build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Митрополит Теодосиј Гологанов

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 22>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 07-Oct-2011 at 23:57
Originally posted by Macedonicus

Значи колку ме нервираат таквите што само критикуваат и негодуваат..па можеби подобро ќе беше да си останеше како претходно ?!?! Дајте малку научете да се радувате на тоа што се прави во градов..


Колку за твоја информација претходно раскрсницата беше одлично склопена за две еднонасочни улици од двата правци пред католичка кои со изградната на Јужен треба да се вратат во функција. Тоа кај нас примитивно решение со недоизграден булевар и двосмерна по природа едносмерна улица правеше таков хаос... Дури за жал и овој кружен тек иако е одличен сепак е утка голема бидејќи со изградната на Јужен тој би немал функција и би требало да се руши.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 07-Oct-2011 at 23:00
Значи колку ме нервираат таквите што само критикуваат и негодуваат..па можеби подобро ќе беше да си останеше како претходно ?!?! Дајте малку научете да се радувате на тоа што се прави во градов..
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 07-Oct-2011 at 22:25
Не сум во можност сега да објаснам ,сметам дека кругот требало да се стесне уште малку за уште една лента, така немаше да има многу контрадикции.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 07-Oct-2011 at 22:20
Originally posted by mitatos

Пак има грешка во кружниот тек, не го бива , требаше сличен на тој пред континентал ,вака не дека е збунувачки туку и нефунционален, 2 правци пак се збунувачки,нема шанси да ги средат со овој начин на турбо кружен тек.


Ако можеш да објасниш што е нефункционално и кои два правци според тебе се збунувачки?
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 07-Oct-2011 at 22:09
Пак има грешка во кружниот тек, не го бива , требаше сличен на тој пред континентал ,вака не дека е збунувачки туку и нефунционален, 2 правци пак се збунувачки,нема шанси да ги средат со овој начин на турбо кружен тек.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 07-Oct-2011 at 21:29
Kolku sto gledam odbelezuvanjeto so bela boja uste od otvoranjeto na turbo kruzniot tek ne se gleda(se gleda no ko da e staro) ili pak valkan e, i ne se gleda bojata dobro....
Inace mnogu jako, ej da sega izgleda kako razvien grad!Pokazeveme deka mozeme ako sakame Thumbs%20Up
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 07-Oct-2011 at 20:54
Теодосиј Гологанов од денеска со четири ленти

Заврши првата фаза од проектот за проширување и реконструкција на една од позначајните скопски сообраќајници – улицата Митрополит Теодосиј Гологанов. Проширувањето се одвиваше на потегот помеѓу улиците Франклин Рузвелт и Костурски херои, а проширен беше и кракот кон улицата Мито Хаџивасилев Јасмин до свртувањето кон улицата Народен фронт. На досегашните три ленти е додадена уште една (од десната страна во насока кон центарот на градот) со вкупна должина од 1.600 метри. Новата ширина на коловозот изнесува 13 метри.

 

Асфалтирани се вкупно околу 20 илјади метри квадратни, при што завршниот слој е изработен со полимер којшто го забавува стареењето на асфалтот и формирањето на колотрази, односно вдлабнувања од движењето на возилата во подолг временски период. Од десната страна на сообраќајницата исто така се поставени 35 нови светлосни столбови. Новото осветлување го реализираше фирмата „Магнус инжинеринг“ за цена од 5,2 милиони денари. Тротоарите се широки по 3,5 метри и се покриени со бехатон плочки со вкупна површина од осум илјади метри квадратни.

 

На улиците 9-ти Мај и Костурски херои е воведен еднонасочен режим на сообраќај. Кај вкрстувањето на улиците Митрополит Теодосиј Гологанов, Мито Хаџивасилев Јасмин и Костурски херои е формиран „турбо“ кружен тек [» мапа], којшто е новост во нашата држава. Двете нови семафоризирани крстосници, на улицата 9-ти Мај и на свртувањето кон улицата Народен фронт ќе го регулираат дотокот на возила во кружниот тек. За зголемување на безбедноста на пешаците околу кружниот тек ќе се постави метална заштитна ограда во должина од 280 метри.

 

Покрај „турбо“ кружниот тек, значајна новост е воведена и кај хоризонталната сигнализација – крстосниците се исштрафирани со црвени линии. Ваквото обележување означува дека е забрането влегување во крстосницата во случаи кога возилото нема простор веднаш да ја напушти, односно кога излезната сообраќајница е закрчена. Со оваа мерка надлежните ќе се борат против несовесните возачи кои неретко ги блокираат пофреквентните крстосници во градот.

 

Изведувач на градежните работи беше фирмата „Бауер БГ“. За овој зафат градот издвои 96 милиони денари, иако првичниот буџет за проектот изнесуваше 72 милиони денари. Во наредниот период треба да следува втора фаза на проектот, односно проширување на улицата Митрополит Теодосиј Гологанов од вкрстувањето со улицата Франклин Рузвелт до вкрстувањето со улицата Московска, исто така со доградба на една лента.

 

 

#  #  #  #


#  #  #  #


#  #  #  #


#  #  #  #



http://www.build.mk/?p=10011


Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 07-Oct-2011 at 19:13
          

Гологанов ќе причека, денес свечено ќе се отвори Иво Лола Рибар
петок, 07 октомври 2011


Утринава долж реконструираната скопска турбо модерна сообраќајница Теодосиј Гологанов, работниците ангажирани од градот ги местеа таблите со името на булеварот - погрешно и "формер-југословенско"

"Кој работи, тој и греши" или "Брза кучка слепи кучиња раѓа"?

Која и да е од овие две народни мудрости, утрово во пресрет на свеченото отворање на булеварот Митрополит Теодосиј Гологанов, се местеа табли со погрешно име на булеварот. Таблите се нови, значи грешката е направена при порачувањето.

До поставувањето на вистинските, истрагата е во тек

http://kirilica.com.mk/vest.asp?id=66767
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 07-Oct-2011 at 17:43
Е на ова видео веќе има логика. За тоа дискутираме веќе со недели.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 07-Oct-2011 at 15:10
Сигурно чита билд =) 
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 07-Oct-2011 at 14:58
Корегирана е скицата. Може чита build некој тамо или па им текнало дека има грешка.



Edited by lslcrew - 07-Oct-2011 at 14:58
Back to Top
moongose View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 27-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote moongose Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 07-Oct-2011 at 13:48

Originally posted by <Fresno>

Па од 10 секунди гледање на скицата јасно е како функционира се. Пред да се вклучиш на кружниот си има стрелки кои кажуваат која лента за каде е.

На скицата се е јасно, меѓутоа ако ги следиш стрелките на улицата, нема баш да се одведат каде што треба.

Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 07-Oct-2011 at 10:52
Лошо е што заради катастрофалниот урбанизам на потегот од Католичка до Рузвелтова треба улицава да го јаде стапот т.е луѓево што возат по неа...не сакам решавање проблеми на начинот „снаоѓајте се“, ама и овој и семафорот кај Веро се спротивни на основните правила - немаат доволно растојание од веќе постоечки раскрсници (и тоа на улици по правилна хиерархија) и се сечат со улици на кои по хиерархија не би смееле да се сечат...што е уште потрагично, во потегот од Алумина до СД Гоце Делчев според ДУП-овите се предвидени уште 2 вакви станбени улички да излегуваат на Гологанов...кога ќе се насадат семафори и на тие, по улицава има да се вози макс 20km/h и залудно е какво било проширување и кружни текови...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 07-Oct-2011 at 10:38

Јас мислам дека ако добро се наштелува семафорот помеѓу кружниот тек и рузвелтова, да трае 1 минута за право, по 10 секунди за уличкава,  10 за вртење десно, нема да има незнам си каков застој тука.

אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 07-Oct-2011 at 10:31
Originally posted by Dave Gahan


Тој не е уште пуштен во функција и не праи застој, ама ќе прави во најава...


Во најава и зборувам, тој семафор е катастрофа. Но мислам дека комуникацијата е отворена поради огромниот притисок на раскрсницата улицата позади универзална што поминува (Иван Милутиновиќ ли беше) со Рузвелтова. Претпоставувам дека уште еден излез од тој урбан пекол кој е создаден во тој потег од градот е со цел да се растерети тој јазол а богами и јазлите кај Католичка (кој сега ќе биде и едносмерен) и кон универзална. Пишувајќи го постов пак сфатив дека со еднонасочен сообраќај на излезот кај Католичка ќе значи дека не би имало никаков „излез“ од населбата од Дом на пратеници па до Рузвелтова.

Кои и да се мотивите, лошо е решено, но кога ќе се создаде таков урбан хаос каков што е создаден во тој дел и не е лесно човек да смислува решенија.


