build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 36>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 12-Jul-2011 at 21:59
Originally posted by Тркало

Originally posted by BOJAN

Има ли некакви најави дали годинава повторно ќе има вонреден воз на релација Куманово-Прилеп-Куманово за време на Пивофест, кога ќе поаѓа, дали тарифата ќе биде за патнички или експресен воз, а би сакал и да знам дали во „Пелагонија експрес“ сеуште раздаваат бесплатно кафе и минерална вода?


Ме потсети на една идеја милион пати ми се свртела досега.Зошто воз Битола-Скопје/Скопје-Битола ,а имаме опција и можности за Куманово-Скопје-Битола и обратно.Ќе останат една-две електрични локомотиви за превоз на стока и по некој вагон.Една дизел локомотива да е со дом.станица Куманово ,а друга дом.ст.Битола.Патниците од Куманово за Битола и обратно би имале директна врска.
Барем Пелагонија експрес да ја изведат 2 пати дневно со таа релација,време на патување ~3:15.(за споредба,автобуски Битола е поврзана со Куманово еднаш дневно ,патувањето од 17;15-22:05).

И станицата Велес да е во улога на трансфер зона со линии
Битола - Куманово(Пелагонија Експрес),
Скопје-Битола (п),
Скопје-Кочани (п),
(Кичево)-Скопје-Гевгелија (п)(истите вагони,промена на лок.во Ск),
Гевгелија - Битола (п).


Прекрасна ти е идејата Тркало, на пример во Романија огромен дел од возовите(најчести забрзани и брзи возови) поаѓаат од еден крај на државата и сообраќаат до другиот крај на државата, често не минувајќи го и Букурешт. Е сега далеку сме од развојот на Романија, но идејата останува.

Според мое мислење, би било добро од наредниот возен ред да има два експресни возови кон Битола, од Скопје во 7 и во 17 часот, и од Битола во 6 и околу 15 часот, а покрај нив да сообраќаат и два патнички возови наместо три како сега.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 12-Jul-2011 at 14:30
Originally posted by BOJAN

Има ли некакви најави дали годинава повторно ќе има вонреден воз на релација Куманово-Прилеп-Куманово за време на Пивофест, кога ќе поаѓа, дали тарифата ќе биде за патнички или експресен воз, а би сакал и да знам дали во „Пелагонија експрес“ сеуште раздаваат бесплатно кафе и минерална вода?


Ме потсети на една идеја милион пати ми се свртела досега.Зошто воз Битола-Скопје/Скопје-Битола ,а имаме опција и можности за Куманово-Скопје-Битола и обратно.Ќе останат една-две електрични локомотиви за превоз на стока и по некој вагон.Една дизел локомотива да е со дом.станица Куманово ,а друга дом.ст.Битола.Патниците од Куманово за Битола и обратно би имале директна врска.
Барем Пелагонија експрес да ја изведат 2 пати дневно со таа релација,време на патување ~3:15.(за споредба,автобуски Битола е поврзана со Куманово еднаш дневно ,патувањето од 17;15-22:05).

И станицата Велес да е во улога на трансфер зона со линии
Битола - Куманово(Пелагонија Експрес),
Скопје-Битола (п),
Скопје-Кочани (п),
(Кичево)-Скопје-Гевгелија (п)(истите вагони,промена на лок.во Ск),
Гевгелија - Битола (п).


Edited by Тркало - 12-Jul-2011 at 14:33
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 12-Jul-2011 at 14:14

За „Пиво фест“ повеќе возови од Скопје кон Прилеп


На релацијата Скопје - Прилеп и обратно поради зголемениот интерес за присуство на прилепскиот Фестивал „Пиво фест“, ќе биде пуштен во употребе вонреден воз, соопштуваат од МЖ Транспорт АД – Скопје.

201005121568-500

МЖ Транспорт денеска соопшти дека возот од Скопје ќе тргнува во 11 часот во сабота и во недела, (16 и 17 јули). Во Велес ќе пристигне во 11:42, во Богомила во 12:33, а во Прилеп во 13 часот.

Од Прилеп кон Скопје возот ќе сообраќа во недела и понеделник (17 и 18 јули) со време на тргнување од Прилеп во 1:30 часот по полноќ. Во Богомила  возот ќе пристигне во 2:07, во Велес во 2:48, а во Скопје 3:40 часот.

Цената на повратен билет на релацијата Скопје – Прилеп – Скопје изнесува 265 денари.


Извор: Курир


Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 06-Jul-2011 at 23:37
Originally posted by ovaj_stariov


Читав некаде градоначалникот на Прилеп кажа дека ке има воз исто како лани,ако jа наjдам веста ке jа постирам


Еве ја веста...
http://kanal77.com.mk/portal/index.php?option=com_content&view=article&id=5773:-9-400000-&catid=81:mkd&Itemid=458
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 06-Jul-2011 at 22:58
Благодарам на одговорите, Zookisk ако има нешто ново за вонредните возови на Пивофест пиши на форум .
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 06-Jul-2011 at 22:17

Читав некаде градоначалникот на Прилеп кажа дека ке има воз исто како лани,ако jа наjдам веста ке jа постирам
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 06-Jul-2011 at 22:15
Originally posted by BOJAN

Има ли некакви најави дали годинава повторно ќе има вонреден воз на релација Куманово-Прилеп-Куманово за време на Пивофест, кога ќе поаѓа, дали тарифата ќе биде за патнички или експресен воз, а би сакал и да знам дали во „Пелагонија експрес“ сеуште раздаваат бесплатно кафе и минерална вода?


Во Пелагонија Експрес секој ден бесплатно се служи кафе и минерална вода а за вонреден воз за Пиво Фест како ланскиот ќе се знае деновиве...

Edited by zookisk - 06-Jul-2011 at 22:16
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 06-Jul-2011 at 19:25
Има ли некакви најави дали годинава повторно ќе има вонреден воз на релација Куманово-Прилеп-Куманово за време на Пивофест, кога ќе поаѓа, дали тарифата ќе биде за патнички или експресен воз, а би сакал и да знам дали во „Пелагонија експрес“ сеуште раздаваат бесплатно кафе и минерална вода?
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 30-Jun-2011 at 12:14
Директна линија Скопје – Бургас со воз
Линијата ќе се функционира во летниот период.

- Оваа врска со Црното Море ќе се остварува на тој начин што летово секој петок од Скопје ќе тргнува директниот вагон кон Бургас во 20:40 часот. Во Бургас возот ќе пристигне околу 16:00 часот. Во спротивен правец кон Скопје, возовите од Бургас ќе тргнуваат секоја недела во 9:00 часот, а во Скопје ќе пристигнат во понеделник во 7:00 наутро, соопштуваат од МЖ Транспорт АД.

Оттаму информираат и дека поради состојбите со грчките и железниците на Црна Гора, ова лето ќе нема директна врска со Солун, Бар, Братислава, Прага, Будимпешта, Киев и Москва.

http://kurir.mk/makedonija/vesti/34722-Direktna-linija-Skopje-%E2%80%93-Burgas-so-voz
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 13-Jun-2011 at 10:53
Владимир, се согласувам со тебе дека Македонски железници не се виновни за укинувањето на возовите кон Солун и Бар.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 12-Jun-2011 at 23:37
Кубурат србите со вагони а и црногорците ги однесова на ремонт својте, па останавме ние кабает
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 12-Jun-2011 at 13:34

Укинати возовите кон Јадранот и Егејот

12.06.11 / 12:31
Се укинува летната линија, наменета за туристи, на релација Ниш–Бар–Ниш, со што македонските патници остануваат без ниедна можност за патување со воз кон летувалишатата на Јадранот.

Неодамна македонските патници останаа без железничка линија и кон Солун, која беше кината еднострано од Грчките железници.

Како причина за ова се сметаат честите штрајкови на грчките железничари, а и исплатливоста на линијата е во прашање.

Брзиот воз на релација Скопје–Ниш–Бар–Скопје сообраќа веќе неколку децении наназад во текот на летниот период. Според возниот ред на Македонски железници за 2011 година, истиот требаше секојдневно да поаѓа од Скопје во 14:52 часот со кушет и спални вагони за Сутоморе и Бар и патнички вагони за Ниш. Брзиот воз од Бар кон Скопје требаше секојдневно да поаѓа во 18:00 часот. Укинувањето на возот на релацијата Ниш–Бар–Ниш значи укинување и на овој популарен воз во летниот период.

Во моментов сообраќаат единствено возови кон Белград и Приштина. Единствена врска за македонските туристи во летниот период останува кушет – вагонот за Бургас кој ќе поаѓа еднаш неделно од Скопје и од Бургас./крај/еР/мс
http://www.time.mk/read/ed8553638d/df1b01bea7/index.html

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 09-Jun-2011 at 20:07
Od 10. juna uvode se tri sezonska voza
Četvrtak, 09. Jun 2011.

"Železnice Srbije", od 10. juna, počinju letnju sezonu saobraćaja kada kreću sezonski vozovi "Jadran ekspres" za Split, autovoz za Bar i "Panonija", na relaciji Subotica(Novi Sad)-Bar.
"Jadran ekspres" saobraćaće do 27. avgusta 2011. godine jednom nedeljno na relaciji Beograd – Split – Beograd sa zaustavljanjem u Kninu i Perkoviću. Polazak voza iz Beograda biće svakog petka u 15.20 sati, a iz Splita svake subote u 17.09 sati. Vozna karta u jednom smeru u dugom razredu vagona za sedenje je 37,50 evra. U sastavu ovog voza su kušet i spavaća kola, kao i vagon za prevoz automobile za koji postoje posebne pogodnosti.
Od 10. juna do 10. septembra saobraćaće autovoz iz Beograda za Bar, sa polaskom iz beogradske stanice u 23 sata i 10 minuta. Autovoz će imati vagone za prevoz automobila, kušet i spavaća kola, kao i posebnu ponudu - salonska i spavaća kola iz sastava Plavog voza. Osim autovoza, iz našeg glavnog grada ka crnogorskom primorju, saobraćaće još dva voza: dnevni u 10.10 sati i večernji u 22.10 sati. Iz Bara će za Beograd, takođe voziti tri voza: jutarnji u 9 sati(koji je ranije saobraćao u 12.40 sati) i dva večernja u 21.10 sati i 22.10 sati.
Cena karte u jednom smeru Beograd – Bar ili Bar – Beograd, u drugom razredu voza, uključujući i rezervaciju sedišta, košta 24 evra, dok za prevoz automobila treba izdvojiti 30 evra.
Sezonski voz "Panonija", voziće od 10. juna do 17. septembra, sa polaskom iz Subotice u 18. 40 sati, a iz Bara za Suboticu u 19 sati i 10 minuta. U sastavu ovog voza iz Novog Sada saobraćaće direktna kola za prevoz putnika i automobila. "Panonija" će, takođe, imati u sastavu i direktna kola iz Moskve, Praga, Bratislave i Budimpešte. Vozna karta u drugom razredu voza sa rezervacijom sedišta, od Subotice do Bara iznosi 30 evra, a na relaciji Novi Sad – Bar 26,80 evra.
Cene karata u međunarodnom saobraćaju izražene su u evrima, ali je plaćanje u dinarskoj protivvrednosti.
Tokom ovogodišnje letnje sezone neće saobraćati sezonski voz Niš(21.05 sati) – Bar, kao ni vozovi do Soluna.


http://www.zeleznicesrbije.com/system/sr-latin/home/newsplus/viewsingle/_params/newsplus_news_id/29630.html

Македонски железници дефинитивно ќе бидат целосно отсечени ова лето. Српските железници го укинуваат брзиот воз Ниш-Бар-Ниш, а со тоа се укинува и туристичкиот воз Скопје-Ниш-Бар-Скопје кој требаше да стартува 15-тина дена. „Новина“ е фактот што и во летните месеци возовите кон Солун дефинитивно нема да сообраќаат
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 13-May-2011 at 09:08
Со двете електромоторни гарнитури што во моментов сообраќаат на МЖ може да се состават и четири пара возови на релација Скопје-Гевгелија-Скопје и со тоа да се анулираат негативностите од укинувањето на експресните возови за Солун.

Еве го мојот предлог:

Скопје-Гевгелија 6:05 (п), 9:00 (п), 16:20 (п), 18:35 (п);
Гевгелија-Скопје 4:49 (п), 9:53(п), 15:00 (п), 19:40 (п);

Со ваквиот возен ред ефективно би се покрила Гевгелија, а за останатите возови кон Велес и Табановци би сообраќала електро локомотива со 2-3 вагони.

 
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 29-Apr-2011 at 21:52
Немам против линијата за Гевгелија,ама ко шо викаш ок е да ги укинат двата за Кочани и Кичево во ниедно време ,ама да ги префрлеа во друг термин,а не скроз да ги тргнат.И сега имаме ситуација од Кичево за Скопје на пример,после 12.15 луѓето да морат да одат со автобус...а најмногу ми е за Велес,станица со најголема продажба на карти во МЖ.Па тие луѓе го создале тој каков-таков профит,да не е Железница во голем минус од патничкиот сообраќај...најмалку шо заслужиле е еден посебен воз со место на тргнување ВЕЛЕС,да не ги чекаат (пре)полните од Гевгелија,Кочани и Битола.

Edited by Тркало - 29-Apr-2011 at 22:07
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 29-Apr-2011 at 20:44
Тркало, донекаде си во право. Сепак, мораше да се пушти бар уште еден пар патнички возови на релација Скопје-Гевгелија-Скопје, бидејќи има патници на оваа насока, а и пругата е електрифицирана и со самото тоа создава помалку трошоци.

Од друга страна, возовите кон Кичево и Кочани возеа во 2 часот по полноќ. Нормално е анализата да покажала нерентабилност, но е ненормално да се укинат возовите, наместо да се поместат термините на поаѓање.

Очигледно е дека секогаш кога ќе се појави загуба во работењето на МЖ најпрвин се крати во возниот ред, иако непродуктивни трошоци има колку сакаш, но нема да излагам надвор од темата.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 29-Apr-2011 at 19:11
Originally posted by Danielbtmk


откако извршивме анализа на искористеноста на композициите и во согласност со техничките можности на возниот парк. Никој од патниците не е оштетен, има доволен број возови за да може навреме да стигнат до нивното одредиште - велат од ЈП МЖ.


Значи,МЖ извршиле АНАЛИЗА луѓе!!!И гледаме колку се негативни резулатите од нивната *анализа*,шо е очигледен пример какви фаци се на раководните места во МЖ.

Edited by Тркало - 29-Apr-2011 at 19:14
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 29-Apr-2011 at 10:32

Велешани лути на новиот возен ред на МЖ

Многу патници, малку возови во Велес

Последните промени на возниот ред на Македонски железници предизвикаа проблеми за многу велешани кои патуваат со возовите од и кон Скопје. Особено се погодени работниците и учениците, од нив околу 550 се корисници на претплатната карта. Тие жестоко реагираат на новиот возен ред, кој за повеќето од нив не одговарал на потребите и работното време.

- Со возниот ред од средината на декември Велес со Скопје беше поврзан со 14 воза, исто толку имаше и обратно, сега има три помалку, единаесет. Не е во ред по неколку месеци, за кратко време да се промени возниот ред, кој е на штета на патниците. Кога се решивме да патуваме со железница, ни одговараше поаѓањето како и бројот на композиции кое не поврзуваа со Скопје и со работното место. Сега сме ставени во лоша ситуација, која се одразува на работното место, проблеми со доцнење - велат Велешани кои работат во Скопје.

Посочуваат дека има пекари, градежници, лица кои работат во агенции за обезбедување, кои со сегашниот возен ред се оштетени. Особено во викендите, кога има помалку возови, бидејќи тогаш не сообраќаат уште две композиции. За патниците ова е чудно, бидејќи повеќето работат во приватни фирми, во кои нема делник и празник, секој ден е работен. Но, има и реакции и за обратната насока, од патниците од главниот град кои работат или студираат во Велес.

- Овие редуцирања на возниот ред, последниот месец, придонесоа да мораме да патуваме многу порано, отколку што тоа досега го чиневме. Или, пак, да чекаме во Велес на станица за да стигне возот и да не врати дома. Тоа не е во ред, да се менува возниот ред по неколку месеци од неговото стапување - велат скопјани кои работат во Велес.

Месечен возен билет со железница до Скопје и назад е 1.560 денари и тој е непроменет со години. Поради ова, железницата е најпопуларното средство на велешани, кога патуваат до Скопје, иако се возат во стари и дотраени вагони, со возови кои не доаѓаат навреме.

Од ЈП „Македонски железници транспорт“ објаснуваат дека не станува збор за укинување на возови, туку прераспределба на постојните линии.

- До ова дојде откако извршивме анализа на искористеноста на композициите и во согласност со техничките можности на возниот парк. Никој од патниците не е оштетен, има доволен број возови за да може навреме да стигнат до нивното одредиште - велат од ЈП МЖ.

Извор: Дневник

Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 27-Apr-2011 at 11:50
Originally posted by гитардемон

Originally posted by Andrej_LJ

Знам дека сум офтопик, но морам да го искоментирам следново нешто. Грција навистина има премногу слабо развиен железнички сообраќај. Помеѓу двата главни града на земјата, каде што живеат 5-6 милиона луѓе сообраќаат само по 9 воза во деноноќието. За споредба помеѓу Љубљана и Марибор возовите се 30 во рамките на 24 часа, помеѓу Софија и Пловдив тие се 14, помеѓу Софија и Варна - 9, Софија-Бургас се опслужуваат од 8 композиции дневно. Во Хрватска, помеѓу Загреб Гл. Кол. и Сплит возат по 18 воза во едно деноноќие, од кои само 3 се директни, а сите останати се со трансфер во Карловац. Во Србија, помеѓу Белград и Нови Сад возат 13 воза на ден, а помеѓу Белград и Ниш по 7. Сума сумарум, иако Солун и Атина се двата најголеми града и би било логично да има многу почесто возови, грците преерираат личен автомобил или (претпоставувам) авион. Ако знае гитар да каже колку лета дневно има помеѓу двата града...? Се извинувам уште еднаш за излегување вон темата.


Има над 20 лета дневно. Десеттина на Olympic, плус Aegean скоро толку, плус Athens Airways и други. Инаку возовите се динга, со 8 вагони се редовно полни, а и не се баш така малку, имајќи предвид дека одат и по 70-80 автобуси дневно. Сè на сè, многу луѓе! Инаку не се возат сите со КТЕЛ за со автобус, има многу туристички агенции што возат на истите релации.


Колку отприлика кошта повратна карта со авион?

Edited by krale - 27-Apr-2011 at 11:50
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 27-Apr-2011 at 10:48
Originally posted by Тркало

Возниов ред на МЖ не е ни В од возен ред.
Кој нормален би патувал во 2 навечер за Кочани или во 3 за Кичево???
А укинаа 2 воза со многу подобри тајминзи.Ништо ново од нив


Во право си Тркало. Возниот ред со години не се менува на овие локации. Еве само еден мал предлог од мене како би можел да изгледа возниот ред кон Кочани и Кичево со постоечкиот возен парк што го користи МЖ-Транспорт:

Скопје-Кочани: 6:25(п); 16:40(п);
Кочани-Скопје: 9:30(п); 19:40(п); со овој возен ред би се користела една ДМГ, а на граѓаните од Кочани и од Скопје би им се овозможило да пристигнат до овие градови, да си ги завршат активностите и да се вратат назад
или
Скопје-Кочани: 9:30(п); 17:40(п);
Кочани-Скопје: 5:20(п); 13:30(п); со овој возен ред ДМГ би преспивала во Кочани;


Скопје-Кичево 8:05(п), 16:50(п), 19:10(п);
Кичево-Скопје 5:33(п), 10:30(п), 19:15(п);, со овој возен ред би се користела една ДМГ и една локомотива со патнички вагони, со што би им се овозможило на граѓаните од Кичево, Гостивар и Скопје да пристигнат до овие градови, да си ги завршат активностите и да се вратат назад.

Впрочем, има безброј опции за да се направат измени во согласност со капацитетите на МЖ-Транспорт.


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.199 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.