![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Митрополит Теодосиј Гологанов |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1415161718 22> |
Author | |
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
И јас живеам во непосредна близина на улицава и вчера приметив на неколку места дека е пропаднат тротоарот, дека обележувањето на пежачките патеки кое е тазе е целосно извалкано...ме нервира кога нешто се прави површно! Или гради како што треба или не почнувај воопшто, не арчи пари за џабе.
Инаку една друга работа, моментално кај Треска има 4-5 шлепери кои носат асфалт и сите до еден се со регистарски таблици RKS. Башка што сите работници зборуваат на албански. Прашањето е следно. Чија фирма е БАУЕР? И кој всушност работи на улиците? Знае да работи или допрва се учи? Затоа што сите утки и преработки досега се од нив. Како Економист знам една битна работа, во време на економска криза владата треба да инвестира во изградба на инфраструктура и згради кои се од корист на граѓаните. ПРВО затоа што се добиваат објекти кои го подобруваат животот на иститие, притоа, ВТОРО затоа што парите остануваат во државата (градат домашни компании). Поентата ми е следна, ако БАУЕР се води како домашна компанија, а во неа или таа работи со странци значи парите се излеваат од земјата? Бетон, Маврово, Гранист се компании со традиција, историја и знаење. Од каде излезе оваа новава? Ако некој знае нешто за ова нека го сподели. |
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
Jас сметам дека овој вид на кружен тек не е доволно добар за нашиот менталитет, повеќе би се сложил да беше кругот помал али варијантата слична на кружниот тек пред хотел континентал ,тука едноставно 3 правци се слободни али 2 увек ќе се ставаат на чекање и ке се создаде гужва.
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
Најлошо е што и нема долго да траат оти ќе се поставува споменик и мислам при зафатот дека ќе изгине се што е посадено таму. Ама затоа идемо после пак. ![]() |
|
![]() |
|
WNBARCH ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 15-Apr-2011 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
Точно е за паверот, само што не е ништо различен од оној што скоро се стави на Партизанска во Карпош или по целата 29-ти - не знаеш каде е полошо поставен и од каде да ги заобиколуваш овие тротари...и логично е да бидат такви кога шљунакот го набиваат со гребло врз непорамнета земја...додуша на улицава на некои места плочите ги редат врз постоечкиот асфалтен тротар, па сега шахтите се пониски за 7-8cm - веројатно ќе ги подигнуваат дополнително... И уште ме чуди, што е толку сложено да се прават косини на островите за да може со точак, детска количка, инвалидска количка да се помине полесно!? Вакви косини веќе има низ градов, нема што ново да се измислува, ама своевремено овие работи не ги изведуваа „перо-комерц“ фирми двајца без тројца од јужен булевар...ај да не го тупам (мада и тоа е веќе срамота), а за поставување на специјално обработени плочи до рабовите на тротоарот за лица со оштетен вид е како да се зборува за марсовци, којзнае кога ќе почнеме да ги вградуваме, после 100 години веројатно...мене лично, баш тие некои такви детаљи ми даваат градско чувство, кога се размислува за секого, а не само за тие што се возат во кола и ептен ќе им се изнагледаат на 1000те хризантеми - пак ќе кажам - со парите што се плеснаа за нив и допрва +за споменикот имаше кружниов тек да личи тоа што треба... |
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
![]() |
|
WNBARCH ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 15-Apr-2011 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
секој ден поминувам по улицава.по лоша изведба на тротоари и рабници нема видено. лоша тампонада, прпаднат е тротоарот на неколку места и нема ни едена метар каде павер елементите се рамни по висина и во права линија наредени.И аматерското спуштање на тротоари е присутно тука.Од што криво ги редат на крај не им ги собира павер елементите па ги кршат(не сечат).За се е криво изјавите како "абе ајде" и "е како да не" и толеранцијата кон професионалните грешки и немањето соодветен казнен систем за истите.
|
|
![]() |
|
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
Јас секојдневно ја проаѓам раскрсницава, и навистина беше црна точка. Иако сум за изградба на урбаните автопати, и знам дека со кружниот тек се направи упад во трасата на идниот булевар, ја поздравувам реконструкцијата и проширувањето. Камо среќа да се решат другит спорни проблеми со Јужен, да се урнат Воденица, Дуомо, Македонска Куќа, да се најдат парите, нема да чини многу да се сруши кружниот тек и да се стават семафори. До тогаш, барем малку ќе здивнеме од секојдневните гужви на оваа улица. |
|
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
![]() ако ја земиме оваа слика како пример се гледа дека на релација Треска-Н.Македонија има две ленти без прекин или стеснување.земете ја колата што е близу католичка како репер за ширина,се гледа дека кај кружниот во овој правец не две туку три коли можат да одат паралелно.мислам дека ќе биде ОК,и верувајте после првичното прилагодување.после ќе оди многу добро |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Супервизор премногу тешки кфалификации кажа за идинината на јужен како последица од куржниов тек, такава не е ни оддалеку ситуацијата.
4скопје, никогаш не била ситуацијата да биле ставени на вага Јужен и оваа рекоснтрукцијата со кружниот. Алекс сообраќајот е поделен по една лента за правец, а и не знам да имало некогаш застој поради тоа баш за тпој правец што ти го зборуваш, баш ќе биде проточно, а и има можност да некогаш се надополни зашто таа лента уствари и де факто е надвор од кружниот сообраќај. Тоа со цртањето што е недополнето често може да се примети дека фалат лентите зашто ваквата работа како пешачки, стрелки, патеки, штрафирања се работа што се завршува со валјаци, а линиите со машината, така да на два пати се работи обично може да се примети на повеќе места. Ќе дојдат тие и ќе завршат. Да не помисливте дека ќе ја остават без ленти, де бре не е до толку. |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Само прашањето ми беше и сеуште е...зошто само 1 лента на кружниот на правец Треска-Нова Маледонија?
Значи возиш по булевар 700 мерти па од 2 сите се буткаат во 1 лента за 50 мерти и после пак булевар... А обратно се 2 ленти и воопшто не се нарушува комодитетот. И нешто што најмногу ме фрустрира и ми ја вреѓа и тоа како интелигенцијата..."Сообраќајницата била по СИТЕ европски стандарди!" Аман луѓе, кои се тие стандарди? Зарем оваа е алфа улица во однос на сите останати изградене претходно? |
|
![]() |
|
Macedonicus ![]() Senior Member ![]() ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
![]() ![]() |
вака супер изгледа но не е за кај нас знаејќи дека возачите ни се не полуписмени туку скроз неписмени..
|
|
![]() |
|
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
Се надевам и дека целата улица ќе го добие профилот 2+2 (реално, не со ленти за страничен паркинг на трафиките) и дека нема да застанат до фабриката Треска, до каде што е сега, затоа што некако не ми личи дека ќе се продолжи накај запад во наредниов период.... За самиов кружен тек сум тежок скептик, посебно од кога го видов обележувањево и познавајќи го општото ниво на сообраќајна неписменост во градов, а посебно на возачите од внатрешноста (не се вреѓајте, ама си ја изгребав колата пред некој ден баш заради еден антиталент со КУ таблици)...затоа многу ме интересира како ќе функционира во наредниов период.... И не можам да не промрчам за ова милионов садници и парите што се фрлаат за нив...лицемерно е и од градот и од општините да се расфрлаат за уредување на кругчиња и некои жардињери на „демек“ ударни локации, а тревата во околината е изгорена, неискастрена и полна со ѓубре...што ќе фалеше да беше еден обичен тревник и една 5-тина од цвеќињава!? (некој ќе пикнеше малку помалку пари во џеб) |
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Настрана приказната за Јужен булевар, убаво што се среди овој булевар, а и околните улици гледам дека се средуваат. Мислам дека на овој дел од централното градско подрачје имаше најмногу дупки на улиците на метар квадратен. Е сега, дали ова решение ќе биде трајно или привремено, битно е дека во моментов постои и е подобро од претходниот хаос.
|
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
Де де. Површинска работа е ова... утре ако на некој му изникнат „мадиња“ за Јужен преку ова се поминува ко ништо, т.е. не е као облакодери да никнаа на трасата. Сега, фазла трошок да, ама додека не дојдеме до Јужен ќе брка колку толку работа. Се надевам.
|
|
![]() |
|
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
Потполно се согласувам !!! ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Таа раскрсница беше одлично решена проблемот беше што цело време МТХЈ беше ДВОСМЕРНА наместо ЕДНОСМЕРНА улица. Доколку со изградбата на јужен си останеше како Едносмерна а онаа од Козле према Капиштец и центар во спротивна насока немаше потреба од ваков кружен тек ниту од примитивно проширување на колекторска улица која во иднина го сруши ионака митот за јужен булевар. |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
не грижете се,и кај нас во Кичево пред 5-6 години кога се направи кружен тек кај собранието,од почеток сите се збунуваа,сега никој нема проблем,уходани се сите,нема незгоди и добро оди засега(тогаш лошо започна,одма на почеток еден прилепчанец-ром со фиат 1300 се удри право и загина)
|
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
Каде што е малку специфичен турбокружниов тек па не се ни отцртани испрекинатите линии како што се претставени во проекто. Вака само делумно обележан мислам дека ќе има многу, многу повеќе конфликти него порано, почувајќи со следниве три:
![]() со зелено е правецот по кој прописно автомобилите можат да се движат а со црвено е непрописно менување на правецот кој автомобилите можат да го направат ако не е е означено каде се одделните ленти и дали во дадениот дел се со полна или испрекината лента. |
|
![]() |
|
4skopje ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 284 |
![]() ![]() |
Tretava slika e
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
До кога со привремените решенија? Од истите се прави фама... Истото не чека и со тунелот што е трагично. Улиците што требаше да останат како колекторски со 3 ленти и токму оваа раскрсница кај католичка доколку останеше како што е правилно замислена со изградбата на јужен двете насоки ќе беа едносмерни и ќе беше поразително да се гради некаков си привремен кружен тек. Значи улицата се прошири останати улици од десна страна према Гоце Делчев се приклучуваат и тоа само со вртење во десно... Надежта е дека во делот на центар останува само правилното изведување на колекторските ЈХ и Железничка...
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1415161718 22> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |