build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #361 Posted: 03-Apr-2011 at 12:34
Подземна сообраќајница со по 1 лента во правец ќе значи нова промашена инвестиција за Скопје - неможете протокот на возила да го растеретите со таква сообраќајница. Од друга страна планот на подземнаа сообраќајница под плоштадот по се изгледа замина во историјата со изгрдбата на споменикот на александар и триумфалната порта ...

Edited by vlatko.mk - 03-Apr-2011 at 12:35
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #362 Posted: 03-Apr-2011 at 11:11
Илиденска во својата поранешна верзија ја имаш сега насабајле и попладне на првомајска. Еве дојди повели и види дали имала добар проток со една лента, или сега ќе збориме глупости. Јасни бројки се тоа математика.

Тунел во живо сега можеби не, но за некоја година да. Таа хартија за некоја година може да стане реалност, зашто оваа држава има можност да го изгради тоа. Сите параметри покажуваат дека таков тунел може во Македонија да се изгради, па макар и било со задолжување.

Пак ќе ти повторам, нека го направат, барем знам во иднина како може да се извади максимум од таа ситуација и каде ќе може да се прекрати.

Еве си наседнал може би на таа лажна споредба тунел на хартија, па тунел во живо. Не се работи за воопшто исти работи. Обичната уличка за влез во паркинзите е продолжена од двете страни и се продава како тунел што треба незнам колку да намали сообраќај. Прагматично ќе оставам да биде ова предизборна манипулација колку и да и е потребна на Македонија, ама нема да дозволам да стане повеќе од предизборна. Натака ќе мора јавноста да се запознае што е разликата помеѓу ова и тоа што на Скопје му треба.


Edited by lslcrew - 03-Apr-2011 at 11:15
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #363 Posted: 03-Apr-2011 at 11:05
Разликата меѓу „овој и тој тунел“ како што велиш е ТУНЕЛ во живо и ТУНЕЛ на хартија. Разликата е ТУНЕЛ од 30 милиони и ТУНЕЛ од 300 милиони. Разликата е реалност и соништа.

Значи еве што е разликата.о


А Илинденска нормално е подобра со 2 ленти, АМА сепак и со 1 имаше солиден проток.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #364 Posted: 03-Apr-2011 at 10:55
Каков солиден проток имала илинденска, цела беше закрцана. Од кога ја направија не сум припарил на Партизанска заради ти е пешачки на секој метар, додека стигам до факултет за неколку минути преку новата Илинденска, до електро.

Разилката е огромна меѓу една и две ленти. Да не збориме за тоа што е искривен, ајде ако се почитувани радиуси може да пројде по тој основ. Проток е најбитен. Еве проста пресметка дали се исплати. Овој тунел (30 милиони) + рекорд што ќе прават импровизации што и тамо ќе излезе некој милион+ врската што се губи помеѓу трите зацртани крака во гуп + нолгорочно нерешавање на проблемот со сообраќајот се само едни од деловите што ние како граќани треба да ја платиме цената на оваа импровизација. Решителност да имаше искрена да се реши проблемот со подземна сообраќајница ќе се идеше со зацртаната сообраќајница, а не со вакви шпрабаници да се рече демек ете ја изградивме сообраајницава што други неможе 50 години да ја изградат. Јас затоа дури и дадов како ние во иднина би требало да интервенираме доколку овоква сообраќајница се изгради, како можеме да извадиме нешто од новонастанатата ситуација. Ако мислат дека поефтино ќе излезе, напротив. Башка каде е во иднина можноста за трамвај, ќе ја изгориме така еднократно. Дополнително од тоа едното свртување што го најавија внатре во тунелот може да се збори и за прекрување на спогодба со инвеститорот дивелоп каде е тој обврзан да си ја гради уличката, ане владата да му ја прави. Што е со катната гаража и евентуална врска со нејзе, со офицерски со паркинг под плоштад, да не мислите дека ќе остане уличкава неповрзана со два паркинг до нејзе. Се ова треба да се објаснува пред јавност, нека пројдат избориве па вреди да се изнапушта дописи до медиуми што е работата, барем да не го злоупотребува некој сето тоа пред избори со таков тип наслови. Никому, особено не на вакви злобни новинари  не планирам да им ги полнам шаржерите.

Може Утрински само нека плука без врска, плиткиот злобен ум да видиме до каде може да отиде. Ако толку има требаат аргументи против еве нека повелат јас и уште два тројца објаснивме зашто не треба ваква импровизација, што е разликата меѓу овој и тој тунел. Слободно нека земат по некој аргумент, и нека не се бламираат вака, срамота е весник се. До ста е од вакви наслови.


Edited by lslcrew - 03-Apr-2011 at 11:06
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #365 Posted: 03-Apr-2011 at 10:38
Originally posted by toasumjas

Додека едни пијат кафе, други ќе им возат под масите

Какви глупости не ќе чуеш од новинариве. Ми се коа ќе ги чујам.


Кафе и не мора да се пие таму. Што е должен градот да им овозможува профит на кафулињата на кејот, ако смета дека подобро ќе се искористи просторот како улица?


Една работа треба да ни биде јасна е дека коридорот е остварлив, поевтин и корисен. Нормално дека не е толку идеален како инвестиција од 10 пати оваа сума, за да се направи булевар, ама па за тие пари е сосема солидно решение што ќе помогне во сообраќајот. Па луѓе се сеќавате ли дека до пред 6 месеци Илинденска беше со 1 лента наваму-натаму и имаше солиден проток на возила?

Мислам дека многумина овде летаат во небо со нереални проекции без да ја земат во предвид економската можност на државата.
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #366 Posted: 02-Apr-2011 at 01:50
Додека едни пијат кафе, други ќе им возат под масите

Какви глупости не ќе чуеш од новинариве. Ми се коа ќе ги чујам.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #367 Posted: 02-Apr-2011 at 00:51
Previous
кај нас проблемот е што не знаеме како ни се распоредени финансиите, од каде вадат пари за сите проекти и како одлучуваат за што ќе бидат дадени тие пари
не сум стручен ни во политика ни во економија, ама колку што знам, во нормална држава, министерствата и општините убаво си ги распределуваат средствата од буџетот за секој проект посебно и одредени средства да бидат специјално резервирани за одреден проект и кога е се планирано, ќе има пари и за СК2014 и за сообраќајници, но кај нас случајот е секој да си вади пари од буџет како да е негова лична домашна касичка, па настанува вакво немање или „имање“ пари
прво се трошат пари на едни проекти, па за други проекти тоа што ќе остане... мене барем така ми личи
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #368 Posted: 01-Apr-2011 at 22:45
"Сметам дека 2012-та е премногу рано за да се почне еден ваков проект - вели Марковски."

Да го цитирам коментаров едно е да се нема средства а друго е да се смета за научна фантастика? До кога со ваков став?? Дали тоа што е тунел за многумина е научна фантастика? Додека околните градови во соседните земји се пред изградба на цели сообраќајни планови и метро линии? Очигледно е второто бидејќи во однос на финансиите сигурно ќе може да се обезбедат па ако ништо друго и 1/3 од СК 2014 е доволна.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #369 Posted: 31-Mar-2011 at 19:11
Гледајки ја симулацијата на Буилд , новиот план во споредба со стариот , се гледа дека еден дел од новата улица се совпаѓа со онаа од урбанистичкиот план, пточно во делот од пред народна банка (+41° 59' 47.48", +21° 25' 57.90") па до крајот до комплекс на банки. Тоа според мене е околу две третини од целата планирана траса. Затоа се прашувам дали е можно да се направи некое компромисно решение па така овој дел кој се совпаѓа да биде поширок (кога веќе и онака и онака се копа) за во иднина да се спои и кракот од партизанска со овој дел (како што е во урбанистичкиот план).
Друга работа што ме интересира е проценките дека новопланираната улица ќе чини многу помалку отколку онаа од урбанистичкиот план. Тоа ме наведува на заклучок дека со новиот проект е планиран површински коп а потоа поплочување одозгора. Дали некој има поточни информации по оваа прашање?
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #370 Posted: 31-Mar-2011 at 18:57
Има едно решение, кое ќе го презентирам за некое време. Но морам да напоменам дека независно од предвиденава подземна улица, овој ќе биде вистински подземен коридор... Притоа, целосно не се согласувам со тоа дека оваа сега презентирана може да претставува некој подземен коридор, ова може да биде само пристапна улица.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #371 Posted: 31-Mar-2011 at 18:46
Целиот муабет е млатење на празно и од новинари и од политичари, од вас на форумов, од сите инволвирани. Зошто? Затоа што од 10те вести што ги слушнавме дознаваме по нешто ново, што значи дека допрва ќе се одредуваат деталите. Едно е јасно, Шпанците дали решенија, ова го предложиле како најдобро. Ќе видиме како е разработено, кои се деталите па дури после ќе дискутираме. Се друго се претпоставки и планови, а такви имаме на секој втор ден и за жал најголем дел остануваат само на хартија

поента од мојов пост, не се фаќајте ко слепци за стап за секое најмало деталче по вестите на Сител, Нова Македонија, А1, Алфа или било кој друг медиум.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #372 Posted: 31-Mar-2011 at 16:47

„Нема зошто таа улица да го доведе во прашање нашиот проект. Градската подземна сообраќајница не се совпаѓа со трасата на посочената улица, ниту, пак, Градот или Владата ќе инвестираат во неа“, дополни Крстевски.
Не се софпаѓа, ич. Како може да не се совпаѓа кога се една врз друга. И како тоа еднава таа одоздоле они ќе ја изведат, ама горната ќе ја остават на инвеститорот. Што беше тогаш таа раскрсница под земја што ја слушнавме на прес конференцијата. Зашто на народната бака излезот од гаражите е на два ката. Како ќе врзат два ката од дивелоп и еден од подземната. Три ката ли ќе одат надоле? Текстовиве се што магла, што неразбирање од новинариве, тро по некоја глупост.

Спуштање на рекорд+импровизацијава плус уште некоја не многу пара па убеден сум дека може да се пробие тунелот како што е по прва верзија. Џабе сега мафтање со други фази, па допврва ќе се одлучело. Имаме единствено среќа што нема да се загрози можноста во иднина да се направи тој вистинскиот тунел, со минимална штета од неколку десетици метри ќори краци од ова што се планира да се направи.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #373 Posted: 31-Mar-2011 at 16:41

Подземната сообраќајница меѓу визијата на Танге и можностите

Идејата за изградба на тунел под градскиот плоштад потекнува од јапонскиот архитект Кензо Танге и сите досегашни градски власти нејзината реализација ја одложувале за некои идни времиња, поради сложеноста на градбата и висината на финансиските средства





Додека едни пијат кафе, други ќе им возат под масите

Сообраќајницата што треба да се изгради под кејот на Вардар од мостот „Гоце Делчев“ до Комплексот банки е потребна за долгорочно решавање на сообраќајниот хаос во центарот на градот, согласни се експертите. Сепак, тие предупредуваат дека за реализацијата на ваков грандиозен проект е потребна сериозна подготовка, која бара изработка на голем број истражувања и студии, што секако ќе го пробие оптимистички најавуваниот термин за почнување на градбата летото 2012 година.

Поранешниот градоначалник Ристо Пенов вели дека и тој во својот мандат работел на проектот за подземна сообраќајница под градскиот плоштад, која требало да излегува на улицата меѓу поштата кај деловниот објект „Тифани“. Но поради големата сума пари оваа идеја останала да се реализира во иднина. Според него, ова е скапа инвестиција и ќе го надмине буџетот од 30 милиони евра, колку што планираат да потрошат градот и Владата.

- Треба да се изработат уште неколку проекти, извештаи и студии за да може квалитетно да се изработи сообраќајницата. Идејата за оваа улица потекнува уште од Кензо Танге, но тогаш беше предвидено улицата да има два крака, едниот да почнува кај Комплексот банки, а другиот да оди кон македонскиот парламент. Подземната сообраќајница е единственото решение за решавање на сообраќајните проблеми во центарот. Гледам дека тие ќе одат преку трасата по кејот, за што е неопходно да се направат дополнителни истражувања и студии за теренот. Добро е тоа што одлучиле да се гради со поттеренско ниво, и на овој принцип се градат подземните сообраќајници и во Солун - објаснува Пенов.

Горан Марковски, професор на Градежниот факултет, се сомнева во остварување на предвидените термини за реализирање на подземната сообраќајница, чиј почеток се предвидува во летото 2012 година. Но уверен е дека од сообраќаен аспект улицата одлично ќе му дојде на градот, за растоварување на сообраќајот во време на шпицовите. Според него, во иднина на кружниот тек кај мостот „Гоце Делчев“ ќе можат да се приклучат и други подземни улици, со што конечно ќе се реши сообраќајниот метеж во градот.

- Изградбата на оваа улица е сериозен зафат, па затоа се бара и сериозен пристап. Од аспект на безбедност на конструкцијата мислам дека нема да има проблеми. Затоа што ќе се изградат столбови и потпорни ѕидови. Сепак, за квалитетна изведба на проектот ќе мора многу да се работи на него. Сметам дека 2012-та е премногу рано за да се почне еден ваков проект - вели Марковски.

Експертите од Градежниот факултет велат дека е најдобро во Скопје да се направат подземни улици со плиток ископ, кој ќе биде покриен со бетонска плоча. Единствено тунелски ископ може да се направи под Калето. Иако може да се јават проблеми и со надземните објекти што се веќе изградени, а под кои може да поминат сообраќајниците. Сепак стручњаците велат дека ако се употребуваат правилата и методите на современото градежништво, ќе нема проблем да се оди и под самите објекти, ако е тоа потребно и ако се работи за тунелски ископ. Тие додаваат и дека Скопје има високи подземни води, но дека тоа нема да влијае на изградбата на подземните улици. Според нив, градежништвото е толку развиено што нема да има проблем да се направат тунели и низ вода, како што е оној на Ла Манш, но експертите предупредуваат дека за да се решат проблемите со подземните води ќе треба да се платат повеќе пари.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=33111914174&id=14&prilog=0&setIzdanie=22245
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #374 Posted: 31-Mar-2011 at 16:40

Од ниедна, одеднаш две подземни улици

Градската сообраќајница не се совпаѓа со трасата на подземната улица што треба да се гради од „Холидеј ин“ до објектот на плоштадот

Деспина Трајковска


Колку длабоко под земја, со колкава ширина и како ќе се изведе најавената подземна сообраќајница особено во делот под кејот кај ГТЦ каде што е предвидена уште една таква траса, се само дел од техничките карактеристики кои допрва ќе се утврдуваат во понатамошните фази неопходни до теренската реализација на проектот. Според портпаролот на Град Скопје, Неделчо Крстевски, ниту Вардар ниту, пак, густата населеност во околината, како ни подземните води не би го довеле во прашање проектот. Сите тие елементи биле земени предвид кога е работена студијата. Кога била трасирана подземната, предвид била земена и подземната улица што треба да се гради од „Холидеј ин“ до новиот објект на некогашна Народна банка, како единствен сообраќаен линк. Оваа улица е обврска на инвеститорот на зградата, но и по речиси двегодишни најави, таа се' уште не е почната да се гради.

„Нема зошто таа улица да го доведе во прашање нашиот проект. Градската подземна сообраќајница не се совпаѓа со трасата на посочената улица, ниту, пак, Градот или Владата ќе инвестираат во неа“, дополни Крстевски.

Со идејното решение и останатите фази до конечниот изведбен проект за новата сообраќајница ќе се утврди и дали и колку раскопувања ќе бидат неопходни во непосредната околината, додека дури по изборот на изведувач ќе се знае колку години центарот на градот ќе биде претворен во градилиште.

Засега единствено е сигурно дека подземната улица, која заеднички планираат да ја изградат Владата и градските власти, ќе биде долга 1,7 километар. Сообраќајницата ќе има по една лента во двете насоки, ќе почне да понира од комплекс банки и ќе излегува во непосредна близина на мостот „Гоце Делчев“, а на неа ќе се излегува, односно влегува преку кружни текови.

Токму оваа подземна улица била посочена како најпогодна за растоварување на сообраќајот во центарот, како дел од студијата што ја нарача Град Скопје од шпанската консултантска куќа „Идом“. Градските власти објаснуваат дека Шпанците понудиле 10 можни решенија за решавање на хроничниот проблем во главниот град, но трасата комплекс банки - мост „Гоце Делчев“ ја препорачале како најсоодветна за реализација, гледано од аспект на безбедноста и функционалноста.

„Сите детали за подземната улица ќе се дефинираат веројатно до почетокот на наредната година, до кога треба да се изработи конечен изведбен проект. Имајќи предвид дека станува збор за сложен проект, досега воопшто не изведуван кај нас, а со оглед на локацијата каде што треба да се реализира, ќе биде потребно релативно долго време да се завршат сите неопходни активности“, изјави вчера Неделчо Крстевски, портпарол на скопскиот градоначалник.

