build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 10-Aug-2022 at 20:38
Мислам дека овде на форумот имаше пратено некаде, ја барам мапата од автопатската обиколница на Куманово која што би одела према Крива Паланка.

Барав по ДУП, ГУП - ови на општина Куманово ама неможев ништо да најдам.

Додека за општина Крива Паланка има Генерален Урбанистички План на кој што покажува автопатска обиколница, ама тој важи до 2021г. неможев да го најдам новиот (или не е сеуште изгласан и донесен во одлука??)

Еве подолу:
https://app.gov.mk/?urbanplaning=%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD-%D1%83%D1%80%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B8-%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D0%BD-%D0%B3%D1%83%D0%BF-%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D1%80&lang=mk


Или пак некој ако може нека направи мапа како една целосна автопатска делница би изгледала почнувајки од Автопатската Обиколница на Куманово

Како што имам слушнато, таквата обиколница би почнувала некаде овде:
https://goo.gl/maps/kZpobRGwezbQEL2J7
Така би требало да се отстрани наплатната рампа, или пак може клучката да биде пред наплатната рампа, и така нема да има многу сообраќај од Крива Паланка према Куманово па Србска граница.

Друго што знам е дека овде:
https://goo.gl/maps/jkACigx1aRUn1uDY9
би требало да биде последната клучка од експресниот пат према Крива Паланка, или барем како што било предвидено. Бидејки од оваа клучка па понатаму према Куманово почнува "квази" брз - пат, не целосно денивелиран, не целосно ограден, со земјен пат, не соодветен пристап кон овој пат, итн итн... тука не вреди да се проширува и исправува веќе - постоечкиот пат, па така да јас погоре - означеното место го гледам како добра точка за тоа од каде би почнувал автопатот од таму према Кумановската обиколница.


Edited by The Wild Boy - 10-Aug-2022 at 20:50
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1121
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 10-Aug-2022 at 20:30
Па ок, сега дури почнуваат идеен проект да прават. Далеку е од реализација, иако големи се шансите побрзо да завршат отколку ние.

Во каква состојба се Ќустендил-Софија и Дупница-Самоков? Радомир-Перник треба да е експресен.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 10-Aug-2022 at 18:35
Уште еден пост на темава од Хоември 2020-та. Реконструкција на некоја постоечка магистрала, што изиграва сега Коридор 8.
Originally posted by user8642

Пред неколку месеца пишував за една патна делница во Бугарија колку би била значајна за Македонија, односно Бугарија би го скратила патот на Македонија и Косово до Турција. Со Балканскиот политички менталиете тешко дека може да се очекува така лесно на друг добро да му се направи, напротив се прави се ако може на другиот лошо да му се направи без сопствен ќар.

Сепак, ова да ти било и дел од коридорот 8, а денес Бојко Борисов има објавено на фејсбук дека е завршена реконструкцијата, не ни знаев дека се реконструирала. Добро е тоа што се направило, но уште еднаш се гледа каков третман добива коридор 8 не само од македонска страна, него и од бугарска. Добро е што нешто се работи, ама едноставно ова никој не го гледа како потенцијален автопат.



Originally posted by user8642

Има на форумот и неколку членови од Бугарија па би сакал да продискутираме една идеја. Автопат/Експресен Кјустендил-Ихтиман кој нема до толку директна корист за Бугарија, но би имал голема корист за Македонија.

Прва Делница ГКПП Гјуешево-Дупница како далеку поважна за автопатско/експресно поврзување меѓу двете држави и дел од врската Скопје-Софија.

Втора делница од Дупница-Ихтиман. Побрлиска врска на Скопје према Пловдив/Бургас/Варна/Истанбул. Многу важна делница која би била автопатската врска на Скопје со Боровец, како и Софија со Боровец и Самоков.





Edited by user8642 - 10-Aug-2022 at 18:35
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 10-Aug-2022 at 18:33
Само цититрање на мој пост од 6-ти Јуни 2020-та. Ако Македонија не чита што паметно имаме да кажеме тука на форумов, можда Бугарија е попаметна. Поздрав уште еднаш за идејата!

Originally posted by user8642

Има на форумот и неколку членови од Бугарија па би сакал да продискутираме една идеја. Автопат/Експресен Кјустендил-Ихтиман кој нема до толку директна корист за Бугарија, но би имал голема корист за Македонија.

Прва Делница ГКПП Гјуешево-Дупница како далеку поважна за автопатско/експресно поврзување меѓу двете држави и дел од врската Скопје-Софија.

Втора делница од Дупница-Ихтиман. Побрлиска врска на Скопје према Пловдив/Бургас/Варна/Истанбул. Многу важна делница која би била автопатската врска на Скопје со Боровец, како и Софија со Боровец и Самоков.





Edited by user8642 - 10-Aug-2022 at 18:33
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 10-Aug-2022 at 18:28
Ова е еден од попаметните политички потези на Бугарија последниве години. После сите глупости околу Македонија што ги направија, ова е радикално спротивна политика. Ако сакаш да шириш политика некаде, треба да пристапиш побрзо. Да ја премостиш географијата која те разграничувала природно, како што истата таа географија природно не зближувала по оската север-југ.

Инаку се работи за посебен автопат со име "Рила", исто како што се и другите Хемус, Тракија, Струма, Европа. Овој автопат ќе биде од поголема корист за Македонија и за Турција одколку што ќе биде за Бугарија. За Македонија економски ќе го премости целиот сообраќај што оди према Турција, увоз-извоз, а за Турција од гео-политичко значење за врските кон Косово, Северна Албанија, Босна. Ова е баш таа хоризонтална отсечка што фали некако на балканската мрежа на коридори, на некој начин, некој природен коридор-8, а Софија е малку настрана од тој коридор.

Поздрав за потегот, и Македонија што побрзо да почне со изведна на другата паралелна трака на експресниот пат, односно што побрзо да почне да размислува за автопат. Значењето на ова парче автопат го имам образлагано тука некаде по форумов, уште пред да се појави автопат Рила во програмата за развој на Бугарската патна мрежа.

Edited by user8642 - 10-Aug-2022 at 18:29
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19923
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 10-Aug-2022 at 17:17
Бугарија објави тендер за дел од автопатот кон границата со Македонија

Бугарската владина агенција „Патна инфраструктура“ објави дека денеска распишала јавен тендер за избор на изведувач за изработка на идејно-технички проект со детален распоред – план за парцела за изградба на автопатот „Ѓуешево – Дупница “.

Како што јави дописникот на МИА од Софија, трасата ќе овозможи удобна врска меѓу трансевропскиот транспортен коридор „Ориент/Источен Медитеран“, по кој се наоѓа трасата на автопатот „Струма“ и границата со Македонија. Оваа траса е дел од главната TEN-T мрежа. Се очекува автопатот да биде во должина од околу 62 километри.

Изградбата на новиот автопат, што е удвојување на дел од патиштата во Бугарија во регионот I-6 Ѓуешево – Ќустендил и II-62 Ќустендил – Дупница, ќе обезбеди брз, удобен и безбеден транспорт на луѓе и стоки, како и директна врска на градот Дупница со магистралниот пат Струма и целата автопатска мрежа во околината.

Со спроведувањето на јавната набавка во фазата на идејно проектирање, ќе бидат разгледани алтернативни решенија за реализација на трасата помеѓу граничната точка „Ѓуешево“ и автопатот „Струма“, со проектна брзина од 120 км/ч и габарит Г27, по што ќе се пристапи кон спроведување на соодветните еколошки процедури.

По одлука на надлежниот орган за животна средина, ќе може да се премине на изработка на техничкиот проект за одобрената траса, вклучително и проект за Детален развоен план. Проценетата вредност за реализација на договорот за јавниот проект е 3,1 милиони лева (1,6 милиони евра) без ДДВ, а средствата се од буџетот на Бугарската владина агенција за инфраструктура. Терминот за изработка на проектот е 150 календарски дена од датумот на склучување на договорот и го вклучува само времето на проектирање.

https://www.novamakedonija.com.mk/ekonomija/bugarija-objavi-tender-za-del-od-avtopatot-kon-granicata-so-makedonija/
Carpe diem
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15100
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 26-Jul-2022 at 09:47
Во Хрватска денеска ќе биде пуштен во сообраќај Пељешки мост, најголемиот инфраструктурен проект во земјата, чија изградба со речиси 80 отсто ја финансираше Европската унија од сопствени средства.

Мостот е дел од проектот „патна врска со јужна Далмација“ и го претставува најважниот геостратешки проект од национален интерес, бидејќи со неговата изградба е воспоставен територијалниот континуитет на хрватската територија.

Вкупната вредност на проектот се проценува на 420,3 милиони евра и опфаќа изградба на мост, пристапни патишта и обиколница кај Стон.

Периодот на изградба беше пет години за сите фази, а Европската Унија учествуваше со 330 милиони евра или 78,5 отсто од вредноста на проектот.

Мостот е интегрална хибридна конструкција со 13 распони, од кои пет главни (централни) распони се долги 285 метри, шест централно поставени армирано-бетонски столбови се високи 33 метри, како и две ленти заедно со лента за застанување која ќе служи за одржување на мостот.

Мостот е долг 2.400 метри, а навигацискиот профил под мостот, договорен со експертската група на БиХ, е 200 на 55 метри.

Мостот го изгради кинеската државна компанија „China Road and Bridge Corporation“, објавија хрватските медиуми.




https://tocka.com.mk/vesti/417685/sveceno-otvoranje-na-peljeskiot-most-najgolemiot-infrastrukturen-proekt-vo-hrvatska
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15100
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 20-Jul-2022 at 11:03


За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15100
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 14-Jul-2022 at 11:18
Отворена првата делница на црногорскиот автопат Бар – Бољаре











За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15100
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 13-Jul-2022 at 11:56
Денеска се отвора автопатот во Црна Гора, првата недела нема патарина

Денеска се отвора првата делница од автопатот во Црна Гора, а првите седум дена возењето ќе биде бесплатно.

Максималната брзина на делницата од Подгорица до Колашин долга 41 километар, со која се избегнува кањонот на Морача, ќе биде ограничена на 100 километри на час.

Како што пренесува РТЦГ, по поминувањето на наплатната рампа возачите ги чекаат три ленти, строго е забрането возење во рикверц или полукружно свртување.

Советуваат да не се паничи доколку се промаши излезот за исклучување од автопатот, како и дека треба да се почитува поставената сигнализација.

-Се што се случува во затворениот дел на автопатот, односно во тунелите, покриено е со камери, а во случај на каков било проблем од командниот центар се активираат сите надлежни служби, полиција, пожарникари, но и оние кои го одржуваат и надгледуваат автопатот, наведува РТЦГ.

https://www.vecer.press/%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0-%D1%81%D0%B5-%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B0-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%82-%D0%B2%D0%BE-%D1%86%D1%80%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D0%BE/
За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 14-Jun-2022 at 12:42
Eve edno interesno i retko privatno video od avtopatot "Bratstvo-Jedinstvo" 1989god. negde vo zapadna Slavonija. Poglednete vo kakva sostojba e magistralata vo tie "zlatni vreminja" na Jugoslavija.

https://www.youtube.com/watch?v=dWzKVxUVZWM
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 29-May-2022 at 15:48
Ова е еден од најпотенцијалните коридори на Балканот. И тоа што дури сега задоцнето се гради само кажува колку тоа кобајаги "многу" направила Југославија. Дури и се повеќе сум убеден дека да постоеше овој автопат пред 30 години којзнае дали можда еве Црна-Гора ќе се отцепеше од Србија, со оглед на тоа што уште далеку многу повеќе ќе направи директна економска интеграција на Србија и Црна Гора, па и Босна како крак преку Ужице што треба да оди. На Србија целокупната економија према свет и проаѓа преку овој автопат заради пристаништето Бар, на Црна Гора пак целокупната економска комуникација према Европа и проаѓа преку истиот автопат само во обратен смер. Дури ова, скоро прочитав некаде дека овој автопат, односно Коридорот 4, е со најголем ПГДС во Србија, поголем и од Коридор 10 (Е-75), интересно не знаев до скоро, треба да се провери информацијата. Ама у секој случај, срамота е за две држави кои толку многу се културно блиски, јазично, етнички, црковно, да треба дистанца од 300км меѓу двата главни града да биде сеуште 9 саата влечкање по регионални патишта 1+1, и тоа што проѓаат низ населени места камиони. Па за 9 саата се стига од Скопје до Љубљана.

Е сега има и политичка димензија, дали автопатов може да произведе средоземски Калининград, или па ќе ја нормализира политиката на Балканов и ќе се затвори НАТО дупката од Суботица до Прешево. Тоа е другиот ризик, или па добвивка што ја носи автопатов со себе.

Другата политичка димензија е тоа што Вучиќ ги разбира овие работи, и сосема му е јасно дека Црна Гора неможе да ја "враќа" или одново "освојува" со политика од бугарски тип према Македонија. Уствари дали сами разбраа незнам, или силом прилике после сите бељи по Југославија, едноставно мораше да разберат, ама сеедно. Ако има времиња и моменти кога неможеш да си ги постигнеш брзо политичките цели, тогаш не прави глупости, чекај, гради инфраструктура меѓувремено, не прави бугарски глупости, работи на интеграција, можда некогаш ќе дојдат подобри политички амбиенти.





Edited by user8642 - 29-May-2022 at 15:51
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19923
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 29-May-2022 at 14:51


Carpe diem
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1382
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 08-Feb-2022 at 23:18
Originally posted by user8642

Originally posted by Galileo


Едно към едно копие на Golden Gate .Предполагам и затова ще си остане в сянката на оригинала.
Ајде ајде, кисело било грозјето.... Каква сенка другар, ова е прв мост на Дарданели и води од Измир и цела турска ревиера према Европа. Ова има да биде еден од поискористените мостови во регионот и пошироко. Неможе секој висечки мост да го прогласуваме за копија на Голден Гејт, тоа е принцип-начин на статичка изградба, а не само начин на изгледање на некој мост. Мостот е минималистички, столбовите и сајлите се едвај колку што треба да се задоволат статичките потреби, а бојата на столбовите е во националната боја на Турција. Каде виде тука имитација на Голден Дејт?!

Mi otvori koja i da e slika na GG i ke ja vidish imitaciata . Ne treba da si s IQ nad 150 .
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 08-Feb-2022 at 21:54
Originally posted by Galileo


Едно към едно копие на Golden Gate .Предполагам и затова ще си остане в сянката на оригинала.
Ајде ајде, кисело било грозјето.... Каква сенка другар, ова е прв мост на Дарданели и води од Измир и цела турска ревиера према Европа. Ова има да биде еден од поискористените мостови во регионот и пошироко. Неможе секој висечки мост да го прогласуваме за копија на Голден Гејт, тоа е принцип-начин на статичка изградба, а не само начин на изгледање на некој мост. Мостот е минималистички, столбовите и сајлите се едвај колку што треба да се задоволат статичките потреби, а бојата на столбовите е во националната боја на Турција. Каде виде тука имитација на Голден Дејт?!
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1382
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 08-Feb-2022 at 14:45

Едно към едно копие на Golden Gate .Предполагам и затова ще си остане в сянката на оригинала.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15100
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 07-Feb-2022 at 21:03
Мостот Чанакале 1915 во Турција

За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19923
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 28-Jan-2022 at 08:46
Započelo probno opterećenje Pelješkog mosta



Завршени се сите работи на мостот кој обезбедува територијален континуитет на Хрватска, прекинат со коридорот за излегување на БиХ на море кај Неум.
Мостот е од висечки тип, долг е 2,4 километри, висок 55 метри и е проект на словенечкиот архитект Марјан Пипенбахер.
Завршен е за 1277 дена.

https://off.net.mk/nabrzinka/hrvatite-go-zavrshija-peljeshki-most
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19923
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 17-Jan-2022 at 17:49
09.12.2021. IZGRADNJA AUTOPUTA E-763, DEONICA PRELJINA - POŽEGA | JP "Putevi Srbije"

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19923
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 17-Jan-2022 at 17:47
27.12.2021. Autoput Preljina-Pakovraće



https://www.facebook.com/UniprometCacak
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.230 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.