build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Митрополит Теодосиј Гологанов

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 22>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 28-Sep-2011 at 13:30
И јас живеам во непосредна близина на улицава и вчера приметив на неколку места дека е пропаднат тротоарот, дека обележувањето на пежачките патеки кое е тазе е целосно извалкано...ме нервира кога нешто се прави површно! Или гради како што треба или не почнувај воопшто, не арчи пари за џабе.

Инаку една друга работа, моментално кај Треска има 4-5 шлепери кои носат асфалт и сите до еден се со регистарски таблици RKS. Башка што сите работници зборуваат на албански. Прашањето е следно. Чија фирма е БАУЕР? И кој всушност работи на улиците? Знае да работи или допрва се учи? Затоа што сите утки и преработки досега се од нив.

Како Економист знам една битна работа, во време на економска криза владата треба да инвестира во изградба на инфраструктура и згради кои се од корист на граѓаните. ПРВО затоа што се добиваат објекти кои го подобруваат животот на иститие, притоа, ВТОРО затоа што парите остануваат во државата (градат домашни компании). Поентата ми е следна, ако БАУЕР се води како домашна компанија, а во неа или таа работи со странци значи парите се излеваат од земјата? Бетон, Маврово, Гранист се компании со традиција, историја и знаење. Од каде излезе оваа новава?
Ако некој знае нешто за ова нека го сподели.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 28-Sep-2011 at 11:50
Jас сметам дека овој вид на кружен тек не е доволно добар за нашиот менталитет, повеќе би се сложил да беше кругот помал али варијантата слична на кружниот тек пред хотел континентал ,тука едноставно 3 правци се слободни али 2 увек ќе се ставаат на чекање и ке се создаде гужва.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 28-Sep-2011 at 09:06
Originally posted by Dave Gahan

И не можам да не промрчам за ова милионов садници и парите што се фрлаат за нив...лицемерно е и од градот и од општините да се расфрлаат за уредување на кругчиња и некои жардињери на „демек“ ударни локации, а тревата во околината е изгорена, неискастрена и полна со ѓубре...што ќе фалеше да беше еден обичен тревник и една 5-тина од цвеќињава!? (некој ќе пикнеше малку помалку пари во џеб)


Најлошо е што и нема долго да траат оти ќе се поставува споменик и мислам при зафатот дека ќе изгине се што е посадено таму. Ама затоа идемо после пак.
Back to Top
WNBARCH View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 15-Apr-2011
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote WNBARCH Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 28-Sep-2011 at 08:56
изведба на овие dropped curbs e на лице место?custom се прават на самиот тротоар ?приметувам дека и дел од рабникот преминува и на улицата...



Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 28-Sep-2011 at 08:31
Originally posted by WNBARCH

секој ден поминувам по улицава.по лоша изведба на тротоари и рабници нема видено. лоша тампонада, прпаднат е тротоарот на неколку места и нема ни едена метар каде павер елементите се рамни по висина и во права линија наредени.И аматерското спуштање на тротоари е присутно тука.Од што криво ги редат на крај не им ги собира павер елементите па ги кршат(не сечат).За се е криво изјавите како "абе ајде" и "е како да не" и толеранцијата кон професионалните грешки и немањето соодветен казнен систем за истите.
„Абе ајде, кој го гледа тоа“ треба да го вметнеме на државното знаме како Ordem e progresso што е на бразилското...
Точно е за паверот, само што не е ништо различен од оној што скоро се стави на Партизанска во Карпош или по целата 29-ти - не знаеш каде е полошо поставен и од каде да ги заобиколуваш овие тротари...и логично е да бидат такви кога шљунакот го набиваат со гребло врз непорамнета земја...додуша на улицава на некои места плочите ги редат врз постоечкиот асфалтен тротар, па сега шахтите се пониски за 7-8cm - веројатно ќе ги подигнуваат дополнително...
И уште ме чуди, што е толку сложено да се прават косини на островите за да може со точак, детска количка, инвалидска количка да се помине полесно!? Вакви косини веќе има низ градов, нема што ново да се измислува, ама своевремено овие работи не ги изведуваа „перо-комерц“ фирми двајца без тројца од јужен булевар...ај да не го тупам (мада и тоа е веќе срамота), а за поставување на специјално обработени плочи до рабовите на тротоарот за лица со оштетен вид е како да се зборува за марсовци, којзнае кога ќе почнеме да ги вградуваме, после 100 години веројатно...мене лично, баш тие некои такви детаљи ми даваат градско чувство, кога се размислува за секого, а не само за тие што се возат во кола и ептен ќе им се изнагледаат на 1000те хризантеми - пак ќе кажам - со парите што се плеснаа за нив и допрва +за споменикот имаше кружниов тек да личи тоа што треба...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
WNBARCH View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 15-Apr-2011
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote WNBARCH Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 28-Sep-2011 at 07:56
секој ден поминувам по улицава.по лоша изведба на тротоари и рабници нема видено. лоша тампонада, прпаднат е тротоарот на неколку места и нема ни едена метар каде павер елементите се рамни по висина и во права линија наредени.И аматерското спуштање на тротоари е присутно тука.Од што криво ги редат на крај не им ги собира павер елементите па ги кршат(не сечат).За се е криво изјавите како "абе ајде" и "е како да не" и толеранцијата кон професионалните грешки и немањето соодветен казнен систем за истите.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 28-Sep-2011 at 00:45

Јас секојдневно ја проаѓам раскрсницава, и навистина беше црна точка. Иако сум за изградба на урбаните автопати, и знам дека со кружниот тек се направи упад во трасата на идниот булевар, ја поздравувам реконструкцијата и проширувањето. Камо среќа да се решат другит спорни проблеми со Јужен, да се урнат Воденица, Дуомо, Македонска Куќа, да се најдат парите, нема да чини многу да се сруши кружниот тек и да се стават семафори. До тогаш, барем малку ќе здивнеме од секојдневните гужви на оваа улица.

אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 27-Sep-2011 at 23:57



ако ја земиме оваа слика како пример се гледа дека на релација Треска-Н.Македонија има две ленти без прекин или стеснување.земете ја колата што е близу католичка како репер за ширина,се гледа дека кај кружниот во овој правец не две туку три коли можат да одат паралелно.мислам дека ќе биде ОК,и верувајте после првичното прилагодување.после ќе оди многу добро
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 27-Sep-2011 at 23:49
Супервизор премногу тешки кфалификации кажа за идинината на јужен како последица од куржниов тек, такава не е ни оддалеку ситуацијата.

4скопје, никогаш не била ситуацијата да биле ставени на вага Јужен и оваа рекоснтрукцијата со кружниот.

Алекс сообраќајот е поделен по една лента за правец, а и не знам да имало некогаш застој поради тоа баш за тпој правец што ти го зборуваш, баш ќе биде проточно, а и има можност да некогаш се надополни зашто таа лента уствари и де факто е надвор од кружниот сообраќај.

Тоа со цртањето што е недополнето често може да се примети дека фалат лентите зашто ваквата работа како пешачки, стрелки, патеки, штрафирања се работа што се завршува со валјаци, а линиите со машината, така да на два пати се работи обично може да се примети на повеќе места. Ќе дојдат тие и ќе завршат. Да не помисливте дека ќе ја остават без ленти, де бре не е до толку.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 27-Sep-2011 at 23:29
Само прашањето ми беше и сеуште е...зошто само 1 лента на кружниот на правец Треска-Нова Маледонија?
Значи возиш по булевар 700 мерти па од 2 сите се буткаат во 1 лента за 50 мерти и после пак булевар... А обратно се 2 ленти и воопшто не се нарушува комодитетот.

И нешто што најмногу ме фрустрира и ми ја вреѓа и тоа како интелигенцијата..."Сообраќајницата била по СИТЕ европски стандарди!" Аман луѓе, кои се тие стандарди? Зарем оваа е алфа улица во однос на сите останати изградене претходно?
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 27-Sep-2011 at 22:33
вака супер изгледа но не е за кај нас знаејќи дека возачите ни се не полуписмени туку скроз неписмени..
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 27-Sep-2011 at 22:20
Originally posted by Supervisor



Таа раскрсница беше одлично решена проблемот беше што цело време МТХЈ беше ДВОСМЕРНА наместо ЕДНОСМЕРНА улица. Доколку со изградбата на јужен си останеше како Едносмерна а онаа од Козле према Капиштец и центар во спротивна насока немаше потреба од ваков кружен тек ниту од примитивно проширување на колекторска улица која во иднина го сруши ионака митот за јужен булевар.
Се согласувам дека ќе се заборави Јужен булевар на уште подолго време, а ова ќе биде еден од главните изговори...за тоа како беше претходно, не би се согласил дека било одлично, затоа што едносмерен М. Хаџивасилев со толкав капацитет како што го има, нелогично беше да завршува во онаа раскрсница кај Нова Македонија...
Се надевам и дека целата улица ќе го добие профилот 2+2 (реално, не со ленти за страничен паркинг на трафиките) и дека нема да застанат до фабриката Треска, до каде што е сега, затоа што некако не ми личи дека ќе се продолжи накај запад во наредниов период....
За самиов кружен тек сум тежок скептик, посебно од кога го видов обележувањево и познавајќи го општото ниво на сообраќајна неписменост во градов, а посебно на возачите од внатрешноста (не се вреѓајте, ама си ја изгребав колата пред некој ден баш заради еден антиталент со КУ таблици)...затоа многу ме интересира како ќе функционира во наредниов период....
И не можам да не промрчам за ова милионов садници и парите што се фрлаат за нив...лицемерно е и од градот и од општините да се расфрлаат за уредување на кругчиња и некои жардињери на „демек“ ударни локации, а тревата во околината е изгорена, неискастрена и полна со ѓубре...што ќе фалеше да беше еден обичен тревник и една 5-тина од цвеќињава!? (некој ќе пикнеше малку помалку пари во џеб)
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 27-Sep-2011 at 21:56
Настрана приказната за Јужен булевар, убаво што се среди овој булевар, а и околните улици гледам дека се средуваат. Мислам дека на овој дел од централното градско подрачје имаше најмногу дупки на улиците на метар квадратен. Е сега, дали ова решение ќе биде трајно или привремено, битно е дека во моментов постои и е подобро од претходниот хаос.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 27-Sep-2011 at 21:50
Де де. Површинска работа е ова... утре ако на некој му изникнат „мадиња“ за Јужен преку ова се поминува ко ништо, т.е. не е као облакодери да никнаа на трасата. Сега, фазла трошок да, ама додека не дојдеме до Јужен ќе брка колку толку работа. Се надевам. 
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 27-Sep-2011 at 20:53
Originally posted by Supervisor

Проектот кој што му ископа гроб на јужен булевар !


Потполно се согласувам !!!   
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 27-Sep-2011 at 20:46
Originally posted by 4skopje

Tretava slika eThumbs%20Up. Najposle se resi najglupavata raskrsnica na koja sekoj pat milsev deka ke me udri nekoj.A komentarive deka ova e nikakvo resenie sprema Juzen,ke kazam podobro vrapce(a ne e vrapce) vo raka nego gulab na granka.Uste ednas bravo zabulevrovApplause


Таа раскрсница беше одлично решена проблемот беше што цело време МТХЈ беше ДВОСМЕРНА наместо ЕДНОСМЕРНА улица. Доколку со изградбата на јужен си останеше како Едносмерна а онаа од Козле према Капиштец и центар во спротивна насока немаше потреба од ваков кружен тек ниту од примитивно проширување на колекторска улица која во иднина го сруши ионака митот за јужен булевар.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 27-Sep-2011 at 20:37
не грижете се,и кај нас во Кичево пред 5-6 години кога се направи кружен тек кај собранието,од почеток сите се збунуваа,сега никој нема проблем,уходани се сите,нема незгоди и добро оди засега(тогаш лошо започна,одма на почеток еден прилепчанец-ром со фиат 1300 се удри право и загина)
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 27-Sep-2011 at 20:17
Каде што е малку специфичен турбокружниов тек па не се ни отцртани испрекинатите линии како што се претставени во проекто. Вака само делумно обележан мислам дека ќе има многу, многу повеќе конфликти него порано, почувајќи со следниве три:

со зелено е правецот по кој прописно автомобилите можат да се движат а со црвено е непрописно менување на правецот кој автомобилите можат да го направат ако не е е означено каде се одделните ленти и дали во дадениот дел се со полна или испрекината лента.

Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 27-Sep-2011 at 18:21
Tretava slika eThumbs%20Up. Najposle se resi najglupavata raskrsnica na koja sekoj pat milsev deka ke me udri nekoj.A komentarive deka ova e nikakvo resenie sprema Juzen,ke kazam podobro vrapce(a ne e vrapce) vo raka nego gulab na granka.Uste ednas bravo zabulevrovApplause
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 27-Sep-2011 at 15:40
До кога со привремените решенија? Од истите се прави фама... Истото не чека и со тунелот што е трагично. Улиците што требаше да останат како колекторски со 3 ленти и токму оваа раскрсница кај католичка доколку останеше како што е правилно замислена со изградбата на јужен двете насоки ќе беа едносмерни и ќе беше поразително да се гради некаков си привремен кружен тек. Значи улицата се прошири останати улици од десна страна према Гоце Делчев се приклучуваат и тоа само со вртење во десно... Надежта е дека во делот на центар останува само правилното изведување на колекторските ЈХ и Железничка...
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.117 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.