build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 128129130131132 159>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2581 Posted: 04-Dec-2009 at 14:25


Ова воопшто не е точно ниту пак Белград е ултимативен пример за добро развиен град. Има неброени примери во Европа каде гужвите се случуваат на некои од главните артерии но поголемиот дел од градот е проточен со добро планирање и усогласување на сообраќајната мрежа, јавниот превоз, сообраќјната политика, паркинг просторите но и воопшто интелегентно урбано планирање и насочување на главните текови на луѓе и стока.


Edited by pbanks - 04-Dec-2009 at 14:26
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #2582 Posted: 04-Dec-2009 at 14:15
Текстов нема врска имам многу пати кажано еве да повторам во градски средини со население над 500.000 луѓе постојано е закрчен сообраќајот поради еве за пример ќе го земам Белград кадешто има 100 пати пошироки и поголеми градски магистрали од Скопје и повторно му се случува сообраќаен колапс едноставно кога имате толку многу возила и не се држи потребно растојание се закрчува сообраќајот.
Доколку се направат промени во градската инфраструктура со булевари кои што треба да бидат урбани автопати низ градот ќе се олесни ситуацијата но никогаш нема да биде како да возите во недела. Една од причините се зголемува бројот на возила и другите горенаведени.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2583 Posted: 04-Dec-2009 at 12:47
Еден дожд и Скоп­је е па­ра­ли­зи­ра­но

Од 12 до 18 ча­сот низ ули­ци­те вла­дее вис­тин­ски ха­ос. Да се стиг­не од крс­тос­ни­ца­та кај Цр­вен крст до Ка­пиш­тец пот­реб­ни се ду­ри 45 ми­ну­ти Во Скоп­је 15 го­ди­ни не е про­би­е­на ни­ту ед­на но­ва ули­ца или бу­ле­вар, ни­ту пак пос­тој­ни­те се про­ши­ре­ни. По­ра­ди тоа во гра­дот од 12 до 18 ча­сот вла­дее со­об­ра­ќа­ен ха­ос, а ко­га ќе за­вр­не и нај­мал дожд Скоп­је бук­вал­но е па­ра­ли­зи­ра­но. За да се од­ми­не цен­та­рот на гра­дот, од­нос­но да се стиг­не од крс­тос­ни­ца­та кај Цр­вен крст до Ка­пиш­тец пот­реб­ни се ду­ри 45 ми­ну­ти. Та­ков бе­ше слу­ча­јот и по зав­че­раш­ни­от дожд. Скоп­ја­ни не зна­е­ја кој крај да го фа­тат за да стиг­нат до до­ма. Бу­ле­ва­рот 11 Ок­том­ври и ули­ца­та Ди­мит­рие Чу­пов­ски беа бло­ки­ра­ни со ко­ло­ни во­зи­ла. Ав­то­мо­би­ли­те и ав­то­бу­си­те не се мр­даа од мес­то по пет­на­е­се­ти­на ми­ну­ти. Ре­ди­ци во­зи­ла има­ше и на Бит - па­зар ка­де ни три­те лен­ти од две­те стра­ни на бу­ле­ва­ри­те Крс­те Ми­сир­ков и Го­це Дел­чев не мо­жеа да ја на­ма­лат за­кр­че­нос­та на со­об­ра­ќа­јот. Ис­та бе­ше сли­ка­та и на Пар­ти­зан­ска и на Те­о­до­сиј Го­ло­га­нов, кои ве­ќе по­дол­го вре­ме се пре­тес­ни за си­те во­зи­ла, па за­тоа гра­ѓа­ни­те кои жи­ве­ат во овој дел на гра­дот, ка­ко ал­тер­на­тив­но ре­ше­ние, за да го за­о­би­ко­лат цен­та­рот во­зеа низ Вод­но, иа­ко оваа мар­шру­та им е три па­ти по­дол­га.
Вак­ва­та сли­ка на Скоп­је е се­кој­дне­вие ве­ќе де­се­ти­на го­ди­ни, но ни­ту еден гра­до­на­чал­ник до­се­га не нај­де ре­ше­ние. И гра­до­на­чал­ни­ци­те Рис­то Пе­нов и Три­фун Кос­тов­ски нај­а­ву­ваа де­ка ќе го ре­а­ли­зи­ра­ат про­ек­тот за из­град­ба на Ју­жен бу­ле­вар и ќе гра­дат под­зем­ни со­об­ра­ќај­ни­ци под Плош­тад и под Ка­ле, за да се рас­то­ва­ри ме­те­жот во цен­та­рот на гра­дот, но си­те тие про­ек­ти са­мо сто­јат на хар­ти­ја. Ре­ал­ни про­ек­ти не­ма. От­ка­ко пред 10 го­ди­ни бе­ше про­би­е­на ули­ца­та Вод­њан­ска, Скоп­је не до­би ни­ту ед­на со­об­ра­ќај­ни­ца ко­ја ќе овоз­мо­жи про­точ­ност на со­об­ра­ќа­јот. Бе­ше из­гра­ден бу­ле­ва­рот Сло­ве­ни­ја, ули­ца­та Адолф Ци­бо­ров­ски, клуч­ка­та кај "Кон­ти­нен­тал" и мос­тот кај Тран­спор­тен цен­тар, но тие ре­ал­но, спо­ред со­об­ра­ќај­ни­те ек­спер­ти, не го ре­ша­ва­ат проб­ле­мот со тес­но­то гр­ло во гра­дот.
Од ка­би­не­тот на гра­до­на­чал­ни­кот Ко­це Тра­ја­нов­ски приз­на­ва­ат де­ка сос­тој­ба­та во со­об­ра­ќа­јот во Скоп­је е алар­ман­тна, а при­чи­на за тоа, спо­ред нив, е до­се­гаш­на­та нег­ри­жа на прет­ход­ни­те влас­ти за ова пра­ша­ње.
"При­о­ри­тет на гра­до­на­чал­ни­кот е до кра­јот на не­го­ви­от че­ти­ри­го­ди­шен ман­дат низ ули­ци­те на Скоп­је да има про­точ­ност на со­об­ра­ќа­јот. Ве­ќе стар­ту­вав­ме со про­ши­ру­ва­ње­то на Илин­ден­ска за уш­те две но­ви лен­ти. В го­ди­на ќе се за­поч­не и со из­град­ба на уш­те две лен­ти на ули­ца­та Пр­во­мај­ска, а во тек е и из­на­о­ѓа­ње па­ри за ре­а­ли­за­ци­ја на про­ек­тот за Ју­жен бу­ле­вар", ве­ли Не­дел­чо Крс­тев­ски, ра­ко­во­ди­тел на Од­де­ле­ни­е­то за од­но­си со јав­ност во Гра­дот.
Спо­ред ка­би­не­тот на Тра­ја­нов­ски, спас за тес­но­то гр­ло во стро­ги­от цен­тар се под­зем­ни со­об­ра­ќај­ни­ци под Плош­та­дот и Ка­ле­то, но приз­на­ва­ат де­ка тие се мно­гу круп­ни про­ек­ти.

http://vest.com.mk/?ItemID=F775EF9E095C2C4E97E0F3247CE1EFDE
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2584 Posted: 01-Dec-2009 at 05:16
САНАЦИЈА НА БУЛЕВАРОТ НИКОЛА КАРЕВ

Во рамките на програмата на Градот Скопје за санирање на улиците и булеварите, екипи на „ЈП Улици и патишта“ денеска /27.11.2009 година/ ги асфалтираат оштетените површини на булеварот „Никола Карев“ во општина Чаир.
Во текот на изминатата седмица, машински беше изгребан оштетениот асфалт на колотразите на овој булевар, со површина од 700 квадратни метри и длабочина од 3 до 5 сантиметри.
Во текот на денешниот ден, екипите на ЈП „Улици и патишта“ ги асфалтираат претходно изгребаните површини. За санацијата се употребени 50 тони асфалт тип АБ 11, со дебелина од 5 сантиметри.
Активностите се изведуваат под сообраќај и се очекува да завршат до крајот на денот.

01.


02.


03.



www.skopje.gov.mk
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2585 Posted: 29-Nov-2009 at 15:50
Кај „Тутунски“ се уште не е готово Roll%20eyes
Ама веќе некое време функционира крстосницата по нов режим.

Очигледно уз пат се предомислиле и го смениле и редуцирале решението што прво ни го најавија:

1


2


3


4
Пешачкиот остров ни ваму ни таму...

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2586 Posted: 26-Nov-2009 at 20:32
Originally posted by gorco

Овде ФАЛИ ОБАВЕЗНО УШТЕ ЕДНА СПОЈКА. со улицата што би се излегувало експресно кај домот за Деца без родители на Васил Ѓорѓов - е тек тогаш тесните грла ке ги снема.
Не се слагам, мислам штетата би била многу поголема од добивката:
- Дополнително би се искомплицирало функционирањето на кружниов тек
- Би се направил проблем и потреба од семафоризирана крстосница на ул. Народен Фронт (плус тоа, таа крстосница би била недозволиво преблиску до кружниов тек)
- Малата напречна уличка во Капиштец е не е прикладна да служи за ваква конекција
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #2587 Posted: 26-Nov-2009 at 09:59
Originally posted by lslcrew

Ај уште малку да го проанализирааме кружниов тек. Многу работи ми се магловити околу ова сообраќајно решение што е на повидок да се прави.



Прво на почеток мора да се нагласи дека кружниов тек со самото тоа што е одбрано ова решение, а и со самото тоа што е кружен тек има конфликтни точки. Во маркерите 2 и 3 има такви конфликтни точки, односно такви точки ќе се јават де факто кај секое место каде што се раѓа новца лента во кружниот ток коцентрично од центарот. Значи за овие, ај добро. вака малку анализирајќи точката три ми изгледа многу покритична него ли точката 2 поради тоа што низ делницата 5-3 проаѓа целиот сообраќај од Католичка према Амбасада на Р Бугарија, за разлика од делницата 4-2 каде што проаќа чат-пат по некој што свртел скоро полукружно движејќи се од правец Амбасада-АМСМ што воопшто не е некоја логична траса на движење. Единствено некој ако предходно погрешил па тука ја исправа грешката.

Втора работа што ми изгледа дека ќе биде проблем е приклучувањето на возилата од правец Амбасада, односно во точка 6. Од ситуација каде што имаме нормален проток на возила ние сега ќе го загушиме и ќе ги насукаме сите возила да се движат по крајната десна лента, па и тоа нема да иде така лесно пошто и таа лента е дел од кружиот тек и ќе треба да се чека за приклучување. Тука воопшто немаше да биде проблем доколу кружниот тек се повлече уште према југ и се остави нормалниот проток на возила да функционира со тоа што де факто правецот Амбасада-Католичка нема да биде дел од кружниот тек иако ќе изгледа така. Нормално цената што за ова ќе се плати е неможност а да се вклучуваат возила од кружниот тек према уличката 1 која ионака е споредно, а самиот збор споредна кажува дека може да ја плати цената. Уствари ни овака неможе да се добие комотно приклучување кон уличката 1, само дополнително се закржува во точка 6 и поради едно споредно уличе се прави конфликтна точка (3-1 / 6-4).

Трета работа е исклучувањето кон правец АМСМ. Оставена е една лента за приклучување, а понатака улицата се двои на две (маркер 8). Чуму две ленти кога пак имаме тесно грло со само една лента. Можело слободно профилот меѓу точките 5 и 7 да се направи со две ленти за исклучување со тоа што внатрешниот прстен ќе се исклучува по овој моментално вцртаниот крак (7-8), а надворешниот прстен ионака тука завршува па штета е да го искористи кракот за исклучување и слободно може да се додаде уште една лента по правецот 7-8 со тоа што дополнително ќе се елиминира тесното грло, а ионака две ленти подолу ќе добијат повеќе логика. (Освен доколку тоа не е влезот за во бензинската па не се гледа доволно на скицава).

И уште еден голем проблем кој ќе го имаме е хаосот што ќе го создаваат несовесни и неупатени возачи кои ќе надоаѓаат од правец 1 сакајќи да се вклучат кон правците Амбасада или АМСМ. Буквално ќе возат преку неколку дупли линии, а од уличката може да се вози исклучиво кон Католичка. И ова е една од црните точки само што оваа е една од оние кои се нелегалните точки, но сепак се потенцијална опасност како и оние легалните.


Овде ФАЛИ ОБАВЕЗНО УШТЕ ЕДНА СПОЈКА. со улицата што би се излегувало експресно кај домот за Деца без родители на Васил Ѓорѓов - е тек тогаш тесните грла ке ги снема.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2588 Posted: 25-Nov-2009 at 18:37
На овој подвозник се мисли за почетокот 42° 1'47.45"N 21°24'24.85"E. Овдека се двои кракот 42° 2'3.82"N 21°24'29.75"E, а ова е бензинската Макпетрол 42° 1'56.42"N 21°24'14.23"E. А ова мислам дека е тој центар за азиланти 42° 2'36.45"N 21°24'35.54"E.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2589 Posted: 25-Nov-2009 at 17:52
Ја разбра некој трасава? Ај ако има таков нека пушти нешто визуелно  Smile
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2590 Posted: 25-Nov-2009 at 01:27
На локалниот пат Визбегово - Шуто Оризари


Од денеска стартува изградбата на првиот локален пат во Општина Бутел што ќе го поврзува Визбегово со Општината Шуто Оризари. Должината на овој локален пат изнесува 1 600 метри, односно главната траса што почнува на влезот во Визбегово, кај подвозникот, и која минува сред ело и се движи покрај Кампот за азиланти и продолжува кон Шутка, изнесува 1200 метри.
- Локалниот пат ќе има и крак во должина од 400 м што ќе ја поврзува главната траса со стариот Качанички пат, кај бензиската пумпа на ,,Мак Петрол". На најголем дел од споменатата делница поминува и главниот колектор на големата фекална канализација, што граѓаните на Визбегово ја добија минатата година. Сега ќе добијат и квалитетен асфалтен пат, по што може да се каже дека Визбегово прераснува не само во современа индустриска зона туку и во убава урбана населба за живеење - се вели во соопштението.

Проектот за рахабилитација и реконструкција на локалната патна мрежа во Општина Бутел се реализира во соработка со Агенцијата за државни патишта. Изведувач на локалниот пат Визбегово - Шуто Оризари е фирмата ,,Гранит'', а вкупната инвестиција изнесува над 5 000 000,00 ден.

http://vecer.com.mk/?ItemID=3E4E0EDE48A9414F8FCA979E34C34F1C
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #2591 Posted: 18-Nov-2009 at 23:06
Cheers

ЈП УЛИЦИ И ПАТИШТА


Реконструиран патот од Средно Водно до манастирот Св. Пантелемон


Екипите на ЈП "Улици и патишта" деновиве целосно ја завршија реконструкцијата на патот од Средно Водно до манастирот "Свети Пантелејмон". Обновата на патот опфати машинско гребење оштетен асфалт на длабочина од 3 до 5 сантиметри и на површина од 2.587 квадратни метри, целосно раскопување за целосна реконструкција на оштетената асфалтна површина од 415 квадратни метри, асфалтирање со дебелина од 4 сантиметри со асфалтна маса АБ 11 на површина од 2.587 квадратни метри. Беа поставени армирано-бетонски цевки Ф 400 во должина од 12 метри за одвод на атмосферската вода.

Работните активности беа изведени од страна на две екипи на ЈП "Улици и патишта". Едната екипа извршуваше машинско гребење на оштетените асфалтни површини, а другата екипа ги санираше ударните дупки. Вкупно беа асфалтирани 4.438 квадратни метри, а реконструкцијата со прекини поради лошите временски услови траеше два месеци. Реконструкцијата на патот Средно Водно - манастир "Свети Пантелејмон" изнесува околу четири милиони денари, а финансиските средства целосно ги обезбеди Градот Скопје.

http://www.vecer.com.mk/?ItemID=F5DF845F78EB87479A6E8C29D9BAC48C
#


Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2592 Posted: 18-Nov-2009 at 22:32
Еве ако чита некој релевантен, јас би ги поканил од агенцијата на форумов да разчлитаат доста идеи имаат паднато тука.

Но една друга работа ме занима мене тука у анкетава. Дали ова ќе се злоупотреби како дополнителен аргумент да се збришат значајни сообраќајници од ГУП-от?!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2593 Posted: 18-Nov-2009 at 20:06


Повеќе детали:
ЗА ИЗРАБОТКА НА СООБРАЌАЈНА СТУДИЈА
Скопјани ќе си ги кажат транспортните маки

Што користат скопјани за превоз за да стигнат до работа, автомобил, автобус или такси, и по која релација најчесто се движат, се дел од прашањата на кои граѓаните ќе треба да одговараат во наредните три недели. Анкетата, која ја побарало Министерството за транспорт и врски, ќе ја спроведува овластена агенција „Рејтинг“. Резултатите од неа ќе послужат за да се направи сообраќајна студија за Градот, со идејни проекти за булеварот Св. Климент Охридски и подземната сообраќајница од Соборниот храм до Народна банка, која треба да ја изработи шпанската фирма „Идом ингенерија и консулторија“, избрана на тендер ова лето. Студијата треба да помогне да се направи компјутерски модел на сообраќајот во Скопје, а во втората фаза да се дадат решенија како би можеле да се проектираат главните артерии. - Анкетата се прави затоа што сеопфатна сообраќајна студија за Скопје не била изработена во последните 20-30 години. Во првите шест месеци ќе се собираат сите можни податоци за сообраќајот во Скопје. Тоа вклучува фреквенција на линии и број на патници во ЈСП, статистички податоци за превезени патници со такси, информации од Агенцијата за регионални и магистрални патишта за протек на возила од четирите влезови во Скопје - вели Горан Арнаудовски, управител на фирмата „Џонсон и Филипс“, која е овластен претставник во земјава на шпанската „Идом“. На овие податоци ќе се надоврзат и одговорите од 3.200 анкетирани семејства, односно вкупно 11.000 испитаници. - Ваквите студии се максимално корисни затоа што утре ќе им помогнат на градските власти во решавањето на сообраќајните проблеми или можеби ќе им укажат на неопходноста од воведување алтернативен превоз, како трамвај или тролејбус. Покрај другото, студијата ќе даде информација и каде и какви паркинзи треба да се градат - вели Арнаудовски. Ангажираните лица од „Рејтинг“, кои со себе ќе носат и легитимации, ќе ги посетат анкетираат граѓаните во нивните домови, во периодот од 17 до 21 часот. Студијата ќе ги опфати сите десет скопски општини и треба да биде готова до 2010 година.

Р.П.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=4&tabid=1&EditionID=1869&ArticleID=126818
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2594 Posted: 15-Nov-2009 at 15:43
Анкета за транспортните навики на скопјани

Заради потребите за изготвување на Студија за сообраќајниот систем на Град Скопје, со идејни проекти за сообраќајниците, Булевар "Св. Климент Охридски" и подземната сообраќајница од Соборниот храм до Комплексот банки во Скопје, во периодот од 17 ноември до 8 декември ќе се спроведе теренска анкета во која ќе бидат опфатени 11.000 испитаници во градот Скопје.
 
Анкетата, чиј предмет се транспортните навики на жителите на град Скопје ќе биде спроведувана во домовите на граѓаните.
 
Лицата кои ќе ја вршат анкетата ќе бидат овластени дека вршат анкета за потребите на Министерството за транспорт и врски и истите со себе ќе носат соодветни легитимации.
 
Врз база на податоците од анкетата и дефинираните цели за развој на сообраќајните системи во Градот, ќе се направи модел за прогноза на идната побарувачка за транспорт на долг период. Со изработката на Студијата за сообраќаен систем на Скопје треба да бидат дефинирани  стратегиските цели за спроведување на сообраќајната политика во Градот за иден долгорочен период, како и воспоставени показатели за следење на успешноста во функционирањето на транспортните системи и применетите политики.

Со Студијата ќе бидат дадени предлог-мерки за зголемување на институционалните капацитети во управувањето со сообраќајот во Градот, предлог-мерки за зголемување на користењето на јавниот сообраќаен систем во Градот, предлог мерки за подобрување на понудата и користењето на паркинг просторот во Градот.
 
Оваа Студија ќе ги опфати сите десет општини кои според последната територијална и административна организација го сочинуваат Градот Скопје, информираат од министерството за трнапсорт и врски.

http://netpress.com.mk/vest.asp?id=64220&kategorija=1
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2595 Posted: 15-Nov-2009 at 10:42

Од пресекување ленти воопшто не се имуни ни обичните кружни текови. Всушност и кај нив проблемот расне со зголемување на бројот на лентите и интензитетот на сообраќајот.

Она што велиш дека вакво решение може да се искористи едвај на мали крстосници, во ред, ама каде гледаш тука проблем? Универзални решенија ионака не постојат, туку треба да се бараат во зависност од специфичностите на конкретниот сообраќаен проблем. Впрочем на „големи“ крстосници и обичен кружен тек по правило е лош пристап.

Далеку од тоа дека го бранам решениево кај католичка, баш напротив, прилично сум скептичен, но не сум доволно информиран за овие „турбо кружни текови“ за да коментирам подетално. Колку што можам да заклучам на прв поглед, ми се чини дека на конкретнава локација ќе има повеќе ред и поголема безбедност (барем доколку возачите го почитуваат режимот и не се престројуваат внатре во кругот), но никако поголема проточност.
На крајот на краиштата, да се надеваме дека ова ќе биде навистина привремено „бајпас “ решение со не преголем рок на траење и дека Јужен Булевар ќе почне да се реализира што поскоро.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #2596 Posted: 15-Nov-2009 at 02:37
Originally posted by lslcrew

Нешто колу ваквиот тип кружни текови...


Ова решение нема врска. Ај размисли малце. На поголеми раскрсници каде во кружниот тек се потребни повеќе ленти ти да пресекуваш лента за да одиш прво право па да вртиш пак околу е смешно. Тотално смешно.
Ова може да се искористи едвај на некои мали раскрсници ама решениево е смешно.

NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #2597 Posted: 14-Nov-2009 at 21:58
мене ова ми е најглупа идеја, воопшто не сфаќам, само покомлицирано

Edited by FoSsiL - 14-Nov-2009 at 21:59
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2598 Posted: 14-Nov-2009 at 20:24
Ко за почеток, сигнализацијата на скицата им е скроз утната. Сите стрелки пред влегување во кружниот тек се за десно. Нели поентата е унапред да одбереш лента во зависност од правецот кој ти треба? Епа како тогаш све за у десно???
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2599 Posted: 14-Nov-2009 at 20:11
Ај уште малку да го проанализирааме кружниов тек. Многу работи ми се магловити околу ова сообраќајно решение што е на повидок да се прави.



Прво на почеток мора да се нагласи дека кружниов тек со самото тоа што е одбрано ова решение, а и со самото тоа што е кружен тек има конфликтни точки. Во маркерите 2 и 3 има такви конфликтни точки, односно такви точки ќе се јават де факто кај секое место каде што се раѓа новца лента во кружниот ток коцентрично од центарот. Значи за овие, ај добро. вака малку анализирајќи точката три ми изгледа многу покритична него ли точката 2 поради тоа што низ делницата 5-3 проаѓа целиот сообраќај од Католичка према Амбасада на Р Бугарија, за разлика од делницата 4-2 каде што проаќа чат-пат по некој што свртел скоро полукружно движејќи се од правец Амбасада-АМСМ што воопшто не е некоја логична траса на движење. Единствено некој ако предходно погрешил па тука ја исправа грешката.

Втора работа што ми изгледа дека ќе биде проблем е приклучувањето на возилата од правец Амбасада, односно во точка 6. Од ситуација каде што имаме нормален проток на возила ние сега ќе го загушиме и ќе ги насукаме сите возила да се движат по крајната десна лента, па и тоа нема да иде така лесно пошто и таа лента е дел од кружиот тек и ќе треба да се чека за приклучување. Тука воопшто немаше да биде проблем доколу кружниот тек се повлече уште према југ и се остави нормалниот проток на возила да функционира со тоа што де факто правецот Амбасада-Католичка нема да биде дел од кружниот тек иако ќе изгледа така. Нормално цената што за ова ќе се плати е неможност а да се вклучуваат возила од кружниот тек према уличката 1 која ионака е споредно, а самиот збор споредна кажува дека може да ја плати цената. Уствари ни овака неможе да се добие комотно приклучување кон уличката 1, само дополнително се закржува во точка 6 и поради едно споредно уличе се прави конфликтна точка (3-1 / 6-4).

Трета работа е исклучувањето кон правец АМСМ. Оставена е една лента за приклучување, а понатака улицата се двои на две (маркер 8). Чуму две ленти кога пак имаме тесно грло со само една лента. Можело слободно профилот меѓу точките 5 и 7 да се направи со две ленти за исклучување со тоа што внатрешниот прстен ќе се исклучува по овој моментално вцртаниот крак (7-8), а надворешниот прстен ионака тука завршува па штета е да го искористи кракот за исклучување и слободно може да се додаде уште една лента по правецот 7-8 со тоа што дополнително ќе се елиминира тесното грло, а ионака две ленти подолу ќе добијат повеќе логика. (Освен доколку тоа не е влезот за во бензинската па не се гледа доволно на скицава).

И уште еден голем проблем кој ќе го имаме е хаосот што ќе го создаваат несовесни и неупатени возачи кои ќе надоаѓаат од правец 1 сакајќи да се вклучат кон правците Амбасада или АМСМ. Буквално ќе возат преку неколку дупли линии, а од уличката може да се вози исклучиво кон Католичка. И ова е една од црните точки само што оваа е една од оние кои се нелегалните точки, но сепак се потенцијална опасност како и оние легалните.


Edited by lslcrew - 14-Nov-2009 at 20:22
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2600 Posted: 14-Nov-2009 at 19:38
Нешто колу ваквиот тип кружни текови...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 128129130131132 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 3.953 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.