build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Битолски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 15161718>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 25-Jun-2009 at 18:01
Na patot samo edna kola moze da projde a nde dve da se razminuvaat WallbashWallbash
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 25-Jun-2009 at 17:46
Пуштен во употреба пат во село Егри
Четврток, 25 Јуни 2009 17:53
EGRI%2001Во селото Егри денеска се пушти во употреба асфалтен пат со должина од еден километар и 200 метри. Овој инфраструктурен проект е финансиран со еден милион денари од буџетот на општината Битола, а еден милион и 600 илјади денари од Центарот за одржлив развој АЛКА. Според градоначалникот Владимир Талески, овој проект е доказ дека општината вложува и во руралните средини, а не само во сообраќајниците во градското јадро.

- Во соработка со нашите постојани партнери се обидовме да асфалтираме и да придонесеме во делот на инфраструктурата и во руралните места. Егри е прекрасно место. Се сеќавате во 2005 година со помош на европските фондови пристапниот пат се стави во функција - вели градоначалникот Талески.EGRI%2003

Мештаните се задоволни што овој пат конечно се асфалтира и што ќе го олесни животот на 70 домаќинства, односно 296 жители од селот Егри.

-Тампон беше овој пат, една третина порано беше готов, една третина сега се асфалтира, жителите се благодарни и остануваат уште 800 метри да се врзат сите улици во селото - вели Павле Митревски, претседател на МЗ.

Центарот за оджлив развој АЛКА во изминатите години имаат реализирано околу 7 проекти во битолските села. Од нивната работа заклучиле дека уште треба да се вложува за подобрување на условите за живот во селата.

-Ние секојдневно се среќаваме и велиме дека донаторите треба да ги продолжат своите активности, EGRI%2004пред се за инфраструктурата, таа е една болка и предуслов за иден економски развој и од социјалната сфера треба да се вложува во реконструкција на училиштата затоа што долго време не е вложено во нив - рече Жарко Чипунов, извршен директор на АЛКА.

Следен проект на АЛКА е во областа на енергетскта ефикасност, осносно замена на дограмата во училиштето „Елпида Караманди" во село Доленци.


Наташа Чавдаровска
< ="" ="text/"> \n aktuel@tera.mk < ="" ="text/"> Оваа е-пошта е заштитена од spambots, треба да вклучите JavaScript за да ја видите < ="" ="text/">





http://tera.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=9445&Itemid=106
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 25-Jun-2009 at 11:54
Де бре ништо не може да помине без „непредвидени“ проблеми и одлагања, мада не знам колку е непредвидено да налеташ на кабел кога за подземен катастар не сме ни чуле...
Па барем тие главните кабли како овој да знаат кај се! Не знам што кажува ова за нас. Па евиденција и координација се базични работи за секоја држава. На кое ниво функционираме ние?
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 25-Jun-2009 at 11:30
Градежните работи на рaскрсницата кај Дулие
Среда, 24 Јуни 2009 17:20
DULIE%20002Непредвидени проблеми, ја кочат работата на кружниот тек, кој се гради на влезот на Битола.Јавните набавки биле доделени на неколку фирми-изведувачи, кои подетално на фази, делуваат врз овој проект.
„Бидејќи е ова стара раскрсница ,а сега ја прошируваме во многу поголем обем, најдени се подземни инсталации со високонапонска мрежа едно десет киловолти кабел кој што опфаќаше еден голем регион од градот и имавме проблеми за нивна дислокација , а таа нивна дислокација беше условена со многу карпеста средина која што бараше специјални машини за нејзино отстранување."-вели Зора Симјановска сектор за комунални дејности

Овој нов проблем го забавил и финансиски го оптеретил проектот.

„Иначинот каде и местото ,локацијата каде да се постави тој кабел беше условен со ново проектно решение во зависност од тој детал пет , се бараше да се постави добра локација која што ќе ја опфати новата населба Ушици."-вели Зора Симјановска сектор за комунални дејностиDULIE%20003

Паралелно создавала проблеми и 40 години старата железна водоводна цевка која ги напојува населбите горно и долно Оризари.

„Исто така течеше тендер за да го средиме бидејќи таа цевка не се наоѓа на пазрот за да се купи и веднаш да се носи.Специјална фирма која што ја изработува ,тој вид на цевка и условени сме од нејзино поставување."-вели Зора Симјановска сектор за комунални дејности

Ова наметнувало и измени на проектот односно поставување на нови шахти.Во моментов работи еден изведувач.

„интензивно и денес бевме на лице место за некои работи односно ја отстранува постоечката коловозна конструкција од асвалт и поставивме тампон и веќе го оформивме тој кружен тек."-вели Зора Симјановска сектор за комунални дејности

Изведбата на работите продолжувал до стариот авто-ремонт па следувало дислокацијата на бензиската пумпа Макпетрол.DULIE%20004

„Сега сме условени и од изградбата односно дислкацијата на пумпата Мкапетрол која што ќе има е во тек на вадење на докуманетацијата за изградба на истата."-вели Зора Симјановска сектор за комунални дејности

Следело дислоцирање на времените објкети, а како проблем се наметнал и продорот на водоводна инсталација под пругата,овде биле вклучени и Македонски железници кои изработиле проектно и надзорно решение што исто било времено условено.

„Овој објект е од капитално значење и е голем во фаза е и наизградба и на реконструкција значи сето тоа условува долг период на градба."-вели Зора Симјановска сектор за комунални дејностис

Буџетско покриетие бил овој проект за кого биле предвидени околу 45 милиони денари, но новите препреки,финансиски се наметнале, за кои во моментов вршеле детекција колку ќе чинат.Од општина предвидуваат дека се работело за не многу висока сума ,но и напоменаа дека средствата кои Државата им ги давала за влезот М5, во случај да неможат да ја заокружат и покријат сумата со буџетските пари,ќе ги искористат овие извори, зошто раскрсницата всушност и била дел од магистралниот пат М5.



http://www.tera.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=9403&Itemid=106
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 20-Jun-2009 at 14:41
Aсфалтирање улица во село Трап
Петок, 19 Јуни 2009 17:42
TRAP%20001Минатата година АЛКА и Општина Могила, изработиле 2 проекти еден помал кој ги офаќал месните заедници на селата Трап и Беранци и еден поголем проект од 30 000 евра во кој влегувал предлог план за селото Добромири и Општината Могила.И покрај четири годишната соработка меѓу АЛКА и Могила дури сега се почна со реализација.

„Жителите на овие села предложија асфалтирање на улица така да еве реализација на тој проект каде што е предвидено асфалтирање во Трап една улица во должина од 250 м вчера заврши асфалтирање на три улици во селото Добрушево и утре односно денес и тре во Општина Могила и во село Беранци каде е планирано изградба на едно спортско игралиште во рамките на училишниот двор односно во основното училиште."-вели градоначалникот Славко Велевски на Општина Могила.TRAP%20002

Вредност од 38 000 денари финансиска покриеност од Алка е улицата во Трап, додека подготвителните работи се обврска на Општината.

„Подготвителните работи тампонирањето бидејќи беше обврска на Општина Могила изборот на фирмата го направи Општина Могила тоа е део транс од Демир Хисар додека градежните работи во делот на асфалтирањето ги работи ГП Гранит нели тоа АЛКА си прави посебен тендер тој дел во кој си ги финансира." -вели градоначалникот Славко Велевски на Општина Могила.

Изборот на локациите каде ќе се инвестира се правел со изработка на работилници за месните заедници од сите села кои потпаѓаат под Општина Могила.TRAP%20003

„Тоа беше подолг процес кој што еден проект што го спроведуваше АЛКА реков во заедничка сорабитка со Општина Могила што прво беа опфатени населените места од сто до илјада жители беа повикани сите месни заедници со повик да учествуваат на тие работилници.Учествуваа со проект предлог за асфалтирање на улици во село Трап и со предлог проект за изградба на спортско игралиште во село Беранци."-вели градоначалникот Славко Велевски на Општина Могила.

Велевски не бил задоволен од одзивот на претставбици на месните заедници, прво биле само седум пријавени па со развојот на работилниците тој број постепено се зголемувал.Вели народот мора да научи да ги користи приликите за искажување и наметнување на своите проблеми.
Втор проект произлегол како резултат на успешени работилници за асфалтирање на улици во Добрушево и Општина Могила, каде се конкурирало со готови прокети..Вели тешко е сите села да сеопфатат но соработката ќе ја продолжат, наскоро влегуваат во програмата и за рурален развој со два проекти за кои се надева дека ќе бидат одобрени.



http://tera.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=9187&Itemid=106
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 12-Jun-2009 at 19:00

КРУЖНИОТ ТЕК КАЈ ДУЛИЕТО ПОДГОТВЕН ЗА АЛФАЛТИРАЊЕ

Хроника

Уредувањето на кружниот тек кај Дулието со што всушност треба да се заокружат двата големи инфраструктурни проекти во тој дел на Битола, реконструкцијата на улицата „Железничка“ и проектот М5 и кој треба да претставува „круна“ на градежните зафати кои Општината ги направи во тој дел на градот, се приближува кон крајот. Деновите веќе се тампонираше просторот со што крстосницата е подговена за алфалтирање. Претходно беше поставена комплетна подземна инсталација, нови водоводни и канализациони цевки, а поставени се и електричните инсталации со кои треба комплетно да се осветли крстосницата. По асфалтирањето на крстосницата ќе бидат поставени и нови ивичници за кракот кон улиците „Прилепска“ и „Железничка“.
 
Иако во моментов додека се изведуваат градежните зафати кај Дулието на крстосницата се создава сообраќаен метеж и конфузија кај возачите во кој правец треба да се движат заобиколувајќи го импровизираниот кружен тек, сепак, граѓаните имаат разбирање и трпение за локалната власт.
 
-Малку се создава метеж и забуни кај возачите. Како таксист неколкупати во текот на денот поминувам тука, и гледам дека некои од возачите не знаат каде треба да се исклучат, а се случува иако има поставено неколку сообраќајни знаци тие да не се почитуваат или да ги збунуваат возачите, па така се создава хаос. Не се почитува првенство на минување, сите некаде брзаат и може да се предизвика сообраќајна несреќа. Но треба да бидеме малку трпеливи, зашто, сепак, важно е да се уреди оваа крстосница која се наоѓа на влезот на Битола и која досега беше во катастрофална состојба и беше срам за Битола. Локалната самоуправа работи континуирано и да продолжи со ова темпо за што побрзо да се завршат работите, за да се среди сообраќајниот хаос - вели Миле Стојановски, таксист од Битола.
 
Инаку, покрај асфалтирањето и уредувањето на крстосницата треба да се постави и фонтана која дополнително ќе го разубави овој дел на Битола. По уредувањето на кружниот тек кај Дулието треба да се уреди и влезот на Битола до Оризари за што веќе се урнати дел од објектите на градежната фирма „Бетон“ кај безнинската пумпа на „Макпетрол“, со цел да се прошири улицата, а ќе треба да се урнат уште неколку времени објекти од пумпата до влезот на населбата Стрелиште, затоа што новиот влез во Битола треба да биде булеварски со четири ленти, по две за секој правец. Со реализацијата на овој проект со помош на Владата на Р. Македонија, Битола треба да добие еден современ влез како што и му доликува на градот на конзулите.



http://www.bitolski.makmreza.com/FullInfo.aspx?NID=c6eed119-e325-4788-ad31-96290a0f9908
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 27-May-2009 at 19:37
На вчерашниот прес Грдаоначалникот Талески го најави почетокот на изградбата на улица Кукуш со која ќе се поврзат двете населби Ушици и Горно Оризари, а со тоа ќе им го скратат патот до училиште на децата од двете населби. Средствата се обезбедени од буџетот на Општина Битола во висина од 9 милони денари
 во кои не влегува осветлувањето кое дополнително ќе се поставува по завршувањето на улицата која се очекува да биде готова до крајот на градежната сезона .
 Од интервенцијата на овој дел од градот се задоволни и граѓаните кои се среќни што го дочекаа крајот на нивните маки околу улицата Кукуш.











Градоначалникот Талески ја посети и локација кај Дулие каде интензивно се работи на  кружниот тека на сообраќајот.
 
Работите застанаа околу дислокацијата на водоводна цевка за која ќе треба да се прави нова траса која ќе врви по тротоарот. Сето ова дојде непредвидено и општината ќе ја чини повеќе пари – рече градоначалникот.
 









http://bitola.gordsys.net/?UlicaKukusIDulie
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 27-May-2009 at 10:32

 

На задоволство на жителите на двете битолски населби Ушици и Г. Оризари започна изградбата на улицата Кукуш . Оваа улица преставува поврзување на двете населби и им го скратува патот до училиште на децата од населбата Г. Оризари.Улицата се очекува да биде готова до крајот на градежната сезона вели градоначалникот Владимир Талески.


Со изградбата на оваа улица ќе се реши проблемот со улицата која ги поврзува двете населби. Како што можете да видите овде е работи интензивно .парите се обезбедени од биџетот на општината Битола. Овој проект е втора Железничка – рече градоначалникот и додаде дека парите се обезбедени од страна на општината и тие се во висина од 9 милиони денари во кои не влегува осветлувањето кое дополнително ќе се поставува по завршувањето на улицата која се очекува да биде готова до крајот на градежната сезона .

 

Од интервенцијата на овој дел од градот се задоволни и граѓаните кои се среќни што го дочекаа крајот на нивните маки околу улицата Кукуш.

 

Се е убаво кога е прави и затоа изградбта на оваа улица ние ја поздравуваме и им благодариме за  ова што досега  го нема направено ниту една власт досега .Затоа се за пофалба заедно со ВМРО ДПМНЕ, ова тие што го прават досега никој го нема направено – вели жител на улицата Кукуш.

 

Малку подолу од оваа локација беше уште пофрекфрентно на делот на кружниот тека на сообраќајот.

 

Работите застанаа околу дислокацијата на водобвна цевк з која ќе треба да се прави нова траса која ќе врви по тротоарот. Сето ов адојде непредвидено и општината ќе ја чини повеќе пари – рече градоначалникот.

 

Од сето ова може да се заклучи дека и годинава општината Битола ја очекува обемна градежна сезона.


Орбис ТВ

Инаку ќе се обидам да дознам која е трасата но не гарантирам. Знам само дека тие населби се одделени со еден рид, па веројатно ќе поминува низ ридот сето тоа.


Edited by гитардемон - 27-May-2009 at 10:33
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 27-May-2009 at 03:46
Се работи за нешто помалку од 2 километри каде оваа улица ќе биде пробиена


гитар, ова е многу повеќе од тоа што имаш обележано

ај ако можеш дознај ја целата траса   ...или евентуално да не се работи за новинарски промашај?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 26-May-2009 at 18:56
Originally posted by гитардемон

Не сум знаел за источната обиколница!? Имаш ли некаде таква вест да ја видам? Инаку може битолски сообраќај, мислам дека има доволно вести, само расштркани се низ повеќе нишки.
Додуша не знам дали имаме регистрирано нешто за ова, но кога еден убав ден ќе се реализира автопат по должината на коридорот 10Д, веројатноста е голема тој да не оди внатре низ Битола туку да се оформи обиколница. Исто така гледам дека би имало и просторни проблеми за постоечкиот пат да се надгради до автопат, па нова траса прави логика барем за некои сегменти.

Иначе океј за нишката, ќе прелистам и ќе издвојам што треба да оди во нејзе. Ако приметите нешто што е испуштено известете ме.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 26-May-2009 at 18:38
Навистина не знам што се обидува да каже човекот. Не ни знам улица Коле Канински во Битола...
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 26-May-2009 at 18:34
добро гитар во контекст на улица Кукуш, ај малку светло на оваа недоумица!
Зошто проектот „Битоласка обиколница“ беше реализиран „про-форма“?
Цели четири кривини на потегот от „Коле Канински“ до „Партизанска„ , а можеше и требаше да нема ниту една. Кој ќе понеси одговорност за таа глупост?
 
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 26-May-2009 at 18:27
Не сум знаел за источната обиколница!? Имаш ли некаде таква вест да ја видам? Инаку може битолски сообраќај, мислам дека има доволно вести, само расштркани се низ повеќе нишки.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 26-May-2009 at 18:19
А да отвориме нова нишка „Битолски Сообраќај“? Дури се мислам таму да го вметнеме и делот од М-5к1 што сега поминува низ Битола, бидејќи по тој урнек ги имаме поделено темите за Скопје (урбаните автопати), а исто така е зацртано Битола да има источна автопатска обиколница (дел од коридор 10Д) која ќе биде „вистинскиот“ М-5к1, а моменталнава сообраќајница ќе си остане внатрешна градска која нема да е дел од републичката мрежа.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 26-May-2009 at 17:36
Се пробива улица Кукуш во населба Ушици
Вторник, 26 Мај 2009 17:45

natasa%20ulici%20001

Општината Битола почна со реализација на нов инфраструктурен проект - пробивање на улица „Кукуш" во населбата Ушици. Според градоначалникот Владимир Талески овој градежен зафат по својата важност е како и улицата „Железничка" затоа што е децениски проблем на мештаните од населбите Горно Оризари, Стрелиште и Ушици.

natasa%20ulici%20002

-Се работи за нешто помалку од 2 километри каде оваа улица ќе биде пробиена, ќе биде направена, ќе се постават пешачки патеки. Целата инвестиција е некаде околу 9 милиони денари се разбира без осветлувањето, но дополнително целата улица ќе се осветли. Ценевме дека ова е важен проект и мислам дека оваа градежна сезона во целост ќе го реализираме - вели Талески.

natasa%20ulici%20003

И со улицата „Кукуш" се планира да се растерети сообраќајот како што тоа се направи со улицата „Железничка" за централното градско подрачје.

-Многу од мештаните ќе го користат овој дел за да излезат кај Горно Оризари. Тоа е и спојот што ќе го направиме со булеварскиот влез - додава Талески.

Граѓаните од околните населби велат дека овој потег на општината е за поздравување затоа што со години тука им сметала дивата депонија која се создавала, а отсега ќе се олесни и движењето на децата од Горно Оризари кон училиштето „Тодор Ангелески".

natasa%20ulici%20004

-Долго го очекувавме ова. Мислам дека е многу добра работа - вели Киро Јаневски, граѓанин.

Паралелно со овој градежен зафат се работи и на кружниот тек.

-За да го направиме ова до крај како што треба, треба да дислоцираме голема цевка околу 1,5 километар која снабдува со вода голем дел од населението на таа страна. Сега сме во почетна фаза на дислокацијата и тоа ќе ни го комлицира малку животот затоа што околу 100 метри од предвидените средства за асфалтирање на булеварот ќе ги потрошиме за дислокација. Но во секој случај сме во подготовка да почнеме со булеварскиот влез - вели Талески.

Според градоначалникот изградбата на кружниот тек треба да заврши оваа градежна сезона, а во зависнот од средставта со кои ќе располага општината, исто така до крајот на оваа градежна сезона требало да заврши и изградба на половина од булеварскиот влез во Битола.



http://tera.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=8213&Itemid=106

Ова е навистина значајна вест, и во прилог ви ја давам мојата „скица“ да видите колку е навистина ова важно Тука во близина ќе се гради инаку новиот туш, новиот кружен тек а и влезот од страната на Скопје (кој ќе биде демек булеварско решение, што и да треба да им значи тоа - веројатно 2x2 ленти), инаку дел од М-5. Не сум сигурен дали ќе биде вака пушка прав патот, но тоа е поентата, да се поврзуваат овие 2 населби (таа третата е најгоре најлево на сликата). Инаку ова спаѓа во М-5 и неговата реконструкција (заедно со сите оние вести што ги имав постирано порано) па може да се отвори нишка за реконструкција на М-5.




Edited by гитардемон - 26-May-2009 at 17:40
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 06-May-2009 at 19:08
Фуере пристигна со воз. Талески очекува пругата Битола – Лерин наскоро да се стави во употреба
Среда, 06 Мај 2009 17:16

CVETANK%20fuere%20vo%20bt%20sl%20001

Евроамбасадорот Фуере и Градоначалникот Талески денеска официјално го пуштија во употреба реконструираниот дел на патот М-5, проект поддржан со средства од европската унија и десет проценти учество на општината. 850 000 евра се од програмата Интерект 3, а останатите вклучувајќи ги и дополнителните првично непредвидени ангажмани ги финансираше општината. Инфраструктурно се делуваше на се што беше потребно за да не биде неопходно дополнително интервенирање.

CVETANK%20fuere%20vo%20bt%20sl%20003

 Денеска сме горди на еден проект со што се покажа дека Општина Битола има капацитет и знае да ги исполнува условите што ги поставуваат европските фондови:навреме аплициравме, имавме добри проекти, комисиите ни ги прифатија и навистина на наша голема заедничка радост сведоци сме денеска на официјалното пуштање на овој проект М5. Нашите граѓани знаат дека тој функционира веќе подолго време меѓутоа баравме еден добар термин каде што амбасадорот ќе биде присутен и затоа досега всушност и не го официјализиравме овој проект, вели Владимир Талески, Градоначалник на Општина Битола.


Обновата на патот е важна за поврзување на пограичните општини.

CVETANK%20fuere%20vo%20bt%20sl%20004

 Обновата на овој пат е поддржана како дел од програмата за прекугранична соработка и целта беше да се олесне транзитниот сообраќај кон Грција. Овој пат е навистина од особена важност во овој пограничен дел затоа што е единствен начин на комуницирање во недостиг на железница, вели евроамбасадорот Ерван Фуере.
 Ваквата комуникација треба да придонесе за промоција на претприемништвото, развој на локалните човечки ресурси, туризмот, како и други проекти поврзани со природата и културното наследство:

 Како што веќе знаете денеска јас со моите колеги допатувавме од Скопје со воз, стигнавме на време и се беше навистина одлично. Јас се надевам дека наскоро ќе го имаме и делот кој што ќе не поврзува и со Грција затоа што на овој начин ќе се испрати една многу позитивна порака како на политички и економски план, вели Ерван Фуере, амбасадор на ЕУ во РМ.
 Успешното реализирање на овој проект за локалната самоуправа е предуслов за реализација и на други предвидени проекти:

CVETANK%20fuere%20vo%20bt%20sl%20002

 Веќе отворивме една голема врата, имаме два прекрасни проекти: овој е инфраструктурен М-5 и уште еден кој што успешно се реализира тоа е во делот на туризмот меѓу Битола и соседниот Лерин, значи прекугранична соработка. Убедени сме дека иднината е токму во меѓуграничната соработка со соседна Грција и во соработка со администрациите на двете држави ќе направиме прекрасни проекти. Се надевам дека ќе има интерес и за индустриската зона, се надевам дека во идно време ќе можеме да ја ставиме во функција и железничката пруга и се разбира многу, многу проекти за кои што сега можеби и самите нема да се сетиме, вели Владимир Талески, Градоначалник на Општина Битола.
  

За добивање европски пари за други проекти општината веќе се подготвувала, општинската администрација се обучувала, а се следеле и сите инструкции на оние кои бараат посебен концепт во аплицирањето.


Цветанка Ристевска
< ="" ="text/"> \n aktuel@tera.com.mk



http://tera.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=7468&Itemid=106
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 04-May-2009 at 21:28

КРУЖНИОТ ТЕК СЕ „ЗАОКРУЖУВА“

Хроника

Неколкунеделната работа на градежната оператива кај Дулието не остана незабележана од битолчани, а веќе сите кои со љубопитност сакаат да видат како оди работата таму можат да ги видат контурите на новиот влез во Битола, односно да го препознаат новиот кружен тек.
 
Од страна на улицата „Прилепска“ кон бензинската пумпа на „Торпедо-Мобил“ се поставени ивичниците за кракот кој „Прилепска“ ја поврзува со новопробиената улица „Железничка“.
 
Исто така веќе се поставени и електричните инсталации и се обележани местата на кои ќе бидат поставени столбовите за осветлување на улицата од Дулието до крстосницата кај Француските гробишта, од двете страни на улицата. Со оваа инвестиција не само што ќе се осветли овој „опасен“ дел преку железничката пруга, туку ќе се разубави и овој дел од Битола.
 
Паралелно се работи на тампонирање на местото каде ќе се вклучува улицата од кај пругата кон „Прилепска“, на местото каде што досега беше „Даципласт“, а се копа и на Турските гробишта за кракот од кај бензинската пумпа на „Макпетрол“ кон улицата „Иван Милутиновиќ“.
 
За потребите на влезот на Битола, веќе се урнати објектите на гредежната фирма „Бетон“ кај бензинската пумпа на „Макпетрол“ до Дулието, според планот за уредување на влезот односно за проширување на улицата, бидејќи се планира овој дел да биде со четири ленти, по две за секој правец. Поради тоа ќе се дислоцира и бензинската пумпа на „Макпетрол“, а ќе се урнат и времените објекти од пумпата до влезот на населбата Стрелиште.
 
Претходно во овој дел од градот, кај Дулието, се поставени и подземните инсталации, канализацијата и водоводните цевки.
 
По завршувањето на подготвителните работи, асфалтирањето на улиците од овој дел од градот во кружниот тек ќе се постави и фонтана кој ќе биде украс на кружниот тек.
 
Според тоа со каков интензитет се работи на овој проект на локалната самоуправа потпомогнат од Владата на Р.Македонија за брзо време Битола ќе има нов, модерен влез кој долго време го очекуваат битолчани.

С.Ристевски



http://www.bitolski.makmreza.com/FullInfo.aspx?NID=c6da6431-5fd9-4507-bd39-0434bb731d1a

Ова е еден од проектите за уредување на (трите) влезови на Битола. Овој беше од страната на Скопје, и беше ужасно запуштен и грд (не дека сега со четирите ленти нешто подобар ќе биде).


Edited by гитардемон - 04-May-2009 at 21:34
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 15-Apr-2009 at 12:15

Градоначалникот Владимир Талески денес ги обиколи улиците коишто деновиве се асфалтираат во населбата Карпош во Битола.     
    Улиците во населбата Карпош, односно нивното повторно асфалтирање, се само еден од 14-те проекти кои беа планирани да се реализираат во вкупна вредност од 9.000.000 денари.
    Со асфалтирањето на улиците во Карпош, пробивањето на улицата "Железничка" и реконструкцијата на улиците од проектот М-5,  се заокружува еден дел од Битола со модерни сообраќајници кои ќе го олеснат движењето на возилата.











http://bitola.gov.mk/
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 02-Apr-2009 at 20:26

Битола почнува нова градежна офанзива
Четврток, 02 Април 2009 16:54

NATASA_gradezni_rabori_sl_001

Општината Битола од денеска ги почна интензивните градежни зафати, односно ги продолжува инфраструктурните активности од минатогодишните договори кои поради временските услови беа прекинати. Една од локациите каде што се работи е улицата во населбата Карпош која се подготвува за нов асфалт. Ведна потоа ќе почнат градежни работи на улицата „Ѓуро Ѓаковиќ" која е во лоша состојба.

-Се работеше водоводна инсталација која беше многу застарена, имаше многу прекопи, во моментот и Телеком поставува своја мрежа, потоа ќе вршиме асфалтирање - вели Зора Симјановска, раководител на општинско одделение за комунални работи.

NATASA_gradezni_rabori_sl_002

За ден или два, вели Симјановска, ќе почне да се санира и улицата „Иво Лола Рибар". Паралелно ќе се работи и во населбата Мал Париз.

-Пробиваме улица во Мал Париз која е со земјен коловоз, има постоечка водоводна мрежа, сега проверуваме дали има евентуално дефект во канализационата мрежа, ако има ќе ја реконструираме, постоа следува пробивање на улицата - додава Симјановска.

Освен коловозните санации, општината на неколку локации ќе изведува и подземни инсталации.

NATASA_gradezni_rabori_sl_003

-Во населбата Јени Маале продолжува реконструкцијата на водоводната мрежа, тоа со средства од државниот буџет, а со општинскиот буџет водоводна инсталација и канализација согласно програмата за уредување, работиме во населбата Буковски ливади. Таму ќе пробиваме и улица, „Апостол Здравевски" - вели Симјановска.

Градежните работи кои почнуваат овој период, се најавува дека ќе завршат за околу еден месец.

-Овие беа застарени улици од минатите години, со старост од 30 години, со право граѓаните реагираа - вели раководителката на одделението за комунални работи.

Со конституирањето на новиот совет следува формирање на нова комунална програма за новата градежна сезона.

- Приоритетите ги утврдивме, тие се утвредени и со развојните програми кои се однесуваат за период од три години - додава Симјановска.

Поголемиот дел од инфраструктурните и комунални актвности се финансирани од општинскиот буџет, а дел со пари од држаниот буџет. Општината и оваа година ќе настојува дел од потребните средства за реализација на проектите да обезбеди од ИПА фондовите за прекугранична соработка.



http://tera.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=5996:xzcvzxvc&catid=48:2008-10-22-13-36-33&Itemid=106
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 02-Apr-2009 at 20:26

Битола почнува нова градежна офанзива
Четврток, 02 Април 2009 16:54

NATASA_gradezni_rabori_sl_001

Општината Битола од денеска ги почна интензивните градежни зафати, односно ги продолжува инфраструктурните активности од минатогодишните договори кои поради временските услови беа прекинати. Една од локациите каде што се работи е улицата во населбата Карпош која се подготвува за нов асфалт. Ведна потоа ќе почнат градежни работи на улицата „Ѓуро Ѓаковиќ" која е во лоша состојба.

-Се работеше водоводна инсталација која беше многу застарена, имаше многу прекопи, во моментот и Телеком поставува своја мрежа, потоа ќе вршиме асфалтирање - вели Зора Симјановска, раководител на општинско одделение за комунални работи.

NATASA_gradezni_rabori_sl_002

За ден или два, вели Симјановска, ќе почне да се санира и улицата „Иво Лола Рибар". Паралелно ќе се работи и во населбата Мал Париз.

-Пробиваме улица во Мал Париз која е со земјен коловоз, има постоечка водоводна мрежа, сега проверуваме дали има евентуално дефект во канализационата мрежа, ако има ќе ја реконструираме, постоа следува пробивање на улицата - додава Симјановска.

Освен коловозните санации, општината на неколку локации ќе изведува и подземни инсталации.

NATASA_gradezni_rabori_sl_003

-Во населбата Јени Маале продолжува реконструкцијата на водоводната мрежа, тоа со средства од државниот буџет, а со општинскиот буџет водоводна инсталација и канализација согласно програмата за уредување, работиме во населбата Буковски ливади. Таму ќе пробиваме и улица, „Апостол Здравевски" - вели Симјановска.

Градежните работи кои почнуваат овој период, се најавува дека ќе завршат за околу еден месец.

-Овие беа застарени улици од минатите години, со старост од 30 години, со право граѓаните реагираа - вели раководителката на одделението за комунални работи.

Со конституирањето на новиот совет следува формирање на нова комунална програма за новата градежна сезона.

- Приоритетите ги утврдивме, тие се утвредени и со развојните програми кои се однесуваат за период од три години - додава Симјановска.

Поголемиот дел од инфраструктурните и комунални актвности се финансирани од општинскиот буџет, а дел со пари од држаниот буџет. Општината и оваа година ќе настојува дел од потребните средства за реализација на проектите да обезбеди од ИПА фондовите за прекугранична соработка.



http://tera.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=5996:xzcvzxvc&catid=48:2008-10-22-13-36-33&Itemid=106
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 15161718>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.230 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.