build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 12131415>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 22-May-2009 at 17:29
Цариградско шосе ми е добро познато од ССЦ иако не сум бил во Софија. Впрочем околу таа улица и се градат и најголемиот дел од модерни впечатливи објекти во Софија.

Би зборел на памет ако кажам дека инфраструктурано Софија е подобра или полоша од Скопје. Можам да кажам дека метрото (BTW браво за репортажите Андреј Thumbs%20Up) е дефинитивно најбитниот проект кој квалитативно ја издвојува Софија.

Од аспект на патна инфраструктура мислам дека Скопје има прилично добра основа и му фали многу помалку отколку на Белград, Софија или било кој друг град во регионот за да се доведе во прифатлива состојба. Точно ни фалат неколку клучни артерии но на неколку места фалат само поврзувања од кои може да се добие многу (на пример тунел под плоштад). Причината е едноставна а тоа е начинот на кој голем дел од градот е планиран. Скопје ги нема оние густи градски јадра каде е или невозможно или прескапо било што да се направи. Слично на Скопје е Нов Белград (BTW општина со статистички приближно исто население колку Скопје) и тој е урбанистички најсветлата точка на Белград.


Edited by pbanks - 22-May-2009 at 17:29
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 22-May-2009 at 07:18
Импресивно
Последен пат бев во Софија 2003 година и градот уште тогаш ми остави многу убав впечаток. Се развива со многу поголема брзина од Скопје и Белград а сигурно за тоа удел имаат и европските фондови. Дури тогаш имав чест да се возам со метрото за цена колку што изнесува како една карта за градски автобус во Скопје а сите знаете какви се автобусите во Скопје. Андреј би сакал да те прашам дали ја претворија Витоша во пешачка зона затоа што ја така знам дека тоа им беше план
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 22-May-2009 at 02:53
Да, кловер, 604 линии имаат автобусите во Софија. Има дури 3 300 возила. Иако возат и приватни компании, сите се подредени на СКГТ (Столична Компанија за Градски Транспорт) која им ги налага правилата. Видете до каква слика дојдов (обрни внимание на знаменцата на шофершајбната на автобусот!):






Edited by Andrej_LJ - 22-May-2009 at 02:54
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 22-May-2009 at 02:28
бул. БРИСЕЛ (БРЮКСЕЛ):



Важен булевар кој почнува со клучката на 7ми километар со Цариградско Шосе и завршува на Аеродром Софија, преку комплексот населби Дружба. Интересното е тоа што, повеќе од 2 километри, булеварот е всушност мост/ескада, а од долу поминува друг, локален булевар. Бул. Брисел прави директна врска на Аеродромот со Дружба.









Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 22-May-2009 at 02:21
Алеја ПЕЈО ЈАВОРОВ:



Булевар кој поминува низ огромниот парк Борисова Градина, поврзувајќи ја северна и јужна Софија, источно од центарот на градот. Започнува со клучката со бул. Цариградско Шосе, потоа кон старата ТВ Кула на Софија, каде што се сече со бул. Драган Цанков (моментално сега таму се гради клучка, бидејќи беше една од 10те најцрни точки во градот).Потоа преминува во бул. Тодор Коблешков, кој завршува на бул. Булгарија.






Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 22-May-2009 at 02:11
бул. АЛЕКСАНДАР МАЛИНОВ:



На картата (прееска заборавив да објаснам):
Со зелено е обележан булеварот, за кој станува збор во постот. Со сина точка е обележана раскрсница каде што движењето не е со семафори, туку денивелирано/клучка. Со црвена точка, се обележани расксници каде што има огромни гужви во скоро целиот тек на денот. Со лилјаково се постоечки или планирани метролинии со соодветните станици!

Бул. Ал. Малинов, исто така многу важен за голем дел од Софија, булевар. Се протега од Цариграско Шосе, се до Јужниот дел на Кружниот Прстен, поврзувајќи го комплексот населби Младост 1, 1А, 2, 3, 4 и Софија Бизнис Парк, со останатиот дел на градот. Еве го почетокот, клучката со Цариградското:



И понатаму одиме кон/во Младост и излез на градот:





Во нас.Младост:






Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 22-May-2009 at 01:57
бул. ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ:



Ова е главната влезно-излезна артерија на Софија и единствена градска магистрала, која е од влезот до центарот на градот, изградена на ниво на автопат, по 3-4 ленти во насока. Плус има по 2 ленти во насока локални улици, за пристап кон околните
 објекти како и подлези за пешаци. Под булеварот ќе оди и Метролинија 4 како и Метролинија 1. Булеварот освен кон Пловдив и Бургас води и кон Истамбул и покрај својата големина и проточност е често време загушен од сообраќај.

Почетокот на Цариградското (како што го викаат софијанците) е на пл. Орлов Мост:



Од таму, па се до хотел Плиска, околу 2 километри од пл. Орлов Мост, булеварот е буквално под опсада од возила, на кои има скоро секогаш долги чекања и колони, особено во насока-Центар.



Мислам дека нашите, скопски гужви се смешни во споредба со ова:



Проголжуваме кон клучката со Алеја Пејо Јаворов и онаа на 4ти километар (плоштад на бугарската авијација - хм имево ми е толку сочно, ми е криво што ние немаме вакви имиња на ибјекти и улици). Инаку пл. на Авијацијата е со денивелиран кружен тек под Цариградското:









Одиме натаму кон клучките за квартовите Изток, Мусагеница и Студентски град:





После тоа доаѓа клучката на 7ми киломатар. Раздвојување во правец север кон населбите Дружба и Аеродром Софија и кон свер за населбите Младост:





Понатаму има уште помали клучки за Горубљане, Дружба 2 и Источниот трговски град.
Еве како изгледа влезот на Софија од страна на Пловдив:











Мислам дека ќе се сложите дека повеќето не знаевте за постоењето на ваков голем и импресивен булевар во Софија. Cheers

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 22-May-2009 at 01:45
604 автобуски линии?!?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 22-May-2009 at 01:36
Пбанкс, не сум живеел во Софија, но често сум одел, особено кога живеев во Скопје. Таму имам и роднини и многу пријатели. И пошто сум многу радознал по природа а и ги следам на скајскрејпер и ГТСофиа можам да извлечам заклучоци.
Е сега оваа репортажа е многу долга и ми е готова и ги опфаќа сите главни сообраќајници, но ќе постирам дел по дел.
Проблемот на Софија е што во транзицијата нарасна од 1 100 000 на 2 000 000. Тоа беше сиромашно време за Бугарија, кога не се инвестираше воопшто во инфраструктура, додека градот се полнеше непрестано. Сега кога влегоа во ЕУ ситуацијата драстично се менува, но како и за се треба многу време. Главна преокупација моментално е метрото кое вклучува и многу паркинзи за луќето кои доаѓаат секојдневно во градот по работа (еве мапа):



Факт е дека внатрешната градска инфрастуктура е недоволно развиена! Големите булевари им се навистина големи, но не сите т.н. Градски магистрали (безконфликтни булевари со клучки) се изградени и градот пред некој ден почна со градење на клучки на некои од 4те најцрни точки.
Потоа Софија има прекрасен, но недоволен градски транспорт. Тоа значи дека освен метрото има избор уште и на автобуси (дури 604 линии), трамваи (22 линии), тролејбуси (8 линии), маршрутки (49 линии) и С-Бан. Но сега целат кон заменување на класичен трамвај со ЛРТ (4та и 5та метролинија веројатно ќе бидат ЛРТ под бул. Цариградско Шосе и бул. Булгарија соодветно).
Рингот е од страшно значење! Иако е вистина дека голем дел е обична 2-4 лентова улица, сепак не заборавај дека Бугарија е вратата на Европа кон Турција и Блискиот Исток, така што тразнитот на ТИРови е огормен, особено по насока Букурешт-Софија-Солун и Белград-Софија-Истамбул). Но и тука ситуацијата се менува брзо, се гради голем дел од рингот. 
Се надевам дека ме разбра и мојот одговор те задоволува. Да се вратам назад кон репортажата! Smile
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 22-May-2009 at 01:22
КРУЖЕН ПРСТЕН СОФИЈА (Околовръстно Шосе София):



Зелена-автопати кон други градови/земји
Плава-изграден на ниво на автопат дел од Кружниот Прстен
Црвена-дел од Кружниот прстен кој се гради на ниво на автопат
Жолта-дел од Кружниот прстен како булевар или улица (во зависност од отсекот)

Левиот плав дел на сликата, ( бул. Цар Борис 3-Бојана-Симеоново-Драгалевци) беше пуштен во употреба минатата година во должина од 8 километри. Беше најскапиот автопат граден во Бугарија, со просечна цена од 8 милиони евра на километар. Покрај 3те главни ленти во секоја насока, има и по 2 споредни, локални ленти за пристап кон објеките покрај патот. На овој отсек има 4 клучки и тоа Бојана, Сименово, Драгалевци и пред бул. Цар Борис 3.







Црвениот дел се протега од Симеоново, преку бул. Черни Врх и бул. Св. Наум Охридски до Младост 4 и Софиа Бизнис Парк. Моментално е во градба, особено делот кај Младост 4.









Има и уште еден дел, кои е моментално во изградба и тоа на западниот дел на Прстенот, во близина на клучката со автопат Лјулин (Софија-Перник потоа се разгранува на а-м Струма за Солун и а-м Радомир за Скопје) кој исто така е во изградба.



Северниот дел, е дел од автомагистрала Тракија (А1 Калотина (граница со Србија)-Софија-Бургас) и ќе се гради заедно со автопатот кон Калотина. Веќе се бараат пари од ЕУ за овој проект, кој е вклучен и во буџетите на Општината и Владата.

Источниот дел е изграден на ниво на автопат уште во времето на комунизмот.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 22-May-2009 at 01:13
Андреј импресивни ти се познавањата за Софија. Си живеел таму некогаш или чисто си ги проучувал околностите во градот?

Во Софија за жал сеуште не сум бил но генералната слика која ми ја пренеле луѓе е дека по однос на патна инфраструктура слабо стојат. Но што тоа значи не би знаел. Каков е воопшто планот за Софија на тоа поле, колкав процент е реализиран, дали има некои клучни прекини кои ја влошуваат ситуацијата или пак се работи за сериозен недостаток на сообраќајници .... можам само да нагаѓам.

Она што скоро сите ми го рекле за Софија е дека прстенот околу градот (оној со плава боја на твојата мапа) е прилично бескорисен и дека е во најголем дел улица со две ленти.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 22-May-2009 at 01:00
Заборавив, на почетокот да постнам една мапа со целосната поважна градска мрежа на Софија. Би ги замолил модераторите доколку имаат можност да ја вметнат после постот за Кружниот Ринг на Софија. Како и да е еве ја:



Со зелено - брзите градски магистрали, на кои речиси нема семафори.
Со плаво- најважните градски булевари, со семафори, на кои обично има огромни гужви и чекања.
Со црвено се централните градски булевари и улици.


Edited by Cloverstack - 22-May-2009 at 02:39
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 22-May-2009 at 00:52
Поттикнат од расправата со Кловер, околу булеварите, предностите и слабостите на Скопје во однос на другите градови, решив да направам претставување на главните софиски булевари, прстени и РИНГ Софија (Околоврстно Шосе)!

Прво да кажам дека Софија има 3 ринга и тоа:
1-Централен Прстен, кој го обиколува градскиот центар. После тој прстен, внатре во центарот влагаат само електрични средства за јавен транспорт (трамваи, тролејбуси и метро), оставајќи ги помалку еколошките автобуси надвор од центарот.
2-Кружен Ринг Софија, поминува по покрајнините на Софија, правејќи целосен прстен. За разлика од нашиов ринг, овој е многу поблиску до градот, дури понекогаш и навлегува во истиот.
3) Автомагистрала Рила -  сеуште неизграден, но проектиран (етапа-апликација за еврофондови) автопат кој ги спојува 3те главни автопати кои влагаат во Софија, притоа е оддалечен од самиот град меѓу 70 и 20 километри!
 
АВТОМАГИСТРАЛА РИЛА (А6) - Трет софиски прстен



Светло зелена - автопати (изградени и проектирани)
Темно зелена - автопатот Софија-Перник-Ќустендил-МК граница (А7) во фаза на проект
Плава - 2 Кружен Ринг Софија
Лилјакова - А6 Автомагистрала Рила (која се врзува на А1 Софија - Калотина и Софија - Бургас, А2 Софија-Плевен-Варна, А3 Софија-Благоевград-Кулата-Солун)



Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 15-Mar-2009 at 16:53
Idejno rjesenje, obale rijeke Vrbas u duzini od 50km

International urban design competition
for river bank of Vrbas (50km)
Banja Luka, Republic of Srpska, Bih



International urban design competition for river bank of Vrbas (50km)
International urban design competition
for river bank of Vrbas (50km)
Banja Luka, Republic of Srpska, Bih

Competition Entry: Commutation
date: 2006
plot area: 50 km
floor area: m2
client: City of Banja Luka

Authors
Ana Graovac
Dejan Ecet
Gorana Ristovic
Vesna Vladisavljevic



Od juga ka sjeveru







Ovo je cini mi se usce Suturlije u Vrbas



okretnica 13-ke, Zeleni most i pored njega jos neki, izgleda pjesacki



Od gradskog mosta, preko usca Crkvene i novi most



sajt http://www.linije.com/urban_02_01.php
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 11-Mar-2009 at 22:43
Ве молам не навлегувајте во комплицирана непотребна дебата кој е постабилен, кој град е поперспективен итн.

Скопје и Приштина се на помалку од 100км раздалечина секој позитивен развој во Скопје е добар за Приштина и обратно.

Да се фокусираме на проектите и на развојот.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 11-Mar-2009 at 22:34
mozebi...ti rece ,,Која фирма би инвестирала во територија што е немирна и нестабилна по сите параметри?`` koga ce vidis investicite vo pristina se pogolemi od tie od skopje, znaci makedonija ne e stabilna sto investiraat samo kucarki??'Roll%20eyesBig%20smileDrool
ete se e dolu 10 katnici sto bea investirani ovie godini...vidi pristina od kolku katovi pocnuvat ...
 
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 11-Mar-2009 at 20:45
Јас па воопшто не мислам дека Приштина би можела воопшто некогаш да стане ни нормален град а камо ли метропола. Метропола не се станува заради зградите а заради навиките на луѓето што живеат во истата. Која фирма би инвестирала во територија што е немирна и нестабилна по сите параметри? Кому му се нужни 23 катници во Приштина? Веројатно на мафијашите да перат пари...Thumbs%20Down
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 11-Mar-2009 at 15:00
porano mi baravte korduinaati za proektot so kruznata pateka sto treba da se gradi vo pristina
ne najdov ama najdo nesto interesno i mislam deka moze da vi pomogni

pristina brzo ce stani metropola, mislam jas
 
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 17-Feb-2009 at 09:45
sakav da se registriram za da prasam kade e lokacijata ama od tamu velat deka imat edno name so  my city
i ke vidat do maj  
 
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 17-Feb-2009 at 09:42
Таа е локацијата ова се гради во Приштина
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 12131415>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.