build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

[А1] Табановце - Богородица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 17-Feb-2012 at 23:46
Нема вентилација нешто за гасови, трансформатор агрегатор за струја? некоја врата ? нешто...  али ипак пак гасовите од автомобилите колку толку го затоплуваат воздухот, ама како и да е ај сега не ќе се расправаме за тоа како се формираат мразулци 
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 17-Feb-2012 at 23:28
кај овој тунел нема ништо од тоа,само карпа е како што е пробиена и толку,ни бетон ни изолација,ништо.само на влезовите има бетонска обвивка во должина од 2-3 метри
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 17-Feb-2012 at 23:10
Некаде прочитав дека појавата на мразлци доаѓа до недобра изградба на објектот и каде објектот не е добро изолиран , топлината се крева горе ги поти ѕидовите олуците немаат капацитет, температурата и ладниот воздух ги ладат и ги формираат. Колку е ова изведливо во тунел незнам, али за згради можно е 
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 17-Feb-2012 at 21:53
овој шлепер што возеше пред мене низ тунелот кај Демир Капија со неговата висина ги кршеше најголемите мранѕули низ тунелот така што паднатите парчина мраз беа голема опасност за тие што возат назад.крајно време е Македонија Пат да се погрижи редовно да се отстрануваат мранзулите од сводот на тунелот


Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 03-Jan-2012 at 15:32
па неразбирате бе луѓе,му потребало некому жица и си ја зел за дома,не е тој крив што му поставиле жица одма неговата нива.

шала на страна мислам дека сеуште нема тхнички прием на автопатот,кога се направи комисијата баш поради оваа забелешка за немање на жица по целата траса не го потпиша записникот(била поставувана,но одма мештаните ја ваделе).дали одпосле е направен технички прием,незнам,но ме си верува

пред 8-9 години и мене ќе ми се случеше истото кога големо куче ми излезе од банкина пред кола,и среќе со брзо реагирање(правев осмици на 100 км/ч) ја избегнав судбината на оваа жена
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 03-Jan-2012 at 15:23


Пред малку ја слушнав веста на ТВ и нормално прва реакција ми беше - што бара крава на автопат?!? За жал по медиумиве кои ја пренеле веста не гледам забелешка околу тој факт. После долги години навикнување дека на автопат може да има и добиток, продавачи на лубеници и што ли уште не, очигледно станало редовна состојба каде што веќе не заљбележуваме аномалија.

Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 03-Jan-2012 at 12:35
Со автомобил удрила крава и загинала



Скопјанка загина во сообраќајка, откако автомобилот во кој била удрил, во крава која се движела по автопат.

Алмина М. ( 36 год) трагично го загуби животот вчера попладне околу 16,30 часот на автопатот Велес – Скопје, во близина на приклучокот од Штип, откако автомобилот рено лагуна управувано од сопругот на починатата Е.М.(35) удрил во крава која ја минувала коловозната лента.
http://www.time.mk/read/a0094fcb66/3a9fe0b6c6/index.html

Незнаев каде да ја ставам веста , барав црна хроника на патиштата но ненајдов.
Како и да е и мене ми се има случено во тунелите помеѓу Скопје и Велес да налетам на Крави на сред автопат.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 30-Dec-2011 at 21:58
Србија, судејќи по банкината на десната страна. Тие имаат ваква остра, квадратна форма на банкините, додека ние имаме малку поблаги бранови на оградите. 
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 30-Dec-2011 at 19:51
Сликава ја извадив од една студија за повардарскиот регион. Дали некој може да го идентификува местово?

Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 26-Sep-2010 at 12:21
Вчера се погоди да се возам по патов и ќе прокоментирам само колку е небезбеден во случај на дожд или олуја... секаде помеѓу с. Удово и Демир Капија имаше одрони на карпи, буквално на секој рид/ридче и никаде немаше заштитна ограда.

Имаше барем 4-5 автобуси и кампери со приколки кои стоеа буквално на патот со 4-жмигавци, зашто претпоставувам не беа во состојба да возат.

А најинтересното е се беше, кога ќе ми пројдеше камион од другата страна, кој поминуваше низ "пругите", кои се редовна појава на коловозот на скоро цел Е-75.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 18-Jul-2010 at 18:29
Не само што е малку, туку си е направо смешно! Тоа е над 10000 евра, што за најоптоварен автопатски систем во една држава и тоа во текот на најголемиот летен шпиц е поразително. Впрочем погледни имаме нишка за статистики на сообраќајот и спореди ги нашите бројки со останатите во регионот. Далеку најзатапена во сообраќаен аспект држава сме.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 18-Jul-2010 at 18:22
Од кои 790.000 дневно одат за плата на службеници во министерството за транспорт врски, како и во Македонија пат

Ама за тоа во друга тема.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 18-Jul-2010 at 17:15

Andrej_LJ, Zar malce li se 8000 vozila dnevno da pominat po barem 2-3 patarini? Pa toa e preku 100 denari od edna kola puta 8000 toa se 800,000 denari dnevno.


Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 18-Jul-2010 at 10:56
Патиштата во Македонија се речиси исти како во Швајцарија, вели уште еден Македонец што работи надвор.


Или иронијата не е пренесена или нашинецов одлепил од многу возење.

Сега во екот на летото фрекфенцијата е двојна. По дури 8000 возила во еден правец возат по автопатот.


Ооооо ДУРИ 8000 возила?! Ќе се збогатиме од патарини!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 18-Jul-2010 at 05:52

Што нуди автопатот од Табановце до Богородица за транзит- туристите?

Македонија транзитна дестинација. Од Табановце на север, до Богородица на југ. Секое лето со години фреквенцијата на автопатот двојно се зголемува, но условите со децении остануваа исти. Минимални речиси никакви.

Екипата на Канал 5 извозе дел од автопатот од Куманово до Гевгелија. Нема јавни тоалети, нема пријатни места поред автопатот ако сте принудени да застанете. Нема ниту говорници, за да побарате помош.

Анкетиравме неколку македонските гастарбајтери.

- Нема каде да се застане по патот. Одиме за Струга и ќе застанаме на Стража, вели Македонец кој работи во странство.

- Ќе застанем да се напиеме кафе, ако има каде, вели друг нашинец.

- Патиштата во Македонија се речиси исти како во Швајцарија, вели уште еден Македонец што работи надвор.

Зголемената фреквенција не е изненадување, тоа е очекуван и пресметан прилив од патарини во земјата. Така е секоја година. Долж коридорот 10, дневно вообиаено минуваат околу 4000 возила во еден правец. Сега во екот на летото фрекфенцијата е двојна. По дури 8000 возила во еден правец возат по автопатот. Но она што се уште не е пресметано - како и каде да се направат постројки за одмор за принудно застанување. Турски државјани од печалба во Европа за лето заминуваат дома, преку Македонија. Не знаат англиски, затоа не успеавме ниту да се разбереме кога им поставивме прашање.

- Зборувате гремански или француски. Разбирате германски?, прашува еден патник кого сакавме да го анкетираме.

Се разбравме со српските туристи. Одмараа кај Куманово.

- Очигледно и вие како и ние имате порблеми со финансии, па модернизацијата на патиптата ја правите со забавена динамика, вели патник од Србија кој на патување за Грција застана да се одмори кај Куманово.

Речиси и да нема бензинска пумпа на која нема барем кафетерија, но странците не ги користат многу.

- Застанауваат за во WC, купуваат нешто сокче, благо полнат бенизн го фрлаат ѓубрето и си заминуваат, вели еден вработен на бензиска пумпа.

Коридорот 10 се уште не е целосно завршен. Уште 40-тина километри пат најмалку треба се направат. Економскиот заменик премиер на Србија во Скопје пред два месеца порача дека изградбата на овој коридор е клучна и за привлекување странски инвестиции во целиот регион.
17.07.2010, 15:05

http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=62851
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 03-Jul-2010 at 14:42
za avtoplin spomnuvaa i minatite godini
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 03-Jul-2010 at 10:24
 
Dobra emisija bese, samo cudno mi padna sto tolku spomnuvaa dali ima plin vo benzinskite kao demek edna imala a drugata nemala.
 
Vo Grcija sea go kacija gorivoto i plus ddv tamu e sega ogan i plamen.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 30-Jun-2010 at 10:05
Супер им е репортажава секоја година ја прават, ако ги има и старите епизоди на ЈуТјуб може да се извадат доста интересни информации за оваа делница.

Неверојатно дека имаме најефтин бензин, изгледа сум се одвикнал од таква комбинација Cheers


Edited by pbanks - 30-Jun-2010 at 10:05
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 30-Jun-2010 at 00:23
Еве еден годинешен српски „патепис“ за М-1




Edited by Cloverstack - 30-Jun-2010 at 00:23
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 26-May-2010 at 16:18

Од автопатот Александар Велики само името е велико

Мишко Иванов Коментари (15)   
25.05.2010 19:17
 

 

Дупки и крпеници - ова е сликата со најголем дел од магистралните патишта низ земјата. Инвестиции во инфраструктурата речиси и да нема, иако беа најавени.

Автопатот Велес - Скопје, се наоѓа во очајна состојба.

„Гледај дупки, катастрофа, џабе пари ни земаат“, вели граѓанин.

Оваа магистарала, ја снимивме и во 2008 година. Денес затекнавме уште полоша слика. Дупките се претвораат во кратери.

За овој автопат граѓаните плаќаат патарина, но се револтирани велат како да возиме по црн пат.

„Катастрофа е, треба да се реновира, дупки има многу“,

- Никако ги искршивме возилата, а патарините скапи“,

- Ако се рачуна ова дека е автопат и што плаќаме патарини мислам дека е џабе што плаќаме“, рекоа граѓани.

5 нивоа имаат критериумите на Светска банка за состојбата на патиштата. Многу добра, ако на патиштата има од 0 до 1 ударна дупка на 1 км, добра од 1 до 3 дупки, средна од 3 - 4, лоша од 4 - 5 дупки и многу лоша, ако на патиштата има над 5 ударни дупки на 1км. Според овие критериуми автопатот Велес - Скопје е во многу лоша состојба.

Автопатот Велес - Скопје сепак е дел од коридорот 10, ја поврзува Македонија со Европа. Има големо име, Александар Велики. Но, изгледа на оваа магистрала само името е големо. Се друго, особено патот само што не заличел од времето на Александар Македонски.

На магистралата Битола - Ресен зимава, свлечиште овде однесе две коловозни ленти. Пропаднаа до еден метар длабочина.

„5 души да застанат за една недела ќе го направат“,

- Таму не е чепнато ништо, како што стоеше така и остана“, велат граѓани.

Делницата Битола - Ресен се уште не се користи, освен на сопствен ризик. Сега сообраќајот е пренасочен по стариот пат. Екипи на терен за да го санираат овој магистрален пат, не регистриравме. Во ваква состојба оваа делница стои уште од февруари.

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=123529
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.