build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Штип - Кочани

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 23>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 24-Jul-2020 at 20:36
Се во ред ама добро е да се разговара со факти. Нити јас не сум од вчера. За реконстуркција 6 години подготовка?!?! не зафркавај. За 5 реконструкции во источниот дел на земјата лани знам дека 3 месеци се спремаше документацијата, од февруари до мај. Од мај до август - септември траеа реконструкциите. Не претерувајте. Зборувам за 3 магистрални делници и две регионални. Информациите ми се од човек кои ја спремаше документацијата. 6 години за реконструкција. Не зафркавајте. 6 години може само во краен случај за нова автопатска делница, зборувам за изградба на нова. И дајте веќе еднаш да се разбие тезата ,,наследени проекти од пред 5 години,,. Ги видовме наследените проекти без клучки со бандери асфалтирани. Скоро сегде имаше препроектирања и дополнителни проекти. Искрено сакам да верувам дека следните 2-3 години ќе направиме значаен исчекор со Штип Кочани, Штип - Радовиш, Куманово - Крива Паланка, Градско - Прилеп, завршување конечно на Кичево - Охрид и на Скопје - Блаце.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 24-Jul-2020 at 19:41
Te svakjam osobeno neprebol mi e koridor 10 i delot okolu Negotino. No da go zemem za primer patot od gostivar do Kicevo koj zavrsi so rekonstrukcija predhodnata godina. Postapkata za istiot e zapocnata 2014 godina. Toa znaci deka ako denes se pocne so razmisluvanje rekonstrukcija nekoja dodeka da pocne da se realizira sigurno ke pominat 2-3 godini a vo zavisnost od obemot 4-5 dodeka se zavrsi. Mislam deka ovaa garnitura solidno se nosat barem so delot na rekonstrukcija od kapitalnite investicii, no mora da planiraat i za naredni 10 godni nezavisno od toa koj ke bide kaj ke bide.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 24-Jul-2020 at 17:48
Originally posted by MKDSTRUGA

Mozat no i rekonstrukciite se cesto vrzani so fondovi i apliciranje za istite, i sekako zaemi kako paket za poveke pravci i normalno za se toa treba soodvetni proekti. Sakam da kazam treba nonstop da se raboti na proektiranje na novi idni proekti kako del od podolgorocna strategija.
Te razbiram jas tebe ama nie sve sampioni za neodrzuvanje. Ednostavno toa ni e vo genot. Od patarina sluzbite kasiraat skoro 50 milioni evra godisno a avtopatistata se vo losa sostojba. Aj sto ne gi saniraat ostetenite mesta, ne stavaat nitu znak deka patot e osteten, da ogranicat brzina, da te predupredat na opasnost i sl...

Edited by Denko - 24-Jul-2020 at 20:36
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 24-Jul-2020 at 17:34
Mozat no i rekonstrukciite se cesto vrzani so fondovi i apliciranje za istite, i sekako zaemi kako paket za poveke pravci i normalno za se toa treba soodvetni proekti. Sakam da kazam treba nonstop da se raboti na proektiranje na novi idni proekti kako del od podolgorocna strategija.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 24-Jul-2020 at 11:26
Originally posted by MKDSTRUGA

Se soglasuvam! Kradenje i kriminal nema so da se oprostuva! Sakam da kazam bilo koja vlada vo idnina sto ke dojde odkako ke se zavrsat tekovnite proekti vo patna infrastruktura nema da ima so da raboti ako nema proekti i finansiska konstrukcija. I togas mn prirodno ke ni se desi pak kataklizma. Poso zgradite se proektiraat za nekoj mesec a patistava so godini isto i obezbeduvanje sredstva. Ako nemaat patista za da odrzat bdp ke posegnat po fasadi i zgradi. Mora da se odgovorni na dolg rok. Na primer avtopatot od gostivar do kicevo nema nikakov proekt, uste pogolema sramota od kicevo do bukojacani bese vo finalna faza proektiranjeto i ne e cepnato. Prosiruvanjeto na TE-GV go zborat i vrtat dva famozni proekta no nikade gi nema... Mora malce poveke da se posvetat na strategija a toa podrzabira od denes da se znae so ke pocne so gradba za 5 godini a so ke zavrsi.
Ako nemaat proekti za novi, moze starite da gi rehabilitiraat i odrzuvaat. Vo Makedonija postojat delnici koi so decenii ne se cepnati.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 24-Jul-2020 at 09:03
Se soglasuvam! Kradenje i kriminal nema so da se oprostuva! Sakam da kazam bilo koja vlada vo idnina sto ke dojde odkako ke se zavrsat tekovnite proekti vo patna infrastruktura nema da ima so da raboti ako nema proekti i finansiska konstrukcija. I togas mn prirodno ke ni se desi pak kataklizma. Poso zgradite se proektiraat za nekoj mesec a patistava so godini isto i obezbeduvanje sredstva. Ako nemaat patista za da odrzat bdp ke posegnat po fasadi i zgradi. Mora da se odgovorni na dolg rok. Na primer avtopatot od gostivar do kicevo nema nikakov proekt, uste pogolema sramota od kicevo do bukojacani bese vo finalna faza proektiranjeto i ne e cepnato. Prosiruvanjeto na TE-GV go zborat i vrtat dva famozni proekta no nikade gi nema... Mora malce poveke da se posvetat na strategija a toa podrzabira od denes da se znae so ke pocne so gradba za 5 godini a so ke zavrsi.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 23-Jul-2020 at 22:50
За украдените милиони за врби и Дизни паркот на плоштад во Скопје не смее да се опрости, но од друга страна истата таа гарнитура за прв пат овозможи да се градат вакви поголеми проекти. Претходно една обиколница се изгради и толку.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 23-Jul-2020 at 19:03
Главен проблем во нашата држава е тоа што немало долгорочна стратеија проди што и немало проекти. Само да се напомене дека постапката за експресните патишта од Штип до Кочани и Радовиш како и патот за Прилеп е започната уште во 2010. Има идејни проекти, градежни проекти па се молат и колат за грантови со ЕУ па се бара финансирање од банки и така натака. Една од причините зашто се земени Кинеските кредити е фактот што западните банки две децении не гледаа интерес за финансирање на инфраструктура од тој калибар во Македонија, а ние како држава големи или мали со многу или малку сообраќај имаме право да се развиваме и планираме да бидеме развиени. Така што Василј верувај ако не се испроектираат патишта и инфраструктура во наредни 5 годни пак ќе имаме СК2014 само за да вртиме економија дур почне нешто ново да се гради, бидејќи сегаѓниве патишта во градба дотогаш ќе бидат готови. Мора секоја влада покрај тоа што ќе се фали со сечење ленти да остави почнати или Испланирани и спремни за почнување проекти. Само тогаш нема да има СК2014 и ќе се трошат парите во проекти со долгорочен и стратешки интерес.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 23-Jul-2020 at 07:30
Не би рекол дека е богата, но сигурно од тој аспект што го дискутирате не е екстремно сиромашна. Се согласуваме сите, многу промашени проекти уште во деведесетите, а кулнинација беше преродбата, Скопје 2014 и врбите. 800 000 000 евра (со зборови: осумстотини милиони евра) отидоа во ветар и магла и секако во нечии џебови.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 22-Jul-2020 at 23:22
Можеше вакви патишта од поодамна да се почнат, во деведесетите прв пат добивме поголем заем од 150-200 милиони евра за промашениот проект за пруга до Бугарија. Пола и повеќе од парите отидоа во мостови и шини кои денес се оштетени/искрадени и на кои ќе треба уште пари да се фрла за да се стават во функција, а остатокот од парите го украдоа политичарите. Ако се земе предвид дека цената за градба е била околу 30% поевтина, со тие средства сме можеле да ги имаме завршено сите три експресни патишта уште во претходниот век! Македонија не е сиромашна земја, како што многу сакаат да ја претстават, богата е, но е лошо менаџирана...
Back to Top
FT View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Jun-2010
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 574
  Quote FT Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 22-Jul-2020 at 23:20
И јас прееска го возев патот, супер е. Немаше гужва и возев 120 ама и со гужва би можело комотно 100ка да се вози. Едвај чекам да го завршат и делот до Кочани, веќе се надѕира кај влезот на градот.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 22-Jul-2020 at 21:06
A be ke ne bide i nas , samo so malce pokasno sme od ostanatiot svet , kasno palime na guranje sme mnogu ) Se mozime ama ne sakame , ne deka ne ne biva , toa e mentalitet i toa e toa... Mozebi idnite novi generacii ke bidat poinakvi i ke gledaat malce porazlicno , ama za zal momentalno toa e realnosta.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 22-Jul-2020 at 10:48
Jas da se pofalam go sevtosav. Patot i kolovozot se izvedeni na visoko nivo mozebi i najvisoko vo drzavata ako se izzeme demirkapija smokvica, a toa so me raduva najmnogu a neocekuvav da bide e sto se postavuva zastitna ograda za zivotni. Toa znaci deka koga ke se zavrsi patot celiot toj istocen region moze komotno i bezbedno da vozi prema Skopje so 130 KM/h po celata trasa. Ostanuva da se nadevame deka i Patot za Strumica i K.Palanka ke se na toa nivo so sto cela istocna Makedonija ke bide resena na avtopatsko nivo so se odnesuva do brzinata i bezbednosta na patuvanje.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 19-Jul-2020 at 15:57
Бидејќи и јас се интересирам за прогресот, од лични извори (ова нормално не е сигурно најпрецизно), моментално вкупниот прогрес е околу 55%. Рокот од тоа што го имам прочитано и слушнато од изјави е февруари 2021.
Е сега, пред некој ден гледајќи ги снимките на сентиал хаб, најновите сфатив дека прогресот е многу поголем од Крупиште до кај Спанчево (тоа се некои десетина километри од 15 вкупно). Од Спанчево до моменталниот магистрален пат постои регионален пат кој се користи. Мислам дека идејата во октомври/ноември доколку финишира тој дел да се користи не е лоша, или во превод пуштањето на втората делница да се подели во две подфази. Ова го образложувам со тоа што моментално клучката Крупиште е на 3 километри од постоечкиот магистрален пат и таму се губи време додека да се приклучиме на стариот пат за Кочани.
За квалитетот на првата делница: убаво некој кажа - прв експресен пат во земјата. Останува ситни ситни финеси да се дотераат, на едно две места да се достави еластична ограда и вертикална сигнализација кај што фали.
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 19-Jul-2020 at 14:51
Дали е пробиена трасата Крупиште-Кочани? До кај се работите таму? Од сега натаму тој дел ќе биде интересен за коментирање Инаку сите што ја возеа новата делница се со многу пофални зборови..Да се надеваме дека и Крупиште-Кочани ќе биде на исто ниво
Back to Top
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 15-Jul-2020 at 16:59
Nemase da bideme nie Makedonci ako se bese napraveno kako sto treba
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 15-Jul-2020 at 10:43
Originally posted by user8642

Мислам дека со експресниов пат се промакна една грешка која не требаше да се случи. Индустриската зона Штип мораше да биде целосно поврзана со автопатско решение без никаков компромис во профилот. Се работи само за 1,5 километар, а сега технички гледано зоната нема автопатско поврзување кон Европа што е клучен параметар кога компании одлучуваат дали ќе инвестираат во некоја зона или не. Секогаш ќе треба дообјаснување, а да имаше само уште една лента ќе можеше да се извади класификација на автопат од профил на Тетово-Гостивар и да се избрише секаков сомнеж дека зоната не е поврзана со автопат.



Да, ама и самата клучка кај Три Чешми требаше да биде доста поразлична и експресниот пат кон Радовиш требаше да има директно поврзуваење кај Три Чешми. Со тоа ќе се избегнеа моменталните проблеми на првата секција со бензинските, и со фабриките, оти тој пат ќе се врзеше директно на Штип Југ, па така да, автопат ќе си имаше целосно до влезот кај Штип.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 15-Jul-2020 at 03:16
Мислам дека со експресниов пат се промакна една грешка која не требаше да се случи. Индустриската зона Штип мораше да биде целосно поврзана со автопатско решение без никаков компромис во профилот. Се работи само за 1,5 километар, а сега технички гледано зоната нема автопатско поврзување кон Европа што е клучен параметар кога компании одлучуваат дали ќе инвестираат во некоја зона или не. Секогаш ќе треба дообјаснување, а да имаше само уште една лента ќе можеше да се извади класификација на автопат од профил на Тетово-Гостивар и да се избрише секаков сомнеж дека зоната не е поврзана со автопат.



Edited by user8642 - 15-Jul-2020 at 03:16
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 15-Jul-2020 at 00:10
Одлично.
Не само што изгледа така, туку и делува дека доста побрзо ќе се стига до Кочани.
Кога ќе се заврши во целост овој патен правец, колкуе скрати време во споредба со претходниот патен правец? Има некоја огромна разлика, или?
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 14-Jul-2020 at 21:42
Еве еден клип од делот што го пуштија.
https://www.youtube.com/watch?v=QT-F6CWVZBc&feature=youtu.be
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.