Edited by pbanks - 07-Oct-2011 at 10:37
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 07-Oct-2011 at 10:11
И јас го приметив проблемот со семафорот кај Рузвелтова. Семафорот е сега подолг за Рузвелтова (прво се пали едната па другата страна сосе вртење во лево). Проблемот е што сега циклусот помеѓу 2 зелени е подолг, што особено се приметува на Рузвелтова доколку се оди од Водно кон Зоолошка. Дополнителен проблем е што до следната раскрсница на Рузвелтова со Народен Фронт/Јуриј Гагарин нема ни 50тина метри, па гужвата се пренесува на следната раскрсница. Иако иницијално бев против, мислам дека уште еден кружен тек, на оваа раскрсница би го решил проблемот.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 07-Oct-2011 at 10:11
Originally posted by pbanks

Мене највише од такт ме вади „меѓусемафорот“ помеѓу кружниот тек и Рузвелтова.

Тој не е уште пуштен во функција и не праи застој, ама ќе прави во најава...на семафорот кај Рузвелтова сите правци имаат свој период на поминување (нема чекање и прекрстување) што поприлично успорува - ако порано се поминуваше во однос 50-20 секунди (или 40), сега поминуваш 25 и чекаш за сите по 20-25...не е со секундиве којзнае колку прецизно, ама разликата во односот е очигледна...
Можеби порано чекањето не беше поволно за тие што возеа по Рузвелтова и може не е најкоректна мојава забелешка во однос на тие возила, ама дремењето на семафор во главниот правец запад-центар и назад е поизразено...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 07-Oct-2011 at 09:51
Кој е проблемот поточно со семафорите Дејв? Не се наштелувани како што треба?

Јас само 2-3 пати ја имам поминато улицава, и дефинитивно кружниот тек многу врши работа.

Мене највише од такт ме вади „меѓусемафорот“ помеѓу кружниот тек и Рузвелтова.
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 07-Oct-2011 at 08:40
Неколку денови поинтензивно ја користам улицава во ударни периоди и можам да кажам дека претходно (може било помалку безбедно) ама беше АВТОПАТ во смисла на проточност...
Не знам дали е рано уште да се коментира, ама работата на семафорите мора некако да се корегира, посебно на семафорот со Рузвелтова...можеби во делот на кружниот тек е порелаксирано, ама затоа целата гужва е поместена накај Тафталиџе...
Делов со црвената шрафура е во ред, со тоа што може да функционира и без неа ако има основна сообраќајна култура, во многу градови и ја нема, па се е во ред. На Скопје му фали сообраќајна полиција, сериозна - не таква што само пишува казни и прави увид, туку и за регулирање сообраќај...јас со голема скепска гледам на шрафирањево, дај Боже да ме разубедат луѓево...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 07-Oct-2011 at 00:25
Возачите се крстат пред вкрстените црвени линии


Појаснување: Доколку има многу авомобили, ќе мора да се застане на црвената линија и да се почека да се подиспразни за да се се избегне создавањето гужви и закрчувањето на сообраќајот во кружната крстосница


Што означуваат прекрстените црвени линии на сообраќајниците околу турбо кружниот тек кај Католичка црква? Одговорот на ова прашање го бараат најголемиот дел од возачите кои ја минуваат оваа нова крстосница преполна со нови сообраќајни знаци со кои возачите не се сретнале уште од полагањето на возачките испити. Некои ни тогаш.

Дилемата ни ја открија градските власти, а ја потврдија и од Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот, според кои бележењето со црвените линии е според Правилникот за сигнализација како мерка со која ќе се спречува блокирањето на крстосницата со возила, доколку веќе во кружниот тек има возила повеќе од предвидениот капацитет на крстосницата.
- Возачите кога ќе пристигнат на крстосницата, доколку има многу авомобили во неа, ќе мора да застанат на црвената линија и да почекаат да се подиспразни. Со тоа ќе се избегне создавањето на гужви во кружната крстосница и закрчувањето на сообраќајот. Покрај црвената линија на крстосницата ќе биде поставен и знак не ја блокирај крстосницата". Оваа сигнализација, во согласност со сообраќајните правила, сега се воведува за првпат и ќе ја има и на други крстосници, каде што често се случува да се блокира сообраќајот, информираат од Одделението за односи со јавноста на Град Скопје.

Во потрага по одговорот дојдовме до Правилникот за сообраќајни знаци, опрема и сигнализација на патот, донесено од Министерството за транспорт и врски во март годинава. Во членот 24, став еден, точка 100, со кој се регулира поставувањето на знакот не ја блокирај крстосницата", возачите се обврзуваат да застанат пред црвената мрежа доколку има повеќе возила на крстосницата за да не ја блокираат целосно кружната крстосница.

Турбо кружниот тек е посложен за возење од останатите, но правилата се исти и треба да се почитуваат. Возењето треба само да се усогласи со сообраќајната сигнализација.
Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот најави кампања за едукација на возачите.

http://vecer.com.mk/?ItemID=A578128064CE1043BC34C756C2AB9FF1

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.147 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.