![]() |
![]() |
![]() |
Автопати и експресни патишта (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 53> |
Author | |||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
@Vasilij Скопје 2014 цена 80 милиони евра Извор: Влада на Р.С. Македонија Туку ај поконкретно да го анализираме тоа соопштение на кое се повикуваш
Значи ете прво научивме дека 226,7 - 44 = 177,3 Ете колкава вредност има тоа што го Второ, научивме дека големиов домаќин Китанов може ретроактивно да заштеди веќе потрошени пари. Особено ме интересира како ги заштеди потрошените 20 милиони евра кои ДПМНЕ ги потроши директно од буџет, а не од кинескиот кредит: https://fokus.mk/kako-avtopatot-miladinovtsi-shtip-poskape-dvojno/ Трето, што правиме со над 7 милиони евра што се потрошени на анекси и нови договори, дополнително, во периодот од владиното соопштение досега (со пропустите во проектирањето и со свлечиштата овој бројчаник уште си врти): https://fokus.mk/tender-vo-4-ochi-i-aneksi-za-dogradba-na-avtopatot-miladinovtsi-shtip-vkupnata-suma-nadminuva-7-milioni-evra/ Ова се реторички прашања, објективен одговор секако не очекувам. Edited by Cloverstack - 06-Jun-2020 at 21:20 |
|||||
![]() |
|||||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
||||
Не знам што толку се наостривте на Миладиновци - Штип. За релативно малку средства добивме одлично поврзување меѓу север-северозапад и цел исток. Дали имало побитни приоритети? Веројатно да, исто како што било кој проект е побитен од грото средства што се расфрлаат секоја година од 3.5 милијарди буџет (социјални трансфери, субвенции, партиска администрација и преплатени тендери). Па само со едно меко кратење може автопатов секоја година да се прави. Добивките и потенцијалот за областа низ која минува автопатот се очигледни.
Гарнитура посветена на инфраструктура може добар дел од К8 и К10Д да заврши и во еден мандат. Само треба волја, а не еден минорен автопат како Скопје - Блаце да се одлага 3 пати, па уште и фазно да се работи (тука комотно можеше на концесија да се оди). |
|||||
![]() |
|||||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
||||
https://vlada.mk/node/18481 ахахах кога се снема факти се пишува флоскули. https://vlada.mk/node/18481 - Извор: Влара на Р.С. Македонија - официјална информација, автопатот чини 177 милиони евра, ако и тоа е малку, ќе ја побарам и официјалната информација од ЈПДП, и неа ја имав сретнато некаде.
|
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Vasilij, навистина сум уморен од твојата необјективност, спамирање со лажни информации, и богами огромна количина на безобразлук и примитивен локалпатриотизам. Поштеди ме од твоиве прикаски за мали деца. |
|||||
![]() |
|||||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
||||
Вкупната должина на автопатот Миладиновци-Штип изнесува 47 километри.
Автопатот е со ширина од 21,4 метри со две возни ленти и лента за
застанување и со разделен појас од 4 метри помеѓу двата коловоза.
Вкупната дебелина на асфалтниот слој изнесува 19 сантиметри. Овој
автопат има седум клучки, а вкупната инвестицијата е 177,3 милиони евра. СРМОТА! Прво прочитај пред да обвинуваш дека некој ЛАЖЕ !
|
|||||
![]() |
|||||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
||||
https://vlada.mk/node/18481 Ти си како некој што врска нема од англиски и урла обидувајќи се да докаже нешто на некој британец / американец. Еве дека чини толку од владата, ако имаш грам достоинтво ќе се извиниш. Јас НЕ ЛАЖАМ. Автопатот чини 176 , 177 милиони евра.
|
|||||
![]() |
|||||
AleksandarTheGreat ![]() Groupie ![]() Joined: 12-Jul-2019 Online Status: Offline Posts: 99 |
![]() ![]() |
||||
Ах пусто локал патриотство (читај: сељачизам) Нема да кажам чии ставови ми се смешни, баш како од ПРот на претходната влада, ама и автопатот Миладиновци-Штип, ни Кичево-Охрид, ни експресните од Штип до Струмица и посакуваниот Срумца-Ново Село нема да донесат ни 20% транзитен сообраќај колку што ќе донесе Велес-Прилеп-Битола-Меџитлија. Ако ги земате потребите на земјоделците и луѓето кои живеат во одреден регион, па шампион за глупости е тој што вели дека приоритет е истокот кога само од тутунот во Прилеп и околијата државава има девизен прилив од 150-300 милиони евра годишно, да не додавам што се има во околијата на Битола. Баталете дечки и Штип и Ново село и се останато, тоа се само желби на некои неизживеани глодари кои се дочепиле до власт. Прв приоритет на државава треба да е Велес-Прилеп-Битола-Меџитлија па потоа се останато.
|
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Ама доста веќе! Кој рече дека не треба да биде врзана? На кој јазик треба да ти се објасни дека проблемот е во трасата? (а тоа дека било третина од државата, ај еве нека ти стои)
Заборавен во однос на кого? Споредуваш со кој регион? Со некој во Холандија?
Од каде сега оваа цифра. Па ти веќе лажеш на секој чекор. Нема културен начин да се каже ова поинаку.
А зошто да нема? И не е само Прилеп туку многу поголема територија и население, ама како што кажав претходно, нив кој ги ебе нели?
Чекај малку. Овие другите требало да бидат среќни со некаков божемски „експресен пат“ (што оди само до Фариш и којзнае кога ќе го бидне), па после да се пентарат по постоечката траса на Плетвар, што е ужасен пат според сите критериуми. И сето тоа 25 километри подолго отколку автопат преку Бабуна. А од друга страна го браниш Миладиновци-Штип ради 5 километри себична заштеда. Стварно си крајно безобразен. ![]() И патем, Велес-Прилеп има многу поголемо меѓународно транзитно значење отколку Миладиновци-Штип. Впрочем првиот е дел од паневропски коридор, а вториот не е дел ни од домашниот просторен план. Толку за тоа. Edited by Cloverstack - 06-Jun-2020 at 17:09 |
|||||
![]() |
|||||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
||||
Со тоа е врзана третина од државата (Источниот и Југоисточниот регион) со главниот град и со Куманово / Србија (овде пред се мислам на извоз на производите од струмичко-радовишкиот регион односно над 400 000 граѓани. Знам, 50 години беше заборавен целиот источен регион, шајка никој немаше заковано, и сега ве боли еден автопат од 175 милиони евра, 4 до 5 пати поевтин од Кичево - Охрид кој не верувам некој да знае во моментот колку чини, последно со двата анекси беше нешто над 600 милиони евра ако не се лажам... За што, за Прилеп да имал автопат, па еве не знам дали следите ама од Градско до Прилеп се гради експресен пат, мислам дека имаше проблем во еден сегмент со шпанскиот изведувач. Поддржувам автопатско решение за Прилеп - Битола, ако сакате и до Меџитлија. Сметам дека приоритет во моментот е изградба на Скопје - Блаце, решавање на Куманово - Крива Паланка, Струмица - ГП Ново Село и ете според ова дискусија комплетирање на Катланово - Велес.
|
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Vasilij каков е тој автопат со ширина од 7,7 метри? До кога ќе фрлаш песок во очи? Пред 41 година имало план за магистрален пат преку Миладиновци, а не се ни изградил. И? Што сакаш да докажеш со тоа? Од друга страна, во просторен план 2000-2020 (релевантен за периодот за кој зборуваме) како автопатска траса е вцртана Отовица-Штип, а кога на кантар ќе се стават објективни критериуми (а не нерационални себични мотиви), јасно е и зошто таа траса е вцртана наместо автопат Миладиновци-Штип. Во меѓувреме, околу 2010, некаде на средината на важноста на тој просторен план, некој решава да си го избрише газот со него. Не постои никаков објавен документ, во кој е аргументирано зошто треба да се изгради трасата преку Миладиновци наместо трасата преку Отовица. Премногу очигледно е дека одлуката се базира на ароганција/простаклук/каубојштина/корупција во највисоките кругови на власта, а не на сериозна анализа. Тоа е причината зошто сега го имаш Миладиновци-Штип. Ете сега уживај во него... а другите кој ги ебе - јасно е дека на тоа ти се сведува размислувањето. Јас се надевам дека барем во иднина објективно ќе се разгледуваат опциите и дека нема да продолжиме да правиме вакви крупни грешки. Edited by Cloverstack - 06-Jun-2020 at 16:34 |
|||||
![]() |
|||||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
||||
Скопје - Тетово е граден во 90тите години, Велес Градско е почнат крајот на 80тите, пуштен исто така во 90тите, Куманово -Табановце во 2007, Тетово - Гостивар доцните 90ти, Демир Капија - Смоквица 2018...
|
|||||
![]() |
|||||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
||||
За тоа си во право, ама во 1979 Автопат било само Куманово - Миладиновци - Велес и толку.. Ни накај Тетово имало Автопат, ни од Велес накај Гевгелија.
|
|||||
![]() |
|||||
Bistro ![]() Senior Member ![]() Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 101 |
![]() ![]() |
||||
Стариот план предвидувал обичен пат Миладиновци-Штип, не е тоа исто.. Освен тоа не знам дали бил изграден тогаш втопатот Велес-Скопје ако не бил тогаш неговата изградба го направила овој проект бесмислен.
Edited by Bistro - 06-Jun-2020 at 16:14 |
|||||
![]() |
|||||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
||||
Да видиме кој вади од ракав. Не му теклано на Груевски (патем не сум негов приврзаник, напротив поблизок до другата опција), туку овој проект е стар 40 години. Проектот за автопатот е работен од 2009 до 2012 година. Тој е основниот, со многу фалинки за жал, без сите клучки да се предвидени и сл. По промената на извршната власт во 2017 е направен дополнителен проект за 3 или 4 клучки, алтернативни патишта (Преод, Коњари и сл) и кај Кадрифаково и за засеците.
|
|||||
![]() |
|||||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
||||
![]() ![]() Edited by Vasilij - 06-Jun-2020 at 16:00 |
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Овие „податоци“ што ги изнесуваш, дали е слепило или безобразлук не знам... Погледни повторно, 17 километри се, едниот коловоз е веќе изграден, тунелот е само една цевка за доградување и е 700 метри долг. Дека ќе коштало најмалку 200 милиони евра може да каже само некој што нема допир со реалноста. Те молам поштеди ме од прикаски. |
|||||
![]() |
|||||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
||||
Еве го и преминот кај Велес што води према Чалошево/Дурутовец. Исто така дупли профил, за идна употреба кога ќе биде двосмерен автопат.
![]() Ми се допаѓа на Кловерстак аргументацијата! Ако имаме некој иден Груевски од Скопје може нема да видиме автопат никаде, ама некој булевар до дома може ќе направи. ![]() ![]() |
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Со такви ставови и приоритети како твоите, сега нормално дека ќе треба да продолжиме уште долго да возиме по стариот „автопат“ Скопје -> Велес. BTW и за обратен правец, пак рачунаш по стариот пат. Многу објективно, секоја чест! Ама не е проблемот што ти тука се расфрлаш со небулози, проблемот е што со исто ниво на расудување ни функционираат и институциите. Во нормална држава, Миладиновци-Штип ќе завршеше во канта уште на ниво на идеен проект.
А зошто тие што одат во Охрид да мора да поминат низ Тетово, Гостивар и Кичево? Изгледа треба директен автопат праволиниски, директно од центар на Скопје до центар на Охрид. На некој иден Груевски со потекло од Охрид може и тоа ќе му текне.
|
|||||
![]() |
|||||
Bistro ![]() Senior Member ![]() Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 101 |
![]() ![]() |
||||
Ако сакаме европски стандарди за автопатишта и истите да бидат од ЕУ признати како автопати тогаш треба да има алтернативен пат покрај автопатот, а од Велес до Катланово и обратно нема друг пат освен тн (таканаречен) автопатот. Затоа МОРА да се изгради автопатска траса од Катланово до Велес а постојниот тн автопат Катланово - Велес да остане двосмерен алтернативен пат. И еве ја тогаш најкратката разумна врска Скопје-Штип која е ДУРИ 5км подолга од Миладиновци-Штип.
|
|||||
![]() |
|||||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
||||
Мислам дека на Василиј не му се познати неколку работи, а и помалку е себичен, па затоа вака реагира.
Автопатот Скопје-Велес е привремено решение веќе со децении. Долгорочното финално решение е автопат Скопје-Велес паралелно на Велес-Скопје. Ако видиш кога патуваш од Велес према Скопје некои од надпатниците се дупли за да некогаш пројде автопат под нив. Еве како изгледа тоа кај надпатникот кој води од Летевци према ЦрнВрв. ![]() Тоа што си земал грешна траса во рачуницата е друга работа, Кловерстак убаво ти напиша дека од кај Отовица се рачуна и разликата е само околу 5км. Не треба да одите до Велес за да стасате у Штип, треба да одите до Отовица која е пред Велес. А себичноста ја гледам во локал-патриотско размилсување. Ти за да идеш побрзо до Скопје за 5м, треба цела Пелагонија да иде 30мин-60мин повеќе, а цела држава 2милиона тоа да го плати. Разговараме за оптимални trade-off ситуации што е најдобро да се направи на ниво на држава, а не на ниво од кое село сељаците побрзо ќе се дограбаат до власт и ќе до стават сопственото село на мапата на автопати. Edited by user8642 - 06-Jun-2020 at 15:42 |
|||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 53> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |