![]() |
![]() |
![]() |
Тафталиџе |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <123> |
Author | |
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Од друга страна мислам и дека воопшто не е коректно принципиелно да сега се фаќаме за сламки демек еве спорен објект, улицата била толку метри, капацитет или некои сосема други параметри, кога намерата е јасна да се задржи сопственото маало надвор од социолошките текови и да се зачува комоцијата што досега била. Затоа и не сакам да навлегувам во параметрите и да пласираме сега наводнои аргументи зашто треба да се спречи градбата. Со цела почит Владимир, мислам дека освен што е касно само си го губите времето, а и под прашање е оправданоста на акцијата.
пбанкс, се работи за широк простор неизграден и сега еден од примерите во Скопје што има нормални маркици е овој, така да е планирано, не е тоа туку така преку ноќ сменето. |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Премногу заведува споредбава што ја даваш. Едното нема воопшто решен сообраќаен пристап, а другото има и те како цел сообраќаен прстен околу урбанистичката парцела. Значи се согласувам дека улиците треба да се пошироки, но со оглед на тоа дека ова нема да биде главен пристап во зградите (тоа ќе биде од Теодосиј Гологанов), не гледам некоја причина да се буните, освен ако не сакате и понатаму да гледате во ливади од дворовите.
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Повторно се промашува основната тема, се работи чисто за технички норми на градење и меѓу другото и на апсорпсија на сообраќај низ една улица, а со тоа и нејзините понатамошни проблеми.
Растење на еден град не значи прво правење на објекти без земање во предвит на веќе кажаните норми, а потоа, лупаме глава и на форумов „дебатирање“: - во каков сообраќаен хаос живееме, - тесни улици, - нема доволно паркинг места, - зеленилото се заменува со бетон, - нема пешачки и велосипетски патеки, - се помал е притисокот на вода, - улиците ни пливаат во вода после првиот дожд, - нема пристап на пожарна до одредена локација, - ..... - и да не редам уште стотици проблеми (види на форумов) кој искачаат - ни се рушат ко домино со никулец од само една уличка. Затоа постојат урбанисти и ....... кој сето тоа треба да го предвидат минимум 50-тина години однапред. * А сега за идиличните мала кој мислам дека ги свативте погрешно. Тргнете ги горе наведените проблеми и веќе имате идилично мало, населба, општина, град. Еве еден пример на мојата теза, изгради па потоа тражи му чаре. Локација која се наоѓа на 500 - тина метри од оваја. ![]() Во најкратки црти: Како кај нас се „планира“ - Нашите урбанисти уцртале зграда на хартија (која за жал трпи се) - Инвеститорот „добива“ дозвола и се гради зграда. - Зградата добива „техничка согласност“ - И .. - Се увидува дека нема сообраќаен пристап. - Па потоа се наоѓа соломонско решение да се направи улица која излага на третоар и удира на автобуска постројка. ![]() ![]() ![]() ![]() И сега станарите среќно си ги кршат амортизерите а пешаците и оние што чекаат автобус им спомнуват некои мајки, сестри ... идила Решение - Се надеваат дека некој од постојните куќи и зелени површини ќе се срушат и ќе направат помошен влез од другата улица, со еден збор ќе го крпиме она што во почетокот не сме го предвиделе, или не сме сакале заради некој други причини. ПРВО, ПЛАНИРАНА ИНФРАСТУКТУРА, ПОТОА ГРАДБА СО НОРМИ И ДОБИВАШ ИДИЛИЧЕН ГРАД. ** Со ова ја прекинувам од моја страна „дискусијава“ за која мислам дека понатаму е бесцелна, и сето друго ќе бидат празни кафански муабети. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Па не може, едноставно не е пракса никаде во свет, за секоја зграда што се гради, комшиите да дадат одобрение. ДО кога луѓето ќе мислат дека све е општествена сопственост? Не, и државата и градот мораат да го гледат СВОЈОТ интерес, а не само на група граѓани кои имаа лични интереси на штета на останатите.
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Генерално се сложувам со тебе, но сето тоа мора да оди низ одредени рамки а не стихијно. Со други зборови ако се утврди дека Тафталиџе го менува својот карактер, ако тоа се направи како што треба како низ админстративни, така низ граѓански и на крајот секако низ експерстски филтри тоа би било во ред. Значи да се направи комплетно нова структура на населбата, да се направат нови парцели и да се пристапи кон „надградбата“. Кога го нема тој пристап, добиваме квази резултати како овдека, така и на многу други места во градот. Сепак би го повторил мојот став за оние објекти кои Супервисор ги нарекува печурки. Според мене, тие се уште поголем проблем кој во голема мерка веќе ја уништиле „хуманоста“ на Тафталиџе, а претходно имаат апсорбирано цели населби во градот. Друга варијанта би била новиот развој да освојува нови простори без да задира во постоечките урбани ткива. Таков пристап имаат најчесто американските градови кои се шират до бескрај и кои имаат повеќе густи „кластери“ низ градот обвиткани од сите страни во населба ала Тафталиџе. |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Gradot postoi bas taka za site negovi ziteli. Kaj bi bile ako site glasaat sto sakaat a sto ne da se gradi kaj komsijata? Ova sto vie go barate go nema nikade vo svet. Sosema legitimno pravo e NA gradot da planira stanben prostor za svoite gragjani I najmalku treba da se slusaat komsiite sto imaat samo svoi sebicni licni interesi vo vakva situacija. |
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4078 |
![]() ![]() |
Procitav se, i kje kazam bravo za ovie ziteli!Brem reagirale, ako se stori nesto super ako ne togas ne....
Mislam deka zitelite imaat dobri argumenti, zosto bi ne trebalo da se gradat vakvi golemi gradbi. Mene najprvin mi se dopagjase proektot ama, ne znaev deka ima ulica od 5.5 metri..ne samo toa tuku i drugite pricini sto stojat vo pismoto, znaci ne go poddrzuvam. Sepak, imate rok od 14 dena e kako pritisok, jas bi zemal drugi zborovi kako, kje ne raduvase nas zitelite ako dobieme pozitiven odgovor i slicno.... Inace, nekoj kje si kaze, sto mu e na zitelite, i vo drugite metropoli se gradat vakvi grandiozni zgradi iako ima sprotivno kukji... Da, ama tamu e vekje gradeno, nema sto da spasi, a ovde ima sto da se spasi posto seuste ne e pocnato... poz do vladimir |
|
![]() |
|
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
Вакви „контра - само за да е контра“ коментари не заслужуваат внимание ни секунда за да се читаат и им се чудам на другиве форумџии што се замараат да ти одговорат, посебно Владимир со 5 пати поголем стаж овде и со многу поиздржани ставови и репортажи(што само малку членови ги постираат овде)... Јас имам целосно разбирање за жителите на Тафталиџе, затоа што и самиот живеам таму, а и да не е така...со тоа што и самиот сум убеден дека и сега реагираат многу касно...нешто слично се случува во делот во кој јас живеам - се гради „катна гаража“ на место каде што нема никаква потреба од нејзе - урбанист е инвеститорот во копродукција со градоначалникот, ама нажалост моите комшии (и јас вклучително) реагиравме мноооогу касно...во оваа фаза малку работи може да се променат... Во последно време се поретко се логирам на форумов, баш од овие причини - прво вакви НЕХУМАНИ ПОГЛЕДИ на свет од типот „ме заболе за твојата идила“ што може да ги има во Сомалија евентуално и некои земји од таков карактер и вакви ТЕШКИ ГЛУПОСТИ од типот „да не е твоја улицата!?“ - недостојно муабет ни за пред маалска продавница, а не за форумов...која ви е поентата што пишувате, стварно не ми е јасно... Edited by Dave Gahan - 18-Apr-2011 at 08:45 |
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
За почеток, жестоко мора да се реагира на однос кој го покажувате кон Владимир, ве молам покажете должна почлит пред се како кон соговорник, потоа како постар човек и постар член, затоа што приметувам некој повисок тон.
Сега моето мислење за работава. Бадијала е расправата за колку е широка улицата кога мораме да го расчистиме основното дека идиличните маала со растење на градот се поместуваат на подалекуод центарот и ова е природен процес и зашто воопшто да го перцепираме како некое наилство или незнам како се е формулирано, неможеме природните процеси да ги саботираме. Јас се залагам за малку поголема флексибилност во однос на адреса, односно да не се зема тоа толку трагично доколку некој има проблем со промените на неговата улица кои доаѓаат со времето, да може слободно да си го побара амбиентот на друго место, наместо со сите сили да се обидува да спречи нешто што кога тогаш ќе дојде. Edited by lslcrew - 18-Apr-2011 at 03:23 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Е мој кРАЛЕ далеку си од дискусија, нити читаш нити разбираш а сепак коментираш.
ГРАДОТ ПОСТОИ ЗА ГРАЃАНИТЕ А НЕ ОБРАТНО. очито себичноста која е полна во тебе и во голем дел на овие наречени ѓрагани го прави градот каков ни е, па затоа по градот можеме на секој чекор да ја видиме деструктивноста на таквото размислување. НЕ Е МОЕ, ПА МОЖАМ ДА ПРАВАМ ШТО САКАМ. П.С. Иначе да ти објаснам уште еден факт кој за тебе можда е чуден Не живеан на таа улица но ме засега зашто тамо живеат мои сограѓани. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Да не заборавиме градот нема никаква стратегија за растот! Се гради неконтролирано изникнуваат цели населби преку ноќ без урбанистички планови и се косат со други пак сето тоа за пари. Ова буквално го нема никаде ама ете таква држава сме како сме тргнале Скопје ќе биде еден и единствен град во Македонија.
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Епа истото се случува и во тафталиџе! И во Козле и по другите населби. А на тоа се должи неконтролиран раст и трка за пари. Скопје ги премина границите на популација иако е тоа друга тема сепак е многу значајно да се спомне градот стана дупка, секој втор во државава има стан во Скопје. Се гледа крах на тоа и страшни последици.
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
А кој вика дека урбанистички план не се менува преку ноќ? Што, да не треба комшиите да го гласаат проектот? Па кај го има тоа у свет?
Во врска со куќите си баш во право, истото го кажав и јас, нека биде среќен што државава е хаос, иначе треба по некоја логика и куќите да се срушат - цела населба, и да се изгради една урбанистичка целина, а не ко Д. Маало да никнат зградички без никаков ред и поредок. |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
![]() Види батка не може преку ноќ да се смени урбанистички план. Втора работа каде (освен кај нас) се случува во среде населба која е планирана за повеќенаменски куќи и колекторски улици за жителите на тие куќи по одредени норми кои се исполнуваат да се продаваат истите и на нивно место да се градат згради?? Не само што е унаказување на просторот туку се губи функционалноста и се загушуваат уличките кои не се предвидени за згради и објекти со висина од 15 метри. Знаеш кој е проблемот? Ваквите печурки се купуваат од страна на провинцијалците (не сакам никој да навредам) и се доселуваат од село, во град па и многу не бираат. Проблемот е до општините и до маркиците тука има многу матни игри се за пари! |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Епа не може Владимире да се живее во град, а да се нема коли на улица. Значи за тоа си постојат селата.
Што па мене, или некој во градов, го интересира дали тебе ќе ти се наруши идилата што ти ја пружил градот 46 години? Што па има тебе да те праша дали улицата ти одговара или не, дали ќе ти фрли сенка комшијата или не? Да не е твоја улицата случајно? |
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
Прашка и донекаде Варшавска веќе се хаос секое утро кога ги носат децата на школо во НОВА и КЕМАЛ/КОМЕНСКИ а тек што ќе биде кога ќе никне комплексов...само чудно ми е што се крева глас само за тоа, а не и за Г-МОЛ.
Се надевам дека сепак поголем дел од сообраќајот ќе се одвива преку МТГ. |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
@krale,
Ајде ко на деца да ти објаснам за да можеш да сватиш, ќе пишувам споро. Улицава која е широка 5.5 м е постојна и не може да се шири. - Зашто. Бидејќи од левата страна има приватни објекти-стари а од десната веќе изградени нови приватни објекти - Машино промет, школите Нова-1, Нова-2, К-15, и уште еден објект. - И ? Ни едните ни другите веќе не може да се рушат за да се направи поширока улица која ќе опслужува веќе огромен број на возила. Или тоа значи, дека ќе остане уште 200 години, освен акој некој сето тоа не го откупи па потоа промени. И мој Креле, заклучок за сето ова е: Урбанистите (луѓе кој проектираат одредени заедници) кога го правеле Тафталиџе го проектирале за одреден број на станари, но денешниве урбанисти пробуват да спикаат многу патници во едно возило (што не е дозволено). А за домашна е: - Да повториш што е УРБАНИСТ, проектант, архитект, екологист, животна средина ... НОРМИ ... ![]() П.С. Крале каде виде, каде прочита, овие парцели да останат ливади, ..... Значи прво се гледа после се чита и сето тоа се анализира е после ќе можеш да сватиш и на крај да коментираш. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Не можам да сфатам вакви постови. Пробав. Не можам. А што треба улицата да остане иста и во следните 200 години? Зар не треба да се очекува дека градот расте и се шири, и дека не може парцели во скоро центар на град да останат ливади? За ливади се знае кај има. Ќути и трај што и куќите не ви ги предвиделе да се рушат и да се прави комплекс врз целата населба. Тоа (кога би имало закон во оваа држава) би било многу логично и одлично решение, наместо со Тафталиџе да се случи истото што се случи со Д. Маало - тотален хаос и самовластие во никаква урбанистичка целина. |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Па да, у право си, не мислев на некоја сообраќајна алтернатива, али барем сегашната состојба мора да се смени, последен пат коа возев ми изгледаше улицата прилично очајна. Е сеа, пред некој ден имав прилика да слушам излагање на Стевче кај мене на факс и човекот сосема реално си ги кажуваше проективе како добивка за општината и урбанизација на тој дел. Факт е дека треба да се урбанизира тој дел, можеше подобро со парк, пешачка зона, можеби и мали стнабени згради, со 2-3 спрата, бидејќи реално сликата во тој дел е релативно неурбанизирана (зборам за делот кај алумина и малце понатаму). Нормално, ако јас дојдам кај градоначалникот и му дадам 2 милиони евра за комуналии, не верувам дека би ме одбил ако се знае дека со тие средства општината може да изгради многу објекти за подобрување на животот. Водно ми е болка. Особено што иам одличен поглед на Водно баш од кај шо ми е компјутерот и не ми се верува како успеаја за 3-4 години да го окупираат во толкав број. А и да го уништат наравно. Јас во друга нишка пишав дека сум против градење на згради и во Аеродром, ама ако се знае дека Аеродром и нема капацитети ко Гази Баба да има големи примања, мораат општиниве да продаваат слободно земјиште за да земаат пари, а нормално и градоначалникот малце да се нафатира. Да би биле богати оптшините, со решени сообраќајни решенија, со пропратна инфраструктура, со сите овозможени услови за пријатен живот, мислам дека ниту граѓаните би се решавале на ваков потег, а ниту пак би седеле со скрстени раце доколку се прават вакви индијански решенија. Се дотогаш вакви грдосии ќе никнуваат. |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Раскрсницата кај Веро е одличен пример како не треба да биде, а како ќе биде доколку од Гранд Престиж пуштат 2 приклучока кон Гологанов. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |