![]() |
![]() |
![]() |
Експресен пат Штип - Кочани |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1011121314 23> |
Author | |
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
Да, кој има може да сподели слики.. Патем јас на враќање во недела вечер, забележав и дека околу 1 км од втората фаза веќе има прв слој на асвалт. Истото се забележува и на сентиел хаб на снимките... Кај Кочани се гледа дека е пробиена трасата целосно и е тампонирана, меѓутоа клучката не е во напредна фаза сеуште. Клучката Крупиште пак, очигледно цела била во првиот дел на Гранит па е целосно завршена со се краците што припаѓаат на втората делница.
|
|
![]() |
|
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
Нема Радовиш - Струмица, и незнам зошто не е планирано, нит како експресен пат, а нит како автопат.
Делот со проширувањето е дел од Штип - Радовиш и мислам дека е последна (4та фаза). 3та фаза е таа што се работи турбо, втора фаза е делот со фабриките, а прва е делот после старата клучка кај Штип до Три Чешми (делот со бензинските). Дајте слики да видиме од вторава фаза на овој проект ![]() Edited by The Wild Boy - 29-Sep-2020 at 08:35 |
|
![]() |
|
ko4ani ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
![]() ![]() |
Крупиште - Кочани се работи со забрзано темпо, на трасата што минува низ оризовите ниви (од с.Соколарци до с.Тркање) е стабилизирана со геотекстил и камен па сега се изработува подтлото со материјал од ископот околу с.Жиганци. Голем дел од објектите на трасата се направени, кај с. Бања се избетонирани столбовите за натпатникот треба да се наместат уште гредите. Мое мислење е дека до почетокот на наредното лето ќе биде готов. Штип - Радовиш се работи ептен турбо во две смени и голем дел е и асфалтиран останува делот кај Пилав Тепе и таму голем дел од работите треба да се завшрени, последен пат минав пред месец дена некаде. Незнам мислам дека можда и до нова година ќе успеат да завршат. Радовиш - Струмица најверојатно мислиш за вториот дел од Штип - Радовиш што го работи Страбаг ? Таму се во тек земјаните работи и се работи на проширување на постоечката траса.
|
|
![]() |
|
jjmacedonia ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 31-Aug-2020 Online Status: Offline Posts: 31 |
![]() ![]() |
Во глобала треба да бидеме задоволни со овие патишта, но не гледам најава за други како Кочани - Делчево и слично, а добро би било и лакавица да се направе па дирекно на Автопат да се излeгува па Штип Гевгелија да биде окоу 110 км, и да се стигнува до граница за 1 час.
Но интересираме дали има крајни рокови за изградба на: од Крупиште до Кочани, од Штип до Радовиш и од Радовиш до Струмица? Edited by jjmacedonia - 27-Sep-2020 at 19:49 |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Колку количински сообраќај луѓе и стоки одат од Радовиш за Кочани или обратно?! Колку е тоа споредливо со релациите Радовиш-Св.Николе-Радовиш, Кочани-Св.Николе-Кочани, односно градови од/кон Скопје/Куманово(Европа), наспроти меѓусебниот сообраќај. Неспоредливо е.
|
|
![]() |
|
FiLo ![]() Senior Member ![]() Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 148 |
![]() ![]() |
Од постоечката клучка Радовиш-Кочани до новата кај Три Чешми за експресниов пат има само 3.5 км. Плус кога ќе се комплетира експресниот Штип-Радовиш што гледам дека ќе почнува баш од оваа клучка кај Три Чешми, па така при брзина од 100 км/ч, растојанието од тие 3.5 км ќе се поминува за околу 2 минути возење. (100 поделено со 60 минути е 1.6 км на минута). Па од постоечката клучка до Чардаклија има 3 км возење, односно околу 2 минути па ќе треба да намалуваш на 50 км/ч, па потоа Долни Балван, па Крупиште, па Облешево. Успат и некој трактор ќе те успори. А во случајов со експресниов пат ќе си возиш постојано 110-120 км/ч. 2 минути возење е предалеку ? Не би жртвувал 2 минути возење за потоа безбедно и брзо возење, и би возел по постоечкиот пат со сите тие недостатоци кој ти ги предочувам ? Edited by FiLo - 27-Sep-2020 at 08:43 |
|
![]() |
|
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
Хахахах а од каде ќе биде порбзо кога ќе се комплетира и втората делница, шо мислиш..? Патем да не збориме за безбедноста. Далеку побезбеден, поширок, со благи кривини, можност за безбедно претекнување секогаш.. А не во 10 км влез во 4 села, ако се вози според знаци во Чардаклија, Балван и Крупиште треба да се вози по 50км на час. Да не збориме за Облешево, големо село каде 3-4км според знаци е 50км на час. Да бидне и втората делница, само некој што не е упатен ќе оди по стариот пат до Кочани. Ако одиш до некое село е друго, ама ако од Радовиш пример идеш накај Кочани/Виница, Пробиштип или Мк Каменица или Делчево, тогаш нема избор, само експресниот пат е опција. |
|
![]() |
|
jjmacedonia ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 31-Aug-2020 Online Status: Offline Posts: 31 |
![]() ![]() |
Od radovish za kocani se ode preku Balvan ,ne se ode ni preku tri cesmi, daleku e
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Добро бе толку ли е тешко Македонија еднаш за прв пат да добие прва детелина клучка?! основна клучка во цел свет?! Па клучката Хиподром остана без потполна достапност заради немарност и процена дека тоа свртување не е потребно па сега камиони вртат преку клучката Белви и се враќаат назад. Хиподром има само 11/12 достапност (без да рачунаме повратни правци), клучката Миладиновци иако со достапност 12/12 сепак е згужвотина крпеница која воопшто не е прегледна и конфузна од кај и да доаѓаш. Еве и тука иста приказна направиле, достапност 12/12 ама за да свртиш од Штип накај Струмциа мораш да се извртиш 630°, односно 1+3/4 круг, слично како вртење од правец аердором Петровец према Бунарџик на клучка Хиподром.
![]() |
|
![]() |
|
MileX ![]() Newbiе ![]() Joined: 13-Oct-2010 Location: Strumica Online Status: Offline Posts: 19 |
![]() ![]() |
Има опција, како решение за проблемот со актива и макпетрол, експресниот и сега да завршува на Три Чешми
|
|
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
|
|
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
Да не заборавиме дека и Три Чешми ќе биде поголема клучка во иднина, затоа што од овде треба да се одделува идниот автопат за Радовиш, она што сега се изведува со проширување на постоечкиот пат е само привремено решение. ![]() |
|
![]() |
|
MileX ![]() Newbiе ![]() Joined: 13-Oct-2010 Location: Strumica Online Status: Offline Posts: 19 |
![]() ![]() |
Па нема логика, затоа е подобро шо оди на Три чешми. Минимална разлика у време за сообраќајот Кочани-Скопје и цели два региони добро поврзани.
|
|
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
MileX ![]() Newbiе ![]() Joined: 13-Oct-2010 Location: Strumica Online Status: Offline Posts: 19 |
![]() ![]() |
Опцијата Кадрифаково-Кочани би била многу неповолна за сообраќајот што доаѓа од Радовиш/Струмица
|
|
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
|
|
![]() |
|
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
Да бидам искрен интересно ти е размислувањето. И секако така би било многу елегантно и подобро. Ама тогаш од Штип до Кочани и обратно би го користеле стариот пат. Синоќа возев по експресниот пат и после Крупиште по стариот. Да не почнеше да се гради новиот, искрено не знам како ќе беше. Штип - Кочани уште пред 10 години е преоптоварена делница. Повеќе возила има дневно Штип - Кочани одколку Штип - Кадрифаково.
|
|
![]() |
|
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Штом се комплетира целосно не верувам дека некој со функционална кола ќе "оде" по стариот пат, по новата траса ќе се уштедат некој си 15 минути, а нема да мора да се застанува поради брзински ограничувања, трактори, дупки итн. |
|
![]() |
|
jjmacedonia ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 31-Aug-2020 Online Status: Offline Posts: 31 |
![]() ![]() |
И јас не верувам во јануари, но сепак ок и + 3 месеци.
Но уште не ми е јасно зашто патот е направен Кочани - Три Чешми, требало да го направат Кочани - Кадрифаков. Во Кадрифаково требало да има голема голема клучка за Скопје, Велес, Штип и Кочани. И така за кочани штип ке се оде по стариот, па и незнам зашто и го викат штип кочани, кога е три чешми кочани Edited by jjmacedonia - 25-Sep-2020 at 18:33 |
|
![]() |
|
jjmacedonia ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 31-Aug-2020 Online Status: Offline Posts: 31 |
![]() ![]() |
![]() Edited by jjmacedonia - 25-Sep-2020 at 20:47 |
|
![]() |
|
Bistro ![]() Senior Member ![]() Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 101 |
![]() ![]() |
Баш се прашувам зошто овие делници околу Штип се единствените на кои турбо се работи и се почитуваат роковите
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1011121314 23> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |