![]() |
![]() |
![]() |
Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 26> |
Author | |
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
Подземна сообраќајница со по 1 лента во правец ќе значи нова промашена инвестиција за Скопје - неможете протокот на возила да го растеретите со таква сообраќајница. Од друга страна планот на подземнаа сообраќајница под плоштадот по се изгледа замина во историјата со изгрдбата на споменикот на александар и триумфалната порта ...
Edited by vlatko.mk - 03-Apr-2011 at 12:35 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Илиденска во својата поранешна верзија ја имаш сега насабајле и попладне на првомајска. Еве дојди повели и види дали имала добар проток со една лента, или сега ќе збориме глупости. Јасни бројки се тоа математика.
Тунел во живо сега можеби не, но за некоја година да. Таа хартија за некоја година може да стане реалност, зашто оваа држава има можност да го изгради тоа. Сите параметри покажуваат дека таков тунел може во Македонија да се изгради, па макар и било со задолжување. Пак ќе ти повторам, нека го направат, барем знам во иднина како може да се извади максимум од таа ситуација и каде ќе може да се прекрати. Еве си наседнал може би на таа лажна споредба тунел на хартија, па тунел во живо. Не се работи за воопшто исти работи. Обичната уличка за влез во паркинзите е продолжена од двете страни и се продава како тунел што треба незнам колку да намали сообраќај. Прагматично ќе оставам да биде ова предизборна манипулација колку и да и е потребна на Македонија, ама нема да дозволам да стане повеќе од предизборна. Натака ќе мора јавноста да се запознае што е разликата помеѓу ова и тоа што на Скопје му треба. Edited by lslcrew - 03-Apr-2011 at 11:15 |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Разликата меѓу „овој и тој тунел“ како што велиш е ТУНЕЛ во живо и ТУНЕЛ на хартија. Разликата е ТУНЕЛ од 30 милиони и ТУНЕЛ од 300 милиони. Разликата е реалност и соништа.
Значи еве што е разликата.о А Илинденска нормално е подобра со 2 ленти, АМА сепак и со 1 имаше солиден проток. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Каков солиден проток имала илинденска, цела беше закрцана. Од кога ја направија не сум припарил на Партизанска заради ти е пешачки на секој метар, додека стигам до факултет за неколку минути преку новата Илинденска, до електро.
Разилката е огромна меѓу една и две ленти. Да не збориме за тоа што е искривен, ајде ако се почитувани радиуси може да пројде по тој основ. Проток е најбитен. Еве проста пресметка дали се исплати. Овој тунел (30 милиони) + рекорд што ќе прават импровизации што и тамо ќе излезе некој милион+ врската што се губи помеѓу трите зацртани крака во гуп + нолгорочно нерешавање на проблемот со сообраќајот се само едни од деловите што ние како граќани треба да ја платиме цената на оваа импровизација. Решителност да имаше искрена да се реши проблемот со подземна сообраќајница ќе се идеше со зацртаната сообраќајница, а не со вакви шпрабаници да се рече демек ете ја изградивме сообраајницава што други неможе 50 години да ја изградат. Јас затоа дури и дадов како ние во иднина би требало да интервенираме доколку овоква сообраќајница се изгради, како можеме да извадиме нешто од новонастанатата ситуација. Ако мислат дека поефтино ќе излезе, напротив. Башка каде е во иднина можноста за трамвај, ќе ја изгориме така еднократно. Дополнително од тоа едното свртување што го најавија внатре во тунелот може да се збори и за прекрување на спогодба со инвеститорот дивелоп каде е тој обврзан да си ја гради уличката, ане владата да му ја прави. Што е со катната гаража и евентуална врска со нејзе, со офицерски со паркинг под плоштад, да не мислите дека ќе остане уличкава неповрзана со два паркинг до нејзе. Се ова треба да се објаснува пред јавност, нека пројдат избориве па вреди да се изнапушта дописи до медиуми што е работата, барем да не го злоупотребува некој сето тоа пред избори со таков тип наслови. Никому, особено не на вакви злобни новинари не планирам да им ги полнам шаржерите. Може Утрински само нека плука без врска, плиткиот злобен ум да видиме до каде може да отиде. Ако толку има требаат аргументи против еве нека повелат јас и уште два тројца објаснивме зашто не треба ваква импровизација, што е разликата меѓу овој и тој тунел. Слободно нека земат по некој аргумент, и нека не се бламираат вака, срамота е весник се. До ста е од вакви наслови. Edited by lslcrew - 03-Apr-2011 at 11:06 |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Кафе и не мора да се пие таму. Што е должен градот да им овозможува профит на кафулињата на кејот, ако смета дека подобро ќе се искористи просторот како улица? Една работа треба да ни биде јасна е дека коридорот е остварлив, поевтин и корисен. Нормално дека не е толку идеален како инвестиција од 10 пати оваа сума, за да се направи булевар, ама па за тие пари е сосема солидно решение што ќе помогне во сообраќајот. Па луѓе се сеќавате ли дека до пред 6 месеци Илинденска беше со 1 лента наваму-натаму и имаше солиден проток на возила? Мислам дека многумина овде летаат во небо со нереални проекции без да ја земат во предвид економската можност на државата. |
|
![]() |
|
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
Додека едни пијат кафе, други ќе им возат под масите
Какви глупости не ќе чуеш од новинариве. Ми се ![]() |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
![]() кај нас проблемот е што не знаеме како ни се распоредени финансиите, од каде вадат пари за сите проекти и како одлучуваат за што ќе бидат дадени тие пари не сум стручен ни во политика ни во економија, ама колку што знам, во нормална држава, министерствата и општините убаво си ги распределуваат средствата од буџетот за секој проект посебно и одредени средства да бидат специјално резервирани за одреден проект и кога е се планирано, ќе има пари и за СК2014 и за сообраќајници, но кај нас случајот е секој да си вади пари од буџет како да е негова лична домашна касичка, па настанува вакво немање или „имање“ пари прво се трошат пари на едни проекти, па за други проекти тоа што ќе остане... мене барем така ми личи |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
"Сметам дека 2012-та е премногу рано за да се почне еден ваков
проект - вели Марковски."
Да го цитирам коментаров едно е да се нема средства а друго е да се смета за научна фантастика? До кога со ваков став?? Дали тоа што е тунел за многумина е научна фантастика? Додека околните градови во соседните земји се пред изградба на цели сообраќајни планови и метро линии? Очигледно е второто бидејќи во однос на финансиите сигурно ќе може да се обезбедат па ако ништо друго и 1/3 од СК 2014 е доволна. |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Гледајки ја симулацијата на Буилд , новиот план во споредба со стариот , се гледа дека еден дел од новата улица се совпаѓа со онаа од урбанистичкиот план, пточно во делот од пред народна банка (+41° 59' 47.48", +21° 25' 57.90") па до крајот до комплекс на банки. Тоа според мене е околу две третини од целата планирана траса. Затоа се прашувам дали е можно да се направи некое компромисно решение па така овој дел кој се совпаѓа да биде поширок (кога веќе и онака и онака се копа) за во иднина да се спои и кракот од партизанска со овој дел (како што е во урбанистичкиот план).
Друга работа што ме интересира е проценките дека новопланираната улица ќе чини многу помалку отколку онаа од урбанистичкиот план. Тоа ме наведува на заклучок дека со новиот проект е планиран површински коп а потоа поплочување одозгора. Дали некој има поточни информации по оваа прашање? |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Има едно решение, кое ќе го презентирам за некое време. Но морам да напоменам дека независно од предвиденава подземна улица, овој ќе биде вистински подземен коридор... Притоа, целосно не се согласувам со тоа дека оваа сега презентирана може да претставува некој подземен коридор, ова може да биде само пристапна улица.
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
Целиот муабет е млатење на празно и од новинари и од политичари, од вас на форумов, од сите инволвирани. Зошто? Затоа што од 10те вести што ги слушнавме дознаваме по нешто ново, што значи дека допрва ќе се одредуваат деталите. Едно е јасно, Шпанците дали решенија, ова го предложиле како најдобро. Ќе видиме како е разработено, кои се деталите па дури после ќе дискутираме. Се друго се претпоставки и планови, а такви имаме на секој втор ден и за жал најголем дел остануваат само на хартија
поента од мојов пост, не се фаќајте ко слепци за стап за секое најмало деталче по вестите на Сител, Нова Македонија, А1, Алфа или било кој друг медиум. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Спуштање на рекорд+импровизацијава плус уште некоја не многу пара па убеден сум дека може да се пробие тунелот како што е по прва верзија. Џабе сега мафтање со други фази, па допврва ќе се одлучело. Имаме единствено среќа што нема да се загрози можноста во иднина да се направи тој вистинскиот тунел, со минимална штета од неколку десетици метри ќори краци од ова што се планира да се направи. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
micko_v ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
![]() ![]() |
Ќе се обидам да дадам кратко, неутрално и рационално размислување бидејќи не разбрав од форумов а ни од релеватните извори (град Скопје и медиуми) дали проектов е соодветна замена за подземниот коридор со булеварски профил веќе зацртан во ГУП-от(од Партизанска до комплекс банки) или се работи за ад хок ново решение кое би било интегрирано во ГУП-от . Од тука се раѓаат повеќе прашања кои треба да бидат разјаснети:
Да претпоставиме деке е ``Соодветна замена`` 1. Ако е соодветна замена (што лично не верувам), на кои проценки анализи и барања е правен т.е. има ли правна рамка која дозволува да се прави анализа и проект со јавни пари за нешто кое е имагинарно и не постои во ГУП?. Ако е така, тоа значи и измена на ГУП-от, бришење на веќе со децении постоечкиот коридор (кој несомнено бил правен од тим на стручњаци преку сериозни анализи и критериуми) и правање на нов со премостување и реизработка не веќе јасно утврдени параметри. 2. Ако се прави со цел да биде новоит коридор, во старт се поставуаат повеќе контрадикторности како на пример: А. максимална брзина од 50 км/ч т.е. 70 км/ч(не е јасно, посебно ако е 70 по една лента) Б. 2 ленти наспроти 4/6 планирани В. бришење на трамвајска траса Г. поврзување на објекти по трасата кое несомнено ќе го успорат движењето по оние 2 ленти итн. Ако пак претпоставиме деке не е замена и е нова подземна `уличка`, тогаш дали е приоритет (дали воопшто постои листа на приоритетни проекти се прашувам?) за да се инвестира 30млн евра (+ 10млн евра непредвидени) во тунел кој треба да поврзе неколку објекти кои веќе имаат утврдено решение за сообраќајно поврзување. Ако се работи за почеток на крупен проект за целосно решавање на планираните подземни коридори а ова е само дополнување и почеток (иако е досна нелогично да се почне со неприоритетен и непланиран крак) тогаш го поздравувам, во спротивно би го оценил како крајно непродуктивен и нерационален проект имајќи ги на ум сите акутни проблеми кои чекаат за лек со децении . |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Originally posted by krale
И јас сакам можеби куќа на 3 спрата, ама буџетот ми вика гарсоњера. Е не, ќе живеам во картонска кутија под камени мости, додека не соберам за куќа. Има ли логика? Па ако буџетот ти вика гарсоњера, а ти во таа гарсоњера ставиш 3D најмодерен телевизор и хај-фај Krell со звучници Utopia, и нема да имаш ни за куќа на еден спрат.
Скопје 2014 било удар под појас. Бре, мајката. Ако пред твојата куќа ти дојде некој батка со BMW 750, со златни синџири и најскапа гардероба, и ти побара пари за лепче. Ќе му дадеш ли? И замисли, му укажуваш на горенаведеното, а тој ти одговара - немој, те молам, со удари под појас!
Скопје не можело да се споредува со Љубљана. Секако дека не може. Со кој може сега да се споредуваат: ЖРК Кометал Ѓорче Петров, MKK Работнички, МОК Работнички Фершпед итн. А знаете ли на времето со кои се споредуваа?
Скопје немало пари да си купи автобус на 4 тркала. Јас, автобус на четири тркала досега немам видено. Биле минимум 6. И ќе нема! Наместо да си купи неколку МАN Lion's City, тоа си купува споменици на лавови.
Каква ќе биде таа подземна сообраќајница со по една лента во двете насоки (веројатно невозможно физички да се одделат) со ограничување до 70 km/h? Лично мислам, во подземен тесен тунел, со слабо осветление, се над 30 km/h ќе доведе до бројни секојдневни сообраќајни несреќи.
Еве го најголемото достигнување на експертите во СР Македонија, во поглед на урбанизмот:
Изградба на топилница за олово и цинк во котлина од 6 km2, до населен град
И сега вие сакате, истите тие луѓе, или нивните биолошки или духовни наследници, да направат нешто корисно за Скопје. Ви се молам!
Андреј, го читав твоето излагање за Скопје. Прекрасна идеја! Но градот нема пари за такви проекти. Ама ќе одвои, кога ќе дојде време, за споменик на колабираниот сообраќај во Скопје 20-тина милиони евра.
Сега, јас како лаик сакам да предложам некое решение, кое нема да биде скапо. И би ги повикал машинските и градежните експерти, да го надополнат и подобро да го осмислат овој предлог-план.
1. Купување на 6 тролејбуса со автономија во движење (или обични), по
3 за секоја линија.
Туку вакви:
За почеток изградба на 2 линии и тоа:
Линија 101: Дом на Печат- Булевар Св. Климент Охридски - врти северно од Влада на Македонија и продолжува покрај Вардар, над кејот, поминува преку плоштад Македонија, кај што нема да има жици (со помош на акумулатор , затоа и автономијата во движење, плус доколку е технички возможно (дали е?) да се користи за разминување со друг тролејбус). Ако таква варијанта е скапа и непрактична, идење на изградба на жици по целата должина, со тоа што на секоја втора или трета станица, кај што има место ќе се градат дупли траси на жици за напојување, слично како колосеците на железничките постојки. Трасата продолжува покрај ГТЦ - булевар К.Ј. Питу - булевар Ј. Сандански - булевар В.С. Бато - Февруарски Поход - нов автобуски терминал во Ново Лисиче.
Линија 102: Градски парк - плоштад Македонија - покрај ГТЦ - мост на булевар К. Мисирков - врти десно кај Судска Палата по бул. Гоце Делчев - Беласица - бул. А. Македонски - бул. Војводина - бул. Србија - завршува на бул. Првомајска, со можност за продолжување на трасата кон Драчево.
Се извинувам што не ви скицирав на мапа. Засега немам време.
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Немој ти се молам само опозицијата да не стиска, секогаш кога тие притискат има контра ефект. Ако некој треба да притиска тогаш тоа се неопределени и стручни лица кои со издржани аргументи ќе му се спротистават на проектот. Треба да се стават на вага аргументите „за„ и „против„ проектот. |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
ниеден проект досега не бил вистински просперитетен баш пради фактот што секој политичар фаќа молив во рака, шкртнува нешто во плановите и се слика со лопата, пред или по тоа, очи нема да му видиме и збор нема да слушнеме од него ![]() |
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
Добро е, стигна до медиумите ова. Уште подобро би било и опозицијава да почне за вакви ствари да притиска, па актуелната гарнитура да изведе подобар проект.
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Користена скица од build порталот на вестите на Алфа.
http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=36&eventId=35445 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |