build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железницата низ историјата

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 18>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 21-Feb-2009 at 01:00
Нема корист. Еден пријател кој живее во Швајцарија ми вика дека се е дозволено да се фотографира , единствено не смееш да пешачиш по колосекот за да не те изгази некој воз. Истата информација ја имам и од интернет контакт од Германија. Се додека овде има луѓе на кои сеуште „им бучи Сутјеска“ во главата ќе биде вака
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 20-Feb-2009 at 20:41
Знам дека е уште забрането и се чудам до кога ќе тераме со тој северно корејски пристап, но сепак може барем онакви „официјални“ снимки од минатото да бидат подостапни. Какви се воопшто аргументите за една таква затвореност? Каква корист од тоа?
Dunno


Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 20-Feb-2009 at 13:22
Тоа е така затоа што за разлика од Германија или Швајцарија на пример, овде е забрането да се фотографираат возовите. Резултат: полесно ќе најдеш информација за било што поврзано со железниците во Германија , и тоа од првите денови до денес, отколку за Македонија. Се разбира дека некој тоа и овде го документирал, но пристапот не е отворен за секого.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 20-Feb-2009 at 01:45
Марјан, клипот со ЈЖ 441-301 е вистинско богатство  Cheers
Штета што на нет сега за сега има толку малку архивски материјали од минатото.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 19-Feb-2009 at 12:38
Originally posted by Cloverstack

Што била причината за Македонија најрано да помине кон понови технологии? (затоа што реално републикава немала таков имиџ)

Некаков амбициозен план за модернизација, или недостататок на парни локомотиви притиснал за засилување на возниот парк?


Најголемата причина е поради тоа што главната железничка артерија север-југ поминува низ Македонија. За разлика од денес, во тоа време па се до деведесетите во Македонија имало  ОГРОМНО ниво на железнички сообраќај кој што вклучувал и меѓународни експреси од највисок ранг. Такво ниво на сообраќај може да се одржи само со модернизација на влечните средства.

Додатна причина е и застареноста на парните локомотиви употребувани кај нас. Најнова технологија меѓу парните локомотиви кај нас била серија 33 која датира од војната. Следуваат сериите 05 и 30. Сите останати се едноставно презастарени дури и за парни локомотиви. 01 на пример, датира од пред првата светска војна а ги имало во многу голем број и користени се до последните денови на парната влеча во СФРЈ.

Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 19-Feb-2009 at 07:20
Originally posted by Cloverstack

Што била причината за Македонија најрано да помине кон понови технологии? (затоа што реално републикава немала таков имиџ)

Некаков амбициозен план за модернизација, или недостататок на парни локомотиви притиснал за засилување на возниот парк?
 
Изградбата на новото локомотивско депо во Лисиче, придонесе да се забрза целата
работа околу исклучување на парните локомотиви.
Во тоа време интензивно се работеше и на електрификацијата на пругата
скопски јазол Табановци и повзување со електрифицираната пруга во Србија.
Значи и електричните локомотиви беа на прагот на новото локомотивско депо.
Така Македонија целосно ја укина парната влеча, прва на ЈЖ пругите.
Жалам што немарно се однесуваме кон парните локомотиви.
Би додал дека немарно се однесуваме кон железниците во Македонија.
Целиот свој живот го поврзав со железниците.
Покојниот ми татко беше железничар, а еве сега и мојот син дипломец
се судрува со горливите железнички проблеми и се надевам ќе успее
да совлада барем некои од нив, за да ја почувствува радоста на железничарите.
 
Поздрав до сите од железничарот по струка и душа!
 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 19-Feb-2009 at 03:28
Што била причината за Македонија најрано да помине кон понови технологии? (затоа што реално републикава немала таков имиџ)

Некаков амбициозен план за модернизација, или недостататок на парни локомотиви притиснал за засилување на возниот парк?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 18-Feb-2009 at 22:42
Originally posted by гитардемон


Најрано во ФНРЈ/СФРЈ или најрано на Балканот!? Или најрано можно за тогашните услови?

Првите „кенеди“ или дизел локомотиви серија 661 во Македонија се пуштени на 13-10-1961 а со тоа и полека повлекувањи парните локомотиви.

Така да Македонија прва се ослободува од парни локомотиви во бивша Југославија.

За жал тоа брзо ослободување на парните локомотиви доведе до тоа да се останати за историја само 3 локомотиви од нормален колосек и 2 лок. од тесен колосек, и тоа во очајна состојба, за разлика од другите тогашни републики кој сочувајќиги дебело ги уновчуваат, во туризам и пропаганда и ко музејски експонати.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 18-Feb-2009 at 21:54

Најрано во ФНРЈ/СФРЈ или најрано на Балканот!? Или најрано можно за тогашните услови?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 18-Feb-2009 at 20:36
Originally posted by Cloverstack


Знаеш кога се испорачани првите кенедиевки во ЈЖ и во Македонија?


Мислам дека првите лок. серија 661 (Кенеди)  се набавени пред 1963. Воопшто, замената на парни локомотиви со дизел во Македонија е почната најрано.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 18-Feb-2009 at 19:12
Еве нешто езотерично во возниот парк на МЖ - парна локомотива, дизел и шинобус



Локација, ложилница Скопје, денеска помеѓу ф-к Треска и ф-к Алумина
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 18-Feb-2009 at 18:56
Знаеш кога се испорачани првите кенедиевки во ЈЖ и во Македонија?


Edited by Cloverstack - 19-Feb-2009 at 22:00
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 18-Feb-2009 at 16:05

JZ Class 99.4 Steam Locomotives

 
ЈЖ серија 99.4 парни локомотиви

 
Благодарност и поздрав до МАЕСТРО Владимир Петков !!!


Edited by MAPJAH - 10-Mar-2009 at 10:25
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 18-Feb-2009 at 14:52
Originally posted by Cloverstack


Originally posted by Vladimir P


Сликава е карактеристична поради дизел локомотивата која е една од две кој само во Македонија постоеле со број ЈЖ 732-001 и 002 произведени од германскиот Jenbach во 1961 год. (прва од десно)

Да највеќе поради таа и прашав. Ми заличе на една руинирана маневарка што ја имаше постирано порано... истите ли се?
Исто интересно е да се види чичка нова кенедиевка.
 
Колку што знам Jenbach не е германски, туку австриски Jenbacher Werke
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 18-Feb-2009 at 14:45
Originally posted by Cloverstack

...
Да највеќе поради таа и прашав. Ми заличе на една руинирана маневарка што ја имаше постирано порано... истите ли се?

Веќе такви нема, има нешто слично во Гевгелија (моментално е во Скопје) и една во депо



Edited by Cloverstack - 19-Feb-2009 at 21:10
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 18-Feb-2009 at 13:36
Originally posted by Vladimir P


Сликава е карактеристична поради дизел локомотивата која е една од две кој само во Македонија постоеле со број ЈЖ 732-001 и 002 произведени од германскиот Jenbach во 1961 год. (прва од десно)

Да највеќе поради таа и прашав. Ми заличе на една руинирана маневарка што ја имаше постирано порано... истите ли се?
Исто интересно е да се види чичка нова кенедиевка.


Edited by Cloverstack - 19-Feb-2009 at 21:10
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 18-Feb-2009 at 10:29
Originally posted by Cloverstack

Владимир, на првиот клип од серијата што ја постираше Марјан (стара железничка станица Скопје, на претходната страна, на 0:12 има една стара фотка која многу ме заинтригира а има твој жиг. Ако може сподели ја на форумов.
...

Железничката станицата Скопје после земјотресот со веќе исчистено левото крило од станицата.

Сликава е карактеристична поради дизел локомотивата која е една од две кој само во Македонија постоеле со број ЈЖ 732-001 и 002 произведени од германскиот Jenbach во 1961 год. (прва од десно)


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 18-Feb-2009 at 02:10
Originally posted by La Linea

На крајот на краиштата, ако некогаш во Македонија се отвара технолошки музеј, ова би бил одличен експонат!

Ма една тура од Rail-фанови за изнајмена една композиција од 2-3 вагона со парна лок. на пример за релација Ск-Гевгелија-Ск би дале отприлике 15-20.000 ЕУР.

Така да подобро да врти него во музеј Smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 18-Feb-2009 at 01:57
Originally posted by Vladimir P

Незнам за која намера е постираше оваја локомотива која е во Гевгелија, но знај кога би проработела таа или било која од останатите уште две би бил посреќен од добивање една нова локомотива.
Денеска тие парни локомотиви се туристички трен во цел свет и носат големи пари.

Иначе локомотивата JZ 61-011 e od proizvoditel Henschel со сер. бр. 19498 произведена во 1922 година


Ја постирав зошто мислам дека е вистинско богатсво од причините што ги наведе. Гледам дека вандалите стигнале до неа...

Фала за информациите, јас мислев дека сум прашал но само сум ја постирал сликата

На крајот на краиштата, ако некогаш во Македонија се отвара технолошки музеј, ова би бил одличен експонат!


Edited by La Linea - 18-Feb-2009 at 01:58
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 18-Feb-2009 at 01:53
Незнам за која намера е постираше оваја локомотива која е во Гевгелија, но знај кога би проработела таа или било која од останатите уште две би бил посреќен од добивање една нова локомотива.
Денеска тие парни локомотиви се туристички трен во цел свет и носат големи пари.

Иначе локомотивата JZ 61-011 e od proizvoditel Henschel со сер. бр. 19498 произведена во 1922 година
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 18>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.158 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.