build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Вагони

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 18>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #221 Posted: 15-Mar-2011 at 21:26
За жал немам, сликата е направена во пролаз
но во два збора светло, чисто, нови седишта, како нов новцат.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #222 Posted: 15-Mar-2011 at 20:51
Vladimir imas slika od vnatre?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #223 Posted: 15-Mar-2011 at 20:48
Originally posted by Goce

До каде е работата со океанскиот тип на вагони а воедно и со другите вагони кои се на реновирање!!!

Овој вагон наскоро ќе го видиме по нашите пруги.



Додека за океанските, чак е добро што не се избрзува, рачунајќи дека ќе излезе некој добар дизајн и практичност.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Goce View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 20-Dec-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Goce Quote  Post ReplyReply #224 Posted: 15-Mar-2011 at 07:28
До каде е работата со океанскиот тип на вагони а воедно и со другите вагони кои се на реновирање!!!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #225 Posted: 10-Mar-2011 at 19:04
Денес возот на релација Скопје-Велес-Скопје сообраќаше со 2 вагони, еден македонски и еден косовски вагон!

Возот за Битола отиде со три вагони и големи турканици во истиот.

Ме интересира до таму ли е дојдена работата, што почнавме туѓи вагони да ставаме на домашни релации.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #226 Posted: 24-Feb-2011 at 10:52
Originally posted by Vladimir P

Заменет платнениот тапацир на новите вагони со:



Владимир, овие ќе бидат далеку полесни за оддржување од старите седишта, со само едно поминување на влажна крпа ќе можат да се исчистат.

Но колку ќе бидат удобни за патување овие седишта, тоа е друга прашање што мене ме загрижува. Морам да признаам дека овие седишта ме потсетуваат на старите источноевропски вагони, оние од Чешка, Романија, Унгарија, Русија...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #227 Posted: 22-Feb-2011 at 22:46

Да ова се за вагони со купе, дефинитивно појаки и сто е најважно не се прња како платнените.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #228 Posted: 22-Feb-2011 at 15:48
Има предност ваквиот тапацир, потешко се кине од претходниот. Се надевам ова е за вагоните со купиња, а за останатите дека ќе стават далеку посовремени седишта.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #229 Posted: 22-Feb-2011 at 14:11
Заменет платнениот тапацир на новите вагони со:

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #230 Posted: 20-Feb-2011 at 11:36
Уф, тоа би требал да пртражам низ фотоси и податоци за точната бројка, но сигуро се далеку над 10-тина.
Секој вагон мора да иде на ревизија, најповеќе заради долниот трап, а во зависност на оштетеноста на ентериерот и екстериерот се интервенира и врз нив.


Еден од последно реновираните вагони MЖ B 50 65 20-10 016-1

Знаеме нашите вандалчиња како се однесуваат со се, па така на пример 1/3 од седиштата и физички се менуваат, претапацираат. Голем дел од зидовите кој се физички демолирани се заменуваат за нови. Подот се заменува со нова подлога и ... т.н. Се во зависност од состојбата на одреден вагон.
Во овој период 2 гарнитури се реновирани, мислам дека има и слики од нив на форумот.

Се надевам дека веќе во понеделник ќе имаме нови слики.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #231 Posted: 20-Feb-2011 at 11:25
Originally posted by Vladimir P


Мислам, дека нема да се реновира, но не 100% сигурен.
За мене беше и нелогично да се тој застарен вагон „поњак“ реновира кога имаме далеко подобри и посовремени вагони кој можат да се претворат во прекрасни бифе вагони


Хм, а каде е сега бифе - вагонот, извршен ли му е ремонт и може ли да сообраќа или и понатаму нема да сообраќа?
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #232 Posted: 20-Feb-2011 at 11:14
Vladimir izvini sto te bonbardirav so prasanja no sakav da prasam uste nesto:
Kolku vagoni bea renovirani vo poslednite 2 godini?
Posle renoviranjeto, bilo nesto novo postaveno ili staroto e sminkano itn. primer:So stolcinjata.Istite se samo gi sminkale malku ili novi se?
Dali voopsto bilo renovirano barem edna motorana garnitura?

Inace edvaj cekam novi sliki
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #233 Posted: 20-Feb-2011 at 01:47

Мислам, дека нема да се реновира, но не 100% сигурен.
За мене беше и нелогично да се тој застарен вагон „поњак“ реновира кога имаме далеко подобри и посовремени вагони кој можат да се претворат во прекрасни бифе вагони
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #234 Posted: 20-Feb-2011 at 01:00
Владимир, заборавив да прашам, до каде е бифе-вагонот во Колска, се зборуваше дека ќе се пушти во јануари, но до денес немаме никаква информација за него. 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #235 Posted: 20-Feb-2011 at 00:03

Точно, за жал остаток од времето кога дирекни коли - спални и кушети идеа по цела Европа од Македонија

Edited by Vladimir P - 20-Feb-2011 at 00:05
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #236 Posted: 19-Feb-2011 at 23:59
Originally posted by Cloverstack

Од каде потекнува вишокот на спални и кушет вагони?


Тоа не е вишок, тоа е краткотрајно размислување при набавка на возниот парк. Се работи за огромен број на спални и кушет вагони кои се купени за ЖТП-Скопје за сообраќај на возовите за Трст, Дортмунд, Минхен, Љубљана, Белград, Сплит и др. градови во кои масовно се патувало со воз до почетокот на 90-тите години. Со растурањето на Југославија, санкциите кон Србија, но и брзиот подем на авиосообраќајот, овие кушет и спални вагони останаа гаражирани во депо, поради тоа што немаше каде да се користат.

Мислам дека во депо Лисиче има повеќе од 30 вакви вагони, да не претерувам може некој да ме поправи, но никој до сега не знаел што да прави со нив. Инаку најголем дел од нив се купени во 80-тите години и се дел од поновиот возен парк на железница.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #237 Posted: 19-Feb-2011 at 22:47
Од каде потекнува вишокот на спални и кушет вагони?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #238 Posted: 19-Feb-2011 at 20:03

Конкретно овој вагон е од пред одлуката за прототип на отворен-океан вагон така да конкретниов е со купиња но и ќај него ќе има промена, но за тоа кога ќе го усликам деновиве.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #239 Posted: 19-Feb-2011 at 19:48
Vo posledniot period se gleda deka se povekje se modernizira/renovira, se nadevam deka kje prodolzi ova tempo!

@Vladimir
Vo tvojata slika se gleda deka se renovira Vagonot!Dali e planirano da odat ,,kabinite,, kurban ili kje gi ima ?
Inace super sto ni donesuvas sekogas vakvi ubavi informacii i sliki!FalaCheers
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #240 Posted: 19-Feb-2011 at 19:24
Originally posted by BOJAN

Владимир, прекрасни вести ни носиш. Имам неколку прашања за тебе во врска со вагоните?

1. Дали преправката на вагоните се врши на патничките вагони или дел од дотраените кушет и спални вагони се преправаат во патнички? Ме интересира твоето мислење, имаме премногу кушет и спални вагони во депо Лисиче кои не се употребуваат и кои со рушење на преградите би можеле да се пренаменат во патнички вагони, така би се зголемил бројот на патнички вагони. Дали е ова изводливо?

Првиот вагон со нова концепција е еден патнички вагон кој веќе беше во Колска за ремонт со истечен рок на ремонт, но понатаму најповеќе ќе се користат кушетите и спалните за модернизација.

Originally posted by BOJAN

2. Дали со преправката на вагоните конечно може да очекуваме и посебен простор за велосипеди во вагонот, бидејќи тоа е практика насекаде во светот?

Верувам, по испагањето на првиот ќе се направат повеќе варианти на истиот тип - отворен вагон.

Originally posted by BOJAN

3. Дали новите вагони ќе бидат климатизирани и со вакум-тоалети или на почеток ќе се оди со само со преправката на вагоните?

Неможам да потвртам со точност, но мислам, додека се усвои стандард - типизирање на оваја преправка, првиот вагон - прототипот ќе биде без овие додатоци, а по негово поштање ќе се анализира и дополнува.

Originally posted by BOJAN

4. Каква е состојбата во Колска - Велес, има ли некои патнички вагони кои се при крај со модернизација и особено ме интересира до каде е работата со Шпанецот 712-109/110?

Моментално забележав во финиширање 3 патнички вагона. За жал шпанецот МЖ 712-109/110 во кој се веќе вградени потполно нови мотори можда ќе почека.


16-02-2011

Се радувам што се смени размислувањето во МЖ Транспорт и почнаа да дуваат некој нови ветрови.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 18>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.164 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.