build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

[А2] Деве Баир - Ќафасан

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 9>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 11-Jun-2020 at 11:39
Originally posted by ironm


Originally posted by The Wild Boy

Originally posted by Denko

Originally posted by The Wild Boy

3 ленти во еден правец, со лента за застанување или само 3 ленти???дали пат со 3 ленти во еден правец, без помошна лента за застанување се смета за автопат???

Da, no toa e samo vo slucaj na ugornica i posle delnicata pak se vraka vo 2 lenti so dodatna na zastanuvanje.   

Дај жити се, каде на патот од Тетово до Гостивар има угорница...
Овде мислам се збори цел пат да биде со 3 ленти. Е сега дали ќе биде 3 ленти со помошни ленти за застанување по потреба (8 ленти), или само 3 ленти (6 ленти), тоа јас не знам и заради тоа и прашав.

Која е потребата од 8 ленти на автопат во Македонија и дали постои таков досега?Денко сакаше да каже дека 3тата лента за застанување преминува во лента за возење при угорници (има такви секции на А1), а не дека има угорници на Тетово - Гостивар. Профилот на Тетово - Гостивар би бил како на сите други автопатски делници во МК - прочитај ги ширините на лентите во веста што е објавена.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 11-Jun-2020 at 11:39
Originally posted by The Wild Boy

Originally posted by Denko

Originally posted by The Wild Boy

3 ленти во еден правец, со лента за застанување или само 3 ленти???дали пат со 3 ленти во еден правец, без помошна лента за застанување се смета за автопат???

Da, no toa e samo vo slucaj na ugornica i posle delnicata pak se vraka vo 2 lenti so dodatna na zastanuvanje.   

Дај жити се, каде на патот од Тетово до Гостивар има угорница...
Овде мислам се збори цел пат да биде со 3 ленти. Е сега дали ќе биде 3 ленти со помошни ленти за застанување по потреба (8 ленти), или само 3 ленти (6 ленти), тоа јас не знам и заради тоа и прашав.
Jas opsto zboruvam. Zarem postoi potreba za 3+1 lenti vo eden pravec?
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 11-Jun-2020 at 10:01
Originally posted by The Wild Boy

Originally posted by Denko

Originally posted by The Wild Boy

3 ленти во еден правец, со лента за застанување или само 3 ленти???дали пат со 3 ленти во еден правец, без помошна лента за застанување се смета за автопат???

Da, no toa e samo vo slucaj na ugornica i posle delnicata pak se vraka vo 2 lenti so dodatna na zastanuvanje.   

Дај жити се, каде на патот од Тетово до Гостивар има угорница...
Овде мислам се збори цел пат да биде со 3 ленти. Е сега дали ќе биде 3 ленти со помошни ленти за застанување по потреба (8 ленти), или само 3 ленти (6 ленти), тоа јас не знам и заради тоа и прашав.

Која е потребата од 8 ленти на автопат во Македонија и дали постои таков досега?

Денко сакаше да каже дека 3тата лента за застанување преминува во лента за возење при угорници (има такви секции на А1), а не дека има угорници на Тетово - Гостивар. Профилот на Тетово - Гостивар би бил како на сите други автопатски делници во МК - прочитај ги ширините на лентите во веста што е објавена.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15103
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 11-Jun-2020 at 09:27
Би требало да биде 3+3 ленти (две ленти за сообраќај и една за застанување), ист профил и како Скопје-Тетово.
За сè има вторпат
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 11-Jun-2020 at 00:02
Originally posted by Denko

Originally posted by The Wild Boy

3 ленти во еден правец, со лента за застанување или само 3 ленти???дали пат со 3 ленти во еден правец, без помошна лента за застанување се смета за автопат???

Da, no toa e samo vo slucaj na ugornica i posle delnicata pak se vraka vo 2 lenti so dodatna na zastanuvanje.   

Дај жити се, каде на патот од Тетово до Гостивар има угорница...
Овде мислам се збори цел пат да биде со 3 ленти. Е сега дали ќе биде 3 ленти со помошни ленти за застанување по потреба (8 ленти), или само 3 ленти (6 ленти), тоа јас не знам и заради тоа и прашав.

Edited by The Wild Boy - 11-Jun-2020 at 00:08
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 10-Jun-2020 at 18:38
Originally posted by The Wild Boy

3 ленти во еден правец, со лента за застанување или само 3 ленти???дали пат со 3 ленти во еден правец, без помошна лента за застанување се смета за автопат???

Da, no toa e samo vo slucaj na ugornica i posle delnicata pak se vraka vo 2 lenti so dodatna na zastanuvanje.   
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 10-Jun-2020 at 17:13
3 ленти во еден правец, со лента за застанување или само 3 ленти???
дали пат со 3 ленти во еден правец, без помошна лента за застанување се смета за автопат???

Back to Top
Bistro View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 91
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 08-Jun-2020 at 14:07
Па Групчин Е автопатски поврзан со Гостивар, не разбирам зарем треба права линија да биде автопат од Групчин до Гостивар?
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 08-Jun-2020 at 12:06
Originally posted by AmyntA


Според мене овој пат не треба да се чепка, ами да се изгради автопатска делница Групчин - Гостивар.


Погрешно! Исто како што Кловерстак во една друга тема објасни дека добивката од прескапиот Миладиновци-Штип е само 5км, за разлика од потребниот и планиран Отовица-Штип, така тука добивка од такво нешто би била само 7км, а би требало да се гради прескап тунел Ларце-Милетино. Структиурата Скопје-Тетово-Гостивар е сосема добра ако не и одлична. Рачунај дека Гостивар-Тетово во продолжение треба да иде према Косово и да е дел од оската Гостивар-Тетово-Јажинце-Качаник-Приштина.
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 91
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 08-Jun-2020 at 11:40
Според мене овој пат не треба да се чепка, ами да се изгради автопатска делница Групчин - Гостивар.



Edited by AmyntA - 08-Jun-2020 at 11:41
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 06-Jun-2020 at 18:52
Ова уште во 2018 почна да се зборува по медиуми дека во 2019 ќе почне проширувањето. Потоа испадна во 2019 дека се довршува "проектната задача", за при крајот на 2019 кога излезе програмата за 2020 да видиме дека делницата веќе не е во план.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 06-Jun-2020 at 13:19
Да се потсетиме на едно обеќавање од лани летото за делницата Тетово-Гостивар.


https://a1on.mk/economy/tetovo-gostivar-kje-bide-standarden-avtopat-so-po-tri-lenti-vo-pravec/


Edited by user8642 - 06-Jun-2020 at 13:19
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19966
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 04-Jun-2020 at 14:42
Директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Зоран Китанов изврши увид во отпочната рехабилитација на државниот пат А2 делница Куманово-Страцин (Фаза 2). Станува збор за делница долга 16,64 км со променлива ширина од 7 до 10 метри, проект финансиран од Буџетот на ЈПДП во вредност од 7,2 милиони евра.
Во моментов во атарот на село Војник екипите го гребат постоечкиот асфалт од десната сообраќајна лента. При увидот директорот Китанов изјави дека конечно во блиска иднина ќе заврши маката и голготата за жителите од оваа регија, и овој пат којшто е стар 30-тина години ќе биде квалитетно рехабилитиран и реконструиран за да биде долговечен бидејќи овде има фрекфенција на тежок соообраќај.
Тој информираше дека минатата недела е завршен и рехабилитиран и реконструиран патот од Ранковце до Крива Паланка во должина од 21 километар и додаде дека очекува наскоро за пет, шест дена да биде завршено и обележувањето.







https://www.facebook.com/drzavnipatista/
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 542
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 07-May-2020 at 18:57
Не е само профилот, треба многу услови да се исполнат за да може еден пат да се нарече автопат, макар и да може да прерасне во иднина во таков. Меѓу најосновното е да не минува низ населено место, а Велес-Штип минува низ две села, но тука е и геометријата, свиоците, наклоните итн. Велес-Штип ги нема тие каректеристики и кога во иднина би се правел (полу)автопат едвај дали би можела да се искористи половина од сегашната траса, остатокот ќе треба да биде новопробиен пат. Не се сомневам дека сегашната состојба е подобра од пред да се реставрира и прошири, но е далеку од експресен пат.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1123
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 07-May-2020 at 17:57
Имаше некој назив полуавтопат што означува половина автопат, во смисол, во иднина покрај него да се изгради уште еден ист таков со ист профил. Велес-Штип мислам дека го има тој профил.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 07-May-2020 at 09:39
Originally posted by MKDSTRUGA

Mislam i kako takov e zamislen. Vo sekoj slucaj mnogu podobar od komunistickoto patce predhodno. Glavnata funkcija na Veles Stip e da gi opsluzuva selata i mehanizacijata vo ovcepole. Taa polovina lenta e mnogu zgodna koga nekoj traktor i slicno sporo vozila e na patatot pa mnogu pobezbedno se preteknuva.


Комунистичко патче. А ова сега демократското/демохристијанското/социјалдемократското патче како е? Од кај ги измислувате тие придавки бе...
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 456
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 07-May-2020 at 08:49
Mislam i kako takov e zamislen. Vo sekoj slucaj mnogu podobar od komunistickoto patce predhodno. Glavnata funkcija na Veles Stip e da gi opsluzuva selata i mehanizacijata vo ovcepole. Taa polovina lenta e mnogu zgodna koga nekoj traktor i slicno sporo vozila e na patatot pa mnogu pobezbedno se preteknuva.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 06-May-2020 at 22:25
Originally posted by <Fresno>

Реконструкција беше потребна, но нели тука се планираше полуавтопат како пример Велес-Штип?

Едит: во другата тема гледам дека експресниот пат е на нова траса, супер.

Велес - Штип е обичен двонасочен пат, со половина лента од страните, во случај да се расипе некоја запрежна кола. Далеку е од полуавтопат (експресен пат).
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1123
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 06-May-2020 at 17:37
Реконструкција беше потребна, но нели тука се планираше полуавтопат како пример Велес-Штип?

Едит: во другата тема гледам дека експресниот пат е на нова траса, супер.

Edited by <Fresno> - 06-May-2020 at 17:40
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 06-May-2020 at 12:23
Ova e edno poseriozno "sminkanje" so rok na traenje od 5 godini. Slicno e i od drugata strana na granicata.
Ocigledno nema politicka volja za ekonomski (i bilo kakov drug) razvoj pomegu Makedonija i Bugarija.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.082 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.