build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 44>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19871
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 28-Apr-2021 at 17:29
Во Србија завршен тунел и вијадукт по кои возовите ќе развиваат брзина од 200 километри на час







Завршена е и изградбата на вијадукт и тунел на брзата пруга Стара Пазова-Нови Сад.

Модернизацијата и изградбата на двоколска отворена пруга Стара Пазова – Нови Сад (40,4 километри), вклучително и изградбата на тунелот и вијадуктот „Чортановци“, се дел од проектот за изградба на брзата пруга помеѓу Белград и Будимпешта. Изведувач е руската компанија „РЖД Интернешнл“, а проектот е финансиран од руски кредит за модернизација на српските железници. Тунелот и вијадуктот „Чортановци“, кои се наоѓаат на линијата Стара Пазова – Нови Сад, се едно од најголемите инфраструктурни и инвестициони градилишта во овој дел на Европа. Изградени се две тунелски цевки, секоја со еден колосек долга 1,1 километри. Вијадуктот е долг 2,9 километри, носен од 59 столба, од кои највисокиот е 28 метри.
Руската компанија РЖД Интернешнл ги заврши градежните работи, порано повеќе од шест месеци од предвидениот рок.

Работите на изградбата на тунелот со две паралелни цевки со вкупна должина 2,2 километри, се извршуваа непрекинато од септември 2017 година и се завршени седум месеци пред договорените рокови. Непосредната изградба на тунелот траеше три години. Пробивањето се одвиваше истовремено на четири точки на двете цевки на северните и јужните портали. Во моментов во тунелот се поставува горниот строј на колосекот.
Работите на изградбата на вијадуктот започнаа на 1 ноември 2017 година и завршија шест месеци пред планираните рокови. Неговата должина е три километри. Вијадуктот е проектиран на излезот од тунелот Чортановци пред Сремски Карловци и се протега во поплавениот дел на Дунав. Дел од објектот се наоѓа на стрмен терен и затоа, со цел да се обезбеди сигурност за време на изградбабата и употребата, изградени се 20 заштитни конструкции од одрони.
РЖД Интернешнл“ продолжува со работите на изградба и реконструкција на железничката линија на делницата Стара Пазова – Нови Сад, дел од пругата Белград – Будимпешта од Паневропскиот сообраќаен коридор Х. По завршувањето на сите работи во согласност со проектот, патнички возови ќе може да развива брзина до 200, а товарни до 130 километри на час.

https://www.porta3.mk/vo-srbija-zavrshen-tunel-i-vijadukt-po-koi-vozovite-kje-razvivaat-brzina-od-200-kilometri-na-chas/


Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19871
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 26-Apr-2021 at 17:11
Финансиска поддршка од ЕУ за изградбата на пругата од Белград до Македонија

Српскиот претседател Александар Вучиќ попладнево и официјално ја најави изградбата на пругата со висока брзина која треба да го поврзе Белград со Македонија, но и со Турција.

На овој проект кусо алудираше утринава претседателката на Европската Комисија, Урсула фон дер Лајен во твит.

Попладнево претседателот Вучиќ понуди повеќе детали за железничката линија.
Многу сум благодарен на претседателката Фон дер Лајен, се плашев до сега да зборувам за ова, но сега имаме поддршка : ќе градиме пруга со висока брзина што ќе ги поврзе Белград со Ниш, и потоа Лесковац, Табановце до Северна Македонија, ова ќе ги смени целосно работите, ќе создаде можности за луѓето и подобар превоз – изјави Вучиќ, објаснувајќи дека проектот ќе ја подобри поврзаноста на регионот од Виена па се до Истанбул, Атина и Софија.

Српскиот претседател рече дека „не може да ја сокрие“ својата радост што го соопштува овој нов проект кој, според него ќе ги зголеми странските директни инвестиции во регионот за наредните десет години.

За изградбата на оваа пруга Вучиќ рече дека ќе може да смета на грантови од ЕУ во износ што ќе може да достигне 35 отсто најмалку, бидејќи проектот ќе се вклопи во Зелената агенда на ЕУ за западен Балкан.

https://plusinfo.mk/finansiska-poddrshka-od-eu-za-izgradbata-na-prugata-od-belgrad-do-makedoni-a/
Back to Top
MileX View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: Strumica
Online Status: Offline
Posts: 18
  Quote MileX Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 20-Apr-2021 at 21:00
Според мапата пругата ќе поминува на некои 4-5км од Ќустендил шо и не е многу страшно
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 456
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 20-Apr-2021 at 20:23
Mislam deka nema nikakva ekonomska opravdanost da se vlozi vo poskapo reseni koe bi pomminuvalo niz Kjustendil. Demografskata idnina na pomalite gradovi (so isklucok na Perknik) po celata trasa izmegu Palanka i Sofija e izrazito ne povolna. Se plasam deka do kompletiranje na proektov (nekoi 10 godini od sega), ke gasat trafostanici vo tie naseleni mesta. So zasilenata migracija i kaj nas pust ke bide se do Kumanovo. Po mene na Balkanot perspektiva imaat samo gradovi (so okolii) pogolemi od 100.000 ziteli so isklucok na turisticki mesta (kako Ohrid na primer ili Bansko). Taka so za mnogu skoro nema da e teleportaci nego i edinsvteni pogolemi naseleni mesta dolz koridorot 8.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 20-Apr-2021 at 19:12
Ова мислам дека не е баш најдобрата најоптимална варијанта. Иако можеби проектираната брзина (скорост) е до 160 кмх, за разлика од предходната постоечка ЖП линија, сепак должината не се скратува ништо посебно. И втора негативна страна е што се избегнува Ќустендил како единствен поголем град на трасата помеѓу Крива Паланка и Софија (или Перник). Сепак не е целта ЖП линијата да биде телепортација меѓу Скопје и Софија, туку треба да го обслужува населението и стопанството и измеѓу крајните точки.
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1369
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 20-Apr-2021 at 17:37
Originally posted by user8642

Јас се надевам еден ден ќе има и нова траса према Македонија, можеби кога ќе се заврши коридорот од македонска страна прво. Мислам дека ЖП линијата према Ќустендил и Ѓуешево има далеку многу повеќе места каде ќе треба сериозно пеглање (гладене) и исправање на непотребни кривини кои не ги исполнуваат условите за радиуси на модерни ЖП линии. Ако видиш и Атина-Солун и Белград-НовиСад имаат такви делови каде делници целосно се напуштаат и се градат целосно нови траси на одредени делови, а со тоа и многу ЖП Гари остануваат да висат во просторот неискористени и да треба да се градат нови.


Има раздвижване по твоя въпрос. Ето какво излезе днес при обществените поръчки.
https://app.eop.bg/today/86792
Оценка на съответствието със съществените изисквания към строежите на техническите проекти за железопътната линия Радомир – Гюешево – граница с Република Северна Македония


Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 17-Apr-2021 at 20:56
Јас се надевам еден ден ќе има и нова траса према Македонија, можеби кога ќе се заврши коридорот од македонска страна прво. Мислам дека ЖП линијата према Ќустендил и Ѓуешево има далеку многу повеќе места каде ќе треба сериозно пеглање (гладене) и исправање на непотребни кривини кои не ги исполнуваат условите за радиуси на модерни ЖП линии. Ако видиш и Атина-Солун и Белград-НовиСад имаат такви делови каде делници целосно се напуштаат и се градат целосно нови траси на одредени делови, а со тоа и многу ЖП Гари остануваат да висат во просторот неискористени и да треба да се градат нови.
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1369
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 17-Apr-2021 at 20:51
Цялото трасе от София до Драгоман и Калотина се реконстроира,като на няколко места ще има прокарано ново трасе. Новата гара в Сливница ще е на ново място и в тази част трасето също ще е ново.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 17-Apr-2021 at 19:36
Дали е ова целосно нова ЖП Гара и ЖП делница или претходно постоела (суштествувала) тука ЖП Гара и ЖП линија на истото место?! Знам дека Белград-Софија од секогаш имало, ама дали е ова некоја изменета нова траса?
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1369
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 17-Apr-2021 at 19:23
Новата ЖП Гара Сливница на линията София-Белград.


















Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19871
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 19-Jan-2021 at 11:28
Во Грција пристигна првиот брз воз „Бела стрела“ што ќе сообраќа меѓу Солун и Атина (фото)

Првиот од петте брзи возови „Бела стрела“ (Freccia Bianca) пристигна во Солун од Италија, јавува грчкиот весник „Катимерини“. Станува збор за генерација на брзи возови на Италијанските државни железници произведена од француската компанија „Алстом“, кои развиваат брзина до 200 километри на час и кои ќе служат за побрз превоз на патници меѓу Солун и Атина.

Во наредниот период, брзите возови „Бела стрела“ ќе се тестираат на брзата пруга Солун-Атина, која беше пуштена во функција во февруари 2019 година. „Бела стрела“ ќе има капацитет да прими над 475 патници, има девет патнички вагони, од кои еден вагон ресторан. Со него меѓу двата грчки града ќе може да се патува за 3 часа и 15 минути наспроти постојните 4 часа што се неопходни за да се помине растојанието со постојните возови.

Во наредните два месеца, вработените од грчкиот железнички оператор „ОСЕ“ ќе се обучуваат за управување со брзиот воз, а официјалното пуштање во употреба на „Бела стрела“ е предвидено за 25 март 2021 година. До претстојнава есен, сите брзи возови ќе бидат пристигнати во Грција. Висината на инвестицијата во петте брзи возови изнесува 52 милиони евра.

Со фондовите од ЕУ, Грција во изминативе години успеа во целост да ја изгради брзата пруга меѓу Солун и Атина со проектирана брзина од 250 километри на час, но и да ја реконструира и надогради пругата од Солун до македонско-грчката граница со максимална брзина на движење на возовите од 120 до 160 километри на час. Во меѓувреме, грчката државна железница „ОСЕ“ пред неколку години беше приватизирана и купена од Италијанските државни железници.

За разлика од нашиот јужен сосед, во Македонија максималната брзина на движење на возовите изнесува 100 километри на час, под услов да нема ограничувања на брзината на движење поради застарената инфраструктура. Од неодамна набавените шест кинески возови, во земјава во моментов се исправни и сообраќаат само два, додека од четирите нови кинески локомотиви што пристигнаа лани денеска сообраќаат три.







https://meta.mk/vo-grczija-pristigna-prviot-brz-voz-bela-strela-shto-kje-soobrakja-megju-solun-i-atina-foto/
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1369
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 08-Jan-2021 at 20:01
Originally posted by Staro Skopje

Подујане изгледа супер.
Како стојат патничкиот и товарниот железнички сообраќај во Бугарија, функционира нормално?

Отговорът не е еднозначен. Наверно знаете ж.п транспорта в Бг. се осъществява от две фирми - БДЖ и НКЖИ.
БДЖ е фирмата която се занимава с подвижния състав (локомотиви ,вагони ,персонал) и предлага услугата транспорт,и от своя страна има две потделения БДЖ-Пътнически превози и БДЖ - карго.И в двете положението е трагично ,ако последната година нещата тръгнаха значително по-добре. Успяха да изплатят големи задължение към банките , поричаха нови локомотиви и ел.гарнитури , 20 стари локомотива се ремонтират в Чехия, започна ремонт и на 80 пънически вагони в заводите в Дряново и Септември. Нещата са много зле и това е капка в морето. Всички очакват 2025 година когато пада монопола на БДЖ и ще могат частни фирми да предлагат пътнически превози. Както стана преди 10 години в товарните карго превози.
Тук ситуацията е ок- освен БДЖ-карго оперират DB Shenker Bulgaria, Bulmarket rail cargo , PIMK rail,Port rail .

НКЖИ стопанисва инфраструктурата и недвижимите активи - построики -гари , ж.п.трасета (релси),стълбовете не ел.система и депата.
Ремонтите на гарите и релсовите трасета са техно дело и може да се каже че нещата са добре ,макар да стават бавно.
В случая с гара Подуяне първо беше ремонтирана сградата а в момента върви ремонта на пероните и релсите като част от проекта София-Пловдив.


Така че бавно хората работят. Ето преди дни започна основен ремонт на една от големите и важни гари в Бг - Стара Загора.
Проект








Сега








Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 08-Jan-2021 at 18:01
Подујане изгледа супер.
Како стојат патничкиот и товарниот железнички сообраќај во Бугарија, функционира нормално?
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 08-Jan-2021 at 17:41
Браво, баш ми е мило што имаме вакви убави примери во соседството!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15094
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 08-Jan-2021 at 17:05
Браво, одлично изгледаат!
За сè има вторпат
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1369
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 08-Jan-2021 at 14:49
След 2 години реконструкция гара Подуяне в София е пусната в експлоатация.




































Гарата в град Карнобат е почти готова ,остават само довършителни работи във вътрешността. Очаква се пролетта да бъде официално открита.
Преди


Сега






Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1369
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 19-Dec-2020 at 09:42
И втори локомотив е вече в депото и облепва с новата ливрея.





















Истото време от Чехия пристигна първият от десетте ремонтирани и модернизирани локомотиви Skoda.
Преди


Сега



























Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 16-Dec-2020 at 00:51
Логото на БДЖ личи на HDMI connector со крилја.
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1369
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 16-Dec-2020 at 00:08
Първият от новите локомотиви на БДЖ Siemens Smartron е вече в София.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15094
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 08-Oct-2020 at 12:19
Одличен документарец за одумирањето на железницата во Албанија

За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.