dardanelle/ |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Турција
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Планови за Црна Гора
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 910111213 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |