build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Реконструкција на А1 / Е75

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 29>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #361 Posted: 07-Oct-2014 at 19:32
Originally posted by kultuzin

Кој ги вози реконструираните патишта. Обрнете внимание на споевите на мостовите. Такви нагли удари се смрт за возилото и сеуште неможам да разберам како е можно за ова да нема решение.


Еве ги споевите на мостовите на новите автопати што се градат во Босна и Херцеговина.



Вака треба и кај нас да ги прават.На последниот мост веќе кога се исклучуваме од автопатот за Велес Север извадени се металните решетки и лупнато е асфалт меѓу процепот за да се израмни.
До каде иде нашата импровизација
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #362 Posted: 07-Oct-2014 at 18:40
супер изгледа посебно навечер кога светлата отспротива не ти сметат, тие се садени 2002-2003 година, лани садевме од мостот на стоби па до виничани, делот од виничани до велес го садеше подружница велес а од неготино надоле го има подружница демир капија

Мислам дека видот е добар нема да смета на асфалтната подлога, само многу густо се садени и сеа ке треба кроење, новите садници кои зимоска се садени ги садеа малку на подалеку за да не биде толку густо, пред недела време бевме на пребројување на и ке треба пак да засадиме 300 садници кои се исушиле (бтв, задача да ги наводнува првата година беше на Мак.Пат но ништо не направија)
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #363 Posted: 06-Oct-2014 at 17:12
26.


27.


28.


29.


30.


31.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #364 Posted: 06-Oct-2014 at 17:09
Кој ги вози реконструираните патишта. Обрнете внимание на споевите на мостовите. Такви нагли удари се смрт за возилото и сеуште неможам да разберам како е можно за ова да нема решение.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #365 Posted: 06-Oct-2014 at 17:07
21.


22.


23.


24.


25.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #366 Posted: 06-Oct-2014 at 17:07
16.


17.


18.


19.


20.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #367 Posted: 06-Oct-2014 at 17:06
11.


12.


13.


14.


15.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #368 Posted: 06-Oct-2014 at 17:06
6.


7.


8.


9.


10.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #369 Posted: 06-Oct-2014 at 17:05
Реконструкција на M1/Е-75 Велес-Скопје

Еве слики и од мене од вчера.На некои места на другата лента а и на првиот мост има нанесено нов слој асфалт и се вози по неа.Прилично мазно делува и дали е конечен тој слој асфалт незнам.

1.


2.


3.


4.


5.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #370 Posted: 06-Oct-2014 at 17:04
Точно е тоа со нерамнините. Има уште многу ситници кои можат да се критикуват како одводот на вода решенијата покрај патот, заштитната мрежа и уште многу многу други работи. За жал не само во Македонија туку и на европско ниво единствен критериум на тендерите е најниската понуда. За наша несреќа додека во некој држави сепак колку и да евтина понудата мора да исполни многу норми кои се пропишани. За жал кај нас очигледно е дека и нормите и конролата на изведувачите е на многу ниско ниво.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #371 Posted: 06-Oct-2014 at 16:08
мене не ми се допадна и израмнетоста на новиот слој.таму каде што се вози по новиот слој прилично добро се осеќаат неравнините и на споевите
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #372 Posted: 06-Oct-2014 at 12:21
Дебелината на асфалтната подлога ми делуваше прилично солидна. Сепак се плашам дека и на оваа делница како и на онаа во обратен правец од Катланово кон Велес споевите со мостевите ќе се изведе криминално лошо. Гобално гледано имам впечаток дека нашите градежни фирми ги имат истите проблеми кои ги имале и пред 20 и повеќе години а тоа е нивелацијата дали на шахта, дали на мост сеедно, исто така и сигналзацијата како и обележувањето на патот скоро секогаш се екстремно лоши и со застарена техника. На пример сеуште немаме машина за обележување на белата линија со рапав слој , кој според мене е многу елегантно и корисно решение кое со мала инвестиција може да допринесе за многу безбедност.Исто така мора да се потруди државата да направи систем за вреднување и квалитетот на автопатиштата зошто најчесто се гради неквалитетно и за многу кратко време се јавува потреба за повторна реконструкција.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #373 Posted: 06-Oct-2014 at 12:15
Еве нешто од Саботата 04.10 ова е делот веднаш после Велес. Се работи истевремено од неколку точки.













Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #374 Posted: 06-Oct-2014 at 12:11
На делницата 10 ина километри пред Стоби па се до Стоби во средината има чемпреси според мене многу допадливо решение и би требало почесто да се применува па дури и да стане некој заштитен знак на нашите автопатишта. Незнам дали има негативни ефекти од пошумувањето на средишниот дел со чемпреси кои мислам дека немат длабоки корењаа со што би го оштетувале автопатот, со кроење може многу лесно да се контролира висината и да се обликуваат, прават сенка на автопатот со што штитат од одблесок, исто така веројатно добро апсорбираат дождови. Еве неколку форографии од споменатата делница.










Edited by kultuzin - 06-Oct-2014 at 12:11
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #375 Posted: 06-Oct-2014 at 11:46
На делницата од Скопје до Куманово и е потребна од итна реконструкција.Жив хорор е овој патен правец



Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #376 Posted: 05-Oct-2014 at 18:13
Колку е тешко да се добие струја од мала река како Вардар-сите електрани ќе произведуваат колку две ТЕЦ Осломеј,која се смета за мала термоелектрана
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #377 Posted: 05-Oct-2014 at 08:53
https://www.youtube.com/watch?v=Krp4vceTNic


eve vidi
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #378 Posted: 03-Oct-2014 at 19:25
Не би требало.Браните се прават на начин што почетната точка на езерото да е на нулто ниво на самиот влез на котлината.Така да ако катланово е на 220 м (по гугл),а кај велес на околу 170-175 м,имаме разлика од 50 м висока брана(т,е. на висока кота на брана).Мостовите мислам дека се на повисоко ниво и нема да ги фати водата
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #379 Posted: 03-Oct-2014 at 16:35
Дали со евентуално градење на Вардарска долина, поточно една од поголемите акомулации близу Велес би се потопиле овие мостови? Знам дека тој дел од пругата би бил под вода, но одали и автопатот?
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #380 Posted: 03-Oct-2014 at 14:07
Санација на мостови на M1/E-75 Велес-Скопје








GD Granit AD Skopje
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 29>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.297 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.