build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Митрополит Теодосиј Гологанов

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 22>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 30-Sep-2011 at 20:18
кој возел низ Албанија нема да има проблем со крижниот тек,таму ги има на секој чекор па и на автопати
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 30-Sep-2011 at 19:48
И јас исто сум љубител на кружи текови. Едно во дадени услови имат поголем проток на возила, друго навистина убаво изгледаат ( иако мислам дека тука треба уште да учиме од западните земји ) и трето кружните текови се побезбедни од раскрсниците. Е сега некој овде спомна дека имало и смртен случај во кружен тек. Тоа навистина не можам да го раберам , затоа што пред да влезеш во кружниот тек мора да ја намалиш брзината , а оние што веќе се во него и онака бавно возат, значи грешките се плаќат со помали несреќи. Ова намалување на брзина е многу интересно, па така во Германија се прават пред влезовите на селата вештачки острови, кои имат за улога да се намали брзината а и најчесто убаво изгледаат.
Се на се кога ќе се навикнат возачите сите ќе имат бенефит од овој и наредните кружни текови кои ќе се градат во Македонија.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 30-Sep-2011 at 19:32
Љубител сум на кружни токови и можам да кажам дека е ова одлично (привремено) решение кое за жал не може да го замени Јужен. Очекувам наредна година до Гоце Делчев да оди проширувањето.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 30-Sep-2011 at 19:26
И јас го пробав кружниот тек. Иако не сум голем љубител на кружни текови, доброто обележување, физичките бариери на овој го прават прилично едноставен за користење.

Сепак, немаше многу сообраќај, да почекаме луѓево да се навикнат дека Гологанов е повторно отворено па ќе го пробаме тогаш пак.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 30-Sep-2011 at 16:49

ВИДEO: Возачите „се заглавија“ на турбо кружниот тек


Иако неофицијално, турбо кружниот тек кај Католичка црква од вчера е веќе пуштен во употреба.

kruzen500

Првиот впечаток е дека возачите не ги познаваат правилата за возење по ваков тип на раскрсници.

И покрај тоа што се поставени сообраќајни знаци, тие не се снаоѓаат баш најдобро, но со оглед на тоа дека е нов возачите набрзо ќе научат да возат по кружниот тек.

Но дали скопјани навистина знаат да возат по кружен тек? Мислењата се поделени.

-Јас се снаоѓам, но мислам дека за другите е многу тешко. Ќе има проблем бидејќи возачите се уште незнаат на која страна да се движат.

- Ова е нешто ново и се уште незнаат да возат сите по кружниот тек, но ќе научат, не е тешко.

- Сметам дека треба да има дополнителна обука, бидејќи ова е нешто ново за главниот град на Македонија.

Ова се само дел од коментарите на возачите и граѓаните.

Турбо кружниот тек е посложен за возење од останатите, но правилата се исти и треба да се почитуваат. Возењето треба само да се усогласи со сообраќајната сигнализација.

Веќе подолго време од Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот работат на кампања за едукација на возачите.

Кампањата е веќе започната во облик на прилози преку печатените и електронските медиуми.

Од Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот информираат дека се планира и маркетинг кампања во која ќе се едуцираат возачите за возењето по кружните текови.

-Факт е дека возачите имаат проблем со снаоѓањето на кружниот тек, но набрзо ќе научат да возат по него, изјави за Курир, Тоше Јанев портпарол на Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот.

http://daily.mk/cluster3/a0c9c1d7955748a9e886ff95d96001f1/924999
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 30-Sep-2011 at 15:05
Originally posted by UrbanFreak

Камо среќа да се решат другит спорни проблеми со Јужен, да се урнат Воденица, Дуомо, Македонска Куќа, да се најдат парите, нема да чини многу да се сруши кружниот тек и да се стават семафори.
Кога би се реализирал Јужен Булевар, нема да има потреба ни од семафори, затоа што улицава ќе биде еднонасочна
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 29-Sep-2011 at 21:55
Само што извозив, по кружниов тек. Пуштен е до раскрсницата со Рузвелтова. МОрам да признаам дека од прв пат и јас се збунив малку со лентиве... иако добро е обележано се.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 28-Sep-2011 at 23:29
Убаво што потсети алекс со тоа снегот. Баш ме интересира колку гументите пречки ќе го преживеат чистењето снег во зима.
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 28-Sep-2011 at 22:54
одвај чекам да земам возачка
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 28-Sep-2011 at 22:40
Да имаш право...малку се едуцирав сега:

*турбо кружен тек е нов вид на кружен тек кој од пред некое време почнува да се изведува во Холандија (има преку 70) и Белгија.

*во турбо кружен тек НЕМОЖЕ да се направи цел круг, лентите се физички ОДВОЕНИ и мора да одберете лента пред да влезете во кружниот тек. Целта е да се елиминираат конфликтни ситуации при менување на лентите внатре во кружниот тек. Овој креужен тек е побезбеден од конвенционалните бидејки може да се предвиди движењето на возилата.

*турбо кружен тек е дизајниран специјално за место каде главен и фрекфентен пат се крстосува со пат од помало значење, при што на главниот пат има 2 ленти за право, а на другиот една. (значи испаѓа дека релацијата треска-нова мкд. е пат со понизок приоритет)

*Има исклучоци каде што не се физички одвоени лентите внатре во кружниот. Тоа е случај онаму каде во одреден период од годината има снег и на овој начин се избегнува проблемот со чистење на снегот.

*Турбо кружен тек со 2 ленти и слободно вртење на десно (случај треска-н.м.) ја зголемува проточноста за до 20% во однос на конвенционалните кружн итекови со 3 ленти.


турбо кужен тек
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e4/Turborotonde.svg


како се вози во обичен кружен тек


пример за тоа што претставува зборот комплицирано
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/42/Sadlers_farm_roundabout.jpg


Edited by alexsend - 28-Sep-2011 at 22:47
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 28-Sep-2011 at 21:33
Originally posted by alexsend

Да ова и за мене е изненадување, ни на крај памет не ми беше дека ќе постават физички бариери.
Е сега кој знае ќе си вози на десна лента и никој нема да го загрозува на кружниот, а кој не ќе си сврти едно кругче


неможеш да направиш цел круг во турбокружен тек.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 28-Sep-2011 at 21:18
Да ова и за мене е изненадување, ни на крај памет не ми беше дека ќе постават физички бариери.
Е сега кој знае ќе си вози на десна лента и никој нема да го загрозува на кружниот, а кој не ќе си сврти едно кругче
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 28-Sep-2011 at 19:37
Kade e ova?Da ne e slucajno vo nekoja evropska zemja??? AA ne, vo Skopje bilo ova CheersBig%20smile
Mnogu ubavo, a za funkcionalnosta, ne znam, seuste ne sum ja dobil vozackata
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 28-Sep-2011 at 19:27
Originally posted by tonikostov



Очигледно, БАУЕР ги фати најголем дел од реконструкциите на улиците во Скопје. И до сега јавно беа посочени и од градоначалникот на Скопје и од градоначалникот на Центар дека неквалитетно ги изведуваат работите. И покрај тоа, повторно истата фирма ја ангажираат за следните реконструкции... Ова никако не ми е јасно!
Нема ништо нејасно...не знам за претходно, ама Васил Ѓоргов во Капиштец ја напраија крш, па градоначалникот на Центар нешто галамеше дека ќе бара да се изработи одново па се заќуте, па после Мито Хаџивасилев која сите знаеме каква е, булеварот пред комплексот банки кој по 3-ти пат се реконструира - едно завидно портфолио кое може да си го дозволи фирма што има дебели врски во власта, да не речам да е дел од нејзе, инаку не би добила работа на ниедно друго место на планетава каде живеат разумни луѓе...ама ајде да бидеме политички коректни и да си ги коментираме другите аспекти, а некој друг да си го тера бизнисот...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 28-Sep-2011 at 17:08
Да апелирам да не се прави забуна и поистоветување на жолта лента (третата лента на булевар која е резервирана за градски сообраќај и која не мора да е физички одвоена) и ваквите препреки кои може да се користат за повеќе намени, а не само за трета лента. Така да на кружниот тек не е поставена никаква жолта лента туку физички препреки како дополнителна помош на полната линија. Следствено нишката жолта лента останува за третите ленти на булеварите резервирани за градски превоз, тука продолжуваме со муабетот за препреките.

Edited by lslcrew - 28-Sep-2011 at 17:09
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 28-Sep-2011 at 17:00
Пријатно ме изненадија со препрекиве, јасно давање до знаење дека преоѓање од лента во лента е забрането. Добро што не се остава ништо на случајност и на менталитетот да ни ги решава проблемите, туку физички се спроведува редот.

Edited by lslcrew - 28-Sep-2011 at 17:00
Back to Top
Bulldozer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Jul-2010
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote Bulldozer Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 28-Sep-2011 at 16:41
Поставена е жолта лента (препрека) на суперкружниот тек кај Католичка

Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 28-Sep-2011 at 16:41

A sega preogaj od lenta u lenta Clown.Epten ubavo se odvoeni lentive i vizuelno i so gumenive precki,taka sto mislam nema sansa da se utne.
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 28-Sep-2011 at 15:56
Originally posted by alexsend


Инаку една друга работа, моментално кај Треска има 4-5 шлепери кои носат асфалт и сите до еден се со регистарски таблици RKS. Башка што сите работници зборуваат на албански. Прашањето е следно. Чија фирма е БАУЕР? И кој всушност работи на улиците? Знае да работи или допрва се учи? Затоа што сите утки и преработки досега се од нив.


Мене не ме оптеретува тоа од која земја е фирмата изведувач односно подизведувач на работите, но ме оптеретува квалитетот со кој ги завршуваат работите.

Очигледно, БАУЕР ги фати најголем дел од реконструкциите на улиците во Скопје. И до сега јавно беа посочени и од градоначалникот на Скопје и од градоначалникот на Центар дека неквалитетно ги изведуваат работите. И покрај тоа, повторно истата фирма ја ангажираат за следните реконструкции... Ова никако не ми е јасно!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 28-Sep-2011 at 15:33


БАУЕР е може 100% локална фирма но тие си зимаат подизведувачи од каде што сакаат. Всушност така не е само во градежништвото туку и во многу други бранши каде некои фирми (кои се или со добри врски или се финансиски јаки) ги измаат тендерите а самата реализација на проектите ја прави некоја 10та фирма.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.128 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.