build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 05-Apr-2011 at 21:28
Originally posted by pbanks

Македонија не е Сомалија па да правиме вакви муабети, земјата и те како има сили да тера капитални проекти и во прехтодниот пост ти дадов ПРАКТИЧЕН ПРИМЕР (СК2014) дека тоа е возможно.


Не биваше со Лион, Рим, Франција и Италија, па сега се мериме со Сомалија. ОК, ајде може и тука нешто ќе сфатиме:

Сомалија БДП (1991) - 1 милијарда
Македонија БДП (1991) - 2 милијарди

После 2 децении војна, успеавме да направиме масовно достигнување и разликата се зголеми од 1:2 на 1:4 за Македонија.

Добро е што држиме чекор со афричка земја во која 2 децении владее војна.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 05-Apr-2011 at 14:58
Originally posted by toasumjas

ја те разбрав уште предходниот пат . У право си потполно. Него проблемот е што ние за разлика од Италија например неаме право на грешки или шо би рекол народот наш што сме посеале тоа ќе жнееме или што си дробиме тоа ќе сркаме

Значи пари имало тоа видовме сите и не треба да се правиме наудрени туку проблемот е квалитетно да се искористат


И со тоа се слагам. Затоа на форумов често има и хистерични реакции за многу теми. Бидејќи сме склони кон капитални грешки, оваа улица би била уште една од тој ранг.
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 05-Apr-2011 at 14:55
ја те разбрав уште предходниот пат . У право си потполно. Него проблемот е што ние за разлика од Италија например неаме право на грешки или шо би рекол народот наш што сме посеале тоа ќе жнееме или што си дробиме тоа ќе сркаме

Значи пари имало тоа видовме сите и не треба да се правиме наудрени туку проблемот е квалитетно да се искористат
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 05-Apr-2011 at 14:44
Точно математиката не лаже.

Номиналното ГДП на Македонија е околу 7 пати помало од она на Италија додека ППП е околу 3 пати помало од она на Италија.

Македонија не е Сомалија па да правиме вакви муабети, земјата и те како има сили да тера капитални проекти и во прехтодниот пост ти дадов ПРАКТИЧЕН ПРИМЕР (СК2014) дека тоа е возможно.


Edited by pbanks - 05-Apr-2011 at 14:44
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 05-Apr-2011 at 14:26
Originally posted by pbanks

Тоа што го зборуваш едноставно не држи. Скопје НЕ е 34 пати посиромашно од Рим, туку поради нашата фискална политика многу поголем дел од даночниот колач зима државта. Државата, која инаку во последниве години имаше буџет и по 3 милиарди ЕУР, во последниве години (за добро или лошо) покажа дека може да се инвестира и со тие пари да се прават големи работи (повторно за добро или лошо кој како гледа). Тунел од 100 милиони ЕУР во најлош случај, Македонија може да изеде за доручек без око да и трепне доколку се има волја, а повратот на инвестицијата ќе биде за многу кратко време.



Математиката не лаже.

Скопје е 35 пати посиромашно од Рим.


Колку зима државата, можеби кај нас повеќе, кај нив помалку, во овој случај е небитно, бидејќи кај нас и само може да земе од 1/35 од тоа што може Италија да земе од Рим.


Тунел од 30 милиони е ПРЕКУ СИТЕ СИЛИ на градот Скопје. Не постои проект кој е изведен во последните 40 години во Скопје (од земјотресот наваму) што чини 30 милиони.

Случајно? Оваа или претходната гарнитура е виновна за тоа? Или пак реалните можности на буџетот?
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 05-Apr-2011 at 14:18
Кралееее, нема логика да правиш таква површна споредба, тоа би значело дека луѓето во Скопје, со нивните плати би требало да јадат само леб и маргарин, и зимно време да одат по гаќи, оти нели платите не соодветствуваат на животниот стандард.
Со такви споредби ниеден значаен инфраструктурен проект не би можел да се реализира, а фактите го покажуваат спротивното.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 05-Apr-2011 at 14:12
Тоа што го зборуваш едноставно не држи.

Скопје НЕ е 34 пати посиромашно од Рим, туку поради нашата фискална политика многу поголем дел од даночниот колач зима државта.

Државата, која инаку во последниве години имаше буџет и по 3 милиарди ЕУР, во последниве години (за добро или лошо) покажа дека може да се инвестира и со тие пари да се прават големи работи (повторно за добро или лошо кој како гледа).

Тунел од 100 милиони ЕУР во најлош случај, Македонија може да изеде за доручек без око да и трепне доколку се има волја, а повратот на инвестицијата ќе биде за многу кратко време.
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 05-Apr-2011 at 14:07
И сеуште не разбравме дали Коце и неговите „мега експерти„ барале од Шпанциве нова траса/алтернатива за веќе постоечкиот коридор, во смисла дајте нешто поефтино колку да рекламираме пред избори, или они го избрале овој од десетте предлози/проекти кои биле работени на основа на веќе постоечкиот коридор.
Од тука се раѓа и прашањето како Шпанциве дошле до вакво „зен„ решение кое нема блага врска со тоа што е во Гуп-от, освен придавката „подземна„ сообраќајница.....
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 05-Apr-2011 at 14:03
Пак тие со небулозни споредби.

Ама тука сум за математиката да не ја заборавите никогаш.

РИМ БДП 120 милијарди долари.
СКОПЈЕ БДП 3.5 милијарди долари.

Со други зборови, тоа што они го изградиле и платиле од 2001-2004, споредбено по просек, Скопје би го исплаќало од 2012-2150 година. Значи нашите пра-пра-пра-правнуци ќе ни го плаќаат тунелот.

Браво мајстори.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 05-Apr-2011 at 13:28
Originally posted by The Man

Убаво е да се види дека анализата на Cloverstack (која е одлично напишана!) воглавно остана игнорирана од повеќето членови и повторно фокусот на темата се врати на водење на неаргументирани разговори кои што се земаат како да имаат вредност на факти.


Тоа е главен проблемот на овој форум. Суетите на многу од учесниците се толку големи што остануваат слепи пред било кои аргументи кои едноставно се игнорираат. Наместо форумот да се користи како медиум од кој низ дискусија сите ќе научиме нешто, тој се користи за бескрајно препирање, инаетење и одмерување.
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 05-Apr-2011 at 13:25
Убаво е да се види дека анализата на Cloverstack (која е одлично напишана!) воглавно остана игнорирана од повеќето членови и повторно фокусот на темата се врати на водење на неаргументирани разговори кои што се земаат како да имаат вредност на факти.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 05-Apr-2011 at 13:23


Мицко, цената која најчесто циркулирала во јавноста за коридорот Партизанска-КЈ Питу е токму 80 милиони ЕУР. Така да проценката ти е на место.
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 05-Apr-2011 at 13:19
Да се надоврзам на анализата на Кловер и неговата реплика на Крале во однос на цената со еден пример кој би можел да биде основа за споредба

Се работи за тунел во Рим, Италија http://it.wikipedia.org/wiki/Galleria_Giovanni_XXIII долг 2900 метри, почнат да се гради 2001 завршен 2004, две цевки секоја со профил од 2 ленти плус една помошна значи вкупно 6.
Проектот беше финансиран целосно од градот Рим и чинеше 120 милиони евра.






Имајќи ја во предвид мапава т.е. комплексноста на проектот (кривини е клучки) и цената од 120 милиони, скопскиот коридор(вцртаниот во Гуп-от, од Партизанска до комплекс банки) не би требало да чини повеќе од 70/80 милиони евра.




Edited by micko_v - 05-Apr-2011 at 13:59
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 05-Apr-2011 at 12:33
Не се сложувам, Илинденска и те како може да трпи тунел накај новото Веро и во секој случај помага за сообраќајот. Како сакаш врти го - помага.

Понатаму, ако најдеме нафта или природен гас, може ќе го градиме и тој од партизанска - не смета.
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 05-Apr-2011 at 12:14
Originally posted by krale

Инката кај соборна не може да се исправи со тунел. Бар не онолку колку што мислите дека може.

Од друга страна Илинденска се развива во еден вид брз сообраќајница што е ФЕНОМЕНАЛНО за градот.


ima prostor da se prosiri profilot na Partizanska za uste edna lenta ako e potrebno vo delot od Soborna nakaj Tifani ...kako sakas vrti @Krale ni tehnicki ,ni estetski nikako ne se vklopva kaj Ilindenska podzemnata .. koj saka neka se navredi AMATERI go imat praeno toj proekt so nemat ni elementarni poznavanja


Edited by G.I. Joe - 05-Apr-2011 at 12:25
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 05-Apr-2011 at 11:54
Кружен тек меѓу ВМРО Гоце Делчев и Илинденска е рамно на катастрофа. Ама кружен тек на делот каде што требаше да оди првичниот тунел според гуп значи продолжение на Партизанска е најсоодветно решение. За тунелот јасно е се понатака.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 05-Apr-2011 at 11:22
Инката кај соборна не може да се исправи со тунел. Бар не онолку колку што мислите дека може.

Од друга страна Илинденска се развива во еден вид брз сообраќајница што е ФЕНОМЕНАЛНО за градот.
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 05-Apr-2011 at 11:17
garant @Krale go ima praeno proektot za od kaj Ilindenska Rollin
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 05-Apr-2011 at 11:12
Originally posted by krale

Originally posted by G.I. Joe

a taa lenta od Kliment Ohridski so vrti na Partizanska ne ja racunas ..aha bravo Krale 



Па таа лента пак врти десно и остануваат 2 ленти како да ги вртиш

Башка така ако гледаме, што не ја броиш лентата десно што врти на Илинденска пред Влада (што доаѓа од Соборна)? Така Илинденска има исто 3 ленти во тој дел според тебе.

Да не зборам дека голем дел од тие што вртат лево на Партизанска кај соборна, одат на Илинденска десно, што не би вртеле да Партизанска има толку голем проток во овој дел.


Треба да сфатите дека Партизанска е како инка од Соборна натаму.


Точно така. И баш поради тоа таа инка треба да има прав тек и да се продолжи до К.Ј. Питу, а не да се расплинува и притоа да се излива кај Тифани.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 05-Apr-2011 at 11:10
Originally posted by G.I. Joe

a taa lenta od Kliment Ohridski so vrti na Partizanska ne ja racunas ..aha bravo Krale 



Па таа лента пак врти десно и остануваат 2 ленти како да ги вртиш

Башка така ако гледаме, што не ја броиш лентата десно што врти на Илинденска пред Влада (што доаѓа од Соборна)? Така Илинденска има исто 3 ленти во тој дел според тебе.

Да не зборам дека голем дел од тие што вртат лево на Партизанска кај соборна, одат на Илинденска десно, што не би вртеле да Партизанска има толку голем проток во овој дел.


Треба да сфатите дека Партизанска е како инка од Соборна натаму.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.160 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.