build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Штип - Радовиш

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 05-May-2020 at 13:19
Originally posted by гитардемон

Originally posted by Denko

Originally posted by The Wild Boy

Originally posted by dalex

Spomnuvate “iden avtopat” kon Rasovis.
Dali e toa proekt koj ke sledi vo narednive godini ili samo perspektivno razmisluvanje?

За сега е перспективно размислување.
Јас како што видов не сите делници / клучки / мостови се проектирани за автопат, а и ќе треба уште малце да се ископа на некои места за да стане автопат. Не дека не може туку барем за сега нема некоја огромна потреба, а во иднина ако има не верувам дека ќе треба енормно многу работа за да се надгради оваа делница во автопат.
Ќе има поголема причина да се надгради едино ако размислат од Радовиш до Струмица автопат да направат, оти нели Скопје - Штип автопат, Штип Радовиш експресен пат, а Радовиш - Струмица автопат, нема да има логика...

Инаку, денес случајно барајки материјал за проект наидов на пост од пред година ипол, пишуваше за овој експресен пат на гугл, ама не ми даде да го отворам линкот оти го тргнале. На текстот пишуваше дека 20 далноводи биле отстранети. Јас при патување многу не обрнав внимание. Дали е можно тие 20 далноводи што биле отстранети да се оние покрај фабриките, или да се некои на друго место? Оти подолу по трасата на експресниот пат кон Радовиш, барем јас не памтам да имало далноводи. Н
Aj objasni te molam zosto sega nema potreba od avtopat?!
Od avtopat i zeleznica sekogas postoi potreba ako planirate brz ekonomski razvoj i privlekuvanje stranski investitori.


Оти автопатот не се гради бесплатно! Потребни се кредити и ставки во буџетот, кои обично се оправдани и бидејќи се очекува повраток на инвестицијата во одреден временски рок (од многу години). Кога точно би се вратила инвестицијата од автопат кон Радовиш?

Ако било потребно автопат насекаде и за гратчиња од 30.000 луѓе тогаш ќе имало автопати и низ цела Грција/Италија/Словенија/Исланд.
Jugoistocniot region so centar vo Strumica ne e gradce od 30.000 tuku od region od 200.000 luge, koj gravitira kon dve EU-granici i prirodni i covecki resursi za golem ekonomski potencijal.   
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 05-May-2020 at 13:01
Originally posted by Denko

Originally posted by The Wild Boy

Originally posted by dalex

Spomnuvate “iden avtopat” kon Rasovis.
Dali e toa proekt koj ke sledi vo narednive godini ili samo perspektivno razmisluvanje?

За сега е перспективно размислување.
Јас како што видов не сите делници / клучки / мостови се проектирани за автопат, а и ќе треба уште малце да се ископа на некои места за да стане автопат. Не дека не може туку барем за сега нема некоја огромна потреба, а во иднина ако има не верувам дека ќе треба енормно многу работа за да се надгради оваа делница во автопат.
Ќе има поголема причина да се надгради едино ако размислат од Радовиш до Струмица автопат да направат, оти нели Скопје - Штип автопат, Штип Радовиш експресен пат, а Радовиш - Струмица автопат, нема да има логика...

Инаку, денес случајно барајки материјал за проект наидов на пост од пред година ипол, пишуваше за овој експресен пат на гугл, ама не ми даде да го отворам линкот оти го тргнале. На текстот пишуваше дека 20 далноводи биле отстранети. Јас при патување многу не обрнав внимание. Дали е можно тие 20 далноводи што биле отстранети да се оние покрај фабриките, или да се некои на друго место? Оти подолу по трасата на експресниот пат кон Радовиш, барем јас не памтам да имало далноводи. Н
Aj objasni te molam zosto sega nema potreba od avtopat?!
Od avtopat i zeleznica sekogas postoi potreba ako planirate brz ekonomski razvoj i privlekuvanje stranski investitori.


Оти автопатот не се гради бесплатно! Потребни се кредити и ставки во буџетот, кои обично се оправдани и бидејќи се очекува повраток на инвестицијата во одреден временски рок (од многу години). Кога точно би се вратила инвестицијата од автопат кон Радовиш?

Ако било потребно автопат насекаде и за гратчиња од 30.000 луѓе тогаш ќе имало автопати и низ цела Грција/Италија/Словенија/Исланд.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 05-May-2020 at 12:29
Originally posted by The Wild Boy

Originally posted by dalex

Spomnuvate “iden avtopat” kon Rasovis.
Dali e toa proekt koj ke sledi vo narednive godini ili samo perspektivno razmisluvanje?

За сега е перспективно размислување.
Јас како што видов не сите делници / клучки / мостови се проектирани за автопат, а и ќе треба уште малце да се ископа на некои места за да стане автопат. Не дека не може туку барем за сега нема некоја огромна потреба, а во иднина ако има не верувам дека ќе треба енормно многу работа за да се надгради оваа делница во автопат.
Ќе има поголема причина да се надгради едино ако размислат од Радовиш до Струмица автопат да направат, оти нели Скопје - Штип автопат, Штип Радовиш експресен пат, а Радовиш - Струмица автопат, нема да има логика...

Инаку, денес случајно барајки материјал за проект наидов на пост од пред година ипол, пишуваше за овој експресен пат на гугл, ама не ми даде да го отворам линкот оти го тргнале. На текстот пишуваше дека 20 далноводи биле отстранети. Јас при патување многу не обрнав внимание. Дали е можно тие 20 далноводи што биле отстранети да се оние покрај фабриките, или да се некои на друго место? Оти подолу по трасата на експресниот пат кон Радовиш, барем јас не памтам да имало далноводи. Н
Aj objasni te molam zosto sega nema potreba od avtopat?!
Od avtopat i zeleznica sekogas postoi potreba ako planirate brz ekonomski razvoj i privlekuvanje stranski investitori.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 05-May-2020 at 00:05
Originally posted by dalex

Spomnuvate “iden avtopat” kon Rasovis.
Dali e toa proekt koj ke sledi vo narednive godini ili samo perspektivno razmisluvanje?

За сега е перспективно размислување.
Јас како што видов не сите делници / клучки / мостови се проектирани за автопат, а и ќе треба уште малце да се ископа на некои места за да стане автопат. Не дека не може туку барем за сега нема некоја огромна потреба, а во иднина ако има не верувам дека ќе треба енормно многу работа за да се надгради оваа делница во автопат.
Ќе има поголема причина да се надгради едино ако размислат од Радовиш до Струмица автопат да направат, оти нели Скопје - Штип автопат, Штип Радовиш експресен пат, а Радовиш - Струмица автопат, нема да има логика...

Инаку, денес случајно барајки материјал за проект наидов на пост од пред година ипол, пишуваше за овој експресен пат на гугл, ама не ми даде да го отворам линкот оти го тргнале. На текстот пишуваше дека 20 далноводи биле отстранети. Јас при патување многу не обрнав внимание. Дали е можно тие 20 далноводи што биле отстранети да се оние покрај фабриките, или да се некои на друго место? Оти подолу по трасата на експресниот пат кон Радовиш, барем јас не памтам да имало далноводи. Н
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 04-May-2020 at 19:43
Originally posted by FiLo

Originally posted by Denko

Deknicata "Katlanovo-Veles" e vsusnost starata magistrala koja ja iskoristija kako avtopatsko resenie vo eden pravec. Inaku potpolno se soglasuvam deka treba da izgradat nova delnia paralelna so segasnava no toa bi cinelo minimum 100 milioni, taka sto najverojatno uste dolgo ke ostane segasnoto resenie.


Знам дека Катланово-Велес порано бил двосмерен пат и грешката на што алудирам е што кога се правел автопатот Велес-Катланово, не се направил целосно за во двата правци, туку само за еден, а сегашниот место уште тогаш да го оставеле да си функционира како магистрала, го пренамениле во автопат, а по ниту еден критериум не одговара на автопат, нема лента за застанување, има преостри кривини, има претерано опасни места подложни на одрони од карпи, значи нема правилни засеци направено за да се доведат во минимум тие одрони.
Ограничувањето на брзината на ниту едно место не е над 80 км/ч, најчесто е 60 или 70, на едно место пред првиот тунел е и 50 км/ч.
Полиција седи и те лови ако возиш над 80 км/ч.
Плакаш патарина за овој пат што е најтрагичното.
Te razbrav uste prviot pat. Taka e, se soglasuvam. Treba da izgradat nova delnica paralelna so "Veles-Katlanovo, no se somnevam deka ke sakaat da potrosat tolku mnogu pari...
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 04-May-2020 at 18:49
Originally posted by Denko

Deknicata "Katlanovo-Veles" e vsusnost starata magistrala koja ja iskoristija kako avtopatsko resenie vo eden pravec. Inaku potpolno se soglasuvam deka treba da izgradat nova delnia paralelna so segasnava no toa bi cinelo minimum 100 milioni, taka sto najverojatno uste dolgo ke ostane segasnoto resenie.


Знам дека Катланово-Велес порано бил двосмерен пат и грешката на што алудирам е што кога се правел автопатот Велес-Катланово, не се направил целосно за во двата правци, туку само за еден, а сегашниот место уште тогаш да го оставеле да си функционира како магистрала, го пренамениле во автопат, а по ниту еден критериум не одговара на автопат, нема лента за застанување, има преостри кривини, има претерано опасни места подложни на одрони од карпи, значи нема правилни засеци направено за да се доведат во минимум тие одрони.
Ограничувањето на брзината на ниту едно место не е над 80 км/ч, најчесто е 60 или 70, на едно место пред првиот тунел е и 50 км/ч.
Полиција седи и те лови ако возиш над 80 км/ч.
Плакаш патарина за овој пат што е најтрагичното.

Edited by FiLo - 04-May-2020 at 18:53
Back to Top
dalex View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Apr-2020
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote dalex Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 04-May-2020 at 16:17
Spomnuvate “iden avtopat” kon Rasovis.
Dali e toa proekt koj ke sledi vo narednive godini ili samo perspektivno razmisluvanje?
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 580
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 04-May-2020 at 15:43
Меѓу постоечкиот пат и далекуводот има простор од 70-на метри, што мислам дека би било доволно да се помести експресниот пат во тој километар пред клучката, а сегментот од сегашниот магистрален пат да остане како сервисен пат за фабриките. Секако, ова ќе овозможи само половичен пристап до експресниот пат и без алтернативна улица не се може, но сепак би го намалил сообраќајот низ неа.



ГИС-от на општина Штип не им работи со години, па не можеме го да видиме планот и дали и каде се планирани уште индустриски објекти за да добиеме појасна слика за можните опции. А и да не заборавиме дека целата оваа делница е импровизација. Идниот автопат кон Радовиш според плановите почнува од клучката Три Чешми и на постоечката траса се надоврзува некаде пред мостовите на Брегалница.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 04-May-2020 at 12:15
Originally posted by FiLo

Originally posted by The Wild Boy

За Скопје - Велес просечна брзина е 60 km/h, овој пат е класифициран како експресен пат (знам дека е автопат ама реално не е) но реално според мене ова е само еден регионален пат во еден правец. Тоа што има патарини е друго.


Тоа е најголемата глупост од пат што ја користиме во државата. Тетово - Гостивар е побезбеден него овој Катланово-Велес.

Ако веќе на времето се направила таква грешка, не знам зошто сега не би ја исправиле, да се испроектира автопат покрај постоечкиот Велес-Катланово, пократок за 5 км ќе биде патот до Велес него по постоечкиот, плус далеку поправ.

А Катланово-Велес би останал како алтернативен/спореден пат до Велес, плус убаво е да имаш алтернативен пат, од Х причини ако има некоја препрека на автопатот, имаш одма пат по кој можеш да го пренасочиш сообраќајот.

Којзнае дали ова некогаш би се исправило да биде вака како што го напишав.
Deknicata "Katlanovo-Veles" e vsusnost starata magistrala koja ja iskoristija kako avtopatsko resenie vo eden pravec. Inaku potpolno se soglasuvam deka treba da izgradat nova delnia paralelna so segasnava no toa bi cinelo minimum 100 milioni, taka sto najverojatno uste dolgo ke ostane segasnoto resenie.    
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 04-May-2020 at 09:55
Значи чим се преработува гледаат да изнајдат друго решение.
Во првата слика од исцртувањето, патот е прикажан како проширување на постоечкиот, но сепак останува да видиме како ќе го изиграат ова.
Back to Top
none_ski View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 61
  Quote none_ski Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 04-May-2020 at 08:25
Originally posted by The Wild Boy

Originally posted by Cloverstack


Дали има некакви пречки или сериозни недостатоци, фабриките наместо директно на експресниот пат да се поврзат овде:
41°45'34.71"N 22°10'3.69"E



Гледам дека веќе е пробиен некаков пат...

Денес баш поминав и истото го видов. На сателит се гледа, ама во живо е повеќе ископано.
Јас како што гледам, од тоа ископаното е изгледа за фабриките (таа индустриска зона), и не гледам каде би завршувало (простор како што видов нема за да се гради од таа страна).
Подолу имам груб цртеж како јас би ја одиграл ситуацијата. Црвеното е експресниот пат кој што треба да ги заобиколи фабриките и да се спои па да продолжи кај клучката Штип Југ.
Мислам дека, како ќе се заврши првата фаза од експресниот пат до Кочани, веќепостоечката клучка ќе стане бескорисна, и или ќе треба да сд реновира, или да се сруши и на нејзиното место да никне нова.
А и делот после клучката Штип Запад до првиот кружен тек, улицата може да се прошири во Булевар, па така да до самата клучка да си има булевар како што е кај Охрид, а после од тоа да оди експресниот пат до Три Чешми.
Ова го имам објаснето сликовито овде:

Вака ни фабриките нема да трпат штети, нема да треба да се преместува ништо, ќе си има нова траса која што ќе ги заобиколува фабриките. Од таа нова траса ќе има клучка, и за фабриките и за спортскиот аеродром во Штип, ако тој во опште се користи (незнам дали овде планираа да биде карго аеродромот, ама и да планираат такво нешто ќе им биде од корист, оти би можело да има клучка ем директно до самиот експресен пат, и ем директно до самите фабрики.
Делот кај Три Чешми и бензинските за сега така ќе се оди. Не гледам причина зошто да заобиколат а и нема смисла. Во иднина ако сакаат да изградат автопат ќе мора да ги срушат тие бензински, а за сега ќе мора на тој начин како што кажа @dalex

Друго што приметив низ овој експресен пат е дека кај клучката бучим прават нов пат до самиот рудник.
Не се сите мостови и клучки проектирани за прераснување во автопат. Некои како онаа кај што се врти за Неготино е огромна, а некои има што се доста помали.
Делот после Штип Југ (накај Штип Запад) имаат ископано на неколку места земја, а делот пред Радовиш (после клучка Бучим) немаат чепнато ништо, барем за сега.

И, кај раскрсницата за К.П.Д Штип, зошто немаат направено клучка?
Требале и таму да направат клучка.



Главна причина поради која се задржува старата клучка Штип запад е заради тоа што многу блиску покрај стариот пат накај Радовиш (веднаш после клучката) од десна страна има далеководи, па ако се оди со идејата како што ја имаш скрицирано тоа ќе значи дислокација на минимум 30 далеководи, со што финансиски многу би скокнал проектот. Имам информација дека моментално се преработува проектот за првата секција, така да кога ќе имам нови информации ќе пишам.

Кај КПД Штип нема клучка заради тоа што има клучка 300м подолу, кај винаријата Имако.
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 04-May-2020 at 05:53
Originally posted by The Wild Boy

За Скопје - Велес просечна брзина е 60 km/h, овој пат е класифициран како експресен пат (знам дека е автопат ама реално не е) но реално според мене ова е само еден регионален пат во еден правец. Тоа што има патарини е друго.


Тоа е најголемата глупост од пат што ја користиме во државата. Тетово - Гостивар е побезбеден него овој Катланово-Велес.

Ако веќе на времето се направила таква грешка, не знам зошто сега не би ја исправиле, да се испроектира автопат покрај постоечкиот Велес-Катланово, пократок за 5 км ќе биде патот до Велес него по постоечкиот, плус далеку поправ.

А Катланово-Велес би останал како алтернативен/спореден пат до Велес, плус убаво е да имаш алтернативен пат, од Х причини ако има некоја препрека на автопатот, имаш одма пат по кој можеш да го пренасочиш сообраќајот.

Којзнае дали ова некогаш би се исправило да биде вака како што го напишав.

Edited by FiLo - 04-May-2020 at 05:54
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 03-May-2020 at 22:56
Originally posted by dalex

Odlicno resenie od The Wild Boy.
Da se nadevame deka taka ke postapat.

Ова моиве "скици" реални да бидеме и дете од 9 години може да ги нацрта, ако му се каже што да црта.
Кажете соодветна апликација, ќе пробам така, или пак вие што се разбирате пробајте.
Отприлика, грубо и аматерски да. Мене барем така ми е најлогично да се изведе, или да минува низ фабриките што едноставно нема да биде ефикасно, и како што кажаа другите нема ни у опште да ги има потребните карактеристики за да се нарече експресен пат.
Исто и со Скопје - Велес и Велес - Кадрифаково.
За Скопје - Велес просечна брзина е 60 km/h, овој пат е класифициран како експресен пат (знам дека е автопат ама реално не е) но реално според мене ова е само еден регионален пат во еден правец. Тоа што има патарини е друго.
Прав експресен пат е кога ќе има профил 2+2 ленти без ленти за застанување, или 1+1 со 2 ленти за застанување и минимум просечна брзина 80 km/h со благи кривини, и секако целиот пат да е 2+2 или 1+1/ 2+2, а не како кај Велес - Кадрифаково.
За клучните немора ни да зборам. Таму се 0.

Edited by The Wild Boy - 03-May-2020 at 22:57
Back to Top
dalex View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Apr-2020
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote dalex Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 03-May-2020 at 21:29
Odlicno resenie od The Wild Boy.
Da se nadevame deka taka ke postapat.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 03-May-2020 at 19:16
А и нашиот начин на возење каде што се вози со навлегување во половина од помошната лента. Дека нема многу простор нема, ама тоа е.
Во споредба со Америка, таму експресните патишта имаат цела помошна лента и не се вози на неа (не ја прегазуваат), туку се вози како на обичен регионален пат.
Сепак двата начини на возење си имаат плусеви и минуси.
Се надевам дека ќе го решат на начинот како што постирав погоре,или нешто приближно.
Сепак останува да видиме.
Ако не е предоцна мојата идеа може да се предложи на соодветните.
Или пак вие што користите програми за скицирање, направете соодведна скица слична на мојата, и пратете им ја.

(Постирам преку линкови, бидејки кога пробувам да постирам преку форумот [web address] не ми ги вади сликите.)
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 03-May-2020 at 18:26
Originally posted by The Wild Boy

Originally posted by Marxentric

Кај фабриките ако нема клучка, автоматски на тој дел магистралата се деградира од експресен пат во обичен двонасочен и во тој случај мора да има раскрсница со ленти за излез каде што магистралниот ќе има првенство. Од овие опции, третата ја гледам како најреална, значи: 1)експресен со клучка за излез/влез, 2) раскрсница, 3)заобиколување.

Нема да ме зачуди и со втората ако отидат. Оти Велес Кардифаково се е со раскрсници, нема ни една клучка ако не се грешам.
Баш Велес - Кадрифаково е причината поради која се регистрирав на форумов
Упорно некои луѓе мислат дека тоа е експресен пат, но не е. Според ниедна спецификација тој не ги исполнува условите, ширина, клучки, брзина итн. Еден сончев ден ќе сликам, таму нема простор да се смести едно расипано фиќо на помошните ленти, не па камион. Промашена инвестиција, џабе трошеле асфалт за тие дополнителни пола ленти од двете страни. Подобро да направеле со вкупно 3 ленти, кадешто наизменично ќе се дава право за претекнување, но тоа е..
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 03-May-2020 at 14:02
Originally posted by Cloverstack


Дали има некакви пречки или сериозни недостатоци, фабриките наместо директно на експресниот пат да се поврзат овде:
41°45'34.71"N 22°10'3.69"E



Гледам дека веќе е пробиен некаков пат...

Денес баш поминав и истото го видов. На сателит се гледа, ама во живо е повеќе ископано.
Јас како што гледам, од тоа ископаното е изгледа за фабриките (таа индустриска зона), и не гледам каде би завршувало (простор како што видов нема за да се гради од таа страна).
Подолу имам груб цртеж како јас би ја одиграл ситуацијата. Црвеното е експресниот пат кој што треба да ги заобиколи фабриките и да се спои па да продолжи кај клучката Штип Југ.
Мислам дека, како ќе се заврши првата фаза од експресниот пат до Кочани, веќепостоечката клучка ќе стане бескорисна, и или ќе треба да сд реновира, или да се сруши и на нејзиното место да никне нова.
А и делот после клучката Штип Запад до првиот кружен тек, улицата може да се прошири во Булевар, па така да до самата клучка да си има булевар како што е кај Охрид, а после од тоа да оди експресниот пат до Три Чешми.
Ова го имам објаснето сликовито овде:

Вака ни фабриките нема да трпат штети, нема да треба да се преместува ништо, ќе си има нова траса која што ќе ги заобиколува фабриките. Од таа нова траса ќе има клучка, и за фабриките и за спортскиот аеродром во Штип, ако тој во опште се користи (незнам дали овде планираа да биде карго аеродромот, ама и да планираат такво нешто ќе им биде од корист, оти би можело да има клучка ем директно до самиот експресен пат, и ем директно до самите фабрики.
Делот кај Три Чешми и бензинските за сега така ќе се оди. Не гледам причина зошто да заобиколат а и нема смисла. Во иднина ако сакаат да изградат автопат ќе мора да ги срушат тие бензински, а за сега ќе мора на тој начин како што кажа @dalex

Друго што приметив низ овој експресен пат е дека кај клучката бучим прават нов пат до самиот рудник.
Не се сите мостови и клучки проектирани за прераснување во автопат. Некои како онаа кај што се врти за Неготино е огромна, а некои има што се доста помали.
Делот после Штип Југ (накај Штип Запад) имаат ископано на неколку места земја, а делот пред Радовиш (после клучка Бучим) немаат чепнато ништо, барем за сега.

И, кај раскрсницата за К.П.Д Штип, зошто немаат направено клучка?
Требале и таму да направат клучка.

Edited by Џоле - 03-May-2020 at 16:02
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 03-May-2020 at 00:29

Дали има некакви пречки или сериозни недостатоци, фабриките наместо директно на експресниот пат да се поврзат овде:
41°45'34.71"N 22°10'3.69"E



Гледам дека веќе е пробиен некаков пат...
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 02-May-2020 at 22:24
Originally posted by Marxentric

Кај фабриките ако нема клучка, автоматски на тој дел магистралата се деградира од експресен пат во обичен двонасочен и во тој случај мора да има раскрсница со ленти за излез каде што магистралниот ќе има првенство. Од овие опции, третата ја гледам како најреална, значи: 1)експресен со клучка за излез/влез, 2) раскрсница, 3)заобиколување.

Нема да ме зачуди и со втората ако отидат. Оти Велес Кардифаково се е со раскрсници, нема ни една клучка ако не се грешам.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 02-May-2020 at 21:51
Кај фабриките ако нема клучка, автоматски на тој дел магистралата се деградира од експресен пат во обичен двонасочен и во тој случај мора да има раскрсница со ленти за излез каде што магистралниот ќе има првенство. Од овие опции, третата ја гледам како најреална, значи: 1)експресен со клучка за излез/влез, 2) раскрсница, 3)заобиколување.

Edited by Marxentric - 02-May-2020 at 21:52
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.180 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.