build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Штип - Радовиш

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 02-May-2020 at 19:02
Хахахах, да не ме сфати некој погрешно ама.. 10тина постови за бензинските, а има доволно простор, ќе се скрати малку од зеленилото кај нив и готово, јас мислам дека и двете ќе останат, да не беше така, автоатот ќе беше уште 1-2 киломентри накај Штип...
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 02-May-2020 at 18:00
Originally posted by dalex

Renovirana e samo ednata benziska.Prosiruvanjeto ke se odviva od stranata na drugata benziska.Tamu ima dovolno mesto.
Znaci sepak ima nekog dogovor
Back to Top
dalex View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Apr-2020
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote dalex Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 02-May-2020 at 16:33
Renovirana e samo ednata benziska.Prosiruvanjeto ke se odviva od stranata na drugata benziska.Tamu ima dovolno mesto.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 02-May-2020 at 16:03
Originally posted by Denko

Originally posted by none_ski

Originally posted by Marxentric

Originally posted by none_ski

Целиот пат е поделен во две фази. Прва фаза (оној кој веќе се гради) се состои од три секции 2, 3 и 4 и тоа е потегот од клучка Штип Југ до Бучим. Втората фаза се состои од две секции, секција 1 (од Три Чешми до Штип Југ) и секција 5 (од Бучим до Радовиш). На втора фаза, изведувачот е воведен во работа само на секција 5. На секција 1 нема градежна дозвола поради проблемот со двете бензиски на Макпетрол, како и проблемот со влез/излез на фабриките на Актива и Семак.

Не знам зошто ја тупат толку со бензинските и влезот во фабриките кога најверојатно овој експресен пат никогаш нема да биде автопат, а со оглед на тоа дека "експресноста" е ограничена на по една лента во правец, може на овие две точки да направат раскрсница со ленти за излез, да намалат брзина на 50-60 кмч и завршена работа. Не верувам дека за некого е исплатливо да рушат бензински и да прават клучки за пристап до фабрики. Или па нека ги заобиколат, штом толку запнале патов со по една лента за движење да биде до толку експресен...


Искрено, не верувам дека ќе се рушат бензинските. Можеби ќе им се скрати некој дел од влез/излез и ќе успее да се добие потребната ширина на коловоз. Да почекаме каков проект ќе направат па ќе дискутираме. А за фабриките според мене треба да им се реши пристапот, пред се' затоа што се дел од индустриска зона и вработуваат огромен број на луѓе. Замисли сабајле кога доаѓаат и попладне кога си одат што може да се случи кога 100 коли (лупам бројка, може се и повеќе) би тргнале да се вклучуваат/исклучуваат на/од патот. Технички се по две ленти во правец, не е една, така да за да се исклучат да влезат во фабриката треба да пресечат мин две ленти. Раскрсница не доаѓа во предвид, сепак е магистрален пат. Се согласувам дека можеби требало цел пат да се помести подесно од постоечкиот низ нивите, но тоа е што е..
Sopstvenicite mora da bidat soglasni za sekoja promena

Да беше така немаше макпетрол да ја реновираа бензинската станица кај Три Чешми.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 02-May-2020 at 12:36
Originally posted by none_ski

Originally posted by Marxentric

Originally posted by none_ski

Целиот пат е поделен во две фази. Прва фаза (оној кој веќе се гради) се состои од три секции 2, 3 и 4 и тоа е потегот од клучка Штип Југ до Бучим. Втората фаза се состои од две секции, секција 1 (од Три Чешми до Штип Југ) и секција 5 (од Бучим до Радовиш). На втора фаза, изведувачот е воведен во работа само на секција 5. На секција 1 нема градежна дозвола поради проблемот со двете бензиски на Макпетрол, како и проблемот со влез/излез на фабриките на Актива и Семак.

Не знам зошто ја тупат толку со бензинските и влезот во фабриките кога најверојатно овој експресен пат никогаш нема да биде автопат, а со оглед на тоа дека "експресноста" е ограничена на по една лента во правец, може на овие две точки да направат раскрсница со ленти за излез, да намалат брзина на 50-60 кмч и завршена работа. Не верувам дека за некого е исплатливо да рушат бензински и да прават клучки за пристап до фабрики. Или па нека ги заобиколат, штом толку запнале патов со по една лента за движење да биде до толку експресен...


Искрено, не верувам дека ќе се рушат бензинските. Можеби ќе им се скрати некој дел од влез/излез и ќе успее да се добие потребната ширина на коловоз. Да почекаме каков проект ќе направат па ќе дискутираме. А за фабриките според мене треба да им се реши пристапот, пред се' затоа што се дел од индустриска зона и вработуваат огромен број на луѓе. Замисли сабајле кога доаѓаат и попладне кога си одат што може да се случи кога 100 коли (лупам бројка, може се и повеќе) би тргнале да се вклучуваат/исклучуваат на/од патот. Технички се по две ленти во правец, не е една, така да за да се исклучат да влезат во фабриката треба да пресечат мин две ленти. Раскрсница не доаѓа во предвид, сепак е магистрален пат. Се согласувам дека можеби требало цел пат да се помести подесно од постоечкиот низ нивите, но тоа е што е..
Kako mislis na fabrikite treba da im se resi pristapot? Toa mora da se resi, tuka nema diskusija. Isto e i so bezninskite. Se znae kako odi toa. Sopstvenicite mora da bidat soglasni za sekoja promena, a ako proektot nalaga dislokacija na nekoj objekt, togas toa ke go plati drzavata.
Back to Top
none_ski View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 61
  Quote none_ski Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 01-May-2020 at 21:41
Originally posted by Marxentric

Originally posted by none_ski

Целиот пат е поделен во две фази. Прва фаза (оној кој веќе се гради) се состои од три секции 2, 3 и 4 и тоа е потегот од клучка Штип Југ до Бучим. Втората фаза се состои од две секции, секција 1 (од Три Чешми до Штип Југ) и секција 5 (од Бучим до Радовиш). На втора фаза, изведувачот е воведен во работа само на секција 5. На секција 1 нема градежна дозвола поради проблемот со двете бензиски на Макпетрол, како и проблемот со влез/излез на фабриките на Актива и Семак.

Не знам зошто ја тупат толку со бензинските и влезот во фабриките кога најверојатно овој експресен пат никогаш нема да биде автопат, а со оглед на тоа дека "експресноста" е ограничена на по една лента во правец, може на овие две точки да направат раскрсница со ленти за излез, да намалат брзина на 50-60 кмч и завршена работа. Не верувам дека за некого е исплатливо да рушат бензински и да прават клучки за пристап до фабрики. Или па нека ги заобиколат, штом толку запнале патов со по една лента за движење да биде до толку експресен...


Искрено, не верувам дека ќе се рушат бензинските. Можеби ќе им се скрати некој дел од влез/излез и ќе успее да се добие потребната ширина на коловоз. Да почекаме каков проект ќе направат па ќе дискутираме. А за фабриките според мене треба да им се реши пристапот, пред се' затоа што се дел од индустриска зона и вработуваат огромен број на луѓе. Замисли сабајле кога доаѓаат и попладне кога си одат што може да се случи кога 100 коли (лупам бројка, може се и повеќе) би тргнале да се вклучуваат/исклучуваат на/од патот. Технички се по две ленти во правец, не е една, така да за да се исклучат да влезат во фабриката треба да пресечат мин две ленти. Раскрсница не доаѓа во предвид, сепак е магистрален пат. Се согласувам дека можеби требало цел пат да се помести подесно од постоечкиот низ нивите, но тоа е што е..
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 27-Apr-2020 at 15:40
Originally posted by none_ski

Целиот пат е поделен во две фази. Прва фаза (оној кој веќе се гради) се состои од три секции 2, 3 и 4 и тоа е потегот од клучка Штип Југ до Бучим. Втората фаза се состои од две секции, секција 1 (од Три Чешми до Штип Југ) и секција 5 (од Бучим до Радовиш). На втора фаза, изведувачот е воведен во работа само на секција 5. На секција 1 нема градежна дозвола поради проблемот со двете бензиски на Макпетрол, како и проблемот со влез/излез на фабриките на Актива и Семак.

Не знам зошто ја тупат толку со бензинските и влезот во фабриките кога најверојатно овој експресен пат никогаш нема да биде автопат, а со оглед на тоа дека "експресноста" е ограничена на по една лента во правец, може на овие две точки да направат раскрсница со ленти за излез, да намалат брзина на 50-60 кмч и завршена работа. Не верувам дека за некого е исплатливо да рушат бензински и да прават клучки за пристап до фабрики. Или па нека ги заобиколат, штом толку запнале патов со по една лента за движење да биде до толку експресен...
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 27-Apr-2020 at 11:37
Originally posted by none_ski

Целиот пат е поделен во две фази. Прва фаза (оној кој веќе се гради) се состои од три секции 2, 3 и 4 и тоа е потегот од клучка Штип Југ до Бучим. Втората фаза се состои од две секции, секција 1 (од Три Чешми до Штип Југ) и секција 5 (од Бучим до Радовиш). На втора фаза, изведувачот е воведен во работа само на секција 5. На секција 1 нема градежна дозвола поради проблемот со двете бензиски на Макпетрол, како и проблемот со влез/излез на фабриките на Актива и Семак.
Vaka treba da se izvestuva. Krakto, jasno i precizno.
Back to Top
none_ski View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jan-2019
Online Status: Offline
Posts: 61
  Quote none_ski Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 27-Apr-2020 at 09:03
Целиот пат е поделен во две фази. Прва фаза (оној кој веќе се гради) се состои од три секции 2, 3 и 4 и тоа е потегот од клучка Штип Југ до Бучим. Втората фаза се состои од две секции, секција 1 (од Три Чешми до Штип Југ) и секција 5 (од Бучим до Радовиш). На втора фаза, изведувачот е воведен во работа само на секција 5. На секција 1 нема градежна дозвола поради проблемот со двете бензиски на Макпетрол, како и проблемот со влез/излез на фабриките на Актива и Семак.
the more you use your brain, the more brain you will have to use.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 26-Apr-2020 at 10:07
Nemora da bide zavrsen pred vreme , dovolno e da se zavrsi vo predvideniot rok i da bide izraboteno taka kako sto treba!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 26-Apr-2020 at 08:41
За сè има вторпат
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 25-Apr-2020 at 21:17
onaa za koja vika ke bide zavrsena e delnica 3 i 4 na strana 1 se opisani, sega e pocnata i delnica 5 od Klucka Damjan do radovish, za prvite delnici ne znam dali se pocnati
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 25-Apr-2020 at 11:47
Luge pisuvajte precizno koja delnica vsusnost se gradi. Gledan i Kitanov ne e precizen vo opisuvanjeto na delnicite. "Stip-Radovis" 1.faza ne kazuva od kade do kade se gradi. Znaci ova e delnica "Stip(jug)-Bucim", Taka znaeme deka stipskata obikolnica ne e opfatena sto znaci deka vo ovoj del ostanuva za rekonstrukcija delnicata "Tri Cesmi-Stip(jug).
Back to Top
Expresway View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 18-Apr-2020
Location: Steyr
Online Status: Offline
Posts: 28
  Quote Expresway Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 25-Apr-2020 at 09:24
Elnino a ima proekt za radovis strumica dali znaes?
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 24-Apr-2020 at 09:43
како што велиш за цената на чинење и должината на патот овој пат би рекол дека е штета шо се чекало до сега, има два три вијадукти и некои мали косини не знам колку клучки. Штрабаг е сериозна фирма се надевам дека ке го добие и делот Радовиш Струмица
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 23-Apr-2020 at 16:01
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 23-Apr-2020 at 15:49
Експресен пат Штип – Радовиш, 1 фаза
Должина: 23,56 км.
Ширина: 11.4 м.
Вредност: 27,2 милиони евра
Активности: Се работи со забрзано темпо, а реализацијата е 83%. Најголемиот мост е на стационажа 15+596, и е во фаза на градба.









https://www.facebook.com/drzavnipatista/
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 21-Apr-2020 at 11:47
Originally posted by none_ski

Кај Штип Југ се гради само еден нов мост, и е веќе изграден. Тука експресниот пат се дели (по стариот мост ќе се движи сообраќајот кон Радовиш, а по новиот кон Три Чешми) но набрзо после мостовите сообраќајот се враќа во 'нормала'. Првата секција (три чешми до штип југ) сега за сега нема градежна дозвола (поради бензинските) и се бара решение како ќе се изведе тој дел, додека за петтата секција (од бучим до радовиш) до крајот на месецов треба изведувачот да биде воведен во работа.
Работите на втора, трета и четврта секција се одвиваат во моментот со намален интензитет најмногу ради времето, влажно е па не може да се изведуваат насипи, само нешто ситно од ископи. Периодов работите се најактивни на објектите. Најголемиот мост (преку р. Балталиска) има уште три полиња (од девет) да се избетонираат и со тоа скоро сите објекти се готови. Овој мост би требало да е готов до најкасно до крај на јуни. Остануваат уште неколку потпорни ѕида кои не се критични во однос на динамиката за завршување на проектот. Од посериозни зафати останува минирањето на брдото над Пилав тепе и заштита на косините со анкери и мрежа, но сега за сега останува предвидената динамика - втора, трета и четврта секција да се завршат до крај на годинава. Евентуални промени во динамиката може да се јават доколку продолжи ситуацијата со ковид-19, земајќи во обзир дека има голем број странци ангажирани во Страбаг.

Инаку брзината на експресниот пат согласно сообраќајно решение дадено во проектот е 110км/час.

Фала многу за информацијата!
Инаку, јас како што видов кога поминав од таму имаше доста работници и се работи како што треба. Сега на враќање заради времето имаше помалце работници, а и на одреден дел по стариот пат имаше и мал одрон, ама како што гледам изгледа тоа ќе го средат. Другото да, како што кажа така е.
Кажав јас за бензинските нема многу простор за да се прошири веќе постоечкиот пат, или ќе треба да се поместат или рушење. Очекувам прва фаза последна да биде изградена, или во две секции да се подели, па делот од Штип Југ, до клучката Штип Запад да се заврши, а после од Штип Запад до Три Чешми,кога ќе го средат проблемот со бензинските.
Инаку на самата табла за овој експресен пат пишуваше дека најдоцна до Април следната година ќе треба дaбиде готов овој проект,барем секција 2 и 3.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 21-Apr-2020 at 11:47
Originally posted by none_ski

Кај Штип Југ се гради само еден нов мост, и е веќе изграден. Тука експресниот пат се дели (по стариот мост ќе се движи сообраќајот кон Радовиш, а по новиот кон Три Чешми) но набрзо после мостовите сообраќајот се враќа во 'нормала'. Првата секција (три чешми до штип југ) сега за сега нема градежна дозвола (поради бензинските) и се бара решение како ќе се изведе тој дел, додека за петтата секција (од бучим до радовиш) до крајот на месецов треба изведувачот да биде воведен во работа.
Работите на втора, трета и четврта секција се одвиваат во моментот со намален интензитет најмногу ради времето, влажно е па не може да се изведуваат насипи, само нешто ситно од ископи. Периодов работите се најактивни на објектите. Најголемиот мост (преку р. Балталиска) има уште три полиња (од девет) да се избетонираат и со тоа скоро сите објекти се готови. Овој мост би требало да е готов до најкасно до крај на јуни. Остануваат уште неколку потпорни ѕида кои не се критични во однос на динамиката за завршување на проектот. Од посериозни зафати останува минирањето на брдото над Пилав тепе и заштита на косините со анкери и мрежа, но сега за сега останува предвидената динамика - втора, трета и четврта секција да се завршат до крај на годинава. Евентуални промени во динамиката може да се јават доколку продолжи ситуацијата со ковид-19, земајќи во обзир дека има голем број странци ангажирани во Страбаг.

Инаку брзината на експресниот пат согласно сообраќајно решение дадено во проектот е 110км/час.

Фала многу за информацијата!
Инаку, јас како што видов кога поминав од таму имаше доста работници и се работи како што треба. Сега на враќање заради времето имаше помалце работници, а и на одреден дел по стариот пат имаше и мал одрон, ама како што гледам изгледа тоа ќе го средат. Другото да, како што кажа така е.
Кажав јас за бензинските нема многу простор за да се прошири веќе постоечкиот пат, или ќе треба да се поместат или рушење. Очекувам прва фаза последна да биде изградена, или во две секции да се подели, па делот од Штип Југ, до клучката Штип Запад да се заврши, а после од Штип Запад до Три Чешми,кога ќе го средат проблемот со бензинските.
Инаку на самата табла за овој експресен пат пишуваше дека најдоцна до Април следната година ќе треба дaбиде готов овој проект,барем секција 2 и 3.
Back to Top
dalex View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Apr-2020
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote dalex Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 21-Apr-2020 at 10:50
Bravo za none_ski .Najtocna i najobjektivna informacija do sega.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.207 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.