build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар АСНОМ / АВНОЈ (+изградба на нов мост)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 30>
Poll Question: Врска: бул. АВНОЈ - бул. Гоце Делчев?
Poll Choice Votes Poll Statistics
32 [94.12%]
1 [2.94%]
0 [0.00%]
1 [2.94%]
You can not vote in this poll

Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 05-Feb-2021 at 13:15






https://www.facebook.com/albekatgrup2019/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 05-Feb-2021 at 12:55


https://www.facebook.com/albekatgrup2019
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 04-Feb-2021 at 10:23
Ваљда за старите скопјани меѓу нас. Мислам овој дел се викаше АВНОЈ а тој накај НЛ - АСНОМ.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 01-Feb-2021 at 14:41
Zosto vo imeto na bulevarot stoi i "AVNOJ" koga ovoo bulevas se vika "Bulevar ASNOM"?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 01-Feb-2021 at 12:23
Денешни фотки





Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 20-Jan-2021 at 11:36
Ovaj premin ako ne se lazam ke bide zaednicka avtobuska postojka ili presek na dvete linii od BRT koj Shilegov gi najavi za pocetok so implementacija ovaa 2021 godina. Taka so vaka kako so se postaveni mislam deka voopsto ne precat i mi se sviga konceptot na shirok i golem pesacki pojas na sredinata. Sekako koga ke bide postojka treba da bide pokrieno ubavo.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 20-Jan-2021 at 10:05

Вака има на многу места на блискиот исток, и со оградата исто така спречува полукружно вртење од страна на автомобили.

А во Скопје има и кај универзална ако не се лажам.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 20-Jan-2021 at 03:20
Дали може би во вакви ситуации добро би дошли пешачки премин ваков тип како на лсиката подолу, како што неодамна се направи кај Олимписки Базен. Каде двете страни од различните правци всушност не се во иста линија, него се поместени и има ограда на меѓупросторот. Така ќе може еден-два точака заглавени во меѓупросторот да чекаат соодветно ротирани за 90 степена и плус оваквото решение има една друга предност, а тоа е следново. Најчесто пешачкиот премин е отворен зелено во истите тактови кога е и за возилата кои одат право во исти правец со пешаците. Па така, третата лента најчесто се користи само за десно свртување зашто возилата мора да ги почекаат пешаците да поминат, па возилата кои би чекале тамо за право би им се затворил семафорот. Во ова решение за пешачки премин се обезбедува buffer од едно возило, па така кога има малку возила на улицата немора да се престројува од третата лента во втора за да се оди право.

Малку не е соодветна сликата одбрана зашто не е комплетно 4-стрнаа раскрсница ам не ми текнуваше кај има на друго место вака во Скопје. Се гледа идејата.



Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 20-Jan-2021 at 01:07
Originally posted by skopskodete

А може не ни има потреба да постои посебна лента за лево, и онака има три ленти.


Проширувања кај крстосниците се многу корисна работа. Прашање е дали три ленти константно е подобро од две ленти со проширени крстосници, тоа зависи од разни фактори.



Originally posted by zabegan

дали проблемот може да се реши со регулација на семафорите со тоа што раскрсницата би можела да се премине во еден потег?
мислам дека проблем е што како пешак треба 20 пати да застанеш на раскрсница, тоа е проблем со многу раскрсници во градов каде што нема простор да се застанува


Во право си, од пешачки аспект ова звучи многу подобро.

Не е сосема идеално:
- Не секоја крстосница би била ефикасна во таков режим на функционирање.
- Препрограмирање на семафорите само по себе ништо не гарантира - одреден процент преминувачи сепак ќе остануваат заглавени во средишниот остров.


Но во секој случај би било добро да се примени што пообемно, бидејќи пешаците губат премногу време на крстосници.

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 19-Jan-2021 at 02:42
дали проблемот може да се реши со регулација на семафорите со тоа што раскрсницата би можела да се премине во еден потег?
мислам дека проблем е што како пешак треба 20 пати да застанеш на раскрсница, тоа е проблем со многу раскрсници во градов каде што нема простор да се застанува
а реално, физички бариери не се секогаш решение... ете на Кочо Рацин каква непотребна катастрофа се
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 18-Jan-2021 at 01:24
А може не ни има потреба да постои посебна лента за лево, и онака има три ленти.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 17-Jan-2021 at 12:58
Мислам дека не ни има потреба од островче овде. Можело да биде на ниво на асфалтот. Вака непотребно се ставани рабници, кои реално не ги спречуваат возилата да свртат полукружно. Има многу поефективни и поубави начини да се среди ова, ако веќе морало да биде минијатурно.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 17-Jan-2021 at 00:21

Ако се оди на бетонирање и на поскапи фиксни интервенции, тогаш најдобро е средишната жардињера веднаш да се прошири и проблемот трајно да се реши.

Но не верувам дека градот во догледно време ќе се нафати да руши и повторно да инвестира во еден нов булевар, особено со толку многу битни проекти што чекаат финансии. Затоа предложив флексибилни пластични столпчиња како среднорочно решение, сигурно тоа е далеку помала инвестиција.


Edited by Cloverstack - 17-Jan-2021 at 00:22
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 17-Jan-2021 at 00:10
Кога сме кај тие портокаловите столпчиња, гледам масовно се поставуваат во многу градови, но очигледно се голема утка. После месец време им отпаѓа флуоросцентната налепница, лесно се свиткуваат и од нив останува само грда, во ноќе тешко видлива пластика. Високите се поквалитетни, но ниските дефинитивно промашен влог. Подобро да поставуваат метални забетонирани столпчиња, траат долго, а богами и делуваат превентивно кај луди возачи.

Edited by Marxentric - 17-Jan-2021 at 00:13
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 16-Jan-2021 at 23:23

Се согласувам, дефинитивно би било подобро со вклопување на некакви помали, преносливи жардинери, отколку тоа што предложив јас. Под услов тоа да оформува континуирана целина, инаку би произлегле други проблеми.

Негативна страна е трошокот, што би бил многу помал доколку наместо подлога и асфалт, во старт се направеше зеленилото пошироко, па сега врз изграден коловоз да доплаќаме уште и за саксии/жардинери.

Друг проблем мислам дека би било наводнувањето и дренажата на голем број така поставени садови за зеленило.

Edited by Cloverstack - 16-Jan-2021 at 23:26
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 16-Jan-2021 at 23:13
Саксии од по 75cm до средишното зеленило кои би глумеле негово продолжување не би го ублажиле проблемот повеќе од столпчиња? Островот со мал зафат може да се прошири, а бојата и онака една недела трае па лесно би се прецртале лентите.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 16-Jan-2021 at 22:53


Има еден несфатлива глупост што е направена со новиот сегмент на АСНОМ покрај населбата Јане Сандански. Кај пешачките пренмини, средишниот просторот за пешаци, велосипеди, и се друго, нема ширина ни 1,5 метри.

Овде нема простор да застане велосипед (освен можеби детски велосипед). Овде и без велосипеди, доволно е 7-8 души да застанат и веќе е гужва, а да не збориме ако се умешаат бебешки колички, инвалидски колички, електрични тротинети и слично. Освен што е нефункционално, оваа ситуација е и многу небезбедна.

Од друга страна, лентите на булеварот се широки по 3,5 метри за што не знам која била потребата - само си пукаме во нога и се стимулира побрзо возење (у исто време додека пешаци се принудени да стојат на ивицата од коловозот, и на велосипедистите тркалата им штрчат на коловозот). За нормални градски булевари доволна е лента со ширина од 3,25 метри. Всушност би рекол дека за булевари тоа е и оптимално, бидејќи помала ширина веќе почнува да се одразува на проточноста... 3,25 е некој sweet spot за овој тип на сообраќајници.

Според тоа, бидејќи кај крстосниците на овој сегмент имаме по 7 ленти, ако секоја беше широка по 3,25 метри (25 сантиметри помалку од сегашните), средишниот остров за пешаци ќе беше поширок за 1,75 метри, односно вкупната ширина ќе му беше пристојни ~ 3 метри.

Како „последица“ од такви потесни ленти, освен нормален побезбеден простор за пешаци, ќе имавме и 1200 m² повеќе трвник и зеленило наместо 1200 m² непотребен асфалт. И финансиска заштеда ќе имаше, како иницијална инвестиција, а и за тековно одржување.











Стварно не ми е јасно на какво ниско ниво треба да е планирањето, за да се провлекуваат вакви решенија кои немаат ни една добра страна, само редица лоши. Да беа проектантите фризерки и бурекџии, па да разберев... ама овој проект барем формално сигурно поминал процедура со еден куп институционални „филтри“.

Сега треба да чекаме 15-20 години да му дојде ред за темелна реконструкција на булеваров, па тек тогаш да се реши асално со физичко проширување на средишното зеленило на сметка на лентите. Во меѓувреме можат функционално да ги стеснат коловозните ленти и да го прошират средишниот простор со поставување на флексибилни пластични столбчиња, мада тоа е далеку од добро решение, ама подобро во моментов не ми текнува.

Се надевам дека ваква грешка барем нема да повторат на сегментот низ Ќерамидница, или кога ќе дојде ред да се прави сегментот кај Ново Лисиче.

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 15-Jan-2021 at 07:57








https://www.facebook.com/albekatgrup2019
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 14-Jan-2021 at 23:52

Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 14-Jan-2021 at 23:28
Што мислите, дали е можеби паметно некаде при крајот на изградбата на мостот, кога ќе се заврши градежниот дел,отприлика пред асфалтирање и занаетчиски работи да се стопираат намерно работите на мостот се со цел да неможе намерно да се стави во функција?! Прашувам зашто тоа би било злоупотребено од локалните мештани да пробаат да избоксуваат повисоки цени за експропријација со оглед на тоа што ако мостов се заврши порано само ќе им ја крене просечната цена на имотите зашто практично ќе бидат дел од населба Аеродром која е далеку поатрактивна и посредена за живеење. Зошто Град Скопје би си пукал во колено и би го довршувал целосно мостот и би го ставал во функција ако неможе мостот да ја постигне основната намена? А тоа е да обезбеди поврзување со раскрницата пред МРТВ. Вака подобро да не е воопшто во функција ако испаѓа дека одреден период би бил само за ќерамидница, подобро за да неможе да биде искористен за задни намери.

Edited by user8642 - 15-Jan-2021 at 00:05
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 30>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.