![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Митрополит Теодосиј Гологанов |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1314151617 22> |
Author | |
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
кој возел низ Албанија нема да има проблем со крижниот тек,таму ги има на секој чекор па и на автопати
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
И јас исто сум љубител на кружи текови. Едно во дадени услови имат поголем проток на возила, друго навистина убаво изгледаат ( иако мислам дека тука треба уште да учиме од западните земји ) и трето кружните текови се побезбедни од раскрсниците. Е сега некој овде спомна дека имало и смртен случај во кружен тек. Тоа навистина не можам да го раберам , затоа што пред да влезеш во кружниот тек мора да ја намалиш брзината , а оние што веќе се во него и онака бавно возат, значи грешките се плаќат со помали несреќи. Ова намалување на брзина е многу интересно, па така во Германија се прават пред влезовите на селата вештачки острови, кои имат за улога да се намали брзината а и најчесто убаво изгледаат.
Се на се кога ќе се навикнат возачите сите ќе имат бенефит од овој и наредните кружни текови кои ќе се градат во Македонија. |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Љубител сум на кружни токови и можам да кажам дека е ова одлично (привремено) решение кое за жал не може да го замени Јужен. Очекувам наредна година до Гоце Делчев да оди проширувањето.
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
И јас го пробав кружниот тек. Иако не сум голем љубител на кружни текови, доброто обележување, физичките бариери на овој го прават прилично едноставен за користење.
Сепак, немаше многу сообраќај, да почекаме луѓево да се навикнат дека Гологанов е повторно отворено па ќе го пробаме тогаш пак. |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
ВИДEO: Возачите „се заглавија“ на турбо кружниот текИако неофицијално, турбо кружниот тек кај Католичка црква од вчера е веќе пуштен во употреба.Првиот впечаток е дека возачите не ги познаваат правилата за возење по ваков тип на раскрсници. И покрај тоа што се поставени сообраќајни знаци, тие не се снаоѓаат баш најдобро, но со оглед на тоа дека е нов возачите набрзо ќе научат да возат по кружниот тек. Но дали скопјани навистина знаат да возат по кружен тек? Мислењата се поделени. -Јас се снаоѓам, но мислам дека за другите е многу тешко. Ќе има проблем бидејќи возачите се уште незнаат на која страна да се движат. - Ова е нешто ново и се уште незнаат да возат сите по кружниот тек, но ќе научат, не е тешко. - Сметам дека треба да има дополнителна обука, бидејќи ова е нешто ново за главниот град на Македонија. Ова се само дел од коментарите на возачите и граѓаните. Турбо кружниот тек е посложен за возење од останатите, но правилата се исти и треба да се почитуваат. Возењето треба само да се усогласи со сообраќајната сигнализација. Веќе подолго време од Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот работат на кампања за едукација на возачите. Кампањата е веќе започната во облик на прилози преку печатените и електронските медиуми. Од Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот информираат дека се планира и маркетинг кампања во која ќе се едуцираат возачите за возењето по кружните текови. -Факт е дека возачите имаат проблем со снаоѓањето на кружниот тек, но набрзо ќе научат да возат по него, изјави за Курир, Тоше Јанев портпарол на Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот. http://daily.mk/cluster3/a0c9c1d7955748a9e886ff95d96001f1/924999 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
Само што извозив, по кружниов тек. Пуштен е до раскрсницата со Рузвелтова. МОрам да признаам дека од прв пат и јас се збунив малку со лентиве... иако добро е обележано се.
|
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Убаво што потсети алекс со тоа снегот. Баш ме интересира колку гументите пречки ќе го преживеат чистењето снег во зима.
|
|
![]() |
|
Macedonicus ![]() Senior Member ![]() ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
![]() ![]() |
одвај чекам да земам возачка
![]() |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Да имаш право...малку се едуцирав сега:
*турбо кружен тек е нов вид на кружен тек кој од пред некое време почнува да се изведува во Холандија (има преку 70) и Белгија. *во турбо кружен тек НЕМОЖЕ да се направи цел круг, лентите се физички ОДВОЕНИ и мора да одберете лента пред да влезете во кружниот тек. Целта е да се елиминираат конфликтни ситуации при менување на лентите внатре во кружниот тек. Овој креужен тек е побезбеден од конвенционалните бидејки може да се предвиди движењето на возилата. *турбо кружен тек е дизајниран специјално за место каде главен и фрекфентен пат се крстосува со пат од помало значење, при што на главниот пат има 2 ленти за право, а на другиот една. (значи испаѓа дека релацијата треска-нова мкд. е пат со понизок приоритет) *Има исклучоци каде што не се физички одвоени лентите внатре во кружниот. Тоа е случај онаму каде во одреден период од годината има снег и на овој начин се избегнува проблемот со чистење на снегот. *Турбо кружен тек со 2 ленти и слободно вртење на десно (случај треска-н.м.) ја зголемува проточноста за до 20% во однос на конвенционалните кружн итекови со 3 ленти. турбо кужен тек http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e4/Turborotonde.svg како се вози во обичен кружен тек ![]() пример за тоа што претставува зборот комплицирано http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/42/Sadlers_farm_roundabout.jpg Edited by alexsend - 28-Sep-2011 at 22:47 |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
неможеш да направиш цел круг во турбокружен тек. |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Да ова и за мене е изненадување, ни на крај памет не ми беше дека ќе постават физички бариери.
Е сега кој знае ќе си вози на десна лента и никој нема да го загрозува на кружниот, а кој не ќе си сврти едно кругче ![]() |
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
Kade e ova?Da ne e slucajno vo nekoja evropska zemja??? AA ne, vo Skopje bilo ova
![]() ![]() Mnogu ubavo, a za funkcionalnosta, ne znam, seuste ne sum ja dobil vozackata ![]() |
|
![]() |
|
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
|
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Да апелирам да не се прави забуна и поистоветување на жолта лента (третата лента на булевар која е резервирана за градски сообраќај и која не мора да е физички одвоена) и ваквите препреки кои може да се користат за повеќе намени, а не само за трета лента. Така да на кружниот тек не е поставена никаква жолта лента туку физички препреки како дополнителна помош на полната линија. Следствено нишката жолта лента останува за третите ленти на булеварите резервирани за градски превоз, тука продолжуваме со муабетот за препреките.
Edited by lslcrew - 28-Sep-2011 at 17:09 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Пријатно ме изненадија со препрекиве, јасно давање до знаење дека преоѓање од лента во лента е забрането. Добро што не се остава ништо на случајност и на менталитетот да ни ги решава проблемите, туку физички се спроведува редот.
Edited by lslcrew - 28-Sep-2011 at 17:00 |
|
![]() |
|
Bulldozer ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Jul-2010 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
Поставена е жолта лента (препрека) на суперкружниот тек кај Католичка
![]() |
|
![]() |
|
4skopje ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 284 |
![]() ![]() |
![]() A sega preogaj od lenta u lenta ![]() |
|
![]() |
|
tonikostov ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Oct-2009 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 127 |
![]() ![]() |
Мене не ме оптеретува тоа од која земја е фирмата изведувач односно подизведувач на работите, но ме оптеретува квалитетот со кој ги завршуваат работите. Очигледно, БАУЕР ги фати најголем дел од реконструкциите на улиците во Скопје. И до сега јавно беа посочени и од градоначалникот на Скопје и од градоначалникот на Центар дека неквалитетно ги изведуваат работите. И покрај тоа, повторно истата фирма ја ангажираат за следните реконструкции... Ова никако не ми е јасно! |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() БАУЕР е може 100% локална фирма но тие си зимаат подизведувачи од каде што сакаат. Всушност така не е само во градежништвото туку и во многу други бранши каде некои фирми (кои се или со добри врски или се финансиски јаки) ги измаат тендерите а самата реализација на проектите ја прави некоја 10та фирма. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1314151617 22> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |