build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #221 Posted: 12-Oct-2011 at 20:10
Originally posted by Cloverstack


Но дали не може тоа да биде побарано со помош на законот за слободен пристап до информации од јавен карактер? Зарем вакви проекти од јавен интерес не потпаѓаат во таква категорија на информации?

Градот како имател на студијата платена од парите на граѓаните е должен да обезбеди слободен пристап до истата и тоа на барање на било кое правно или физичко лице. Барателите не се должни да го образложуваат барањето. По поднесено барање, Градот е дожен информацијата да ја обезбеди во рок од 30 дена. Барателот информацијата може да ја добие на увид, како препис, фотокопија или електронски запис.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #222 Posted: 12-Oct-2011 at 19:42
Јасно дека нашиве институции во кои практично без исклучок владее севернокорејски менталитет, нема самите да ја направат достапна студијата на Шпанците. Но дали не може тоа да биде побарано со помош на законот за слободен пристап до информации од јавен карактер? Зарем вакви проекти од јавен интерес не потпаѓаат во таква категорија на информации?


Што се однесува до самата сообраќајница - УЖАС!
Толку дилетантизам комбиниран со таква неверојатна тврдоглавост, просто да му се згади на човек. За сите оние вклучени во проектот, само копач у глаа, што би рекол Дејв.

Ја замолувам власта, нека ги „заштеди“ парите за тунелов и со нив подобро нека направи уште некој споменик или некоја барокна наказа. Инфраструктура ни е насушно потребна, ама не било каква. Не вакви ад-хок крпеници кои се повеќе проблем, отколку што се решение. Ако не се способни проектот да го истуркаат како што треба, нека не се кочоперат со вакви глупости кои ќе направат далеку повеќе штета отколку корист. Настрана тоа што се оди во спротивност на ГУП-от, јасно е дека ќе си нацртаат свој ГУП, каков што ќе им прдне и оваа малоумна сообраќајница отпосле ќе ја вцртаат и таму.

Опозицијата исто така „на ниво“ и покажува колкаво разбирање има за овие теми. На ваква катастрофа, тие се фатиле за обрзниците. А и тој дел гледам одлично го аргументирал цитираниот советник, да не беше наведено дека онаква мисла била кажана на седница на градскиот совет, ќе се кладев дека била кажана во некоја ќебапчилница.



Edited by Cloverstack - 12-Oct-2011 at 19:43
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #223 Posted: 12-Oct-2011 at 15:33
И по којзнае кој пат ќе повторам. Да се реши проблемот со премостувањето на центарот е прво да се бутне онаа зграда на булевар Даме Груев и да се обезбеди проток по виртуелне булевар 4 со 4 ленти заедно со рекорд. Ќе го намалат тактот на семафорите.
Back to Top
redsonja View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 24-Nov-2009
Location: tuka nekade
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote redsonja Quote  Post ReplyReply #224 Posted: 12-Oct-2011 at 15:09
Не сум ја читала шпанската студија и не можам да тврдам. Јас колку што се сеќавам така излавуваа од Градот, демек добиле неколку варијанти на траси на подземната улица, па тие ја одбрале оваа како најповолна. Затоа прокоментирав дека се нетранспарентни ако имале варијанти, а ако навистина немаале, тогаш се, нели, лажговци.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #225 Posted: 12-Oct-2011 at 15:00
Originally posted by redsonja

И зошто никогаш не кажаа кои други варијанти ги понудиле Шпанците за подземната улица?
Шпанците никогаш не нуделе варијанти, тоа е уште една манипулација со која се злоупотребува името на Шпанците за да ова се прикаже како нивна идеја. Работата на Шпанците беше околу физибилноста и моделот со кој ќе се гради веќе утврдената (кога ја утврдиле не знаеме) оваа актуелна траса. Едноставно кажано они сметале дали тоа да биде државата/приватник/кредитирање и дали да има или нема патарини. Зарем некој верува дека сериозна консултантска куќа што се занимава со сообраќајни студии ќе предложи вакво нешто, таман работа. Кој е будала ваква шљаканица да му влезе во референци. Ова е само економско консултирање, а сообраќајното решение е кај нас донесено.


Edited by lslcrew - 12-Oct-2011 at 15:02
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #226 Posted: 12-Oct-2011 at 14:57
На оригиналната траса не може, зашто може под оригиналната, односно уште малку денивелирана од тоа што е првично планирано. Грчев изгубил морално право јавно да настапува за подземни сообраќајници, а друг не ни има желба и да може. За штрајк......џабе. А инаку да не се повторувам добро се познати моите ставови за оваа сообраќајница, во една прилика дури и разработував план како да се санира оваа глупост во иднина и како да се искористи корисниот дел од нејзе.

До владата, градот апел да ја изградат од Васил Аџиларски до Орце Николов и да биде влез во гаражи каква што е и планирана и каков што и е профилот. Нема никаква популарност повеќе да добијат само разочарувањето ќе биде поголемо. За дезбедносните ризици да не зборуваме.
Back to Top
redsonja View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 24-Nov-2009
Location: tuka nekade
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote redsonja Quote  Post ReplyReply #227 Posted: 12-Oct-2011 at 14:50
Така е Баже. НО, и со Тифани, пак е можно да се поврзат Партизанска и Кузман и тоа досега е повеќе пати кажувано и елаборирано. Имаше пред седум години една обемна студија за изградба на примарната сообраќајна мрежа во Скопје, уште во времето на Пенов, (автор Лазо Чакаревски) која практично беше на ниво на идејни проекти. Во таа студија подземната фаќа блага кривина и ја заобиколува Тифани. Таа блага кривина е милон пати подобра од овие вијуги и кривиништа што сега ги предлагаат.

И зошто никогаш не кажаа кои други варијанти ги понудиле Шпанците за подземната улица?
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #228 Posted: 12-Oct-2011 at 14:42
Originally posted by Baze

Здраво redsonja се разбира дека има архитекти од опозицијата но Господинот Грчев е премногу зафатен сега обидувајки се да се скрие од утката која ја направи со зградата Тифани која што ја вцрта на тоа место и технички кажано ја погреба оваа подземна траса и е главната причина за пропаѓање на планот бул.Партизанаски одред-КЈП. Така што за протест е тоа а не ова, сега мора да трпиме сакале неќеле да ја немаше зградата ќе беше полесно за изведба на оваа сообраќајница без дополнителни трошоци за копање поднеа.


А Телеком/Т-Мобиле/Мепсо не се згради? Како таму може да излезе подземна сообраќајница?

Не ја спорам утката со Тифани но ме интересира од каде ти е информацијата дека не може да се гради на оригиналната траса.
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #229 Posted: 12-Oct-2011 at 14:31
Здраво redsonja се разбира дека има архитекти од опозицијата но Господинот Грчев е премногу зафатен сега обидувајки се да се скрие од утката која ја направи со зградата Тифани која што ја вцрта на тоа место и технички кажано ја погреба оваа подземна траса и е главната причина за пропаѓање на планот бул.Партизанаски одред-КЈП. Така што за протест е тоа а не ова, сега мора да трпиме сакале неќеле да ја немаше зградата ќе беше полесно за изведба на оваа сообраќајница без дополнителни трошоци за копање поднеа.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #230 Posted: 12-Oct-2011 at 13:47
Како се мисли тоа профил 14м, ширина на улицата, или?
Back to Top
redsonja View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 24-Nov-2009
Location: tuka nekade
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote redsonja Quote  Post ReplyReply #231 Posted: 12-Oct-2011 at 13:24
Ај на здравје нека ни е подземната од Илинденска до Кузман, со профил од цели 14 метри вкупно!!!! Триесет милиони евра!

http://www.plusinfo.mk/vest/18707/Koce-kje-kopa-tunel-od-900-metri-vo-centarot-na-Skopje


А опозицијава во Градот, има ли архитекти, урбанисти? Од се можно како реакција, наместо да дигнат невидена галама за страшниот упад во ГУП и иднината на Градот, тие изразуваат сомнежи кој ќе ги купел обврзниците од Градот .

Ова е за протест.

Edited by redsonja - 12-Oct-2011 at 13:27
Back to Top
FCB View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 26-Jul-2011
Location: USA
Online Status: Offline
Posts: 29
  Quote FCB Quote  Post ReplyReply #232 Posted: 27-Aug-2011 at 18:17
Iako podrzuvam mnogu proekti sto gi pravi vladata, za ovoj proekt ke kazam deka e katastofalen. Od najubavata raskrsnica vo gradot ke napravat impovozacija narecena kruzen tek koj ne samo sto nema da go podobri soobrakajniot metez vo gradot tuku ke go napravi uste polos. Zamislete sto ke se sluci koga taa ulicka ke se napolni so koli od Krse Petkov do kruzniot tel i nema da moze da se vleze. Ke se blokira celiot kruzen tek i nema da moze ni da se projde nakaj mavrovka.
Spored mene mnogu popametno e da se izgradi dupli most kaj salata Jane Sandansi i da se povrze so bulevarot kaj MRT. Nema da treba da izleguvaat od veke zacrtani proekti i nema da treba da pravat vakvi improvizacii.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #233 Posted: 27-Aug-2011 at 17:11
Мислам дека мораме да се бориме против ова решение.

Во контекст на сево ова, сосем случајно налетав на сликичкава на он.нет.мк денес, ама посоодветно нешто не сум видел последно време:



The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #234 Posted: 27-Aug-2011 at 17:00

Точно. Мочање уз ветер... Ете, Орце Николов е многу поприфатливо, или пак ако ништо друго нека излегува на Илинденска, после раскрсницата. И така вртењата кон Бит-пазар и кон Палома Бјанка не се реално потребни, бидејќи постојната мрежа ќе компензира. А ако би било така (како во овој случај, односно да има вртења) би било вртење во круг, односно враќање назад, што и не е логично.

Едноставно ги имаат помешано работите... Очидледно немаат поим од планирање на сообраќајната инфраструктура, сообраќајниот систем, и воопшто од тоа како треба да се уреди и како да функционира сообраќајот во еден град. Кои треба да бидат коридорите, кои треба да бидат собирни улици, помошни и слично... Незнаат дека сообраќајната инфраструктура е како крвоносен систем за еден град и дека неможе капилар да се вклучува во главна артерија....

Очигледно не ги бива, очигледно немаат никакво знаење...

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #235 Posted: 27-Aug-2011 at 16:31
Што па треба да е елипса, слободно можеле да го вцртаат круг и да биде поблиску до мостот. Вака и се приближува до градски ѕид. А уличката оваа веќе кажавме, подземната уличка наменета за влез во гаражи за неколку зграда неможе во никој сличај да се прикаже како коридор ако и се додадат два влез повеќе од кај Илинденска и од кај Народна Банка од другата страна. Овој влез од оваа страна слободно може да се врзе од кај Орце Николов меѓу Мепсо и Офицерски. Мочање уз ветер ми изгледа сообраќајново решение, на логични решенија противење.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #236 Posted: 27-Aug-2011 at 16:18
    Оооо па да... кружен тек е работава... да бе... од милион други решенија, дури и да биде уличкава изградена, за спојка чисто случајно се одлучиле баш за кружен тек... Ништо чудно мМ... Голема веројатност е да биде како што ти викаш... Иако засега го нема зацртано во планот... хех... ама што проблем е тоа... земи боичките и од зелено обои го во виолетово и светло сино... и решена работа    

Edited by FoSsiL - 27-Aug-2011 at 16:19
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #237 Posted: 27-Aug-2011 at 16:05
Question
Cekam vo naredniot period da dojde nekoj na edna idea kako fontana ili spomeni kako vo gjorgje petrov...
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #238 Posted: 27-Aug-2011 at 15:09

Го гледам и се чудам... Дали воопшто имаат тронка памет и кој им дал на планериве да прават планови. Од друга страна пак, вина има и хммм владата и градот што сакаат да бутнат нешто во простор кој не е доволен. И кој ќе биде само колку да биде. Да им биде по замислата. 

Самиот кружен тек нема смисла. Влезовите и излезите се поставени многу блиску, поготово тие кај уличката кај што ќе се вклучува. Кружниот тек ќе биде слепен за Градски Ѕид, што едвај дава место да помине човек. Тротоарите се промашени, велосипедските патеки исто. 

Ова е само нацртано за да биде, не се осврнале на многу работи и занемариле многу стандарди. Исто така и безбедноста е во прашање. А да не зборувам за ефектот врз сообраќајот во тој дел, и која збрка ќе биде во шпицови. 

Си играат мајтап со градот.

А, да... видете ги само лавовите како ќе си пречат едни на други со тротоарите од мостот Гоце Делчев, поготово тој десниот (долниот на сликата)

Катастрофааааааааа....


А добро кај се планира да излегува уличкава. Очигледно поназад негде, зашто на планов нема претставено. Па добро како мислат да го осмислат сето тоа да нема никаков конфлик и со панорамското тркало и со кејот, и со пешачките патеки и коридори и со гаражата што треба да се изгради. Добро, значи на ништо да не се мислело, само замислувај, цртај и гради, како после тоа ќе функционира ти е гајле, само нека биде, да бидат задоволни со глетката.

Каков кретенизззааааааааааам Bash

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #239 Posted: 27-Aug-2011 at 14:51
Дај нека ја направат барем со 4 ленти, вака ептен за џабе ќе бидат фрлени парите.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #240 Posted: 27-Aug-2011 at 12:35
И кружниот тек ли ке го бутнат тука?
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.211 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.