![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Митрополит Теодосиј Гологанов |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1011121314 22> |
Author | |||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||
Еве слики од проширувањето. Иначе на неколку точки околу раскрсницата има поголеми раскопи. |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Кога се правеше реконструкцијата на Свети Климен Охридски тогаш се авфалтираше оваа раскрница, а за Митрополит Теодосиј Гологанов се почна малку од понатака скоро од кај ИК банка. Така да ова остана измеѓу. Финтата им е во тоа што сегашната физичка ширина на лентата за лево е отприлика нешто поголема од една лента (може ова некогаш биле две малии со додавање малку ширина ќе го зголемат капацитетот на тој правец за дупло возила во истиот такт на семафорот.
|
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
Да, со тоа не ми е јасно зошто сега, зарем им промакна во реконструкцијата на улицата? Или можеби овој дел не се чепкаше тогаш бидејќи беше спој со Народен Фронт?
|
|||
![]() |
|||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
||
Пред семафорите кај Нова Македонија веќе може недела дена се доградува уште една лента на Митрополит Теодосиј Гологанов. Во должина од некаде 110-115 метри. Со што двете постоечки ленти ќе бидат за лево, а оваа новата за десно (накај Водњанска).
Во случај да не знаете. |
|||
![]() |
|||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
||
Вика да направите погруб маневар. А таков маневар не е дозволен во прв план. |
|||
![]() |
|||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
||
![]() Пред некој ден ставија столбчиња, и тоа прилично масивни, па вајда е решен проблемов со „паметниве“. ![]() |
|||
![]() |
|||
tonikostov ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Oct-2009 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 127 |
![]() ![]() |
||
Вчера фатив АвтоМагазин и во рубриката Центар за безбедно возење го дискутираа турбо кружниот тек.
Прилогот почна со констатација дека турбо кружниот тек е комплициран ![]() Она што го приметив во прилогот е дека ниту водителот Барзов не го извозува кружниот тек како што треба. Погледнете го ова видео: На 0:20 се гледа како наместо да продолжи право кон лентата што води кон Нова Македонија, Барзов прави свртување во лентата што води кон центар. Многу небезбедно како за во Центар за безбедно возење... Edited by tonikostov - 30-Oct-2011 at 14:02 |
|||
![]() |
|||
tomi_z ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Oct-2010 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
||
Дали само мене ми се чини така, или двата семафори што се ставени пред и по кружниот тек само го „задушуваат“ сообраќајот и прават поголема гужва на самиот кружен тек? Некој што се движи почесто таму да каже дали приметил нешто?
Неколку пати поминав во шпиц, и гледам дека кога ќе се пуштат семафорите (и тоа се погодува и двата приближно истовремено) два големи брана на возила истовремено доаѓаат до кружниот тек и се обидуваат да се вклучат на него. Се прави хаос и големи колони, практично до семафорите. Ајде оној семафор на раскрницата со „Народен фронт“ и можам некако да го разберам, ама овој кај „ул. 9. мај“ (мислам таа улица е) ми е воопшто нелогичен. Разбирам дека сега таа е единствена улица за приклучување на Теодосиј Гологанов, откако „Костурски херои“ е еднонасочна, но не се сетија ли надлежните дека може „Костурски херои“ да е во обратна насока и да се уклучуваат возилата на кружниот тек наместо да се исклучуваат? И соодветно, „9. мај“ да биде исто така во обратна насока еднонасочна, и возилата од „Гологанов“ само да се исклучуваат по неа? Возилата кои што се движат во правец од „Рузвелтова“ кон кружниот тек и сакаат да се исклучат, тоа секако можат да го сторат на кружниот тек и следствено на „Костурски херои“. Вака немаше да има потреба од дополнителна раскрсница и семафор, и сообраќајот по кружниот тек би бил поприроден,а не ограничен од семафорот. |
|||
![]() |
|||
maci ![]() Newbiе ![]() Joined: 09-Aug-2011 Online Status: Offline Posts: 14 |
![]() ![]() |
||
мене ми смета кога одам од фабрика треска кон нова македонија во тој правец,кога влагаш во кружниот тек некако преналвалено ми е на надвор.улицата е нивелирана кон надвор...некако инерцијата и на самото возило ја тера колата кон надвор и самата улица е навалена кон надвор.би требало да е право или малку на внатре.
|
|||
![]() |
|||
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
||
Незнам што се чудиш, за тоа доволно е да немаш памет. И како што рече phenomenon, ќе биде тоа секојдневна поза ![]() |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
![]() ![]() ![]() |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
tonikostov ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Oct-2009 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 127 |
![]() ![]() |
||
На два пати до сега налетувам на такси возило паркирано пред кафичот Старс. Им се чудам на ретардираните такси-возачи што застануваат/паркираат кај стигнат, но не очекував дека се до толку ретардирани да застанат пред самиот влез на кружниот тек и тоа на ваков, каде менување на лента (а со тоа и заобиколување на паркирано возило) е невозможно.
|
|||
![]() |
|||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
||
![]() Не знам што толку се чудите на ситуацијата на сликата, која ќе биде секојдневна глетка. Јас повеќе би се зачудил кога ќе започне казнувањето на таквите возачи. |
|||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||
![]() |
|||
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
||
А ова со обележувањево, стварно не знам што да кажам...доста беше со темперни бои, аман веќе...
|
|||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|||
![]() |
|||
WNBARCH ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 15-Apr-2011 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
||
Не научија.тротораи- нерамни,криво наредени после сто метра идење одма те боли грбот.рабници -прљави ,изчукани и аматерски спуштани кај пешачките премини.пропаднат тротоар кај католичка.нерамни шахти и покрај курс за нова техника за правење на истите .делот на улицата кај што е шахтата кај рузвелтова цел е подигната.и покрај референтната листа на бауер- МХ Јасмин,Кузман,Васил Ѓ -сите утки,утки потврдени и од самата градска администрација таа фирма упорно се ангажира
|
|||
![]() |
|||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
||
Nikoj nisto ne spomna za izrabotkata na samata ulica,naucija li BAUER BG da pravat ramni ulici ili pak po staro?
|
|||
build.mk, гради форумска историја
|
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Аааа бре новинари! За друго беше турбото, не за модерна сообраќајница! Кловер имаш одличен осет за некои ситници, добро си ја обработил улицата! |
|||
![]() |
|||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
||
Жардињери му се мајката.
![]() |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
А нели е подобро наместо да ги делиме соговорниците на такви што критикуваат наспроти такви што аплаудираат (и тоа едните демек биле по дифолт лоши, а другите добри), да се сконцентрираме на квалитетни анализи, аргументирани дискусии, споделување на материјали и слично? Овде не сме да навиваме, туку да се информираме, да научиме нешто од другите, да научат другите нешто од нас, да создадеме некаква вредност, да дадеме скромен придонес за унапредување на состојбите во државава во сферите што се од интерес на форумот. Исто така „подобро од претходно“ не кажува нешто особено многу, бидејќи „подобро од претходно“ може исто така да е катастрофа, само за нијанса помала, а во меѓувреме во неповрат отишле многу пари, простор, енергија... Тоа не е вистинскиот пат напред. Овие работи ги кажувам онака генерално. Едноставно пречесто се случува дискусиите да паднат во такви и слични стапици и да се вртиме во безвезен круг. Наместо продуктивни нишки, премногу често ја трошиме енергијата во сосема погрешен правец. ----------------------------------------------------------- Да се вратам на темата. Кружниот тек очигледно ќе ја зголеми безбедноста на оваа бивша црна точка (мада се разбира дека при реализација на Јужен Булевар не би била црна точка затоа што улицата ќе биде еднонасочна). Но приказните за големата проточност завршуваат овде:
Кај патоказите има пропуст. Идентичен патоказ е поставен и од правец на студентскиот дом „Кузман“ и од правец на Нова Македонија. Но од Нова Македонија не може да се сврти 150 степени и да се продолжи накај болницата, како што сугерира патоказот, туку комплет полукружно. Се работи за грешка или па до толку не сакале да се „замараат“ со мала модификација? Вака едноставно информацијата на патоказот е погрешна, без разлика што не се работи за големо отстапување. А со оглед на тоа дека добар дел од возачите се ионака збунети, ваквите работи доаѓаат како капак. Жалосно е што постојано се прават вакви базични пропусти. Но барем сега нека ја поправат грешката, пред да пушти корења и да остане така во наредните 15 години. OK ![]() Не чини! ![]() И за крај клише - полицијата да престане да спие. Ниту едно сообраќајно решение нема смисла, доколку владее анархија. Денеска неколку пати ме носеше патот од кај кружниот тек, цело време таму дремеше еден полициски крајслер, ама што фајде кога на сто метри од таму, цело време, тотално непрописно се уклучуваа и исклучуваа возила од една од тие слепите улички близу католичка црква... преку тротоар и преку полни линии. Чуму проектов, за сега вака ли да се тера?!? ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
||
Де, де полека малку. Секој има право на мислење и на (з)бун(т)ување.
![]() Митатос веројатно смета дека како што од двата правци од центар по две ленти од секој влегуваат во текот, така да биде и од другата страна во правец кон центар преку МТГ, а кракот кон МХЈ да биде спореден.. ИМО, тешко остварливо затоа што МТГ натака ми делува тесна за проширување. Од друга страна, од моја лична проценка, порано барем 80% од возилата што доаѓаа од Карпош продолжуваа по МТГ накај Центар, а останатите по МХЈ. Сега ќе треба 50/50 да бидат. Башка, 5ка линијата не знам колку простор има за уклучување во левата лента од станицата кај пералните. Уште една работа, мора најстрого да се санкционира паркирање на МТГ на потегот кај Бугарска амбасада. И се надевам дека новите семафори ќе се покажат како добар потег, оти пред некој ден имаше гужва од Католичка до Рузвелтова, т.е. си беше како и порано. |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1011121314 22> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |