build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 11>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19953
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 28-Aug-2017 at 16:38
Овој мост е исто така во Демир Капија кој го гради Актор и кој ќе биде добра замена за досегашниот кој е веќе небезбеден особено за тешки товарни возила а исто така е направена обиколница која веќе е асфалтирана.

Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 12-Aug-2016 at 12:06
10 држави со најдобра инфраструктура во светот

Развиена, квалитетна, безбедна и ефикасна инфраструктура која континуирано се одржува и надградува, е основа за развојот на економијата на една земја. Според извештајот на Светскиот економски форум (WWF -World Economic Forum), пренесен од страна на порталот Business Insider, ова се 10-те земји со најдобра инфраструктура во светот:

1. Хонг Конг

Првото место Хонг Конг го зазема првенствено заради извонредниот квалитет на целокупната сообраќајна инфраструктура.



2. Сингапур

Освен со извонредната инфраструктура, економијата во Сингапур има одлична потпора и во транспарентната и ефикасна институционална рамка и стабилното макроекономско опкружување, се наведува во извештајот на WWF.



3. Холандија

Иако треторангирана во вкупниот пласман, Холандија се најде на првото место според квалитетот на инфраструктурата на пристаништата и на втора позиција според квалитетот на патната инфраструктура.



4. Обединети Арапски Емирати (ОАЕ)

Иако се први по квалитетот на патиштата, 10-тата позиција за квалитетот во снабдување со електрична енергија ги позиционираа Емиратите на четврта позиција.



5. Јапонија

Ова е земјата што е прворангирана по однос на железничката инфраструктура. „Бенефитите за Јапонија од одличната инфраструктура резултираат во извонреден квалитет на живот и просечен животен век од над 80 години“, се вели во извештајот.



6. Швајцарија

Веднаш зад Јапонија, на второ место според квалитетот на железничката инфраструктура, додека според квалитетот на снабдување со електрична енергија Швајцарија е најдобра во светот.



7. Германија



8. Франција



9. Велика Британија



10. Шпанија



Извештајот на WWF е достапен на следниот линк: http://www3.weforum.org/docs/gcr/2015-2016/Global_Competitiveness_Report_2015-2016.pdf

И според извештајот на Институтот за светска економија во Кил (Kiel Institute for the World Economy), објавен во 2014 година, Хонг Конг и Сингапур се најдобро рангирани. Во пошироката листа рангирани се вкупно 140 земји, а Македонија се најде на 88 место. Публикацијата може да ја погледате на следниот линк: https://www.ifw-members.ifw-kiel.de/publications/a-new-global-index-of-infrastructure-construction-rankings-and-applications/KWP_1929.pdf

http://www.porta3.mk/10-drzhavi-najdobra-infrastruktura-vo-svetot/
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 19-Jun-2016 at 11:00
Да ја тргнеме политиката настрана,во текстот има МНОГУ ВИСТИНА

Република Македонија од крстопат до слеп пат

Добрите познавачи сметат дека поради лошата владина политика, државата неповратно има загубено околу седум милјарди директни инвестиции, а десет пати повеќе ако се има предвид дека тие проекти би се користеле со векови. Ова е доказ дека што можат да расипат неколку болни умови не може да поправат милион здрави умови.

Во јуни 2002 година, Европската Унија го формира - Регионалниот Балкански инфраструктурен транспортен проект – REBIS (Regional Balkans Infrastructure Study), кој се однесува на балканските држави: Албанија, Хрватска, Македонија, Србија, Црна Гора и Косово. Целта на REBIS е да им помогне на овие држави во развојот на кохерентни развојни стратегии во транспортната инфраструктура (железници, патишта итн). Овој проект посебно е фокусиран на развојот на регионалната основна мрежа која е поволна за меѓународно финансирање, каде што особено се вклучени врските меѓу сите седум главни градови и други важни градови во регионот плус Бања Лука. Исто така, тој е фокусиран и на пристаништaта Солун, Драч, Риека, Сплит, Дубровник, Плоче, Бар и Валона.

Основната мрежа вклучува околу 6.000 км патна мрежа (од коридорите IV, V, VII, VIII и Х), и 4.300 км железничка линија, но и бројни други проекти. Транспортна и енергетска инфраструктура во Југоисточна Европа - TEISEE (Transport and Energy Infrastructure in South East Europe) е проектот со кој Европската комисија ги има дефинирано основните транспортни мрежи во регионот при што, во главно се концентрирала на економско исплатливи транспортни проекти за целиот регион.
Соодветно со проектот REBIS, беа предвидени да се потрошат над 2.5 милијарди евра, од кои најголема сума во патни проекти.

Деталната селекција на железничките проекти за среднорочни планови ќе зависела од подготовката на опфатени бизнис-планови од железнички компании. Планирањето би требало да ги вклучи државните и регионалните интереси и би требало да се наблудуваат и координираат низ SEETO (South Eastern Europe Transport Observatory). Практично оваа институција ја анализира и политичката состојба на секоја држава поединечно. До крајот на 2017 година беа предвидени да се потрошат над 4 милјади евра, а долгорочно над 12 милјарди евра.

Ни бега ли Коридорот 8?

Еу продолжува да инвестира во компоненти на Коридорот 8 во Бугарија и Албанија, но слабо во Македонија. Имено, има силни инвестиции во пристаништето Драч (Durrës) во Албанија што претставува излез на Јадранското Море за Коридорот 8. А Бугарија веќе ги спрема пругите за брзина од 200 км на час. Исто така евидентно е дека патната мрежа на К8 претрпува суштински измени. Првин, владата на РМ, освен што самата водела катасрофална политика, таа на важни регионални средби, наместо врвни експерти праќала партиски кадри за да земат дневници. На тие средби вообичаено беа пратени низок ранг или професионално некомпетентни кадри. Така што државата е доведена од - регионален крстопат до балкански слеп пат. Таа со својата политичка индиферентност и некохерентност практично го елиминира од европскиот приоритет македонскиот дел на „Коридорот 8“ (со сите негови пропратни компоненти). Загубата е тешки милјарди, не само поради непотрошените пари и неизградените објекти, туку и поради транзитната такса која ќе беше во просек околу 80 милиони евра годишно, а ќе се отвореа и голем број работни места во - одржувањето на инфраструктурата, угостителски услуги, бензински пумпи, механичарски услуги итн. Но, нашата власт цело време се посветува на негативниот популизам и прекројување на некоја нова историјата секако чудна колку и нејзиното водство, што резултираше во огромни финасии фрлени во гипс и бетон. Барем да беа тие пари инвестирани во јавно здравство, сега државата ќебеше регионален медицински центар и милиони заработка.

Како замена за пропаднатиот К8 кај нас, Грција веќе ја доврши својата верзија на „Виа игнациа“(автопатот од турска граница до Игуменица) со 76 тунела и 1,650 мостови. Од друга страна Албанија има изградено исто така модерен автопат од Драч до Морина, кој автопат продолжува до Приштина, а наскоро ќе започнат работите на автопатот Приштина - Ниш па се до Софија и со тоа се создава прстен околу Македонија и за жал по своја вина е претворена во слеп пат.

 

Дали Македонија ќе го загуби својот краг во ТАП (TAP)?

Овај гасовод со помош на мега-гасоводот TANAP ќе транспортира природен гас од Азербејџан, односно од полињата "Шах Дениз II" до турско-грчката граница, па од таму со помош на ТАП низ Грција и Албанија до Италија. Имено ТАП ќе помине низ северна Грција, јужна Албанија и јужен Јадран и ќе биде поврзан со eвропската гасоводната мрежа во јужна Италија (Бриндизи). Владите на Грција и Албанија му дадоа безрезервна поддршка на овај проект што веќе се гради, сметајќи го истиот за најголема енергетска инвестиција на Балканот во последните 100 години. За државите низ кои поминува овај гасовод, проектот нема големо значење само поради транзитниот профит, снабдувањето со ефтин енергенс и бројни работни места, туку и пради тоа што тие држави ќе се здобијат со силна регионална геополитичка позиција.

Се предвидува поектот да има два крака. Првиот ќе биде – Јонско јадрански гасовод IAP (Ionian Adriatic pipelines) во должина од 516 километри, кој од Албанија ќе продолжи за Црна Гора, Босна и Херцеговина и Хрватска, додека вториот крак (WBR – Western Balkan Ring), од Албанија се приклучува во Струга и продолжува низ Македонија, потоа за Косово и Србија. Тука Македонија добива транзитна позиција за разлика од веќе пропаднаатиот руски проект „Јужен тек“ кој на државата и нудеше само крак за снабдување, а и тоа не беше сигурно. Веројатно тоа е подарок од „странските служби“ што и посакуваат „лошо“ на Македонија? Дали и овај пат водството на државата пак ќе работи против интересите на својата држава

http://www.plusinfo.mk/mislenje/1629/republika-makedonija-od-krstopat-do-slep-pat
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15103
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 01-Apr-2016 at 07:59
Не знаев каде да ја објавам, па нека биде тука - една ретка историска фотографија од изградбата на браната на Велешко езеро. Преземена од фејсбук групата „СТАРИ СНИМКИ ОД МАКЕДОНИЈА“.

За сè има вторпат
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 10-Jan-2016 at 16:14
Кои се другите капитални проекти за годинава?

Годинава ќе се работи на повеќе крупни капитални проекти во повеќе области. За енергетика и комунална инфраструктура се предвидени 4.008 милиони денари. Продолжува изградбата на националниот гасоводен систем, со 554 милиони денари ќе се уредува инфраструктурата во слободните економски зони, со 1.599 милиони денари ќе се градат и реконструираат здравствените установи, ќе се набавува медицинска опрема, ќе се отвори ПЕТ центарот.

-Во 2016 година ќе се интензивира имплементацијата на проектот за изградба, реконструкција и доградба на Клиничкиот центар „Мајка Тереза“ во Скопје и регионалната клиничка болница во Штип, финансиран со заем од Банката за развој при Советот на Европа, велат од Владата.
http://denesen.mk/web/?p=391763
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15103
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 15-Dec-2015 at 14:12
Кинезите пројавуваат намери за изградба на сериозна инфраструктура за поврзување со светот. Мапа со некои од проектите.

За сè има вторпат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 03-Aug-2015 at 13:41
НАЈДОЛГИОТ МОСТ ВО СВЕТОТ: 42 километри над вода

Јиаожоу се ноаѓа во кинеската провинција Шандонг, долг е 42 километри, а од 2012 е во Гинисовата книга на рекорди како најдолг мост во светот.



http://www.telegraf.mk/video/24casa/294791-najdolgiot-most-vo-svetot-42-kilometri-nad-voda-video

Edited by jyvation - 03-Aug-2015 at 13:41
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15103
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 26-Jun-2015 at 17:55
Наидов на една листа за квалитетот на целосната инфраструктура во државите од светот (не се сите држави на број):

Quality of overall Infrastructure WEF

1 Switzerland 6.6
2 Hong Kong SAR 6.5
3 United Arab Emirates 6.4
4 Finland 6.4
5 Singapore 6.3
6 Netherlands 6.3
7 Austria 6.2
8 Iceland 6.2
9 Japan 6.2
10 France 6.1
11 Germany 6.0
12 Portugal 6.0
13 Spain 5.9
14 Luxembourg 5.9
15 Denmark 5.8
16 United States 5.8
17 Belgium 5.8
18 Sweden 5.7
19 Canada 5.6
20 Malaysia 5.6
21 Bahrain 5.6
22 Barbados 5.6
23 Korea, Rep. 5.5
24 Taiwan, China 5.5
25 Oman 5.4
26 Qatar 5.4
27 United Kingdom 5.3
28 Norway 5.3
29 Saudi Arabia 5.2
30 Cyprus 5.2
31 Estonia 5.2
32 New Zealand 5.1
33 Turkey 5.1
34 Slovenia 5.1
35 Australia 5.1
36 Ireland 5.1
37 Sri Lanka 5.0
38 Czech Republic 5.0
39 Panama 5.0
40 Latvia 5.0
41 Hungary 5.0
42 Namibia 5.0
43 Lithuania 4.9
44 Croatia 4.9
45 Puerto Rico 4.9
46 Malta 4.9
47 Azerbaijan 4.8
48 Jordan 4.8
49 Mauritius 4.7
50 Chile 4.7
51 Seychelles 4.7
52 Trinidad and Tobago 4.6
53 Bhutan 4.6
54 Georgia 4.6
55 Morocco 4.6
56 Italy 4.6
57 Greece 4.6
58 El Salvador 4.6
59 South Africa 4.5
60 Guatemala 4.5
61 Armenia 4.4
62 Kazakhstan 4.4
63 Israel 4.4
64 China 4.4
65 Kenya 4.3
66 Lao PDR 4.3
67 Kuwait 4.3
68 Rwanda 4.3
69 Mexico 4.2
70 Jamaica 4.2
71 Gambia, The 4.2
72 Indonesia 4.2
73 Slovak Republic 4.2
74 Russian Federation 4.1
75 Ukraine 4.1
76 Thailand 4.1
77 Côte d'Ivoire 4.0
78 Swaziland 4.0
79 Poland 4.0
80 Uruguay 4.0
81 Suriname 4.0
82 Iran, Islamic Rep. 3.9
83 Tunisia 3.9
84 Macedonia, FYR 3.9
85 Guyana 3.8
86 Moldova 3.8
87 Albania 3.8
88 Romania 3.8
89 Botswana 3.8
90 India 3.7
91 Montenegro 3.7
92 Zambia 3.7
93 Dominican Republic 3.7
94 Cape Verde 3.7
95 Philippines 3.7
96 Kyrgyz Republic 3.6
97 Senegal 3.6
98 Lesotho 3.6
99 Bolivia 3.6
100 Bulgaria 3.6
101 Mali 3.6
102 Algeria 3.6
103 Costa Rica 3.6
104 Uganda 3.5
105 Peru 3.5
106 Honduras 3.5
107 Tajikistan 3.4
108 Colombia 3.4
109 Cambodia 3.4
110 Ghana 3.4
111 Serbia 3.3
112 Vietnam 3.3
113 Pakistan 3.3
114 Nicaragua 3.3
115 Ethiopia 3.2
116 Cameroon 3.2
117 Tanzania 3.2
118 Malawi 3.1
119 Mongolia 3.1
120 Brazil 3.1
121 Zimbabwe 3.1
122 Madagascar 3.1
123 Argentina 3.0
124 Mozambique 3.0
125 Egypt 2.9
126 Nepal 2.9
127 Sierra Leone 2.9
128 Gabon 2.9
129 Timor-leste 2.9
130 Bangladesh 2.8
131 Burundi 2.8
132 Paraguay 2.7
133 Nigeria 2.7
134 Mauritania 2.6
135 Venezuela 2.6
136 Yemen 2.5
137 Burkina Faso 2.4
138 Myanmar 2.3
139 Chad 2.3
140 Lebanon 2.3
141 Angola 2.2
142 Haiti 2.2
143 Guinea 2.1
144 Libya 1.9

http://reports.weforum.org/global-competitiveness-report-2014-2015/rankings/
За сè има вторпат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 16-Apr-2015 at 18:02




Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 16-Apr-2015 at 18:02








Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 06-Apr-2015 at 01:06








Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 06-Apr-2015 at 01:03






Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 06-Apr-2015 at 01:01




Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 06-Apr-2015 at 00:59






Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 08-Mar-2015 at 00:15


Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 08-Mar-2015 at 00:14




Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 21-Dec-2014 at 17:23
Изградба на мост на државен пат 29471 кај Злеово





Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 12-Dec-2014 at 14:44
За прв пат саниран и осветлен Мелнички мост, инвестирани 69,6 милиони денари
Петок, 12 Декември 2014 14:03

Работите за санација на Мелнички мост над Дебарското Езеро се во завршна фаза и деновиве се очекува да има технички прием, информира директорот на Агенцијата за државни патишта, Љупчо Георгиевски, при денешниот увид на градежните активности, пренесува МИА.
500132420000

Мостот, во должина од 368 метри, е изграден пред повеќе од четири децении, а ова е негова прва санација од изградбата. Во обновата, според Георгиевски, се инвестирани 69,6 милиони денари.

- Со санацијата зајакнати се бетонските и челичните површини, преку зајакнување на столбовите на мостот, како и зајакнување на челичниот носач. Вградени се 92 тона арматура, остранета е старата ограда и тротоарите и истите се заменти со нови. На мостот поставена е нова одбојна ограда во должина од 375 метри,заштитен е цевководот од водоводот Росоки-Дебар, кој е поставен на мостот, како и нови сливници., рече Георгиевски.

Покрај зајакнувањето мостот е и осветлен за првпат. Во должина од 650 метри поставени се 18 канделабри, кои денеска беа пуштени во функција.

- Имплементиран е систем за заштита на енергија, односно поставен е систем за димирање со кој сите светилки со моќност од 250 вати во режим на димирање работат со моќност од од 150 вати, за што се инвестирани 2,4 милиони денари, изјави Георгиевски.

Со реализацијата на овој проект, оцени, секако најзадоволни се жителите од овој крај затоа што по секое минување по мостот постоеше опасност од негово рушење. Според дебрани, кога мостот бил граден имало многу малку возила, но сега преку него минуваат и многу товарни возила, чија тежина секако претставуваше проблем за безбедноста на минување.
http://kurir.mk/makedonija/vesti/182196-Za-prv-pat-saniran-i-osvetlen-Melnicki-most-investirani-696-milioni-denari?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+kurir%2Fmakedonija+%28%D0%9A%D1%83%D1%80%D0%B8%D1%80+-+%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D1%98%D0%B0%29
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 05-Dec-2014 at 13:28
Нови 305 милиони евра од ЕБОР за Македонија за подобрување на патниот и железничкиот сообраќај



Европската банка за обнова и развој и одобри на Република Македонија средства во вкупен износ од 305 милиони евра и тоа: 145 милиони евра за втората фаза од железничката пруга кон Бугарија, односно Бељаковце – Крива Паланка и 160 милиони евра за Програмата за национални патишта.

Средствата се добиени под исклучително поволни услови (условите се исти за двата кредита): рок на отплата 15 години со грејс период од 4 години и каматна стапка која во моментов изнесува 1,15% (6 – месечен ЕУРИБОР плус 1%).

Со 145-те милиони евра кои ги одобри ЕБОР за изградба и реконструкција на постоечките делови од железничката пруга од Бељаковце до Крива Паланка, обезбедени се сите потребни средства за да се заврши втората фаза за поврзување на пругата кон Република Бугарија . Со изградбата на оваа делница ќе се создадат поволни услови за насочување на економијата кон меѓународниот глобален пазар, потикнување на инвестициите и зголемување на бруто домашниот производ.

За квалитетна подготовка на втората фаза ЕБОР преку инструментот Инвестициска рамка за Западен Балкан на РМ и додели грант во износ од 5.700.000 евра за изработка на основниот проект и покривање на дел од трошоците за надзор на градежните работи. Дополнително, ЕБОР ќе обезбеди грант средства во износ од 670.000 евра за консултантска помош за имплементација на проектот.

За Делницата 3 од Коридорот VIII: Крива Паланка – граница со Република Бугарија средствата ќе се обезбедат по завршување на сите подготвителни активности за оваа делница. Финансирањето ќе се обезбеди со грант од ИПА 2014-2020 и заем од меѓународни финансиски институции.

ЕБОР одобри и 160 милиони евра за Програмата за национални патишта. Овој проект е дел од политиката на Владата за подобрување на квалитетот на патната инфраструктура во Република Македонија. Проектот ќе го имплементира ЈП за државни патишта.

Реализацијата на Програмата за национални патишта ќе биде поделена во две транши.

Првата транша во износ од 74 милиони евра ќе се користи за изградба на експресен пат, делница мост на р. Раец – клучка Дреново и за реконструкција на патниот правец Штип-Кочани на ниво на експресен пат. Со реконструкцијата на постојаниот пат Штип-Кочани на ниво на експресен пат, постојаните проблеми ќе бидат решени, а брзината на движење од сегашните 50(60) км/час ќе се зголеми на 100 км/час. Ќе се изврши реконструкција и проширување на постојаната ширина на коловозот од 6,5 м на 12 м во должина од 26 км. Трасата започнува од Штип потоа продолжува меѓу населените места Чардаклија, Долни Балаван, Крупиште, Чифлик, Облешево и завршува во Кочани. Експресниот пат ќе биде од големо значање за економскиот развој на Источна Македонија, а особено за развој на земјоделието.

Втората транша во износ од 86 милиони евра ќе се намени за изградба на патните правци: експресен пат Охрид-Пештани и автопат Струга –Требеништа. Изградбата на новиот експресен пат Охрид – Пештани во должина од 14,5 км ќе се гради паралелно на постојаниот пат покрај плажите, а во понатамошниот период ќе биде меѓусебно поврзан со попречни локални патишта. Со изградба на оваа делница на ниво на експресен пат ќе се олесни протокот на сообраќајот низ населените места особено во летните месеци од годината. Автопатската делница Требениште – Струга е со должина од 8,5 км. Автопатското решение предвидува изградба на нова делница со коловоз од по 2 ленти со ширина од 3,75 м и по една застанувачка лента со ширина од 2,5 м во секој правец. Проектна брзина за движење на возилата ќе биде 120(130) км/час.

По усвојување на Предлог законите за овие заеми ќе се склучат договори меѓу Република Македонија и ЕБОР и „Македонски железници“, односно ЈП Патишта.

Овие 305 милиони евра инвестиции во инфраструктурни проекти значат нови работни места, значат работа за македонските фирми, значат економски развој на земјава. Европската банка за обнова и развој со овие средства дава поддршка на политиките на јавни инвестиции кои ги спроведува Владата на РМ.

http://netpress.com.mk/novi-305-milioni-evra-od-ebor-za-makedonija-za-podobruvanje-na-patniot-i-zheleznichkiot-soobrakjaj/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15103
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 05-Dec-2014 at 09:46
ТРЕБА ДА НАЈДЕМЕ 2 МИЛИЈАРДИ ЕВРА ЗА ПАТИШТА И ПРУГИ

На Македонија и' се потребни околу 1,7 милијарди евра за проектите што моментно ги реализира и за оние кои се планирани

Сања Наумовска

Македонија треба да најде речиси 2 милијарди евра за да ги изгради патиштата и пругите на Коридорот 10 и 8 до 2020 година. Проектите веќе се почнати или се планирани, но финансиските конструкции не се затворени, бидејќи за овој период од Европската унија ни стојат на располагање само шест проценти од потребните средства или околу 108 милиони евра, истакна министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески, во обраќањето на 10. Годишен состанок на транспортната опсерваторија на ЈИЕ – СЕЕТО. Министерот се обрати до земјите од Унијата со апел да се намали јазот меѓу расположливите и потребните средства за изградба на патишта во регионот, бидејќи, како што нагласи, инфраструктурата во овие држави е помалку изградена во однос на таа во земјите членки на ЕУ.

„На Македонија и' се потребни околу 1,7 милијарда евра за проектите што моментно ги реализира и за оние кои се планирани, а за кои немаме обезбедено финансиски средства. Затоа ни треба поддршка со поголеми средства за поефикасна и подобра мрежа, а тоа ќе овозможи и развој на земјите, рече Јанакиески.

Продолжувањето на изградбата на трите автопатишта Скопје - Штип, Кичево - Охрид и Демир Капија - Смоквица, експресен пат од Градско до Прилеп, почетокот на изградбата на втората делница од железничката пруга кон Бугарија, за која во јануари ќе се објави повик за избор на градежна компанија и барањето концесионер за делницата Гостивар - Кичево, според Јанакиески се приоритетните инфраструктурни проекти во патната и железничката инфраструктура на Македонија.

Повеќе на http://www.utrinski.mk/?ItemID=0806F35E3D572347B396C85C44230CEE
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.