![]() |
![]() |
![]() |
Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1617181920 26> |
Author | ||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Грешиш крале работите се менуваат, може за две години да се сменат. неможе сегашнава маглива транзициска дупка да ти биде репер. Ова со плановите незнм што да ти кажам. Ај да укинеме. Неможе сегашната генерација да се постави како вонвременски најпаметна и дури и да ги потцени тие генерации што ќе дојдат дека нема да бидт способни да направат некој таков тунел и еднократно да се унакаи можноста, евентуално во иднина да треба да рушиме делови од тунелот.
Повторно треба да кажам, Скопје 2014, проект кој гоподдржувам воглавном со мали исклучоци е само доказ дека можеме и највеќе боли што обичен влез во гаражи некој видел шанса да го продаде како подземна сообраќајница. Уште повеќе боли што луѓе зарезуваат на таа јадица, еве како ти зашто нема кој да објасни одма. Немој да мислиш дека дилемата во глава, гулаб на гранка или врапче во рака, ти е практична или употреблива. Тоа тука не е случај и се обидувам во неколку поста да го објаснам. |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Имаме фирми? Абе дали ги гледаш оние... како се мачат да направат фонтани во Вардар? Абе смешни испаѓаат, а не па да треба да почне да се копа на сериозна длабочина со тони подземна вода и недефинирани инсталации итн. Па дали си свесен што кажуваш? Абе ние немаме фирми да излеат споменик од 2-3 метри, па во Италија ги пуштаат, а не па да прават метро што не е површински коп. На која планета живеете стварно. Некој подоцна па викаше дека се вреѓал што сум рекол дека сме инфериорни. Па не бе ич не сме инфериорни, што еден Лион за 30 години прави БДП колку Скопје за 900 години (не претерувам, буквално е така, Лионскиот округ има 160 милијарди евра БДП годишно). Што е тоа ако не инфериорност? до кога ќе се лупате у гради колку сте јаки, а не сте свесни за сопствената сила? ГУПот па ГЛУПот. Абе кој што сака може да се си нацрта во него, ама треба некој тоа и да го плати. Супер е и јас се сложувам, ако најдеме нафта, одма да се држиме до него, ама дотогаш... да бидеме реални. |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
А зошто ги споменав и владата и народот? Зашто оваа е сериозна работа, и не смее да помине туку така. Иако не е политичка по природа, кај нас се се сведува на тоа.
На крај пак тој што се фатил за овој зафат ќе биде одговорен за успешноста или пак неуспешноста на овој проект. А ние како народ ќе бидеме одговорни за тоа кога требало ништо не сме преземале да ја осигураме успешноста, ако не со овој тогаш со друг проект. А не да се жалиме после, било вака, било така... |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
И тоа што викаш. Тогаш уште потрагична би испаднала ситуацијата ако не се изгради Партизанска-Ново Веро или Сок банки(Централен регистар на РМ, НБРМ), како сакате... ![]() |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Човеку, ти не сфаќаш. Значи ако се сака да изгради трасата Партизанска - Сок Банки, ќе се изгради за година, две. Не е тоа некоја научна фантастика. А пари има. Можеби не од еден буџет, еве и најмалку нека се 10 буџети по 20 милиони пак не е проблем. Ние нема да го градиме 10 години. Ќе го отплатуваме 10 години. Разбираш? Плус нели спомнување нешто како и јавно-приватно партнерство. Така уште помалку финансии би одвоила државата. Истото важи и за трамвајот по истата траса. Ако ГУПот ни е како за на Москва (што секако дека е не) тогаш самиот се побиваш дека е тотален промашај. Значи дека го бидува. Само што ние не сме способни да се држиме до него. Не поради пари. Туку поради тоа што изиграваме каубои во правна, демократска држава со правила, закони и прописи. Секој кој не може да ги почитува овие нормални принципи, незнам зошто и се избира за некаква функција, а камо ли да му се дозволи да дејствува на свој начин. Проблем кај нас е тоа што ние не почитуваме ништо. Ама баш секој од нас. И после на гласање, сите кандидати пак доаѓаат од народот. Каков народ, таква власт, таква држава. Незнам како можеш воопшто така да кажеш за ГУП-от. Навитина е невкусно. Дали се го барем видел ГУП-от? И те молам, немој да не понижаваш сите со споредбите со другите градови низ Светот каде што не претставуваш како инфериорни, или ако така мислиш мисли за себе, не го претставувај цел град, бидејќи и јас припаѓам во него и не мислам така. Да. Точно е дека сме килави, но тоа е наша внатрешна работа и поради други причини не поради финансиски средства или неправилни стандарди, и ние треба да си ја решиме, ама баш решиме а не вака да се споредуваме и да викаме дека тоа така зашто така сме предодредени или слично.... И на крај се е добро, бидејќи самите се девалвираме и си мислиме дека тоа е доволна вредност... Не, не е добро. Секогаш треба подобро, секогаш треба да одиме напред. А не да стоиме во место и да се тешиме дека така било отсекогаш или да наоѓаме други изговори. И не ми кажувај дека нешто што се гради низ светот а ти изгледа како ново и недофатливо, не може да се изгради во Скопје. Острвите во Дубаи не се нова работа, монореилот исто така, висококатници да не збориме, тунели и мостови уште помалку... Не треба да изградиме тунел од 50км ниту пак монореил. Треба да изградиме солиден тунел од 2км и еден солиден и функционален ЛРТ трамвај. Тука нема ниту нешто неостварливо, нити пак недозволиво. Трамвајот го има уште од 19 век.... А тоа ние што касниме со се, е поради таа лоша навика што имаме. Наместо тоа ние треба да претставуваме предводник за некои работи, немора да се многу, 2-3 работи, за наше добро и за доброто на Светот. Да можеби звучи нереално сега. Но остварливо е. Ако знаеме како. И да имаме многу пари а да не знаеме да ги инвестираме сите ќе ги изгубиме. И за на крај. Знаеш ли дека одлична инфраструктура и сообраќај влијаат многу на БДП... Edited by FoSsiL - 03-Apr-2011 at 18:54 |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|
Потполно се согласувам. Прво мислам сите ние зборуваме на памет, бидејќи немаме податок што заклучиле шпанците во нивната студија. Колку би чинела предвиденава варијанта, а колку 2х3 ленти Партизанска-Ново Веро. Гледајќи ги цените за изградба на софиското метро, мислам дека и тоа како е возможно за 70-80 милиони евра да се реализира проктов. Значи не се работи за стотици милони или милијарди евра.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Луди не се правиме, скопје има практички можности да го добие овој тунел, не е никакво занесување, јужен е занесување дека можеме сега да го правиме тунелов не е. Разбираш ли ти дека имаме и фирми што се способни да го направат и пари да го направиме, нормално ако целта ни е да го направиме, а не само да речеме дека сме го направиле. Како тоа не ти е јасно. Не зборуваме ни за метро, ни за тангенти, ни за стокатници, ни за ништо што е мегаломанија од арапски тип.
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека баш ГУПот е тотален промашај. Мислам он е супер за некој град како Лион, Москва, Њу Јорк... ме сфаќате... ![]() Но со оваа реална бедотија која ја тераме 5-6 децении, од која не гледам излез реално ни во следните, а и да има излез, нема да бидеме сигурно на ниво на некоја Љубљана или Виена, или не знам што, поише како еден кварт во тие градови. Значи јас зборам за пари, зашто не можеме да се правиме луди дека живееме во Дубаи, па ќе цртаме тунели, монореил, стокатници, вештачки острови... хаха што заборавив? Секој кога почнува нешто да гради, се пресметува колку има, а не колку „можеби еднаш во иднина ќе му биде БДП“. Таквите „градители“ не стигаат далеку. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Проекти за кои биимале пари да ги направи. Тунелот на кале плус мостот нека ги реализираат место ваквиот тунел. Ќе олабави дел од центарот. Нема Македонија вечно да биде со ниско бдп, па може да се задолжи како решение. Земи и само бројките колку ориво на републичко ниво ќе се заштеди од тие секојдневни гужви.
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Мене најголем проблем ми прави што воопшто не се држиме до некоја стратегија или студија за развој на градот. ГУП-от е доста солиден материјал по кој може да се развива градот. Ако е застарен, тогаш можеби треба нов да се направи, но не во смисла да се бришат некои одлични решенија и да се заменуваат со некои квази-решенија, туку во смисла на негова надградба со нови решенија надвор од сегашните граници. И кога би се правеле тие дополнувања да се прават од навистина стручни лица, кои имаат големо искуство во урбанизмот и кои се држат до строги стандарди и правила. А не некои луѓе кои немат поим од урбанизам да земат сами на ЛОШ и идиотски начин да си играат со ГУП-от само заради нечии потреби, замисли, фантазии. И не само со ГУП-от, ова важи за сите ДУП-ови кои беа донесени на ваков начин, за кратко време, без никаква реална стратегија или студија.
ГУП-от не смее да се прилагодува на нашите нереални потреби и глупости. Ние треба да градиме според него, да го почитуваме, да се развиваме според него, зашто без него, со вакви кој како сака си гради ситуации, градов кога тогаш со сигурност ќе стане ХАОС и ќе биде неподнослив за живеење и за функционирање. Истото важи и за ДУП-овите. Така да оваа уличка е целосно неприфатлива. Барем, додека не се реализира претходно предвидениот и зацртан во ГУП и ДУП-овите за тој реон, вистински подземен коридор, кој ќе биде вистинско решение за сообраќајот во централното јадро на Скопје. Едноставно, уличката нема никаков приоритет и (законска, потребна, реална) оправданост споредувајќи ја со вистинскиот подземен коридор Сок Банки-Партизанска. |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
абе крале, едноставна е математиката, дури и јас ја разбирам, не ми е јасно зошто упорно се обидувашда го оправдаш проектов со оправданија кои се воопшто неспоредливи со негативностите кои ги има
и гледам цело време збориш зџа парите, кажи ми, ако сега се трошат пари на вакви глупости, кај ќе бидат парите за други сообраќајни проекти, дали се 30 или 300 исто ти е, тоа ќе бидат пропаднати пари во време кога треба максимално да посветиме време на финансиите во инфраструктурата значи не можеш да го оправдаш проектот ни со тоа што е поефтин, бидејќи и вака и така тоа ќе бидат пари фрлени во вода, на бескорисен проект, а овој проект не е единствен и зависи од многу други проекти, затоа треба се да биде убаво испланирано и да не се избрзува со импровизации кои скапо ќе не чинат и ајде ти се молам, не ти се чекало за тунел, после толку многу чекање, сега не ти се чекало... Edited by zabegan - 03-Apr-2011 at 16:34 |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Па баш мешањето на СК2014 на секоја и една тема, и расфрлање со за нас непознати суми, Е ПОЛИТИКА. Јас баш се заложувам за исфрлање на политиката од се, па и од форумов. А за слоганите имам само едно смајли. Не е време и место да влегуваме во морална дебата колку дегутантски, и нон-сенс се, кога ќе ги примениш на реални ситуации. Целта ги оправдвуа средствата е тотално фашизоиден слоган. Ова второто... хаха... ова оди контра сите нормални и човечки права и слободи - па човече ти со ова ќе не вратиш во робовладетелство, бидејќи „кои се бе тие робови да се бунат што нас мнозинството ни треба нивната работа“. Значи припази малце кога правиш копи-пејст од познати цитати кои не си ги размислил ниту сфатил. |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Krale te molam prvo ova e forum kade se gledaat objekti i proekti od gradezhno-arhitektonska gledna tochka, navistina mrazam koga nekoi chlenovi kako tebe uporno se obiduvaat ja devalviraat vrednosta na forumov preku meshanje ekonomsko- politichki problemi. a za tvojot stavovi imam samo dve bitni citati: Celta gi opravduva sredstvata i The need of the many outweigh the need of the few Edited by mirakuliks - 03-Apr-2011 at 15:41 |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Дали се доволни парите од Скопје 2014, тоа е веќе политичка пресметка овие викаат онолку биле, овие викаат не биле, не им навлагам у пресметки додека нема нешто црно на бело.
Јас и кога излезе Ск 2014 реков дека попаметно ќе беше да се потрошат за инфраструктура, ама сега до кога со истите ударци под појасот, нон-стоп вадење со СК2014? Бидна и тоа е тоа. Не задолжија за 1-2 децении, и сега прашањето е како со она што останува да направиме нешто и за инфраструктурата? Некои на форумов фураат филм да се чека 2050 година и да се прави тунел. Мене на 70 години не ми треба тунел искрен да бидам ![]() |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Крале не знам од кај се појави одеднаш, ама бројките за потрошените пари на проектот ск2014 се доволни да се направат сите овие сообраќајници, патишта и сл тракатанци. Ние сакаме реална реалност, а не надувана реалност. Илинденска со една лента е мизерна реалност.
|
||
![]() |
||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
|
gradot zasluzuva seriozni proekti od strucni lica , a ne proekti so ni gi prat rodnini na p........
|
||
![]() |
||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
|
ne pukna so tie tvoi sonista i dajte realnost , dajte proekti od denes za utre .. |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Како да сфатам вакви постови сериозно. А зашто да го земеме Лион за споредба? Ај да го земеме Њу Јорк, Москва, Лондон.... Кај летате бе со вакви споредби не ми се верува. Па знаеш ли ти дека БДП на Лион е 10 пати поголем од тој на ЦЕЛА МАКЕДОНИЈА??? И тоа секоја година по 10 пати поголем и секоја година и секоја година. Знаеш ли тоа каква споредба на богатсво се акумулира во споредба со беда кај нас? Свесен ли си дека регионот околу Лион има поголем БДП од Грција???? Или само од ракав некои идеи ќе цртаме на хартија. ц..ц...ц... Ај и дополнително да ти пресметам, пошто не ви иде математика во економијата. Тоа значи дека за еден проект за кој буџетот на Лион се задолжува со кредит што го отплаќа 10 години, Македонија треба да го отплаќа 100 години, а ако е само на Скопје тогаш 300 години. А ако Лион го отплаќа 30 години, тоа се да да... речиси цел МИЛЕНИУМ што Скопје треба да го враќа истиот тој кредит. Ве молам друг пат не бидете смешни со вакви коментари. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Како пример земете го Лион и доста поамбициозниот проект што тамо е направен. Тој ме е сега на лагер зашто тој го имам на гоогле еартх меркано кога Заев го спомнуваше. Има и многу други тунели така да ако во сегашна ситуација не сме во можност да изведеме такво нешто вреди да се почне, па ако треба и во колку треба буџетски години да го изведеме.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Градови со многу објекти што се културно наследство со цели населби пробија метроа, и какви се не мрежи, да неможеме двекилометрски булевар да пробиеме не се признава како релевантно мислење. Светов има доволно искуство, примери и знаење да изведе такво нешто и доста се маткаме дали било тунел на хартија или тунел во стварност.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1617181920 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |