build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопати и експресни патишта (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 53>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Bistro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 02-Jun-2020 at 20:24
Да нема забуни, се што се гради е добро, никој не е против овој автопат кој е полн погодок за Штипјани и останатите кои гравитираат околу, ама има и други правци кои според некои се поприоритетни а не им се дава значај али тоа е субјективно, тоа што е приоритет за некои не е за други.
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 02-Jun-2020 at 18:32
аман бре толку ли сте кусогледи, патот до Штип е полн погодок, ќе лафиме за 10 години, сеа џабе ќе ви објаснувам
Back to Top
Bistro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 01-Jun-2020 at 23:08
Сите знаеме зошто од тогашниот премиер се форсираше изградбата на овој паралелен автопат али то е политичка тема и да не продолжуваме дискусија во тој правец, што е тоа е - минато и завршено.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 01-Jun-2020 at 22:25
Originally posted by gox_

Marxentric, трасата на автопатот Миладиновци до Свети Николе е комплетно нова, така да алтернативната верзија не можеш да ја планираш како „рехабилитиран“ регионален пат. Не знам дали си од источниот дел, бидејќи само така можеш да ја сфатиш важноста на оваа траса како автопат. Истиот е планиран уште во 1970тите, и за жал требаше да поминат 50 години за да се реализира.

Ова е само мое видување како требаше да се изведат поважните коридори, секако дека нема за мене да се руши автопатот, за да го направат калдрма Регионалните патни правци, како Прилеп - Демир Хисар итн. ги изоставив сметајќи дека тие може да останат на исто ниво како сега, но реновирани. Иначе и јас живеам на Истокот и го користам Штип-Миладиновци барем 3-4 пати месечно, меѓутоа со овој автопат се кратат само 15 км, а добиваме речиси паралелна варијанта на А-1, која чинеше многу пари кои можеше попаметно да се искористат. Многу поефикасно (и убаво за око) ќе беше да има клучка на која ќе се раскрстуваат два автопата, еден Север-Југ, а друг Исток-Запад. На тие автопати кога ќе се надоврзеа експресните од Радовиш, Кочани, Прилеп итн. автоматски добиваме брза, модерна врска за повеќето градови од Источна, Централна и Југозападна Македонија. А вака што добивме, два автопати кои одат од Скопје кон Југоисток. Бидете реални, вакво нешто ни богатите Емирати не би направиле.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 31-May-2020 at 23:29
Originally posted by Staro Skopje

Супер

Веќе имаме тема за железницата низ историјата, па зошто да немаме една и за патната инфраструктура.
имаме нишка урбани автопати, баш за истово се дискутираше
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 31-May-2020 at 18:28
Да, ама постоечкиот регионален пат ’Ржаничино-Свети Николе е во очајна состојба, токму од самите камиони кои го правеа овој автопат.
Back to Top
gox_ View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 25-Nov-2019
Online Status: Offline
Posts: 2
  Quote gox_ Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 31-May-2020 at 14:35
Marxentric, трасата на автопатот Миладиновци до Свети Николе е комплетно нова, така да алтернативната верзија не можеш да ја планираш како „рехабилитиран“ регионален пат. Не знам дали си од источниот дел, бидејќи само така можеш да ја сфатиш важноста на оваа траса како автопат. Истиот е планиран уште во 1970тите, и за жал требаше да поминат 50 години за да се реализира.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 30-May-2020 at 09:43


Битола-Демир Хисар-Кичево и Прилеп-Брод-Кичево се важни врски помеѓу Пелагонија и Западна Македонија. Инаку вака цел сообраќај треба да оди преку Преспа и Охрид.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 29-May-2020 at 17:06
Ова е поголемата слика како би требало да изгладаат побитните патишта (според можностите и мојата логика, нормално). Тие што се изоставени би останале со моменталниот статус, но реновирани.
">

Edited by Marxentric - 29-May-2020 at 17:30
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 29-May-2020 at 17:03
Аа со хиперлинк требало, фала. Ова е според мене подобрата варијанта за Миладиновци-Штип. ">
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 29-May-2020 at 07:58
Originally posted by Marxentric

Убаво замислил Танге, ама кој да го слуша. И јас имам една замисла како требаше/би требало да изгледа патната мрежа, ама кој ме слуша

Зашто сликиве не ми излегуваат, како постирате?



Пушти ги со imgur, кај more share options имаат за forum bb code, и би требало да ти ги даде.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 28-May-2020 at 17:19
Убаво замислил Танге, ама кој да го слуша. И јас имам една замисла како требаше/би требало да изгледа патната мрежа, ама кој ме слуша

Зашто сликиве не ми излегуваат, како постирате?




Edited by Marxentric - 28-May-2020 at 17:24
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 28-May-2020 at 00:06
Супер

Веќе имаме тема за железницата низ историјата, па зошто да немаме една и за патната инфраструктура.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 27-May-2020 at 23:56
Дечки незнам кај да пишам, ама имам многу, и тоа многу податоци околу планираниот недовршен, и не почнат урбанистички план на Скопје, кој што уште во 60 - те години од Кензо Танге, познатиот јапонски архитект кој што имал луда, и извонредна визија за Скопје. На самите слики, скици, и PDF фајлови, убаво се гледа дека во план било да се градат 3 урбани автопатишта кои што би минувале низ Скопје, еден од кој паралелно со железничката станица.
Дали ќе биде проблем, ако отворам посебна тема за историјата на автопатиштата па немора да е само за Скопје, туку и за цела Македонија, имам јас доста информации.
Посебна тема за ова не најдов, па се мислам ако не е проблем да отворам нова тема.
Инаку еве неколку фотки од тоа како било планирано да изгледаат урбаните автопати, и каде би минувале:





Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 24-Apr-2020 at 19:46

Mala korekcija:
"Kumanovo-Deve Bair" avtopat!
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 99
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 24-Apr-2020 at 18:26
Originally posted by elnino


Врвен Приоритет
Скопје Блаце 15км, автопат
Куманово КРива паланка експресен пат физички одвоен
Паланка Деве баир Експресен пат 2+2
Радовиш Струмица експресен пат физички одвоен
Струмица ново село граница Автопат

Б приоритет

Прилеп Битола Меџитлија- Автопат
Гостивар Кичево Автопат
Требениште Струга Автопат
Струга Ќафа Сан експресен пат

Ц Приоритети
прилеп-Градско експресен пат
Струмица Смоквица Експресен пат
Битола Ресен Експресен пат
Ресен-Косел-Требениште Експресен пат (тука секако ке има и тунели)

приоритет Д
Кочани Виница експресен пат физички одвоен
Виница Берово регионален пат од повисоко ниво, помали наклони макс до 7% и поблаг лак на кривините
Берово Клепало регионален пат
Тетово јажинце Експресен пат физички одвоен (има најава дека косоварите ке прават пат до тетово од призрен под шара)


Јас пак би одиграл вака:
Врвен Приоритет
Скопје-Блаце - Автопат
Велес-Прилеп-Битола-Меџитлија - Автопат

Б приоритети
Куманово-Крива Паланка - Експресен пат
Паланка Деве баир - Експресен пат
Струга-Ќафасан - Експресен пат
Струмица-Ново село граница - Автопат

се друго е со третокласен приоритет.
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 24-Apr-2020 at 10:17
сакам да дадам мало мое размислување за патнава мрежа во Македонија постоечка и идна. Прво точно е тоа дека според бројот на возила шо поминуваат на една делница можеби и не би имале многу автопатски делници. Македонија треба да гледа своите големи економски центри да го поврзе првен меѓусебе и после со главниот град, а тоа се Штип, Струмица, Битола, Тетово, Прилеп, Охрид И кавадарци. Мислам дека конекција меѓу овие градови меѓусебе сеуште е нодоволно развиена или па на овие центри со автопатиштата.
Потоа цела оваа мрежа да се размислува за поврзување со соседните земји, а какво поврзување ке се направи зависи од конфигурацијата на теренот исклучиво.
Поборник сум кога се градат експресни патишта 2+2 ленти да се физички одвоени со армирано бетонски прегради, со паркинзи на секои 5км. Онаму каде што патот не би чинел многу, подобро е да биде автопат. Сега би направил една листа со приоритет јас ги замислувам патните правци и тоа по приоритет тип на делница и слично.
Врвен Приоритет
Скопје Блаце 15км, автопат
Куманово КРива паланка експресен пат физички одвоен
Паланка Деве баир Експресен пат 2+2
Радовиш Струмица експресен пат физички одвоен
Струмица ново село граница Автопат

Б приоритет

Прилеп Битола Меџитлија- Автопат
Гостивар Кичево Автопат
Требениште Струга Автопат
Струга Ќафа Сан експресен пат

Ц Приоритети
прилеп-Градско експресен пат
Струмица Смоквица Експресен пат
Битола Ресен Експресен пат
Ресен-Косел-Требениште Експресен пат (тука секако ке има и тунели)

приоритет Д
Кочани Виница експресен пат физички одвоен
Виница Берово регионален пат од повисоко ниво, помали наклони макс до 7% и поблаг лак на кривините
Берово Клепало регионален пат
Тетово јажинце Експресен пат физички одвоен (има најава дека косоварите ке прават пат до тетово од призрен под шара)
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 14-Mar-2020 at 21:53

Minatava nedela mislam deka se tečeše so normalna dinamika neznam dali so voveduvanjeto novi merki bi moželo da ima nekakvo vlijanie. Sepak mislam deka nema tolku drastično da se odrazi vrz dinamikata bidejki se raboti pretežno za rabota na otvoren prostor(e sega tuka kako problem može da se javi načinot na prevoz na rabotnicite i da se izbegnuva združuvanje i rabota vo grupi na pomala odalečenost)
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 14-Mar-2020 at 20:57
Има ли Covid - 19 некаков ефект врз веќепостоечките градежни активности на патиштата низ Македонија?
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 14-Mar-2020 at 11:01
За Куманово - Ранковце засега единствено знам дека се спрема реконструкција на постоечкиот пат во 2020 (или поконкретно Куманово - Страцин, види тука), исто како што го реконструираа Ранковце - Крива Паланка во 2018/2019 (ако не грешам до Нова година го довршија). Колку што знам проект за експресен пат на таа делница не е проектиран, ниту е во фаза на проектирање, но ако има некои новости пратете ми линк.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 53>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.391 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.