[А2] Деве Баир - Ќафасан |
Post Reply | Page <1234 9> |
Author | ||||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #21 Posted: 11-Jun-2020 at 11:39 | |||
|
||||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #22 Posted: 11-Jun-2020 at 11:39 | |||
|
||||
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #23 Posted: 11-Jun-2020 at 10:01 | |||
Која е потребата од 8 ленти на автопат во Македонија и дали постои таков досега? Денко сакаше да каже дека 3тата лента за застанување преминува во лента за возење при угорници (има такви секции на А1), а не дека има угорници на Тетово - Гостивар. Профилот на Тетово - Гостивар би бил како на сите други автопатски делници во МК - прочитај ги ширините на лентите во веста што е објавена. |
||||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15103 |
Quote Reply #24 Posted: 11-Jun-2020 at 09:27 | |||
Би требало да биде 3+3 ленти (две ленти за сообраќај и една за застанување), ист профил и како Скопје-Тетово.
|
||||
За сè има вторпат
|
||||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #25 Posted: 11-Jun-2020 at 00:02 | |||
Дај жити се, каде на патот од Тетово до Гостивар има угорница... Овде мислам се збори цел пат да биде со 3 ленти. Е сега дали ќе биде 3 ленти со помошни ленти за застанување по потреба (8 ленти), или само 3 ленти (6 ленти), тоа јас не знам и заради тоа и прашав. Edited by The Wild Boy - 11-Jun-2020 at 00:08 |
||||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #26 Posted: 10-Jun-2020 at 18:38 | |||
|
||||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #27 Posted: 10-Jun-2020 at 17:13 | |||
3 ленти во еден правец, со лента за застанување или само 3 ленти???
дали пат со 3 ленти во еден правец, без помошна лента за застанување се смета за автопат??? |
||||
Bistro
Groupie Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 91 |
Quote Reply #28 Posted: 08-Jun-2020 at 14:07 | |||
Па Групчин Е автопатски поврзан со Гостивар, не разбирам зарем треба права линија да биде автопат од Групчин до Гостивар?
|
||||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #29 Posted: 08-Jun-2020 at 12:06 | |||
Погрешно! Исто како што Кловерстак во една друга тема објасни дека добивката од прескапиот Миладиновци-Штип е само 5км, за разлика од потребниот и планиран Отовица-Штип, така тука добивка од такво нешто би била само 7км, а би требало да се гради прескап тунел Ларце-Милетино. Структиурата Скопје-Тетово-Гостивар е сосема добра ако не и одлична. Рачунај дека Гостивар-Тетово во продолжение треба да иде према Косово и да е дел од оската Гостивар-Тетово-Јажинце-Качаник-Приштина. |
||||
AmyntA
Groupie Joined: 07-Nov-2011 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 91 |
Quote Reply #30 Posted: 08-Jun-2020 at 11:40 | |||
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #31 Posted: 06-Jun-2020 at 18:52 | |||
Ова уште во 2018 почна да се зборува по медиуми дека во 2019 ќе почне проширувањето. Потоа испадна во 2019 дека се довршува "проектната задача", за при крајот на 2019 кога излезе програмата за 2020 да видиме дека делницата веќе не е во план.
|
||||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #32 Posted: 06-Jun-2020 at 13:19 | |||
Да се потсетиме на едно обеќавање од лани летото за делницата Тетово-Гостивар.
https://a1on.mk/economy/tetovo-gostivar-kje-bide-standarden-avtopat-so-po-tri-lenti-vo-pravec/ Edited by user8642 - 06-Jun-2020 at 13:19 |
||||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19966 |
Quote Reply #33 Posted: 04-Jun-2020 at 14:42 | |||
Директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Зоран Китанов изврши увид во отпочната рехабилитација на државниот пат А2 делница Куманово-Страцин (Фаза 2). Станува збор за делница долга 16,64 км со променлива ширина од 7 до 10 метри, проект финансиран од Буџетот на ЈПДП во вредност од 7,2 милиони евра.
Во моментов во атарот на село Војник екипите го гребат постоечкиот асфалт од десната сообраќајна лента. При увидот директорот Китанов изјави дека конечно во блиска иднина ќе заврши маката и голготата за жителите од оваа регија, и овој пат којшто е стар 30-тина години ќе биде квалитетно рехабилитиран и реконструиран за да биде долговечен бидејќи овде има фрекфенција на тежок соообраќај. Тој информираше дека минатата недела е завршен и рехабилитиран и реконструиран патот од Ранковце до Крива Паланка во должина од 21 километар и додаде дека очекува наскоро за пет, шест дена да биде завршено и обележувањето. https://www.facebook.com/drzavnipatista/ |
||||
Théoden
Senior Member Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 542 |
Quote Reply #34 Posted: 07-May-2020 at 18:57 | |||
Не е само профилот, треба многу услови да се исполнат за да може еден пат да се нарече автопат, макар и да може да прерасне во иднина во таков. Меѓу најосновното е да не минува низ населено место, а Велес-Штип минува низ две села, но тука е и геометријата, свиоците, наклоните итн. Велес-Штип ги нема тие каректеристики и кога во иднина би се правел (полу)автопат едвај дали би можела да се искористи половина од сегашната траса, остатокот ќе треба да биде новопробиен пат. Не се сомневам дека сегашната состојба е подобра од пред да се реставрира и прошири, но е далеку од експресен пат.
|
||||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1123 |
Quote Reply #35 Posted: 07-May-2020 at 17:57 | |||
Имаше некој назив полуавтопат што означува половина автопат, во смисол, во иднина покрај него да се изгради уште еден ист таков со ист профил. Велес-Штип мислам дека го има тој профил.
|
||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #36 Posted: 07-May-2020 at 09:39 | |||
Комунистичко патче. А ова сега демократското/демохристијанското/социјалдемократското патче како е? Од кај ги измислувате тие придавки бе... |
||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||
MKDSTRUGA
Senior Member Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 456 |
Quote Reply #37 Posted: 07-May-2020 at 08:49 | |||
Mislam i kako takov e zamislen. Vo sekoj slucaj mnogu podobar od komunistickoto patce predhodno. Glavnata funkcija na Veles Stip e da gi opsluzuva selata i mehanizacijata vo ovcepole. Taa polovina lenta e mnogu zgodna koga nekoj traktor i slicno sporo vozila e na patatot pa mnogu pobezbedno se preteknuva.
|
||||
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #38 Posted: 06-May-2020 at 22:25 | |||
Велес - Штип е обичен двонасочен пат, со половина лента од страните, во случај да се расипе некоја запрежна кола. Далеку е од полуавтопат (експресен пат). |
||||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1123 |
Quote Reply #39 Posted: 06-May-2020 at 17:37 | |||
Реконструкција беше потребна, но нели тука се планираше полуавтопат како пример Велес-Штип?
Едит: во другата тема гледам дека експресниот пат е на нова траса, супер. Edited by <Fresno> - 06-May-2020 at 17:40 |
||||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #40 Posted: 06-May-2020 at 12:23 | |||
Ova e edno poseriozno "sminkanje" so rok na traenje od 5 godini. Slicno e i od drugata strana na granicata.
Ocigledno nema politicka volja za ekonomski (i bilo kakov drug) razvoj pomegu Makedonija i Bugarija. |
||||
Post Reply | Page <1234 9> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |