build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Србија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 19>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 29-Sep-2009 at 23:16

Булеварот „Србија“ во Усје доби атмосферска канализација

Канализацијата, која се градеше околу една година, е со должина од 550 метри и зафатнина од 800 милиметри

Градот Скопје ја заврши изградбата на атмосферската канализација на дел од булеварот „Србија“, на потегот од Цементарница „Усје“ до Кисела Вода. Се работи за инвестиција вредна осум милиони денари, која вчера ја пуштија во употреба градоначалниците на Скопје и на Кисела Вода, Коце Трајановски и Марјан Ѓорчев.

На жителите од населбата Усје, по подолго време, атмосферската канализација ќе им овозможи нормално движење по улицата, бидејќи ќе се избегне поплавувањето на сообраќајницата по секој дожд. Канализацијата, која се градеше околу една година, е со должина од 550 метри и зафатнина од 800 милиметри.

„Околу седум илјади жители ќе можат во секој момент да ја користат оваа улица не плашејќи се дека таа ќе се поплавува како што беше случајот досега. Сега следува проширување на улицата и спојување со остатокот од булеварот ’Србија’“, истакна градоначалникот Трајановски.

За таа намена, како што потенцираше градоначалникот Ѓорчев, Општина Кисела Вода работи на решавањето на имотно-правните проблеми со сопствениците на имотите, кои се наоѓаат на трасата на новата улица.

Во меѓувреме, како што информираа од Градот Скопје, продолжува и проширувањето на булеварот „Србија“, од Аеродром до Кисела Вода. Моментно во тек се земјените работи на потегот од раскрсницата со „Видое Смилевски-Бато“ до „Трета македонска бригада“, кои деновиве треба да продолжат и во правецот на раскрсницата со „Првомајска“. (С.Н.)

http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=22870C66ED37EC43A1AD25CFE7B96DA8

Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 25-Sep-2009 at 15:07
Засега напредува бавно но сигурно

1


2


3

Back to Top
Cibi View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 167
  Quote Cibi Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 20-Sep-2009 at 17:38
aj ako pominuva nekoj od kaj ovoj bulevar neka pusti nekoj fotki na forumov.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 18-Sep-2009 at 02:26
...
- Од Средното хемиско училиште "Марија Кири Склодовска" до улицата "Првомајска" се јавија проблеми од имотноправен карактер, но се работи на нивно решавање, рече тој.
...

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=8AEA25EE9C1A684E93A02DDF2A49650C


Е стварно незнам каде успеаа тука да се јават проблеми. Од Првомајска према хемиско, од десна страна има прво еден плац што порано беше дива импровизирана наслеба што пред неколку години беше разчистена и наводно требаше привремено некој парк да има, ама сега е змијарник, после тоа има една прашина што сега всушнсот служи како торотар од едн страна, па доаќа мостото железничкиот и после тоа има две ниви (поради кои и вероватно почнува така булеварот во лисиче), а до скоро тука се садеа зелки, барем јас имам видено тоа од земјоделски култури. Ама воопшто не се работи за нешто големо земјиште, а и не ни изгледа дека навалга во трасата.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 27-Aug-2009 at 15:36
Па највероватно зашто некаде одприлика после бензинскиве кај раскрницата има и нешто поголеми дупки за цефки. А и логично е да биде за атвмосферска пошто не бива булевар без атмосферска. А и чим има цефки ондак, да!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 27-Aug-2009 at 15:23
изгледа работат на атмосферска канализација, се гледаат цевки. така lsl?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 27-Aug-2009 at 14:58
01.


02.


03.


04.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 22-Aug-2009 at 19:15
Да, се работеше на делот од Бул. Јане Сандански до бензинската на Макпетрол и плус беше расчистено до 12та Македонска Бригада. Накај Првомајска се уште нема ништо.

1



2


3


4

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 22-Aug-2009 at 07:02
Овдека почнале работи на терен!


Edited by lslcrew - 22-Aug-2009 at 07:03
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 06-Aug-2009 at 13:21
НАДЛЕЖНИТЕ НЕГИРААТ ДЕКА НЕ СЕ РАБОТИ НА СРБИЈА
Се врши проверка на инсталациите Проширувањето на булеварот Србија во Ново Лисиче, кое минатата недела беше свечено најавено од двајца градоначалници и од премиерот лично, и после една недела од официјалниот старт се уште не е почнато. Скопјани велат дека багерите биле донесени само за сликање и сега веќе ги нема. Од Градот и од Општина Аеродром тврдат дека, сепак, се работи, иако она што во моментов таму се спроведува не се видливи градежни активности. Според нив, во моментов се врши трасирањето на булеварот, проверка на подземната инсталација и околчување на просторот. - Градежните работи ќе почнат откако ќе биде извршено трасирањето на проектната линија за проширување и кога ќе биде формирано градилиштето за да се обезбеди непречено одвивање на работите и сигурност на минувачите и учесниците во сообраќајот “ велат од Одделението за односи со јавност на Град Скопје. Од Општина Аеродром велат дека паралелно со проширувањето на булеварот, ќе бидат направени тротоари и ќе биде променета атмосферската канализација, за што се подготвува дополнителен проект. Според најавите на градските власти, булеварот Србија ќе биде проширен на потегот од крстосницата со булеварот Јане Сандански до улицата Првомајска. Вкупната должина на делницата што ќе се проширува е 1.720 метри, а за изградбата ќе се потрошат два милиона евра.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=1&EditionID=1776&ArticleID=119006
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 04-Aug-2009 at 02:29
Има простор и за тротоари и велосипедски патеки  Question
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 04-Aug-2009 at 02:26
Во контекст на муабетот од пред неколку поста во врска со железничкиот мост. Прееска пројдов и проверив, сигурно се четири сегмента, секој со простор за две ленти. Моментално во употреба е единствено вториот сегмент од запад према исток. 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 31-Jul-2009 at 20:13


Бидејќи на   41°58'50.31"N  21°28'8.52"E  се планира крстосница со влез и за во реонски центар, мислам дека влез на локацијата која ја посочи не е воопшто потребен, може само да пречи. А тек крстосница (со прилагодување према влезот од другата страна) воопшто не доаѓа во предвид бидејќи претходно спомнатата планирана крстосница е на само 90 метри од таму.
Ти промаклнал планот за реонски центар што го имаме благодарение на цифра. Таму е предвидено влез да има само таа крстосница.





Во склад е и со она што е зацртано од другата страна



Edited by Cloverstack - 31-Jul-2009 at 20:14
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 31-Jul-2009 at 19:32
Делумно знаеме што опфаќа доградбата на булевар Србија, но мене ми останаа нејасни некои поситни раскрсници. Дали конкретно овдека (41°58'52.24"N 21°28'12.95"E) се планира да се изгради пристап до реонски центар Аеродром, и ако се планира дали ќе се изведе со сегашнава доградба. На една скица што ја имаме за изградбата на реонски ценатар Аеродром овдека не е предвиден влез, но на скицата го нема ниту влезот од каршија кој е веќе оддамна изграден. Така да во недостаток од урбанистички план на форумов за опфатов дилемата останува нерешена. Па сега ме интеренсира значи конкретно дали се планира, ако се планира дали ќе се изгради. И уште нешто поделикатно, ако веќе се гради дали ќе биде директно во линија со излезот од каршија па ќе се формира комплетна раскрсница што би било конфликтна до некаде ситуација имајќи ја в предвид онаа на само неколку метри но може би и најсреќно со вантрешни трети ленти па сообраќајот да тече непречено, втора опција дали се планира да бидат во линија со тоа што нема да има раскрница односно од еден правец ќе може да се пристапува исклучиво во една населба, со што се укинува пристапот од правец на кисела вода кон населбата позади бисер (што ионака е по гуп) и единствено останува да се кружи по Јане Сандански, трета опција слична на вторава само што нема да бидат во линија пристапите и уште една најзафрканата опција да не бидат во линија и де факто да имаме три последоватлен раскрници (без разлика дали ќе имаат натрешна трета лента решението само по себе е тахикардија). Би сакал ако може некој малку да ми ја одмати магловитата ситуација со оваа точка тука. Инаку според овие планови на кои делумно се познава еден дел од булевар Србија (http://www.aerodrom.gov.mk/Images/dup/IndustriskaZonaUE_V.jpg и http://www.aerodrom.gov.mk/Images/dup/JaneSandanski.jpg) нема нешто такво предвидено, доколку не се некои постари планови кои се постар од плановите за реонски ценатар Аеродром.

Во прилог скицата за реонски центар Аеродром...


И сателистска снимка понова од онаа на Google Earth, односно од MapsLive...



Edited by lslcrew - 31-Jul-2009 at 19:41
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 29-Jul-2009 at 11:55

Политичарите се изнасликаа, но булеварот Србија не се гради

Се фрлаа лопати, се читаа говори, се осветуваа машини и се кршеше погача на годишнината од скопскиот земјотрес и од формирањето на сегашната влада, но оттогаш градилиштето зјае празно

%20
Таблата со амблемот на градот Скопје и со натписот дека се гради булеварот Србија, затскриена зад многу поголемиот билборд со кој се нудат станови на продажба, е единствениот знак дека на сообраќајницата од Ново Лисиче до Усје би требало да се извршуваат градежни работи. Во околината нема ниту еден работник со лопата, а камоли багери, булдожери и друга градежна механизација, потребна да се изгради булевар.

Пред само три дена на местото се одржа голема манифестација со која беше означен почетокот на проширувањето на булеварот, на која присуствуваа тројца градоначалници предводени од Коце Трајановски, премиерот Никола Груевски ја одбележа годишнината од формирањето на неговата влада, а свештеници од МПЦ на големиот празник Свети Архангел Гаврил ги осветуваа работите што ги извршуваа неколку машини, камиони и повеќе работници.

Сепак, локалните жители раскажуваат дека кратко време по свеченостите сé било собрано, а машините го израмниле теренот што го поткопале за потребите на манифестацијата и се разотишле. Оттогаш не виделе ниту еден работник таму.

- Не ни е јасно што се случува. Ја ставија само таблата, се изнасликаа и толку. Пишува дека се гради булевар, но нема ништо такво - велат жителите околните населби.

Од градот, пак, одговараат дека градежните работи ќе почнат откако ќе се трасира проектната линија за проширувањето и кога ќе се формира градилиштето, за да се обезбеди изградбата да се одвива непречено, а учесниците во сообраќајот да бидат безбедни.

Во неделата беше означен почетокот на втората фаза од проширувањето, со што треба да се изгради источниот коловоз на овој булевар на потегот од крстосницата со булеварите Видое Смилевски Бато и Јане Сандански до таа со Првомајска, со вкупна должина од 1.720 метри. Новиот коловоз ќе биде широк 3,5 метри и со него булеварот ќе биде ист како и на потегот од мостот „Близнак“ до Ново Лисиче. Од двете страни се планираат тротоари и пешачки патеки, а во средината зелен појас. Изградбата ќе чини два милиони евра, а работите ќе ги изведува „Маврово инженеринг“.

Проширувањето на овој булевар се планираше уште во времето на градоначалникот Ристо Пенов, кога на тој потег се поставуваше атмосферска канализација. Според урбанистичките планови, тој треба да продолжува до населбата Кисела Вода, но тоа би било трета фаза од изградбата .

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=72991036256&id=14&prilog=0&setIzdanie=21750
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 28-Jul-2009 at 19:13
Тоа е постоечкиот железнички мост кој беше спомнат

41°58'29.16"N   21°27'44.35"E
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 28-Jul-2009 at 17:19

a toj mostot na planot za sto e

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 27-Jul-2009 at 20:29
Профилот на железничкиот мост е 2+2+2+2 (за овие не сум сигурен), и од секогаш сум се чудел зашто е толку широк додека го немав видено планот. Мостот е доста поширок од што изгледа само премногу е забатален. А ме зачудува и каде се планираат тротоарите да бидат. А може би Си мислев дека е нешто поради теренот, ама теренот всушност е насипот за пругата.

Edited by lslcrew - 27-Jul-2009 at 20:32
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 27-Jul-2009 at 18:44
4 ленти за кратко време ќе бидат малку, па ќе испадне пак со години да чекаме уште две ленти Wallbash
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 27-Jul-2009 at 18:02


3 ленти има само како проширувања во близина на крстосниците. Се надевам и со овој проект ќе има повеќе ленти кај крстосниците.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 19>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.260 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.