build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Митрополит Теодосиј Гологанов

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 22>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 06-Oct-2011 at 22:21
   Не можам да ве разберам зошто толку се чудите што има луѓе кои не знаат да возат во кружниот тек. Во Куманово има и такви возачи, кои возат во обратен смер на еднонасочни фреквентни улици (Тоде Думба и Ленинова). А во Скопје имам видено случај, кога колата во коловоз со три ленти, се престрои како да сака да сврти лево,ја помина однапред колата што стоеше во средната лента за право и другата кола што стоеше на крајната лента за десно и за право и заврте НАДЕСНО и тоа на црвено светло на семафорот за овие што одеа право и десно. И ајде сега, од таквиот очекувај да се снајде во кружен тек!
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 06-Oct-2011 at 22:14
Значи сепак на крај излезе дека може да се прави цел круг, иако ми е нелогично малце...
Кој си го прави има право да поставува правила
Сега збунка
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 06-Oct-2011 at 21:13
Originally posted by zabegan


шала на страна, бидејќи таков е карактерот на кружниот тек, мора да се постави сигнализација за насоки и патокази, инаку ептен ќе заглави кружниов додека да се навикнат сите

Каков е карактерот на кружниот тек? Па од 10 секунди гледање на скицата јасно е како функционира се. Пред да се вклучиш на кружниот си има стрелки кои кажуваат која лента за каде е. Срамота е дури и што се води оваа дискусија низ медиумиве, како неписмен народ да живее во државава. Нека има полиција месец-два да „едуцира“ за тие што сеуште го совладуваат кружниот тек побрзо да ги вклучат ганглиите.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 06-Oct-2011 at 17:39
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by lslcrew

Возилата што надоаѓаат од кај Рузвелтова во левата лента неможат да се престројат во натрешната лента на кружниот тек и да направат полн круг (зашто воопшто би правеле)
Не сум го возел кружниов, но ако скицата не е погрешна, тогаш може да свртат цел круг, мада прилично непожелни би биле такви шантрања внатре во кружниот тек. А зошто некој би вртел цел круг, штознам, можеби ако сака да оди накај Нова Македонија, ама во првиот обид ја згрешил лентата, ете му и втора и трета шанса  LOL
шала на страна, бидејќи таков е карактерот на кружниот тек, мора да се постави сигнализација за насоки и патокази, инаку ептен ќе заглави кружниов додека да се навикнат сите
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 06-Oct-2011 at 17:37
Originally posted by lslcrew

Возилата што надоаѓаат од кај Рузвелтова во левата лента неможат да се престројат во натрешната лента на кружниот тек и да направат полн круг (зашто воопшто би правеле)
Не сум го возел кружниов, но ако скицата не е погрешна, тогаш може да свртат цел круг, мада прилично непожелни би биле такви шантрања внатре во кружниот тек, се гледа дека иако нема физичка пречка за такво престројување, сепак е грубо и нелогично. А зошто некој би вртел цел круг, штознам, можеби ако сака да оди накај Нова Македонија, ама во првиот обид ја згрешил лентата, ете му и втора и трета шанса  LOL


Edited by Cloverstack - 06-Oct-2011 at 17:39
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 06-Oct-2011 at 15:51
Дури и тие што требаше да го упатат населението како се вози во кружниов тек направиле грешка, па така на 00:24 има грешка. Возилата што надоаѓаат од кај Рузвелтова во левата лента неможат да се престројат во натрешната лента на кружниот тек и да направат полн круг (зашто воопшто би правеле), а на клипот така покажува. Ако чита некој нека си искорегираат, зашто само забуна ќе внесат меѓу луѓето.




Edited by lslcrew - 06-Oct-2011 at 16:29
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 06-Oct-2011 at 15:45
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 06-Oct-2011 at 12:25
Веројатно се мисли на "другото" право, односно накај Млин Балкан... сепак се согласувам со тебе, внесува забуна
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
moongose View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 27-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote moongose Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 06-Oct-2011 at 10:31

Само мене ми се чини дека е погрешно обележена лентата за влез во кружниот тек??

Значи кога се оди од правец на веро кон центар, на двете ленти пред влезот има стрелка за право, односно на десната за право, а на левата за право и лево, а само по десната лента може право да се оди, левата лента води лево.

Тоа ќе внесува уште поголема забуна, кај оние кои сакаат да одат право, и следејќи ја стрелката за право на левата лента, ќе се најдат во ситуација кога нема да можат да излезат каде што тргнале.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 05-Oct-2011 at 17:42
Одлично што се почнува со штрафирање на крстосниците   Cheers
На форумов во неколку наврати имаме дискутирано на оваа тема.

Само ќе треба сериозна кампања за да се запознаат возачите што всушност претставува исштрафирана крстосница, бидејќи сигурно барем 9 од 10 немаат појма (и тоа што спомна lslcrew, ако не е регулирано со сообраќајните правила, треба под итно да се регулира).
Исто така џабе да се штрафира, доколку сообраќајната полиција продолжи да работи како и досега.

Значи одлично ако се почнува со штрафирање, ама целава работа обавезно да се заокружи до крај.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 04-Oct-2011 at 18:19
Ова штрафиеањето на раскрницата како простор во кој не смее да се најде возило ако нема пред него слободно место во колоната после штрафираниот простор, беше дел уште од првите скици од проектов. Само незнам дали е дел од правилниците на мвр за сообраќајна сигнализација или е импровизација од градот. Ќе треба допрва да откриеме дали ова ќе стане пракса и на други раскрници. За Америка е типично, за Европа мислам дека не е правило.

Реконструкцијата на „Гологанов“ во завршна фаза

Градот нема конкретен датум за целосно пуштање на улицата во сообраќај

Бојан Шашевски


Граѓаните ќе мора да почекаат уште некое време за да можат лесно и непречено да се движат по булеварот „Метрополит Теодосиј Гологанов“. Барем додека заврши првата фаза од реконструкцијата на оваа улица, по која дневно циркулираат илјадници автомобили, градски автобуси, пешаци. Од Градот најавуваат дека работите се при крај, но кога сообраќајницата ќе биде официјално пуштена во употреба, не кажуваат.

Потегот на улицата „Гологанов“ од спојот со улицата „Мито Хаџивасилев-Јасмин“ до „Рузвелтова“ во летниот период интензивно се раскопуваше, се инсталираа цевки, се изгради кружен тек, потоа се асфалтираше, а на делови од сообраќајницата се' уште траат привремени сообраќајни режими, па граѓаните имаа големи проблеми да стасаат до посакуваните дестинации. Автобусите на ЈСП се' уште се принудени да кружат и да превезуваат патници по „Партизанска“, а велосипедистите практично минуваат „невозможна мисија“ за да стигнат до центарот на градот или обратно, кон Ѓорче Петров.

Иако претходната недела беше најавено завршување на проектот, сепак, градските власти не даваат конкретен датум за официјалното и целосно пуштање на реконструираниот булевар „Митрополит Теодосиј Гологанов“. Од таму велат дека работите за реализацијата на првата фаза од проширувањето се во самата завршница.

„Изведена е целата сообраќајница, изградена е првата кружна суперкрстосница кај нас, усогласена е целосно подземната инфраструктура, а се реконструирани и каналите за атмосферски води, па сега по целата траса има соодветна атмосферска канализација. Останува да се уредат тротоарите, да заврши бележењето и некои поситни зафати. По завршувањето на работите, повторно ќе биде воспоставен истиот режим на сообраќај, а дотогаш учесниците во сообраќајот ќе треба да се придржуваат според привремениот режим. За секоја промена на трасата и за движењето на автобусите, Градот Скопје и ЈСП благовремено ќе ја информираат јавноста“, соопштуваат од Одделението за односи со јавност на Градот.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=6A46C43432A5AB46B154F1C00AC3836A



Edited by lslcrew - 04-Oct-2011 at 18:20
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 04-Oct-2011 at 17:44

Запазете го гестот на Коце како покажува на саат и после доаѓа нова направена улица.

Се повеќе сум убеден дека требаше да има и средишен простор од кружниот тек до Рузвелтова која еве се покажува потребата за раскрницата со Рузвелтова каде ќе беше трета лента, а ќе се најдеше и за раскрсницата со 9-ти мај. А од раскрницата со 9-ти мај до кружниот можеше да биде средишно зеленило, не мора да е жардиниера или па само ќе се сврзуваше со островот кој веќе е оформен од таа страна на кружниот тек. Како и да е планираниот капацитет не е нарушен (освен во раскрсницата со 9-ти мај), но измесена е трасата слично како што алармирав и за Илинденска.

Edited by lslcrew - 04-Oct-2011 at 17:46
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 04-Oct-2011 at 09:46
- Она што ќе биде белег на овој проект, а воедно и заштитен знак на оваа модерна сообраќајница, е турбо кружниот тек што ќе се формира во делот меѓу улиците Митрополит Теодосиј Гологанов, Костурски херои и Мито Хаџивасилев Јасмин (кај Католичката црква). Овој кружен тек ќе претставува прв објект од ваков тип во Скопје. Приливот на возила кон кружната крстосница ќе го контролираат двете нови семафоризирани крстосници, на улицата 9.Мај и на свртувањето кон улицата Народен фронт. Реализацијата на проектот во голема мера ќе придонесе за решавање на сообраќајните проблеми во централното градско подрачје, ќе се зголеми проточноста на возила и ќе се намали времето на патување, што ќе придонесе за заштита на животната средина. Треба да се нагласи дека формирањето на кружниот сообраќаен тек директно ќе влијае врз зголемувањето на безбедноста во сообраќајот во овој дел од градот – потенцира Трајановски
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 04-Oct-2011 at 08:46
Не можам да разберам зошто е направена раскрсница со семафори кај Радио-бран...џабе проширување, кружен тек кога се направи нова затка после онаа кај Веро...која е поентата една раскрсница да се напраи да биде попроточна со кружен тек, кога после 200 метри треба да дремеш на семафор!? Разбирам дека многу луѓе веќе живеат во оние напикани зградички и сакаат да си улетаат директ на главна улица, ама многу е некоректно да се врзуваат станбени улички на ваква градска сообраќајница...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 04-Oct-2011 at 07:55

Мене неписмени возачи редовно ми свират кога ќе застанам пред кружниот тек да испочитувам предност на возилата во кругот. Ќе потрае некое време

אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 04-Oct-2011 at 02:40
„...имав голем проблем, но полека учам.“ ахм, извини, за квантна физика правиме муабет овде или? 2 од 4 пати (колку што имам поминато досега) замалку ќе се плеснев во неписмени возачи.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 04-Oct-2011 at 01:08
Скопјани на поправен за возење по кружен тек


Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот со маркетинг кампања планира да им помогне на сите оние кои имаат проблем со снаоѓањето на кружниот тек


Отварањето на кружните текови на неколку крстосници во Скопје, ги збунија скопските возачи. Иако се направени за да го растеретат сообраќајниот метеж, тие се повеќе главоболка за невештите, а сликата едно возило да се движи од една во друга лента или вртејќи се во круг колку е смешна толку е и опасна.

Вакви ситоации има и на турбо кружниот тек кај Католичка црква веќе неколку дена е неофицијално пуштен во употреба. Тој, модерен како во светските метрополи со неколку правци на движење, па уште и обележен со гумени препреки на асфалтот кои поредупредуваат дека не смее да се влегува од една во друга линија за многумина се шпанско селоо. Снаоѓањето со возачката азбука не им оди добро ни со поставените сообраќајни знаци, на кои јасно се гледа како треба да се движат возачите, кој има предност...

Дел од нив велат дека лесно се снаоѓаат, но дел од нив мислам дека е многу тешко да се вози по кружен тек.
- Ова е новина е за мене, но се трудам да ги следам поставените знаци. Бидејќи по крстосницава минувам двапати на ден, на почетокот имав голем проблем, но полека учам. И покрај тоа, сметам дека е подобро да има некоја дополнителна обука, сметаат возачите.

Новата сосотојба на градските улици, будно ја следат од Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот чија цел е подигање на јавната за културата во сообраќајот кои сметаат дека кржните текови, особено турбо кружниот тек е посложен за возење од останатите, па затоа подготвуваат да им помогнат на возачите.
- Ние веќе имаме едукативна кампања и преку спотови и флаери им помагааме на граѓаните полесно да ги научат правилата за возење по кружен тек. Но, наскоро се планира и маркетинг кампања во која ќе се едуцираат возачите за возењето по кружните текови. Но, факт е дека возачите имаат проблем со снаоѓањето на кружниот тек, но се надеваме дека со информирање преку оваа кампања тие набрзо ќе научат да возат по него, изјави Тоше Јанев од РСБСП.

http://vecer.com.mk/default.asp?ItemID=2716516877826344B2F9D3889AA08207


Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 30-Sep-2011 at 21:31
Кружниов тек а закон решение во споредба со тоа што беше претходно. Целосен хаос! 
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 30-Sep-2011 at 20:40
Интересно ама од видеото од курир се гледа како масовно се врши прекршување на правилото дека возилата во кружнипт тек имаат предност. Критичната точка е кога возилата забрзано влагуваат во кружниот по гологанов накај дом на печат без да гледаат или да му дадат предност на возилото од кружниот тек.
На скицата се гледа дека возлилото кое се движи по зелената линија има предност пред тие што се движат по двете црвени линии. Од видеото е очигледно дека многу возачи не ни загледуваат дали некој има во кружниот ток што има превенство туку влетуваат во кружниот како тие да ја имаат предноста.

Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 30-Sep-2011 at 20:32
Не знам што се крена толкава фама...
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.