build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 36>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 26-Apr-2011 at 17:54
Возниов ред на МЖ не е ни В од возен ред.
Кој нормален би патувал во 2 навечер за Кочани или во 3 за Кичево???
А укинаа 2 воза со многу подобри тајминзи.Ништо ново од нив
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 25-Apr-2011 at 10:38
Originally posted by Andrej_LJ

Знам дека сум офтопик, но морам да го искоментирам следново нешто. Грција навистина има премногу слабо развиен железнички сообраќај. Помеѓу двата главни града на земјата, каде што живеат 5-6 милиона луѓе сообраќаат само по 9 воза во деноноќието. За споредба помеѓу Љубљана и Марибор возовите се 30 во рамките на 24 часа, помеѓу Софија и Пловдив тие се 14, помеѓу Софија и Варна - 9, Софија-Бургас се опслужуваат од 8 композиции дневно. Во Хрватска, помеѓу Загреб Гл. Кол. и Сплит возат по 18 воза во едно деноноќие, од кои само 3 се директни, а сите останати се со трансфер во Карловац. Во Србија, помеѓу Белград и Нови Сад возат 13 воза на ден, а помеѓу Белград и Ниш по 7. Сума сумарум, иако Солун и Атина се двата најголеми града и би било логично да има многу почесто возови, грците преерираат личен автомобил или (претпоставувам) авион. Ако знае гитар да каже колку лета дневно има помеѓу двата града...? Се извинувам уште еднаш за излегување вон темата.


Има над 20 лета дневно. Десеттина на Olympic, плус Aegean скоро толку, плус Athens Airways и други. Инаку возовите се динга, со 8 вагони се редовно полни, а и не се баш така малку, имајќи предвид дека одат и по 70-80 автобуси дневно. Сè на сè, многу луѓе! Инаку не се возат сите со КТЕЛ за со автобус, има многу туристички агенции што возат на истите релации.

Edited by гитардемон - 25-Apr-2011 at 10:39
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 16-Apr-2011 at 22:50
Во право си Андреј, ама затоа грците го имаат КТЕЛ, а искрено народот на нашиот јужен сосед почна да ја цени железницата откако почнаа да се укинуваат железничките линии.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 15-Apr-2011 at 21:47
Знам дека сум офтопик, но морам да го искоментирам следново нешто. Грција навистина има премногу слабо развиен железнички сообраќај. Помеѓу двата главни града на земјата, каде што живеат 5-6 милиона луѓе сообраќаат само по 9 воза во деноноќието. За споредба помеѓу Љубљана и Марибор возовите се 30 во рамките на 24 часа, помеѓу Софија и Пловдив тие се 14, помеѓу Софија и Варна - 9, Софија-Бургас се опслужуваат од 8 композиции дневно. Во Хрватска, помеѓу Загреб Гл. Кол. и Сплит возат по 18 воза во едно деноноќие, од кои само 3 се директни, а сите останати се со трансфер во Карловац. Во Србија, помеѓу Белград и Нови Сад возат 13 воза на ден, а помеѓу Белград и Ниш по 7. Сума сумарум, иако Солун и Атина се двата најголеми града и би било логично да има многу почесто возови, грците преерираат личен автомобил или (претпоставувам) авион. Ако знае гитар да каже колку лета дневно има помеѓу двата града...? Се извинувам уште еднаш за излегување вон темата.

Edited by Andrej_LJ - 15-Apr-2011 at 21:48
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 15-Apr-2011 at 19:41
Znaci sega expresnite vozovi t.e Hellas i Olympus ke se obrakaat samo do Skopje??
Vozniot red dali ist ostanuva za niv??
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 15-Apr-2011 at 11:17
Originally posted by Danielbtmk

Нема повеќе воз Скопје - Солун - Скопје


„Македонски железници - Транспорт“ од денеска со нов возен ред. Меѓународните возови што сообраќаа на релација Скопје - Солун - Скопје се укинати по еднострана одлука на грчките железници.

На релација Скопје - Гевгелија - Скопје воведува нов пар патнички возови, кој ќе тргнува од станицата во Скопје во 9 часот и ќе пристигнува во Гевгелија во 11 часот и 39 минути.

Од Гевгелија возот ќе тргнува во 9 часот и 56 минути, а пристигнувањето во Скопје е предвидено за 12 часот и 40 минути. Со новиот пар патнички возови сега кон Гевгелија ќе сообраќаат три пара возови.

На релација Скопје - Кочани - Скопје и Скопје - Кичево - Скопје од утре до 15 октомври се укинува по еден пар ноќно/вечерни возови, освен во недела и празнични денови. Во овој временски период кон Кочани ќе сообраќаат еден пар возови, а кон Кичево два пара.

Извор: Дневник


Е навистина не ми се јасни, не знам зошто ги укинуваат возовите кон Кочани и Кичево, кога истите имаа добра пополнетост со патници, барем оној од Кичево за Скопје во 19:15 часот. Навистина, ноќните возови кон Кичево и Кочани одеа празни, но можеа да направат измени на возниот ред, да рече вечерен воз Скопје - Кичево околу 19 часот и утрински воз Скопје - Кочани околу 6 часот наутро.

Башка, не знам на кој ќе му треба воз Скопје-Гевгелија-Скопје со поаѓање од 9-10 часот наутро, кога претходно експресните возови поаѓаа во периодот измеѓу 6 до 8 часот за да стигнат луѓе на работа, школо, преглед... Всушност, возот за Велес од 9 часот се продолжува кон Гевгелија, исто како и возот од Велес за Скопје ќе поаѓа од Гевгелија.

Конечно, измениве на возниот ред на секој 10 дена се ненормална работа, нека се спастрат, а ако сакаат да укинуваат возови без патници нека почнат со оној за Приштина.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 15-Apr-2011 at 10:58

Нема повеќе воз Скопје - Солун - Скопје


„Македонски железници - Транспорт“ од денеска со нов возен ред. Меѓународните возови што сообраќаа на релација Скопје - Солун - Скопје се укинати по еднострана одлука на грчките железници.

На релација Скопје - Гевгелија - Скопје воведува нов пар патнички возови, кој ќе тргнува од станицата во Скопје во 9 часот и ќе пристигнува во Гевгелија во 11 часот и 39 минути.

Од Гевгелија возот ќе тргнува во 9 часот и 56 минути, а пристигнувањето во Скопје е предвидено за 12 часот и 40 минути. Со новиот пар патнички возови сега кон Гевгелија ќе сообраќаат три пара возови.

На релација Скопје - Кочани - Скопје и Скопје - Кичево - Скопје од утре до 15 октомври се укинува по еден пар ноќно/вечерни возови, освен во недела и празнични денови. Во овој временски период кон Кочани ќе сообраќаат еден пар возови, а кон Кичево два пара.

Извор: Дневник


Edited by Danielbtmk - 15-Apr-2011 at 10:58
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 09-Apr-2011 at 00:06
-20% за повратна. Значи множиш со 2, па со 0.8 - или веднаш со 1.6 Сите возови се џам, освен 605 кој е композиција од постари вагони. Другите сите имаат бифе, кушет и најнови вагони. Да знаеш дека и за накај Атина, и за накај Солун, без ден-два порано резервација тешко дека ќе најдеш место (освен за ICE).
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 08-Apr-2011 at 22:58


Не се 10 години, ама сепак сум далеку од 26

Значи во превод, минимум 60на евра за повратна карта колку што можам да видам.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 08-Apr-2011 at 13:56
Originally posted by pbanks

Прашање, веројатно Гитар најдобро ќе го знае одговорот...Ме интересира колку би ме чинело повратно патување со воз до Атина и назад, колку трае патување, какви варијанти има (купе, мупе, спиење.....)... Значи секоја информација би ми била од корист. Фала однапред.



Од Солун, или? Бидејќи од Скопје нема повеќе воз. Еве го сајтот: http://tickets.trainose.gr/dromologia/, има и англиска верзија.

Еве скриншатс за сабота:

Солун-Атина


Атина-Солун


Се одбира и седиште ако сакаш. Исто има попуст за <26 години, ама ти 10 години си закаснал



Edited by гитардемон - 08-Apr-2011 at 14:07
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 08-Apr-2011 at 12:01
Originally posted by pbanks

Прашање, веројатно Гитар најдобро ќе го знае одговорот...Ме интересира колку би ме чинело повратно патување со воз до Атина и назад, колку трае патување, какви варијанти има (купе, мупе, спиење.....)... Значи секоја информација би ми била од корист. Фала однапред.



Ако нешто не сме сменило во последните 10 години, последен пат кога одев на оваа маршута, очекувај крш возови и страшни гужви. Немам повеќе инфо за жал.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 08-Apr-2011 at 11:26
Прашање, веројатно Гитар најдобро ќе го знае одговорот...

Ме интересира колку би ме чинело повратно патување со воз до Атина и назад, колку трае патување, какви варијанти има (купе, мупе, спиење.....)...

Значи секоја информација би ми била од корист.

Фала однапред.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 01-Apr-2011 at 15:05

Промени во возниот ред на МЖ Транспорт

МЖ „Транспорт” од понеделник го менува возниот ред на дел од возовите.

За релацијата Скопје-Гевгелија и обратно се поместува времето на тргнување на возот број 3901 кој од станицата во Скопје наместо во 19:43 часот ќе тргнува во 16:40.

Пристигнувањето во станицата во Гевгелија е во 19:10 часот. На истата релација се поместува времето на тргнување на возот број 1902 (3902). Од станицата Гевгелија наместо во 16 часот ќе тргнува во 16:48, а пристигнувањето во Скопје е предвидено за 19:22 часот.

На релацијата Скопје-Табановци и обратно, се поместува времето на тргнување на возот број 1902 (2904) од станица Скопје, наместо во 19:30 ќе тргнува во 18:30 со пристигнување во станица Табановци во 19:25 часот. Се поместува и времето на тргнување на возот број 2903 од станица Табановци, кој наместо во 20:12 часот. ќе тргнува во 19:40, со пристигнување во станицата Скопје во 20:35 часот.

На релацијата Велес-Скопје се укинува возот број 8934./миа
01.04.2011, 15:26

http://daily.mk/cluster3/36502fc05e417c7dc37d375e715fd82f/666826

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 28-Mar-2011 at 18:57
Од 4.4.2011 година стартуваат измените во возниот ред на МЖ-транспорт:

-се укинуваат возовите бр. 8933/8934 на релација Скопје-Велес-Скопје;

-се укинува возот на релација Скопје-Гевгелија со поаѓање во 19:43 часот, а се воведува нов со поаѓање во 16:40 часот;

-се поместува поаѓањето на возот на релација Гевгелија-Скопје од 16:00 часот во 16:48 часот;

-се поместува поаѓањето на возот на релација Скопје-Табановце од 19:00 часот во 18.30 часот;

-се поместува поаѓањето на возот на релација Табановци-Скопје;

Со овој потег очигледно е дека нема да има враќање на возовите на релација Скопје-Солун-Скопје во догледно време.
Back to Top
Goce View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 20-Dec-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Goce Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 19-Mar-2011 at 19:44
Prospekt za vozen red na Mz
[/IMG]
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 04-Mar-2011 at 11:24
Originally posted by axel

Повторно грчки возови кон Македонија


Железничкиот патнички сообраќај меѓу Македонија и Грција наскоро повторно ќе се воспостави, откако пред три недели нашиот јужен сосед го прекина поради нерентабилност и економски загуби  

 
%20  
Грчкиот министер за транспорт Димитрис Репас вчера образложувајќи ги плановите за развој на железничката инфраструктура се заложил за повторно поврзување меѓу Скопје и Солун, дознаваме од дипломатски извори.

Прекинот на сообраќај, освен кон Македонија, се однесуваше и за другите земји, како и за некои домашни железнички линии. Од „Македонски железници“ велат дека линијата кон Солун е повеќе искористена во летниот период поради годишните одмори, додека во зимските месеци нема многу патници. Сепак, нашата позиција уште од поодамна е да има директна железничка врска Скопје - Солун, тврдат од „МЖ транспорт“.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=3311924445&id=10&prilog=0&setIzdanie=22221



Ми се допаѓа оваа идеја на Грчките железници, се надевам дека ја разбрале од МЖ-Транспорт. Возови на релација Скопје-Солун, тоа е прекрасна идеја, ако се реализира. Мислам дека дури е и попаметно да се вратат возовите само на релацијата помеѓу Скопје и Солун, бидејќи доцнењата во поаѓање и пристигнување во градовите ќе се сведат на минимум. Исто така, многу подобар тајминг на тргнување на возовите би имало во ваков случај, а се надевам и дека грците ќе се сложат едно свое Дезиро да пратат на релација кон Скопје, па со малку промоција, оваа линија би била успешна приказна.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 03-Mar-2011 at 14:37

Повторно грчки возови кон Македонија


Железничкиот патнички сообраќај меѓу Македонија и Грција наскоро повторно ќе се воспостави, откако пред три недели нашиот јужен сосед го прекина поради нерентабилност и економски загуби

 

 
%20  
Грчкиот министер за транспорт Димитрис Репас вчера образложувајќи ги плановите за развој на железничката инфраструктура се заложил за повторно поврзување меѓу Скопје и Солун, дознаваме од дипломатски извори.

Прекинот на сообраќај, освен кон Македонија, се однесуваше и за другите земји, како и за некои домашни железнички линии. Од „Македонски железници“ велат дека линијата кон Солун е повеќе искористена во летниот период поради годишните одмори, додека во зимските месеци нема многу патници. Сепак, нашата позиција уште од поодамна е да има директна железничка врска Скопје - Солун, тврдат од „МЖ транспорт“.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=3311924445&id=10&prilog=0&setIzdanie=22221
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 20-Feb-2011 at 21:34
Originally posted by zookisk

Не ми се верува дека утринскиот воз ќе биде поместен...реално би било возот наместо во 16:40 да биде поместен и да поаѓа негде околу 15 часот...а негде на почетокот на Март ќе се знае што ќе биде со експресните возови кои што беа укинати пред една недела...


Можно е ова да се направи, но како тогаш би се вратиле кон Велес оние луѓе што работат до 16 часот во Скопје. Тоа би значело и два возови кои би поаѓале околу 15 часот, кочанскиот воз и возот за Велес.

Инаку, дали е возможно барем експресниот воз кој поаѓаше од 17:30 часот да се продолжи до Гевгелија или мора да се гаражираат вагоните во соодветно депо?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #359 Posted: 20-Feb-2011 at 12:07
Не ми се верува дека утринскиот воз ќе биде поместен...реално би било возот наместо во 16:40 да биде поместен и да поаѓа негде околу 15 часот...а негде на почетокот на Март ќе се знае што ќе биде со експресните возови кои што беа укинати пред една недела...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #360 Posted: 20-Feb-2011 at 11:30
Originally posted by zookisk

Originally posted by BOJAN

Имам една идеја околу измена во возниот ред на железница. Со укинувањето на експресните возови кон Гевгелија, сметам дека возот од 16:40 часот кој сообраќа на релација Скопје-Велес-Скопје треба да се продолжи до Гевгелија и да се укине патничкиот воз во 19:43 часот.


Патничкиот воз 3901 кој поаѓа во 19:43 нема да биде укинат туку ќе биде поместен и ќе поаѓа од Скопје негде околу 18:00 часот...Барем таква информација добив денес...


Zookisk, интересна информација ни носиш, особено што патничкиот воз за Гевгелија во минатото често поаѓаше околу 18 часот. Сакам да те прашам, со ова поместување ќе останат и понатаму два патнички воза кон Гевгелија или ќе се додаде и возот за Велес од 16:40 часот, кој би продолжил кон Гевгелија. Ќе има ли измени кај утринскиот воз?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.316 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.