Инаку, нужната сообраќајна врска, која со години е дел од ГУП-от како една од опциите за решавање на метежот по скопските улици, според процените на Градот и Владата ќе чини околу 30 милиони евра. Сепак, оваа сума засега е само проекција направена врз основа на шпанската студија, што значи дека таа во иднина веројатно ќе се коригира. Централната власт е подготвена да учествува со две третини од средствата потребни за реализација на проектот, па од тие причини се потпиша меморандум за соработка помеѓу Владата и Градот.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=A88C086FE120B14AAF26AF70A829A618
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #375 Posted: 31-Mar-2011 at 15:44
Ќе се обидам да дадам кратко, неутрално и рационално размислување бидејќи не разбрав од форумов а ни од релеватните извори (град Скопје и медиуми) дали проектов е соодветна замена за подземниот коридор со булеварски профил веќе зацртан во ГУП-от(од Партизанска до комплекс банки) или се работи за ад хок ново решение кое би било интегрирано во ГУП-от . Од тука се раѓаат повеќе прашања кои треба да бидат разјаснети:

Да претпоставиме деке е ``Соодветна замена``
      1. Ако е соодветна замена (што лично не верувам), на кои проценки анализи и барања е правен т.е. има ли правна рамка која дозволува да се прави анализа и проект со јавни пари за нешто кое е имагинарно и не постои во ГУП?. Ако е така, тоа значи и измена на ГУП-от, бришење на веќе со децении постоечкиот коридор (кој несомнено бил правен од тим на стручњаци преку сериозни анализи и критериуми) и правање на нов со премостување и реизработка не веќе јасно утврдени параметри.
     2.   Ако се прави со цел да биде новоит коридор, во старт се поставуаат повеќе контрадикторности како на пример:
А. максимална брзина од 50 км/ч т.е. 70 км/ч(не е јасно, посебно ако е 70 по една лента)
Б. 2 ленти наспроти 4/6 планирани
В. бришење на трамвајска траса
Г. поврзување на објекти по трасата кое несомнено ќе го успорат движењето по оние 2 ленти итн.

Ако пак претпоставиме деке не е замена и е нова подземна `уличка`, тогаш дали е приоритет (дали воопшто постои листа на приоритетни проекти се прашувам?) за да се инвестира 30млн евра (+ 10млн евра непредвидени) во тунел кој треба да поврзе неколку објекти кои веќе имаат утврдено решение за сообраќајно поврзување.

Ако се работи за почеток на крупен проект за целосно решавање на планираните подземни коридори а ова е само дополнување и почеток (иако е досна нелогично да се почне со неприоритетен и непланиран крак) тогаш го поздравувам, во спротивно би го оценил како крајно непродуктивен и нерационален проект имајќи ги на ум сите акутни проблеми кои чекаат за лек со децении .
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #376 Posted: 31-Mar-2011 at 07:45
 
Originally posted by krale
И јас сакам можеби куќа на 3 спрата, ама буџетот ми вика гарсоњера. Е не, ќе живеам во картонска кутија под камени мости, додека не соберам за куќа. Има ли логика?
 
Па ако буџетот ти вика гарсоњера, а ти во таа гарсоњера ставиш 3D најмодерен телевизор и хај-фај Krell со звучници Utopia,  и нема да имаш ни за куќа на еден спрат.
 
Скопје 2014 било удар под појас. Бре, мајката. Ако пред твојата куќа ти дојде некој батка со BMW 750, со златни синџири и најскапа гардероба, и ти побара пари за лепче. Ќе му дадеш ли? И замисли, му укажуваш на горенаведеното, а тој ти одговара - немој, те молам,  со удари под појас!
 
Скопје не можело да се споредува со Љубљана.  Секако дека не може. Со кој може сега да се споредуваат: ЖРК Кометал Ѓорче Петров, MKK Работнички, МОК Работнички Фершпед итн. А знаете ли на времето со кои се споредуваа?
 
Скопје немало пари да си купи автобус на 4 тркала. Јас, автобус на четири тркала досега немам видено. Биле минимум 6. И ќе нема! Наместо да си купи неколку МАN Lion's City, тоа си купува споменици на лавови.
 
Каква ќе биде таа подземна сообраќајница со по една лента во двете насоки (веројатно невозможно физички да се одделат) со ограничување до 70 km/h? Лично мислам, во подземен тесен тунел, со слабо осветление, се над 30 km/h ќе доведе до бројни секојдневни сообраќајни несреќи.
 
Еве го најголемото достигнување на експертите во  СР Македонија, во поглед на урбанизмот:
 
 Изградба на топилница за олово и цинк во котлина од 6 km2, до населен град
 
И сега вие сакате, истите тие луѓе, или нивните биолошки или духовни наследници, да направат нешто корисно за Скопје. Ви се молам!
 
Андреј, го читав твоето излагање за Скопје. Прекрасна идеја! Но градот нема пари за такви проекти. Ама ќе одвои, кога ќе дојде време, за споменик на колабираниот сообраќај во Скопје 20-тина милиони евра.
 
Сега, јас како лаик сакам да предложам некое решение, кое нема да биде скапо. И би ги повикал машинските и градежните експерти, да го надополнат и подобро да го осмислат овој предлог-план.
 
1. Купување на 6 тролејбуса со автономија во движење (или обични), по
3 за секоја линија.
 
  Не вакви!
 
Туку вакви:
 
 
За почеток изградба на 2 линии и тоа:
 
Линија 101: Дом на Печат- Булевар Св. Климент Охридски - врти северно од Влада на Македонија и продолжува покрај Вардар, над кејот, поминува преку плоштад Македонија, кај што нема да има жици (со помош на акумулатор , затоа и автономијата во движење, плус доколку е технички возможно (дали е?) да се користи за разминување со друг тролејбус). Ако таква варијанта е скапа и непрактична, идење на изградба на жици по целата должина, со тоа што на секоја втора или трета станица, кај што има место ќе се градат дупли траси на жици за напојување, слично како колосеците на железничките постојки. Трасата продолжува покрај ГТЦ - булевар К.Ј. Питу - булевар Ј. Сандански - булевар В.С. Бато - Февруарски Поход - нов автобуски терминал во Ново Лисиче.
 
Линија 102: Градски парк -  плоштад Македонија - покрај ГТЦ - мост на булевар К. Мисирков - врти десно кај Судска Палата по бул. Гоце Делчев - Беласица - бул. А. Македонски - бул. Војводина - бул. Србија - завршува на бул. Првомајска, со можност за продолжување на трасата кон Драчево.
 
Се извинувам што не ви скицирав на мапа. Засега немам време.
 
 
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #377 Posted: 30-Mar-2011 at 22:37
Originally posted by <Fresno>

Добро е, стигна до медиумите ова. Уште подобро би било и опозицијава да почне за вакви ствари да притиска, па актуелната гарнитура да изведе подобар проект.


Немој ти се молам само опозицијата да не стиска, секогаш кога тие притискат има контра ефект. Ако некој треба да притиска тогаш тоа се неопределени и стручни лица кои со издржани аргументи ќе му се спротистават на проектот. Треба да се стават на вага аргументите „за„ и „против„ проектот.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #378 Posted: 30-Mar-2011 at 19:58
Originally posted by UrbanFreak

Најпоразителен за мене е фактот дека властите (централни/локални) продолжуваат со своето нетранспарентно туркање на проекти без никакви консултации и објаснување на широката јавност. Значи наместо ние на Билд да си вадиме очи помеѓу себе, задача на Коце и Миле е да објаснат, зошто се одлучиле на ова импровизирано решение, спортивно на ГУП? За жал ова не е прв пат и толку ни е прејденов во навика да никој ова не го искоментира. И Трифун не даде никогаш објаснување за кружниот тек и надвозникот кај Континентал (спротивен на ГУП),имавме бледи неаргументитрани промени на ДУП со СК2014 и со верските објекти на плоштадот, и сега како капак еден од главните инфраструктутрни проекти ни се менува пред нос, му се напумпува вредноста (случајно или не пред избори), се импровизира со неговата траса и големина и јавноста си ќути. Па мора да ги натераме надлежните да дадат објаснување ЗОШТО? Зошто се промени планот спротивно на ГУП, кои се резултатите од шпанските консултанти, зошто побогу проектот чини 30 милиони евра за 2 ленти диг-едн-кавр тунел од 1700 метри? Зошто приватниот инвеститор е амнестиран од обврската?

потпис на ова, иако не смееме да мешаме политика тука, ова што го наведе урбан е должност на секој политичар, без разлика на партија и позиција, првична професионална должност кога се донесува одлука од јавен карактер
ниеден проект досега не бил вистински просперитетен баш пради фактот што секој политичар фаќа молив во рака, шкртнува нешто во плановите и се слика со лопата, пред или по тоа, очи нема да му видиме и збор нема да слушнеме од него Wallbash
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #379 Posted: 30-Mar-2011 at 18:41
Добро е, стигна до медиумите ова. Уште подобро би било и опозицијава да почне за вакви ствари да притиска, па актуелната гарнитура да изведе подобар проект.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #380 Posted: 30-Mar-2011 at 18:26
Користена скица од build порталот на вестите на Алфа.
http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=36&eventId=35445
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.211 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.