build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жичарница на Водно

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 39>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 04-Jun-2011 at 23:32
Originally posted by BOJAN

Јас имам две прашања, прво, дали се наплаќа за качување со жичара за велосипедот или возењето на истиот влегува во картата и второ, дали има змии на Водно деновиве, особено горе на врвотBig%20smile?
Иако последниве 2-3 години поретко се качувам на Водно порано редовно се качував преку целата година. Искрено овој период има најмногу змии (Мај-Јуни). Мене никогаш не ми се случило било какво негативно искуство, но секако во овој период треба повеќе да се внимава на нив.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 04-Jun-2011 at 21:35
Убави фотографии,прекрасен проект,се надевам нема да застани до тука.

Нешто повеќе за уредувањето горе околу крстот?
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 04-Jun-2011 at 21:10
Јас имам две прашања, прво, дали се наплаќа за качување со жичара за велосипедот или возењето на истиот влегува во картата и второ, дали има змии на Водно деновиве, особено горе на врвотBig%20smile?
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 04-Jun-2011 at 18:41
Originally posted by Vladimir P


Се извинувам, моја грешка


Cheers
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 04-Jun-2011 at 18:39

Се извинувам, моја грешка
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 04-Jun-2011 at 18:25
Originally posted by Vladimir P

Одлична серија

Дали приметивте дека на гондолите има два фотонапонска панела, предпоставувам за осветлување, вентилација, ...


Да, ги дискутиравме панелите поназад во нишкава, веројатно си го пропуштил тој дел Владимир.

Видов во новинарскиве објави деновиве дека се токму за акумулирање доволно енергија за вентилирање и за ноќно возење.

За проектов, чиста 10ка, со тоа што не смее да се дозволи да остане на ова, жичарата мора да продолжи до доле.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 04-Jun-2011 at 18:12
Одлична серија

Дали приметивте дека на гондолите има два фотонапонска панела, предпоставувам за осветлување, вентилација, ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 04-Jun-2011 at 18:10
Воглавно без никакви проблеми од таков тип. Е сега доколку некој е до толку стар или физички хендикепиран за да се јави проблем, на таква личност сигурно многу потешко ќе и падне воопшто да дојде до средно водно и до станицата (без разлика на видот на превозот).
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 04-Jun-2011 at 18:04
Originally posted by Cloverstack

Да, го користеа луѓе.



А како помина влегувањето-излегувањето - дали имаше проблем некои од постарите лица да влезат/излезат на време, или гондолите доволно долго беа статични за да тоа се одвива без проблем?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 04-Jun-2011 at 18:01
Да, го користеа луѓе.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 04-Jun-2011 at 17:54
Дали имаше некој што денес го искористи тоа на жичарата додека беше?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 04-Jun-2011 at 17:50
На тие двете црни шипки што се на вратата (горе имаат нешто како „закачалки“). На нив еднставно го обесуваш точакот (да виси на бандажот), а онаа корпата долу е ваљда за да не се размавта доколку се заниша гондолата.



Edited by Cloverstack - 04-Jun-2011 at 17:52
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 04-Jun-2011 at 17:47
Јас се уште не сфаќам каде и како ќе се закачуваат велосипеди на овие кабини.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 04-Jun-2011 at 17:35
Се повозив и можам да кажам дека жичарницава е топ! Чувството е одлично, а глетките од кабините се прекрасни. Едвај чекам да ја испробам и ноќно време. Единствената замерка која ја имам е мала и може лесно да се поправи. За текстот во кабините не е користена кирилица, туку англиски и „македонска латиница“.

Што се однесува до автобусот што се обраќа до средно водно, мислам дека ЈСП треба многу сериозно да ја разгледа можноста за набавка на електричен автобус. Не само што ќе биде далеку поприкладен за таа линија (се надевам дека продолжувањето на жичарницата нема премногу да се одолговлечи), туку е добра шанса да се влијае на свеста на луѓето дека полека доаѓа нова ера во која што  возилата со класични мотори на фосилни горива ќе и бидат оставени на историјата. Откако ќе се доправи жичарницата, ќе може да го користат на некоја друга специфична линија.


Edited by Cloverstack - 04-Jun-2011 at 17:37
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 04-Jun-2011 at 13:56
Сликиве се крем свака част!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 04-Jun-2011 at 13:28
21


22


23


24


25


26


27


28


29


30
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 04-Jun-2011 at 13:25
11


12


13


14


15


16


17


18


19


20
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 04-Jun-2011 at 13:24
Водно доби жичарница

После неколкудневно тестирање, новата жичарница од Средно Водно до Милениумскиот крст вчера беше свечено пуштена во употреба. Ова е прва фаза на проектот кој предвидува уште две секции и почетната станица да биде кај црквата Свети Јован во Капиштец. Трасата на оваа секција е долга 1.750 метри и се искачува од 570 до 1.068 метри надморска височина. Жичарницата од австрискиот производител „Допелмаер“ (Doppelmayr) располага со 28 кабини со носивост од 640 килограми и капацитет за осум лица, како и две ВИП кабини за по четири лица. Гондолите од надворешната страна се опремени со држачи за велосипеди.

Во проектот се вложени околу 6,7 милиони евра. Изградбата започна на 02.05.2010 и првично се најавуваше дека ќе заврши за 5 до 6 месеци, но работите на терен не се одвиваа континуирано. На 29.09.2010 скопјани беа очевидци на своевидна атракција, кога со хеликоптер AS 332C1 „Super Puma“ на швајцарската компанија Heliswiss, беа поставувани високите метални столбови долж трасата. Кон крајот на 2010 беше одлучено со жичарницата да стопанисува ЈСП „Скопје“.

Градските власти го уредуваат просторот околу базата на жичарницата. Поставена е урбана опрема и дрвени куќички во кои што ќе може да се купат освежителни пијалаци и сувенири. ЈСП „Скопје“ ангажираше 10 вработени, а потпиша договор и со Црвениот крст, чиви екипи ќе се грижат за безбедноста на посетителите. ЈСП со специјален автобус ќе обезбедува и јавен превоз на релација Транспортен центар – Комплекс банки – Југодрво – Градска болница – Плоштад – Рекорд – Клинички центар – Панорама – Средно Водно и обратно. Цената на возните билети е иста како за градските линии.

Возењето со жичарницата викендов ќе биде бесплатно. Од почетокот на работната недела па до крајот на јуни, билетот за возрасни промотивно ќе чини 50 денари, а после јуни цената ќе биде 100 денари. Пензионерите ќе можат да се возат бесплатно секој вторник и петок.


http://www.build.mk/?p=8008


1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


Edited by build.mk - 04-Jun-2011 at 13:29
Back to Top
fantafanta View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote fantafanta Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 04-Jun-2011 at 12:44
Originally posted by гитардемон

Дечки, ништо што носи профит не е смешно. Ама баш ништо. Ако има заинтересирани да платат 1000 денари за едно возење од 5 минути, што е проблемот во тоа? Не живееме во систем кој форсира класна еднаквост, живееме во друг систем. Кој има да плати, ќе добие услуга. Што ви менува вам дали имало VIP кабини или не?


tuka imas pravo. ako ima pazar (sto e dosta zalno) za taa stvar, togas so pravo da se instalira. nego jas svativ deka e toa za "stranski premieri" ili slicno (znaci: narodot go plakja toa), ne za nekoj "biznismeni" od skopje sto sakaat da pokazat koj se i platat 1000 denari ili 10.000 za 6minuti
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 04-Jun-2011 at 10:28
Pa ne sme taka vospitani inace mnogu lesno nie bi iskocile vo pravo...Za grickanjeto i takviot odnos kako sto za zal si nacekal i na prviot den od otvaranjeto, trebalo da se zabrani jadenje i pienje vo zicarata i da se pisat samo 2-3 kazni pa da vidis kako ke bidat mirni kako bubacki ama i toaj film ne go gledam taka da ostanuva toa tvoeto deka oni se sekogas vo pravo...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.242 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.