![]() |
![]() |
![]() |
Железницата низ историјата |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 18> |
Author | ||
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
|
Нема корист. Еден пријател кој живее во Швајцарија ми вика дека се е дозволено да се фотографира , единствено не смееш да пешачиш по колосекот за да не те изгази некој воз. Истата информација ја имам и од интернет контакт од Германија. Се додека овде има луѓе на кои сеуште „им бучи Сутјеска“ во главата ќе биде вака
![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Знам дека е уште забрането и се чудам до кога ќе тераме со тој северно корејски пристап, но сепак може барем онакви „официјални“ снимки од минатото да бидат подостапни. Какви се воопшто аргументите за една таква затвореност? Каква корист од тоа?
![]() |
||
![]() |
||
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
|
Тоа е така затоа што за разлика од Германија или Швајцарија на пример, овде е забрането да се фотографираат возовите. Резултат: полесно ќе најдеш информација за било што поврзано со железниците во Германија , и тоа од првите денови до денес, отколку за Македонија. Се разбира дека некој тоа и овде го документирал, но пристапот не е отворен за секого.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Марјан, клипот со ЈЖ 441-301 е вистинско богатство
![]() Штета што на нет сега за сега има толку малку архивски материјали од минатото. |
||
![]() |
||
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
|
Најголемата причина е поради тоа што главната железничка артерија север-југ поминува низ Македонија. За разлика од денес, во тоа време па се до деведесетите во Македонија имало ОГРОМНО ниво на железнички сообраќај кој што вклучувал и меѓународни експреси од највисок ранг. Такво ниво на сообраќај може да се одржи само со модернизација на влечните средства. Додатна причина е и застареноста на парните локомотиви употребувани кај нас. Најнова технологија меѓу парните локомотиви кај нас била серија 33 која датира од војната. Следуваат сериите 05 и 30. Сите останати се едноставно презастарени дури и за парни локомотиви. 01 на пример, датира од пред првата светска војна а ги имало во многу голем број и користени се до последните денови на парната влеча во СФРЈ. |
||
![]() |
||
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
|
Изградбата на новото локомотивско депо во Лисиче, придонесе да се забрза целата
работа околу исклучување на парните локомотиви.
Во тоа време интензивно се работеше и на електрификацијата на пругата
скопски јазол Табановци и повзување со електрифицираната пруга во Србија.
Значи и електричните локомотиви беа на прагот на новото локомотивско депо.
Така Македонија целосно ја укина парната влеча, прва на ЈЖ пругите.
Жалам што немарно се однесуваме кон парните локомотиви.
Би додал дека немарно се однесуваме кон железниците во Македонија.
Целиот свој живот го поврзав со железниците.
Покојниот ми татко беше железничар, а еве сега и мојот син дипломец
се судрува со горливите железнички проблеми и се надевам ќе успее
да совлада барем некои од нив, за да ја почувствува радоста на железничарите.
Поздрав до сите од железничарот по струка и душа!
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Што била причината за Македонија најрано да помине кон понови технологии? (затоа што реално републикава немала таков имиџ)
Некаков амбициозен план за модернизација, или недостататок на парни локомотиви притиснал за засилување на возниот парк? |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Првите „кенеди“ или дизел локомотиви серија 661 во Македонија се пуштени на 13-10-1961 а со тоа и полека повлекувањи парните локомотиви. Така да Македонија прва се ослободува од парни локомотиви во бивша Југославија. За жал тоа брзо ослободување на парните локомотиви доведе до тоа да се останати за историја само 3 локомотиви од нормален колосек и 2 лок. од тесен колосек, и тоа во очајна состојба, за разлика од другите тогашни републики кој сочувајќиги дебело ги уновчуваат, во туризам и пропаганда и ко музејски експонати. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
![]() Најрано во ФНРЈ/СФРЈ или најрано на Балканот!? Или најрано можно за тогашните услови? ![]() |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека првите лок. серија 661 (Кенеди) се набавени пред 1963. Воопшто, замената на парни локомотиви со дизел во Македонија е почната најрано. |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Еве нешто езотерично во возниот парк на МЖ - парна локомотива, дизел и шинобус
![]() Локација, ложилница Скопје, денеска помеѓу ф-к Треска и ф-к Алумина |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Знаеш кога се испорачани првите кенедиевки во ЈЖ и во Македонија?
Edited by Cloverstack - 19-Feb-2009 at 22:00 |
||
![]() |
||
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
|
JZ Class 99.4 Steam LocomotivesЈЖ серија 99.4 парни локомотиви Благодарност и поздрав до МАЕСТРО Владимир Петков !!! Edited by MAPJAH - 10-Mar-2009 at 10:25 |
||
![]() |
||
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
|
Колку што знам Jenbach не е германски, туку австриски Jenbacher Werke
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Веќе такви нема, има нешто слично во Гевгелија (моментално е во Скопје) и една во депо Edited by Cloverstack - 19-Feb-2009 at 21:10 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Да највеќе поради таа и прашав. Ми заличе на една руинирана маневарка што ја имаше постирано порано... истите ли се? Исто интересно е да се види чичка нова кенедиевка. Edited by Cloverstack - 19-Feb-2009 at 21:10 |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Железничката станицата Скопје после земјотресот со веќе исчистено левото крило од станицата. Сликава е карактеристична поради дизел локомотивата која е една од две кој само во Македонија постоеле со број ЈЖ 732-001 и 002 произведени од германскиот Jenbach во 1961 год. (прва од десно) ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Ма една тура од Rail-фанови за изнајмена една композиција од 2-3 вагона со парна лок. на пример за релација Ск-Гевгелија-Ск би дале отприлике 15-20.000 ЕУР. Така да подобро да врти него во музеј ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
|
Ја постирав зошто мислам дека е вистинско богатсво од причините што ги наведе. Гледам дека вандалите стигнале до неа... Фала за информациите, јас мислев дека сум прашал но само сум ја постирал сликата На крајот на краиштата, ако некогаш во Македонија се отвара технолошки музеј, ова би бил одличен експонат! Edited by La Linea - 18-Feb-2009 at 01:58 |
||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Незнам за која намера е постираше оваја локомотива која е во Гевгелија, но знај кога би проработела таа или било која од останатите уште две би бил посреќен од добивање една нова локомотива.
Денеска тие парни локомотиви се туристички трен во цел свет и носат големи пари. Иначе локомотивата JZ 61-011 e od proizvoditel Henschel со сер. бр. 19498 произведена во 1922 година |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 18> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |