Од регионот (општо) |
Post Reply | Page <1234 69> |
Author | ||
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #21 Posted: 10-Aug-2022 at 20:38 | |
Мислам дека овде на форумот имаше пратено некаде, ја барам мапата од
автопатската обиколница на Куманово која што би одела према Крива
Паланка.
Барав по ДУП, ГУП - ови на општина Куманово ама неможев ништо да најдам. Додека за општина Крива Паланка има Генерален Урбанистички План на кој што покажува автопатска обиколница, ама тој важи до 2021г. неможев да го најдам новиот (или не е сеуште изгласан и донесен во одлука??) Еве подолу: https://app.gov.mk/?urbanplaning=%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD-%D1%83%D1%80%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B8-%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D0%BD-%D0%B3%D1%83%D0%BF-%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D1%80&lang=mk Или пак некој ако може нека направи мапа како една целосна автопатска делница би изгледала почнувајки од Автопатската Обиколница на Куманово
Како што имам слушнато, таквата обиколница би почнувала некаде овде: https://goo.gl/maps/kZpobRGwezbQEL2J7 Така би требало да се отстрани наплатната рампа, или пак може клучката да биде пред наплатната рампа, и така нема да има многу сообраќај од Крива Паланка према Куманово па Србска граница. Друго што знам е дека овде: https://goo.gl/maps/jkACigx1aRUn1uDY9 би требало да биде последната клучка од експресниот пат према Крива Паланка, или барем како што било предвидено. Бидејки од оваа клучка па понатаму према Куманово почнува "квази" брз - пат, не целосно денивелиран, не целосно ограден, со земјен пат, не соодветен пристап кон овој пат, итн итн... тука не вреди да се проширува и исправува веќе - постоечкиот пат, па така да јас погоре - означеното место го гледам како добра точка за тоа од каде би почнувал автопатот од таму према Кумановската обиколница. Edited by The Wild Boy - 10-Aug-2022 at 20:50 |
||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1121 |
Quote Reply #22 Posted: 10-Aug-2022 at 20:30 | |
Па ок, сега дури почнуваат идеен проект да прават. Далеку е од реализација, иако големи се шансите побрзо да завршат отколку ние.
Во каква состојба се Ќустендил-Софија и Дупница-Самоков? Радомир-Перник треба да е експресен. |
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #23 Posted: 10-Aug-2022 at 18:35 | |
Уште еден пост на темава од Хоември 2020-та. Реконструкција на некоја постоечка магистрала, што изиграва сега Коридор 8.
Edited by user8642 - 10-Aug-2022 at 18:35 |
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #24 Posted: 10-Aug-2022 at 18:33 | |
Само цититрање на мој пост од 6-ти Јуни 2020-та. Ако Македонија не чита што паметно имаме да кажеме тука на форумов, можда Бугарија е попаметна. Поздрав уште еднаш за идејата!
Edited by user8642 - 10-Aug-2022 at 18:33 |
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #25 Posted: 10-Aug-2022 at 18:28 | |
Ова е еден од попаметните политички потези на Бугарија последниве години. После сите глупости околу Македонија што ги направија, ова е радикално спротивна политика. Ако сакаш да шириш политика некаде, треба да пристапиш побрзо. Да ја премостиш географијата која те разграничувала природно, како што истата таа географија природно не зближувала по оската север-југ.
Инаку се работи за посебен автопат со име "Рила", исто како што се и другите Хемус, Тракија, Струма, Европа. Овој автопат ќе биде од поголема корист за Македонија и за Турција одколку што ќе биде за Бугарија. За Македонија економски ќе го премости целиот сообраќај што оди према Турција, увоз-извоз, а за Турција од гео-политичко значење за врските кон Косово, Северна Албанија, Босна. Ова е баш таа хоризонтална отсечка што фали некако на балканската мрежа на коридори, на некој начин, некој природен коридор-8, а Софија е малку настрана од тој коридор. Поздрав за потегот, и Македонија што побрзо да почне со изведна на другата паралелна трака на експресниот пат, односно што побрзо да почне да размислува за автопат. Значењето на ова парче автопат го имам образлагано тука некаде по форумов, уште пред да се појави автопат Рила во програмата за развој на Бугарската патна мрежа. Edited by user8642 - 10-Aug-2022 at 18:29 |
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19923 |
Quote Reply #26 Posted: 10-Aug-2022 at 17:17 | |
Бугарија објави тендер за дел од автопатот кон границата со Македонија
Бугарската владина агенција „Патна инфраструктура“ објави дека денеска распишала јавен тендер за избор на изведувач за изработка на идејно-технички проект со детален распоред – план за парцела за изградба на автопатот „Ѓуешево – Дупница “. Како што јави дописникот на МИА од Софија, трасата ќе овозможи удобна врска меѓу трансевропскиот транспортен коридор „Ориент/Источен Медитеран“, по кој се наоѓа трасата на автопатот „Струма“ и границата со Македонија. Оваа траса е дел од главната TEN-T мрежа. Се очекува автопатот да биде во должина од околу 62 километри. Изградбата на новиот автопат, што е удвојување на дел од патиштата во Бугарија во регионот I-6 Ѓуешево – Ќустендил и II-62 Ќустендил – Дупница, ќе обезбеди брз, удобен и безбеден транспорт на луѓе и стоки, како и директна врска на градот Дупница со магистралниот пат Струма и целата автопатска мрежа во околината. Со спроведувањето на јавната набавка во фазата на идејно проектирање, ќе бидат разгледани алтернативни решенија за реализација на трасата помеѓу граничната точка „Ѓуешево“ и автопатот „Струма“, со проектна брзина од 120 км/ч и габарит Г27, по што ќе се пристапи кон спроведување на соодветните еколошки процедури. По одлука на надлежниот орган за животна средина, ќе може да се премине на изработка на техничкиот проект за одобрената траса, вклучително и проект за Детален развоен план. Проценетата вредност за реализација на договорот за јавниот проект е 3,1 милиони лева (1,6 милиони евра) без ДДВ, а средствата се од буџетот на Бугарската владина агенција за инфраструктура. Терминот за изработка на проектот е 150 календарски дена од датумот на склучување на договорот и го вклучува само времето на проектирање. https://www.novamakedonija.com.mk/ekonomija/bugarija-objavi-tender-za-del-od-avtopatot-kon-granicata-so-makedonija/ |
||
Carpe diem
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15100 |
Quote Reply #27 Posted: 26-Jul-2022 at 09:47 | |
https://tocka.com.mk/vesti/417685/sveceno-otvoranje-na-peljeskiot-most-najgolemiot-infrastrukturen-proekt-vo-hrvatska |
||
За сè има вторпат
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15100 |
Quote Reply #28 Posted: 20-Jul-2022 at 11:03 | |
|
||
За сè има вторпат
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15100 |
Quote Reply #29 Posted: 14-Jul-2022 at 11:18 | |
Отворена првата делница на црногорскиот автопат Бар – Бољаре
|
||
За сè има вторпат
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15100 |
Quote Reply #30 Posted: 13-Jul-2022 at 11:56 | |
Денеска се отвора автопатот во Црна Гора, првата недела нема патарина
Денеска се отвора првата делница од автопатот во Црна Гора, а првите седум дена возењето ќе биде бесплатно. Максималната брзина на делницата од Подгорица до Колашин долга 41 километар, со која се избегнува кањонот на Морача, ќе биде ограничена на 100 километри на час. Како што пренесува РТЦГ, по поминувањето на наплатната рампа возачите ги чекаат три ленти, строго е забрането возење во рикверц или полукружно свртување. Советуваат да не се паничи доколку се промаши излезот за исклучување од автопатот, како и дека треба да се почитува поставената сигнализација. -Се што се случува во затворениот дел на автопатот, односно во тунелите, покриено е со камери, а во случај на каков било проблем од командниот центар се активираат сите надлежни служби, полиција, пожарникари, но и оние кои го одржуваат и надгледуваат автопатот, наведува РТЦГ. https://www.vecer.press/%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0-%D1%81%D0%B5-%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B0-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%82-%D0%B2%D0%BE-%D1%86%D1%80%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D0%BE/ |
||
За сè има вторпат
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #31 Posted: 14-Jun-2022 at 12:42 | |
Eve edno interesno i retko privatno video od avtopatot "Bratstvo-Jedinstvo" 1989god. negde vo zapadna Slavonija. Poglednete vo kakva sostojba e magistralata vo tie "zlatni vreminja" na Jugoslavija.
https://www.youtube.com/watch?v=dWzKVxUVZWM |
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #32 Posted: 29-May-2022 at 15:48 | |
Ова е еден од најпотенцијалните коридори на Балканот. И тоа што дури сега задоцнето се гради само кажува колку тоа кобајаги "многу" направила Југославија. Дури и се повеќе сум убеден дека да постоеше овој автопат пред 30 години којзнае дали можда еве Црна-Гора ќе се отцепеше од Србија, со оглед на тоа што уште далеку многу повеќе ќе направи директна економска интеграција на Србија и Црна Гора, па и Босна како крак преку Ужице што треба да оди. На Србија целокупната економија према свет и проаѓа преку овој автопат заради пристаништето Бар, на Црна Гора пак целокупната економска комуникација према Европа и проаѓа преку истиот автопат само во обратен смер. Дури ова, скоро прочитав некаде дека овој автопат, односно Коридорот 4, е со најголем ПГДС во Србија, поголем и од Коридор 10 (Е-75), интересно не знаев до скоро, треба да се провери информацијата. Ама у секој случај, срамота е за две држави кои толку многу се културно блиски, јазично, етнички, црковно, да треба дистанца од 300км меѓу двата главни града да биде сеуште 9 саата влечкање по регионални патишта 1+1, и тоа што проѓаат низ населени места камиони. Па за 9 саата се стига од Скопје до Љубљана.
Е сега има и политичка димензија, дали автопатов може да произведе средоземски Калининград, или па ќе ја нормализира политиката на Балканов и ќе се затвори НАТО дупката од Суботица до Прешево. Тоа е другиот ризик, или па добвивка што ја носи автопатов со себе. Другата политичка димензија е тоа што Вучиќ ги разбира овие работи, и сосема му е јасно дека Црна Гора неможе да ја "враќа" или одново "освојува" со политика од бугарски тип према Македонија. Уствари дали сами разбраа незнам, или силом прилике после сите бељи по Југославија, едноставно мораше да разберат, ама сеедно. Ако има времиња и моменти кога неможеш да си ги постигнеш брзо политичките цели, тогаш не прави глупости, чекај, гради инфраструктура меѓувремено, не прави бугарски глупости, работи на интеграција, можда некогаш ќе дојдат подобри политички амбиенти. Edited by user8642 - 29-May-2022 at 15:51 |
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19923 |
Quote Reply #33 Posted: 29-May-2022 at 14:51 | |
|
||
Carpe diem
|
||
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1382 |
Quote Reply #34 Posted: 08-Feb-2022 at 23:18 | |
Mi otvori koja i da e slika na GG i ke ja vidish imitaciata . Ne treba da si s IQ nad 150 . |
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #35 Posted: 08-Feb-2022 at 21:54 | |
|
||
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1382 |
Quote Reply #36 Posted: 08-Feb-2022 at 14:45 | |
Едно към едно копие на Golden Gate .Предполагам и затова ще си остане в сянката на оригинала. |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15100 |
Quote Reply #37 Posted: 07-Feb-2022 at 21:03 | |
Мостот Чанакале 1915 во Турција
|
||
За сè има вторпат
|
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19923 |
Quote Reply #38 Posted: 28-Jan-2022 at 08:46 | |
Započelo probno opterećenje Pelješkog mosta
Завршени се сите работи на мостот кој обезбедува територијален континуитет на Хрватска, прекинат со коридорот за излегување на БиХ на море кај Неум. Мостот е од висечки тип, долг е 2,4 километри, висок 55 метри и е проект на словенечкиот архитект Марјан Пипенбахер. Завршен е за 1277 дена. https://off.net.mk/nabrzinka/hrvatite-go-zavrshija-peljeshki-most |
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19923 |
Quote Reply #39 Posted: 17-Jan-2022 at 17:49 | |
09.12.2021. IZGRADNJA AUTOPUTA E-763, DEONICA PRELJINA - POŽEGA | JP "Putevi Srbije"
|
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19923 |
Quote Reply #40 Posted: 17-Jan-2022 at 17:47 | |
Post Reply | Page <1234 69> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |