build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 04-Apr-2011 at 20:23
абе може сите на баба ванѓа да се праиме, ама ништо не го менува фактот дека ова ќе бидат пари потрошени во празно, без разлика за колку пари се работи
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 04-Apr-2011 at 19:55
Originally posted by lslcrew

Сите не заќуте! Така е! Big%20smile


Па многу потценувате, ама еве ви уште еден факт.

БДП на Македонија во 1989 е ист со оној во 2008.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 04-Apr-2011 at 18:55
Сите не заќуте! Така е! Big%20smile
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 04-Apr-2011 at 18:44
Не е фиксен. Може и да падне. Прашај ги јапанците.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 04-Apr-2011 at 18:42
според крале буџетот на една држава е фиксен и не се менува ни за 225 години Rollin
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 04-Apr-2011 at 18:17
Пак со тие приказни „да не е асли подобро... овој оној“. Луѓе, не живејте веќе во филм. Да подобро е. Колку побрзо го сфатиш тоа подобро.

Ако не ти е јасно дека е подобро, запиши си ја горе математиката и стави си ја над кревет да медитираш на неа 2-3 дена Се шалам, ама бројките си кажуваат се.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 04-Apr-2011 at 18:08
Кој бре во бугарија пред 10 години мислеше дека софија ќе доживее таков бум. Да не е  бугарија нешто асли подобро од Македонија. Не е, само од други причини порано станаа дел од економските рефгионални текови. Дај не биди во филм дека денеска нивото ни е највеќе од ило кога е можно.Ако треба и на 50 години ќе се задолжи, ова е проект од такви размери.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 04-Apr-2011 at 17:57
Originally posted by G.I. Joe

samo teatarot i muzejot nadminuvat 50 milioni 



Не знам за театарот, ама музејот кошта 10 милиони, баш денес имаше на некоја тв. Така да мафтате во ветар со некои цифри, кои ви се апла исполитизирани и права штета е што не можете самостојно да размислувате.

lscrew, цитатот си ми го извадил од контекст, бидејќи и таму јас напомнав „доколку можеме да си дозволиме се разбира“. Зошто го избриша тој дел? Не е чесно.


И викаш не можеш да веруваш дека државата не можела да изгради таков тунел. Па не знам што се чудиш, пошто тој тунел е колку децении на хартија? НЕ е од вчера, па сега не можеме да го изградиме. Ниту тогаш, ниту сега, ниту пак во блиска иднина ќе можеме да го изградиме.

А за споредбите со други градови пак те повикувам да се спуштиш на земја, и да сфатиш дека сме жива бедотија во економска смисла со нив. Па една Софија има 2.5 пати поголем БДП од ЦЕЛА МАКЕДОНИЈА - каде е тука Скопје?

Треба ли пак математика да ти правам. Ај ќе се потрудам, можеби со клукање на овие клучни аргументи ќе сфатите. Ако Софија направи проект за кој се задолжува 10 години, Македонија треба да се задолжи за 25 години, а Скопје на 75 години. Ако Софија се задолжи на 30 години, Скопје треба да се задолжи... да да... верувајте си на очите на цели 225 ГОДИНИ!!!

Жал ми е што мора некој да ви ја соопшти реалноста.

Edited by krale - 04-Apr-2011 at 18:02
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 04-Apr-2011 at 17:30
Крале јас нема веќе да изнесувам аргументи за тебе зашто и не те занимаат само ќе ти извадам неколку твои изјави од други нишки од денеска.
За споредувањето - па зашто да не бидеме во едно нешто најдобри? Зошто мора стално македончето да се задоволува со медиокритети?

Спомениците и скулптурите се многу битни за една фрустрирана нација која нема самодоверба во себеси.

Не би сакал да верувам дека ние сме такви, ама власта изгледа мисли различно.
Кои упорно не убедува дека Македонија треба да си се помири со медиокритетот дека ние не можеме не не бива нема што воопшто да мислиме дка државава може да изгради еден ваков тунел. Повторувам и не планира веќе со тебе да се убедувам дали сме способни или не да изградиме таков тунел. Колку градови во свет пробија опасни метро мрежи, тунели, мостови, неможам да верувам дека државава во ситуација каква што е неможе и нема сили да обезбеди средства и начини за таков тунел.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 04-Apr-2011 at 16:15
крале навистина мислам дека не вредат муабетиве за штедење кога за други проекти кои немаат врска со функционален развој, би дал милиони како да се ситни, ај ќе штедиме на еден ваков многу битен проект, а на други проекти ќе си трошиме колку ќе ни текне, сосема нелогично е тоа

и впрочем смешно ми е тоа што се отепа од зборење за финансиите на проектов и тотално ја изостави неговата функционалност, која е тесно поврзана со драгите твои државни пари, ако проектот не е функционален од најразни аспекти, за него не вреди ни да се потрошат ни 30 милиони ни 100 милиони, со тоа што тие пари ќе бидат како фрлени во вода, изгубени во воздух средства ко и можеле да бидат искористени попаметно, па така да, според чиста логика, поголема загуба е да се потрошат 30 милиони на нефункционален проект, одколку 100 милиони на разумен добро испланиран проект
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 04-Apr-2011 at 15:50
samo teatarot i muzejot nadminuvat 50 milioni 
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 04-Apr-2011 at 15:46
Мислам дека тунел под Тифани и плоштад, со 4 ленти, би бил најмалце 150-200 милиони евра.

Рачунај ако ова површинско копање на 2 ленти е 30, тогаш 4 би биле 60. Пошто не се работи за површински коп, веќе цената рипа најмалку 3-4 пати.

И АМААААААН више со тоа СК2014. Кои се тие два објекта што коштаа 100 милиони баш ме интересира?
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 04-Apr-2011 at 15:46
i da Krale pak za sk2014 , da Krale se e politika posto drzavata segde si gi pika prstite namesto sloboden pazar i konkurencija ..
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 04-Apr-2011 at 15:36
zboruvame za tunel od 1 km .. od 50 do 100 milioni evra max cenata bi bila ..toa ti se 2 objekti od sk 2014 , a nisto cudno i  spomenicite da se dovolni da se isplati
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 04-Apr-2011 at 15:34
Originally posted by fichot

Крале, праиш муабет за тунелов небаре од Ѓорче до Драчево ќе го тераме.

Не е можно да се има пари за 2 ленти натака-навака, а да нема за 6.
Не е можно да има фирма која ќе направи тунелче со 2 ленти, а да нема таква што ќе може 6.
И извини ама споредбите со СК014 се сосема на место. Барем пола од тој мега(банален)проект да се ставеше на холд, ете ти ги парите.


Се гледа дека не се разбираш од тематиката.

Едниот тунел е површински коп, кој можеме и јас и ти да го изведеме со лопати, да имаме доволно време

Другиот е тунел низ лавиринти на темели, инсталации, а и да не зборам дека тунел со 10м и тунел со 20м ширина се КОМПЛЕТНО различни од аспект на издржливост, радиус, ископана маса итн.

И за крај не ми се верува, пак со СК2014 - аман више.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 04-Apr-2011 at 15:21
Крале, праиш муабет за тунелов небаре од Ѓорче до Драчево ќе го тераме.

Не е можно да се има пари за 2 ленти натака-навака, а да нема за 6.
Не е можно да има фирма која ќе направи тунелче со 2 ленти, а да нема таква што ќе може 6.
И извини ама споредбите со СК014 се сосема на место. Барем пола од тој мега(банален)проект да се ставеше на холд, ете ти ги парите.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 04-Apr-2011 at 13:43
Originally posted by lslcrew

целта не е решавање на хаосот туку е само зборење дека тоа што пола век се ветувало еве сега е нсправено.


Јас никаде не слушнав такво фалење, ако сум пропуштил пушти линк, а во спротивно, не е фино да се меша политика во секоја тема.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 04-Apr-2011 at 11:07
Епа ајде ако не да го ископаме па да не го покриваме тунелот. Таман ќе фати поевтино мислам јасно е дека ова е една голема импровизација истото се случува и со Јужен Булевар!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 04-Apr-2011 at 08:32
Ако чергата не ни е да правиме тунел, тогаш нема сакаме ама ете ќе направиме полу-сообраќајница. Ако немаме пари ќе правиме друг проект за кој имаме пари. Иако јас мислам дека имаме пари за таков тунел само целта не е решавање на хаосот туку е само зборење дека тоа што пола век се ветувало еве сега е нсправено. Еве зашто не земат тунелот под кале и мостот да го направат. Затоа е планирањето за постепено да се работи. Немора и се во една година да се заврши, ако треба и деценија ќе го градиме тунелов.

Бадијала се сите хипотетички примери што ги кажуваш и цело убедување, тунелов неможе да пројде по ниедна здрава логика.

Edited by lslcrew - 04-Apr-2011 at 08:33
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 04-Apr-2011 at 08:25
Originally posted by lslcrew

Грешиш крале работите се менуваат, може за две години да се сменат. неможе сегашнава маглива транзициска дупка да ти биде репер. Ова со плановите незнм што да ти кажам. Ај да укинеме. Неможе сегашната генерација да се постави како вонвременски најпаметна и дури и да ги потцени тие генерации што ќе дојдат дека нема да бидт способни да направат некој таков тунел и еднократно да се унакаи можноста, евентуално во иднина да треба да рушиме делови од тунелот.

Повторно треба да кажам, Скопје 2014, проект кој гоподдржувам воглавном со мали исклучоци е само доказ дека можеме и највеќе боли што обичен влез во гаражи некој видел шанса да го продаде како подземна сообраќајница. Уште повеќе боли што луѓе зарезуваат на таа јадица, еве како ти зашто нема кој да објасни одма. Немој да мислиш дека дилемата во глава, гулаб на гранка или врапче во рака, ти е практична или употреблива. Тоа тука не е случај и се обидувам во неколку поста да го објаснам.


Никогаш и за ништо во животот не треба да се планира „абе ваљда ќе биде подобро“. Истото го верувале луѓето и во Фукушима пред 1 месец и сеа што?

Секогаш треба да се планира според реалните можности. Јас излегов со конкретни цифри, кои се толку поразителни, но мораме да ги разбереме. Ако еден Лионски округ (статистички), од 1980 година наваму креирал БДП колку што креирало Скопје од 1100 година до сега, значи некој треба малце да ја разбере енормноста на разликата и да планира соодветно, не да ми споредувате баби и жаби.

Мислам дека сепак улицата нема да биде пристапна, тоа и беше кажано дека инвеститорот на Н. Банка ќе си ја гради својата улица башка, а улиците од оваа страна на плоштадот, накај мостот Г. Делчев, и онака си имаат пристап преку сегашните улички што и сега водат до паркингот.

Нема да биде идеално како што посакуваме, ама ќе биде уште еден плус во Скопскиот сообраќај. Дај Боже да тргне, па да можеме во иднина и покрупни зафати да правиме.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.191 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.