![]() |
![]() |
![]() |
Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1213141516 26> |
Author | ||||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|||||
Попрецизно ова неможеше да го кажеш.
|
||||||
![]() |
||||||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|||||
Ок. Немаме пари. Јасно е. Само зошто тогаш волку се гради и од кои пари? И утре кога ќе почне реконструкција на Св.Мина и плоштадот наоколу со 3-4 скулптури и фонтани и неколку придружни објекти (Интернат за попчињата и слично) сети се што си рекол. Не се работи за немање пари, туку за неспособност на поставување приоритети. |
||||||
![]() |
||||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||||
Пак грешка. Албанија има поголем БДП од Македонија (човече не ми се верува колку искривена слика имаме за себе, ова политичариве ве испрале да мислите дека живееме на рајот на земјата). Малце помал БДП по жител.
Второ, парите со тунели ќе се вратат, во смисла дека се штеди на енергија која сега оди за арапите. Ама тоа ќе се случи за едно 200 години. Повеќе се прави заштеда во смисла дека не се губи непотребно време, и се зголемува ефикасноста на фирмите кои работат, а со тоа и нивниот профит. |
||||||
![]() |
||||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|||||
Мапуто е даден за пример како треба да се планираат улиците низ градот!
|
||||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||||
![]() |
||||||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|||||
Пбанкс конечно ја погоди точката, онака во срж. Воља е потребна, а особено и подобра распределба на финансиите. Кога Скопје со подобра фискална политика ќе има можност годишно да има буџет од најмалку 100 милиони евра, сосема друга би била приказната. Па Тирана, која де факто е посиромашна и инфраструктурно, а и во поглед на финансиските примања на народот, па има поголем буџет од Скопје. Единствено не се сложувам дека парите брзо ќе се вратат кога се работи за градски тунел. Единствен повраток би бил доколку задолжително при регистрација се плаќа по 4-5 евра, или да се воведе системот на Лондон, Стокхолм и сл, каде ако сакаш да возиш низ центар ќе платиш одредена сума. Ама и да не се вратат парите не е трагично, затоа што ова е капитален проект кој ќе го убрза и растерети сообраќајот. За враќање пари и правење профит си има тунели и автопати помеѓу градовите. Ама и тоа на некој треба да му текне да го направи. 80 милиони евра не е скапа инвестиција. 5 градски буџети по 10 милиони евра и 5 годишен кредит од 30 милиони евра и работата е завршена. |
||||||
![]() |
||||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||||
За Римскиот тунел имаме премалку податоци. Дали стварно толку коштал... дали имало објекти на патот, како се извела изградбата...итн. На сликите личи дека барем дел, ако не и целиот е исто така површински коп.
Бројките од 100 милиони воопшто не ги надувувам, напротив гледам дури и да сум конзервативен со проценките. Тие твои бројки од 50 милиони се смешни. Па 50 милиони коштаат 5 км првокласен автопат на некои делници, а камоли тунел од 2+км. Мислам дека мојата критика уште од самиот почеток не ја сфативте, и уште си терате некој филм. Вие би биле одлични архитекти за Париз, Лондон, Њу Јорк, Москва... за некој град кајшто парите не се проблем, само ви даваат карта и цртате прави линии и тоа е тоа. Решение на најмал отпор. Скопје има многу сериозен проблем со недостаток на средства. А и државата. Колку и да сакате да се правите дека не е така, немаше и еден беден површински коп да се финансира со кредити и обврзници. Зошто така се финансира дали си размислил? Сигурно не! Тебе гледам ама уопште не те интересира како и колку може да се финансира... се ти е рамно у стилот „абе има пари“. Абе од кај има пари? Од кај го извадивте овој филм не знам. А Кензо Танге што цртал и Скопје од 21 век, треба малце да се прилагодат едни на други - не само како слепи за стап зашто имал нешто нацртно па *мора* така да биде. Епа не мора. |
||||||
![]() |
||||||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|||||
дај бе луѓе уште Мапуто фалеше у нишкава ! Човекот (кловер) постираше сериозен пост а вас Мапуто ви е поинтересен
![]() Edited by toasumjas - 05-Apr-2011 at 23:19 |
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||
Крале, одамна е невкусно како ги мешаш работите. Сепак ќе ти објаснам, макар се очигледни работи. Одиме изјава по изјава, без пропуштање на ниту една запирка:
Edited by Cloverstack - 05-Apr-2011 at 23:23 |
||||||
![]() |
||||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|||||
Кој град е поубаво направен во поглед на инфраструктура? Мапуто или Скопје?
|
||||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||||
![]() |
||||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||||
![]() |
||||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||||
Меморандумот беше 10 милиони СК, 20 милиони позајмица што ќе ја направи државата.
Значи ние за 30 милиони просиме по светот како некоја бедотија, а не па за сума 4-5 пати поголема. Убав е тој тунел на кловер на хартија. Многу е убав. |
||||||
![]() |
||||||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|||||
@Крале
Друже овој план што кловер ти го презентираше не е линија од гугл мапс од јаките архтект! Туку е план кој го замислил уште Кензо Танге кој ваљда ти значи нешто и е дел од урбанистичкиот план долго долго време!!! Edited by toasumjas - 05-Apr-2011 at 23:00 |
||||||
![]() |
||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||
Дали реално површински коп, 2 ленти, кошта 30 милиони? Земајќи го во предвид тунелот во Рим кој беше погоре презентиран од micko_v и чини 120 милиони Евра. Притоа тој е 2900 метри долг, со 4 ленти, + 2 помошни, а да, плус клучки и слични дополнителни трошоци. Притоа е граден 2001-2004. Знаеш дека како што минуваат годините технологијата многу брзо оди напред, и воедно поефтинува поради големата побарувачка. Бидејќи сега сите се стремат кон подобри, поголеми и пофункционални, ефикасни решенија за во иднината. А околу буџетите. Да можеби си во право за буџетот на Скопје, кој се додека не се почне со распределување на државните приходи ќе остане така мал. Но дали е слична ситуацијата со буџетот на Р. Македонија. Кога би можела да ја финансира оваа уличка, може и вистинскиот коридор. Во секој случај барем во блиска иднина за големи проекти владата е неопходно да се вклучи. А уствари еднаш збориме за државен буџет дека не можел да издржи, сега градски. Па некако како да не можеш да се одлучиш. А за цртежите. Верувај, тие значат многу. Ние не правиме изведбени проекти на форумов. Но за да се долови некоја ситуација, проблем, да се претстави некоја идеја, решение... Верувај, многу значат и многу помагаат. И не се туку така нацртани. Нацртани се со претходно долго анализирање и размислување за ефектите, резултатите, последиците.... Или пак кога претставуваат нешто од ГУП или ДУП-овите. Сигурно дека се точни. Edited by FoSsiL - 05-Apr-2011 at 23:12 |
||||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||||
![]() |
||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||||
Абе човече, државата ќе го финансира (било со емисија на обврзници, било со заеми/кредити/грантови, било како), башка има и ЕУ фондови за вакви работи ако ни се посреќат работите. Што упорно форсираш дека градот треба да го гради? Оние без врска скулптури и споменици ги подарува државата на градот, подарува автобуси и жичарници, сега требало градот да не очекува поддршка од државата за ова? Па меморандум потпишаа, значи со државни пари ќе биде, не со општински.
|
||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||
![]() |
||||||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
||||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||||
50-100 милиони е многу некако широко... зашто па да не биде 10-200 милиони?
Ако површински коп, 2 ленти, кошта 30 милиони, колку кошта 4 ленти што не е површински коп? МИНИМУМ значи зборам за гол минимум 100 милиони. Какви 2-3 буџетски години. Со оглед дека Скопје има околу 5 милиони за капитални инвестиции, тоа се 25 буџети. Лесно ви е вас си цртате линии на гугл мапс - јаките архитекти од гугл мапс. И што си ја прекинал партизанска (зеланата линија)? Спои ја на кружниот тек и ќе си добиеш природен центар на градот (сообраќаен). |
||||||
![]() |
||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||
Браво Кловер. За ова збориме цело време.
А за трасата на трамвајот, ако е така, незнам што уште да речам освен да повторам, големо разочарување. |
||||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||
@ Fossil
Да, се чини дека си во право за шинскиот коридор ![]() @ krale Цело време правиш каша од бројките, а аналогиите ти се максимално нелогични и неприменливи. Ама како и да свртиме, поентата е дека тунелот под плоштад како што е според ГУП и со сите нишани, веројатно би не чинел 50-80 милиони евра. Со оставање простор за најразлични екстра компликации кои во вакви случаи се можни, а тешко предвидливи, еве да земеме максимална граница 100 милиони. Каква врска има со тоа Лион, Сомалија, Јапонија, Фукушима или Чернобил? Поентата е дека тие 50-100 милиони може да се обезбедат низ 2-3 буџетски години, а без да бидат некакво особено буџетско оптоварување. И уште побитно, поентата е дека ќе бидат многу исплатлива инвестиција дури и на пократки стази, а камо ли долгорочно. Па дури и кога би било неопходно задолжување (а реално не е потребно, освен доколку паралелно не се започнат и други големи инфраструктурни зафати, во кој случај би дал целосна подршка и за задолжување) пак знаеме дека се работи за оправдано задолжување. И не заборавај дека за вакви проекти останува можност за добивање на замашни грантови од разни извори. Ама во било каков случај, ти пишав една груба математика, која ја изигнорира. Еве ја пак: Доволно е да погледнеме само низ призма на трошоци за гориво (за кое сме увозно зависни и е огромен дел од нашиот трговски дефицит) и да се види дека тунел со сите нишани според ГУП-от е вистински погодок. 30 илјади возила по два пати дневно да транзитираат низ него и да заштедуваат по пола евро во правец, одбегнувајќи го кружењето и главењето низ постоечките сообраќајници во центарот, тоа се 11 милиони евра годишно. А далеку од тоа дека се сведува на горивото заштедено со тразнит низ тунелот. Заштеди ќе има и на сите индиректно растеретени сообраќајници, не само во гориво, туку и целиот потрошен материјал за возилата, почнувајќи од масло и гуми, па до кочници, свеќички и мал милион други делови. Можеби ти звучи банално, ама кога ќе се помножи со огромен број на автомобили и со огромен број на извозени километри, сумата станува ите како голема. Можеби уште поважна е заштедата на време. Колку потенцијални продуктивно искористени часови се тоа, пресметај сам. И конечно можноста за унапредување на јавниот превоз, со сите свои позитивни страни. Сите овие придобивки се неспоредливо поголеми доколку се изгради тунел според вистинските потреби, отколку некоја импровизација која поврзува погрешни точки, со две ленти, без шински коридор. Таа импровизација во многу ситуации наместо решение за проблемите, ќе биде неизлечив чир на градов, за генерации и генерации во иднина. А за упорното тврдење дека Илинденска била идеална оска за приклучок на тунелов, или за проценките колкав проток можела да прифати (кои ти се косат со најелементарна логика, математика, физика, одбери си сам), ако не може со зборови, можеби ќе го согледаш проблемот вака попластично, преку едноставни скици. Првата скица е како тоа изгледа според ГУП-от, а втората скица е по твоја мерка, односно се поклопува со она што ни го сервираа властите. Не може да се спори со фактот дека градов (за среќа) има некои логични оски кои во оваа фаза не може вештачки да се поместуваат. При планирањето мора да се држиме во тие рамки, а нивното непочитување секако ќе донесе големи последици. 1 ![]() 2 ![]() Edited by Cloverstack - 05-Apr-2011 at 22:30 |
||||||
![]() |
||||||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|||||
крале бе сериозен ли си? Ме изнасмеа. Па Сомалија има 10.000.000 жители и БДП $5.731 billion или $600 по жител а Македонија има BDP $19.330 billion billion или $9,350 по жител. Така да математиката не ти држи. Мене поише ми личи на 1 : 15 |
||||||
![]() |
||||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1213141516 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |