![]() |
![]() |
![]() |
Реконструкција на А1 / Е75 |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 29> |
Author | |
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Еве ги споевите на мостовите на новите автопати што се градат во Босна и Херцеговина. ![]() Вака треба и кај нас да ги прават.На последниот мост веќе кога се исклучуваме од автопатот за Велес Север извадени се металните решетки и лупнато е асфалт меѓу процепот за да се израмни. До каде иде нашата импровизација ![]() |
|
![]() |
|
elnino ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
![]() ![]() |
супер изгледа посебно навечер кога светлата отспротива не ти сметат, тие се садени 2002-2003 година, лани садевме од мостот на стоби па до виничани, делот од виничани до велес го садеше подружница велес а од неготино надоле го има подружница демир капија
Мислам дека видот е добар нема да смета на асфалтната подлога, само многу густо се садени и сеа ке треба кроење, новите садници кои зимоска се садени ги садеа малку на подалеку за да не биде толку густо, пред недела време бевме на пребројување на и ке треба пак да засадиме 300 садници кои се исушиле (бтв, задача да ги наводнува првата година беше на Мак.Пат но ништо не направија) |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
26.
![]() 27. ![]() 28. ![]() 29. ![]() 30. ![]() 31. ![]() |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Кој ги вози реконструираните патишта. Обрнете внимание на споевите на мостовите. Такви нагли удари се смрт за возилото и сеуште неможам да разберам како е можно за ова да нема решение.
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
21.
![]() 22. ![]() 23. ![]() 24. ![]() 25. ![]() |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
16.
![]() 17. ![]() 18. ![]() 19. ![]() 20. ![]() |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
11.
![]() 12. ![]() 13. ![]() 14. ![]() 15. ![]() |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
6.
![]() 7. ![]() 8. ![]() 9. ![]() 10. ![]() |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Реконструкција на M1/Е-75 Велес-Скопје
Еве слики и од мене од вчера.На некои места на другата лента а и на првиот мост има нанесено нов слој асфалт и се вози по неа.Прилично мазно делува и дали е конечен тој слој асфалт незнам. 1. ![]() 2. ![]() 3. ![]() 4. ![]() 5. ![]() |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Точно е тоа со нерамнините. Има уште многу ситници кои можат да се критикуват како одводот на вода решенијата покрај патот, заштитната мрежа и уште многу многу други работи. За жал не само во Македонија туку и на европско ниво единствен критериум на тендерите е најниската понуда. За наша несреќа додека во некој држави сепак колку и да евтина понудата мора да исполни многу норми кои се пропишани. За жал кај нас очигледно е дека и нормите и конролата на изведувачите е на многу ниско ниво.
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
мене не ми се допадна и израмнетоста на новиот слој.таму каде што се вози по новиот слој прилично добро се осеќаат неравнините и на споевите
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Дебелината на асфалтната подлога ми делуваше прилично солидна. Сепак се плашам дека и на оваа делница како и на онаа во обратен правец од Катланово кон Велес споевите со мостевите ќе се изведе криминално лошо. Гобално гледано имам впечаток дека нашите градежни фирми ги имат истите проблеми кои ги имале и пред 20 и повеќе години а тоа е нивелацијата дали на шахта, дали на мост сеедно, исто така и сигналзацијата како и обележувањето на патот скоро секогаш се екстремно лоши и со застарена техника. На пример сеуште немаме машина за обележување на белата линија со рапав слој , кој според мене е многу елегантно и корисно решение кое со мала инвестиција може да допринесе за многу безбедност.Исто така мора да се потруди државата да направи систем за вреднување и квалитетот на автопатиштата зошто најчесто се гради неквалитетно и за многу кратко време се јавува потреба за повторна реконструкција.
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
На делницата 10 ина километри пред Стоби па се до Стоби во средината има чемпреси според мене многу допадливо решение и би требало почесто да се применува па дури и да стане некој заштитен знак на нашите автопатишта. Незнам дали има негативни ефекти од пошумувањето на средишниот дел со чемпреси кои мислам дека немат длабоки корењаа со што би го оштетувале автопатот, со кроење може многу лесно да се контролира висината и да се обликуваат, прават сенка на автопатот со што штитат од одблесок, исто така веројатно добро апсорбираат дождови. Еве неколку форографии од споменатата делница.
![]() ![]() Edited by kultuzin - 06-Oct-2014 at 12:11 |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Колку е тешко да се добие струја од мала река како Вардар-сите електрани ќе произведуваат колку две ТЕЦ Осломеј,која се смета за мала термоелектрана
|
|
![]() |
|
elnino ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
![]() ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=Krp4vceTNic
eve vidi |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Не би требало.Браните се прават на начин што почетната точка на езерото да е на нулто ниво на самиот влез на котлината.Така да ако катланово е на 220 м (по гугл),а кај велес на околу 170-175 м,имаме разлика од 50 м висока брана(т,е. на висока кота на брана).Мостовите мислам дека се на повисоко ниво и нема да ги фати водата
|
|
![]() |
|
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
Дали со евентуално градење на Вардарска долина, поточно една од поголемите акомулации близу Велес би се потопиле овие мостови? Знам дека тој дел од пругата би бил под вода, но одали и автопатот?
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Санација на мостови на M1/E-75 Велес-Скопје
![]() ![]() ![]() ![]() GD Granit AD Skopje |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 29> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |