build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Митрополит Теодосиј Гологанов

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 22>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #221 Posted: 25-Nov-2011 at 17:27

Еве слики од проширувањето. Иначе на неколку точки околу раскрсницата има поголеми раскопи.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #222 Posted: 23-Nov-2011 at 14:30
Кога се правеше реконструкцијата на Свети Климен Охридски тогаш се авфалтираше оваа раскрница, а за Митрополит Теодосиј Гологанов се почна малку од понатака скоро од кај ИК банка. Така да ова остана измеѓу. Финтата им е во тоа што сегашната физичка ширина на лентата за лево е отприлика нешто поголема од една лента (може ова некогаш биле две малии со додавање малку ширина ќе го зголемат капацитетот на тој правец за дупло возила во истиот такт на семафорот.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #223 Posted: 23-Nov-2011 at 12:47
Да, со тоа не ми е јасно зошто сега, зарем им промакна во реконструкцијата на улицата? Или можеби овој дел не се чепкаше тогаш бидејќи беше спој со Народен Фронт?
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #224 Posted: 23-Nov-2011 at 12:26
Пред семафорите кај Нова Македонија веќе може недела дена се доградува уште една лента на Митрополит Теодосиј Гологанов. Во должина од некаде 110-115 метри. Со што двете постоечки ленти ќе бидат за лево, а оваа новата за десно (накај Водњанска).

Во случај да не знаете.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #225 Posted: 31-Oct-2011 at 16:24
Originally posted by tonikostov

Вчера фатив АвтоМагазин и во рубриката Центар за безбедно возење го дискутираа турбо кружниот тек.

Прилогот почна со констатација дека турбо кружниот тек е комплициран Можам да ги разберам новинарите по весниците и некои од интернет порталите да го класифицираат како „комплициран“, но не и водител на една емисија за автомобилизам.

Она што го приметив во прилогот е дека ниту водителот Барзов не го извозува кружниот тек како што треба. Погледнете го ова видео:



На 0:20 се гледа како наместо да продолжи право кон лентата што води кон Нова Македонија, Барзов прави свртување во лентата што води кон центар.

Многу небезбедно како за во Центар за безбедно возење...


Вика да направите погруб маневар. А таков маневар не е дозволен во прв план.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #226 Posted: 31-Oct-2011 at 14:02


Пред некој ден ставија столбчиња, и тоа прилично масивни, па вајда е решен проблемов со „паметниве“.
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #227 Posted: 30-Oct-2011 at 13:59
Вчера фатив АвтоМагазин и во рубриката Центар за безбедно возење го дискутираа турбо кружниот тек.

Прилогот почна со констатација дека турбо кружниот тек е комплициран Можам да ги разберам новинарите по весниците и некои од интернет порталите да го класифицираат како „комплициран“, но не и водител на една емисија за автомобилизам.

Она што го приметив во прилогот е дека ниту водителот Барзов не го извозува кружниот тек како што треба. Погледнете го ова видео:



На 0:20 се гледа како наместо да продолжи право кон лентата што води кон Нова Македонија, Барзов прави свртување во лентата што води кон центар.

Многу небезбедно како за во Центар за безбедно возење...

Edited by tonikostov - 30-Oct-2011 at 14:02
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #228 Posted: 25-Oct-2011 at 19:23
Дали само мене ми се чини така, или двата семафори што се ставени пред и по кружниот тек само го „задушуваат“ сообраќајот и прават поголема гужва на самиот кружен тек? Некој што се движи почесто таму да каже дали приметил нешто?

Неколку пати поминав во шпиц, и гледам дека кога ќе се пуштат семафорите (и тоа се погодува и двата приближно истовремено) два големи брана на возила истовремено доаѓаат до кружниот тек  и се обидуваат да се вклучат на него. Се прави хаос и големи колони, практично до семафорите.

Ајде оној семафор на раскрницата со „Народен фронт“ и можам некако да го разберам, ама овој кај „ул. 9. мај“ (мислам таа улица е) ми е воопшто нелогичен.

Разбирам дека сега таа е единствена улица за приклучување на Теодосиј Гологанов, откако „Костурски херои“ е еднонасочна, но не се сетија ли надлежните дека може „Костурски херои“ да е во обратна насока и да се уклучуваат возилата на кружниот тек наместо да се исклучуваат? И соодветно, „9. мај“ да биде исто така во обратна насока еднонасочна, и возилата од „Гологанов“ само да се исклучуваат по неа? Возилата кои што се движат во правец од „Рузвелтова“ кон кружниот тек и сакаат да се исклучат, тоа секако можат да го сторат на кружниот тек и следствено на „Костурски херои“.

Вака немаше да има потреба од дополнителна раскрсница и семафор, и сообраќајот по кружниот тек би бил поприроден,а не ограничен од семафорот.
Back to Top
maci View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 09-Aug-2011
Online Status: Offline
Posts: 14
  Quote maci Quote  Post ReplyReply #229 Posted: 15-Oct-2011 at 11:48
мене ми смета кога одам од фабрика треска кон нова македонија во тој правец,кога влагаш во кружниот тек некако преналвалено ми е на надвор.улицата е нивелирана кон надвор...некако инерцијата и на самото возило ја тера колата кон надвор и самата улица е навалена кон надвор.би требало да е право или малку на внатре.
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #230 Posted: 13-Oct-2011 at 14:00
Originally posted by tonikostov

На два пати до сега налетувам на такси возило паркирано пред кафичот Старс. Им се чудам на ретардираните такси-возачи што застануваат/паркираат кај стигнат, но не очекував дека се до толку ретардирани да застанат пред самиот влез на кружниот тек и тоа на ваков, каде менување на лента (а со тоа и заобиколување на паркирано возило) е невозможно.


Незнам што се чудиш, за тоа доволно е да немаш памет. И како што рече phenomenon, ќе биде тоа секојдневна поза
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #231 Posted: 13-Oct-2011 at 13:28
Нетреба коментар



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #232 Posted: 09-Oct-2011 at 11:02
На два пати до сега налетувам на такси возило паркирано пред кафичот Старс. Им се чудам на ретардираните такси-возачи што застануваат/паркираат кај стигнат, но не очекував дека се до толку ретардирани да застанат пред самиот влез на кружниот тек и тоа на ваков, каде менување на лента (а со тоа и заобиколување на паркирано возило) е невозможно.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #233 Posted: 09-Oct-2011 at 06:39


    Не знам што толку се чудите на ситуацијата на сликата, која ќе биде секојдневна глетка. Јас повеќе би се зачудил кога ќе започне казнувањето на таквите возачи.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #234 Posted: 08-Oct-2011 at 10:34
Originally posted by Cloverstack

И за крај клише - полицијата да престане да спие. Ниту едно сообраќајно решение нема смисла, доколку владее анархија. Денеска неколку пати ме носеше патот од кај кружниот тек, цело време таму дремеше еден полициски крајслер, ама што фајде кога на сто метри од таму, цело време, тотално непрописно се уклучуваа и исклучуваа возила од една од тие слепите улички близу католичка црква... преку тротоар и преку полни линии. Чуму проектов, за сега вака ли да се тера?!?Bash



Originally posted by fichot

Жардињери му се мајката.
Копач у глава е мајката и за таквите со џипови и тие со комбиња од фирма, таксисти и сите други копуци кои го праат возењето по Скопје пекол, вклучувајќи ја и сообраќајната полиција...
А ова со обележувањево, стварно не знам што да кажам...доста беше со темперни бои, аман веќе...

Originally posted by ovaj_stariov

Nikoj nisto ne spomna za izrabotkata na samata ulica,naucija li BAUER BG da pravat ramni ulici ili pak po staro?
BAUER BG - не е БГ кратенка за Бугарија!? За сопствениците на големо се зборува дека се во сопственост на една „актуелна“ фамилија, па може и да си дозволат да се распадне за некој месец улицава...јас уште не сум приметил дека е нешто од очаен квалитет (додуша делот накај НМ не сум го возел), ама не очекувам јапонско-германска копродукција па баш овде...до сега се што напраија е крш...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
WNBARCH View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 15-Apr-2011
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote WNBARCH Quote  Post ReplyReply #235 Posted: 08-Oct-2011 at 09:59
Не научија.тротораи- нерамни,криво наредени после сто метра идење одма те боли грбот.рабници -прљави ,изчукани и аматерски спуштани кај пешачките премини.пропаднат тротоар кај католичка.нерамни шахти и покрај курс за нова техника за правење на истите .делот на улицата кај што е шахтата кај рузвелтова цел е подигната.и покрај референтната листа на бауер- МХ Јасмин,Кузман,Васил Ѓ -сите утки,утки потврдени и од самата градска администрација таа фирма упорно се ангажира
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #236 Posted: 08-Oct-2011 at 09:06
Nikoj nisto ne spomna za izrabotkata na samata ulica,naucija li BAUER BG da pravat ramni ulici ili pak po staro?
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #237 Posted: 08-Oct-2011 at 01:59
Originally posted by gjoko

турбо модерна сообраќајница

Аааа бре новинари! За друго беше турбото, не за модерна сообраќајница!

Кловер имаш одличен осет за некои ситници, добро си ја обработил улицата!
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #238 Posted: 08-Oct-2011 at 01:44
Жардињери му се мајката.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #239 Posted: 08-Oct-2011 at 01:16
Originally posted by Macedonicus

Значи колку ме нервираат таквите што само критикуваат и негодуваат..па можеби подобро ќе беше да си останеше како претходно ?!?! Дајте малку научете да се радувате на тоа што се прави во градов..


А нели е подобро наместо да ги делиме соговорниците на такви што критикуваат наспроти такви што аплаудираат (и тоа едните демек биле по дифолт лоши, а другите добри), да се сконцентрираме на квалитетни анализи, аргументирани дискусии, споделување на материјали и слично? Овде не сме да навиваме, туку да се информираме, да научиме нешто од другите, да научат другите нешто од нас, да создадеме некаква вредност, да дадеме скромен придонес за унапредување на состојбите во државава во сферите што се од интерес на форумот.

Исто така „подобро од претходно“ не кажува нешто особено многу, бидејќи „подобро од претходно“ може исто така да е катастрофа, само за нијанса помала, а во меѓувреме во неповрат отишле многу пари, простор, енергија... Тоа не е вистинскиот пат напред.

Овие работи ги кажувам онака генерално. Едноставно пречесто се случува дискусиите да паднат во такви и слични стапици и да се вртиме во безвезен круг. Наместо продуктивни нишки, премногу често ја трошиме енергијата во сосема погрешен правец.


-----------------------------------------------------------

Да се вратам на темата.




Кружниот тек очигледно ќе ја зголеми безбедноста на оваа бивша црна точка (мада се разбира дека при реализација на Јужен Булевар не би била црна точка затоа што улицата ќе биде еднонасочна). Но приказните за големата проточност завршуваат овде:
Двете нови семафоризирани крстосници, на улицата 9.Мај и на свртувањето кон улицата Народен фронт го регулираат протокот на возила во кружниот тек.

http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4551&mid=482&tabId=1&tabindex=0
Да беше ова сообраќајно решение така волшебно проточно како што ни се сервира, немаше да треба да го сардисаат со две крстосници кои ќе го регулираат дотокот на возила.




Кај патоказите има пропуст. Идентичен патоказ е поставен и од правец на студентскиот дом „Кузман“ и од правец на Нова Македонија. Но од Нова Македонија не може да се сврти 150 степени и да се продолжи накај болницата, како што сугерира патоказот, туку комплет полукружно. Се работи за грешка или па до толку не сакале да се „замараат“ со мала модификација? Вака едноставно информацијата на патоказот е погрешна, без разлика што не се работи за големо отстапување. А со оглед на тоа дека добар дел од возачите се ионака збунети, ваквите работи доаѓаат како капак. Жалосно е што постојано се прават вакви базични пропусти. Но барем сега нека ја поправат грешката, пред да пушти корења и да остане така во наредните 15 години.

OK


Не чини!






И за крај клише - полицијата да престане да спие. Ниту едно сообраќајно решение нема смисла, доколку владее анархија. Денеска неколку пати ме носеше патот од кај кружниот тек, цело време таму дремеше еден полициски крајслер, ама што фајде кога на сто метри од таму, цело време, тотално непрописно се уклучуваа и исклучуваа возила од една од тие слепите улички близу католичка црква... преку тротоар и преку полни линии. Чуму проектов, за сега вака ли да се тера?!?

Bash



Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #240 Posted: 08-Oct-2011 at 00:19
Де, де полека малку. Секој има право на мислење и на (з)бун(т)ување.

Митатос веројатно смета дека како што од двата правци од центар по две ленти од секој влегуваат во текот, така да биде и од другата страна во правец кон центар преку МТГ, а кракот кон МХЈ да биде спореден.. ИМО, тешко остварливо затоа што МТГ натака ми делува тесна за проширување.
Од друга страна, од моја лична проценка, порано барем 80% од возилата што доаѓаа од Карпош продолжуваа по МТГ накај Центар, а останатите по МХЈ. Сега ќе треба 50/50 да бидат. Башка, 5ка линијата не знам колку простор има за уклучување во левата лента од станицата кај пералните.

Уште една работа, мора најстрого да се санкционира паркирање на МТГ на потегот кај Бугарска амбасада. И се надевам дека новите семафори ќе се покажат како добар потег, оти пред некој ден имаше гужва од Католичка до Рузвелтова, т.е. си беше како и порано.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.176 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.