![]() |
![]() |
![]() |
Експресен пат Штип - Кочани |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1213141516 23> |
Author | |
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
Се во ред ама добро е да се разговара со факти. Нити јас не сум од вчера. За реконстуркција 6 години подготовка?!?! не зафркавај. За 5 реконструкции во источниот дел на земјата лани знам дека 3 месеци се спремаше документацијата, од февруари до мај. Од мај до август - септември траеа реконструкциите. Не претерувајте. Зборувам за 3 магистрални делници и две регионални. Информациите ми се од човек кои ја спремаше документацијата. 6 години за реконструкција. Не зафркавајте. 6 години може само во краен случај за нова автопатска делница, зборувам за изградба на нова. И дајте веќе еднаш да се разбие тезата ,,наследени проекти од пред 5 години,,. Ги видовме наследените проекти без клучки со бандери асфалтирани. Скоро сегде имаше препроектирања и дополнителни проекти. Искрено сакам да верувам дека следните 2-3 години ќе направиме значаен исчекор со Штип Кочани, Штип - Радовиш, Куманово - Крива Паланка, Градско - Прилеп, завршување конечно на Кичево - Охрид и на Скопје - Блаце.
|
|
![]() |
|
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
Te svakjam osobeno neprebol mi e koridor 10 i delot okolu Negotino. No da go zemem za primer patot od gostivar do Kicevo koj zavrsi so rekonstrukcija predhodnata godina. Postapkata za istiot e zapocnata 2014 godina. Toa znaci deka ako denes se pocne so razmisluvanje rekonstrukcija nekoja dodeka da pocne da se realizira sigurno ke pominat 2-3 godini a vo zavisnost od obemot 4-5 dodeka se zavrsi. Mislam deka ovaa garnitura solidno se nosat barem so delot na rekonstrukcija od kapitalnite investicii, no mora da planiraat i za naredni 10 godni nezavisno od toa koj ke bide kaj ke bide.
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Edited by Denko - 24-Jul-2020 at 20:36 |
|
![]() |
|
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
Mozat no i rekonstrukciite se cesto vrzani so fondovi i apliciranje za istite, i sekako zaemi kako paket za poveke pravci i normalno za se toa treba soodvetni proekti. Sakam da kazam treba nonstop da se raboti na proektiranje na novi idni proekti kako del od podolgorocna strategija.
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
Se soglasuvam! Kradenje i kriminal nema so da se oprostuva! Sakam da kazam bilo koja vlada vo idnina sto ke dojde odkako ke se zavrsat tekovnite proekti vo patna infrastruktura nema da ima so da raboti ako nema proekti i finansiska konstrukcija. I togas mn prirodno ke ni se desi pak kataklizma. Poso zgradite se proektiraat za nekoj mesec a patistava so godini isto i obezbeduvanje sredstva. Ako nemaat patista za da odrzat bdp ke posegnat po fasadi i zgradi. Mora da se odgovorni na dolg rok. Na primer avtopatot od gostivar do kicevo nema nikakov proekt, uste pogolema sramota od kicevo do bukojacani bese vo finalna faza proektiranjeto i ne e cepnato. Prosiruvanjeto na TE-GV go zborat i vrtat dva famozni proekta no nikade gi nema... Mora malce poveke da se posvetat na strategija a toa podrzabira od denes da se znae so ke pocne so gradba za 5 godini a so ke zavrsi.
|
|
![]() |
|
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
За украдените милиони за врби и Дизни паркот на плоштад во Скопје не смее да се опрости, но од друга страна истата таа гарнитура за прв пат овозможи да се градат вакви поголеми проекти. Претходно една обиколница се изгради и толку.
|
|
![]() |
|
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
Главен проблем во нашата држава е тоа што немало долгорочна стратеија проди што и немало проекти. Само да се напомене дека постапката за експресните патишта од Штип до Кочани и Радовиш како и патот за Прилеп е започната уште во 2010. Има идејни проекти, градежни проекти па се молат и колат за грантови со ЕУ па се бара финансирање од банки и така натака. Една од причините зашто се земени Кинеските кредити е фактот што западните банки две децении не гледаа интерес за финансирање на инфраструктура од тој калибар во Македонија, а ние како држава големи или мали со многу или малку сообраќај имаме право да се развиваме и планираме да бидеме развиени. Така што Василј верувај ако не се испроектираат патишта и инфраструктура во наредни 5 годни пак ќе имаме СК2014 само за да вртиме економија дур почне нешто ново да се гради, бидејќи сегаѓниве патишта во градба дотогаш ќе бидат готови. Мора секоја влада покрај тоа што ќе се фали со сечење ленти да остави почнати или Испланирани и спремни за почнување проекти. Само тогаш нема да има СК2014 и ќе се трошат парите во проекти со долгорочен и стратешки интерес.
|
|
![]() |
|
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
Не би рекол дека е богата, но сигурно од тој аспект што го дискутирате не е екстремно сиромашна. Се согласуваме сите, многу промашени проекти уште во деведесетите, а кулнинација беше преродбата, Скопје 2014 и врбите. 800 000 000 евра (со зборови: осумстотини милиони евра) отидоа во ветар и магла и секако во нечии џебови.
|
|
![]() |
|
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Можеше вакви патишта од поодамна да се почнат, во деведесетите прв пат добивме поголем заем од 150-200 милиони евра за промашениот проект за пруга до Бугарија. Пола и повеќе од парите отидоа во мостови и шини кои денес се оштетени/искрадени и на кои ќе треба уште пари да се фрла за да се стават во функција, а остатокот од парите го украдоа политичарите. Ако се земе предвид дека цената за градба е била околу 30% поевтина, со тие средства сме можеле да ги имаме завршено сите три експресни патишта уште во претходниот век! Македонија не е сиромашна земја, како што многу сакаат да ја претстават, богата е, но е лошо менаџирана...
|
|
![]() |
|
FT ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Jun-2010 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 574 |
![]() ![]() |
И јас прееска го возев патот, супер е. Немаше гужва и возев 120 ама и со гужва би можело комотно 100ка да се вози. Едвај чекам да го завршат и делот до Кочани, веќе се надѕира кај влезот на градот.
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
A be ke ne bide i nas , samo so malce pokasno sme od ostanatiot svet , kasno palime na guranje sme mnogu
![]() |
|
![]() |
|
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
Jas da se pofalam go sevtosav. Patot i kolovozot se izvedeni na visoko nivo mozebi i najvisoko vo drzavata ako se izzeme demirkapija smokvica, a toa so me raduva najmnogu a neocekuvav da bide e sto se postavuva zastitna ograda za zivotni. Toa znaci deka koga ke se zavrsi patot celiot toj istocen region moze komotno i bezbedno da vozi prema Skopje so 130 KM/h po celata trasa. Ostanuva da se nadevame deka i Patot za Strumica i K.Palanka ke se na toa nivo so sto cela istocna Makedonija ke bide resena na avtopatsko nivo so se odnesuva do brzinata i bezbednosta na patuvanje.
![]() |
|
![]() |
|
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
Бидејќи и јас се интересирам за прогресот, од лични извори (ова нормално не е сигурно најпрецизно), моментално вкупниот прогрес е околу 55%. Рокот од тоа што го имам прочитано и слушнато од изјави е февруари 2021. Е сега, пред некој ден гледајќи ги снимките на сентиал хаб, најновите сфатив дека прогресот е многу поголем од Крупиште до кај Спанчево (тоа се некои десетина километри од 15 вкупно). Од Спанчево до моменталниот магистрален пат постои регионален пат кој се користи. Мислам дека идејата во октомври/ноември доколку финишира тој дел да се користи не е лоша, или во превод пуштањето на втората делница да се подели во две подфази. Ова го образложувам со тоа што моментално клучката Крупиште е на 3 километри од постоечкиот магистрален пат и таму се губи време додека да се приклучиме на стариот пат за Кочани. За квалитетот на првата делница: убаво некој кажа - прв експресен пат во земјата. Останува ситни ситни финеси да се дотераат, на едно две места да се достави еластична ограда и вертикална сигнализација кај што фали.
|
|
![]() |
|
deni86 ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 55 |
![]() ![]() |
Дали е пробиена трасата Крупиште-Кочани? До кај се работите таму? Од сега натаму тој дел ќе биде интересен за коментирање
![]() |
|
![]() |
|
Bakica ![]() Groupie ![]() Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
![]() ![]() |
Nemase da bideme nie Makedonci ako se bese napraveno kako sto treba
![]() |
|
![]() |
|
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
Да, ама и самата клучка кај Три Чешми требаше да биде доста поразлична и експресниот пат кон Радовиш требаше да има директно поврзуваење кај Три Чешми. Со тоа ќе се избегнеа моменталните проблеми на првата секција со бензинските, и со фабриките, оти тој пат ќе се врзеше директно на Штип Југ, па така да, автопат ќе си имаше целосно до влезот кај Штип. |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Мислам дека со експресниов пат се промакна една грешка која не требаше да се случи. Индустриската зона Штип мораше да биде целосно поврзана со автопатско решение без никаков компромис во профилот. Се работи само за 1,5 километар, а сега технички гледано зоната нема автопатско поврзување кон Европа што е клучен параметар кога компании одлучуваат дали ќе инвестираат во некоја зона или не. Секогаш ќе треба дообјаснување, а да имаше само уште една лента ќе можеше да се извади класификација на автопат од профил на Тетово-Гостивар и да се избрише секаков сомнеж дека зоната не е поврзана со автопат.
![]() Edited by user8642 - 15-Jul-2020 at 03:16 |
|
![]() |
|
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
Одлично.
Не само што изгледа така, туку и делува дека доста побрзо ќе се стига до Кочани. Кога ќе се заврши во целост овој патен правец, колкуе скрати време во споредба со претходниот патен правец? Има некоја огромна разлика, или? |
|
![]() |
|
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
Еве еден клип од делот што го пуштија.
https://www.youtube.com/watch?v=QT-F6CWVZBc&feature=youtu.be |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1213141516 23> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |