Катна гаража Смилевски конгрес - кај МНТ |
Post Reply | Page <1234 7> |
Author | |
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #21 Posted: 13-Apr-2017 at 08:36 |
Белите линии и стрелки уште не пуштенa гаражата a веќе се избледееени.
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15100 |
Quote Reply #22 Posted: 12-Apr-2017 at 23:26 |
фото: миа.мк
|
|
За сè има вторпат
|
|
xnx
Senior Member Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply #23 Posted: 17-Oct-2016 at 10:04 |
od ovaa strana izgleda super, i interesno se vklopuva so nadvoznikot. samo uste staklata da bea pomalce refletiracki
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15100 |
Quote Reply #24 Posted: 16-Oct-2016 at 16:43 |
Денешна...
|
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15100 |
Quote Reply #25 Posted: 10-Oct-2016 at 15:31 |
Изградбата на катната гаража, кај МНТ, поскапе за половина милион евра
Дополнителни 242.000 евра ќе бидат потрошени за доградба на катната гаража во близина на Музејот на холокаустот, во централното подрачје на Скопје. Тендерот е договорен во четири очи, односно без објавување на оглас, Акционото друштво за станбен и деловен простор одлучило договорот да му го додели на италијанската компанија Scientia Srl. „Оправданост за изборот на постапката со преговарање без претходно објавување: таквите работи или услуги не можат да бидат технички или економски одделени од основниот договор без поголеми проблеми за договорниот орган“, се наведува во склучениот договор, објавен на Бирото за јавни набавки. Основниот договор за катната гаража чини 3,8 милиони евра, а набрзо откако беше склучен беше дополнет со уште еден анекс договор во вредност од 222.000 евра. Со новиот анекс почетната цена на гаражата се зголеми за речиси половина милион евра. Катната гаража ќе биде со вкупна површина од 10.037 метри квадратни и вкупен број од 169 паркинг места. Изведувач на проектот е градежната фирма „Ламоне морена”, а проектот го изработи ГС „Проект” – Скопје. На удирањето на темелите тогашниот премиер Никола Груевски рече дека во централното градско подрачје на Скопје, постојано се градело и се преградувало, но никогаш не се водело сметка дека таму каде што ќе се собираат многу луѓе ќе треба некаде и да паркираат, па затоа Владата одлучила да изгради седум катни гаражи. http://fokus.mk/izgradbata-na-katnata-garazha-kaj-mnt-poskape-za-polovina-milion-evra/ |
|
За сè има вторпат
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #26 Posted: 17-Aug-2016 at 01:08 |
Не мешај баби и жаби... кога зборувам за подземна гаража наместо катна се однесува на тоа дали влијае на изгледот на околината или не. Друга работа... и самите катни каражи имаат подземни нивоа... така да не ми кажувај дека е поскапо... само ги градиш двете подземни нивоа и толку, не идеш нагоре... зачувуваш пари...
Потоа... Муабетот за неградење за да не се переле пари ти е многу прост... Изговор за перење пари може да бара само човек кој нешто не у ред со него... а притоа пази, свесен е за тоа дека е така... Значи... треба да се гради, али треба да се гради правилно, промислено, испланирано и на крај тоа да биде функционално и оправдано... И притоа да не се перат пари секако... Јасно? Потоа... требаше да му ја мислат кога го опнаа археолошки на кеј и сите други објекти дека таму не им е место и дека нема соодветна инфраструктура за такви објекти... не дека бројот на луѓе би бил голем, туку чисто урбанистички е неиздржано... Иако сите објекти си имаат подземни паркинзи (со сите маани и пропусти но добро) за вработените веројатно... за посетители... и така е центар, и така се музеи... може и пешки... освен „елитата“ па мора со коли да се начукаат пред театар... али нема врска... А да не зборам за рампата на подземниот паркинг на театарот... мизерија... Е сега, да идеме на другиот пост... На Гоце Делчев ќе се возат автомобили... точно таа една е од главните сообраќајници во Скопје... но главно е трансфер исток запад... А гаражата си нема никаква врска со тоа... Евентуален паркинг би бил потребен за просторот околу карпошово востание и чаршијата... но не таму... Всушност, многу подобра опција е планираниот подземен паркинг кај Скендербег... ако се изгради... Зборот ми е... поим си немаат од урбанизам... и само колку за да можат да напунат простор... некој комплекс ваљда... и да напунат џебови... садат катни гаражи кај ќе им дојде... И кога се зборува за пешачка зона на Мал Ринг се зборува за добро испланиран урбанистички концепт кој ќе ги вклопува и ќе вклучува содржини од страна кои ќе го подржуваат тој зафат... али да не почнувам да ти зборам, џабе е... незамисливе се тие работи за вас... А иначе за 100 години може ќе летаме... ако тогаш катнава гаража ни се исплати... сме ја утнале работата... и тоа сега... али на кого да му кажеш... Edited by FoSsiL - 17-Aug-2016 at 01:10 |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #27 Posted: 17-Aug-2016 at 00:04 |
По Гоце Делчев се возеле и ќе се возат автомобили а гаражата е токму за да ги опслужи оние што сообраќаат по овој булевар така да првата примедба воопшто не ти држи вода. Ова за габаритите тоа навистина треба да се види во живо за да се коментира затоа не би можел да спорам по оваа прашање. Иако морам да признам дека и мене ми личи како да е задскриен театарот од страна на Кале. За габаритот и пополнетоста мислам дека не е проблем ниту габаритот ниту капацитетот проблем се нашите навики да паркираме во центар како дивјаци за да го избегнуваме плаќањето. Ако некогаш во наредните 100 години тоа се среди сигурен сум дека оваа гаража особено за време на претстави на тетарот и некој настани во центарот ќе биде дури и тесна. |
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #28 Posted: 16-Aug-2016 at 23:59 |
АЈ објасни ми го тој феномен како тоа со патна гаража ќе перат пари а со подземна која патем е неколку пати поскапа од надземна нема да се перат пари. На крај испаѓа дека подобро ништо да не се гради (како што не се градеше пред 10 години) за да не се перат пари. |
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #29 Posted: 16-Aug-2016 at 22:44 |
Постои опција подземен паркинг... и театарот, и музејот еден и музејот друг и музејот трет си имаат подземен паркинг... иако јас сум против врската со археолошки под камени али ај...
Катнава гаража е чисто ради перење пари... особено толку огромна... ако треба да се реши проблемот со дивиот паркинг... многу лесно... изгради подземен паркинг на негово место или на местово на катнава гаража... Но како и да е... ако некој мисли некад центарот на градот да го праи пешачка зона и да забрани автомобили... сите катни гаражи у центар ќе бидат беспотребни... не дека не се и денес... особено имајќи у предвид колку се големи... а не решаваат никаков проблем... а зашто се толку големи? за да можат да ја оправдаат некако нивната цена... а коштаат доста... |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
Staki
Senior Member Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
Quote Reply #30 Posted: 16-Aug-2016 at 22:10 |
Јас зборам за локацијата, не како изгледа објектот. Еден кат или два помалку повеќе би одговарала со околината. Тие институции што ги набројав имаат потреба од паркинг простор. Како поинаку ќе се одговори ако не со катна гаража? Дивите паркиралишта не може да ги исчистат додека не создадат простор за истите. Каде да се паркираат тие возила? Пајак службата нема толку возила колку што има коли кај паркингот кај Министерство за транспорт и врски. Оваа катна гаража нема да е празна, ако понуди добри месечни и годишни билети. Јас знам доста луѓе што имаат годишни билети во катните гаражи, бидејќи работат во близина. Таков случај може да биде и со оваа гаража.
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #31 Posted: 16-Aug-2016 at 21:32 |
Поради неколку работи:
- Мал Ринг не треба да биде достапен за автомобили, ако сакаш да паркираш паркирај подалеку. - Го покрива театарот од една страна (толку мислеле), а дополнително го покрива Калето од другата страна (бидејќи е повисока од театарот) - Дури и да е оправдан паркинг таму, габаритот на гаражата никако не се оправдува. - И како последно... најверојатно ќе стои празна... не дека луѓе нема да паркираат, а повеќе зашто е преголема за таму... Edited by FoSsiL - 16-Aug-2016 at 21:32 |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #32 Posted: 16-Aug-2016 at 20:22 |
и културата не се менува со тек на време, туку со соодветни решенија... кога веќе не сакаат да казнуваат, тогаш нека ги расчистат сите диви паркиралишта и физички нека го ограничат просторот за движење на возила во спротивно ќе имаме едно огромно празно бетонско чудо на сред доста културно-историски простор (барем додека урбаната мафија не го претвори во „деловен/комерцијален“ центар |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #33 Posted: 16-Aug-2016 at 18:48 |
Катнава е супер! Ми се допаѓа како изгледа, а за локација мислам дека е супер. Кој одел во театар знае. А тој дивиот паркинг под мостот е животозагрозувачки во вистинска смисла на зборот, во топ3 место за разбојништва во Скопје.
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
Staki
Senior Member Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
Quote Reply #34 Posted: 16-Aug-2016 at 17:34 |
Зашто утната локација? Во непосредна близина има три музеи, театар и неколку министерства. Импровизираниот паркинг во близина не е доволен за сите институции, посебно не оној див паркинг што настана кај министерство за транспорт и врски. Тоа со култура на паркирање во катна гаража е друга работа и со тек на времето може да се промени.
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #35 Posted: 16-Aug-2016 at 13:11 |
Па тие не се ни за тоа праени... главно да се исперат пари...
Иначе иако како дизајн беше добра, локацијата и е тотално утната... а изведбата катастрофа... |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #36 Posted: 16-Aug-2016 at 12:18 |
Убава ми стои гаражата. Но некако изгубив надеж дека со отворање на овие гаражи ќе се среди хаосот со паркирање барем во централното градско подрачје.
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15100 |
Quote Reply #37 Posted: 16-Aug-2016 at 12:11 |
|
|
За сè има вторпат
|
|
xnx
Senior Member Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply #38 Posted: 09-Aug-2016 at 09:52 |
od zadnata strana mi e poubava
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15100 |
Quote Reply #39 Posted: 05-Aug-2016 at 18:15 |
За сè има вторпат
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #40 Posted: 05-Jun-2016 at 20:06 |
зошто може на пример некој објект да има две-три нивоа под земја, ама тоа е проблем кај катните гаражи? јас мислам дека работава е повеќе чисто колк уда ги има и колку да се каже дека е направено, иако на многу наврати до сега се гледа дека се работи без стратегија околу паркинг просторот во градов... |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
Post Reply | Page <1234 7> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |