![]() |
![]() |
![]() |
Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1314151617 26> |
Author | ||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Не биваше со Лион, Рим, Франција и Италија, па сега се мериме со Сомалија. ОК, ајде може и тука нешто ќе сфатиме: Сомалија БДП (1991) - 1 милијарда Македонија БДП (1991) - 2 милијарди После 2 децении војна, успеавме да направиме масовно достигнување и разликата се зголеми од 1:2 на 1:4 за Македонија. Добро е што држиме чекор со афричка земја во која 2 децении владее војна. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
И со тоа се слагам. Затоа на форумов често има и хистерични реакции за многу теми. Бидејќи сме склони кон капитални грешки, оваа улица би била уште една од тој ранг. |
||
![]() |
||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Значи пари имало тоа видовме сите и не треба да се правиме наудрени туку проблемот е квалитетно да се искористат |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Точно математиката не лаже.
Номиналното ГДП на Македонија е околу 7 пати помало од она на Италија додека ППП е околу 3 пати помало од она на Италија. Македонија не е Сомалија па да правиме вакви муабети, земјата и те како има сили да тера капитални проекти и во прехтодниот пост ти дадов ПРАКТИЧЕН ПРИМЕР (СК2014) дека тоа е возможно. Edited by pbanks - 05-Apr-2011 at 14:44 |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Математиката не лаже. Скопје е 35 пати посиромашно од Рим. Колку зима државата, можеби кај нас повеќе, кај нив помалку, во овој случај е небитно, бидејќи кај нас и само може да земе од 1/35 од тоа што може Италија да земе од Рим. Тунел од 30 милиони е ПРЕКУ СИТЕ СИЛИ на градот Скопје. Не постои проект кој е изведен во последните 40 години во Скопје (од земјотресот наваму) што чини 30 милиони. Случајно? Оваа или претходната гарнитура е виновна за тоа? Или пак реалните можности на буџетот? |
||
![]() |
||
micko_v ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
![]() ![]() |
|
Кралееее, нема логика да правиш таква површна споредба, тоа би значело дека луѓето во Скопје, со нивните плати би требало да јадат само леб и маргарин, и зимно време да одат по гаќи, оти нели платите не соодветствуваат на животниот стандард.
Со такви споредби ниеден значаен инфраструктурен проект не би можел да се реализира, а фактите го покажуваат спротивното. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Тоа што го зборуваш едноставно не држи.
Скопје НЕ е 34 пати посиромашно од Рим, туку поради нашата фискална политика многу поголем дел од даночниот колач зима државта. Државата, која инаку во последниве години имаше буџет и по 3 милиарди ЕУР, во последниве години (за добро или лошо) покажа дека може да се инвестира и со тие пари да се прават големи работи (повторно за добро или лошо кој како гледа). Тунел од 100 милиони ЕУР во најлош случај, Македонија може да изеде за доручек без око да и трепне доколку се има волја, а повратот на инвестицијата ќе биде за многу кратко време. |
||
![]() |
||
micko_v ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
![]() ![]() |
|
И сеуште не разбравме дали Коце и неговите „мега експерти„ барале од Шпанциве нова траса/алтернатива за веќе постоечкиот коридор, во смисла дајте нешто поефтино колку да рекламираме пред избори, или они го избрале овој од десетте предлози/проекти кои биле работени на основа на веќе постоечкиот коридор.
Од тука се раѓа и прашањето како Шпанциве дошле до вакво „зен„ решение кое нема блага врска со тоа што е во Гуп-от, освен придавката „подземна„ сообраќајница..... |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Пак тие со небулозни споредби.
Ама тука сум за математиката да не ја заборавите никогаш. РИМ БДП 120 милијарди долари. СКОПЈЕ БДП 3.5 милијарди долари. Со други зборови, тоа што они го изградиле и платиле од 2001-2004, споредбено по просек, Скопје би го исплаќало од 2012-2150 година. Значи нашите пра-пра-пра-правнуци ќе ни го плаќаат тунелот. ![]() Браво мајстори. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Тоа е главен проблемот на овој форум. Суетите на многу од учесниците се толку големи што остануваат слепи пред било кои аргументи кои едноставно се игнорираат. Наместо форумот да се користи како медиум од кој низ дискусија сите ќе научиме нешто, тој се користи за бескрајно препирање, инаетење и одмерување. |
||
![]() |
||
The Man ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 135 |
![]() ![]() |
|
Убаво е да се види дека анализата на Cloverstack (која е одлично напишана!) воглавно остана игнорирана од повеќето членови и повторно фокусот на темата се врати на водење на неаргументирани разговори кои што се земаат како да имаат вредност на факти.
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() Мицко, цената која најчесто циркулирала во јавноста за коридорот Партизанска-КЈ Питу е токму 80 милиони ЕУР. Така да проценката ти е на место. |
||
![]() |
||
micko_v ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
![]() ![]() |
|
Да се надоврзам на анализата на Кловер и неговата реплика на Крале во однос на цената со еден пример кој би можел да биде основа за споредба
Се работи за тунел во Рим, Италија http://it.wikipedia.org/wiki/Galleria_Giovanni_XXIII долг 2900 метри, почнат да се гради 2001 завршен 2004, две цевки секоја со профил од 2 ленти плус една помошна значи вкупно 6. Проектот беше финансиран целосно од градот Рим и чинеше 120 милиони евра. ![]() ![]() Имајќи ја во предвид мапава т.е. комплексноста на проектот (кривини е клучки) и цената од 120 милиони, скопскиот коридор(вцртаниот во Гуп-от, од Партизанска до комплекс банки) не би требало да чини повеќе од 70/80 милиони евра. ![]() Edited by micko_v - 05-Apr-2011 at 13:59 |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Не се сложувам, Илинденска и те како може да трпи тунел накај новото Веро и во секој случај помага за сообраќајот. Како сакаш врти го - помага.
Понатаму, ако најдеме нафта или природен гас, може ќе го градиме и тој од партизанска - не смета. |
||
![]() |
||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
|
ima prostor da se prosiri profilot na Partizanska za uste edna lenta ako e potrebno vo delot od Soborna nakaj Tifani ...kako sakas vrti @Krale ni tehnicki ,ni estetski nikako ne se vklopva kaj Ilindenska podzemnata .. koj saka neka se navredi AMATERI go imat praeno toj proekt so nemat ni elementarni poznavanja Edited by G.I. Joe - 05-Apr-2011 at 12:25 |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Кружен тек меѓу ВМРО Гоце Делчев и Илинденска е рамно на катастрофа. Ама кружен тек на делот каде што требаше да оди првичниот тунел според гуп значи продолжение на Партизанска е најсоодветно решение. За тунелот јасно е се понатака.
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Инката кај соборна не може да се исправи со тунел. Бар не онолку колку што мислите дека може.
Од друга страна Илинденска се развива во еден вид брз сообраќајница што е ФЕНОМЕНАЛНО за градот. |
||
![]() |
||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
|
garant @Krale go ima praeno proektot za od kaj Ilindenska
![]() |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Точно така. И баш поради тоа таа инка треба да има прав тек и да се продолжи до К.Ј. Питу, а не да се расплинува и притоа да се излива кај Тифани. |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Па таа лента пак врти десно и остануваат 2 ленти како да ги вртиш ![]() Башка така ако гледаме, што не ја броиш лентата десно што врти на Илинденска пред Влада (што доаѓа од Соборна)? Така Илинденска има исто 3 ленти во тој дел според тебе. Да не зборам дека голем дел од тие што вртат лево на Партизанска кај соборна, одат на Илинденска десно, што не би вртеле да Партизанска има толку голем проток во овој дел. Треба да сфатите дека Партизанска е како инка од Соборна натаму. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1314151617 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |