![]() |
![]() |
![]() |
Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1415161718 26> |
Author | ||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Зошто не ја гледаш целосната слика на градот, значи сообраќајната инфраструктура не е е проста работа па да гледаш на толку ниско ниво и мал простор. Целата сообраќајна мрежа во Скопје е поврзана и неможеш да ја гледаш одделно. Кога зборува за Партизанска и Илинденска. Многу логично е Партизанска да се поврзува со К.Ј. Питу и така да го поврзува Ѓорче Петров и Влае со Аеродром и Ново Лисиче. А пак Илинденска со Гоце Делчев и понатаму во Авној (гледано цел потег изграден), да ја поврзува Скопската обиколница, Бардовци, Карпош со Ќерамидница и горниот, северен дел на Аеродром, Ново Лисиче и Лисиче. Многу пологично е така. Се добиваат два скоро паралелни коридори кои ако се реализираат во потполност ќе бидат од огромна корист за цело Скопје и барем за блиска иднина решение за гужвите во градот. Edited by FoSsiL - 05-Apr-2011 at 10:59 |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
|
proektot ne zasluzuva ni da se pogledni ...
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Кловер за ова зборам.
Погледнете кај кружниот тек кај Партизанска. Се гледаат две потемни линии од кои едната го сече кружниот тек. Што друго би било, освен замислена нова траса за Трамвајот. Знам, дека природно не би требало во проектот за оваа уличка да се вметнува трасата на трамвајот. Но ова, за што сум сигурен дека е тоа, ако навистина го имаат на памет, иако не се однесува на него моментално и ништо не спомнале за него, мислам дека заслужува големо внимание. Бидејќи ако се реализира така како што наумиле, веројатно трасата не ја нацртале несвесно, па и да ја нацртале, во што се сомневам, ќе биде многу поголема катастрофа од уличкава која сакаат да ја градат. Дури и само во 2012 да ја променат трасата во ГУП е самото по себе сериозна работа. Мислам дека време е Скопје да се крене на нозе, и да рече чекајте малку, дали знаете што правите. Јас, навистина неможам да оправдам ништо од ова што некои луѓе си го замислуваат. А мислам дека треба и НИЕ како build.mk, да се вклучиме, односно да се спротиставиме јавно на овој проект. Да објасниме некои работи, да преземеме некои мерки, бидејќи колку и да изгледа сега само како несериоана и нереална најава, некој ден можеби ќе стане реалност и сите ќе трпиме последици. Знаеме дека кога наумиле нешто, ќе го направат ако треба со лопати ќе копаат. Така да ние не смееме да го дозволиме тоа. Не против нив, туку против решението, воопшто да не се ни разгледува ни во иднина од кој било друг, а камо ли да се реализира. ![]() Edited by FoSsiL - 05-Apr-2011 at 10:56 |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|
Крале, да се трудиш да ни објаснуваш дека Илинденска има поголем проток од Партизанска, е како да пробуваш да ме убедиш дека Вардар е попроточна река од Дунав. Друже, во Скопје живееме повеќето, се возиме во градските гужви сите секојдневно. Дај те молам доста во сите нишки и теми по секоја цена на сите им контрираш, имаш некаде и по некоја поента, но обиди се да бидеш реален, не со измислени факти да пробуваш да си ја одбраниш тезата.
|
||
![]() |
||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
|
a taa lenta od Kliment Ohridski so vrti na Partizanska ne ja racunas ..aha bravo Krale
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Јас па уште повеќе не гледам поента од петни жили да се претставува нешто што само може да подобри, како да одмага. Ај па тоа оди сфати го? |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
@G.I. Joe
2 ленти одат право, сега и ќор и луд ќе ме направиш. Бог да чува. Edited by krale - 05-Apr-2011 at 10:15 |
||
![]() |
||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|
@krale Забораваш многу битни параметри во твојата анализа за проточноста. Огромен дел од сообраќајот на Партизанска на завршетокот се одлева десно, па преку рекорд го врти прстенот. Значи апсолутно е неспоредлив протокот и точките кои ги сврзува Паертизанска со тие на Илинденска. Прво и основно, Партизанска е булевар со 6 ленти, почнува уште од влезот на Скопје, проаќа низ срцето на Влае, Карпош (од 4 до 1), Буњаковец, Соборна, Центар. Илинденска од друга страна е со доста помал проток, 2х2 ленти, речиси да нема автобуси кои се движат по неа, од страната накај Вардар речиси да нема згради и куќи. Од друга страна, што е со другите точки кои ги изнесе Кловер? Што е со кружниот ток кај мостот и малото растојание помеѓу новата подземна улица и мостот? Што е со новопредвиденото поврзување на бул. АВНОЈ и бул Гоце Делќев кое вероватно ќе донесе уште барем 20% зголемување на сообраќајот?
Не ја гледам поентата од петни жили да контрираш на се, само да ни докажеш дека ќе имаме огромен бенефит од подземната уличка со профил 1х2, која патем треба да ги спојува и подземните гаражи на сите новоизградени објекти од СК2014 од десната страна на Вардар. Нема воопшто логика.
|
||
![]() |
||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
|
3 lenti si e Krale 3 , kaj soborna se prosirva vo 4 zaradi svrtuvanje levo ..zboruvame za 1 pravec 3 lenti ..ako sakas odi na teren proveri |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Значи секој пат со „ниски“ удари кога ќе снема аргументи. Барем оној што е искрен гледа од моите постови дека ама баш ИЧ од идеолошки причини не го подржувам, ама ок, гледам дека ви е секогаш како прикладен „аргумент“ да етикетирате други. |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Не зборувам општо за улиците, туку во делот во кој се слеваат на Г. Делчев. Партизанска на семафорите кај соборна се стеснува во 2 ленти (за правец накај Г. Делчев), а плус тука одат сите автобуси. ЗНачи колку сакаш стоперици извади НЕВОЗМОЖНО е во тој дел да има поголем проток од Илинднеска. Тоа е ај да кажам со голо око видливо. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Krale tresesh gluposti. Barem pochesno e da kazesh ne me zanima brojki go poddrzuvam proektot od ideoloshki prichini, odkolku da ne ubeduvash deka ilindenska e poprioritetna od partizanska.
PGDS-ot ne nekoreliran na sekoja ulica posebno. Svrzana rabota e toa. Deneska na juzen bulevar ima 0 PGDS zashto nema juzen bulevar, svakash shto e poentata. Tuka moe bi i moze da se predvidi delumno kolku protok bi imal tunel Partizanska-KJPitu i kolku bi imal predlozeniot, no daleku povekje bi imal kako shto e vo GUP i so kapaciteot shto se nudi i so soobrakajnicite shto gi povrzuva. |
||
![]() |
||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
|
imas mereno na stoperica kolku vozila minuvaat vo minuta ili na saat seedno po dvete soobrakjajnici so si tolku siguren ??!!!
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Или не си од Скопје, или не си во тек.
|
||
![]() |
||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
|
kako mozi be druze soobrakjajnica so 6 lenti da ima pomal protok od soobrakjajnica so 4 lenti ??!!!! izvini na izrazot ama tresis zeleni ![]() |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Само да кажам дека за првата точка си одма во грешка. Како прво, Партизанска сега има помал проток, а поголеми гужви од Илинденска. Со други зборови, сообраќајно, поголем приоритет е Илинденска да се поврзе со КЈ Питу, и обратно. Во спротивно, целиот сообраќај од Илинденска, пред Соборна ќе мора пак да се вклучува во Партизанска и ќе настане тотален хаос. Знаеш ли што ќе се случи ако добар дел од сообраќајот мора да се вклучи кај Соборна, која и онака и сега е доста закрчена? Тоа ќе биде тотален промашај. Значи еве уште еднаш се покажува дека правите анализи само врз основа на цртежи од пред 3-4 децении, а не од реалната состојба на терен, која е променета од тогаш. |
||
![]() |
||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
|
Кловер, браво ![]() Две работи: 1. Дајбоже да си во право, дека ова е предизборно ветување! 2. Ако треба ќе штрајкувам и со глад и ќе протестирам за да не дојде до вакво унаказување. Потполно се согласувам со тебе дека упропастување со згради не е ни малку страшно како упропастување на сообраќајната мрежа. Јас би чекал и уште дваесет години, здравје боже, ако треба. Само нека се направи тунелов каков што треба, а не да се импровизира. |
||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Конечно стигнав ги испрочитам сите постови, да ја одвојам нишкава, и да ги споделам моите два денари на темава...
А има многу што да се коментираа, иако надлежните ни соопштија толку малку! Тунелов, ваков каков што го замислиле е утка по сите можни основи. Накратко најкрупните утки што веднаш го дисквалификуваат: 1. Поврзува погрешни точки и погрешни сообраќајни оски. Сосема е јасно дека Партизанска е таа што треба да се поврзе со К.Ј.Питу. И според трасата, и според капацитетот, и поради фактот што овој круцијален булевар сега завршува буквално во ѕид. 2. Ширината (две ленти) е апсолутно неадекватна, всушност смешна во однос на очигледните потреби. 3. Изгледа е „заборавено“ планираното и неопходното поврзување на булеварите Гоце Делчев и АВНОЈ. Тоа поврзување во контекст на вакво решение на подземниот коридор гарантира колапс на Илинденска во центарот на градот. 4. Тотално е неприфатливо да не се земат во предвид плановите за шински јавен превоз, од кои што толку многу зависи идниот развој на овој град (всушност со две ленти очигледно никаков јавен превоз не е земен во предвид). lslcrew ја разгледа можноста за евентуално надоградување на тунелов во иднина, но таа можност воопшто не делува реалистично. Пред се тука е трошокот кој поради спецификите на пробивање вакви подземни траси расне вртоглаво во споредба со некое обично проширување над земја. За изградба на предложеното решение па после негова надоградба сигурно ќе се потрошат многу многу повеќе пари отколку во старт да се гради како што е логично. Дополнително, прашање е и колку ќе биде изводливо, со оглед на тоа што е многу чудна (сомнителна) ситуацијата со подземната сервисна уличка која треба да ја гради Дивелоп Груп за својот објект на Плоштадот, но за тоа подолу во постов. Кружниот тек кај мостот Гоце Делчев е катастрофа и сам по себе, а не па како капак на едно вакво целосно лошо решение. Па погледнете под кој агол таму се спојуваат подземнава сообраќајница и булеварот Гоце Делчев. Погледнете колку блиску мора да биде влезот од подземната сообраќајница и излезот кон булеварто Гоце Делчев. Со ваква геометрија (која не може да се корегира бидејќи е изнудена од околината), таму нема да има никакво кружно течење на сообраќајот. Ќе има само катастрофален конфликт помеѓу сообраќајните текови: ![]() Досега си цртаа објекти каде и какви ќе им прднат, сега по ист терк почнаа да ја шкрабаат и сообраќајната мрежа. А ова со сообраќајот е многу пострашно од инстант урбанизмот со објектите. Тоа е тоа... Една шака копуци си играат Sim City со градов. Не е ништо ново, претходно си поиграа и Трифун и Пенов, а сега малку Грујо и Коце. Ама работава веќе ескалира вон секаква мерка. И крајно време е институциите и стручњаците да престанат да бидат само декор кој само ќе дава легитимитет на се што ќе им се сони на политичарите. Нека помислат и на иднината на своите деца и внуци. Чекор по чекор безмилосно го уништуваме оној инфраструктурен капитал и потенцијал што останал како последица на земјотресот. Патем нејасно е што бидна со концесијата. Нели студијата беше за барање на концесионер? Или им текна колку е глупо тоа за ваква сообраќајница во постоечките околности? Фала богу за тоа, ама тоа е уште еден доказ дека летаат ко муви без глави. Многу е чудна ситуацијата и со најавената подземна сервисна улица до објектот на Дивелоп Груп. Ај на страна што требаше веќе да биде изградена и што властите се прават како паднати од марс по ова прашање. Ама сега ни се кажува дека и подземниов коридор ќе се градел со dig&cover метода, а и дека уличката исто така си останувала во плановите. Како ќе се изведе тоа? Дивелоп груп ќе чека градот/државата да го изгради и покрие подземниот коридор, па после само ќе тури асфалт врз покривот? Колку згодно, ама не беше таков договорот, туку имаа обврска да инвестираат десетина милиони евра во тоа поврзување. Ај нека се изјаснат властиве како точно е замислено сето тоа, доста само сеат магла. Очигледната дарежливост кон Дивелоп Груп е уште почудна кога ќе се земе во предвид објаснувањето на вицепремиерот Пешевски зошто ја избрале оваа варијанта (од десетте вкупно). Цитирам: „помали финансиски трошоци за реализација на проектот во однос на другите варијанти“. Неверојатни суми се свртеа за се и сешто, а баш на круцијален проект од ваков калибар решија да одат на најефтина варијанта?!? Ама всушност не е најефтина. Баш напротив, ваква импровизација најскапо ќе не чини. Сепак, не треба да се губи од вид дека најавата во суштина делува прилично несериозно. Уште немаат проект, а ќе почнеле да градат догодина и ќе завршеле во рок од две години. Ма ајде. Еден километар најобично проширување на булевар Србија го прават две години, ама за подземнава сообраќајница можеби ќе ја викнат на помош атомската мравка. Во секој случај, и покрај тоа што најавата делува доста несериозно, алармот мора да биде вклучен и ова „решение“ да биде поразено како концепт и воопшто да не се провлекува понатаму во иднина. Многу сум среќен што на форумов гледам дека расне свеста во врска со овие проекти, но не знам колкава критична маса има општеството генерално. Сепак како можна опција вреди да се разгледа примерот од Софија со акцијата „Спаси Метрото“: http://spasimetroto.org Се разбира под таа идеја треба да се обединат многу фактори. И стручната јавност мора да се разбуди од лошиот сон и да го крене гласот против „решениево“. И на пошироката јавност пластично да и објасни што е што... и да и ги подотвори очите. Ако нема интерес или ако луѓето се занесуваат дека тунел под плоштад е кул работа, без разлика каков е тој тунел, барем ќе знаеме дека ништо подобро не ни заслужуваме. Само штета што тоа ќе го плаќаат многу идни генерации, бидејќи ваквите грешки НЕ СЕ ИСПРАВААТ. BTW се јави Пенката
-------------------------------------------------------------------------------------------------- @ Fossil Спомна дека си ја забележал трасата на трамвајот и дека многу те разочарала. Јас воопшто не можам ни да ја приметам, каде е? @ krale Не знам на која цифра за цена на тунелот според ГУП да ти реплицирам. Еднаш викаш 150, друг пат 200, трет пат 300 милиони евра. Си ги тресеш од ракав друже, а сите се преувеличени. Се работи за тунел со должина од околу 1300 метри, без никакви научно-фантастични карактеристики. Иако е неблагодарно да се прогнозира за вакви зафати, со едноставна компарација на слични проекти се доаѓа до заклучок дека дури и ако се наиде на триста компликации, сепак преку сила за 100 милиони (а веројатно осетно поевтино) можеме да изградиме тунел како според ГУП-от и да биде со сите нишани. А за 300 милиони веројатно може да се изгради цела планирана сообраќајна мрежа во сите македонски градови. Огромна сума е тоа, ама поради леснотијата со која летаат милиони во СК2014, веројатно си еден од оние што изгубиле осет што значат такви суми. Се разбира и 100 милиони се огромна сума која не треба да се фрли во ветар. Ама тунелот не е „непотребен трошок“ како што толку лесно го стави во кош со разноразни глупости и непродуктивни проекти како преплатените летниковци и триумфални капии. Доволно е да погледнеме низ призма на трошоци за гориво (за кое сме увозно зависни и е огромен дел од нашиот трговски дефицит) и да се види дека тунел со сите нишани според ГУП-от е вистински погодок. 30 илјади возила по два пати дневно да транзитираат низ него и да заштедуваат по пола евро во правец, одбегнувајќи го кружењето и главењето низ постоечките сообраќајници во центарот, тоа се 11 милиони евра годишно. Претпазливоста за задолжување можам да ја споделам, ама не заборавај дека Македонија ионака се задолжува со дури поголеми суми, само што не секогаш е јасно каде одат тие пари и колку продуктивно се вложуваат. Камо среќа конечно да се задолжиме за нешто како што е тунелот под плоштад, ама за проект без заебанции и импровизации! |
||
![]() |
||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|
Признавам, не да не се разбирам во тематикава него незнам. Ама колку што можам да видам трасите и на новиот и на стариот во голема мера се поклопуваат и се под бришан неизграден простор (плоштад сосе тревникот и од ХолидејИн до Веро, а и целиот крак од плоштад до т.капија исто оди под веќе постоечка улица) а дека инсталациите би биле некаков проблем исто не верувам, тие се близу површината, а тунелов би одел доста подлабоко. И добро, еве на СК014 како неопходен проект за опстанокот на државата, му давам имунитет. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Крале јас се надевам градов ќе ти укаже шанса да се разубедиш во твоите ставови дека може да се изгради нешто такво, нормално ако се има желба и ако намерата е стварно насочена за сообраќајот, а не за други причини.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1415161718 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |