build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Илинден

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 36>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 25-Aug-2010 at 17:27
Од ова што го гледам, профилот на тротоарите е и повеќе од задоволувачки. Полека се навестува позитивен епилог на овој проект. 

Edited by pbanks - 25-Aug-2010 at 17:28
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 25-Aug-2010 at 17:12
Ќе биде бекатонов во мода кај нас уште минимум 5-10 години Ohno. Сепак, подобро отколку асфалт.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 25-Aug-2010 at 13:21
Воопшто ни им текнува трета опција меѓу асфалт и бекатон. Асфалт ќе се прекопа, ќе е искрши и крпење не му помага. Бекатонот секако дека е пред асфалтот. Но ако веќе се прави поплочување, може стопати поубаво да се изведе. Нека биде пак просто решение, никој не бара гранит, мермер, тепих на тротоар (што памет го имам видено во Кан) или незнам некое си колку луксузно и скапо решение. Обични плочки бетонски, скоро дупло поголеми од овие, стандард некои 33цм (9 плочки во квадратен метар) или 50 (4 во квадратен метар). Некоја проста шара на нив, доволно е. Веќе премногу одбивен и монотон станува бекатонов.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 25-Aug-2010 at 13:13
  Од бекатон плочки и асфалт ќе заборавиме како може и поубаво да се среди еден тротоар.  

Edited by FoSsiL - 25-Aug-2010 at 13:31
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 25-Aug-2010 at 13:12

А нели треба да се три слоја асфалт, или јас не сфатив добро?

Или пак на крај цела траса ќе ја поминат со уште еден , јас колку што знам рузвелтова-тесла е завршена, дури и обележана така да не сфаќам баш...

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 25-Aug-2010 at 13:06
Зашто мора и тука бекатон плочки?! Па толку ли неможе да се одбере некое поубаво полочување. Мора ли најгрдото. Стануваат веќе препознатлив имиџ на градот тие бекатон плочки, може на грбот на Град Скопје да си ставиме една бекатон плочка.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 25-Aug-2010 at 13:04
ПОЧНА АСФАЛТИРАЊЕТО НА БУЛЕВАРОТ ИЛИНДЕН НА ПОТЕГОТ КОН БУЛЕВАРОТ СВЕТИ КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ       



Екипите на Градот Скопје почнаа да го асфалтираат делот на булеварот Илинден, на потегот од крстосницата со улицата Наум Наумовски Борче во насока кон булеварот Свети Климент Охридски. На овој потег досега се нанесени два асфалтни слоја. До крајот на неделава треба да се формира и крстосницата со булеварот Свети Климент Охридски, постојниот асфалт да се изгребе и да се нанесе нов слој.



На овој потег се прават подготовки и за формирање на тротоарот од едната страна на булеварот, којшто ќе се покрие со бекатон-плочки.

Минатата недела заврши асфалтирањето на дел од булеварот Илинден, на потегот од крстосницата со улицата Рузвелтова до улицата Никола Тесла. Со два слоја асфалт се покриени околу 500 метри, и тоа, по две коловозни ленти во секоја насока. Деновиве се гради жардиниерата во средишниот дел на булеварот.



На потегот на булеварот Илинден, од крстросницата со улицата Никола Тесла кон булеварот 8.Септември се местат рабници од двете страни на коловозот.

Се прават и последните подготовки за формирање на крстосницата со булеварот 8.Септември.

На проширување на булеварот Илинден работат екипите на градежната компанија „Гранит“. Комплетното проширување на булеварот Илинден чини 120 милиони денари.

http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=3588&mid=482&tabId=1&tabindex=0
Back to Top
cukiigor View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 09-May-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote cukiigor Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 24-Aug-2010 at 03:37
lslcrew да тоа што го напишав е извадок од Правилник. И како што можеш да забележиш е подзаконски акт кој е донесен легитимно во Сл.Весник на Македонија.

Со овој Правилник се пропишуваат стандардите и нормативите за урбанистичко

планирање кои се применуваат при изработување, донесување и спроведување на

урбанистичките планови од член 7 т.2 и урбанистичкиот проект од член 50 од

Законот за просторно и урбанистичко планирање (Сл.Весник на РМ бр.51/05) во

натамошниот текст: Законот

Применувањето на стандардите и нормативите е задолжително.

Стандардите и нормативите постојат со некоја цел. И кога луѓето не ги применуваат доаѓа до проблеми. Кај нас мафијата работи на овој принцип:

Ќе си нацрта архитектот фино лепо паркинг во проектот

Од општина ќе кажат ОК супер ти е проектов

Ќе ја изградат зградата Фино лепо без паркинг

И на технички прием Инспекторите ќе кажат ОК (а затоа ќе земат некој денар).

И паркинг постои само на папир (шо би се рекло)

Што потоа се дешава:

90% од денот колата ти стои на пракинг а 10% од денот ја возиш (од дома до работа и обратно)

и сега 90% од денот колата треба да ти стои на паркиг , но затоа што го немаш, ти стои на 1 лента од улицата (и притоа го гуши сообраќајот) или на тротоар (па гуши пешачки и велосипедски сообраќај) или у трева и нарушува зеленило.

Добро е што ја проширија Илинденска. Шуќур една улица да е поширока и да личи на булевар за разлика од сите други.  Но пак ќе бидеме далеку од решавањето на проблемот на Скопскиот сообраќај.




Edited by cukiigor - 24-Aug-2010 at 03:40
Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 23-Aug-2010 at 18:18
Originally posted by lslcrew

Свимер јас не реков никаде дека треба да ги избркаме од дома со електричен пиштол. 
 
Big%20smile
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 23-Aug-2010 at 13:53
Свимер јас не реков никаде дека треба да ги избркаме од дома со електричен пиштол. Едноставно градот да не го бејбиситува нивното живеење во центар. Условите се различни и треба да си изнајдат компромис, баланс помеѓу раат и центар, двете неможе. Тоа е се, ништо повеќе не барам. Да не бараат од градот да прави резерват за стари скопјани во среде центар со староскопски (од пред пола век) нишани и услови на живеење. Ме потсеќа ова како она н афилм кога ќе одмрзнат праисториски човек и му градат хабитум со услови како од негово време. Така и овие старископјани се замрзнале во паметот и сега сакаат староскопски хабитум во среде град. Неможе! Градот се развива, мора да го имаат ова во предвид. Да имаа малку повеќе памет ќе се гледаа ќар во ова и немаше да се гледаат себе си како жртви. Треба да бидеш будала да се гледаш себе си како жртва во оваа ситуација.

Edited by lslcrew - 23-Aug-2010 at 13:54
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 23-Aug-2010 at 12:27

Не. Свимер. Да ја погледнеме реалната состојаба во тој дел. Стадионот е близу, им го узурпираа тротоарот, ја проширија Илинденска, школото им е кај архитектонски - градежен, местото е полно со кафичи и ресторани, хотели..... еј кога сме кај хотелите, тие куќички се идеални за мали хотелчиња, плус во центар е.... да продолжам- целиот простор е некако набиен, можеби е убаво но јас не би живеел таму со семејство... не е важно, мислам дека тој кварт има голем капацитет и можност да се искористи повеќе од само за домување.

А околу улиците и еднонасочноста, па и тоа би било нешто што ќе треба да се "трпи", за тој дел на градот, и малку повеќе вртење додека не излезеш на булевар, но предложив за да може да се зголеми просторот за паркинг, кој реално и не би се зголемил многу, неколку паркинг места плус. 

Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 23-Aug-2010 at 12:16
lsl ти ова што го збориш преставува еден организиран комплексен систем, кој кај нас ни по следните 50 години нема да функционира, вчера напишав еден пост, ама го тргнав пошто нејќев безвезе да се инатам.
 
Поентата ти е сосема на место, убаво те разбирам, само реалната состојба е премногу комплицирана за да тоа функционира кај нас така едноставно како што велиш. Едноставно тоа за нас сега е научна фантастика. Освен делот дека по секоја цена треба тие луѓе да се збришат од таму, па макар и со примена на сила, што пак е малтене декрет, а тоа веќе го спомена вчера како не го одобруваш, ништо практично не кажа. Контрадикторен си.
 
Наместо да се трудиш по стоти пат да ми објасниш како сакаш да изгледа Скопје и тој проблематичен кварт таму, пробај погледни ја реалната состојба на терен и предложи реално изводливо решение. Нешто што може да се аплицира веднаш, а подоцна со растот на тој дел да престававува дополнение на некое друго решение. Слободно нека си заминат тие луѓе заради бучавата која би се зголемувала со тек на време - да претпоставиме.  
 
Ти освен сила и дивјаштво за да се стигне до некој современ концепт на функционирање, ништо друго не кажа. По твоиве ставови добивам впечаток како ние да сме Дубаи у најдобрите времиња и незнаеме што да им правиме на парите, само чекаме негде нешто да изградиме и сега ова не кочи. Врска нема.
 
"Овие ги бркаме, овие ги рушиме, и овде градиме. Овде метро, овде трамвај, овде булевар. Во колкав период сето тоа, 3 години?!". 30 малку ќе ни бидат, а за тие 30, може бар еден монтажен паркинг да никне таму и да нема овакви нецивилизирани и нехумани проблеми, иницирани од нечија тврдоглавост, наместо практичност.
 
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 23-Aug-2010 at 12:07
Да. Цената ќе зависи. И ќе прави разлика дали кога ќе продава некој ќе има катна гаража во близина или не. Во секој случај тротоарот не треба да биде паркинг место, па мислам дека дали претходно, дали сега кога ја шират за паркинг место на тротоар не треба да се доплатува во цената. Не прави разлика, но има случаи.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 23-Aug-2010 at 12:01

Мене ми е сеедно, нека биде во функиција Илинденска.

А за тахикардија, незнам, сто посто некој нема да си врти крукчиња низ маалата. Отприлика луѓето знаат како да стигнат до одредено место. Така да ако живееш на Ристо Шишков, од насока на Влада си вртиш само десно, ако идеш од обратна насока, возиш до влада и си вртиш лево. За излез пак може да се користи и Јордан Хаци-Константинов Џинот, а исро така може да се приклучи и на Илинденска и зависи накаде иде, накај Карпош си вози без чекање, а за накај Валада ќе почека малку на семафор. А може и по Орце Николов за Центар, иако и опцијата Влада-Центар е можеби и подобра.

За другиот дел кај Орце Николов, си влегуваат од кај Парк, а искачаат на Климент Охридски за центар, или пак вртат на првото десно за Ленинова и се приклучуваат на Илинденска за накај Влада.


Јордан Хаџи Константинов Џинот исто така може да се направи еднонасочна но во насока на Орце Николов, а Наум Наумоваски да биде двонасочна во делот кај раскрсницата кај парк.


Незнам вака од пишување ништо, а не сум стручен, ама мислам дека има можност да се реши асално ова, секако ако се потегне.


А Ленинива каква е? И дали има раскрсница со Илинденска? колку што знам јас нема, само приклучоци се.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 23-Aug-2010 at 11:31
Вработени може да доаѓаат и со јавен превоз, такси и слично. Друго е кога живееш таму. Затоа пазарот ќе си регулира пониска цена зашто нема гарантиран паркинг простор, и ќе дојдат такви купци што ќе им одговараат условите. Секогаш ќе се најде купец за доволно ниска цена, за простор со доволно маани. И го отупевме веќе со овие. Не вреди вниманието што им го посветуваме.
Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 23-Aug-2010 at 11:15
Pak se vrtite vo krug decki - Eve i da gi prodadat stanovite i kukjite starite stanari i da receme deka nekoi novi firmi li stanari "so poise pari" kje se uselat - TOGAS KADE bi PARKIRALE TIE? Interesna opcija e ideata so ednonasocnite ulici, no so toa samo se vrti soobranjajot kon Ilindenska.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 22-Aug-2010 at 15:34
Еве сликовито што сакав да објаснам. На првава слика е она што очекуваш да се добие со еднонасочен режим. Но автоматски природно ќе се случи ситуациј акако од втората слика што само по себе значи тахикардија и непотребно прелевање дел од маалскиот сообраќај на Илинденска.

01.


02.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 22-Aug-2010 at 13:34
Не прави едит, избегаваме да се губи континуитетот на дискусијата без разлика што е кажатрно. Ќе треба утре ова и некој друг да го прочита нема да знае што сме дискутирале.




Edited by lslcrew - 22-Aug-2010 at 13:35
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 22-Aug-2010 at 13:31

епа ништо тогаш. Му направив едит на постот па да не настане збунка да знаеш, ако не ќе го пустам во нов. Иако не менува ништо.  

Незнам, ама локацијата за катна гаража е одлична, ништо нема да биде ако попешачат малку (ова збориме за моменталната ситуација). 

Не сум јас тој што треба да каже, ама јас да имав куќа таму би се отселил.



Edited by FoSsiL - 22-Aug-2010 at 13:32
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 22-Aug-2010 at 13:25
Originally posted by FoSsiL

Не. Мислев ако не се, да ги направат еднонасочни, а на другата лента паркинг.

И што со тоа? Ако треба да глумат колекторски улици на Илиндеска не ги бива за тоа. Работата е што се работи за две посебни маала, кои немаат врска едно со друго. Не е ова едно маало па две паралелни улици се воведува еднонасочен сообраќај за да се растерети како што на пример во Кисела Вода е воведен. Тука се две посебни маала и немаат никаква, ама баш никаква поврзаност едната и друга улици освен што симетрично се поставени во однос на Илинденска што не игра никаква улога тоа во сообраќајните токови. Кога има две паралелни улици што функционираат како едносмерни тогаш заедно чинат една "виртуелна" двонасочна поголема улица. Но во ваков случај доколку се воведе таков режим ќе се случи на три улици да се формираат, природно да се наметнат две вакви привидни виртуелни сообраќајници. Едната ќе биде Шишков со Илинденска, другата ќе биде Орце Николов со Илинденска. Тоа повеќе ќе префрли дел од локалниот сообраќај на Илинденска, наместо да превземе од неа, пред се поради тоа што нема начин како физички да се одвојат маалскиот сообраќај со градскиот сообраќај. Нема начин да го натерате маалскиот возач да не го користи булеварот односно зашто воопшто би го користел. Или па зашто градскиот возач не би свртел во маалска улица. Незнам дали сум доволно јасен. По која логика жителот на Ристо Шишков очекуваш доколку треба да оди во обратен правец да оди дури до Орце Николов, а не да си сврти преку Илиндеска. Освен што визуелно од горе на Google Earth убаво ти изгледа да се воведе еднонасочен сообраќај друг аргумент мислам дека не постои.


Edited by lslcrew - 22-Aug-2010 at 13:32
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.301 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.