Од светот |
Post Reply | Page <1 1617181920> |
Author | |||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #341 Posted: 02-Oct-2009 at 21:46 | ||||
И јас мислам воопшто да не се обрнува внимание на таа мапа, не е апсолутно никаков репер. Важно е ние да се опаметиме и да си ги засукаме ракавите
Инаку навистина одлични филмчиња |
|||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #342 Posted: 02-Oct-2009 at 08:16 | ||||
Пре ке има-и има во Аустрија Унгарија и Румунија, иако не се уцртани него ли во Грција. |
|||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #343 Posted: 01-Oct-2009 at 21:50 | ||||
хм.... па поторно го гледам истото, само Атина-Солун обележани во регионот. Турција ја сметам за посебна приказна.
|
|||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #344 Posted: 01-Oct-2009 at 21:39 | ||||
Не си видел добро, еве не баш најдобро но се гледа што е и што се првидува, но тоа е само ... предвидувања и желби |
|||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||
Dragan
Senior Member Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
Quote Reply #345 Posted: 01-Oct-2009 at 21:13 | ||||
Јас од историја знам дека кога во Америка се градела железничката пруга исток-запад во еден одреден момент дошло до прекин на работите затоа што пари за работниците снемало(дали биле украдени) па државата која ја градела таа пруга била на двооумење да ја прекине или како да ја продолжи работата.
Се досетиле и одлучиле да настават понатака така што за секој изграден километар на секој работник на место пари му се давало писмена потврда за лична сопственост на пругата во определена должина. Од тој настан ќе започне ерата на акции(хартии од вредност) односно тоа е почетокот на приватни компании со акционерско учество во сопственоста на капиталот. Акционерството денес е најчест облик на приватни фирми. Железницата на САД од тоа време се смета за основа на почетокот на индустрискиот развој на таа држава. Сега по се изгледа им треба помодерна железница бидејќи Јапониа и Европа се пред нив. САД нема да препуштат економски да заостануваат, железницата покрај морскиот и воздушниот сообраќај е една од најбитните за развој на таа држава и мора да биде модернизирана. |
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #346 Posted: 01-Oct-2009 at 19:35 | ||||
Интересно концизно филмче. Неверојатно е кога тргнал првиот Шинкансен а каде сме ние Исто така забележав дека мапата на Европа која се појави на кратко во регионот беше обележана само линија Атина-Солун. |
|||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #347 Posted: 01-Oct-2009 at 18:48 | ||||
Америка почна да се освестува дека Европа, Јапан, Кина, ... отидоа далеку во брзи железници за разлика од нив. Калифорнија озбилно се спрема да влезе во тој нов технолошки напредок
Прекрасен краток филм за тоа каде се http://www.cahighspeedrail.ca.gov/gallery.aspx Edited by Vladimir P - 01-Oct-2009 at 18:53 |
|||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #348 Posted: 01-Oct-2009 at 13:47 | ||||
Еве ги плановите на Америка за брза железница (колку што јас сфатив МАГЛЕВ технологија). Импресивно. Верувам дека Тексас и Оклахома нема да останат онака отсечени од источниот брег. Исто така претпоставувам дека ако некогаш се случи поврзување на источниот и западниот брег тоа ќе иде преку јужната траса, на северниот дел навистина недостасуваат поголеми градови кои би направиле каква таква логика брза мрежа.
Секако ова не се планови за од денес до утре, зборуваме евентуално за парцијална реализација до кај 2050. До кај 2030 постојат реални прилики за такво нешто да се случи околу пошироката Лос Анџелес метро зона. |
|||||
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #349 Posted: 17-Sep-2009 at 14:12 | ||||
GARE DE STRAZBOURG |
|||||
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|||||
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #350 Posted: 17-Sep-2009 at 14:09 | ||||
GARE DE COLMAR |
|||||
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|||||
MAPJAH
Senior Member Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
Quote Reply #351 Posted: 16-Aug-2009 at 14:53 | ||||
WIEN Austria
ВИЕНА АвстријаБлагодарам на мојот колега Зоран Ристиќ, град.техн. за снимениот материјал од кој направив прекрасна видео репортажа. |
|||||
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША |
|||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #352 Posted: 30-Jul-2009 at 18:15 | ||||
30.07.2009
| Русија купува возови на „Сименс“ за 900 милиони евра
Германскиот индустриски концерн „Сименс“ прими две нарачки од руската железница во вкупна вредност од речиси 900 милиони евра. Шефот на „Сименс“, Петер Лешер изјави дека е потпишан купопродажниот договор за 200 возови со вагони за спиење во вредност од преку 320 милиони евра. Покрај тоа потпишана е и изјава за намери за испорака на 54 возови за превоз на куси дестинации наменети за Зимските олимписки игри што ќе се одржат во Сочи. |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #353 Posted: 12-Jul-2009 at 20:29 | ||||
Еве нешто што ме загрижува
|
|||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #354 Posted: 23-Jun-2009 at 13:18 | ||||
|
|||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #355 Posted: 22-Jun-2009 at 17:04 | ||||
Вистинска штета што Сатолас зјае практично неискористена. Прекрасно здание, но џабе кога не ја исполнува функцијата. Очигледно и во Лион немаат недостаток на мегаломани, а кога ќе се вложат толку пари непродуктивно, не менува ништо дали тие мегаломани имаат вкус за архитектура.
|
|||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #356 Posted: 22-Jun-2009 at 08:34 | ||||
Прекрасна градба - скулптура Само на тие градби едино ми смета немање топлина во „ентериерниот“ дел Santiago Calatrava - Lisabon Edited by Vladimir P - 22-Jun-2009 at 08:58 |
|||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||
ArchiTechTone
Senior Member Joined: 19-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 280 |
Quote Reply #357 Posted: 21-Jun-2009 at 23:34 | ||||
Архитектот е Сантијаго Калатрава. Еве уште едно видео за железничка станица во Франција, (има уште две видеа). Објект во Лион, Statolas TGV station. Ако имате време погледнете ги сите три дела... Многу се информативни.
|
|||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #358 Posted: 21-Jun-2009 at 19:14 | ||||
Железничка станицата во Лисабон, лошо уснимано но прекрасна современа архитектура, вреди да се види.
|
|||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #359 Posted: 20-Jun-2009 at 21:26 | ||||
UrbanFreak, првата локомотива тешко може да се препознае која е, освен личноста
А втората локомотива е Пруска Т3 или германска ознака BR 89. Бидејќи од таблицата се чита Gaswerk Mariendorf од Deutschen Technikmuseum - Berlinu тоа е локомотивата наречена GASAG No. 1 Тоа е слична ко нашата локомотива во Гевгелија 61-011 |
|||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #360 Posted: 20-Jun-2009 at 19:00 | ||||
Еве некои стари локомотиве (Владимир можеби ќе ги препознаеш модлеите) сликани во техничкиот музеј во Берлин, каде што имаше огромен дел посветен на железницата и локомотивите од сите периоди 1.
2. Edited by UrbanFreak - 20-Jun-2009 at 19:03 |
|||||
Post Reply | Page <1 1617181920> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |