build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железницата низ историјата

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 161718
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 16-Jan-2009 at 23:02
Порано во времето на парни локомотиви во некој случаи се практикувало да се промени ширината за некој потреби. Денес се гледа да се зачува аутентичноста до секој детал.
Иначе ако мислиш за промена на онаја лок. од 760 мм, таја возела на Шарган - „Шарганска осмица“ денес една од атракциите во Србија, заедно со „Романтика“ и „Плави воз“.

Еве ја денес словеначката 33-037-ката сликана од приателот Дејан кој ја има онаја репортажа за железн. во МК, која чак беше во полоша состојба од нашата. Така да денес нама крш кој не може да се направи Smile





П.С. Во Германија не остана парна локомотива не обновена, буквално сите се обновени и во употреба

Edited by Vladimir P - 16-Jan-2009 at 23:03
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 16-Jan-2009 at 05:28
 
Ептен е крнтија али ако успеат убаво да ја реновираат замисли какви before and after слики ќе имаме Drool
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 16-Jan-2009 at 05:00
Валдимир има ли можност за модифицарењо за осната ширина на локомотивите. Техничка можност сигурно може да се изнајде, ама дали се практикува тоа низ свет, дали си слушнал за некој таков случај?!

Оваа локомотивава што е наменета за реновирање многу ми изгледа хаварисана, тешко да излезе од таа рѓа нешто. Којзнае колку железо само ќе треба да се смени!! Но чим веќе се нафатиле, тогаш ваљда има шанси да се оправи.

На првата слика од локомотивата што ќе се реновира, малку погоре се гледа позади ѓепекот за јаглен. Да не имаш некоја слика од близу?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 16-Jan-2009 at 00:13
Локомотивата серија 83 во Лисиче во сообраќајниот школскиот центар



Бригадната локомотива серија 99,4 во Кичево



Бригадната локомотива серија 99,4 во Горче Петров

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 15-Jan-2009 at 23:48
Ова е во многу полоша состојба од предходната исто во Велес ЈЖ 01-046



Видео клип од истата



И третата која е во Гевгелија JZ 61-011 и е во добра кондиција но е мала за оваква намена



Сума: 3 парни локомотиви од 1435 мм (нормален колосек), 1 локомотива 760 мм (тесен колосек која никогаш не работека во Македонија) и 2 локомотиви од 600 мм (тесен колосек од 1916 година кои се права езотерија) една во Кичево и втората во Горче Петров

Следат и овие слики
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 15-Jan-2009 at 23:10

А нема некоја малку позачувана? Уствари колку воопшто парни локомотиви има кај нас? Во било каква состојба, има ли некоја бројка?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 15-Jan-2009 at 17:51
ne preostanuva nisto osven da se nadevame
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 15-Jan-2009 at 13:25
Еве ја и самата локомотива која треба да блесне во сиот свој сјај



И краток клип од истата


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 15-Jan-2009 at 13:07


Од се срце се надевам дека Македонија ќе го реализира овој проект
и нема да бидеме последната земја во Европа (не рачунајќи ја Албанија) која има оваков рекоструиран историски воз, за промоција и туризам.

Извор: Министерство за култура на Р. Македонија
ГОДИШНА ПРОГРАМА ЗА ОСТВАРУВАЊЕ НАЦИОНАЛЕН ИНТЕРЕС ВО КУЛТУРАТА ВО 2009 ГОДИНА
http://www.kultura.gov.mk/documents/GODISNA_PROGRAMA_KULTURA.pdf

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 161718

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.238 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.