![]() |
![]() |
![]() |
Булевар АСНОМ / АВНОЈ (+изградба на нов мост) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1516171819 30> |
Author | ||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/albekatgrup2019/ |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
![]() https://www.facebook.com/albekatgrup2019 |
||
![]() |
||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Zosto vo imeto na bulevarot stoi i "AVNOJ" koga ovoo bulevas se vika "Bulevar ASNOM"?
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Денешни фотки
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
|
Ovaj premin ako ne se lazam ke bide zaednicka avtobuska postojka ili presek na dvete linii od BRT koj Shilegov gi najavi za pocetok so implementacija ovaa 2021 godina. Taka so vaka kako so se postaveni mislam deka voopsto ne precat i mi se sviga konceptot na shirok i golem pesacki pojas na sredinata. Sekako koga ke bide postojka treba da bide pokrieno ubavo.
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
![]() Вака има на многу места на блискиот исток, и со оградата исто така спречува полукружно вртење од страна на автомобили. А во Скопје има и кај универзална ако не се лажам. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
Дали може би во вакви ситуации добро би дошли пешачки премин ваков тип како на лсиката подолу, како што неодамна се направи кај Олимписки Базен. Каде двете страни од различните правци всушност не се во иста линија, него се поместени и има ограда на меѓупросторот. Така ќе може еден-два точака заглавени во меѓупросторот да чекаат соодветно ротирани за 90 степена и плус оваквото решение има една друга предност, а тоа е следново. Најчесто пешачкиот премин е отворен зелено во истите тактови кога е и за возилата кои одат право во исти правец со пешаците. Па така, третата лента најчесто се користи само за десно свртување зашто возилата мора да ги почекаат пешаците да поминат, па возилата кои би чекале тамо за право би им се затворил семафорот. Во ова решение за пешачки премин се обезбедува buffer од едно возило, па така кога има малку возила на улицата немора да се престројува од третата лента во втора за да се оди право.
Малку не е соодветна сликата одбрана зашто не е комплетно 4-стрнаа раскрсница ам не ми текнуваше кај има на друго место вака во Скопје. Се гледа идејата. ![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Проширувања кај крстосниците се многу корисна работа. Прашање е дали три ленти константно е подобро од две ленти со проширени крстосници, тоа зависи од разни фактори.
Во право си, од пешачки аспект ова звучи многу подобро. Не е сосема идеално: - Не секоја крстосница би била ефикасна во таков режим на функционирање. - Препрограмирање на семафорите само по себе ништо не гарантира - одреден процент преминувачи сепак ќе остануваат заглавени во средишниот остров. Но во секој случај би било добро да се примени што пообемно, бидејќи пешаците губат премногу време на крстосници. |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
дали проблемот може да се реши со регулација на семафорите со тоа што раскрсницата би можела да се премине во еден потег?
мислам дека проблем е што како пешак треба 20 пати да застанеш на раскрсница, тоа е проблем со многу раскрсници во градов каде што нема простор да се застанува а реално, физички бариери не се секогаш решение... ете на Кочо Рацин каква непотребна катастрофа се |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
|
А може не ни има потреба да постои посебна лента за лево, и онака има три ленти.
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека не ни има потреба од островче овде. Можело да биде на ниво на асфалтот. Вака непотребно се ставани рабници, кои реално не ги спречуваат возилата да свртат полукружно. Има многу поефективни и поубави начини да се среди ова, ако веќе морало да биде минијатурно.
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Ако се оди на бетонирање и на поскапи фиксни интервенции, тогаш најдобро е средишната жардињера веднаш да се прошири и проблемот трајно да се реши. Но не верувам дека градот во догледно време ќе се нафати да руши и повторно да инвестира во еден нов булевар, особено со толку многу битни проекти што чекаат финансии. Затоа предложив флексибилни пластични столпчиња како среднорочно решение, сигурно тоа е далеку помала инвестиција. Edited by Cloverstack - 17-Jan-2021 at 00:22 |
||
![]() |
||
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Кога сме кај тие портокаловите столпчиња, гледам масовно се поставуваат во многу градови, но очигледно се голема утка. После месец време им отпаѓа флуоросцентната налепница, лесно се свиткуваат и од нив останува само грда, во ноќе тешко видлива пластика. Високите се поквалитетни, но ниските дефинитивно промашен влог. Подобро да поставуваат метални забетонирани столпчиња, траат долго, а богами и делуваат превентивно кај луди возачи.
Edited by Marxentric - 17-Jan-2021 at 00:13 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Се согласувам, дефинитивно би било подобро со вклопување на некакви помали, преносливи жардинери, отколку тоа што предложив јас. Под услов тоа да оформува континуирана целина, инаку би произлегле други проблеми. Негативна страна е трошокот, што би бил многу помал доколку наместо подлога и асфалт, во старт се направеше зеленилото пошироко, па сега врз изграден коловоз да доплаќаме уште и за саксии/жардинери. Друг проблем мислам дека би било наводнувањето и дренажата на голем број така поставени садови за зеленило. Edited by Cloverstack - 16-Jan-2021 at 23:26 |
||
![]() |
||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
|
Саксии од по 75cm до средишното зеленило кои би глумеле негово продолжување не би го ублажиле проблемот повеќе од столпчиња? Островот со мал зафат може да се прошири, а бојата и онака една недела трае па лесно би се прецртале лентите.
|
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Има еден несфатлива глупост што е направена со новиот сегмент на АСНОМ покрај населбата Јане Сандански. Кај пешачките пренмини, средишниот просторот за пешаци, велосипеди, и се друго, нема ширина ни 1,5 метри. Овде нема простор да застане велосипед (освен можеби детски велосипед). Овде и без велосипеди, доволно е 7-8 души да застанат и веќе е гужва, а да не збориме ако се умешаат бебешки колички, инвалидски колички, електрични тротинети и слично. Освен што е нефункционално, оваа ситуација е и многу небезбедна. Од друга страна, лентите на булеварот се широки по 3,5 метри за што не знам која била потребата - само си пукаме во нога и се стимулира побрзо возење (у исто време додека пешаци се принудени да стојат на ивицата од коловозот, и на велосипедистите тркалата им штрчат на коловозот). За нормални градски булевари доволна е лента со ширина од 3,25 метри. Всушност би рекол дека за булевари тоа е и оптимално, бидејќи помала ширина веќе почнува да се одразува на проточноста... 3,25 е некој sweet spot за овој тип на сообраќајници. Според тоа, бидејќи кај крстосниците на овој сегмент имаме по 7 ленти, ако секоја беше широка по 3,25 метри (25 сантиметри помалку од сегашните), средишниот остров за пешаци ќе беше поширок за 1,75 метри, односно вкупната ширина ќе му беше пристојни ~ 3 метри. Како „последица“ од такви потесни ленти, освен нормален побезбеден простор за пешаци, ќе имавме и 1200 m² повеќе трвник и зеленило наместо 1200 m² непотребен асфалт. И финансиска заштеда ќе имаше, како иницијална инвестиција, а и за тековно одржување. ![]() ![]() Стварно не ми е јасно на какво ниско ниво треба да е планирањето, за да се провлекуваат вакви решенија кои немаат ни една добра страна, само редица лоши. Да беа проектантите фризерки и бурекџии, па да разберев... ама овој проект барем формално сигурно поминал процедура со еден куп институционални „филтри“. Сега треба да чекаме 15-20 години да му дојде ред за темелна реконструкција на булеваров, па тек тогаш да се реши асално со физичко проширување на средишното зеленило на сметка на лентите. Во меѓувреме можат функционално да ги стеснат коловозните ленти и да го прошират средишниот простор со поставување на флексибилни пластични столбчиња, мада тоа е далеку од добро решение, ама подобро во моментов не ми текнува. Се надевам дека ваква грешка барем нема да повторат на сегментот низ Ќерамидница, или кога ќе дојде ред да се прави сегментот кај Ново Лисиче. |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/albekatgrup2019 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
Што мислите, дали е можеби паметно некаде при крајот на изградбата на мостот, кога ќе се заврши градежниот дел,отприлика пред асфалтирање и занаетчиски работи да се стопираат намерно работите на мостот се со цел да неможе намерно да се стави во функција?! Прашувам зашто тоа би било злоупотребено од локалните мештани да пробаат да избоксуваат повисоки цени за експропријација со оглед на тоа што ако мостов се заврши порано само ќе им ја крене просечната цена на имотите зашто практично ќе бидат дел од населба Аеродром која е далеку поатрактивна и посредена за живеење. Зошто Град Скопје би си пукал во колено и би го довршувал целосно мостот и би го ставал во функција ако неможе мостот да ја постигне основната намена? А тоа е да обезбеди поврзување со раскрницата пред МРТВ. Вака подобро да не е воопшто во функција ако испаѓа дека одреден период би бил само за ќерамидница, подобро за да неможе да биде искористен за задни намери.
Edited by user8642 - 15-Jan-2021 at 00:05 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1516171819 30> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |