build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 06-Apr-2011 at 00:11
Originally posted by fichot

Ок. Немаме пари. Јасно е. Само зошто тогаш волку се гради и од кои пари? И утре кога ќе почне реконструкција на Св.Мина и плоштадот наоколу со 3-4 скулптури и фонтани и неколку придружни објекти (Интернат за попчињата и слично) сети се што си рекол. 

Не се работи за немање пари, туку за неспособност на поставување приоритети. 

Попрецизно ова неможеше да го кажеш.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 05-Apr-2011 at 23:58

Ок. Немаме пари. Јасно е. Само зошто тогаш волку се гради и од кои пари? И утре кога ќе почне реконструкција на Св.Мина и плоштадот наоколу со 3-4 скулптури и фонтани и неколку придружни објекти (Интернат за попчињата и слично) сети се што си рекол. 

Не се работи за немање пари, туку за неспособност на поставување приоритети. 

Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 05-Apr-2011 at 23:41
Пак грешка. Албанија има поголем БДП од Македонија (човече не ми се верува колку искривена слика имаме за себе, ова политичариве ве испрале да мислите дека живееме на рајот на земјата). Малце помал БДП по жител.

Второ, парите со тунели ќе се вратат, во смисла дека се штеди на енергија која сега оди за арапите. Ама тоа ќе се случи за едно 200 години. Повеќе се прави заштеда во смисла дека не се губи непотребно време, и се зголемува ефикасноста на фирмите кои работат, а со тоа и нивниот профит.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 05-Apr-2011 at 23:37
Мапуто е даден за пример како треба да се планираат улиците низ градот!
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 05-Apr-2011 at 23:36
Originally posted by pbanks

Скопје НЕ е 34 пати посиромашно од Рим, туку поради нашата фискална политика многу поголем дел од даночниот колач зима државта. Државата, која инаку во последниве години имаше буџет и по 3 милиарди ЕУР, во последниве години (за добро или лошо) покажа дека може да се инвестира и со тие пари да се прават големи работи (повторно за добро или лошо кој како гледа). Тунел од 100 милиони ЕУР во најлош случај, Македонија може да изеде за доручек без око да и трепне доколку се има волја, а повратот на инвестицијата ќе биде за многу кратко време.



Пбанкс конечно ја погоди точката, онака во срж. Воља е потребна, а особено и подобра распределба на финансиите. Кога Скопје со подобра фискална политика ќе има можност годишно да има буџет од најмалку 100 милиони евра, сосема друга би била приказната. Па Тирана, која де факто е посиромашна и инфраструктурно, а и во поглед на финансиските примања на народот, па има поголем буџет од Скопје. Единствено не се сложувам дека парите брзо ќе се вратат кога се работи за градски тунел. Единствен повраток би бил доколку задолжително при регистрација се плаќа по 4-5 евра, или да се воведе системот на Лондон, Стокхолм и сл, каде ако сакаш да возиш низ центар ќе платиш одредена сума. Ама и да не се вратат парите не е трагично, затоа што ова е капитален проект кој ќе го убрза и растерети сообраќајот. За враќање пари и правење профит си има тунели и автопати помеѓу градовите. Ама и тоа на некој треба да му текне да го направи. 80 милиони евра не е скапа инвестиција. 5 градски буџети по 10 милиони евра и 5 годишен кредит од 30 милиони евра и работата е завршена.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 05-Apr-2011 at 23:27
За Римскиот тунел имаме премалку податоци. Дали стварно толку коштал... дали имало објекти на патот, како се извела изградбата...итн. На сликите личи дека барем дел, ако не и целиот е исто така површински коп.

Бројките од 100 милиони воопшто не ги надувувам, напротив гледам дури и да сум конзервативен со проценките. Тие твои бројки од 50 милиони се смешни. Па 50 милиони коштаат 5 км првокласен автопат на некои делници, а камоли тунел од 2+км.

Мислам дека мојата критика уште од самиот почеток не ја сфативте, и уште си терате некој филм. Вие би биле одлични архитекти за Париз, Лондон, Њу Јорк, Москва... за некој град кајшто парите не се проблем, само ви даваат карта и цртате прави линии и тоа е тоа. Решение на најмал отпор.

Скопје има многу сериозен проблем со недостаток на средства. А и државата. Колку и да сакате да се правите дека не е така, немаше и еден беден површински коп да се финансира со кредити и обврзници. Зошто така се финансира дали си размислил? Сигурно не! Тебе гледам ама уопште не те интересира како и колку може да се финансира... се ти е рамно у стилот „абе има пари“. Абе од кај има пари? Од кај го извадивте овој филм не знам. А Кензо Танге што цртал и Скопје од 21 век, треба малце да се прилагодат едни на други - не само како слепи за стап зашто имал нешто нацртно па *мора* така да биде. Епа не мора.
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 05-Apr-2011 at 23:13
дај бе луѓе уште Мапуто фалеше у нишкава ! Човекот (кловер) постираше сериозен пост а вас Мапуто ви е поинтересен

Edited by toasumjas - 05-Apr-2011 at 23:19
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 05-Apr-2011 at 23:10
Крале, одамна е невкусно како ги мешаш работите. Сепак ќе ти објаснам, макар се очигледни работи. Одиме изјава по изјава, без пропуштање на ниту една запирка:

50-100 милиони е многу некако широко... зашто па да не биде 10-200 милиони?
Затоа што првото е реална проценка, компаративно со други слични примери, а второто е истресено од ракав.


Ако површински коп, 2 ленти, кошта 30 милиони, колку кошта 4 ленти што не е површински коп?
Погледни го примерот од Рим што го постираше micko_v. Се работи за профил 2х2+1 и должина од 2.900 метри. Исто така колку што гледам има повеќе јазли, а цената (и покрај тоа што е градено во Италија каде е нормално да е во одредена мерка поскапо отколку во Македонија) била 120 милиони евра. Ама наместо да реплицираш на примерот со цената, ти ја пренасочи дискусијата кон тоа колку богат град бил Рим.


МИНИМУМ значи зборам за гол минимум 100 милиони.
Да, јасно ми е што збориш, ама фактите зборат нешто друго. Без лутење, ама јас претпочитам да им верувам нив.


Какви 2-3 буџетски години. Со оглед дека Скопје има околу 5 милиони за капитални инвестиции, тоа се 25 буџети.
Па си прочитал ли воопшто како ќе се финансирал овој 30-милионскиов чир? 20 милиони од влада, а Град Скопје со 10 милиони од кои најголем дел од обврзници, а нешто ситно од градскиот буџет. Ама и да не беше така, повторно е јасно дека во случајов не е битен буџетот на Град Скопје, туку колку ова општество е спремно да се посвети на важните проекти. А дали парите ќе дојдат од државен буџет, од зголемен градски буџет, од фондови, од обврзници и задолжувања, тоа е друго прашање. Поентата е дека има сосема реална можност да се исфинансира проект како што треба, а не некоја безвезна импровизација за упола цена ама неспоредливо полоша.


Лесно ви е вас си цртате линии на гугл мапс - јаките архитекти од гугл мапс.
Линиите не ги цртав јас, само ти ги потенцирав оние од ГУП-от и оние од новиов налудничав проект. Ако е толку лесно, земи конечно нацртај нешто ти, доста само празни зборови и изместување на тези. Или не, не е толку лесно да се црта, туку лесно е да се истурат 200 поста за 2 дена, во кои ќе се прогласиш за единствен сопственик на вистината и нема да се сложиш со никого за ништо, без разлика какви факти ќе ти бидат предочени.


И што си ја прекинал партизанска (зеланата линија)? Спои ја на кружниот тек и ќе си добиеш природен центар на градот (сообраќаен).
Партизанска ја имам прекинато на скицата затоа што оската и се прекинува токму таму. А ако спојуваме како што предлагаш, ќе испадне дека се е поврзано со се друго. Ама токму тој концепт тебе ти промакнува, дека ова се сврзани садови и дека изолирани и половични решенија не помагаат. Дека не е проблемот во ГУП-от, туку проблемот е тоа што ние веќе подолго време си го бришеме газот со него. А кружниот тек си е приказна за себе, приложив нешто и за тоа, ама што е тоа битно нели...


Edited by Cloverstack - 05-Apr-2011 at 23:23
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 05-Apr-2011 at 23:08
Кој град е поубаво направен во поглед на инфраструктура? Мапуто или Скопје?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 05-Apr-2011 at 23:06
Доста се споредувавме со Сомалија. Ајде да се споредиме со Мозамбик и Мапуто:



<>Fit to windowor press esc

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 05-Apr-2011 at 22:59
Меморандумот беше 10 милиони СК, 20 милиони позајмица што ќе ја направи државата.

Значи ние за 30 милиони просиме по светот како некоја бедотија, а не па за сума 4-5 пати поголема.


Убав е тој тунел на кловер на хартија. Многу е убав.
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 05-Apr-2011 at 22:59
@Крале
Друже овој план што кловер ти го презентираше не е линија од гугл мапс од јаките архтект! Туку е план кој го замислил уште Кензо Танге кој ваљда ти значи нешто и е дел од урбанистичкиот план долго долго време!!!

Edited by toasumjas - 05-Apr-2011 at 23:00
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 05-Apr-2011 at 22:57
Originally posted by krale

50-100 милиони е многу некако широко... зашто па да не биде 10-200 милиони?

Ако површински коп, 2 ленти, кошта 30 милиони, колку кошта 4 ленти што не е површински коп?

МИНИМУМ значи зборам за гол минимум 100 милиони.

Какви 2-3 буџетски години. Со оглед дека Скопје има околу 5 милиони за капитални инвестиции, тоа се 25 буџети.

Лесно ви е вас си цртате линии на гугл мапс - јаките архитекти од гугл мапс. И што си ја прекинал партизанска (зеланата линија)? Спои ја на кружниот тек и ќе си добиеш природен центар на градот (сообраќаен).


Дали реално површински коп, 2 ленти, кошта 30 милиони? Земајќи го во предвид тунелот во Рим кој беше погоре презентиран од micko_v и чини 120 милиони Евра. Притоа тој е 2900 метри долг, со 4 ленти, + 2 помошни, а да, плус клучки и слични дополнителни трошоци. Притоа е граден 2001-2004. Знаеш дека како што минуваат годините технологијата многу брзо оди напред, и воедно поефтинува поради големата побарувачка. Бидејќи сега сите се стремат кон подобри, поголеми и пофункционални, ефикасни решенија за во иднината.

А околу буџетите. Да можеби си во право за буџетот на Скопје, кој се додека не се почне со распределување на државните приходи ќе остане така мал. Но дали е слична ситуацијата со буџетот на Р. Македонија. Кога би можела да ја финансира оваа уличка, може и вистинскиот коридор. Во секој случај барем во блиска иднина за големи проекти владата е неопходно да се вклучи.

А уствари еднаш збориме за државен буџет дека не можел да издржи, сега градски. Па некако како да не можеш да се одлучиш.

А за цртежите. Верувај, тие значат многу. Ние не правиме изведбени проекти на форумов. Но за да се долови некоја ситуација, проблем, да се претстави некоја идеја, решение... Верувај, многу значат и многу помагаат. И не се туку така нацртани. Нацртани се со претходно долго анализирање и размислување за ефектите, резултатите, последиците.... Или пак кога претставуваат нешто од ГУП или ДУП-овите. Сигурно дека се точни.


Edited by FoSsiL - 05-Apr-2011 at 23:12
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 05-Apr-2011 at 22:53
Абе човече, државата ќе го финансира (било со емисија на обврзници, било со заеми/кредити/грантови, било како), башка има и ЕУ фондови за вакви работи ако ни се посреќат работите. Што упорно форсираш дека градот треба да го гради? Оние без врска скулптури и споменици ги подарува државата на градот, подарува автобуси и жичарници, сега требало градот да не очекува поддршка од државата за ова? Па меморандум потпишаа, значи со државни пари ќе биде, не со општински.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 05-Apr-2011 at 22:51
Originally posted by krale

50-100 милиони е многу некако широко... зашто па да не биде 10-200 милиони?

Ако површински коп, 2 ленти, кошта 30 милиони, колку кошта 4 ленти што не е површински коп?

МИНИМУМ значи зборам за гол минимум 100 милиони.

Какви 2-3 буџетски години. Со оглед дека Скопје има околу 5 милиони за капитални инвестиции, тоа се 25 буџети.

Лесно ви е вас си цртате линии на гугл мапс - јаките архитекти од гугл мапс. И што си ја прекинал партизанска (зеланата линија)? Спои ја на кружниот тек и ќе си добиеш природен центар на градот (сообраќаен).
Човекот многу убаво ти објасни во претходниот пост зошто едно такво сообраќајно решение (кружен тек) во случајов ќе биде чист промашај.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 05-Apr-2011 at 22:46
50-100 милиони е многу некако широко... зашто па да не биде 10-200 милиони?

Ако површински коп, 2 ленти, кошта 30 милиони, колку кошта 4 ленти што не е површински коп?

МИНИМУМ значи зборам за гол минимум 100 милиони.

Какви 2-3 буџетски години. Со оглед дека Скопје има околу 5 милиони за капитални инвестиции, тоа се 25 буџети.

Лесно ви е вас си цртате линии на гугл мапс - јаките архитекти од гугл мапс. И што си ја прекинал партизанска (зеланата линија)? Спои ја на кружниот тек и ќе си добиеш природен центар на градот (сообраќаен).
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 05-Apr-2011 at 22:35
Браво Кловер. За ова збориме цело време.

А за трасата на трамвајот, ако е така, незнам што уште да речам освен да повторам, големо разочарување.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 05-Apr-2011 at 22:25
@ Fossil
Да, се чини дека си во право за шинскиот коридор  Wallbash



@ krale
Цело време правиш каша од бројките, а аналогиите ти се максимално нелогични и неприменливи. Ама како и да свртиме, поентата е дека тунелот под плоштад како што е според ГУП и со сите нишани, веројатно би не чинел 50-80 милиони евра. Со оставање простор за најразлични екстра компликации кои во вакви случаи се можни, а тешко предвидливи, еве да земеме максимална граница 100 милиони. Каква врска има со тоа Лион, Сомалија, Јапонија, Фукушима или Чернобил?

Поентата е дека тие 50-100 милиони може да се обезбедат низ 2-3 буџетски години, а без да бидат некакво особено буџетско оптоварување. И уште побитно, поентата е дека ќе бидат многу исплатлива инвестиција дури и на пократки стази, а камо ли долгорочно. Па дури и кога би било неопходно задолжување (а реално не е потребно, освен доколку паралелно не се започнат и други големи инфраструктурни зафати, во кој случај би дал целосна подршка и за задолжување) пак знаеме дека се работи за оправдано задолжување. И не заборавај дека за вакви проекти останува можност за добивање на замашни грантови од разни извори.
Ама во било каков случај, ти пишав една груба математика, која ја изигнорира. Еве ја пак:
Доволно е да погледнеме само низ призма на трошоци за гориво (за кое сме увозно зависни и е огромен дел од нашиот трговски дефицит) и да се види дека тунел со сите нишани според ГУП-от е вистински погодок. 30 илјади возила по два пати дневно да транзитираат низ него и да заштедуваат по пола евро во правец, одбегнувајќи го кружењето и главењето низ постоечките сообраќајници во центарот, тоа се 11 милиони евра годишно. А далеку од тоа дека се сведува на горивото заштедено со тразнит низ тунелот. Заштеди ќе има и на сите индиректно растеретени сообраќајници, не само во гориво, туку и целиот потрошен материјал за возилата, почнувајќи од масло и гуми, па до кочници, свеќички и мал милион други делови. Можеби ти звучи банално, ама кога ќе се помножи со огромен број на автомобили и со огромен број на извозени километри, сумата станува ите како голема. Можеби уште поважна е заштедата на време. Колку потенцијални продуктивно искористени часови се тоа, пресметај сам. И конечно можноста за унапредување на јавниот превоз, со сите свои позитивни страни. Сите овие придобивки се неспоредливо поголеми доколку се изгради тунел според вистинските потреби, отколку некоја импровизација која поврзува погрешни точки, со две ленти, без шински коридор. Таа импровизација во многу ситуации наместо решение за проблемите, ќе биде неизлечив чир на градов, за генерации и генерации во иднина.

А за упорното тврдење дека Илинденска била идеална оска за приклучок на тунелов, или за проценките колкав проток можела да прифати (кои ти се косат со најелементарна логика, математика, физика, одбери си сам), ако не може со зборови, можеби ќе го согледаш проблемот вака попластично, преку едноставни скици. Првата скица е како тоа изгледа според ГУП-от, а втората скица е по твоја мерка, односно се поклопува со она што ни го сервираа властите. Не може да се спори со фактот дека градов (за среќа) има некои логични оски кои во оваа фаза не може вештачки да се поместуваат. При планирањето мора да се држиме во тие рамки, а нивното непочитување секако ќе донесе големи последици.

1


2



Edited by Cloverstack - 05-Apr-2011 at 22:30
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 05-Apr-2011 at 22:11
Originally posted by krale

Originally posted by pbanks

Македонија не е Сомалија па да правиме вакви муабети, земјата и те како има сили да тера капитални проекти и во прехтодниот пост ти дадов ПРАКТИЧЕН ПРИМЕР (СК2014) дека тоа е возможно.


Не биваше со Лион, Рим, Франција и Италија, па сега се мериме со Сомалија. ОК, ајде може и тука нешто ќе сфатиме:

Сомалија БДП (1991) - 1 милијарда
Македонија БДП (1991) - 2 милијарди

После 2 децении војна, успеавме да направиме масовно достигнување и разликата се зголеми од 1:2 на 1:4 за Македонија.

Добро е што држиме чекор со афричка земја во која 2 децении владее војна.


крале бе сериозен ли си? Ме изнасмеа.
Па Сомалија има 10.000.000 жители и БДП $5.731 billion или $600 по жител
а Македонија има BDP $19.330 billion billion или $9,350 по жител. Така да математиката не ти држи. Мене поише ми личи на 1 : 15
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 05-Apr-2011 at 21:34
Дали сте ја виделе оваа слика и дали знаете чија е оваа замисла?


  • Skopje transportation plan
  • Skopje%20transportation%20plan



開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.313 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.