![]() |
![]() |
![]() |
Возен ред |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1314151617 36> |
Author | |||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Се надевам дека ќе направиш фотографии од патувањето во Ниш и ќе ни го пренесеш искуството со воз до Ниш. ![]() |
|||
![]() |
|||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||
Јас сега одам и се надевам дека нема да зажалам што одбрав воз (као на пример да пуштат само 2 вагони као што знаат) |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Има ли некој херој/херои кои во Ниш ќе патуваат со воз? Можеби е малку подолго, ама гледајќи ја гужвата во патниот сообраќај, можеби изборот на возот е супер средство за оваа дестинација на првенството, особено што тајминзите на поаѓањата на двата воза им одговараат на навивачите.
Edited by BOJAN - 15-Jan-2012 at 02:54 |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Во Ниш можете и со воз
Љубителите на ракометот кои сакаат да ги бодрат нашите ракометари на Европското првенство во ракомет во Ниш можат да патуваат и со воз со користење на редовните возови на „Македонски железници“. Како што соопшти МЖ Транспорт АД – Скопје, тргнувањето од Скопје е во 8:20 часот наутро со возот 336, кој во Ниш пристигнува во 13:20 часот. Во обратен правец сообраќа возот 335, кој доаѓа од Белград, а од Ниш поаѓа во 2:50 часот по полноќ, додека во Скопје пристигнувањето е во 7:22 часот. Од МЖ Транспорт посочуваат дека доколку се појави потреба, постојните гарнитури во возовите 336 и 335 ќе бидат засилени со дополнителни вагони. Izvor: Kurir, http://www.kurir.mk/sport/rakomet/56447-Vo-Nis-mozete-i-so-voz |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
За жал, и оваа година идејата за воведување на брз воз на релација Приштина-Скопје-Кичево-Приштина не е спроведена, и тоа не знам која е причината за такво нешто. Македонски и Косовски железници можат да дадат по 1 вагон, а и возниот ред на пругата Скопје-Кичево може да се прилагоди на тргнувањата на брзиот воз. Зошто да не и два пара брзи возови? Можеби линијата од Скопје до Приштина не може да привлече доволно патници, но треба да се направи обид и за вакво нешто во функција на зголемување на бројот на патници.
Edited by BOJAN - 24-Dec-2011 at 19:08 |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
За линијата Битола-Прилеп-Битола предвидено е серијата 712 (шпанец), највероватно после добивање на новите мотори и делови.
|
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Возниов ред е речиси идентичен со овогодинешниот возен ред, што сметам дека е добро за Скопје-Битола-Скопје и Скопје-Гевгелија-Скопје, но не и за Скопје-Кичево-Скопје и Скопје-Кочани-Скопје. Последен воз од Кичево има околу 12 часот, што е многу лошо. Пругата кон Кочани стандардно е лошо покриена со возниот ред, ем 20 пара возови дневно, ем неефикасно покриени утрински и попладневни поаѓања и пристигнувања. Возниот ред и за наредната година наместо на патниците, се прилагодил пред се` на постоечкиот возен парк на МЖ - Транспорт. Во врска со линијата Битола-Прилеп-Битола, тоа е пријатно изненадување кое очекувам да се реализира во текот на 2011 година, привремено не сообраќа бидејќи се очекува поправка на некој од Шпанците или евентуално некоја дизел маневарка со слободен 1-2 вагони. |
|||
![]() |
|||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||
И ако веќе се утрински 5:30 ПП-БТ не би одговарал за студентите Прилепчани во Битола.Исто 66 минути пат за толкава мала километража е премногу (не морало толку рано и би се избегнало прекрстување со Пелагонија Експрес во Бакарно Гумно и чекање 20 минути на таа станица). Прилепчаните студенти во Битола би им одговарал само возот во 12:45 за враќање, па и 16:21 ако останат подолго.Ама за одење е проблем. Обратно, Битолчаните студенти во Прилеп им е добар возот во 06:50 (во Прилеп 07:38), првите предавања се од 8,а факултетот е блиску до ЖС.Кај нив проблемот е за враќање ... |
|||
![]() |
|||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||
Само едно нешто ми задржа внимание, локален воз Битола - Прилеп? Битола - Прилеп 06:50 07:38 ИР2040 16:21 17:06 ИР2042 Прилеп - Битола 05:30 06:36 ИР2041 07:50 08:38 ИР2043 Си помислив дека е можно да размислиле за опција со маневарка, ама фалат вагони.После помислив дека е 661 од Скопје со преспивање во Битола, па овие утрински тури и 12:45 за Скопје.Ама и ова неизводливо. А после неколку моменти одма разочарување *привремено не сообраќа Некакво објаснување? |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
||
![]() Многу јасно, доколку имаше доволно гарнитури не би го ни поставил прашањето погоре. Сега сме оставени да дискутираме дали треба да има воз кон Битола или воз кон Скопје. Скоро па филозофско прашање ![]() Edited by mladen_s - 03-Dec-2011 at 18:31 |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Тркало во право си. Мислам дека идеални поаѓања од Битола би биле во 5 и 7 часот наутро, наместо сегашните во 3 и 5 и пол часот, но секогаш како главен проблем се јавува Велес и азотскиот регион, не треба да заборавиме дека токму од овие региони има најголем број на луѓе кои имаат секојдневна работа во Скопје. Според мене, идеално би било доколку има гарнитура за релација Богомила-Скопје-Богомила, која би го надоместувала изоставувањето на ноќниот воз од Битола, еден Шпанец за оваа релација. Инаку хроничниот недостаток на влечни и влечени средства влијае и за лошиот распоред на возовите кон Кичево и Кочани, тоа не е никаква новост. |
|||
![]() |
|||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||
Битола(~ 120.000) + 20.000 од околните села/општини Новаци, Могила (инаку оваа станица Никола Карев е затворена неколку години за сообраќај, не знам од која причина) итн. Прилеп (~ 85.000) + 20.000 од општините Долнени и Кривогаштани Велес (~ 60.000) + 8.000 од Општина Чашка Oпштините Петровец, Студеничани и Зелениково со села во својот состав кои се станици и стојалишта на пругата креираат уште 30.000 можни патници. Како студент кој патувал често на оваа пруга, можам да кажам дека голема грешка е укинувањето на утринскиот воз во 7.05 од Битола за Скопје.Обично одеше Макоса.Се полнеше можда до пола со студенти од Битола до Прилеп, а по нивнито слегување се полнеше целосно дури и немаше место за седење во Прилеп.За понатака веќе имаше интересни случки.Сакам да кажам дека друга грешка им беше зошто во 7.05 не одеше ЕМД со вагони, а во 3:30 да одеше Шпанецот ... |
|||
![]() |
|||
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
||
Нема зошто конфликт.. Ме интересираше образложението и секако, најдобро би било да има два, секако.
Само јас мислам дека со оглед на тоа колку сме централизирана држава (барем во моментов) и нема баш многу луѓе од Скопје со обврски во други градови, а и тие што имаат најчесто користат сопствен превоз. Со други зборови - населението во помалите градови е посиромашно и повеќе зависи од јавниот транспорт. Edited by mladen_s - 03-Dec-2011 at 13:12 |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Битола, Прилеп и Велес имаат заедно околу 200.000 жители и претставуваат сериозни стопански, образовни, културни и спортски центри. Дополнително, логично би било град од 700.000 жители да има поголема потреба за експресен воз, поголем број луѓе што би сакале да ги завршат своите обврски во другите градови и да се вратат назад. Не би сакал да влегуваме во конфликт, мое мислење е дека треба да има два експресни воза, утрински и попладневен и од Скопје и од Битола. |
|||
![]() |
|||
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
||
![]() А кое би било образложението? Бидејќи постојново ги покрива потребите на оние од Битола, па и Прилеп, кои имаат еднодневна работа во Скопје или се на викенд дома. Незнам баш кои категории граѓани во Скопје се заинтересирани за обратната варијанта? Освен ако некој не сака да пие кафе на Широк Сокак и да се врати, тоа може ![]() |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Тоа значи дека поголеми промени во возниот ред нема да има, иако за Битола, да ми извинат битолчани, но сметам дека треба да има утрински експресен воз Скопје-Битола и попладневен експресен Битола-Скопје. |
|||
![]() |
|||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
||
Синоќа само ги ѕирнав возовите за Битола и нема да има некоја промена освен вечерниот 4905 наместо во 19:25 ќе тргнува во 19:30 часот од Скопје...
Edited by zookisk - 03-Dec-2011 at 00:24 |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Форумаши, што се случува со возниот ред на железница за 2012 година, уште да не го пишуваат
![]() |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Возен ред на релација Скопје-Белград-Скопје за новиот возен ред што стапува на сила на 11.12.2011 година:
СКОПЈЕ - БЕЛГРАД: 8:20(IC), 20:10(e); БЕЛГРАД - СКОПЈЕ: 7:50(IC), 21:50(e); Голема новост е продолжувањето на времетраењето на патувањето, особено на линијата од Белград кон Скопје, па така според новиот возен ред интерсити возот од Белград за Скопје ќе патува 9 часа и 57 минути ![]() |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1314151617 36> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |